Ford Mondeo Club Hungary
2025.03.13 csütörtök, 10:46:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Keres – kínál (csak árral!)
>
Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
>
Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
>
TDCI generátor szabadonfutósítása
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
17
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCI generátor szabadonfutósítása (Megtekintve 336439 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
BTomi
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2010.08.07 szombat, 19:18:41 »
Idézetet írta: him007 - 2010.08.07 szombat, 15:32:00
Na igen én is kb 10.000 Km mentem, mindent kicseréltettem csak a nagy tárcsát nem, most megint csörög is rendesen, sőt most 1-2 ben gyorsításkor valami berezonál, nagyon idegesít. Gondolom, csak nem esik le magától???
Nem ijesztgetésként, de nekem off peugeot expertnek menet közben szét- és kihullott a tárcsája.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 23:08:14 »
Szia Relhist!
Off vagy nem off, de ma voltam szervízben. Most kapaszkodj meg: nem tudták felszerelni a szabadonfutót!
A szabadonfutó valahogy beleért a generátor házába. Utána próbálkoztak egy hézagoló gyűrűvel, de azzal sem sikerült, szóval nem fogom, hogy miért nem sikerült rárakni, ha rávaló. Menet passzolt. A többit a TDCi topikban.
Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 23:15:33 »
Idézetet írta: gabe - 2010.08.12 csütörtök, 23:08:14
Szia Relhist!
Off vagy nem off, de ma voltam szervízben. Most kapaszkodj meg: nem tudták felszerelni a szabadonfutót!
A szabadonfutó valahogy beleért a generátor házába. Utána próbálkoztak egy hézagoló gyűrűvel, de azzal sem sikerült, szóval nem fogom, hogy miért nem sikerült rárakni, ha rávaló. Menet passzolt. A többit a TDCi topikban.
Gabe
Nem szabadonfutoval van a baj hanem gyökér szervizesekkel akik nem veszik észre, hogy ezen a szabadon futon a generátor pajzson lévő vállnak nincs helye! A megoldás annyi lett volna hogy elővesznek 1db fürszlapot és levágják ezt a vállat az Aluminium pajzsról. Kézzel még egy kétbalkezes szokás szerint gyakorlatlan szervizesnek is max 5 perc. Ha nem értenek hozzá amit csinálnak akor legalább olvassanak utána pl a mondowiki-n is fenn van de valahol a TDCi topicban is itt is jó mélyen elsüllyedve.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 23:55:07 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.12 csütörtök, 23:15:33
Nem szabadonfutoval van a baj hanem gyökér szervizesekkel akik nem veszik észre, hogy ezen a szabadon futon a generátor pajzson lévő vállnak nincs helye! A megoldás annyi lett volna hogy elővesznek 1db fürszlapot és levágják ezt a vállat az Aluminium pajzsról. Kézzel még egy kétbalkezes szokás szerint gyakorlatlan szervizesnek is max 5 perc. Ha nem értenek hozzá amit csinálnak akor legalább olvassanak utána pl a mondowiki-n is fenn van de valahol a TDCi topicban is itt is jó mélyen elsüllyedve.
Őszintén, én voltam szinte hülyének nézve, hogy milyen szabadonfutót vettem. én viszont biztos vagyok benne, hogy a szabadonfutó jó. Sajna nem voltam ott, el kellett mennem. Tehát az alumínium peremet le kell vágni, vagy reszelni?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2010.08.13 péntek, 00:58:01 »
Idézetet írta: gabe - 2010.08.12 csütörtök, 23:55:07
Őszintén, én voltam szinte hülyének nézve, hogy milyen szabadonfutót vettem. én viszont biztos vagyok benne, hogy a szabadonfutó jó. Sajna nem voltam ott, el kellett mennem. Tehát az alumínium peremet le kell vágni, vagy reszelni?
azt bizony fűrészelni kell. Autóvillamossági műhelyben kb 10 perc alatt teszik fel rá, ha már kézben van a generátor.
A hézagológyűrűt meg nem értem, mert ha úgy teszi fel, mit kezd a futási sík megváltozásával?
Nem csodálom, hogy nem tudták feltenni. Nincs rá ford szervizutasítás, és amire nincs, az a művelet nem létezik. Tehát ha pl. generátor hibát diagnosztizálnak, nem foglalkoznak vele, hogy miért döglött meg, kicserélik. Te meg kifizeted.
Ja, hogy csak kefét kell benne cserélni? nem érdekes....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37301
www.mondeo.hu
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2010.08.13 péntek, 08:14:17 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.12 csütörtök, 23:15:33
Nem szabadonfutoval van a baj hanem gyökér szervizesekkel akik nem veszik észre, hogy ezen a szabadon futon a generátor pajzson lévő vállnak nincs helye! A megoldás annyi lett volna hogy elővesznek 1db fürszlapot és levágják ezt a vállat az Aluminium pajzsról. Kézzel még egy kétbalkezes szokás szerint gyakorlatlan szervizesnek is max 5 perc. Ha nem értenek hozzá amit csinálnak akor legalább olvassanak utána pl a mondowiki-n is fenn van de valahol a TDCi topicban is itt is jó mélyen elsüllyedve.
A szervizes nem fűrészelhet el egy gyári alkatrészt, csak ha a vevő kifejezetten kéri!!!
Mit szólnál, ha neked valami nem férbe be, és arra mennél be a szervizbe, hogy valamelyik alaktrészből lefűrészelt a szerelő?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.13 péntek, 08:16:23 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2010.08.13 péntek, 11:34:14 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.08.13 péntek, 08:14:17
A szervizes nem fűrészelhet el egy gyári alkatrészt, csak ha a vevő kifejezetten kéri!!!
Mit szólnál, ha neked valami nem férbe be, és arra mennél be a szervizbe, hogy valamelyik alaktrészből lefűrészelt a szerelő?
Pedig ez az átalakítás azzal jár hogy valamelyik alkatrészből lefűrészeljen a szerelő. Ami itt már lassan PhD tézisnek állítódik be holott egy egszerű váll leszedése fűrészlappal. Primitiv dolog. Ha ez nem tetszik a szakszervízesnek amin nem csodálkozom mert nem lehet vele lenyúlni az áldozatot, akkor keresni kell egy nem szakszervizes szerelőt.
Mondjuk az igaz, hogy az ítélet alkotásban engem zavar az, hogy én saját magamnak csináltam meg és kb 2 óra és egy jó móka volt a teljes átalakítás. Maradjunk annyiba hogy csak szánakozni tudok a balfék szerelőn, mert olyan béna akinek se műszaki érzéke se annyi esze nem volt, hogy előtte utána nézzen.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2010.08.13 péntek, 11:36:58 »
Idézetet írta: gabe - 2010.08.12 csütörtök, 23:55:07
Őszintén, én voltam szinte hülyének nézve, hogy milyen szabadonfutót vettem. én viszont biztos vagyok benne, hogy a szabadonfutó jó. Sajna nem voltam ott, el kellett mennem. Tehát az alumínium peremet le kell vágni, vagy reszelni?
fürészlapot neki! azt szereti
én már körlülmetéltem az én generátorom meg a Gygabiét is
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37301
www.mondeo.hu
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2010.08.13 péntek, 15:06:51 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.13 péntek, 11:34:14
Pedig ez az átalakítás azzal jár hogy valamelyik alkatrészből lefűrészeljen a szerelő. Ami itt már lassan PhD tézisnek állítódik be holott egy egszerű váll leszedése fűrészlappal. Primitiv dolog. Ha ez nem tetszik a szakszervízesnek amin nem csodálkozom mert nem lehet vele lenyúlni az áldozatot, akkor keresni kell egy nem szakszervizes szerelőt.
Mondjuk az igaz, hogy az ítélet alkotásban engem zavar az, hogy én saját magamnak csináltam meg és kb 2 óra és egy jó móka volt a teljes átalakítás. Maradjunk annyiba hogy csak szánakozni tudok a balfék szerelőn, mert olyan béna akinek se műszaki érzéke se annyi esze nem volt, hogy előtte utána nézzen.
Nem értesz...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2010.08.13 péntek, 15:36:56 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.13 péntek, 11:36:58
fürészlapot neki! azt szereti
én már körlülmetéltem az én generátorom meg a Gygabiét is
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2010.08.13 péntek, 17:00:23 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.08.13 péntek, 15:06:51
Nem értesz...
Értelek, nem akarod megérteni , hogy ez egy nem "szakszerű" átalakítás mivel el kell távolítani egy vállat fürészlappal a generátor dekliről hogy ezt a fajta szabadonfutót (ami egy kiváló de olcsó árfekvésű helyettesítő típus) fel lehessen rakni
amúgy meg erről van szó:
még fix tárcsával
váll lefűrészelve
szabadonfutós generátor
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37301
www.mondeo.hu
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2010.08.13 péntek, 18:10:14 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.13 péntek, 17:00:23
Értelek, nem akarod megérteni , hogy ez egy nem "szakszerű" átalakítás mivel el kell távolítani egy vállat fürészlappal a generátor dekliről hogy ezt a fajta szabadonfutót (ami egy kiváló de olcsó árfekvésű helyettesítő típus) fel lehessen rakni
amúgy meg erről van szó:
még fix tárcsával
váll lefűrészelve
szabadonfutós generátor
Oké, de ilyet egy márkaszervíz nem fog Neked megcsinálni, max. ha kifejezetten kéred, hogy fürészeljenek bele.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2010.08.13 péntek, 19:34:32 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.08.13 péntek, 18:10:14
Oké, de ilyet egy márkaszervíz nem fog Neked megcsinálni, max. ha kifejezetten kéred, hogy fürészeljenek bele.
Jó de ilyet én nem is kérek egy "márkaszervíztől".
de ha valaki kér akkor legalább megtudja mutatni, hogy mit kellene nekik csinálni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2010.08.13 péntek, 20:56:37 »
hát én fogtam egy izmosabb reszelőt és 1 perc múlva nem volt perem...tököm fűrészelget...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2010.08.14 szombat, 22:54:24 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.13 péntek, 19:34:32
Jó de ilyet én nem is kérek egy "márkaszervíztől".
de ha valaki kér akkor legalább megtudja mutatni, hogy mit kellene nekik csinálni.
Na, hát én meg kérni fogom!
És ha kell már meg is tudom mutatni.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #265 Dátum:
2010.08.14 szombat, 22:56:58 »
Idézetet írta: gabe - 2010.08.14 szombat, 22:54:24
Na, hát én meg kérni fogom!
És ha kell már meg is tudom mutatni.
De azért nem az asszony csavarja be helyetted a villanykörtét otthon ugye ?
Mert kb annyira bonyolult.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #266 Dátum:
2010.08.14 szombat, 23:15:59 »
Idézetet írta: stealt - 2010.08.14 szombat, 22:56:58
De azért nem az asszony csavarja be helyetted a villanykörtét otthon ugye ?
Mert kb annyira bonyolult.
Igazad van, bakker! Megcsinálom magam. Úgy lesz úgyis a legjobb...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #267 Dátum:
2010.08.17 kedd, 22:01:37 »
Ma beköszöntött a csönd a generátor környékére az én gépemben is. Kapott egy felújított generátort (csapágyak, kefék, felszabályozott csúszógyűrű, homokfújás - hogy csilivil legyen) és egy új kétömegű szíjtárcsát. Elképesztő a változás.
Az ötletért, kidolgozásért Alfot, a szerelésért Vikket illeti a köszönet.
A felújítást a
pro-vill
végezte
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2572
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #268 Dátum:
2010.08.18 szerda, 20:40:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.17 kedd, 22:01:37
Ma beköszöntött a csönd a generátor környékére az én gépemben is. Kapott egy felújított generátort (csapágyak, kefék, felszabályozott csúszógyűrű, homokfújás - hogy csilivil legyen) és egy új kétömegű szíjtárcsát. Elképesztő a változás.
Az ötletért, kidolgozásért Alfot, a szerelésért Vikket illeti a köszönet.
A felújítást a
pro-vill
végezte
Gratula!
Hogyé volt a generátor felujítás?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #269 Dátum:
2010.08.18 szerda, 20:55:19 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.08.18 szerda, 20:40:57
Gratula!
Hogyé volt a generátor felujítás?
25be volt neki!De cakkli pakli mindennel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2572
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #270 Dátum:
2010.08.18 szerda, 21:22:07 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.18 szerda, 20:55:19
25be volt neki!De cakkli pakli mindennel.
Az teljesen korrekt!
Danke.
sajna az enyém kifingott ezért kérdezősködök... töltésjelző világított menet közben, amit a multiméter is igazolt. Fogyasztó nélkül alapjáraton 12,7V
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #271 Dátum:
2010.08.18 szerda, 22:04:39 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.08.18 szerda, 20:40:57
Gratula!
Hogyé volt a generátor felujítás?
23eFt. Egyedül a fesszabájzót nem cserélték, ill. ellenőrizni sem tudták, mert a tdci generátora az ecu-vel kommunikál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #272 Dátum:
2010.08.19 csütörtök, 11:02:25 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.08.18 szerda, 21:22:07
Az teljesen korrekt!
Danke.
sajna az enyém kifingott ezért kérdezősködök... töltésjelző világított menet közben, amit a multiméter is igazolt. Fogyasztó nélkül alapjáraton 12,7V
Az enyém eladó. Érdekel?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2572
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #273 Dátum:
2010.08.19 csütörtök, 16:46:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.19 csütörtök, 11:02:25
Az enyém eladó. Érdekel?
Azon filozofálok, hogy 20-ért veszek egy használtat vagy felújítom 25-körül az enyémet. Az 5 ezer megér annyit, hogy tudom, egy darabig nem lesz vele gondom...
Azért köszönöm a felajánlást.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #274 Dátum:
2010.08.19 csütörtök, 20:54:30 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.08.19 csütörtök, 16:46:25
Azon filozofálok, hogy 20-ért veszek egy használtat vagy felújítom 25-körül az enyémet. Az 5 ezer megér annyit, hogy tudom, egy darabig nem lesz vele gondom...
Azért köszönöm a felajánlást.
ha nincs töltésed, akkor az valszeg feszszabályzó, annak a cseréja nincs benne általában a 25eFt-os felújításban.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #275 Dátum:
2010.08.19 csütörtök, 21:30:28 »
nekem elment a töltésem és Keszthelyről hazajöttem Pécsre akksival este...
12-ért ujitották fel a generátort cakkpakk...mükszik.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #276 Dátum:
2010.08.19 csütörtök, 22:50:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.08.19 csütörtök, 21:30:28
nekem elment a töltésem és Keszthelyről hazajöttem Pécsre akksival este...
12-ért ujitották fel a generátort cakkpakk...mükszik.
jó neked. Szekszárdon én is tudok helyet, aki elvégzi 10eFt körül. de ez BP-i műhely volt. És kapott homokszórást is a ház, így most csillog-villog.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2572
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #277 Dátum:
2010.08.20 péntek, 08:08:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.19 csütörtök, 22:50:16
jó neked. Szekszárdon én is tudok helyet, aki elvégzi 10eFt körül. de ez BP-i műhely volt. És kapott homokszórást is a ház, így most csillog-villog.
Tegnap azért felhívtam a pro-vill-t és elmondtam, hogy mi a gondom és cseredarabot ajánlottak 36-ért. A felujítás is ennyi lenne - mondta.
Azt nem kérdeztem, hogy a feszszabályzó miatt ennyi-e.
Annyit még megemlített, hogy ha a tárcsát is cserélni kell, akkor 20-25 körül van, attól függően, hogy kuplungos vagy nem.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #278 Dátum:
2010.08.20 péntek, 09:03:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.19 csütörtök, 22:50:16
jó neked. Szekszárdon én is tudok helyet, aki elvégzi 10eFt körül. de ez BP-i műhely volt. És kapott homokszórást is a ház, így most csillog-villog.
Hát igen Budapesten más árak vannak...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #279 Dátum:
2010.08.21 szombat, 00:41:04 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.08.20 péntek, 08:08:21
Tegnap azért felhívtam a pro-vill-t és elmondtam, hogy mi a gondom és cseredarabot ajánlottak 36-ért. A felujítás is ennyi lenne - mondta.
Azt nem kérdeztem, hogy a feszszabályzó miatt ennyi-e.
Annyit még megemlített, hogy ha a tárcsát is cserélni kell, akkor 20-25 körül van, attól függően, hogy kuplungos vagy nem.
pro-vill nekem nettó 23eFt-ért végzett mechanikai felújítást. Fesszabályzót nem kérdeztem tőlük. Tárcsát nem kellett cserélni, mert az már szabadonfutós volt rajta.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2572
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #280 Dátum:
2010.08.21 szombat, 14:10:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.21 szombat, 00:41:04
pro-vill nekem nettó 23eFt-ért végzett mechanikai felújítást. Fesszabályzót nem kérdeztem tőlük. Tárcsát nem kellett cserélni, mert az már szabadonfutós volt rajta.
Nekem sajna még nem a szabadonfutós van rajta, de azt majd a legközelebbi rendelésnél én is megrendelem. Remélem lesz még érdeklődő rá.
Gondolom akkor azért mondtak 36-ot mert abban a feszszabályzó is benne lenne.
A másik gond még, hogy Vik szabin van a másik ismerős szerelő szintén. Aknám nincs, így egy kicsit nehézkes a generátor kiszerelése.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #281 Dátum:
2010.08.21 szombat, 15:59:34 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.08.21 szombat, 14:10:08
Nekem sajna még nem a szabadonfutós van rajta, de azt majd a legközelebbi rendelésnél én is megrendelem. Remélem lesz még érdeklődő rá.
Gondolom akkor azért mondtak 36-ot mert abban a feszszabályzó is benne lenne.
A másik gond még, hogy Vik szabin van a másik ismerős szerelő szintén. Aknám nincs, így egy kicsit nehézkes a generátor kiszerelése.
Próbáld meg így.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg507828#msg507828
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2572
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #282 Dátum:
2010.08.21 szombat, 17:11:52 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.08.21 szombat, 15:59:34
Próbáld meg így.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg507828#msg507828
Köszi, Kipróbálom!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #283 Dátum:
2010.08.21 szombat, 22:54:42 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.08.21 szombat, 17:11:52
Köszi, Kipróbálom!
Akkor az én kiszerelt generátorom nem kell?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2572
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #284 Dátum:
2010.08.21 szombat, 23:07:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.21 szombat, 22:54:42
Akkor az én kiszerelt generátorom nem kell?
Még nem tudom mi legyen. Kibányászom a régit és megnézetem mi a baja és ha túl drága lenne akkor még megkereslek.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #285 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 12:11:56 »
Sziasztok,
Egy kérdés: a feszítőn lévő görgőt lehet helyetesíteni valamelyik másik feszígtőgörgővel, vagy esetlegel lehet kapni valahol ilyen görgőt külön, feszítő nélkül? Esetelek csapágyat lehet benne cseréni?
Köszi.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2572
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #286 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 14:49:17 »
Van valakinek kölcsönbe pár napra egy generátorszíj leszedő kézikészüléke?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #287 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 20:39:33 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.08.22 vasárnap, 12:11:56
Sziasztok,
Egy kérdés: a feszítőn lévő görgőt lehet helyetesíteni valamelyik másik feszígtőgörgővel, vagy esetlegel lehet kapni valahol ilyen görgőt külön, feszítő nélkül? Esetelek csapágyat lehet benne cseréni?
Köszi.
igen. a sima támasztó görgővel!5e ft.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #288 Dátum:
2010.08.22 vasárnap, 20:39:58 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.08.22 vasárnap, 14:49:17
Van valakinek kölcsönbe pár napra egy generátorszíj leszedő kézikészüléke?
halásztelken lenne 1......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2572
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #289 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 08:52:03 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.22 vasárnap, 20:39:58
halásztelken lenne 1......
Bp-n szoktál mászkálni?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #290 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 18:56:10 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.08.23 hétfő, 08:52:03
Bp-n szoktál mászkálni?
nem.szszmikiig járok csak .....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #291 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 21:05:46 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.22 vasárnap, 20:39:33
igen. a sima támasztó görgővel!5e ft.
A sima felületüre gondolsz ugye? Kell valami átalakítás vagy 1 az 1be rámegy?
ksözi
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #292 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 21:09:44 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.08.23 hétfő, 21:05:46
A sima felületüre gondolsz ugye? Kell valami átalakítás vagy 1 az 1be rámegy?
ksözi
1in1!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #293 Dátum:
2010.08.24 kedd, 11:05:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.17 kedd, 22:01:37
Ma beköszöntött a csönd a generátor környékére az én gépemben is. Kapott egy felújított generátort (csapágyak, kefék, felszabályozott csúszógyűrű, homokfújás - hogy csilivil legyen) és egy új kétömegű szíjtárcsát. Elképesztő a változás.
Az ötletért, kidolgozásért Alfot, a szerelésért Vikket illeti a köszönet.
A felújítást a
pro-vill
végezte
Kicsit figyeltem az alapjáratot a szabadonfutós gen.tárcsával. A berregés helyét átvette egy finom "percegés", ami valószínűleg a szabadonfutó két részének a hangja. Hajt-nemhajt-hajt-nemhajt.... Ez azt jelenti, hogy állandóan változik az alapjárat, ami ugye eddig a kéttömegűt gyilkolta, most a szabadonfutó felveszi ezt a hatást.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #294 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:00:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.24 kedd, 11:05:50
Kicsit figyeltem az alapjáratot a szabadonfutós gen.tárcsával. A berregés helyét átvette egy finom "percegés", ami valószínűleg a szabadonfutó két részének a hangja. Hajt-nemhajt-hajt-nemhajt.... Ez azt jelenti, hogy állandóan változik az alapjárat, ami ugye eddig a kéttömegűt gyilkolta, most a szabadonfutó felveszi ezt a hatást.
bizomány!
El vagy ájulva mi?
Tesztelted már másik progival is az új interfészt?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #295 Dátum:
2010.08.25 szerda, 12:44:18 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.24 kedd, 19:00:49
bizomány!
El vagy ájulva mi?
Tesztelted már másik progival is az új interfészt?
bezonyám.
Tesztelésen rajt vagyok.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #296 Dátum:
2010.08.27 péntek, 16:32:22 »
Hi,
Kellene egy kis segítség, mégpedig: a sima felületü görgőt akartam leszedni, de hiába szedtem le a biztosítóanyát nem tudom leszedni a tőcsavarról mert nincs elég hely, hogy leemeljem a görgőt. Ti ezt hogy oldottátok meg? Kiszedtétek a tőcsavart? Motortartóbakot fellazítottam és motort a kocsi eleje felé amennyire tudtam előrehúztam.
Esetleg valakipróbálta már kicserélni a csapágyakat a görgőkben? Lehetséges ez? Eseteleg pontos méretet, típust tudtok mondani. Kértem árajánlatot a Nagyautotól, Cromaxtól kb 20-21e Ft lenne a három görgö cseréje. Ha lehet ezt úsznám meg olcsobban.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #297 Dátum:
2010.08.27 péntek, 18:00:43 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.08.27 péntek, 16:32:22
Hi,
Kellene egy kis segítség, mégpedig: a sima felületü görgőt akartam leszedni, de hiába szedtem le a biztosítóanyát nem tudom leszedni a tőcsavarról mert nincs elég hely, hogy leemeljem a görgőt. Ti ezt hogy oldottátok meg? Kiszedtétek a tőcsavart? Motortartóbakot fellazítottam és motort a kocsi eleje felé amennyire tudtam előrehúztam.
Esetleg valakipróbálta már kicserélni a csapágyakat a görgőkben? Lehetséges ez? Eseteleg pontos méretet, típust tudtok mondani. Kértem árajánlatot a Nagyautotól, Cromaxtól kb 20-21e Ft lenne a három görgö cseréje. Ha lehet ezt úsznám meg olcsobban.
A görgőt előrehúzod és 1db 15ös villással kilazítod a tőcsavart.Aztán már kinn az egész.Motort jó ,hogy előrehúztad,annál könnyebb kicserélni azt a görgőt.
Nem,nem lehet kiváltani csapággyal az alámetszések és az elfordulás miatt.És a gyári megoldásnál nem kell jobb.Rá van sütve a műanyag egy spec csapágyra,aminek a külső átmérője közepén ricni van,ez akadájozza meg az elfordulás ellen.
cromaxnál 5e ft/db,így 15-16e ből megvan a három görgő.Árban nem rossz annyiért és ha van szabadonfutód,akkor többet nemigen kell majd őket cserélni.
Egyébként én kisérleteztem saját készítésű csapágyházzal-nagyobb csapággyal,de kudarcba fulladt.Elfordult a csapágyon a görgő ,és 3 perc alatt tönkrement az egész.Ment vissza azonnal a gyári megoldás.Akkor jöttem rá,hogy nem kell jobb a gyáritól.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #298 Dátum:
2010.08.27 péntek, 18:14:03 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.27 péntek, 18:00:43
A görgőt előrehúzod és 1db 15ös villással kilazítod a tőcsavart.Aztán már kinn az egész.Motort jó ,hogy előrehúztad,annál könnyebb kicserélni azt a görgőt.
Nem,...
OK köszi a segítséget akkor, beszerzem a görgőket,(1 bordás, 2 sima) és felteszem azokat+ valószínű megcsinálom az feszítő alupogácsásítását is(pogácsák már megvannak). Ezeket a múltkor amikor a szabadonfutot feltettem nem cseréltem ki, de most pótolom. Köszi a segítséget. Ja még valami görgőből gyári vagy jó a német utángyártott?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #299 Dátum:
2010.08.27 péntek, 18:17:21 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.08.27 péntek, 18:14:03
OK köszi a segítséget akkor, beszerzem a görgőket,(1 bordás, 2 sima) és felteszem azokat+ valószínű megcsinálom az feszítő alupogácsásítását is(pogácsák már megvannak). Ezeket a múltkor amikor a szabadonfutot feltettem nem cseréltem ki, de most pótolom. Köszi a segítséget. Ja még valami görgőből gyári vagy jó a német utángyártott?
vagy tedd a gyárit,vagy az olcsóbbat......
NemTom(
) sose próbáltam utángyártottat.
Amit tudok,hogy a gyáriban lengyel csapágyazás van.Ha az utángyártottban jobb minőségű csapágy volna(skf,fag,vagy japcsi),azt vennék,ha olcsóbb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
17
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ