Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:32:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Keres – kínál (csak árral!)
>
Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
>
Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
>
TDCI generátor szabadonfutósítása
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCI generátor szabadonfutósítása (Megtekintve 326635 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
BTomi
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2012.08.17 péntek, 20:51:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.16 csütörtök, 14:43:42
azt a választ kaptam a belső, réz gyűrűről, hogy a tárcsa egy másik alkamazásához szükséges, így a mi esetünkben nyugodtan eltávolítható.
Azért ennek örülök én is!
Akkor nem mi voltunk bénák!
Egyébként már 1500 km felett jár az új szerzemény, eddig semmi gáz! Remélem ez még így marad nagyon sokáig!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2012.08.18 szombat, 18:00:10 »
Idézetet írta: BTomi - 2012.08.17 péntek, 20:51:36
Azért ennek örülök én is!
Akkor nem mi voltunk bénák!
Egyébként már 1500 km felett jár az új szerzemény, eddig semmi gáz! Remélem ez még így marad nagyon sokáig!
Én már a ZEN-nel közel járok a 70.000 Km-hez minden gond nélkül. A Japán márka ennél csak jobb lehet.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gosanyi
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2012.08.24 péntek, 08:27:31 »
Nekem tegnap rakta fel rá Vik az új tárcsát, hát a porvédője szerintem csak mutatóban van hozzá mert az nagyon könnyen leesik róla. Vik próbálta valami pasztával tartósabbá tenni, de már a generátor visszaszereléskor leesett. Remélem azért van ilyen hanyagul megoldva ez a része, mert ez nem is olyan lényeges.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2012.08.24 péntek, 08:43:41 »
Relhist Mester!
Van még ilyen japán szabadonfutód?
Nem tudod mivel lehet leszedni a zen-t? Mi a neve annak a bizonyos kulcsbak és a mérte?
Köszönettel, bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2012.08.24 péntek, 09:19:10 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.08.24 péntek, 08:43:41
Relhist Mester!
Van még ilyen japán szabadonfutód?
Akkor hétfőn jelentkezem a tárcsa ügyében és a köv héten megpróbálok beszerezni egy ilyen bordás szabadonfutó leszedő szerszámot (sztm a galaxy-hoz is jó lesz, ha nem megy kölcsönbe)
http://www.ebay.com/itm/NEW-ALTERNATOR-CLUTCH-PULLEY-Installation-Removal-Tool-7-8-HEX-32-Spline-Pulley-/140672395643
Ez jó lehet hozzá?
Köszönet, bb
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 09:28:05 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2012.08.24 péntek, 09:42:21 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.08.24 péntek, 09:19:10
Akkor hétfőn jelentkezem a tárcsa ügyében és a köv héten megpróbálok beszerezni egy ilyen bordás szabadonfutó leszedő szerszámot (sztm a galaxy-hoz is jó lesz, ha nem megy kölcsönbe)
http://www.ebay.com/itm/NEW-ALTERNATOR-CLUTCH-PULLEY-Installation-Removal-Tool-7-8-HEX-32-Spline-Pulley-/140672395643
Ez jó lehet hozzá?
Köszönet, bb
ha összevetjük a két aukciót, akkor szerepel mindkettőben 17mm-es átmérő, így akár jó is lehet.
http://www.ebay.com/itm/110764616989?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648
http://www.ebay.com/itm/VW-Audi-Golf-Passat-V-Belt-Free-Wheeling-Pulley-Removal-Alternator-Socket-Tool-/170894622159?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item27ca1cfdcf&vxp=mtr
Valaki hozzáértő jelezzen már vissza. köszi.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2012.08.24 péntek, 09:58:45 »
Idézetet írta: gosanyi - 2012.08.24 péntek, 08:27:31
Nekem tegnap rakta fel rá Vik az új tárcsát, hát a porvédője szerintem csak mutatóban van hozzá mert az nagyon könnyen leesik róla. Vik próbálta valami pasztával tartósabbá tenni, de már a generátor visszaszereléskor leesett. Remélem azért van ilyen hanyagul megoldva ez a része, mert ez nem is olyan lényeges.
a porvédő sérülésmentes? mert eddig aki feltette, nem panaszkodott rá, hogy a porvédője nem passzolna.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2012.08.24 péntek, 10:09:17 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.24 péntek, 09:42:21
ha összevetjük a két aukciót, akkor szerepel mindkettőben 17mm-es átmérő, így akár jó is lehet.
http://www.ebay.com/itm/110764616989?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648
http://www.ebay.com/itm/VW-Audi-Golf-Passat-V-Belt-Free-Wheeling-Pulley-Removal-Alternator-Socket-Tool-/170894622159?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item27ca1cfdcf&vxp=mtr
Valaki hozzáértő jelezzen már vissza. köszi.
Tisztelt Fórumtárs!
Az Audi VW szerelő kulcs, nem egy forma a Fordéval ezért kell megvenni hozzá sajna az egész készletet, amit már irtam a TDCI topikban.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 10:12:18 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2012.08.25 szombat, 10:47:05 »
Tisztelt Fórumtársak!
Utánna jártam, kipróbáltam megvettem.
(elvittem magammal a tartalék generátorral együtt a szabadonfutót és bele próbáltam) A generátor szerelő kulcs (szabadon futóhoz) önmagában is beszerezhető.
www.profiszerszam.hu
oldalon 3505 Ft bruttó áron TX50 belső kulcsal 33fogas külső gyűrűvel.( a fotón nagyon jól látszik a kialakitása)
Én ugyanilyet Szolnokon a Lengyel piacon vettem.
Gondolom Budapesten a József városi piacon is kapható, vagy a megadott web oldalról megrendelhető.
Ennyit tudtam segiteni.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 14:53:28 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 08:57:20 »
Sziasztok!
Feltettük az új japán szabadonfutót tegnap a párom autójára. Köszönet Relhist mesternek a házhozszállításért
A régit (ami mindkét irányba szabadonfutott már) célszerszám nélkül beflexeltük, így fixre alakítottuk úgysem kell már
és csőfogóval tekertük le míg a nyolcas imbusszal fogtuk a tengelyt. Azért akarok majd egy ilyen leszedő célszerszámot szerezni és járom majd a boltokat a régivel (szép így beflexelve
) és belepróbálgatom őket és biztos jót veszek.
Nekem kellett mellesleg alá egy feles alátét, mert picit felült a réz vagy bronz gyűrűje a generátoron (pedig teljesen síkba van csiszolva az a bizonyos perem a generátoron), de egyébként 40 km után tökéletes a cucc
Üdv, bb
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.26 vasárnap, 09:07:55 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gosanyi
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 11:06:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.24 péntek, 09:58:45
a porvédő sérülésmentes? mert eddig aki feltette, nem panaszkodott rá, hogy a porvédője nem passzolna.
Sérülésmentes és azért azt nem mondanám hogy nem passzol rá mert rápattant csak érzetre túl könnyen lejött róla, de egyelőre nem szóltam semmit, mert már mentem vele 400 kilométert és még rajta van
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 12:54:19 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.08.26 vasárnap, 08:57:20
Sziasztok!
Feltettük az új japán szabadonfutót tegnap a párom autójára. Köszönet Relhist mesternek a házhozszállításért
A régit (ami mindkét irányba szabadonfutott már) célszerszám nélkül beflexeltük, így fixre alakítottuk úgysem kell már
és csőfogóval tekertük le míg a nyolcas imbusszal fogtuk a tengelyt. Azért akarok majd egy ilyen leszedő célszerszámot szerezni és járom majd a boltokat a régivel (szép így beflexelve
) és belepróbálgatom őket és biztos jót veszek.
Nekem kellett mellesleg alá egy feles alátét, mert picit felült a réz vagy bronz gyűrűje a generátoron (pedig teljesen síkba van csiszolva az a bizonyos perem a generátoron), de egyébként 40 km után tökéletes a cucc
Üdv, bb
azt a réz gyűrűt le kellett volna venni inkább. Jó lett így a futási síkja?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2012.08.28 kedd, 08:32:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.27 hétfő, 12:54:19
azt a réz gyűrűt le kellett volna venni inkább. Jó lett így a futási síkja?
0,5mm egy ilyen hosszú szíjnál? Sztm nem lesz gond. Nem tudtam, hogy azt le lehet ott pattintani (most visszaolvastam és már tudom
). Majd 100e km múlva a következőnél már így teszem fel. Most biztos nem szedem le megint pláne, hogy nincs leszedő szerszámom még csak a flex
Köszi az infót, bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2012.08.28 kedd, 18:34:40 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.08.28 kedd, 08:32:10
0,5mm egy ilyen hosszú szíjnál? Sztm nem lesz gond. Nem tudtam, hogy azt le lehet ott pattintani (most visszaolvastam és már tudom
). Majd 100e km múlva a következőnél már így teszem fel. Most biztos nem szedem le megint pláne, hogy nincs leszedő szerszámom még csak a flex
Köszi az infót, bb
A porvédője mennyire fix? gosanyi írta, hogy neki lazának tűnt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2012.08.28 kedd, 22:15:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.28 kedd, 18:34:40
A porvédője mennyire fix? gosanyi írta, hogy neki lazának tűnt.
A porvédő valóban elég laza, de nekem még nem pattant le róla egyszer sem. Ma néztem rá és még megvolt.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2012.08.29 szerda, 08:37:34 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.28 kedd, 18:34:40
A porvédője mennyire fix? gosanyi írta, hogy neki lazának tűnt.
Nekem teljesen tökéletes volt persze szubjektív. Stabilan bepattant a helyére
A régi ZEN porvédője mellesleg rendesen rágyógyult. Meg kellett feszegetni csavarhúzóval, hogy lepattintsam, de legalább nem hagytam el menet közben
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2012.08.29 szerda, 10:51:35 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.08.29 szerda, 08:37:34
Nekem teljesen tökéletes volt persze szubjektív. Stabilan bepattant a helyére
A régi ZEN porvédője mellesleg rendesen rágyógyult. Meg kellett feszegetni csavarhúzóval, hogy lepattintsam, de legalább nem hagytam el menet közben
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 20:33:06 »
csak egy kis infó erről a szabadonfutó dologról...
Nekem ZEN volt fent és kb 25e km-ért bírt.. És utána kinyírta a főtengely szíjtárcsámat is.
Ezek után már nem gondolom, hogy jó ötlet feltenni
Csupán 46eHUF plusz kiadást hozott
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 09:32:25 »
Idézetet írta: Levis - 2012.09.02 vasárnap, 20:33:06
csak egy kis infó erről a szabadonfutó dologról...
Nekem ZEN volt fent és kb 25e km-ért bírt.. És utána kinyírta a főtengely szíjtárcsámat is.
Ezek után már nem gondolom, hogy jó ötlet feltenni
Csupán 46eHUF plusz kiadást hozott
Hogy tudja kinyírni?
Nekünk szabadonfutott mindkét irányba az nem tette sztm tönkre igaz én 2 napon belül lecseréltem, ha meg beáll azaz fix lesz az olyan mint az eredeti. Azaz, ha neked ez volt akkor a lecserélt fix is szétkapta volna vagy a szíjfeszítőd avétos már? Mennyí km van az autódban?
A kettőstömegű főtengely szíjtárcsa sztm eleve behal 200e km környékén, ha nincs rajta normális feszítő vagy szabadonfutó...
Én most pont néztem azt is és semmi baja nincs és 200e van az autónkban.
Üdv, bb
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.03 hétfő, 09:34:21 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 09:56:15 »
Idézetet írta: Levis - 2012.09.02 vasárnap, 20:33:06
csak egy kis infó erről a szabadonfutó dologról...
Nekem ZEN volt fent és kb 25e km-ért bírt.. És utána kinyírta a főtengely szíjtárcsámat is.
Ezek után már nem gondolom, hogy jó ötlet feltenni
Csupán 46eHUF plusz kiadást hozott
érdekes teória, hogy a főt.tárcsát szétcseszné a szabadonfutó..
Van ennek valami alapja vagy csak ráfogjuk a zen-re?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 13:27:12 »
Idézetet írta: GiN - 2012.09.03 hétfő, 09:56:15
érdekes teória, hogy a főt.tárcsát szétcseszné a szabadonfutó..
Van ennek valami alapja vagy csak ráfogjuk a zen-re?
....a végső elkeseredés!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 18:31:04 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.09.03 hétfő, 09:32:25
Hogy tudja kinyírni?
Nekünk szabadonfutott mindkét irányba az nem tette sztm tönkre igaz én 2 napon belül lecseréltem, ha meg beáll azaz fix lesz az olyan mint az eredeti. Azaz, ha neked ez volt akkor a lecserélt fix is szétkapta volna vagy a szíjfeszítőd avétos már? Mennyí km van az autódban?
A kettőstömegű főtengely szíjtárcsa sztm eleve behal 200e km környékén, ha nincs rajta normális feszítő vagy szabadonfutó...
Én most pont néztem azt is és semmi baja nincs és 200e van az autónkban.
Üdv, bb
Kedves Alf, GIN, Trekxc,
Akkor a teljes story:
tavaly lett cserélve a generátor szíj szíjfeszítővel és a főt. szíjtárcsa is, szal kompletten az összes cucc. Ekkor került bele a ZEN szabadonfutó is. Minden szép és jó volt egészen 3 héttel ezelőttig, amikor is azt vettem észre hogy időnként ránt egy picit a motor.. olyan volt, mintha egy pillanatra kihagyott volna... Nem értettem mi van, és tényleg csak elvétve fordult el.. kb 25km/1-2 alkalom.
Aztán egyszer csak meghallottam egy halk, fémes súrlódó hangot is, de csak induláskor... ekkor már kezdtem gyanítani, hogy vagy a tárcsák vagy a szabadonfutó. Pár napig nem használtam az autót, és újra beleülve már nagyon erős fémes surlódó hang volt, így el is indultam Vikhez. Útközben hol elcsendesdett, hol újra lehetett hallani a hangokat, ránottt 1x-2x majd 2-3 km után teljes csend és semmi gyanús. Ekkor viszont elszállt a töltésem is. így hagytam a szervízban, ahol végül is a főt. szíjtárcsa csere kellett, mivel átszakadt a gumi benne (kb. 20-25e km mentem vele!) és Vik szerint a szabadonfutó is beállt, bár mikor le lett véve forgott.. Vik szerint megszorulhatott és ekkor rántott akkorát a motoron-szíjon, hogy valszeg az szakíthatta el a szíjtárcsa gumiját is...
én nem tom mi okozott mit, de tény hogy a tárcsa tropa...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 18:38:19 »
Idézetet írta: Levis - 2012.09.03 hétfő, 18:31:04
Kedves Alf, GIN, Trekxc,
Akkor a teljes story:
tavaly lett cserélve a generátor szíj szíjfeszítővel és a főt. szíjtárcsa is, szal kompletten az összes cucc. Ekkor került bele a ZEN szabadonfutó is. Minden szép és jó volt egészen 3 héttel ezelőttig, amikor is azt vettem észre hogy időnként ránt egy picit a motor.. olyan volt, mintha egy pillanatra kihagyott volna... Nem értettem mi van, és tényleg csak elvétve fordult el.. kb 25km/1-2 alkalom.
Aztán egyszer csak meghallottam egy halk, fémes súrlódó hangot is, de csak induláskor... ekkor már kezdtem gyanítani, hogy vagy a tárcsák vagy a szabadonfutó. Pár napig nem használtam az autót, és újra beleülve már nagyon erős fémes surlódó hang volt, így el is indultam Vikhez. Útközben hol elcsendesdett, hol újra lehetett hallani a hangokat, ránottt 1x-2x majd 2-3 km után teljes csend és semmi gyanús. Ekkor viszont elszállt a töltésem is. így hagytam a szervízban, ahol végül is a főt. szíjtárcsa csere kellett, mivel átszakadt a gumi benne (kb. 20-25e km mentem vele!) és Vik szerint a szabadonfutó is beállt, bár mikor le lett véve forgott.. Vik szerint megszorulhatott és ekkor rántott akkorát a motoron-szíjon, hogy valszeg az szakíthatta el a szíjtárcsa gumiját is...
én nem tom mi okozott mit, de tény hogy a tárcsa tropa...
én értem amit írsz.De egy dolgot vegyél figyelembe.A szabadonfutó a visszafelé forgás lehetőségét kínálja.A húzóerő mindig egyirányú!Ha beáll a szabadonfutó,akkor ugyanúgy üzemel tovább,mint az eredeti fix szíjtárcsa.Megszűnik a visszafelé szabadonfutás.A szabadonfutó nem tudja tönkretenni így a főtengely szíjtárcsát.A tyúk és a tojás esete.....
Szerintem a szíjtárcsa tette tönkre a szabadonfutót.persze ezt sem tudom bizonyítani,de ez sokkal valószínűbb.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 22:23:10 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.03 hétfő, 18:38:19
én értem amit írsz.De egy dolgot vegyél figyelembe.A szabadonfutó a visszafelé forgás lehetőségét kínálja.A húzóerő mindig egyirányú!Ha beáll a szabadonfutó,akkor ugyanúgy üzemel tovább,mint az eredeti fix szíjtárcsa.Megszűnik a visszafelé szabadonfutás.A szabadonfutó nem tudja tönkretenni így a főtengely szíjtárcsát.A tyúk és a tojás esete.....
Szerintem a szíjtárcsa tette tönkre a szabadonfutót.persze ezt sem tudom bizonyítani,de ez sokkal valószínűbb.....
ez is lehet... nem tudom
a lényeg, hogy sokba került..
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2012.09.04 kedd, 09:06:13 »
Idézetet írta: Levis - 2012.09.03 hétfő, 22:23:10
ez is lehet... nem tudom
a lényeg, hogy sokba került..
sajnos a teljes szíjrendszer csere is sokba kerül.
Vagy pl. érdemes felidézni arrabonus kolléga kalandjait a cromaxos spanyol utángyártott főtengely tárcsával, ami felmetélte a vezérlés fedelét, mivel kiszakadt a tárcsából a fém betét.
Gyári vagy utángyártott tárcsa volt a tiéden?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2012.09.04 kedd, 17:26:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.09.04 kedd, 09:06:13
sajnos a teljes szíjrendszer csere is sokba kerül.
Vagy pl. érdemes felidézni arrabonus kolléga kalandjait a cromaxos spanyol utángyártott főtengely tárcsával, ami felmetélte a vezérlés fedelét, mivel kiszakadt a tárcsából a fém betét.
Gyári vagy utángyártott tárcsa volt a tiéden?
Tudom, a teljes szett volt cserélve, minden gyári Ford.. Vik-ék tették fel kicsit több mint egy éve, így még nem is nagyon tudom megreklamálni, mert csak egy év a gari rá.. kb 20 nappal futottt többet..
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
csari
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2012.09.05 szerda, 10:27:05 »
Szia Relhist!
Jelentkeznék én is egy szabadonfutóra.
csari
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI 2005 Ha utazni szeretnél, klikk ide:
www.jolly-joker.hu
szgabi
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2012.09.10 hétfő, 09:21:31 »
Üdv mindenkinek!
Egy két napon belül kellene egy generátor szabadonfutó,előre is köszönöm.
Naplózva
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2012.09.11 kedd, 12:09:38 »
Idézetet írta: szgabi - 2012.09.10 hétfő, 09:21:31
Üdv mindenkinek!
Egy két napon belül kellene egy generátor szabadonfutó,előre is köszönöm.
Relhiszt a te embered
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
kamix
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2012.09.15 szombat, 23:01:52 »
Tegnap nekem is felkerült az újfajta szabadonfutó (Vik jóvoltából
).
A beszerzést Relhist kollégának köszönhetem
Minden rendben van, bár nem sokat mentem azóta.
További tapasztalatokat majd megosztom
Naplózva
2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2012.10.03 szerda, 14:59:27 »
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van-e valami szerkezeti különbség a "régi" ZEN és az "új" japán szabadonfutó között, vagy csak a gyártó más? Mik a tapasztalatok az új szabadonfutóval? Lehet-e még rendelni és ha igen mi lenne az ára.( egyenlőre nem sűrgős mert külföldön vagyok, de okt vége, novemberben lehet vennék egyet, ha a Zen megadná magát legyen otthon egy)
Köszi.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2012.10.03 szerda, 15:41:55 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.10.03 szerda, 14:59:27
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van-e valami szerkezeti különbség a "régi" ZEN és az "új" japán szabadonfutó között, vagy csak a gyártó más? Mik a tapasztalatok az új szabadonfutóval?
Hali! Biztosan jobb
, de majd az idő megmondja. 4000.-ik kilométer megy bele a japánba és eddig műkszik
Érdekesség, hogy a galaxymon meg gondolom az MK4 mondikon INA van fent. 240e km van az ismerősöm autójában és tökéletesen üzemel még.
Amennyiben a japó nem bír ki 120 ezret akkor lehet legközelebb INA gyártmányt teszek fel a mondinkra is.
Üdv, bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2012.10.12 péntek, 16:46:19 »
alupogi van felesleges vkinek?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2012.10.19 péntek, 14:00:50 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.12 péntek, 16:46:19
alupogi van felesleges vkinek?
Senkinek?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 15:18:32 »
szabadonfutó tárcsa leszedő kulcs kell valakinek? Persze olyan, ami jó a dízel generátoraink szabadonfutójához...
A következő rendelésnél esetleg rendelnék ilyet is.
5eFt körül lenne az ára.
(tárcsa van készleten, ha valakinek kell éppen!)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 15:59:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.07 csütörtök, 15:18:32
szabadonfutó tárcsa leszedő kulcs kell valakinek? Persze olyan, ami jó a dízel generátoraink szabadonfutójához...
A következő rendelésnél esetleg rendelnék ilyet is.
5eFt körül lenne az ára.
(tárcsa van készleten, ha valakinek kell éppen!)
Engem érdekel! Nem mintha nem lenne jó a szabadonfutó... Eddig kb 7000km hajtottam vele és nem kattog, egyáltalán nincs csúnya hangja és teszi a dolgát.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 16:21:24 »
Idézetet írta: malay - 2013.03.07 csütörtök, 15:59:58
Engem érdekel! Nem mintha nem lenne jó a szabadonfutó... Eddig kb 7000km hajtottam vele és nem kattog, egyáltalán nincs csúnya hangja és teszi a dolgát.
OK
Kb. májusban lesz aktuális a dolog, gondoltam addig előkészítem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 16:24:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.07 csütörtök, 16:21:24
OK
Kb. májusban lesz aktuális a dolog, gondoltam addig előkészítem.
Ok, nekem sem sürgős... Jelezz, ha aktuális!
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 16:26:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.07 csütörtök, 15:18:32
szabadonfutó tárcsa leszedő kulcs kell valakinek? Persze olyan, ami jó a dízel generátoraink szabadonfutójához...
A következő rendelésnél esetleg rendelnék ilyet is.
5eFt körül lenne az ára.
(tárcsa van készleten, ha valakinek kell éppen!)
Ha kölcsönbe is ideadod, amikor kell majd az átszereléshez, akkor elég, ha magadnak veszel egyet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 16:32:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.07 csütörtök, 16:26:35
Ha kölcsönbe is ideadod, amikor kell majd az átszereléshez, akkor elég, ha magadnak veszel egyet.
AndyA
persze. De nem tudom mindenkinek kölcsön adni, ugyebár....
+ birtoklási vágy...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2013.03.09 szombat, 09:02:24 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.12 péntek, 16:46:19
alupogi van felesleges vkinek?
Tisztelt Fórumtárs!
Bemész a Ferrocentrumba veszel egy 20cm hosszú 20mm átmérölyű aluminium rudat párszáz forintért és nyugdíjazásodig elég lessz.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.23 szombat, 05:41:10 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 10:02:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.07 csütörtök, 15:18:32
szabadonfutó tárcsa leszedő kulcs kell valakinek? Persze olyan, ami jó a dízel generátoraink szabadonfutójához...
A következő rendelésnél esetleg rendelnék ilyet is.
5eFt körül lenne az ára.
(tárcsa van készleten, ha valakinek kell éppen!)
Szédítő érdeklődés mutatkozik....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2013.03.26 kedd, 10:33:57 »
Lassan (?) jön a meleg, kezdődik a berregés....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2013.03.26 kedd, 10:36:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.26 kedd, 10:33:57
Lassan (?) jön a meleg, kezdődik a berregés....
az újfajta japánból mennyi lenne 1 db??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 10:53:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.11 hétfő, 10:02:25
Szédítő érdeklődés mutatkozik....
Tudod mit? Nekem rendelhetsz egyet. Legfeljebb a zasszony rátekeri a nyakamra.
Bár, amiről nem tud, az nem fáj.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2013.04.24 szerda, 23:23:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.26 kedd, 10:36:47
az újfajta japánból mennyi lenne 1 db??
13eFt
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2013.04.24 szerda, 23:24:28 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.18 csütörtök, 10:53:05
Tudod mit? Nekem rendelhetsz egyet. Legfeljebb a zasszony rátekeri a nyakamra.
Bár, amiről nem tud, az nem fáj.
van az most is, nem rendelek.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 07:42:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.04.24 szerda, 23:24:28
van az most is, nem rendelek.
Nem a tárcsára gondoltam, mert azt már vettem tőleg egyet.
Naplózva
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 17:57:58 »
hali mindenki
talaltam ezt :
http://www.ika-germany.de/
talan erdekes lehet
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 18:37:16 »
Sziasztok!
Ma nekem is felkerült a szabadonfutó. Nem mentem vele eddig sokat, de eddig szépen muzsikál. A generátort Én felülről szedtem ki, mert nincs aknám, se olyan emelőm, ami nagyot tudott volna emelni. Szóval maradtam a "C" verziónál. Ehhez a művelethez le kellett vennem a turbóról a borítást, és a gázolajszűrőt plusz annak a tokját. Innentől ki lehet forgatni felülről a generátort. Megszenvedtem érte de kijött a helyéről.
Ami a generátoron volt tárcsát azt légkulccsal tudtam leszedni, fater + a saját erőm is kevés volt fellazítani a 24-es anyát. Légkulccsal 2 másodperc volt... Köszönöm Relhist-nek a szabadonfutót és Ágostonb-nek a szíjlazító szerszám képeit és méretezéseit, amit a Wiki-ben lehet megtaláni, és Apósomnak, aki ezt kivitelezte.
Innentől beszámolok élményeimről és tapasztalaimról, hogy hogyan is működik valójában.
Üdvözlettel:
Egy új elégedett Mondeo tulajdonos.
Omilan03
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ