Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:10:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5262723 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1550 Dátum: 2005.04.08 péntek, 14:42:00 »

Ez nagyon kedves Tőled, és örülök, hogy örülsz, de ne bánts!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1551 Dátum: 2005.04.08 péntek, 14:49:00 »

Ez nagyon kedves Tőled, és örülök, hogy örülsz, de ne bánts!
Szia Moire!
Lehet hogy félre érted a helyzetet, én nem bántok senkit, csak nagyon büszke vagyok, hogy "szagszervíz" nélkül megoldottam a problémát.
Ha lenne olyan ikon amelyik a nadrágtartóját húzogattná vaányan azt szúrtam volna be.
Üdv!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1552 Dátum: 2005.04.08 péntek, 15:37:00 »

Hi !
 
JTam,
 
Ok, es volt valami erezheto hatasa a csilli-villi pimpampo szelepnek ? Vagy csak optikai tunningnak jo ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1553 Dátum: 2005.04.08 péntek, 23:05:00 »

Szia Moire!
Lehet hogy félre érted a helyzetet, én nem bántok senkit, csak nagyon büszke vagyok, hogy "szagszervíz" nélkül megoldottam a problémát.
Ha lenne olyan ikon amelyik a nadrágtartóját húzogattná vaányan azt szúrtam volna be.
Üdv!
OKOK! Smiley)))
csak tréfából írtam, mert azt hittem, mellényomtál!
Nekem egyszer volt olyan, hogy épp nagyon hálálkodtam, aztán a végén a helyett véletlenül a -t nyomtam, ami eggyel alatta van...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1554 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 15:17:00 »

ND!
 
Küldtem mailt neked csatolt képekkel! Megkaptad, vagy próbáljam újra küldeni?
 
D.Zoli
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1555 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 20:59:00 »

ND!
 
Küldtem mailt neked csatolt képekkel! Megkaptad, vagy próbáljam újra küldeni?
 
D.Zoli
Szia D.Zoli!
Még nem kaptam semmit;-( Lehet, hogy ütközött valami mással. Küld mégegyszer.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1556 Dátum: 2005.04.10 vasárnap, 22:02:00 »

Szia D.Zoli!
Még nem kaptam semmit;-( Lehet, hogy ütközött valami mással. Küld mégegyszer.
Üdv ND
És most? Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1557 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 10:33:00 »

Szasztok!
Szeretném minden érdeklődő, és jószándéku segítő kész klubtárs (Joe, Csocso, ND) tudomására hozni, hogy sikerült a levegő beömlő pillangó szeleptányér tisztogatása utáni alapjárati problémát megoldani!
Annak volt igaza, aki a szeleptányér pontatlan elhelyezésére gyanakodott.
Én naívan azt hittem, hogy a két torx csavar visszahelyezésével pontosan beállítható a központossága a csillogó villogó szelep tányérnak. ...hát nem!!
Mindenki aki ebbe a műveletbe kezd, és csak biztatni tudok mindenkit, a végén az összeszerelésnél, mieleőtt a megfelelő erővel meghúzná a csavarokat, a szeleptányér apró finom mozgatásával ellenőrízze, hogy sikerült-e atökéetesen beállítani. Csak ezt követően húzza meg a csavarokat.
Amint ezt megtettem, az  alapjárati fordulat üzemmeleg állapotban vissza állt a szokásos 800-900-as értékre.  
Megnyugodtam, hogy semmi baja a kicsikének.
Köszönök minden segítő hozzá szólást!
Sziasztok!
Kérdezzél nyugodtan majd segítünk!(ja ez csak a büszkeség jele, hogy én nyertem a hangszórót:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1558 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 10:36:00 »

Azert lenne gaz, ha a vizpumpat is a vezermuszij hajtana, mert ha beall a pumpa, akkor szevasz a vezerlesnek. Az meg nem kis piz.
 
Amugy en is ugy tudtam, hogy a vez.szij hajtja, de tenyleg nem.
 
 
Szervo: miert nincs koppig?
 
 
Szervo2: kicsit normalis, ha 1 helyben tekergetes es visit. Persze azert nem hangosan:) Amugy ezt elegge nem illik csinalni, semminek se tesz jot. Veghelyzetben meg azert vonyit, mert egy szelep kiengedi a feles nyomast, ez termesztes.
A szervos kérdésedre a választ a szervo2 kérdésed/válaszd-nál találod, csak még kiegészíteném, hogy nem csak nyomás távozhat, hanem olaj is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1559 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 10:38:00 »

És most? Smiley
Szia D.Zoli!
Ájött, csak először Csabeszét ki kellett feszegetnem a tárhelyről, mert beszorult ;-)))
Köszi, várom a txt-t, holnap foglalkozom vele majd, nem semmi.
Üdv ND
ui.: nagyra nyilt a csipás szemem, amikor láttam, hogy semmi légzsák fityegés;-((( , ez elgondolkoztató és elszomorító is
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1560 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 10:38:00 »

egyszer elkövettem azt a hibát, hogy a garázs felé menve üresbe löktem a kocsit, kikapcsoltam a motort, mint a nagyok (apukám a nagypolskival), de ott volt még  a garázs előtt egy 90 fokos jobb kanyar, a kocsi 45 fokig befordult, és amikor láttam, hogy nincs szervó, azonnal a fékbe tapostam, a fék úgy látszik működik (vagy nem sokat romlik) üresben és motor nélkül is
Olyan 3-4 fékezés után tünik csak el a rásegítés, és aztán neked kell össznyomni az olajat, de a fékhatás ugyan úgy megmarad...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1561 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 10:44:00 »

Hi !
 
JTam,
 
Ok, es volt valami erezheto hatasa a csilli-villi pimpampo szelepnek ? Vagy csak optikai tunningnak jo ?
 
bye
zacci
Szassz zacci!
A kérdésedre a válaszom az, hogy igen..., vagy nem...,vagy nem is tudom!
No a viccet félre téve.
Az én légcsatornám nem volt annyira koszos, mint az ND web oldalán látható illusztrációnak felhasznált autó levegő rendszere.Tehát a javulás nem jelentkezhet annyira karakteresen mint egy olyan autónál ami "alig kap már levegőt".
Az alapjárati problémám az első összerakás után elvonta annyira a figyelmem, hogy az apró javulásokat egyértelműen kiszúrjam.
Nem vagyok az a mindenáron mindenkit legyorsúlni típus, ezért azt sem tudom, hogy a tisztogatás előtti állapotban az autóm mire lett volna képes csúcsra járatva.
Amit feltudok vállalni, hogy picivel nyugodtabb járású, csendesebb lett a motor. - persze miután az alapjárati gondot leküzdöttem-
Nem tudom milyen a külömbség egy chip tuning után, vagy egy vezérmű tengely sportosra cserélése után, de gondolom a nem össze vethető a teljesítmény javulás ezekkel.
De! Abba biztos vagyok, mint a gépészettel valamilyen szinten kapcsolatban lévő emmber, ha a mérnökök által megtervezett felületminőségen, vagy a beömlő keresztmetszeten rontunk, rontjuk az elméleti teljesítmény értékeket. Persze ez szerintem csak ezrelékben mérhető.
Gyerekkoromban az udvarban ahol laktam volt egy srác aki 50cm3-es java segédmotorkerékpárral indult versenyeken. Nos ez a srác állandóan reszelte polírozta a többek között, a beömlöjáratot. És rendszerin nyert a versenyeken a simsonok ellen.
Nem tudom ismered-e a két motor közötti külömbséget.
Ami még mellette szól, én úgy gondolom, ha kívülről lemosom, polírpasztával kifényezem, belülről is kitakarítom, lekezelem a műszerfalat ilyen- olyan ápolóval, akkor a motortérben is ha tudom tisaztán tartom.
Én javaslom, legalább egyszer meglátja az ember hogy hogyan tartották karban az autóját mieleőtt hozzá került volna. (ha nem az első tulajról van szó.)
Hi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1562 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 10:46:00 »

Szia D.Zoli!
Ájött, csak először Csabeszét ki kellett feszegetnem a tárhelyről, mert beszorult ;-)))
Köszi, várom a txt-t, holnap foglalkozom vele majd, nem semmi.
Üdv ND
ui.: nagyra nyilt a csipás szemem, amikor láttam, hogy semmi légzsák fityegés;-((( , ez elgondolkoztató és elszomorító is
Szia ND!
 
Melyik nem akar átjutni, a pénteki vagy a mai?
 
Csabesz76
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1563 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 11:06:00 »

Olyan 3-4 fékezés után tünik csak el a rásegítés, és aztán neked kell össznyomni az olajat, de a fékhatás ugyan úgy megmarad...
Huh?? "összenyomni" Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1564 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 13:13:00 »

Szia ND!
 
Melyik nem akar átjutni, a pénteki vagy a mai?
 
Csabesz76
Szia Csabesz76!
Még reggel írtam Neked direktbe, hogy 3,5,6,7 megjött és köszi mégegyszer.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1565 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 13:17:00 »

Szia Csabesz76!
Még reggel írtam Neked direktbe, hogy 3,5,6,7 megjött és köszi mégegyszer.
Üdv ND
Mielőtt az üzit láttam volna megint rád kérdeztem mailbe!
Bocsánat!!!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1566 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 14:47:00 »

Huh?? "összenyomni" Huh?
Asszem te is érted, hogy ezzel mit is írtam...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1567 Dátum: 2005.04.11 hétfő, 14:55:00 »

Asszem te is érted, hogy ezzel mit is írtam...
Smiley)) én igen, csak nem szeretném mástól visszahallani, hogy a Joe azt mondta, hogy a fékfolyadék összenyomható Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1568 Dátum: 2005.04.13 szerda, 01:56:00 »

srácok, valakitöl hallottam, hogy a fékfolyadék összenyomódik... tán Joe-tól ?...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1569 Dátum: 2005.04.13 szerda, 01:57:00 »

oké,oké kezdek rohadni, már leesett a lábfejem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1570 Dátum: 2005.04.13 szerda, 08:06:00 »

srácok, valakitöl hallottam, hogy a fékfolyadék összenyomódik... tán Joe-tól ?...
Szerintem Joe nem mondott ilyet... Smiley))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1571 Dátum: 2005.04.14 csütörtök, 07:50:00 »

a folyadék összenyomható, de csak nagyon kevéssé, gyakorlatilag nem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1572 Dátum: 2005.04.14 csütörtök, 20:42:00 »

Hali.
 
Van nekem olyan problémám, hogy amikor megyek x km/h-val és kiveszem sebességből az autót, (gurulok) és elkezdek fékezni akkor leesik a fordulatszám kb 500 körülire és érzem, hogy ez nem tetszik a motornak ( Remeg ). Valaki találkozott már ilyen hibával?
Mostanában kezdte el csinálni, gondoltam olyasmire, hogy most kapott injektortisztitó adalékot ( Nem próbáltam még ilyet ) és attól van ez. Vagy nem.
Segitsetek.
Mondeo MKI. 2.0 '93.11. -- 126e Km.
 
Előre is köszi, vagy a találkozón.  Smiley
 
Üdv, Viktr
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1573 Dátum: 2005.04.14 csütörtök, 21:34:00 »

Szerintem Joe nem mondott ilyet... Smiley))
vicc volt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1574 Dátum: 2005.04.15 péntek, 08:30:00 »

Hali.
 
Van nekem olyan problémám, hogy amikor megyek x km/h-val és kiveszem sebességből az autót, (gurulok) és elkezdek fékezni akkor leesik a fordulatszám kb 500 körülire és érzem, hogy ez nem tetszik a motornak ( Remeg ). Valaki találkozott már ilyen hibával?
Mostanában kezdte el csinálni, gondoltam olyasmire, hogy most kapott injektortisztitó adalékot ( Nem próbáltam még ilyet ) és attól van ez. Vagy nem.
Segitsetek.
Mondeo MKI. 2.0 '93.11. -- 126e Km.
 
Előre is köszi, vagy a találkozón.  Smiley
 
Üdv, Viktr
Viktr,
 
alapjárat rendben van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1575 Dátum: 2005.04.15 péntek, 08:34:00 »

Viktr,
 
alapjárat rendben van?
Vákumcsovek ?
Fékrásegítő rendben ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1576 Dátum: 2005.04.15 péntek, 09:34:00 »

Hali.
 
Van nekem olyan problémám, hogy amikor megyek x km/h-val és kiveszem sebességből az autót, (gurulok) és elkezdek fékezni akkor leesik a fordulatszám kb 500 körülire és érzem, hogy ez nem tetszik a motornak ( Remeg ). Valaki találkozott már ilyen hibával?
Mostanában kezdte el csinálni, gondoltam olyasmire, hogy most kapott injektortisztitó adalékot ( Nem próbáltam még ilyet ) és attól van ez. Vagy nem.
Segitsetek.
Mondeo MKI. 2.0 '93.11. -- 126e Km.
 
Előre is köszi, vagy a találkozón.  Smiley
 
Üdv, Viktr
Nem remeg az, hanem rángat 8-( vagy nem? Ez a szegényes keverék esete motorféknél, kapcsolj vissza és nem rángat ;-) engem nem zavar ... ha nem ez a gond, passz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1577 Dátum: 2005.04.15 péntek, 09:36:00 »

Nem remeg az, hanem rángat 8-( vagy nem? Ez a szegényes keverék esete motorféknél, kapcsolj vissza és nem rángat ;-) engem nem zavar ... ha nem ez a gond, passz.
Ja, bocsi félreértettem :-( használd többet a gázpedált 8-) a mondeo nem szeret lassítani ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1578 Dátum: 2005.04.15 péntek, 10:29:00 »

Urak és Hölgyem!
 
Annak mi az oka, hogy hidegen (pl. reggeli indításnál) az ékszíj részleg felöl enyhe, alig hallható sivító hang hallatszik kb. 5-6 percig? Az ékszíj szemre jónak tűnik, kb. 55ezer km van benne. Amúgy a klíma, töltés, szervó rendben van.
Görgő probléma? Esetleg az ékszíj megérett a cserére?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1579 Dátum: 2005.04.15 péntek, 10:32:00 »

Urak és Hölgyem!
 
Annak mi az oka, hogy hidegen (pl. reggeli indításnál) az ékszíj részleg felöl enyhe, alig hallható sivító hang hallatszik kb. 5-6 percig? Az ékszíj szemre jónak tűnik, kb. 55ezer km van benne. Amúgy a klíma, töltés, szervó rendben van.
Görgő probléma? Esetleg az ékszíj megérett a cserére?
Szia Csocso!
Nedves, páralecsapódás, olyan helyen parkolhatsz.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1580 Dátum: 2005.04.15 péntek, 10:39:00 »

Szia Csocso!
Nedves, páralecsapódás, olyan helyen parkolhatsz.
Üdv ND
Köszi ND,
 
télen is minden reggel csinálta, de akkor a hideg számlájára írtam. Mostanában azonban úgy fülelek reggel, mint a baglyok.
Viszont ezzel remekül megnyugtattál. Köszönöm.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1581 Dátum: 2005.04.15 péntek, 10:43:00 »

Urak és Hölgyem!
 
Annak mi az oka, hogy hidegen (pl. reggeli indításnál) az ékszíj részleg felöl enyhe, alig hallható sivító hang hallatszik kb. 5-6 percig? Az ékszíj szemre jónak tűnik, kb. 55ezer km van benne. Amúgy a klíma, töltés, szervó rendben van.
Görgő probléma? Esetleg az ékszíj megérett a cserére?
Szia Csocso! Nekem is csinálta, de már régóta nem csinálja. Szíjcsere után volt, biztos a bekopás szüntette meg.
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1582 Dátum: 2005.04.15 péntek, 10:57:00 »

Urak és Hölgyem!
 
Annak mi az oka, hogy hidegen (pl. reggeli indításnál) az ékszíj részleg felöl enyhe, alig hallható sivító hang hallatszik kb. 5-6 percig? Az ékszíj szemre jónak tűnik, kb. 55ezer km van benne. Amúgy a klíma, töltés, szervó rendben van.
Görgő probléma? Esetleg az ékszíj megérett a cserére?
Szerintem két dolog csikoroghat. Vagy az ék/laposszij maga vagy valamelyik csapágy a környezetében. Ha a csikorgáskor ráfújsz valami gyorsan párolgó szprével egy keveset és elhallgat akkor a szij csinálja. Ha ekkor sem hallgat el akkor az egyik csapágy. Nézz itt körül!
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1583 Dátum: 2005.04.15 péntek, 11:17:00 »

Szerintem két dolog csikoroghat. Vagy az ék/laposszij maga vagy valamelyik csapágy a környezetében. Ha a csikorgáskor ráfújsz valami gyorsan párolgó szprével egy keveset és elhallgat akkor a szij csinálja. Ha ekkor sem hallgat el akkor az egyik csapágy. Nézz itt körül!
 
Üdv.
Köszi András,
 
már néztem párszor és ha lesz időm, át is nézem a kocsit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1584 Dátum: 2005.04.15 péntek, 12:51:00 »

Sziasztok,
 
1 kérdés, ami nem Mondeo specifikus gondolom, de legalább jól kiderül, hogy mennyire nem értek az autók műszaki tartalmához: Nemrégiben írtam már, hogy a kilóméter óra gyanús, úgy tűnik amikor mondjuk 70et mutat, akkor max 60al megyek. Bizonyíték nincs rá, még nem mérettem le, de nagyon úgy néz ki, hogy ez így van. Namost, a pillanatnyi kilóméter számláló ennek alapján számol? Tehát elképzelhető, hogy az is gyorsabban számolja a kilómétereket, vagy ez független attól, hogy mit mutat az óra? Mert ugye, ha ez igaz, mármint, hogy mondjuk 85 méterenként ugrik 100 m-t a számláló, akkor a kiszámolt fogyi sem annyi, hanem több...
 
Köszi, remélem nem nagyon homály a kérdésem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1585 Dátum: 2005.04.15 péntek, 12:58:00 »

Sziasztok,
 
1 kérdés, ami nem Mondeo specifikus gondolom, de legalább jól kiderül, hogy mennyire nem értek az autók műszaki tartalmához: Nemrégiben írtam már, hogy a kilóméter óra gyanús, úgy tűnik amikor mondjuk 70et mutat, akkor max 60al megyek. Bizonyíték nincs rá, még nem mérettem le, de nagyon úgy néz ki, hogy ez így van. Namost, a pillanatnyi kilóméter számláló ennek alapján számol? Tehát elképzelhető, hogy az is gyorsabban számolja a kilómétereket, vagy ez független attól, hogy mit mutat az óra? Mert ugye, ha ez igaz, mármint, hogy mondjuk 85 méterenként ugrik 100 m-t a számláló, akkor a kiszámolt fogyi sem annyi, hanem több...
 
Köszi, remélem nem nagyon homály a kérdésem.
vagy kevesebb a fogyi, az összszámláló és a napi sem működik együtt pontosan, a felni és a gumi méretétől is függ
kalibráld be fix km-oszlopokhoz minél nagyobb távolságon
többet nem tudok mondani, kérem kapcsolja ki
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1586 Dátum: 2005.04.15 péntek, 12:59:00 »

Sziasztok,
 
1 kérdés, ami nem Mondeo specifikus gondolom, de legalább jól kiderül, hogy mennyire nem értek az autók műszaki tartalmához: Nemrégiben írtam már, hogy a kilóméter óra gyanús, úgy tűnik amikor mondjuk 70et mutat, akkor max 60al megyek. Bizonyíték nincs rá, még nem mérettem le, de nagyon úgy néz ki, hogy ez így van. Namost, a pillanatnyi kilóméter számláló ennek alapján számol? Tehát elképzelhető, hogy az is gyorsabban számolja a kilómétereket, vagy ez független attól, hogy mit mutat az óra? Mert ugye, ha ez igaz, mármint, hogy mondjuk 85 méterenként ugrik 100 m-t a számláló, akkor a kiszámolt fogyi sem annyi, hanem több...
 
Köszi, remélem nem nagyon homály a kérdésem.
Nem homály a kérdés. A logika alapján igazad is van, mert ugye egy jeladó megy a váltóból az órához és sztem onnan ágazik ketté. De ND ezt sokkal jobban tudja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1587 Dátum: 2005.04.15 péntek, 20:18:00 »

Sziasztok,
 
1 kérdés, ami nem Mondeo specifikus gondolom, de legalább jól kiderül, hogy mennyire nem értek az autók műszaki tartalmához: Nemrégiben írtam már, hogy a kilóméter óra gyanús, úgy tűnik amikor mondjuk 70et mutat, akkor max 60al megyek. Bizonyíték nincs rá, még nem mérettem le, de nagyon úgy néz ki, hogy ez így van. Namost, a pillanatnyi kilóméter számláló ennek alapján számol? Tehát elképzelhető, hogy az is gyorsabban számolja a kilómétereket, vagy ez független attól, hogy mit mutat az óra? Mert ugye, ha ez igaz, mármint, hogy mondjuk 85 méterenként ugrik 100 m-t a számláló, akkor a kiszámolt fogyi sem annyi, hanem több...
 
Köszi, remélem nem nagyon homály a kérdésem.
A csládban lévő off kocsinál vettem észre, hogy amikor a kilóméteróra 55-öt mutat, akkor valójában csak 50-nel megy. Ez lesből kacsintó traffipax esetén megmentheti az autóst, tehát nem biztos, hogy rossz. Elmentem egy nagy kijelzós sebességmérő mellett innét az infó. Nem tudom, hogy ez az eltérés százalékosan nagyobb sebességeknél is meg van-e, vagy a kilóméteróra mutatóját tették fel 5-tel arrébb.
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1588 Dátum: 2005.04.16 szombat, 12:45:00 »

Helló!
 
Szeretném a rezonátort kicserélni egy "darab" csőre. Tud valaki valami kész cuccot? Mire kell figyelni? Lehet valami káros következménye?
 
Bye
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1589 Dátum: 2005.04.16 szombat, 16:29:00 »

Sziasztok!
 
Volna egy kis gondom. Alacsony volt nagyon az alapjáratom (94-es 2.0, benzines, automata), úgyhogy kitisztítottam a levegő szívó rendszert (MAF, folytószelep, levegőhőmérséklet mérő, stb.). Összeraktam, és ugyanaz a gondom, mint JTAM-nak, hogy magas az alapjárat, 1500-2000, és ha gázt adok, akkor ott ragad, ahova felpörgettem. Ma egész nap a folytószelep tányért állítgattam, de lényegében nem változott. Tisztítás előtt 600 volt az alapjárat, ezért fulladt az autó, egyébként nem volt bajom vele. Mit csinálhattam rosszul? Mi okozhat ilyet? Nem políroztam fel a folytószelepet, tehát vissza tudtam úgy rakni, ahogy volt, mert látszott a helye középen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1590 Dátum: 2005.04.16 szombat, 16:39:00 »

Sziasztok!
 
Volna egy kis gondom. Alacsony volt nagyon az alapjáratom (94-es 2.0, benzines, automata), úgyhogy kitisztítottam a levegő szívó rendszert (MAF, folytószelep, levegőhőmérséklet mérő, stb.). Összeraktam, és ugyanaz a gondom, mint JTAM-nak, hogy magas az alapjárat, 1500-2000, és ha gázt adok, akkor ott ragad, ahova felpörgettem. Ma egész nap a folytószelep tányért állítgattam, de lényegében nem változott. Tisztítás előtt 600 volt az alapjárat, ezért fulladt az autó, egyébként nem volt bajom vele. Mit csinálhattam rosszul? Mi okozhat ilyet? Nem políroztam fel a folytószelepet, tehát vissza tudtam úgy rakni, ahogy volt, mert látszott a helye középen.
Gázbowdened jó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1591 Dátum: 2005.04.16 szombat, 17:40:00 »

Igen, szépen visszaugrik, próbáltam kézzel adni gázt neki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1592 Dátum: 2005.04.16 szombat, 17:59:00 »

Igen, szépen visszaugrik, próbáltam kézzel adni gázt neki.
Vákuum csöveket nem piszkáltad el? Nézd át mindet, mert lehet, hogy valamelyik megtört, kiszakadt, stb. (T elem)
Visszadugtad a második rezonátor dobba menőt is?
Szerintem 94-es Mondeon még ki lehet olvasni házilag a hibakódokat, próbáld meg azt is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1593 Dátum: 2005.04.16 szombat, 18:03:00 »

Köszi a tippet, megnézem mégegyszer. A T elemet kb 2-3 hete cseréltem, de mivel alig látható helyen van, ezért akár ott is lehet most bibi. A kódokat sajna nem tudom, hogy hogyan lehet kiolvasni, de egyenlőre nem világít a szervíz lámpa. (Márha annak egyáltalán kéne minden kisebb hiba esetén.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1594 Dátum: 2005.04.16 szombat, 18:21:00 »

Köszi a tippet, megnézem mégegyszer. A T elemet kb 2-3 hete cseréltem, de mivel alig látható helyen van, ezért akár ott is lehet most bibi. A kódokat sajna nem tudom, hogy hogyan lehet kiolvasni, de egyenlőre nem világít a szervíz lámpa. (Márha annak egyáltalán kéne minden kisebb hiba esetén.)
Emailtem. :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1595 Dátum: 2005.04.17 vasárnap, 16:37:00 »

Köszi a tippet, megnézem mégegyszer. A T elemet kb 2-3 hete cseréltem, de mivel alig látható helyen van, ezért akár ott is lehet most bibi. A kódokat sajna nem tudom, hogy hogyan lehet kiolvasni, de egyenlőre nem világít a szervíz lámpa. (Márha annak egyáltalán kéne minden kisebb hiba esetén.)
Hibakodok kiolvasasa. Meg hallgass BPeter-re, o a nagymester ebben:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1596 Dátum: 2005.04.17 vasárnap, 18:29:00 »

Hibakodok kiolvasasa. Meg hallgass BPeter-re, o a nagymester ebben:)
Szia, köszi a linket, elég jól leír sokmindent. Ma pihenőnapot tartottam, mert tegnap picit tele lett mindenem a járgánnyal. 2 percnél gyorsabban szedem le a folytószelepig a kacatokat, mivel tegnap legalább 10-szer szétszedtem, hogy próbálkozzak a tányér állítgatásával.
Jövőhéten újult erővel neki fogok állni, és megnézem.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #1597 Dátum: 2005.04.17 vasárnap, 21:29:00 »

Kb 1 hónapja 1x el kezdett dadogni az autó, nem ment, fulladt lefele, bármily gázpedál/sebességfokozat variációban. Le kellett álljak az út szélére, gyújtást levettem, újraindulva semmi gond. Ma megint totál ugyanez. MK-I. 2.0i. Gyertyák/kábel most lett cserélve áthúzás miatt, az más jelenség is volt egy kicsit. Talán valami üzemagyag vagy levegő rendszer elkoszolódás? A gép 11 éves, de 60ekm, munkatársam papájától, garázsból megvéve a "vasárnapi" autót. A motortérben szinte minden csavar még lefestve, szétszedve sose volt talán semmi.
Naplózva

MKI 2.0i
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1598 Dátum: 2005.04.18 hétfő, 09:34:00 »

Hi !
 
Az ekszij nyikorgashoz szeretnek hozzaszolni.
Nalam is nyikorgott az ekszij, mig ki nem csereltettem. Esos nyalkas idoben igen frankon vinnyogott Cool De ami utana jott arra nem szamitottam. Kicserelte szerelom az ekszijat, es haza fele menet fel uton eltort az ekszij veszito rugoja. Lehetett visszatologtani az autot a szerelomhoz. Nah a lenyeg, hogy a feszesebb ekszij miatt a mar amugy is eloregedett rugo nem birta az iramot Cool Szal erdemes ekszij cserenel megsasolni a feszitot is. Ha gyengul a rugo, akkor elvileg nem birja annyira megfeszieni a szijat, ergo nyikoroghat. Szerintem.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1599 Dátum: 2005.04.18 hétfő, 11:18:00 »

Hi !
 
Az ekszij nyikorgashoz szeretnek hozzaszolni.
Nalam is nyikorgott az ekszij, mig ki nem csereltettem. Esos nyalkas idoben igen frankon vinnyogott Cool De ami utana jott arra nem szamitottam. Kicserelte szerelom az ekszijat, es haza fele menet fel uton eltort az ekszij veszito rugoja. Lehetett visszatologtani az autot a szerelomhoz. Nah a lenyeg, hogy a feszesebb ekszij miatt a mar amugy is eloregedett rugo nem birta az iramot Cool Szal erdemes ekszij cserenel megsasolni a feszitot is. Ha gyengul a rugo, akkor elvileg nem birja annyira megfeszieni a szijat, ergo nyikoroghat. Szerintem.
 
bye
zacci
Zacci, meg a sorstársak!
Már mások is írták a fékezés félrehúz tünetre, hogy levegős fékrencer!! Hétvégén megerősítették, bár még nem nézettem. Logikusnak hangzik: benyomod a pedált és szép lassan dolgozik az egyik (jó) oldal, a másik oldalon meg, mivel a levegő összenyomható hirtelen ugrik rá a betét a tárcsára és ezért ránt félre 8-( felengedéskor meg ugye vissza ...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.