Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:14:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5262949 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1400 Dátum: 2005.03.29 kedd, 22:12:00 »

Szia Csacsa!
Az szerintem csak dísznek lesz jó ;-) Vagy H1 vagy H7, attól függően, hogy mikori egyes, vésett üveges, vagy belső prizmás. A vésett üvegesbe egy ilyen, egy olyan. A prizmásba két H1-es. Ha jól emlékszem ezek hengesek, míg a H4 golyó alakú.
Üdv ND
A H1 is henger csak vastagabb!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1401 Dátum: 2005.03.29 kedd, 22:12:00 »

A h4-nek is 2 lába van. Ha 3 lenne, az már tranzisztor :-))) Egyébként van 1 lábú tranzisztor (elméletileg): a fototranyó, a másik lába a test. És igenis vagy 1-es számrendszer is, abban 2=00, 3=000, 4=0000 17=00000000000000000
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1402 Dátum: 2005.03.29 kedd, 23:34:00 »

Hát nemtom, de egy tizenhuszon "csókolom" éves off citroenBX -nek a féke álom a mondeohoz képest.
Annak 4 tárcsája volt és nagyon jól fogta a gépet.
Ezé gondolkodtam a hátsó tárcsán... de már elmúlt.
15k/féknyereg sok kicsit. Inkább veszek 1 garnitúra elsőhátsó lökhárítót!
Amúgymeg, kértem mailban árajánlatot a nagyautótól és írták, h van _bontott_ is náluk!!! Tudtátok?  
 
Egyébként mibe kerülhet most mk1 kombányra első és hátsó lökös bontottan? Nem vett mostanában valaki?  
Bye
Cit
Én is vezettem párszor egy BX-et, de annak RÉMÁLOM volt a fékje, ugyanis nem lehetett finoman fékezni vele: vagy nem fogott, vagy olyan nagyot fogott, hogy majdnem beleharpatam a kormányba. Ennek azt hiszem, az az oka, hogy a fékezést is a kocsi hidraulika rendszere végezte, ami nemigazán erre lett kitalálva (tipikus hülye Citroenes megoldás). A Mondeonak sokkal finomabb, HATÁSOSABB a fékje, mint a BX-é, pedig az MK2-esemnek hátul dobfékje volt.
Nálad máshol kell keresni a bajt: rossz betét-tárcsa párosítás, hibás rásegítő, enyhén levegős fékrendszer, stb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1403 Dátum: 2005.03.29 kedd, 23:56:00 »

Hát nemtom, de egy tizenhuszon "csókolom" éves off citroenBX -nek a féke álom a mondeohoz képest.
Annak 4 tárcsája volt és nagyon jól fogta a gépet.
Ezé gondolkodtam a hátsó tárcsán... de már elmúlt.
15k/féknyereg sok kicsit. Inkább veszek 1 garnitúra elsőhátsó lökhárítót!
Amúgymeg, kértem mailban árajánlatot a nagyautótól és írták, h van _bontott_ is náluk!!! Tudtátok?  
 
Egyébként mibe kerülhet most mk1 kombányra első és hátsó lökös bontottan? Nem vett mostanában valaki?  
Bye
Cit
Vagy csak szedesd ki és szabájoztasd be a tárcsákat és a dobot is.
A mi OFF Merga Sprinterünkön ma és holonap csinálják.
Állítólag csodákra képes a dolog, és nem is kerül sokba!
Holnap megírom, hogy mi lett vele.....
 
Lökös meg minek?? Campona óta összetörted??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1404 Dátum: 2005.03.30 szerda, 00:10:00 »

A H1 is henger csak vastagabb!!
Miért én mást mondtam? " ezek hengeresek"
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1405 Dátum: 2005.03.30 szerda, 00:15:00 »

A h4-nek is 2 lába van. Ha 3 lenne, az már tranzisztor :-))) Egyébként van 1 lábú tranzisztor (elméletileg): a fototranyó, a másik lába a test. És igenis vagy 1-es számrendszer is, abban 2=00, 3=000, 4=0000 17=00000000000000000
Szia Angel!
Most komolyan. A H1 egy kivezetéses, a H7 két kivezetéses, Míg a H4 3 kivezetéses. Persze a a H1 esetén a fém rész föld is, de a megjegyzés szempontjából ez az ökölszabály felállítható és űzemképes ;-) Nálam még a ködlampicskú is H1 egyelőre, pedig szeretném átalakítani H3-asra. Ne kérdezd, hogy az hány lábúak közé sorolnám ;-)
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1406 Dátum: 2005.03.30 szerda, 00:16:00 »

A H4 is hengeres!!
Te ezt mondtad: "míg a H4 golyó alakú"
(Écsanyám Pözsilyébe is H4 kell)
 
Üdv: Álmos
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1407 Dátum: 2005.03.30 szerda, 00:18:00 »

Miért én mást mondtam? " ezek hengeresek"
Üdv ND
H1= H4
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1408 Dátum: 2005.03.30 szerda, 04:29:00 »

nem H4=H1?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1409 Dátum: 2005.03.30 szerda, 04:36:00 »

H1:
H3:
H4:
H7:
 
de ügyes vagyok...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1410 Dátum: 2005.03.30 szerda, 04:38:00 »

huhh, bocs az elrendezésért...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1411 Dátum: 2005.03.30 szerda, 09:33:00 »

Vagy csak szedesd ki és szabájoztasd be a tárcsákat és a dobot is.
A mi OFF Merga Sprinterünkön ma és holonap csinálják.
Állítólag csodákra képes a dolog, és nem is kerül sokba!
Holnap megírom, hogy mi lett vele.....
 
Lökös meg minek?? Campona óta összetörted??
Elöl új tárcsa és betét, hátul meg ki lett takarítva a dob. Így sem túl fényes a fékhatás. Eddig 2 mondiban ültem. Faronál és Attilánál, de mind2ben jobb volt a fék (és fulltárcsa). Ezért gondoltam a cserére...
Lökhárító meg azért kéne, mert középen szétrepedt a hátsó és az első is reped a javításnál. Sad
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1412 Dátum: 2005.03.30 szerda, 09:33:00 »

Sziasztok!
Bocsi tévedtem. A H4-nek nekem tényleg egy gömbölyű, régi típusú, 45/40W-os izzó képe jelent meg. A nagyon lemerült aksik töltésekor előtét terhelésnek használom már csak őket. Remélem nem vezettem félre senkit.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1413 Dátum: 2005.03.30 szerda, 09:42:00 »

Sziasztok!
Bocsi tévedtem. A H4-nek nekem tényleg egy gömbölyű, régi típusú, 45/40W-os izzó képe jelent meg. A nagyon lemerült aksik töltésekor előtét terhelésnek használom már csak őket. Remélem nem vezettem félre senkit.
Üdv ND
Utána néztem R2-es néven ismert a golyó alakú, kétszálas izzó, amivel a H4-t kevertem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1414 Dátum: 2005.03.30 szerda, 12:03:00 »

Nem vitatkoznék ;-) nekem hihetőnek tűnt ...
Ugyanis:
- fékolaj, elázás: néha fékpad, meg olajszint ellenőrzés kollega 8-)
- rozsda: a tárcsát igenis a pofák koptatják (tartják karban), és a nyitott felület meg rozsdáll 8-)
- fékhatás: csak a hátsó cseréjéről volt szó, annak meg akár tárcsa, akár dob ugyanannyival és ugyanúgy kevésbé kell hatnia, mint az elsőké 8-) vagyis ugyanaz
- pénz: V6 elöl, az komoly plussz költség (kompletten!!), no meg #1117
- semmi fogyás nem látszott kollega!
- szted a hátsó tárcsához nem is ér hozzá a betét? Ez hülyeség!!!!!
- nekünk van fékerőelosztó az autóinkban?
- ezt arra értettem, hogy nem hátul kell kezdeni...
 
Tisztelettel!
Ui: én meg vitatkoznék!;-)))))))))))))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1415 Dátum: 2005.03.30 szerda, 12:05:00 »

Hát nemtom, de egy tizenhuszon "csókolom" éves off citroenBX -nek a féke álom a mondeohoz képest.
Annak 4 tárcsája volt és nagyon jól fogta a gépet.
Ezé gondolkodtam a hátsó tárcsán... de már elmúlt.
15k/féknyereg sok kicsit. Inkább veszek 1 garnitúra elsőhátsó lökhárítót!
Amúgymeg, kértem mailban árajánlatot a nagyautótól és írták, h van _bontott_ is náluk!!! Tudtátok?  
 
Egyébként mibe kerülhet most mk1 kombányra első és hátsó lökös bontottan? Nem vett mostanában valaki?  
Bye
Cit
Milyen a kézifék bovdened? Én nemrég cseréltem, és a megnyúlt régi után a feszes új ugye közelebb húzza a pofákat a dobban, és most keményebb, és határozottabb is a fékem.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1416 Dátum: 2005.03.30 szerda, 12:28:00 »

- semmi fogyás nem látszott kollega!
- szted a hátsó tárcsához nem is ér hozzá a betét? Ez hülyeség!!!!!
- nekünk van fékerőelosztó az autóinkban?
- ezt arra értettem, hogy nem hátul kell kezdeni...
 
Tisztelettel!
Ui: én meg vitatkoznék!;-)))))))))))))))
Na, akkor pofa be, mer nekem marad a dob 8-D úgyis, majd lefestem neonzöldre ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1417 Dátum: 2005.03.30 szerda, 12:44:00 »

Elöl új tárcsa és betét, hátul meg ki lett takarítva a dob. Így sem túl fényes a fékhatás. Eddig 2 mondiban ültem. Faronál és Attilánál, de mind2ben jobb volt a fék (és fulltárcsa). Ezért gondoltam a cserére...
Lökhárító meg azért kéne, mert középen szétrepedt a hátsó és az első is reped a javításnál. Sad
Bye
Cit
várjuk ki a végét:) Ha valami miatt nem menne fel az én kocsimra ez a féknyereg+csapágy+tárcsa+betét, akkor eladom neked, jó?Smiley De remélem, felmegy..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1418 Dátum: 2005.03.30 szerda, 12:47:00 »

Milyen a kézifék bovdened? Én nemrég cseréltem, és a megnyúlt régi után a feszes új ugye közelebb húzza a pofákat a dobban, és most keményebb, és határozottabb is a fékem.
Kézifék bovdenem nemtom milyen lehet, de 3.kattanásnál feljebb nem lehet húzni a fékkart.
Mikor kitakarította az ember, akkor utánállított, mert előtte 6-7 kattanásnál rögzült a gép.
Szal... nemtom, de az biztos:)
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1419 Dátum: 2005.03.30 szerda, 18:33:00 »

Szia Mindenki
Típushoz hűen besárgultak a lámpában a lexi lapok. Vettem kettőt, de ki kellene cserélni őket. Szívesen kísérletezek, de ha már ki van találva... Szóval mi a legegyszerűbb módja annak, hogy kicseréljem őket? És mire kell figyelni, vagy vigyázni?
Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1420 Dátum: 2005.03.30 szerda, 19:55:00 »

Szia Mindenki
Típushoz hűen besárgultak a lámpában a lexi lapok. Vettem kettőt, de ki kellene cserélni őket. Szívesen kísérletezek, de ha már ki van találva... Szóval mi a legegyszerűbb módja annak, hogy kicseréljem őket? És mire kell figyelni, vagy vigyázni?
Köszi!
Szia Luli!
Hát ha előbb kérdezel, akkor lebeszéltünk volna a vásárlásról és a vésett üveget javasoltuk vona ;-))
De ha már így esett, akkor pattintsd ki a pattenteket csavarhuzóval, figyeld, hogy merre repül ;-) Az indexet egy-egy csavar tartja, kapd ki és akkor az oldalához is hozzáférsz. Ezután óvatosan kibillented az üveget és kicseréled. De vigyázz, hogy az alsó pattentek fent maradjanak. Lehet, hogy az első sárvédő elemek belógnak, akkor lazíts egy keveset a felső csavarokon, egy pici mozgástered lesz.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1421 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 21:17:00 »

Háj mindenkinek nemrég vettem egy 1.8TD mondeót.Azt szeretném kérdezni,hoty mitöl lehet háromezerötös fordulatnál elkezd világítani a gyujtást jelző lámpa és nem megy jobban az autó?Ja és ezt nemrégota kezte csinálni
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1422 Dátum: 2005.04.01 péntek, 00:11:00 »

Háj mindenkinek nemrég vettem egy 1.8TD mondeót.Azt szeretném kérdezni,hoty mitöl lehet háromezerötös fordulatnál elkezd világítani a gyujtást jelző lámpa és nem megy jobban az autó?Ja és ezt nemrégota kezte csinálni
mondyy,
 
gyujtás = izzítás?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1423 Dátum: 2005.04.01 péntek, 00:32:00 »

mondyy,
 
gyujtás = izzítás?
Gondolom a toltesre gondolt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1424 Dátum: 2005.04.01 péntek, 15:16:00 »

Háj mindenkinek nemrég vettem egy 1.8TD mondeót.Azt szeretném kérdezni,hoty mitöl lehet háromezerötös fordulatnál elkezd világítani a gyujtást jelző lámpa és nem megy jobban az autó?Ja és ezt nemrégota kezte csinálni
Háj én úgy gondoltam,hoty menetközben  világít a gyujtás lámpa körülbelül 160-180 körüli sebességnél egyszerüen leáll az autó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1425 Dátum: 2005.04.01 péntek, 16:19:00 »

Háj én úgy gondoltam,hoty menetközben  világít a gyujtás lámpa körülbelül 160-180 körüli sebességnél egyszerüen leáll az autó.
Nem vagyok szaki, de töltés, generátor szíjak ok?
Üzemanyag szűrő mikor volt cserélve? Dugulás nincs az üzemanyag rendszerben? Nem levegős? Nem levegősödik fel hosszabb állás után?
 
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1426 Dátum: 2005.04.02 szombat, 14:13:00 »

Hello ND
Köszi a segítséget! Ma megtörtént a csere, szuper lett! A plexi olcsóbb és állítólag ha UV mentes égőt használsz, nem fog újra besárgulni!
Néhány észrevétel mindenkinek a cseréhez: Érdemes minden mozdítható csavart kicsavarni és a lámpatartót teljesen a lökhárító fölé emelni. A rögzítő rugólemezek valóban szeretnek repülni, de megoldható. A rugólemezek visszaszerelése -főleg alul- nem olyan egyszerű. Ezt úgy oldottam meg, hogy belefűztem 1 elektromos vezetéket a lemez kapaszkodóiba, amivel egészen könnyen ráhúzható a lámpabúrára. Utána a vezeték könnyen kihúzható, ha nem volt túl vasztag.
A lámpa szép lett, és remélem még hatékonyabban is világít!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1427 Dátum: 2005.04.02 szombat, 14:46:00 »

Hello ND
Köszi a segítséget! Ma megtörtént a csere, szuper lett! A plexi olcsóbb és állítólag ha UV mentes égőt használsz, nem fog újra besárgulni!
Néhány észrevétel mindenkinek a cseréhez: Érdemes minden mozdítható csavart kicsavarni és a lámpatartót teljesen a lökhárító fölé emelni. A rögzítő rugólemezek valóban szeretnek repülni, de megoldható. A rugólemezek visszaszerelése -főleg alul- nem olyan egyszerű. Ezt úgy oldottam meg, hogy belefűztem 1 elektromos vezetéket a lemez kapaszkodóiba, amivel egészen könnyen ráhúzható a lámpabúrára. Utána a vezeték könnyen kihúzható, ha nem volt túl vasztag.
A lámpa szép lett, és remélem még hatékonyabban is világít!
Szia Luli!
Az ötlet a dróttal tetszik, a neved alatt fogom emlegetni. ;-))) Ha legközelebb hozzányúlok ahhoz a cikkhez, beillesztem. Azért a vésett üveg az igazibb és az olcsóbb hosszútávon.
Üdv N
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1428 Dátum: 2005.04.02 szombat, 15:53:00 »

Nem vagyok szaki, de töltés, generátor szíjak ok?
Üzemanyag szűrő mikor volt cserélve? Dugulás nincs az üzemanyag rendszerben? Nem levegős? Nem levegősödik fel hosszabb állás után?
 
Bye
Cit
hát énis arra gondoltam,hogy a generátornál a szénkefék koptak el a szürő most lett cserélve dugulás nincs mert kitakarítottam a rendszert viszont lehet ,hogy levegősödik de szerintem akkor csak rángatna a kocsi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1429 Dátum: 2005.04.02 szombat, 19:36:00 »

hát énis arra gondoltam,hogy a generátornál a szénkefék koptak el a szürő most lett cserélve dugulás nincs mert kitakarítottam a rendszert viszont lehet ,hogy levegősödik de szerintem akkor csak rángatna a kocsi.
Hát, ha levegősödik, akkor előfordulhat, hogy gázolaj helyett is levegőt szív be az adagoló, nem?
Szerintem keresd meg a levegősödés okát is! Ez a lucas tipusú adagoló nagyon érzékeny a levegőre (állítólag).
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1430 Dátum: 2005.04.02 szombat, 20:29:00 »

En ugy oldottam meg, hogy mindket lampat + osszekoto elemet ugy ahogy van kivettem a kocsibol. Letettem egy asztalra es ott mar kb 1 perc alatt felpattintottam 1 lampara az osszes szoritot, mert akkor nem feltem, hogy a lokharitot alatta eltorom. Elotte meg fel orat szerencsetlenkedtem az alsokkal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1431 Dátum: 2005.04.02 szombat, 21:10:00 »

Heló!
 
Ugyebár 2.0L-es járgányoknál hátul két kipufogó dob van, egy a jobb, egy a bal oldat és a jobb oldali van kivezetve. Namost...igazából nem tudom miért kell egy nagy kanyarral átvezetni a gázt keresztben,jól lelassítva és az áramlásban akadályozva azt. Szóval arra gondoltam, mi lenne,ha egyszerűen csak a bal oldali dob maradna és ott lenne a kipufogóvég Smiley Mit szóltok a dologhoz? Van értelme, jó/rossz hatása, ilyesmi?? Igazából nem vagyok áramlástani szakember (még Smiley ), de ugyebár a sportkipufogók azért sportosak, mert kisebb az ellenállásuk, könnyebben engedik távozni a gázt. Kérdem én, akkor miért nem lehet egy olyan leömlőt szerkeszteni, ami nem fut egybe,hanem mind a 4 külön jön. Miért kell a csövet az autó hátuljáig elvinni, míg távozhat a légtérbe? Nem lehetne valahol előrébb egy dob, ami hangtompít és ott vége is? Lehet zőccség, azért nem állítottam, hanem kérdeztem Smiley)
 
By
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1432 Dátum: 2005.04.02 szombat, 21:18:00 »

Heló!
 
Ugyebár 2.0L-es járgányoknál hátul két kipufogó dob van, egy a jobb, egy a bal oldat és a jobb oldali van kivezetve. Namost...igazából nem tudom miért kell egy nagy kanyarral átvezetni a gázt keresztben,jól lelassítva és az áramlásban akadályozva azt. Szóval arra gondoltam, mi lenne,ha egyszerűen csak a bal oldali dob maradna és ott lenne a kipufogóvég Smiley Mit szóltok a dologhoz? Van értelme, jó/rossz hatása, ilyesmi?? Igazából nem vagyok áramlástani szakember (még Smiley ), de ugyebár a sportkipufogók azért sportosak, mert kisebb az ellenállásuk, könnyebben engedik távozni a gázt. Kérdem én, akkor miért nem lehet egy olyan leömlőt szerkeszteni, ami nem fut egybe,hanem mind a 4 külön jön. Miért kell a csövet az autó hátuljáig elvinni, míg távozhat a légtérbe? Nem lehetne valahol előrébb egy dob, ami hangtompít és ott vége is? Lehet zőccség, azért nem állítottam, hanem kérdeztem Smiley)
 
By
szia.
 
azért van igy mert minden motornak kell1kis folytás.
2.az emisszios normáknak is+a zajvédelemnek is igy felel+.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1433 Dátum: 2005.04.02 szombat, 22:15:00 »

hát énis arra gondoltam,hogy a generátornál a szénkefék koptak el a szürő most lett cserélve dugulás nincs mert kitakarítottam a rendszert viszont lehet ,hogy levegősödik de szerintem akkor csak rángatna a kocsi.
Azt tudom, hogy levegőt szív olyankor de nem ettöl áll le akkor "csak"rángat ezen már rajta vagyok sőt megtaláltam a helyét szerintem.A gyári csatin kellett a gumi tömítést kicserélni.De amit  most szeretnék tudni az a leállás oka. Feszmérővel mértem a töltést üresbe és amikor 3500-ös fordulatnál világítot a töltés visszajelző ugyanúgy volt töltés.De szerintem az üresjárat és menetközbeni terheles nem mindegy.Bár én nem értek hozzá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1434 Dátum: 2005.04.03 vasárnap, 12:57:00 »

Hello Mindenki
94-es Mondeo kombim van, -1.8 benzin-, és kissé hangos lett a középső dobom. Kívülről teljesen OK, de valami elégett benne... Tud valaki valami olcsó megoldást? (igazából csak az a zörgő hang zavar...)Javítható? Vagy Cromax?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1435 Dátum: 2005.04.03 vasárnap, 15:30:00 »

Hello Mindenki
94-es Mondeo kombim van, -1.8 benzin-, és kissé hangos lett a középső dobom. Kívülről teljesen OK, de valami elégett benne... Tud valaki valami olcsó megoldást? (igazából csak az a zörgő hang zavar...)Javítható? Vagy Cromax?
Találkoztam én is a hibával, hogy kívülről szinte új volt a dob, belül, meg elvált a furulya a hegesztésnél. Vidd el kipufogóshoz, és próbáld meghegesztetni vele a belsejét.
SZVSZ cromaxot ilyen ügyben kihagynám.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1436 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 12:49:00 »

Azt tudom, hogy levegőt szív olyankor de nem ettöl áll le akkor "csak"rángat ezen már rajta vagyok sőt megtaláltam a helyét szerintem.A gyári csatin kellett a gumi tömítést kicserélni.De amit  most szeretnék tudni az a leállás oka. Feszmérővel mértem a töltést üresbe és amikor 3500-ös fordulatnál világítot a töltés visszajelző ugyanúgy volt töltés.De szerintem az üresjárat és menetközbeni terheles nem mindegy.Bár én nem értek hozzá.
Leállásos bajom nekem is volt, h néha leállt, mikor visszaejtettem a fordulatot. Nekem az adagolómban 1 gumi tömítés volt elöregedve és emiatt csinálta. De ezt ne vedd alapul, mert nekem nem lucas adagolós a gépem... Smiley
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1437 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 13:10:00 »

Heló!
 
Ugyebár 2.0L-es járgányoknál hátul két kipufogó dob van, egy a jobb, egy a bal oldat és a jobb oldali van kivezetve. Namost...igazából nem tudom miért kell egy nagy kanyarral átvezetni a gázt keresztben,jól lelassítva és az áramlásban akadályozva azt. Szóval arra gondoltam, mi lenne,ha egyszerűen csak a bal oldali dob maradna és ott lenne a kipufogóvég Smiley Mit szóltok a dologhoz? Van értelme, jó/rossz hatása, ilyesmi?? Igazából nem vagyok áramlástani szakember (még Smiley ), de ugyebár a sportkipufogók azért sportosak, mert kisebb az ellenállásuk, könnyebben engedik távozni a gázt. Kérdem én, akkor miért nem lehet egy olyan leömlőt szerkeszteni, ami nem fut egybe,hanem mind a 4 külön jön. Miért kell a csövet az autó hátuljáig elvinni, míg távozhat a légtérbe? Nem lehetne valahol előrébb egy dob, ami hangtompít és ott vége is? Lehet zőccség, azért nem állítottam, hanem kérdeztem Smiley)
 
By
Helló Ernő! Na, ez a téma engem is érdekelne. Az én elgondolásom szerint a jobb oldalon érkező csövet már nem kellene a nagy dobba bevezetni, hanem csak a jobb oldalon a két dobot kiváltani egy hasonló (vagy egy kicsit gyengébb) fojtású dobbal. A végdobom amúgy is teljesen lyukas, meg a műszaki is közeleg.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1438 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 13:20:00 »

Sziasztok!
Tisztelt ND téged szólítalak meg, bár tudom direktbe nem te szerezted azokat a munkákat amiket az mondeo-s oldalaidon lehet fellelni, de kérlek juttasd el a kérdésemet az illetékesekhez.
A szép idő örömére elhatároztam, hogy szert teszek még néhány lóerőre, a levegő pillangó szelep felpolíroizásával. Minden tökéletesen sikerült, (külön köszönet a szerzőnek) egészen addig, mígy össze nem raktam és el nem indítottam a gépet.
Ekkor szokatlan magas alapjáraton indult, majd gondolván ,ha egy kicsit megpörgetem a motort, majd magához tér adtam egy gáz fröccsöt, erre a fordulat a gázadáskor a legmagasbb értéket elért szinten megragadt, kis idő mulva lezuhant a normális közeli értékre.
Sajnos azóta is ezt teszi a normális 900-as fordulatot nagyon ritkán hajlandó felvenni.
Meg kell még említenem, hogy a takarítási művelet alatt, a pillandó szelep házához csatlakozó két gumi tömlőt is lehúztam, de különösebb beavatkozás nélkül raktam vissza.
Olvastam AndrásM hasonló problémáját leíró munkáját, (amit szintén nagyon értékesnek tartok) de bizonytalan vagyok, a problémát illetően mivel neki lefulladt a motorja, nekem viszont túlpörög.
No röviden ennek a hibának az orvoslásában kérem a tisztelt tagság segedelmét!
Hálás köszönet!
Sziasztok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1439 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 13:46:00 »

Sziasztok!
Tisztelt ND téged szólítalak meg, bár tudom direktbe nem te szerezted azokat a munkákat amiket az mondeo-s oldalaidon lehet fellelni, de kérlek juttasd el a kérdésemet az illetékesekhez.
A szép idő örömére elhatároztam, hogy szert teszek még néhány lóerőre, a levegő pillangó szelep felpolíroizásával. Minden tökéletesen sikerült, (külön köszönet a szerzőnek) egészen addig, mígy össze nem raktam és el nem indítottam a gépet.
Ekkor szokatlan magas alapjáraton indult, majd gondolván ,ha egy kicsit megpörgetem a motort, majd magához tér adtam egy gáz fröccsöt, erre a fordulat a gázadáskor a legmagasbb értéket elért szinten megragadt, kis idő mulva lezuhant a normális közeli értékre.
Sajnos azóta is ezt teszi a normális 900-as fordulatot nagyon ritkán hajlandó felvenni.
Meg kell még említenem, hogy a takarítási művelet alatt, a pillandó szelep házához csatlakozó két gumi tömlőt is lehúztam, de különösebb beavatkozás nélkül raktam vissza.
Olvastam AndrásM hasonló problémáját leíró munkáját, (amit szintén nagyon értékesnek tartok) de bizonytalan vagyok, a problémát illetően mivel neki lefulladt a motorja, nekem viszont túlpörög.
No röviden ennek a hibának az orvoslásában kérem a tisztelt tagság segedelmét!
Hálás köszönet!
Sziasztok!
Hali!
Bár nem is tudom, hogy néz ki ez az egész, és nem is én vagyok az illetékes, de nem lehet, hogy felcserélted azt a két csövet és azok vákuumcsövek? Ha nem akkor valahol egy tengelyre esehetett kosz és most szorul tőle.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1440 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 14:19:00 »

Sziasztok!
Tisztelt ND téged szólítalak meg, bár tudom direktbe nem te szerezted azokat a munkákat amiket az mondeo-s oldalaidon lehet fellelni, de kérlek juttasd el a kérdésemet az illetékesekhez.
A szép idő örömére elhatároztam, hogy szert teszek még néhány lóerőre, a levegő pillangó szelep felpolíroizásával. Minden tökéletesen sikerült, (külön köszönet a szerzőnek) egészen addig, mígy össze nem raktam és el nem indítottam a gépet.
Ekkor szokatlan magas alapjáraton indult, majd gondolván ,ha egy kicsit megpörgetem a motort, majd magához tér adtam egy gáz fröccsöt, erre a fordulat a gázadáskor a legmagasbb értéket elért szinten megragadt, kis idő mulva lezuhant a normális közeli értékre.
Sajnos azóta is ezt teszi a normális 900-as fordulatot nagyon ritkán hajlandó felvenni.
Meg kell még említenem, hogy a takarítási művelet alatt, a pillandó szelep házához csatlakozó két gumi tömlőt is lehúztam, de különösebb beavatkozás nélkül raktam vissza.
Olvastam AndrásM hasonló problémáját leíró munkáját, (amit szintén nagyon értékesnek tartok) de bizonytalan vagyok, a problémát illetően mivel neki lefulladt a motorja, nekem viszont túlpörög.
No röviden ennek a hibának az orvoslásában kérem a tisztelt tagság segedelmét!
Hálás köszönet!
Sziasztok!
Szia JTam!
Tekintettel arra, hogy már egy tucat éve csak TáDézok így sok hasznomat nem veszed ;-( De Joe és AndrasM biztos el fogja olvasni és segíteni fognak.
Addig is érdeklődnék: Milyen motor, évjárat? Az akkumlátort lekötötted? Próbáltad szegény komputerednek a fejébe berugdosni az adatokat? (Betanítás a gázpedál segítségével, karosszéria rugdosás nem vezet eredményre, pedig látványos ;-)) Olvastad AndrásM fordításában Moles gyüjteményét? Az alapjárat gyerekbetegségei vannak összegyűjtve, abból ki lehet találni, hogy ki kezdett sztájkba a motortérben. Körülnéztél jól, hogy véletlenül valamelyik csatlakozód nem csúszott-e szét egy kicsit? Valamelyik biztit nem küldted nyugdíjba véletlenül? stb. Most képzeld, ha még konyítanék is hozzá, mennyi hülye kérdésem lenne ;-)))
Ha ezekre válaszolsz, akkor az utánam jövők már közelebb lesznek a válaszhoz.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1441 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 14:37:00 »

En ugy oldottam meg, hogy mindket lampat + osszekoto elemet ugy ahogy van kivettem a kocsibol. Letettem egy asztalra es ott mar kb 1 perc alatt felpattintottam 1 lampara az osszes szoritot, mert akkor nem feltem, hogy a lokharitot alatta eltorom. Elotte meg fel orat szerencsetlenkedtem az alsokkal.
Szia Lukit!
Érdekes egy megoldás, lehet hogyez a legegyszerűbb és biztonságosabb? Most nincs igazán előttem a felfogató rendszer képe, már régen csináltam. Mindenesetre a lökös leszedéséhez képest óriási könnyebség. Nem emlékszel hol és hány csavart kellett oldani ehhez? Természetesen a copyright a Tied ;-)))
Üdv ND
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1442 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 14:55:00 »

Hi !
 
Nem lehet, hogy a pimpampo szelep hazon levo potid tert az orok vadaszmezokre ? Valszeg ott lesz a hiba, ahol matattal.
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1443 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 14:56:00 »

Szia JTam!
Tekintettel arra, hogy már egy tucat éve csak TáDézok így sok hasznomat nem veszed ;-( De Joe és AndrasM biztos el fogja olvasni és segíteni fognak.
Addig is érdeklődnék: Milyen motor, évjárat? Az akkumlátort lekötötted? Próbáltad szegény komputerednek a fejébe berugdosni az adatokat? (Betanítás a gázpedál segítségével, karosszéria rugdosás nem vezet eredményre, pedig látványos ;-)) Olvastad AndrásM fordításában Moles gyüjteményét? Az alapjárat gyerekbetegségei vannak összegyűjtve, abból ki lehet találni, hogy ki kezdett sztájkba a motortérben. Körülnéztél jól, hogy véletlenül valamelyik csatlakozód nem csúszott-e szét egy kicsit? Valamelyik biztit nem küldted nyugdíjba véletlenül? stb. Most képzeld, ha még konyítanék is hozzá, mennyi hülye kérdésem lenne ;-)))
Ha ezekre válaszolsz, akkor az utánam jövők már közelebb lesznek a válaszhoz.
Üdv ND
Sziasztok!
A gépen 2.0-s benzines 93-as évjáratú kombi.
nem jártam még el ilyen gondosa, mint ahogy írod, csak azt tudom, amit megbolygattam, azt vissza is raktam. Ami túl bonyolultnak tűnik abba bele sem kezdek, így a pillangó szelepet tartó ház részt lesem bontottam, pedig ott gyanakszom némi teltömődésre. Csak egy kis pozitív vissza jelzést várok, s már szedem is szét!
Az aksit nem piszkáltam, így gondolom a computer nem felejtett semmit, de egy szolíd 30km mentem vele már.
Ennyit tudnék most szükszavúan leírni.
Reménykedve várom a megoldási javaslatokat!
Sziasztok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1444 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 15:03:00 »

Sziasztok!
A gépen 2.0-s benzines 93-as évjáratú kombi.
nem jártam még el ilyen gondosa, mint ahogy írod, csak azt tudom, amit megbolygattam, azt vissza is raktam. Ami túl bonyolultnak tűnik abba bele sem kezdek, így a pillangó szelepet tartó ház részt lesem bontottam, pedig ott gyanakszom némi teltömődésre. Csak egy kis pozitív vissza jelzést várok, s már szedem is szét!
Az aksit nem piszkáltam, így gondolom a computer nem felejtett semmit, de egy szolíd 30km mentem vele már.
Ennyit tudnék most szükszavúan leírni.
Reménykedve várom a megoldási javaslatokat!
Sziasztok!
Ez lehet, hogy amatőr kérdés lesz és Joe jót kacag majd ha olvassa, de nem lehet, hogy a pillangó szelepet fordítva raktad vissza? Úgy értem, hogy a csavarok helyénél és azért nem gromek valami.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1445 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 15:56:00 »

sziasztok,  
szerintetek miért "ráz" a mondeom? Szinte mindig, ha ki be szállok (főleg ki) és becsukom az ajtót vagy akár csak hozzáérek, megcsíp. Nem, nem a műszálas pulcsi miatt:) Van ilyen tapasztalat?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1446 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 16:09:00 »

sziasztok,  
szerintetek miért "ráz" a mondeom? Szinte mindig, ha ki be szállok (főleg ki) és becsukom az ajtót vagy akár csak hozzáérek, megcsíp. Nem, nem a műszálas pulcsi miatt:) Van ilyen tapasztalat?
Igen, és fájdalmas...:-(((
Lehet hogy a lógó izé, ami a Ladák alján lifegett az segítene??!!??!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1447 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 16:18:00 »

Sziasztok!
Tisztelt ND téged szólítalak meg, bár tudom direktbe nem te szerezted azokat a munkákat amiket az mondeo-s oldalaidon lehet fellelni, de kérlek juttasd el a kérdésemet az illetékesekhez.
A szép idő örömére elhatároztam, hogy szert teszek még néhány lóerőre, a levegő pillangó szelep felpolíroizásával. Minden tökéletesen sikerült, (külön köszönet a szerzőnek) egészen addig, mígy össze nem raktam és el nem indítottam a gépet.
Ekkor szokatlan magas alapjáraton indult, majd gondolván ,ha egy kicsit megpörgetem a motort, majd magához tér adtam egy gáz fröccsöt, erre a fordulat a gázadáskor a legmagasbb értéket elért szinten megragadt, kis idő mulva lezuhant a normális közeli értékre.
Sajnos azóta is ezt teszi a normális 900-as fordulatot nagyon ritkán hajlandó felvenni.
Meg kell még említenem, hogy a takarítási művelet alatt, a pillandó szelep házához csatlakozó két gumi tömlőt is lehúztam, de különösebb beavatkozás nélkül raktam vissza.
Olvastam AndrásM hasonló problémáját leíró munkáját, (amit szintén nagyon értékesnek tartok) de bizonytalan vagyok, a problémát illetően mivel neki lefulladt a motorja, nekem viszont túlpörög.
No röviden ennek a hibának az orvoslásában kérem a tisztelt tagság segedelmét!
Hálás köszönet!
Sziasztok!
Elösször is szétszedném újra az egészet, mert én arra tippelek, hogy a szelepet nem teljes fedésben tetted vissza, hanem egy kissé elcsúszva. (illetve a szelep tengelyét is megnézheted, hogy akad e? Az a feket bigyót nem szedted le, ami a ház oldalán van? Nem azt tetted vissza elfodítva? bár nem hiszem, hogy meg lehet fordítani...)
 
Aztán minden vissza, és erősen meghúzni minden bilincset, nehogy falsot szívhasson, illetve még az általad említett két csőnél is körülnéznék, hogy nem húzhattál e szét vmi mást.
 
A levegőhőmérsékletmérő csatiját is visszadugtad? Bár nem hiszem, hogy ilyesmit okozna...
 
Próbáld meg meghúzni a gázbovdent, és hallgasd, hogy mi is történik. Nekem ilyenkor olyasmi hang hallatszik, mintha egy lenkerék pördülne, és aztán csatt.:-)))
 
Aztán már csak a MAF, illetve a levegőszűrő marad...
 
 
Tisztelettel!
Ui: kérdezz ha érthetettlen!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1448 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 16:20:00 »

Ez lehet, hogy amatőr kérdés lesz és Joe jót kacag majd ha olvassa, de nem lehet, hogy a pillangó szelepet fordítva raktad vissza? Úgy értem, hogy a csavarok helyénél és azért nem gromek valami.
Na jó, csak vicc vót...
 
Egyébként én szoktam forgatni is, mert akkor csak minden második tisztításkor kell igazán puzeválni...:-))))))))))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1449 Dátum: 2005.04.04 hétfő, 16:21:00 »

sziasztok,  
szerintetek miért "ráz" a mondeom? Szinte mindig, ha ki be szállok (főleg ki) és becsukom az ajtót vagy akár csak hozzáérek, megcsíp. Nem, nem a műszálas pulcsi miatt:) Van ilyen tapasztalat?
sidespin,
 
szerintem ez ember függő, engem soha nem ráz meg, félévente talán 1x.
Viszont egyik ismerősömet állandóan. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.