Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:15:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263027 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3650 Dátum: 2006.06.13 kedd, 10:16:00 »

joe (es tobbiek),
 
megneztem, neked volt igazad, kicsit mozdul gyujtasnal a hofokmero muszere, valamit kotorasztam a motorterben (kerestem a gombat, persze nem talaltam meg, ma atnyalazom a haynest hatha...) es par mp 1500as fordulat utan felment a  feherig (a normal alatt), elindultam vele es (valszeg a razkodas miatt) megint visszament a feher szint ala, es ott is maradt. par mmt megy fel, oszt jonapot. van meg kedvetek ezzel vacakolni?
Szia lopi!
 
Nekem is volt hasonló problémám MkII-vel, hol mért a hőfokjelző, hol nem, de inkább nem... Smiley
Akkor ezeket az infókat halottam:
Összesen 3 jeladó van a hűtési körben!  
- benne a csőben, ezt csak hibakód kiolvasóval lehet ellenőrizni
- azt szabályozza, hogy mikor kapcsoljon be a hűtőventillátor
- a vízhőfokjelző- műszernek a jeladója
 
Szerintem Neked is a 3. jeladót (gomba) kell kicserélned (nekem segített!)
Kb. 5 perc az egész, a régit ki kell csavarnu, és a helyébe mehet az új
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3651 Dátum: 2006.06.13 kedd, 10:18:00 »

egynyóc,
csak azon gondolkoztam el, hogy motorfékkel bántom a kuplugszerkezetet, a motort, lábféknél meg csak könnyen cserélhető, viszonylag olcsó alkatrészeket használok el
 
persze lejtmenetben szigorúan motorfék
Fontos! Erről nem rég volt valahol szó, hogy a motorfék esetében nem, viszont üresben gurulva kopik a kuplung!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3652 Dátum: 2006.06.13 kedd, 10:35:00 »

Fontos! Erről nem rég volt valahol szó, hogy a motorfék esetében nem, viszont üresben gurulva kopik a kuplung!
... meg a kinyomócsapágy, a nyelestengelycsapágy, meg a cipőd orra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3653 Dátum: 2006.06.13 kedd, 10:36:00 »

Persze!
Termosztát az tuti, illetve az alsó jeladó. Azért ment vissza, mert állandóan nyitva van a termosztát, és engedi be a hideg levegőt. Kezdett volna melegedni a víz, de már kapta is a hideget. Esetleg szoktál araszolgani városban? Ott feljebb kéne mennie, akár a betűkig is!
És az is termosztát hiba lehet, hogy viszonylag hamar felmelegszik araszolgatásnál, vagy egyhelyben járásnál... de utánna pillanatok alatt visszahül R -ig vagy akár még az alá is (N és O közé)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3654 Dátum: 2006.06.13 kedd, 11:07:00 »

akkor szerezzek be vadiúj Ford féktárcsákat, pofákat s hepi leszek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3655 Dátum: 2006.06.13 kedd, 11:08:00 »

Fontos! Erről nem rég volt valahol szó, hogy a motorfék esetében nem, viszont üresben gurulva kopik a kuplung!
És nagyon kis mértékben fogyasztás csökkentő is lehet, mert motorfék üzemben a computer megszünteti a befecskendezést, ha jól tom. Jól tom?
Üdv
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3656 Dátum: 2006.06.13 kedd, 11:19:00 »

És nagyon kis mértékben fogyasztás csökkentő is lehet, mert motorfék üzemben a computer megszünteti a befecskendezést, ha jól tom. Jól tom?
Üdv
Jól!
De csak bizonyos esetben, és 1200 körül visszaadja, majd jön az alapjárati l/h...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3657 Dátum: 2006.06.13 kedd, 11:20:00 »

akkor szerezzek be vadiúj Ford féktárcsákat, pofákat s hepi leszek?
Ez biztos megoldás! De azért nézz vissza a korábbiakhoz, hátha tudsz pénzt visszakérni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3658 Dátum: 2006.06.13 kedd, 11:21:00 »

akkor szerezzek be vadiúj Ford féktárcsákat, pofákat s hepi leszek?
Ja, és mekkora kerekek vannak az autón?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3659 Dátum: 2006.06.13 kedd, 11:32:00 »

az én kerekeim 185/16 nyáriak
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3660 Dátum: 2006.06.13 kedd, 11:50:00 »

az én kerekeim 185/16 nyáriak
Itt valami nagyon nem stimmel...
De értem: 185/65R14.
Akkor az nem lehet a gond.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3661 Dátum: 2006.06.13 kedd, 11:55:00 »

JOE igazad van. séróból nyomtam és ennyiből láthatod: még kezdő vagyok Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3662 Dátum: 2006.06.13 kedd, 12:20:00 »

nem megy feljebb soha, araszolgatasnal sem, az N-t nem erte el meg soha(leszamitva a manias korszakat, amikor vigan mukodott).
azt a motoron nem kellene ereznem ha a termosztat nem volna kerek? (pl hogy lassan melegedne be a motor?)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3663 Dátum: 2006.06.13 kedd, 12:23:00 »

nem megy feljebb soha, araszolgatasnal sem, az N-t nem erte el meg soha(leszamitva a manias korszakat, amikor vigan mukodott).
azt a motoron nem kellene ereznem ha a termosztat nem volna kerek? (pl hogy lassan melegedne be a motor?)
lopi 3ezer egynéhány forint egy termosztát tömítéssel, cseréld ki. A mutatós problémák 99%át megoldja. Gyárira! A beépítésnél figyelj a szellőztetőnyiladékra az 12 órába essen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3664 Dátum: 2006.06.13 kedd, 12:24:00 »

es el tudjatok mondani hol van a 3. sz. szenzor ugy hogy egy retard lama is vagja? Smiley (en a jobb oldalon kerestem asszem ott ilyen gyujtaselosztonak tuno cucc elott van a computerhez beszelo 2 madzagos, es ez alatt nezegettem)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3665 Dátum: 2006.06.13 kedd, 12:26:00 »

lopi 3ezer egynéhány forint egy termosztát tömítéssel, cseréld ki. A mutatós problémák 99%át megoldja. Gyárira! A beépítésnél figyelj a szellőztetőnyiladékra az 12 órába essen.
ok, megprobalom, de ha a szenzor (is) beteg? vagy az nem lehet ilyenkor? vegulis logikus lenne
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3666 Dátum: 2006.06.13 kedd, 12:27:00 »

segítsen már valaki! ma hatvannál fékezve úgy elkezdett rázódni a műszerfalam, hogy azt hittem elindul hátrafelé. a kormány meg zötykölődött a kezemben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3667 Dátum: 2006.06.13 kedd, 12:27:00 »

vagy az UGYANAZ? Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3668 Dátum: 2006.06.13 kedd, 12:51:00 »

persze, hatvanas sebességnél... semmi közöm Hatvanhoz Smiley)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3669 Dátum: 2006.06.13 kedd, 13:37:00 »

ok, megprobalom, de ha a szenzor (is) beteg? vagy az nem lehet ilyenkor? vegulis logikus lenne
100%, hogy a termosztát cserével meg fog javulni a dolog, minimum a N ig fel fog menni. Majd aztán jöhet a többi. Ez betegsége a Mondeonak, hogy elég kevés ideig bírja, sztem. Nem tudom, hogy melyik a 3. számodra, de a termosztátház tetején van egy, ez OK, aztán egy a ház aljába beletekerve, a házba bemenő vastag vízcső alatt, és egy a motor elején kb az olaj beöntőnyílással egyvonalba, azaz azt levetítve a motor elejére, de ez is igencsak el van dugva.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3670 Dátum: 2006.06.13 kedd, 13:40:00 »

segítsen már valaki! ma hatvannál fékezve úgy elkezdett rázódni a műszerfalam, hogy azt hittem elindul hátrafelé. a kormány meg zötykölődött a kezemben.
Ha biztosra akarsz menni, akkor gyári betét+tárcsa csere. Más megoldás lutri. Nekem volt ugyan ilyen gondom, majd kiesett a kormány a kezemből. Elmentem 2500km-t NO oda vissza, és mire hazaértem Győrnél meglepődve tapasztaltam, hogy már semmi baja. Nálam valószínűleg megégtek a betétek, és a hosszú út alatt lekopott róla az a filmréteg...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3671 Dátum: 2006.06.13 kedd, 13:42:00 »

JOE most mennyibe kerül egy gyári betét+tárcsa csere? s hol vegyem? a cromaxnál?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3672 Dátum: 2006.06.13 kedd, 13:48:00 »

JOE most mennyibe kerül egy gyári betét+tárcsa csere? s hol vegyem? a cromaxnál?
www.cromax.hu Smiley
Ford fékbetét: 10,000
Féktárcsa: 12,000 (két oldalra 24,000, gondolom)
 
Munkadíjat csak saccolni tudom, 3-5e lehet szerintem.
 
(Nekem van egy pár új, bontatlan Remsa fékbetétem eladó, két hete vettem, de Neked már tényleg gyári kéne.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3673 Dátum: 2006.06.13 kedd, 13:48:00 »

Ugyan nem vok Dzsó, de nagyauto tárcsa 11k/db, betét 8,5k/klt, sztem klt az 4 db tehát cakkpakk 30k. Mondiklubba kedvezmény nemtomm mennyi, de esetleg vkit +kérsz és elhozza kártyával, úgy ócsóbb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3674 Dátum: 2006.06.13 kedd, 13:50:00 »

Egyébként én gyári betétet és ugy. tárcsát tettem fel, az elmúlt 15e km alatt nem volt még gebasz... Ja de, elkezdett nyöszörögni a hátsó...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3675 Dátum: 2006.06.13 kedd, 13:56:00 »

Ugyan nem vok Dzsó, de nagyauto tárcsa 11k/db, betét 8,5k/klt, sztem klt az 4 db tehát cakkpakk 30k. Mondiklubba kedvezmény nemtomm mennyi, de esetleg vkit +kérsz és elhozza kártyával, úgy ócsóbb.
Sztem ezek már a kedvezményes árak.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3676 Dátum: 2006.06.14 szerda, 11:51:00 »

oké koszi joe megkeresem aztan reportolok mizujsag
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3677 Dátum: 2006.06.15 csütörtök, 10:57:00 »

eddig jutottam:
megkerestem a szenzort a termosztathaz aljan a beomlocso alatt, lehztam a kabelt, letesteltem a piros-feher madzagot, gyujtast neki, a muszer fajan elment pirosig, tehat a kanoctol kezdve jonak kell lennie.
zsinor vissza a szenzorra, indit:
feher legaljaig megint elmegy,  de ahogy megyek a kocsival, szep lassan, ahelyett, hoyg none, szepen visszamaszik a feher ala kb 5-7 mm-re, es ott is marad, kovetkezo inditasnal odaig felmegy, es ott szepen elvan.
akkor most a szenzor kaka es/vagy a termosztat, ugye?
azt irja a haynes, hogy a termot hogy lehet megnezni, hogy elinditom es ha ez meleg de az nem, akkor... valahogy igy magyarazta ki Arpi, a lenyeg, hogy meg lehet nezni, hogy mindkettot ki kell cserelni vagy eleg a szenzort. a haynes amugy azt irja, hogy a hutovizet le kell engedni ha a szenzort cserelni akarom, ez  kicsit nekem overkillnek tunik, nem eleg befogni egy ronggyal a lyukat amig betekerem az ujat, ami meg elfolyik annak utanatolteni, oszt jonapot?
nagyon nagy marhasagokat irtam?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3678 Dátum: 2006.06.15 csütörtök, 11:03:00 »

eddig jutottam:
megkerestem a szenzort a termosztathaz aljan a beomlocso alatt, lehztam a kabelt, letesteltem a piros-feher madzagot, gyujtast neki, a muszer fajan elment pirosig, tehat a kanoctol kezdve jonak kell lennie.
zsinor vissza a szenzorra, indit:
feher legaljaig megint elmegy,  de ahogy megyek a kocsival, szep lassan, ahelyett, hoyg none, szepen visszamaszik a feher ala kb 5-7 mm-re, es ott is marad, kovetkezo inditasnal odaig felmegy, es ott szepen elvan.
akkor most a szenzor kaka es/vagy a termosztat, ugye?
azt irja a haynes, hogy a termot hogy lehet megnezni, hogy elinditom es ha ez meleg de az nem, akkor... valahogy igy magyarazta ki Arpi, a lenyeg, hogy meg lehet nezni, hogy mindkettot ki kell cserelni vagy eleg a szenzort. a haynes amugy azt irja, hogy a hutovizet le kell engedni ha a szenzort cserelni akarom, ez  kicsit nekem overkillnek tunik, nem eleg befogni egy ronggyal a lyukat amig betekerem az ujat, ami meg elfolyik annak utanatolteni, oszt jonapot?
nagyon nagy marhasagokat irtam?
Autóadat cédén sztem lenni kéne utalásnak, hogy hágy foknál hány ohmot kell mutasson a szenzor. Innen indulnék...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3679 Dátum: 2006.06.15 csütörtök, 13:58:00 »

jo otlet, koszi, megnezem este.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3680 Dátum: 2006.06.15 csütörtök, 14:18:00 »

eddig jutottam:
megkerestem a szenzort a termosztathaz aljan a beomlocso alatt, lehztam a kabelt, letesteltem a piros-feher madzagot, gyujtast neki, a muszer fajan elment pirosig, tehat a kanoctol kezdve jonak kell lennie.
zsinor vissza a szenzorra, indit:
feher legaljaig megint elmegy,  de ahogy megyek a kocsival, szep lassan, ahelyett, hoyg none, szepen visszamaszik a feher ala kb 5-7 mm-re, es ott is marad, kovetkezo inditasnal odaig felmegy, es ott szepen elvan.
akkor most a szenzor kaka es/vagy a termosztat, ugye?
azt irja a haynes, hogy a termot hogy lehet megnezni, hogy elinditom es ha ez meleg de az nem, akkor... valahogy igy magyarazta ki Arpi, a lenyeg, hogy meg lehet nezni, hogy mindkettot ki kell cserelni vagy eleg a szenzort. a haynes amugy azt irja, hogy a hutovizet le kell engedni ha a szenzort cserelni akarom, ez  kicsit nekem overkillnek tunik, nem eleg befogni egy ronggyal a lyukat amig betekerem az ujat, ami meg elfolyik annak utanatolteni, oszt jonapot?
nagyon nagy marhasagokat irtam?
"nagyon nagy marhasagokat irtam?"
 
igen :-), 1,5-2 litert kell leengedni, egy rongy szerintem nem elég
ha rögtön melegszik a beindítás után a hűtő, akkor a termosztát öregedett e
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3681 Dátum: 2006.06.15 csütörtök, 14:52:00 »

"nagyon nagy marhasagokat irtam?"
 
igen :-), 1,5-2 litert kell leengedni, egy rongy szerintem nem elég
ha rögtön melegszik a beindítás után a hűtő, akkor a termosztát öregedett e
Alá kell tolni a gépnek egy nagy tálcát - tejfölös ládát ami nem lyukacsos Tongue. Az felfogja a fagyállót termosztátot cserélni ládába összegyűjtött anyagot megszűrni és visszatölteni veszteség 2dl. Motor ne legyen koszos!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3682 Dátum: 2006.06.15 csütörtök, 16:03:00 »

Nekem van egy Index karom, ha kell, semmi baja, még a verdában van, csak ki akarom cserélni mert kormánytávot menekítek át egy MKII ből. A bontottat én 4 k-ért kaptam 3-ért az enyém vihető.
Ha érdekel: 30/2037559
Nekem is voltak a fékezésnél ilyen problémáim
DELPHI tárcsát vettem 15k a pár és 20e után is tökéletes
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3683 Dátum: 2006.06.16 péntek, 11:09:00 »

felso szenzor cserenel ecceruen befogtam a lyukat egy ronggyal, oszt jonapot, itt nagyobb a nyomas es arcon fog kopni? vagy?
Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3684 Dátum: 2006.06.16 péntek, 11:55:00 »

Sziasztok!
én most vettem egy 1,8-as kombi automata mondeot és furcsának találom azt hogy meglehetősen későn vált (4-6 ezres fordulat környékén)Ennek ilyennek kell lenni,vagy rossz a váltó?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3685 Dátum: 2006.06.16 péntek, 11:59:00 »

Sziasztok!
én most vettem egy 1,8-as kombi automata mondeot és furcsának találom azt hogy meglehetősen későn vált (4-6 ezres fordulat környékén)Ennek ilyennek kell lenni,vagy rossz a váltó?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Gyere át az automatás topicba.
(De nagyon nem ilyennek kell lennie .....)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3686 Dátum: 2006.06.16 péntek, 12:16:00 »

felso szenzor cserenel ecceruen befogtam a lyukat egy ronggyal, oszt jonapot, itt nagyobb a nyomas es arcon fog kopni? vagy?
Cheesy
amikor én cseréltem, túl keveset engedtem le, és akkor ömlött ki több fagyálló, amikor a termosztátot kivettem (kb. 30 fokos volt)
 
elég nehéz volt kicsavarni a hűtőn a leeresztőcsavar
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3687 Dátum: 2006.06.16 péntek, 12:35:00 »

amikor én cseréltem, túl keveset engedtem le, és akkor ömlött ki több fagyálló, amikor a termosztátot kivettem (kb. 30 fokos volt)
 
elég nehéz volt kicsavarni a hűtőn a leeresztőcsavar
Termosztátnál kifolyik sok, alá kell pakolni egy nagy tepsit, ládát. Rutinból cserélek termosztátot 15percnél nem szokott tovább tartani szűréssel betöltéssel. Veszteség max 2-5dl
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3688 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 13:09:00 »

Sziasztok!
Mondeo kombi vásárlásom töröm a fejem. Most van egy kétezres, de a következő hibát produkálja:4000 ezernél letilt. Eredetileg automata váltós volt, de átszerelték manuálisra. Mennyire komoly? Ötlet?
Előre is köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3689 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 13:10:00 »

Kiegészítés az elöző kérdéshez: MkI-es és minden fokozatban tilt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3690 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 13:59:00 »

Sziasztok!
Mondeo kombi vásárlásom töröm a fejem. Most van egy kétezres, de a következő hibát produkálja:4000 ezernél letilt. Eredetileg automata váltós volt, de átszerelték manuálisra. Mennyire komoly? Ötlet?
Előre is köszönöm!
Szerintem erosen hanyagolando. Nem egyszeru mutatvany egy ilyet szakszeruen atepiteni, kesobb csak a szivas lesz vele.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3691 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 14:09:00 »

Kiegészítés az elöző kérdéshez: MkI-es és minden fokozatban tilt.
Nem tudom, hogy a kézi váltós Mondik is csinálják e, de az automata üresben letilt 4000-nél. Lehet, hogy valami érzékelő nem lett bekötve rendesen, és azt érzékeli, hogy mindig üresben van.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3692 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 14:27:00 »

okes. viszont van breking nyuz: tegnap delutan M7-en kigyuladt a ventillator gombja (mogott valami), fust-buz egyebek, para hegyek. kikapcsoltam es abbahagyta. jart mar igy valaki?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3693 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:05:00 »

okes. viszont van breking nyuz: tegnap delutan M7-en kigyuladt a ventillator gombja (mogott valami), fust-buz egyebek, para hegyek. kikapcsoltam es abbahagyta. jart mar igy valaki?
lopi: Évjárat? 1993-94 vagy újabb?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3694 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:06:00 »

Sziasztok!
Mondeo kombi vásárlásom töröm a fejem. Most van egy kétezres, de a következő hibát produkálja:4000 ezernél letilt. Eredetileg automata váltós volt, de átszerelték manuálisra. Mennyire komoly? Ötlet?
Előre is köszönöm!
Ahogy már a többiek is sugalták, hogy elég sok szívás lehet vele. A komputert sztem alapba cserélni kéne.......
 
Mi az ára? Ha esetleg szereted a kihívásokat, és maga az autó megfelel, és még enged is kb 100eHUF-ot(ennyiből biztos ki tudod hozni azt a sok vesződséget), akkor hajrá!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3695 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:08:00 »

Ahogy már a többiek is sugalták, hogy elég sok szívás lehet vele. A komputert sztem alapba cserélni kéne.......
 
Mi az ára? Ha esetleg szereted a kihívásokat, és maga az autó megfelel, és még enged is kb 100eHUF-ot(ennyiből biztos ki tudod hozni azt a sok vesződséget), akkor hajrá!
(azért egy kis /jogos/ túlzást érezhetsz a 100eHUF-ban!)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3696 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:37:00 »

okes. viszont van breking nyuz: tegnap delutan M7-en kigyuladt a ventillator gombja (mogott valami), fust-buz egyebek, para hegyek. kikapcsoltam es abbahagyta. jart mar igy valaki?
Leégett volna az ellenállás létra? Csak a 4-ben műxik?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3697 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:53:00 »

Köszönöm a válaszokat
Csere lenne. '93-as "esztétikai" hibás Probe + 120e cserébe az említett '94-es kombira. A 3 gyermekem kényelmesebben elférne hátul.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3698 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 16:01:00 »

Köszönöm a válaszokat
Csere lenne. '93-as "esztétikai" hibás Probe + 120e cserébe az említett '94-es kombira. A 3 gyermekem kényelmesebben elférne hátul.
És mit ér a Probe, illetve mi van a Mondeoban?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3699 Dátum: 2006.06.20 kedd, 08:54:00 »

Az, hogy mennyit ér és hogy mennyiért lehet eladni az egymástól gyakran távoláll.
Közben lebeszéltem magam az üzletről, keresek tovább...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.