Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:18:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261602 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 16:25:00 »

A kapcsolót ha benyomom akkor átenged de ha elengedem akkor semmi. Vviszont ha ráadom a gyujtást a kapcsolóban lévö sárga led fel villan. A többi funkció korektül mükszik.
A kapcsoló sima nyomógomb, nem marad bent csak indítja vagy megállítja az időzítőmodult. Felvillanni nem szokott nálam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2006.11.20 hétfő, 21:57:00 »

Ide írom, mert nem udom hova illik igazán, nekem meg MKI-em van, ha nem ide akkor megkérem az illetékest tegye a helyére.
 
Kb. 1 éve és 2-3 hónapja autómból folyamatosan fogyott az erő. Ezért már többmindent szétszedtem. Voltam vezérmű cserén ott azt mondták (Ford Solymár), hogy az adagoló döglődik. Aztán töbször beszéltem Cit dízelesével, aki végülis megmondta a hiba egyik kiváltó okát. Azért az egyiket, mert szerintem 2 részből adódott az autóm elgyengülése. Az egyik az adagoló elején lévő turbo membrán, amit 3. nekifutásra, házzal együtt sikerült csak levenni az adagolóról. Nem így szerettem volna, de így sikerült. Aztán, mivel volt itthon egy Sierra TD adagolóm, gondoltam minden mindegy alapon óvatosan befogom a satuba és szétszedem. Hát érdekes látvány fogadott, nem a membránnak volt baja, hanem az azt nyomó rugónak, ugyanis 4 darabra volt törve. Viszont a Sierráé ép volt, csak azt már mindenestől raktam be a vasba, ami továbbra sem volt jó. Így terelődtem a turbó felé, mint lehetséges hibaforrás, bár a turó fütyült ami szerintem azt jelenti, hogy működik is, de arra jutottam, hogy a hétvégén lebontom a turbót. De az eszetlen szétszerelés helyett, aztán inkább a csappantyúra és a drucklabdára kezdtem öszpontosítani. A csappantyú elég nehezen akart járni, ezért kézzel jópárszor megmozgattam, majd a légszűrőt közvetlenül a szívócsonkra kötve beindítottam és még drucklabda nélkül megnéztem van-e nyomás, hát volt. Ezután fentebb említett membránház alá az adagolón benézve találtam ott egy szűrőt, ez tele volt kosszal, viszont kiszedni nem bírtam, ezért egy használaton kívüli porszívóval, megszívtam, hátha nátha alapon. Valamennyit tisztult. Ezután összeraktam az én régi membránomat mindennel együtt, csak a Sierra rugóját használtam fel. Összeraktam mindent és láss csodát a több mint egy éve tartó erőtlenség múlni látszik.
Bocs, hogy hosszú lett, de hátha máson is segít.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2006.11.21 kedd, 10:57:00 »

Sziasztk Mindenki. Én már napok ota zivok a hátsó ablak fütéssel mivel nem akart müködni.Már a felgyujtom efektusnál tartottam amikoris nyugtató gyanánt jó fajta háziszötesböl benyomtam kettöt. Ennek hatására elkeztem a vezetékeket szétbontani és ránézésre nem volt gyanus semmi ezért kértem egy müszert és az egyik vezetéknél nem csipog. Ebböl adodoan azt a vezetéket kifogom cserélni csak nálam okosabbtól{ami nem nehéz} kérek szépen egerösítést miszerint jót akarok csinálni. Hát ennyit erröl még mielött vagyonokat dobtam volna ki értelmetlenü.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2006.11.21 kedd, 12:27:00 »

Sziasztk Mindenki. Én már napok ota zivok a hátsó ablak fütéssel mivel nem akart müködni.Már a felgyujtom efektusnál tartottam amikoris nyugtató gyanánt jó fajta háziszötesböl benyomtam kettöt. Ennek hatására elkeztem a vezetékeket szétbontani és ránézésre nem volt gyanus semmi ezért kértem egy müszert és az egyik vezetéknél nem csipog. Ebböl adodoan azt a vezetéket kifogom cserélni csak nálam okosabbtól{ami nem nehéz} kérek szépen egerösítést miszerint jót akarok csinálni. Hát ennyit erröl még mielött vagyonokat dobtam volna ki értelmetlenü.
Bátorság ld. Shadow előző példáját
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2006.11.22 szerda, 10:11:00 »

üdv! áruljátok el nekem légyszi, hogy a pótkerék tartó aljára erősített két benzincsövel kapcsolatban lévő műanyag doboz mi célt szolgál. előre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2006.11.22 szerda, 10:59:00 »

üdv! áruljátok el nekem légyszi, hogy a pótkerék tartó aljára erősített két benzincsövel kapcsolatban lévő műanyag doboz mi célt szolgál. előre is köszi
Az tuti, hogy benzincső? Mert ha igen akkor az lehetne egy ü.a. szűrő is. Volt már itt valaki akonek volt ilyen doboza, de Ő sem tudta, hogy mijaz.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2006.11.22 szerda, 11:08:00 »

üdv! áruljátok el nekem légyszi, hogy a pótkerék tartó aljára erősített két benzincsövel kapcsolatban lévő műanyag doboz mi célt szolgál. előre is köszi
nekem is van, de annyi minden dobozka, üres csati, miegymás van, hogy nem érdekel
működik a kocsi? nahátakkor?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2006.11.22 szerda, 11:39:00 »

üdv! áruljátok el nekem légyszi, hogy a pótkerék tartó aljára erősített két benzincsövel kapcsolatban lévő műanyag doboz mi célt szolgál. előre is köszi
Én voltam, aki rákérdeztem, de senkinek nincs lövése (kombi), úgyhogy engem se érdekel, főleg amíg nem ültetem fel egy jéghegyre nem hinném, hogy benzincsövek azok ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2006.11.22 szerda, 12:05:00 »

biztos! a tank tetejéről jön le két cső közösitő után dobozba be aztán vissza a tankba. én arra tippelek hogy nyomáskiegyenlitő. az a tippem hogy ahogy fogy a benzin levegőt enged be hogy ne horpadjon a tank. ez baromság?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2006.11.22 szerda, 12:06:00 »

működik csak álló helyzetben fogy a nafta és nem lukas a tank ugyhogy keresem mitől lehet és ez is szóba jött
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2006.11.22 szerda, 12:55:00 »

biztos! a tank tetejéről jön le két cső közösitő után dobozba be aztán vissza a tankba. én arra tippelek hogy nyomáskiegyenlitő. az a tippem hogy ahogy fogy a benzin levegőt enged be hogy ne horpadjon a tank. ez baromság?
Felőlem lehet sőt ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2006.11.22 szerda, 13:09:00 »

üdv! áruljátok el nekem légyszi, hogy a pótkerék tartó aljára erősített két benzincsövel kapcsolatban lévő műanyag doboz mi célt szolgál. előre is köszi
Négykerékhajtásnál kiegyenlító csövek lehetnek - két tank van azokban a kardán miatt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2006.11.22 szerda, 13:33:00 »

Négykerékhajtásnál kiegyenlító csövek lehetnek - két tank van azokban a kardán miatt
de ez kétkerekes! esetleg valakinek tippje az üzemanyagfogyásra?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2006.11.22 szerda, 14:19:00 »

Kerékjárati védődob van?
Persze van rajta védődob!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2006.11.22 szerda, 14:38:00 »

de ez kétkerekes! esetleg valakinek tippje az üzemanyagfogyásra?
Nehéz a lábad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2006.11.22 szerda, 15:10:00 »

de ez kétkerekes! esetleg valakinek tippje az üzemanyagfogyásra?
A doboz lehet az aktiv szenes szuro, ami "tarolja" a benzingozt, majd egy magnesszelep segitsegevel az ECU a motorba vezeti azt.
 
Hogy fogy allo helyzetben az uzemanyag? Eleg sok Ford-nak rossz azert a visszajelzoje.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2006.11.22 szerda, 15:14:00 »

A doboz lehet az aktiv szenes szuro, ami "tarolja" a benzingozt, majd egy magnesszelep segitsegevel az ECU a motorba vezeti azt.
 
Hogy fogy allo helyzetben az uzemanyag? Eleg sok Ford-nak rossz azert a visszajelzoje.
A csomagtartó (kombi) alól az ECU-hoz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2006.11.22 szerda, 16:01:00 »

A doboz lehet az aktiv szenes szuro, ami "tarolja" a benzingozt, majd egy magnesszelep segitsegevel az ECU a motorba vezeti azt.
 
Hogy fogy allo helyzetben az uzemanyag? Eleg sok Ford-nak rossz azert a visszajelzoje.
álló helyzetben nem nyomkodom a pedált :-))a visszajelző leellenőrzésén túl vagyok. az a gyanúm hogy nem "tárolja" hanem elereszti az éterbe igy párolog a brenyám. napi  1, 1.5 liter a veszteség. ecu? vadafakk?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2006.11.23 csütörtök, 08:16:00 »

Négykerékhajtásnál kiegyenlító csövek lehetnek - két tank van azokban a kardán miatt
Misi,
nekem van 4x4, és tényleg két tartály van, de az egyiket megkopogtatva üresen kongó hangot ad, a nagy tartály térfogata (üresre fogyasztástól teletankolásig) kb. 42 liter
 
a kérdés: hogy lehetne elérni, hogy a kissebbik tartály is működjön?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2006.11.23 csütörtök, 09:33:00 »

Misi,
nekem van 4x4, és tényleg két tartály van, de az egyiket megkopogtatva üresen kongó hangot ad, a nagy tartály térfogata (üresre fogyasztástól teletankolásig) kb. 42 liter
 
a kérdés: hogy lehetne elérni, hogy a kissebbik tartály is működjön?
Nem láttam még olyat, de biztos van valami kiegyenlítő rendszer a magyar nyelvű Mondeo-s javítási könyvbe írnak róla szőrmentén ott olvastam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2006.11.23 csütörtök, 09:37:00 »

Nem láttam még olyat, de biztos van valami kiegyenlítő rendszer a magyar nyelvű Mondeo-s javítási könyvbe írnak róla szőrmentén ott olvastam.
egyszer a gumis nem akarta elhinni, hogy nem kisebb a csomagtartó az összekerékhajtás miatt, mondjuk lehetne miből csökkenteni, amúgy még így is baromi sok kihasználatlan tér van a csomagtartó padlólemeze alatt, gondolom a túlterhelés elkerülése miatt nem használták ki
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2006.11.24 péntek, 15:25:00 »

A csomagtartó (kombi) alól az ECU-hoz
Siman.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2006.11.24 péntek, 15:27:00 »

álló helyzetben nem nyomkodom a pedált :-))a visszajelző leellenőrzésén túl vagyok. az a gyanúm hogy nem "tárolja" hanem elereszti az éterbe igy párolog a brenyám. napi  1, 1.5 liter a veszteség. ecu? vadafakk?
Lasd az elozo linket, ott is van rola szo.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2006.11.24 péntek, 16:36:00 »

Lasd az elozo linket, ott is van rola szo.
köszönet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2006.11.25 szombat, 19:02:00 »

Jó lesz a donoré - ne tapizd a fejét
Kösz a tanácsot,ma megcseréltem a szondákat.Ami benne volt tiszta fekete volt a koromtól,és egyáltalán nem hasonlított a másikra.Valószínű,hogy valami más autóból lett kiszedve mert a csatlakozó és a szonda vezetékei szigetelő szalaggal lettek egymáshoz rögzítve.Mindegy,most normálisan működik a motor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2006.11.25 szombat, 19:17:00 »

Kösz a tanácsot,ma megcseréltem a szondákat.Ami benne volt tiszta fekete volt a koromtól,és egyáltalán nem hasonlított a másikra.Valószínű,hogy valami más autóból lett kiszedve mert a csatlakozó és a szonda vezetékei szigetelő szalaggal lettek egymáshoz rögzítve.Mindegy,most normálisan működik a motor.
Cool volt a távszervíz akkor
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2006.11.25 szombat, 20:21:00 »

Kösz a tanácsot,ma megcseréltem a szondákat.Ami benne volt tiszta fekete volt a koromtól,és egyáltalán nem hasonlított a másikra.Valószínű,hogy valami más autóból lett kiszedve mert a csatlakozó és a szonda vezetékei szigetelő szalaggal lettek egymáshoz rögzítve.Mindegy,most normálisan működik a motor.
misi107,
Az előzö Mondid miért volt 112 lóerős?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2006.11.25 szombat, 20:37:00 »

Cool volt a távszervíz akkor
Igen,még egyszer köszönöm Neked.Tommy,nem tudom.Én már így vettem,Olaszból hozták be és ennyi.Annyit tapasztaltam,hogy a váltója talán más mint a mostaninak.Talán ebből is adódhat a különbség.Egy biztos,hogy nem volt annyira pörgős mint a mostani,legalábbis én így éreztem.Persze a direktszűrővel megint másmilyen volt vezetni-ezt a mostanival még nem próbáltam.Úgyhogy...passz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2006.11.26 vasárnap, 11:58:00 »

Hali!
 
Kérdésem lenne azzal kapcsolatban, hogy Mondim termosztát-csere után áhítozik (víz nagyon lassan melegszik, nem is éri el az üzemi hőfokot). Mentem cromaxékhoz, mondom eredeti gyári termo kéne, nem akarok vele tovább szívni (bár ez nem biztos h így lesz, pár éven belül ez a 3. ami besz.rt). Viszont elvileg kéne rajta lenni 1 kis golyós szelepnek, ami zárt állásban is picit engedi a vizet. Ezen viszont nincs. És ezt így hogy Az újabbakról eltűnt, mint MK1-ről a rezonátorcső, vagy gyártási hibás? Vigyem vissza?
Mellesleg mivel előző csere alkalmával a szervizesnek 20Nm helyett annyival sikerült meghúzni a házfedél csavarokat, mintha legalábbis ez tartaná a lánchidat, így most már komplett termosztátházat is keresek, fedelestül, csavarostul stb.  
(tudom, h ez a keres-kínálba kéne, de nem akarok 2 helyre postolni ua. témában)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2006.11.26 vasárnap, 20:08:00 »

Sziasztok. Már régebben irtam hogy nincs hátso ablak fütésem, ezt még nem sikerült elharitani mert, adodott egykis gáz a gyujtással. Kérdésem hol lehet elfogatható áron gyujtókábel garniturát beszerezni V6-hoz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2006.11.26 vasárnap, 22:55:00 »

www.Nagyauto.hu nál tudsz venni Clubkedvezménnyel ha van kártyád - vagy megkérsz egy klubtagot ha megy oda csatlakoznál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 09:49:00 »

Hali!
 
Kérdésem lenne azzal kapcsolatban, hogy Mondim termosztát-csere után áhítozik (víz nagyon lassan melegszik, nem is éri el az üzemi hőfokot). Mentem cromaxékhoz, mondom eredeti gyári termo kéne, nem akarok vele tovább szívni (bár ez nem biztos h így lesz, pár éven belül ez a 3. ami besz.rt). Viszont elvileg kéne rajta lenni 1 kis golyós szelepnek, ami zárt állásban is picit engedi a vizet. Ezen viszont nincs. És ezt így hogy Az újabbakról eltűnt, mint MK1-ről a rezonátorcső, vagy gyártási hibás? Vigyem vissza?
Mellesleg mivel előző csere alkalmával a szervizesnek 20Nm helyett annyival sikerült meghúzni a házfedél csavarokat, mintha legalábbis ez tartaná a lánchidat, így most már komplett termosztátházat is keresek, fedelestül, csavarostul stb.  
(tudom, h ez a keres-kínálba kéne, de nem akarok 2 helyre postolni ua. témában)
Keresd (pl.) Szundit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 09:50:00 »

Oksa, de vajon miért nincs ez minden típusban, kombit is láttam a kis doboz nélkül
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 15:26:00 »

Kösz a tanácsot,ma megcseréltem a szondákat.Ami benne volt tiszta fekete volt a koromtól,és egyáltalán nem hasonlított a másikra.Valószínű,hogy valami más autóból lett kiszedve mert a csatlakozó és a szonda vezetékei szigetelő szalaggal lettek egymáshoz rögzítve.Mindegy,most normálisan működik a motor.
2 fehér 1 szürke, 1 fekete(vagy kék)?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 15:27:00 »

Hali!
 
Kérdésem lenne azzal kapcsolatban, hogy Mondim termosztát-csere után áhítozik (víz nagyon lassan melegszik, nem is éri el az üzemi hőfokot). Mentem cromaxékhoz, mondom eredeti gyári termo kéne, nem akarok vele tovább szívni (bár ez nem biztos h így lesz, pár éven belül ez a 3. ami besz.rt). Viszont elvileg kéne rajta lenni 1 kis golyós szelepnek, ami zárt állásban is picit engedi a vizet. Ezen viszont nincs. És ezt így hogy Az újabbakról eltűnt, mint MK1-ről a rezonátorcső, vagy gyártási hibás? Vigyem vissza?
Mellesleg mivel előző csere alkalmával a szervizesnek 20Nm helyett annyival sikerült meghúzni a házfedél csavarokat, mintha legalábbis ez tartaná a lánchidat, így most már komplett termosztátházat is keresek, fedelestül, csavarostul stb.  
(tudom, h ez a keres-kínálba kéne, de nem akarok 2 helyre postolni ua. témában)
Lehet, hogy nem is gyárit adtak? Ha rá van írva a Motorcraft felirat, akkor jó, ha nincs, akkor nézz utánna!
Nekem van olyan kis szelep a gyárin.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 15:28:00 »

Sziasztok. Már régebben irtam hogy nincs hátso ablak fütésem, ezt még nem sikerült elharitani mert, adodott egykis gáz a gyujtással. Kérdésem hol lehet elfogatható áron gyujtókábel garniturát beszerezni V6-hoz.
Vagy cromax. hu, nekem ott volt az olcsóbb az 1,8-hoz.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 22:56:00 »

Lehet, hogy nem is gyárit adtak? Ha rá van írva a Motorcraft felirat, akkor jó, ha nincs, akkor nézz utánna!
Nekem van olyan kis szelep a gyárin.
Az érdekes az, hogy ez is Motorcraft, ugyanúgy néz ki, 88C-s stb, viszont kis szelep nincs rajta. Azóta találtam "elfekvőben" egy utángyártott, QH termosztátot, ezen sincs szelep, viszont a dobozára (tollal) rá van firkantva, hogy Mondeo 1.8D. Talán a dízelekhez kell ez a golyós-szelep mentes termosztát?  
Még kérdezek, ha nem baj. Smiley A termosztát "nyitós" végével átellenben egy kerek fémlapka van rajta, szintén rugós kitámasztással. Ennek mi a szerepe? A radiátor (utastér fűtés?) felé menő vezetéket kéne zárnia? Mert nekem hideg állapotban szemmel láthatólag ez sem zárt.
(nem megy a válasz gomb , bocs)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2006.11.28 kedd, 09:25:00 »

Az érdekes az, hogy ez is Motorcraft, ugyanúgy néz ki, 88C-s stb, viszont kis szelep nincs rajta. Azóta találtam "elfekvőben" egy utángyártott, QH termosztátot, ezen sincs szelep, viszont a dobozára (tollal) rá van firkantva, hogy Mondeo 1.8D. Talán a dízelekhez kell ez a golyós-szelep mentes termosztát?  
Még kérdezek, ha nem baj. Smiley A termosztát "nyitós" végével átellenben egy kerek fémlapka van rajta, szintén rugós kitámasztással. Ennek mi a szerepe? A radiátor (utastér fűtés?) felé menő vezetéket kéne zárnia? Mert nekem hideg állapotban szemmel láthatólag ez sem zárt.
(nem megy a válasz gomb , bocs)
Részleges válaszom: inkább 92'C-osat tegyél bele, mintha dízelre is ez volna a bevált (meg megy az a válasz gomb, láthatod)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2006.11.28 kedd, 09:27:00 »

Részleges válaszom: inkább 92'C-osat tegyél bele, mintha dízelre is ez volna a bevált (meg megy az a válasz gomb, láthatod)
Kicsit várhattál vóna!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2006.11.28 kedd, 09:27:00 »

Az érdekes az, hogy ez is Motorcraft, ugyanúgy néz ki, 88C-s stb, viszont kis szelep nincs rajta. Azóta találtam "elfekvőben" egy utángyártott, QH termosztátot, ezen sincs szelep, viszont a dobozára (tollal) rá van firkantva, hogy Mondeo 1.8D. Talán a dízelekhez kell ez a golyós-szelep mentes termosztát?  
Még kérdezek, ha nem baj. Smiley A termosztát "nyitós" végével átellenben egy kerek fémlapka van rajta, szintén rugós kitámasztással. Ennek mi a szerepe? A radiátor (utastér fűtés?) felé menő vezetéket kéne zárnia? Mert nekem hideg állapotban szemmel láthatólag ez sem zárt.
(nem megy a válasz gomb , bocs)
Az gyári az 92 fokos! Ez kell Neked is!
Az utángyártottakon tutira nincs golyós szelep, viszont 2 éve a gyáriakon még volt. Én is utángyártottal indítottam szelep nélkül, majd 2 hét után vettem gyárit. Ez meggyőzőbb...
 
Nem az a fém lapocska tart ellent, amikor a term. zár? Sztem a radiátor felé menő vizet más zárja.
(és megy a válaszgomb, semmi baj)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2006.11.28 kedd, 09:34:00 »

Kicsit várhattál vóna!:)
Jó, majd lekközelebb várok 1-2 napUt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2006.12.01 péntek, 19:05:00 »

Köszönöm a tanácsokat szilent ügyben, már kezdek képben lenni.
A szilentcserére még nem került sor nyár óta, viszont most, hogy levettem a bal első kereket, láttam ott egy szilentet, aminek már csak a fele van meg.
Egy fém háromszög egyik sarkán van, nem tudom mi ennek a háromszög alakú alkatrésznek a neve. A háromszög egyik sarka a kerék közelében van, a másik két sarka beljebb az autó közepe fele.
Ez lenne az első lengőkar?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2006.12.01 péntek, 19:37:00 »

A szilentcserére még nem került sor nyár óta, viszont most, hogy levettem a bal első kereket, láttam ott egy szilentet, aminek már csak a fele van meg.
Egy fém háromszög egyik sarkán van, nem tudom mi ennek a háromszög alakú alkatrésznek a neve. A háromszög egyik sarka a kerék közelében van, a másik két sarka beljebb az autó közepe fele.
Ez lenne az első lengőkar?
Az lesz az:) De azt a szilentet vagy ha már szét lesz szedve, akkor a többit is ki kéne cserélni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2006.12.01 péntek, 19:46:00 »

Az lesz az:) De azt a szilentet vagy ha már szét lesz szedve, akkor a többit is ki kéne cserélni
Azt mondta a szerelő annak idején, az első lengőkar hátsó szilentjét kellene cserélni. De ha már szétszedi, az első szilentet is, és a másik oldali kettőt is. Csak aztán nem tudtam venni szilentet.
A lengőkar harmadik sarkén nincs szilent?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2006.12.01 péntek, 20:34:00 »

Azt mondta a szerelő annak idején, az első lengőkar hátsó szilentjét kellene cserélni. De ha már szétszedi, az első szilentet is, és a másik oldali kettőt is. Csak aztán nem tudtam venni szilentet.
A lengőkar harmadik sarkén nincs szilent?
Ott a gömbfej lakik, Nem árt cserélni az első stabilizátor szilentjeit is, meg az önzáró anyákat, esetleg a csavarokat főleg ahol a fél szilent hiányzik szétverhette a trapéz már rendesen.! Szilentből csak gyárit építs be
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2006.12.01 péntek, 20:47:00 »

Ott a gömbfej lakik, Nem árt cserélni az első stabilizátor szilentjeit is, meg az önzáró anyákat, esetleg a csavarokat főleg ahol a fél szilent hiányzik szétverhette a trapéz már rendesen.! Szilentből csak gyárit építs be
Kösz.
Plusz, még a kuplungomat is ki kellene cserélni, úgy érzem, mert egyre nehezebben tudom beerőszakolni hátramenetbe, és egyesbe, kettes már könnyebb, de az sem az igazi.
Kérdésem az, érdemes -e egyszerre szerelni mindent, vagy semmit nem tudok megtakarítani az egyszerre szereléssel, mert távol vannak egymástól a szilentek és a kuplung.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2006.12.01 péntek, 22:22:00 »

Kösz.
Plusz, még a kuplungomat is ki kellene cserélni, úgy érzem, mert egyre nehezebben tudom beerőszakolni hátramenetbe, és egyesbe, kettes már könnyebb, de az sem az igazi.
Kérdésem az, érdemes -e egyszerre szerelni mindent, vagy semmit nem tudok megtakarítani az egyszerre szereléssel, mert távol vannak egymástól a szilentek és a kuplung.
Kuplungot csak akkor cserélj ha tényleg tönkrement(alsó hangon 80-100K HUF egy csere), Első körben cserélj olajat a váltóba - lehet még sose volt! csak gyári ford olajat tölts bele. A kuplungod lehet bowdenes, nézd meg a légszűrőház alatt - segítő kuplingol te nézed ha látsz bowdent kontraanyákkal tudsz rajta, állítani - illetve szakember be tudja lőni neked.Új bowdent adj neki ha nyekereg vagy akadozik - jól zsírozd be.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2006.12.01 péntek, 22:30:00 »

Kösz.
Plusz, még a kuplungomat is ki kellene cserélni, úgy érzem, mert egyre nehezebben tudom beerőszakolni hátramenetbe, és egyesbe, kettes már könnyebb, de az sem az igazi.
Kérdésem az, érdemes -e egyszerre szerelni mindent, vagy semmit nem tudok megtakarítani az egyszerre szereléssel, mert távol vannak egymástól a szilentek és a kuplung.
Ha jót akarsz alkatrészeket vedd meg gyári fordba, nem minden szerelő vesz eredeti cuccokat és csak az jó szilentekből!!! max3.5 - 4K HUF egy oldalra. A váltót leszedni nem egyszerű mutatvány míg a szilentek cseréjéhez csak oldani kell a segédvázkeretet a (bal oldalon) kuplungcserénél le is kell szerelni - motort, hűtőt, kormányművet meg egy csomo mindent felkötni, futóművet szétkötni Nagy munka szerelés díja 25K huf ról indul + anyag. Ha Dunakeszi nincs messze van itt felénk egy jó szervíz de mások is tudnak párat, ha elárulod merre lax
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:46:00 »

Kösz.
Plusz, még a kuplungomat is ki kellene cserélni, úgy érzem, mert egyre nehezebben tudom beerőszakolni hátramenetbe, és egyesbe, kettes már könnyebb, de az sem az igazi.
Kérdésem az, érdemes -e egyszerre szerelni mindent, vagy semmit nem tudok megtakarítani az egyszerre szereléssel, mert távol vannak egymástól a szilentek és a kuplung.
'93 vagy '94es évjáratnál van esélyed bowdenállításra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2006.12.02 szombat, 10:49:00 »

Sziasztok!Végre-végre úgy mükszik az autó ahogy kell.Nálam is volt szilent csere elöl-hátul,lambda szonda(FusimMisinek külön köszönet),kipufogó.Mintha nem is ugyanaz az autó volna amitt vettem szeptemberben.Két ünnep között lesz még olaj+görgőcsere+szíjak és talán egy időre kész.Külön öröm volt,hogy a szerelőhöz menet beragadt a bal hátsó fék.Nem kívánom senkinek..
Naplózva
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.