Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:43:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5253256 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6650 Dátum: 2007.09.02 vasárnap, 08:33:42 »

Akkor automataváltós módszerrel rögzítsd a lendkereket a fogakoszorúba akasztott vasdarabbak - flex és faragsz oda valami szépséget.
Na flexem az nincs.Ha kell valakinek alkatrész keressen meg!Gyakorlatilag bepakoltam az egész kócerájt a garázsba és bontok.

mikori a gép??
[/quote]
1995.12. havi 1.8b,5a
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6651 Dátum: 2007.09.02 vasárnap, 08:50:37 »

Akkor automataváltós módszerrel rögzítsd a lendkereket a fogakoszorúba akasztott vasdarabbak - flex és faragsz oda valami szépséget.
Na flexem az nincs.Ha kell valakinek alkatrész keressen meg!Gyakorlatilag bepakoltam az egész kócerájt a garázsba és bontok.

mikori a gép??
1995.12. havi 1.8b,5a
[/quote]

Engem érdekelne többek között az injektorokokhoz menő kábelkorbács darab vajon az ugyanaz a 2.0-ban és az 1.8-ban??
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6652 Dátum: 2007.09.02 vasárnap, 11:02:00 »


Engem érdekelne többek között az injektorokokhoz menő kábelkorbács darab vajon az ugyanaz a 2.0-ban és az 1.8-ban??

Az a kábelfa azonos a fekete szelepfedeles előttieknél és a 93 előttieknek pereg a szigetelése többeknek javasoltam a cserét. Szabim után itt a faluba kimult kábelhiba miatt egy ecu Sad azt is cserélni kellett.
Naplózva
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #6653 Dátum: 2007.09.04 kedd, 14:01:18 »



Sziasztok
A következőben kérném a segítségeteket. A menet közben olyan 3200-3400 fordulat között furcsa rezonáló hang jön a motor(?)ból. Bármely sebességi fokozatban előjön, ebből gondolom, hogy nem futóműhöz kapcsolódó a probléma. Lehetőségeim szerint (vízelvezető árok) megvizsgáltam alulról is a gépet, és a kipufogót megütögetve az első dob (katalizátor) tűnik gyanúsnak. Okozhatja-e ezt a jelenséget ha abban van szétesve valami. MKI 2.0 93. Köszi.Pek. conf
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
Cody
Vendég
« Új hozzászólás #6654 Dátum: 2007.09.04 kedd, 14:09:20 »

Igen!
Ha álló helyzetben pörgeted, akkor is csinálja?

Üdv: Cody
Naplózva
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #6655 Dátum: 2007.09.04 kedd, 14:16:48 »

Igen!
Ha álló helyzetben pörgeted, akkor is csinálja?

Üdv: Cody

Köszi a választ. Valamennyire igen, de menet közben határozottabban kijön a dolog.
Pek
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6656 Dátum: 2007.09.04 kedd, 14:43:59 »



Sziasztok
A következőben kérném a segítségeteket. A menet közben olyan 3200-3400 fordulat között furcsa rezonáló hang jön a motor(?)ból. Bármely sebességi fokozatban előjön, ebből gondolom, hogy nem futóműhöz kapcsolódó a probléma. Lehetőségeim szerint (vízelvezető árok) megvizsgáltam alulról is a gépet, és a kipufogót megütögetve az első dob (katalizátor) tűnik gyanúsnak. Okozhatja-e ezt a jelenséget ha abban van szétesve valami. MKI 2.0 93. Köszi.Pek. conf

Tud az csörögni!
ha gond van, akkor itt tudsz katalizátort venni olcsón!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6657 Dátum: 2007.09.04 kedd, 14:49:58 »

Akkor automataváltós módszerrel rögzítsd a lendkereket a fogakoszorúba akasztott vasdarabbak - flex és faragsz oda valami szépséget.
Na flexem az nincs.Ha kell valakinek alkatrész keressen meg!Gyakorlatilag bepakoltam az egész kócerájt a garázsba és bontok.

mikori a gép??
1995.12. havi 1.8b,5a

Engem érdekelne többek között az injektorokokhoz menő kábelkorbács darab vajon az ugyanaz a 2.0-ban és az 1.8-ban??
[/quote]
Szia!Megvan az egész,de a fusim által leírt módon néz ki.A szelepek csatlakozója felett totál szét van esve/rohadva a szigetelés.Azért is hirdetem a vaterán együtt az injektorral-jobban néz ki a hirdetés,hogy van hozzá plusz.
Naplózva
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #6658 Dátum: 2007.09.04 kedd, 16:37:06 »


Tud az csörögni!
ha gond van, akkor itt tudsz katalizátort venni olcsón!

Köszönöm. worship Esetleg egy jó kipufogós Dél-Budán v. Dél-Pesten?
Pek
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6659 Dátum: 2007.09.04 kedd, 20:37:07 »


Tud az csörögni!
ha gond van, akkor itt tudsz katalizátort venni olcsón!

Köszönöm. worship Esetleg egy jó kipufogós Dél-Budán v. Dél-Pesten?
Pek

www.kipufogo.hu
Ez ugyan 1 ker és északbuda, de nekem anno bejött.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6660 Dátum: 2007.09.04 kedd, 22:50:15 »

Pek: a hosszú féltengelyen van egy fém takaró lemez (porvédő talán) az ha elreped (az enyém megtette) produkál ahhoz hasonló tüneteket mint amit leirtál aknából vagy a jobb első kerék levételével hozzáférhető 4xxx Ft a nagyautónál az új.

Misi107: ismerős a probléma. az égés miatt cserés az enyém is marad a bontóvadászat de azért köszi.
Naplózva
pek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #6661 Dátum: 2007.09.04 kedd, 23:20:01 »

Angel, Tödi. Köszönöm a segítséget. Pek
Naplózva

MKI 2.0i 16V Ghia 1993
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6662 Dátum: 2007.09.05 szerda, 13:20:23 »

Legutóbbi nagytalin vki említette, hogy tud új MK1 fényszóró-prizmát ócsóért vhonnan. Légyszíves keressen meg, nekem kéne!

Köszi  worship
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6663 Dátum: 2007.09.05 szerda, 13:30:43 »

Legutóbbi nagytalin vki említette, hogy tud új MK1 fényszóró-prizmát ócsóért vhonnan. Légyszíves keressen meg, nekem kéne!

Köszi  worship

Angol prizmákat tudok olcsón   Grin
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #6664 Dátum: 2007.09.05 szerda, 13:34:33 »

Legutóbbi nagytalin vki említette, hogy tud új MK1 fényszóró-prizmát ócsóért vhonnan. Légyszíves keressen meg, nekem kéne!

Köszi  worship

cserélj üveget vésettre, a bolti árú prizmához képest nem olyan drága
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6665 Dátum: 2007.09.05 szerda, 13:37:49 »

Legutóbbi nagytalin vki említette, hogy tud új MK1 fényszóró-prizmát ócsóért vhonnan. Légyszíves keressen meg, nekem kéne!

Köszi  worship

cserélj üveget vésettre, a bolti árú prizmához képest nem olyan drága

A bolti prizma 3E/db, a fényszóró meg 15. A lámpám meg azé sárga, mert a régi izzók elsárgították, de a xenon má nem fogja, szóval nekem jó az olcsó prizma is Tongue
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6666 Dátum: 2007.09.05 szerda, 14:42:25 »

A bolti prizma 3E/db, a fényszóró meg 15. A lámpám meg azé sárga, mert a régi izzók elsárgították, de a xenon má nem fogja, szóval nekem jó az olcsó prizma is Tongue

Nem ugyan az akettő hidd el!
És a búra bolti ára 15e/2db... Sztem megéri...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6667 Dátum: 2007.09.05 szerda, 18:55:05 »

Valaki!Kellene nekem egy 93-94-es mondiból a váltógomb belső műanyag része.A szerelő szerencsésen eltörte és most forog a gomb a vason.Azért csak az kell,mert nem a gyári,hanem utólag berakott bőr gomb van,ami csak azzal a műanyagdarabbal együtt müxik rendesen.
Naplózva
PasztoBence
Vendég
« Új hozzászólás #6668 Dátum: 2007.09.07 péntek, 18:26:50 »

Sziasztok!

Most, hogy megjött a hideg megint azt csinálja a motor, hogy motorféknél leáll. Kellemetlen; nyáron nemvolt ilyen probléma, csak nagyritkán. Afelől nincs kétségem, hogy lelke van szegénynek, de mivel tudnám megnyugtatni? Amikor akar akkor 4-5 fokozatban úgy megy mint 2-3ban máskor meg semmi. Mint egy 1.1es fifi. Arra gondoltam, hogy falsot szív a pillangónál. Szerintem tömités. Szerintem.
Ötleteket várok.

Üdv: Bence
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6669 Dátum: 2007.09.07 péntek, 23:11:34 »

Sziasztok!

Most, hogy megjött a hideg megint azt csinálja a motor, hogy motorféknél leáll. Kellemetlen; nyáron nemvolt ilyen probléma, csak nagyritkán. Afelől nincs kétségem, hogy lelke van szegénynek, de mivel tudnám megnyugtatni? Amikor akar akkor 4-5 fokozatban úgy megy mint 2-3ban máskor meg semmi. Mint egy 1.1es fifi. Arra gondoltam, hogy falsot szív a pillangónál. Szerintem tömités. Szerintem.
Ötleteket várok.

Üdv: Bence

Egy komputer diagnosztika mindent elárul. Lehet tippelni, de semmi értelme. Nekem ez már volt lambdaszondától, és km óra jeladótól egyaránt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #6670 Dátum: 2007.09.08 szombat, 21:21:31 »

Egyszer csak elkezdett világítani (nem villogni) a légzsák visszajelzőm, és nem találom az okát. Átnéztem a biztosítékokat, a könnyen hozzáférhető csatikat, levettem egy időre az akksi sarut, de semmi változás.  Undecided
Találkozott valaki ilyen problémával?
Naplózva
PasztoBence
Vendég
« Új hozzászólás #6671 Dátum: 2007.09.08 szombat, 21:34:09 »

Sziasztok!

Most, hogy megjött a hideg megint azt csinálja a motor, hogy motorféknél leáll. Kellemetlen; nyáron nemvolt ilyen probléma, csak nagyritkán. Afelől nincs kétségem, hogy lelke van szegénynek, de mivel tudnám megnyugtatni? Amikor akar akkor 4-5 fokozatban úgy megy mint 2-3ban máskor meg semmi. Mint egy 1.1es fifi. Arra gondoltam, hogy falsot szív a pillangónál. Szerintem tömités. Szerintem.
Ötleteket várok.

Üdv: Bence


Egy komputer diagnosztika mindent elárul. Lehet tippelni, de semmi értelme. Nekem ez már volt lambdaszondától, és km óra jeladótól egyaránt...

"villogatatás" alapján kijött a sebesség jeladó. elég húzós az új ára.  Undecided bontottat érdemes venni?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6672 Dátum: 2007.09.08 szombat, 21:49:00 »

Egyszer csak elkezdett világítani (nem villogni) a légzsák visszajelzőm, és nem találom az okát. Átnéztem a biztosítékokat, a könnyen hozzáférhető csatikat, levettem egy időre az akksi sarut, de semmi változás.  Undecided
Találkozott valaki ilyen problémával?

Kormányátvezető spirál - vegyél egy bontott MKII-t az hatszor jobb mint MKI
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6673 Dátum: 2007.09.08 szombat, 21:51:02 »

"villogatatás" alapján kijött a sebesség jeladó. elég húzós az új ára.  Undecided bontottat érdemes venni?


Vehetsz bontottat - A váltóba van becsavarva a cucc a légszűrőház alatt. Ha spirálos a kilométeróra lehet ott lett meggyilkolva a csati vagy kábel érdemes megnézni mielőtt cseréled.
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #6674 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 08:51:09 »

Egyszer csak elkezdett világítani (nem villogni) a légzsák visszajelzőm, és nem találom az okát. Átnéztem a biztosítékokat, a könnyen hozzáférhető csatikat, levettem egy időre az akksi sarut, de semmi változás.  Undecided
Találkozott valaki ilyen problémával?

Kormányátvezető spirál - vegyél egy bontott MKII-t az hatszor jobb mint MKI

Köszi fusim!
Ha MKII-ét veszek bele, még mit kell hozzá beszereznem, hogy beépíthető legyen? Vagy teljesen kompatibilis?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6675 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 11:23:16 »


Köszi fusim!
Ha MKII-ét veszek bele, még mit kell hozzá beszereznem, hogy beépíthető legyen? Vagy teljesen kompatibilis?

Simán felmegy, míg mkiII spirál 30 menetes, mkI be csak pár menet van és nagyon igénybeveszi a tekergetés.
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #6676 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 08:36:51 »

Sziasztok!

Ezer éve nem jártam erre, viszont valaki töprengett a fűtőradiátor cserén (kicsit visszaolvasgattam). Az enyémet ki kellett cserélni és próbáltam kideríteni, hogy hogyan a legegyszerűbb. A Haynes féle könyvben leírtak szerint ki lehet cserélni. Kb. fél óra alatt kicseréltük. A középső boxot sem kell elmozdítani. Egyedül a kétoldalt a műanyag burkolatot kellett levenni, utána már kivehető a fűtőradiátor a ház alsó felével együtt. Bár kicsit feszegetni kell és le kell törni hozzá egy műanyag fület (aminek nincs jelentősége összerakott állapotban). Szundinál vettem a radiátort, együtt vettük ki is (ott már nem volt középső box meg ülések, így jól látható volt, hogy hol vannak fülek és hogy áll az egész). Otthon csak vízkör leenged, csövek leköt, 2 burkolat leszed, kiömlő feltol (1 csavar fogja), 2 fém patent leszed (hátul... kis kéz előny), füleket "kinyitni", lenyomni az egészet, vezetőcsapot a jobb oldalon letörni, majd finoman kifeszegetni a helyéről. Amikor kifordul a helyéről, akkor a vákuumcsőről nem szabad elfeledkezni. Mi nem kötöttük szét a motortérben, így a szivacsot húztuk le a radiátor csövekről. Visszafelé a jó radiátort kicsit óvatosabban, hogy meg ne sérüljön. A lemezek óhatatlanul megsérülnek egy kicsit, de ez a hűtőfolyadék szempontjából nem lényeges, a felületnek pedig csak minimális részét érinti. Ha valaki lemezhajlás nélkül akarja cserélni, akkor az vegye ki a műszerfalat, de szerintem annyit nem ér az egész.
Mivel bontottat tettem be, így nagyon olcsón megúsztam az egészet.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6677 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 11:42:38 »

Írt nekem egy tagunk emailt, de nem működik a címe szóval ide válaszolnék, remélem olvassa


kérdés!

Szia fusim!
Te nagyon vágod ezt a mondeós témát, ezért téged zargatlak(bocsi).
Visszanéztem a fóromot ,de nem találtam a hibakód kivillog-
tatásávsl kapcsolatos leirást,és szeretném megcsinálni MK1-en, ebben kérem a segitségedet.
Előre is köszönöm!
Kalocsai Sándor

Válasz!


Hi!

 

Ha korai MKI ed van akkor a szervókormány tartály mellett lesz egy 3 polusu csatid piros dugóval ott lehet rávenni a villogtatásra.
Itt találsz egy jó leírást, http://mondeowiki.rozsomak.hu/index.php/Hibakiolvas%C3%A1s
Ha nincs 3 érintkezős csati akkor ki kell vezetni a computerből a szükséges szálakat és működni fog a dolog.
Az újabbaknál a kormány alatti burkolatba van egy trapéz csatlakozó, onnan is lehet hibakódot kiolvasni, de ahhoz spéci műszerre lesz szükség.
Üdv: fusim
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6678 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 11:55:56 »

Sziasztok!
Ezer éve nem jártam erre, viszont valaki töprengett a fűtőradiátor cserén (kicsit visszaolvasgattam).

Én voltam, és meg is csináltuk, tényleg nem egy nagy móka!
Én találtam otthon egyet a pincében, és ez ment bele:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6679 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 11:56:50 »

Egy komputer diagnosztika mindent elárul. Lehet tippelni, de semmi értelme. Nekem ez már volt lambdaszondától, és km óra jeladótól egyaránt...

"villogatatás" alapján kijött a sebesség jeladó. elég húzós az új ára.  Undecided bontottat érdemes venni?

[/quote]

Bontott mehet bele nyugodtan! Olyan 5eHUF körül mozog az ára...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6680 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 12:01:29 »

Jóreggelt kívánok, elnézést Hölgyeim/Uraim a ritka bejelentkezésért, de hát a munka... Sad
Ugyi hiányoztam? Tongue

Na csak annyit, hogy a hét végén ez került a motorba:

OMV BIXXOL special C1 SAE 5W-30 olaj, a gyári ford helyett.

Lényeg, hogy a kocsi érezhetően halkabb és kevésbé füstöl, mint eddig. Árban 6-800 Ft-al drágább/l, mint a Ford olaj, de sztem minőségben nagyon veri. Tudom, a gyárit szeretjük, de hát én sose azt csinálom amit mondanak Cheesy

Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6681 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 12:11:50 »

Jóreggelt kívánok, elnézést Hölgyeim/Uraim a ritka bejelentkezésért, de hát a munka... Sad
Ugyi hiányoztam? Tongue

Na csak annyit, hogy a hét végén ez került a motorba:

OMV BIXXOL special C1 SAE 5W-30 olaj, a gyári ford helyett.

Lényeg, hogy a kocsi érezhetően halkabb és kevésbé füstöl, mint eddig. Árban 6-800 Ft-al drágább/l, mint a Ford olaj, de sztem minőségben nagyon veri. Tudom, a gyárit szeretjük, de hát én sose azt csinálom amit mondanak Cheesy



Jó a placebó mi? laugh
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
PasztoBence
Vendég
« Új hozzászólás #6682 Dátum: 2007.09.11 kedd, 20:36:57 »

Sziasztok!

Írtóra csúszik a kuplungom, meglesz hozzá az egész szerkezet. valaki tudna mutatni egy csere leírást?
Smiley

üdv: Bence
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6683 Dátum: 2007.09.11 kedd, 20:39:02 »

Sziasztok!

Írtóra csúszik a kuplungom, meglesz hozzá az egész szerkezet. valaki tudna mutatni egy csere leírást?
Smiley

üdv: Bence

Ha nincs központosító tüske készleted a polcon inkább bízd szakemberre akinek van. Volt néhány eset, hogy műhely is elszúrta ennek hiányában.
Naplózva
PasztoBence
Vendég
« Új hozzászólás #6684 Dátum: 2007.09.11 kedd, 21:30:06 »

hát akkor nincs más választás. köszi a választ. egyébként a multkori jeladóra ráfért egykis pucolás a fals pedig bejött most egy nagyadag sziló veszi körbe Smiley és belekezdtem egy kis chip tuning projectbe de a kuplung kell előtte majd beszámolok Smiley
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #6685 Dátum: 2007.09.11 kedd, 21:47:27 »

Sziasztok!

Írtóra csúszik a kuplungom, meglesz hozzá az egész szerkezet. valaki tudna mutatni egy csere leírást?
Smiley

üdv: Bence
a motort alulról ki kell szedni, iszonyú munka
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6686 Dátum: 2007.09.11 kedd, 22:01:34 »

a motort alulról ki kell szedni, iszonyú munka

Motort nem kell kiszedni, fel kell kötni, segédvázat + futóművet kell leszedni, az se kispálya 25-30K a melódíja alsóhangon
Naplózva
dokkancs
Vendég
« Új hozzászólás #6687 Dátum: 2007.09.11 kedd, 22:51:41 »

Sziasztok!

Elég régen jártam erre... De most megint szeretgetném az autómat. Tudtok segíteni, hogy az első ajtókban levő hangszórokhoz hogy tudok hozzáférni? Csak, hogy ne barmoljak szét semmit. Illetve a jobb tükrömet kéne megnéznem belülről. A jobb-bal állító megint kiakadt (elektromos). Meg megnézném fűtött e és hogy kell e cserélni benne valamit.

Előre is köszönöm.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6688 Dátum: 2007.09.11 kedd, 22:59:06 »

Sziasztok!

Elég régen jártam erre... De most megint szeretgetném az autómat. Tudtok segíteni, hogy az első ajtókban levő hangszórokhoz hogy tudok hozzáférni? Csak, hogy ne barmoljak szét semmit. Illetve a jobb tükrömet kéne megnéznem belülről. A jobb-bal állító megint kiakadt (elektromos). Meg megnézném fűtött e és hogy kell e cserélni benne valamit.

Előre is köszönöm.

Két két csavar fogja oldalról a kárpitot, és szintén kettő alulról. Ezeken kívül kettő a fogantyú takaró eleme mögött, amit ki tudsz pattintani alulról beduva pl egy vékonyabb imbuszkulccsal. És még egy a kilincs mögött. És végül a tükröt takaró műanyagot is le kell szedned...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
dokkancs
Vendég
« Új hozzászólás #6689 Dátum: 2007.09.11 kedd, 23:01:44 »

Köszi, holnap eljátszom vele... vagy holnap után!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6690 Dátum: 2007.09.12 szerda, 08:04:43 »

Sziasztok!

Elég régen jártam erre... De most megint szeretgetném az autómat. Tudtok segíteni, hogy az első ajtókban levő hangszórokhoz hogy tudok hozzáférni? Csak, hogy ne barmoljak szét semmit. Illetve a jobb tükrömet kéne megnéznem belülről. A jobb-bal állító megint kiakadt (elektromos). Meg megnézném fűtött e és hogy kell e cserélni benne valamit.

Előre is köszönöm.

Két két csavar fogja oldalról a kárpitot, és szintén kettő alulról. Ezeken kívül kettő a fogantyú takaró eleme mögött, amit ki tudsz pattintani alulról beduva pl egy vékonyabb imbuszkulccsal. És még egy a kilincs mögött. És végül a tükröt takaró műanyagot is le kell szedned...
Azt hiszem a kárpit zsebben-v. mi a neve-levőt kihagytad.
Naplózva
PasztoBence
Vendég
« Új hozzászólás #6691 Dátum: 2007.09.12 szerda, 09:01:17 »

Sziasztok!

Elég régen jártam erre... De most megint szeretgetném az autómat. Tudtok segíteni, hogy az első ajtókban levő hangszórokhoz hogy tudok hozzáférni? Csak, hogy ne barmoljak szét semmit. Illetve a jobb tükrömet kéne megnéznem belülről. A jobb-bal állító megint kiakadt (elektromos). Meg megnézném fűtött e és hogy kell e cserélni benne valamit.

Előre is köszönöm.

Két két csavar fogja oldalról a kárpitot, és szintén kettő alulról. Ezeken kívül kettő a fogantyú takaró eleme mögött, amit ki tudsz pattintani alulról beduva pl egy vékonyabb imbuszkulccsal. És még egy a kilincs mögött. És végül a tükröt takaró műanyagot is le kell szedned...
Azt hiszem a kárpit zsebben-v. mi a neve-levőt kihagytad.

Szóval van alul a "zseb" alatt, kárpit oldalain a "záras" és a "zsanéros" oladalon, a foganytúban 2 ( alulról érdemes kipattintani a közepét, mert ott van lyuk, és nem barmolod szét. ) valamint a tükör belső burkolatát is lekell szedni eztuán, felfelé kell emelni egy pár cm-t. a tükör az nagy szívás szerintem. egyszer szedtem ki az üveget azután soha! csak úgy kezdj bele, hogy van minimum 1óra felesleges időd plusszba. sok sikert

üdv: Bence
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6692 Dátum: 2007.09.12 szerda, 21:06:03 »

Sziasztok!

Írtóra csúszik a kuplungom, meglesz hozzá az egész szerkezet. valaki tudna mutatni egy csere leírást?
Smiley

üdv: Bence

Ha nincs központosító tüske készleted a polcon inkább bízd szakemberre akinek van. Volt néhány eset, hogy műhely is elszúrta ennek hiányában.

kérj valakitől egy nyelestengelyt vagy szedj ki egy rossz váltóból azzal lehet a legjobban központosítani
Naplózva
PasztoBence
Vendég
« Új hozzászólás #6693 Dátum: 2007.09.12 szerda, 22:17:55 »

Sziasztok!

Írtóra csúszik a kuplungom, meglesz hozzá az egész szerkezet. valaki tudna mutatni egy csere leírást?
Smiley

üdv: Bence

Ha nincs központosító tüske készleted a polcon inkább bízd szakemberre akinek van. Volt néhány eset, hogy műhely is elszúrta ennek hiányában.

kérj valakitől egy nyelestengelyt vagy szedj ki egy rossz váltóból azzal lehet a legjobban központosítani

köszi az ötleteket, úgy néz ki hogy szerelő fogja megcsinálni, mert a futómű is tervben van. sőt örülök ha holnap nem szakadnak ki a kerekek. így talán kevesebb lesz a szerelés mint külön-külön
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #6694 Dátum: 2007.09.14 péntek, 20:43:40 »

Kész lett az autóm. Cserélve volt: olaj, fagyálló, összes szűrő, szelepszárszimering és minden más ami ezzel jár, vezérműszíj görgőkkel, ékszíj. Remélem jó sokáig nem kell hozzányúlni. Szerelés közben találtunk egy kilyukadt kipufogóöntvényt, ezt is megcsináltattuk. Egy gebasz volt, egy rossz mozdulat miatt kilyukadt az olajteknő. Meg kellet hegeszteni, ez sok időt elvitt. Hétfőn vittem el, ma jött haza.  Hiányzott, de 7végén már autózunk egy jó 500 kilométert.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6695 Dátum: 2007.09.14 péntek, 20:58:00 »

Kész lett az autóm. Cserélve volt: olaj, fagyálló, összes szűrő, szelepszárszimering és minden más ami ezzel jár, vezérműszíj görgőkkel, ékszíj. Remélem jó sokáig nem kell hozzányúlni. Szerelés közben találtunk egy kilyukadt kipufogóöntvényt, ezt is megcsináltattuk. Egy gebasz volt, egy rossz mozdulat miatt kilyukadt az olajteknő. Meg kellet hegeszteni, ez sok időt elvitt. Hétfőn vittem el, ma jött haza.  Hiányzott, de 7végén már autózunk egy jó 500 kilométert.

 eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #6696 Dátum: 2007.09.15 szombat, 14:06:16 »

Egy dolgot nem értek csak. a szokásos 3,75liter helyett, most több, mint 4 liter kellett ahhoz, hogy elérje a nívópálcán a max jelzést az olaj. Szerintem azért, mert az olajteknő is le lett szedve, meg a ,motor is meg lett bontva rendesen, gondolom mindenhonnan kifolyt a lé.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6697 Dátum: 2007.09.15 szombat, 14:25:27 »

Egy dolgot nem értek csak. a szokásos 3,75liter helyett, most több, mint 4 liter kellett ahhoz, hogy elérje a nívópálcán a max jelzést az olaj. Szerintem azért, mert az olajteknő is le lett szedve, meg a ,motor is meg lett bontva rendesen, gondolom mindenhonnan kifolyt a lé.

Jól gondolod.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6698 Dátum: 2007.09.15 szombat, 15:08:22 »

Kész lett az autóm. Cserélve volt: olaj, fagyálló, összes szűrő, szelepszárszimering és minden más ami ezzel jár, vezérműszíj görgőkkel, ékszíj. Remélem jó sokáig nem kell hozzányúlni. Szerelés közben találtunk egy kilyukadt kipufogóöntvényt, ezt is megcsináltattuk. Egy gebasz volt, egy rossz mozdulat miatt kilyukadt az olajteknő. Meg kellet hegeszteni, ez sok időt elvitt. Hétfőn vittem el, ma jött haza.  Hiányzott, de 7végén már autózunk egy jó 500 kilométert.

jó erős lehetett az a rossz mozdulat  Tongue
Naplózva
kalsa
Vendég
« Új hozzászólás #6699 Dátum: 2007.09.15 szombat, 15:22:56 »

Válasz
Ha korai MKI ed van akkor a szervókormány tartály mellett lesz egy 3 polusu csatid piros dugóval ott lehet rávenni a villogtatásra.
Itt találsz egy jó leírást, http://mondeowiki.rozsomak.hu/index.php/Hibakiolvas%C3%A1s
Ha nincs 3 érintkezős csati akkor ki kell vezetni a computerből a szükséges szálakat és működni fog a dolog.
Az újabbaknál a kormány alatti burkolatba van egy trapéz csatlakozó, onnan is lehet hibakódot kiolvasni, de ahhoz spéci műszerre lesz szükség.
Üdv: fusim
Köszönöm a linket!
Kivillogtattam a kódot :álló motornál 111,tehát nem talált semmit,viszont a járó motortesztre nem találtam jó leirást,mert ott biztos
kell az automata válltót is kapcsolászni,különben honnan veszi a mágneskörök hibakódjait.
Üdv!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.