Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:15:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5255288 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
gabika
Vendég
« Új hozzászólás #6950 Dátum: 2007.11.07 szerda, 20:53:37 »

Sziasztok!

Pár hete olvastam az egyik netes oldalon,hogy valaki egy 2 ohm-os ellenállást épitett be a lambda szenzor elé. Ha jól emlékszem evvel a megoldással azt érte el,hogy a megnővelt ellenállás miatt magasabb feszültséget ad ki ezáltal valamilyen szenzort "becsapva" több levegöt ad a motorba alapjáraton. Mivel több levegőt ad a ezért az oldal tanulsága szerint csökkent a fogyasztása 0.8-1.5 L közötti mennyiséggel. wow1
 Kb. ennyi lehetet ha az emlékeim nem csalnak.
A kérdésem az lenne,hogy hallott-e valaki ilyenről ill. hogy tényleg müködik-e?

Köszi

Miki

Cody csinált ilyet!
Naplózva
gabika
Vendég
« Új hozzászólás #6951 Dátum: 2007.11.07 szerda, 20:54:47 »

Sziasztok!

Pár hete olvastam az egyik netes oldalon,hogy valaki egy 2 ohm-os ellenállást épitett be a lambda szenzor elé. Ha jól emlékszem evvel a megoldással azt érte el,hogy a megnővelt ellenállás miatt magasabb feszültséget ad ki ezáltal valamilyen szenzort "becsapva" több levegöt ad a motorba alapjáraton. Mivel több levegőt ad a ezért az oldal tanulsága szerint csökkent a fogyasztása 0.8-1.5 L közötti mennyiséggel. wow1
 Kb. ennyi lehetet ha az emlékeim nem csalnak.
A kérdésem az lenne,hogy hallott-e valaki ilyenről ill. hogy tényleg müködik-e?

Köszi

Miki

Cody csinált ilyet!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6952 Dátum: 2007.11.07 szerda, 21:08:26 »

Na a lenti képen sikerült lefotózni azt a híres automata utánállítót:

Ezt hátulról nézve a kar jobb felső részén találhatjátok. Ha esetleg feszes lenne a dob leszereléskor, akkor a nyil által mutatott kis pöcköt kell elhúzni (pl: csavarhúzó segítségével)az alatta lévő fogaslécről, és felhúzni a kart. Majd kiengedni, és akkor a lehető legjobban eltávolodik a pofa, vagy tárcsa esetén a betét a dobtól/tárcsától. Majd a kart ismét felhúzva kb. 3-4-re teljesen felkeményedik a rendszer, és az automata önmagától utánállít...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6953 Dátum: 2007.11.07 szerda, 21:15:33 »

Joe!

Küldtem neked mélt a karról.

Nemsokára felrakom, de sztem ezen pont az automata nincs rajta. Majd mindjárt elmegyek a garázsba, és fotózok én is egyet!

Pedig látszik(TáDé képei):

« Utoljára szerkesztve: 2007.11.07 szerda, 21:17:13 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6954 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 17:03:46 »

Sikeresen kicseréltem a szellőzőventillátort.Elolvasni tovább tartott mint az érdemi munka.
Naplózva
mikuskin
Vendég
« Új hozzászólás #6955 Dátum: 2007.11.09 péntek, 00:21:32 »



Nekem is benne van, már lassan 1 éve...
Szerintem érdemes beépíteni, teljesítményre nem érzel különbséget, de a fogyiból farag egy picikét.
Annyi a hátránya, hogy az alacsonyabb alapjárat miatt nagyobb gázzal kell elindulni.

[/quote]

BPeter01!

Neked 2 ohmos van beépitve?  Én kicsitt tartok a beépitéstől ezért gondolkodom,hogy csak 1 ohmosat éptek be (nem tudom mennyit jelenthet a - 1 ohm ) 
Mennyire befolyásolja a zöldkártyát egyébként?
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #6956 Dátum: 2007.11.09 péntek, 18:58:30 »



Nekem is benne van, már lassan 1 éve...
Szerintem érdemes beépíteni, teljesítményre nem érzel különbséget, de a fogyiból farag egy picikét.
Annyi a hátránya, hogy az alacsonyabb alapjárat miatt nagyobb gázzal kell elindulni.


BPeter01!

Neked 2 ohmos van beépitve?  Én kicsitt tartok a beépitéstől ezért gondolkodom,hogy csak 1 ohmosat éptek be (nem tudom mennyit jelenthet a - 1 ohm ) 
Mennyire befolyásolja a zöldkártyát egyébként?

[/quote

Valamit félreértettél, mert még az 1 ohmos is meghülyítené a rendszert, az ECU felülbírálná a lambda szondát, és beállna a gyárilag programozott közép értékre.
A 0.2 Ohmos az, amit elvisel a rendszer, és még számít is valamit.
Nem befolyásolja az emissziós értékeket, legalábbis "kimutathatóan".
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #6957 Dátum: 2007.11.10 szombat, 13:27:40 »

Akkor passzolom a dolgot... Inkább kinyomócsapágyprobléma lesz. Rosszul rakták fel vagy vmi. Gariba vissza kell vinni. Kész. Oldják meg, hogy ne zörögjön...
Pont ezért kilátástalan a helyzet, mert amikor a kuplungtárcsacsere után zörgött, visszavittük, hogy csinálják meg úgy hogy ne zörögjön. Újra szétszedték az egészet, mindent átnéztek, mondták, hogy teljesen jó a kinyomócsapágy, jó a kuplungszerkezet is. Mondtam, biztos ami biztos alapon cseréljék ki a kuplungszerkezetet is, hiába jó. Összerakták, és ugyanolyan a hangja mint volt. És itt elfogyott a tudományunk.

Sziasztok!
Jövök újra. (1993-as TD kombi) A kuplungcsere óta kb3-4 ezer km-t mentem, a zörgő hangon kívül más gond nem volt vele.
Ma viszont egyre nehezebbé vált a sebváltás, 1-esbe már be sem tudom tenni, a többi sebesség is nehezebben megy.
Idáig csak akkor adott zörgő hangot, ha felengedtem a kuplungpedált üresben, benyomott pedálnál teljesen csöndben volt. Most viszont már benyomott kuplungpedálnál is hangoskodik, ráadásul sokkal hangosabban, mint felengedett pedálnál.
Ezen kívül a bal első féltengely és a sebváltó között olajos a váltó oldala, az alján is figyel néhány olajcsepp. Úgy néz ki, mintha ott picit szivárogna az olaj.

Lehet ezekből megállapítani valmit?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6958 Dátum: 2007.11.10 szombat, 14:33:26 »

Pont ezért kilátástalan a helyzet, mert amikor a kuplungtárcsacsere után zörgött, visszavittük, hogy csinálják meg úgy hogy ne zörögjön. Újra szétszedték az egészet, mindent átnéztek, mondták, hogy teljesen jó a kinyomócsapágy, jó a kuplungszerkezet is. Mondtam, biztos ami biztos alapon cseréljék ki a kuplungszerkezetet is, hiába jó. Összerakták, és ugyanolyan a hangja mint volt. És itt elfogyott a tudományunk.

Sziasztok!
Jövök újra. (1993-as TD kombi) A kuplungcsere óta kb3-4 ezer km-t mentem, a zörgő hangon kívül más gond nem volt vele.
Ma viszont egyre nehezebbé vált a sebváltás, 1-esbe már be sem tudom tenni, a többi sebesség is nehezebben megy.
Idáig csak akkor adott zörgő hangot, ha felengedtem a kuplungpedált üresben, benyomott pedálnál teljesen csöndben volt. Most viszont már benyomott kuplungpedálnál is hangoskodik, ráadásul sokkal hangosabban, mint felengedett pedálnál.
Ezen kívül a bal első féltengely és a sebváltó között olajos a váltó oldala, az alján is figyel néhány olajcsepp. Úgy néz ki, mintha ott picit szivárogna az olaj.

ez eléggé ciki annak a szerelőnek aki csinálta, neked meg sajnos nagyon kellemetlen Sad elolvastam ezt a 2hsz-t és én arra jutottam, h valami baltaszerű okossággal oda kellene vágni az ijjen autóreszellő kezére, nehogy több kárt tudjon okozni! az elmesélt tünet se nem szerkezet, se nem kinyomó csapágy. a hibás alkatrészt főtengely végcsapágynak hívják. na azt kellett volna csak kicserélni, és nem a kuplungot piszkálni. a 3-4E km alatt valszeg ojjan szinten beállt a csapágy, h valamikor már szét is esett. ennek a picinyke darabjai pedig tönkrevágták a zsír új kuplungodat is Sad
ha megvan még a régi kuplung akkor sztem nyugodtan visszapakolhatod (de ezt értelmes szerelő megmondja neked ... nem a fakezű eddigi állat). a csapágycsere ne lazsáljon és megszűnnek gondjaid Smiley
a csapágy lehet egyszerű golyós, v tűgörgős ... ennek utánna kell nézni. annyit fogadj meg, h vágópisztolyal ne engedd őket a csapágy közelébe se. ha belefúj a főtengelybe akkor több kárt csinál mint hasznot. annak sokkal egyszerűbb, de laikus számára annál hihetetlenebb kiszedési módja van Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.10 szombat, 14:35:00 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6959 Dátum: 2007.11.10 szombat, 15:03:23 »

 "de laikus számára annál hihetetlenebb kiszedési módja van "

Kenyérbél  nyes
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6960 Dátum: 2007.11.10 szombat, 15:17:22 »

"de laikus számára annál hihetetlenebb kiszedési módja van "

Kenyérbél  nyes

Láttam már szerelőmnél néztem mint Laci a moziban wow1
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6961 Dátum: 2007.11.10 szombat, 15:24:54 »

"de laikus számára annál hihetetlenebb kiszedési módja van "

Kenyérbél  nyes

Láttam már szerelőmnél néztem mint Laci a moziban wow1

Amikor nekem megmutatták én sem hittem a szememnek
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #6962 Dátum: 2007.11.10 szombat, 16:03:38 »

"de laikus számára annál hihetetlenebb kiszedési módja van "

Kenyérbél  nyes

Az hogy müxi?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #6963 Dátum: 2007.11.10 szombat, 16:13:48 »



Köszi Tsory. Most megnéztem alulról a kupungkart, kézzel el tudom mozditani kb 5mm-t a bovdennel ellentétes irányba, nem tudom, hogy ez normális-e így.
Ha pedig benyomják a kupungpedált kb 3-5 cm-t mozdul a kuplungkar, de mégsem bír kiemelni a kuplung, mert nem megy be egyik sebességbe sem álló helyzetben.
??
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.10 szombat, 16:15:50 írta Csimbió » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #6964 Dátum: 2007.11.10 szombat, 16:49:58 »



Köszi Tsory. Most megnéztem alulról a kupungkart, kézzel el tudom mozditani kb 5mm-t a bovdennel ellentétes irányba, nem tudom, hogy ez normális-e így.
Ha pedig benyomják a kupungpedált kb 3-5 cm-t mozdul a kuplungkar, de mégsem bír kiemelni a kuplung, mert nem megy be egyik sebességbe sem álló helyzetben.
??

Próbálj húzni rajta. valahol az akksi légszűrő környékén van (ezek alatt) egy hatlapfejű menetes valami amivel meg tudod oldani.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #6965 Dátum: 2007.11.10 szombat, 18:09:12 »

Tödi

Tudom hol van a kuplungbovdenállító kontraanya, a kuplungcsere előtt már állítottam egyszer.
Ezt végleges megoldásként javaslod, vagy ideiglenesként?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6966 Dátum: 2007.11.10 szombat, 20:08:26 »

"de laikus számára annál hihetetlenebb kiszedési módja van "
Kenyérbél  nyes
Az hogy müxi?

a kenyérbél úgy műxik, h vágsz 2 szép szeletet. keresel 1 olyan átmérőjű köracélt ami alig kisebb a csapágy belső átmérőjétől. betömöd a kenyeret a csapágyba, és az acéllal bezömíted, aztán megint tömés, megint zömítés. a művelethez amikor már jó kemény az állag kell 1 kalapács, és a zömítés ezzel történik. tömés, zömítés felváltva addig amíg ki nem esik a csapágy Smiley azért kell paszentos köracél, h ne jöjjön ki mellette a kenyér.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6967 Dátum: 2007.11.10 szombat, 20:14:02 »

Köszi Tsory. Most megnéztem alulról a kupungkart, kézzel el tudom mozditani kb 5mm-t a bovdennel ellentétes irányba, nem tudom, hogy ez normális-e így.
Ha pedig benyomják a kupungpedált kb 3-5 cm-t mozdul a kuplungkar, de mégsem bír kiemelni a kuplung, mert nem megy be egyik sebességbe sem álló helyzetben.
??

nincs ellenállása sem a kuplungnak, v csak annyit nem emel ami elég lenne?
ha esetleg semmi ellenállás (csak a bowden természetes ellenállása) akkor rossz esetben a villa függetlenítette magát a fordító tengelytől.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #6968 Dátum: 2007.11.10 szombat, 20:32:38 »

Köszi Tsory. Most megnéztem alulról a kupungkart, kézzel el tudom mozditani kb 5mm-t a bovdennel ellentétes irányba, nem tudom, hogy ez normális-e így.
Ha pedig benyomják a kupungpedált kb 3-5 cm-t mozdul a kuplungkar, de mégsem bír kiemelni a kuplung, mert nem megy be egyik sebességbe sem álló helyzetben.
??

nincs ellenállása sem a kuplungnak, v csak annyit nem emel ami elég lenne?
ha esetleg semmi ellenállás (csak a bowden természetes ellenállása) akkor rossz esetben a villa függetlenítette magát a fordító tengelytől.

Szerintem van ellenállása a kuplungnak, a pedál keménysége ugyanolyan mint eddig volt, se nem kemény se nem puha, pont jó.
Azt nem tudom szabad-e holtjátékának lenni a kuplungkarnak (0,5cm), ha aláfekszem és kézzel mozgatom.
Nem könnyű aláfeküdni sem, mert a szél mindig elfújja az újságokat.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #6969 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 18:09:08 »

Idáig 3 csapágynév hangzott el:
főtengely végcsapágy
nyelestengely csapágy
kinyomócsapágy
Ez 3 különböző csapágy egymás közelében?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #6970 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 20:28:33 »

Sziasztok!

Hiányzik az autóból az emelő! Keressek valahol a "bontottat", vagy vegyek inkább egy újat?

Más: amikor balra kitekerem teljesen a kormányt és elindulok egy nagyon furcsa kattogás hallatszik és darabosan fordul az autó. Amint egy kicsit viszzatekerem megszünik. Nem rég voltak a szilentek cserélve! 
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6971 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 20:32:24 »

Sziasztok!

Hiányzik az autóból az emelő! Keressek valahol a "bontottat", vagy vegyek inkább egy újat?

Más: amikor balra kitekerem teljesen a kormányt és elindulok egy nagyon furcsa kattogás hallatszik és darabosan fordul az autó. Amint egy kicsit viszzatekerem megszünik. Nem rég voltak a szilentek cserélve! 

Ha jól számolok van itthon 3 emelőm 1et eladok belőle Wink mennyit ér ez meg neked használt jó állapotú eredeti ford

Téligumi nyárigumi van fent? féltengely csukló gumiharangot nézd mg ha ki van repedve lehet cserélni kell a csklóval együtt
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.11 vasárnap, 20:34:03 írta fusim » Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #6972 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 20:44:14 »


Ha jól számolok van itthon 3 emelőm 1et eladok belőle Wink mennyit ér ez meg neked használt jó állapotú eredeti ford

Téligumi nyárigumi van fent? féltengely csukló gumiharangot nézd mg ha ki van repedve lehet cserélni kell a csklóval együtt

Mondj egy reális árat és azt felezd meg nyes!

Nyári gumik vannak fent! (bár szt hiszem a mai nap után elkellen gondolkodni a cserén). A féltengely csukló gumiharangot megtudom magam is nézni vagy kell hozzá vmi amit egy átlag polgár nem tart otthon a garázsban?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6973 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 20:49:19 »


Mondj egy reális árat és azt felezd meg nyes!

Nyári gumik vannak fent! (bár szt hiszem a mai nap után elkellen gondolkodni a cserén). A féltengely csukló gumiharangot megtudom magam is nézni vagy kell hozzá vmi amit egy átlag polgár nem tart otthon a garázsban?

Célszerűen egy emelő és le kell venni a kereket utána kedvedre forgathatos is ha nincs sebességben az autó és a többi kerék ki van ékelve.
Mennyit érjen egy emelő 3000Ft ért lehet kapni teszkós hidraulikust csak azt macerás mindíg magaddal vinni. 2000Ft mert ez Ford  eljen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6974 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 20:55:48 »

Sziasztok!

Hiányzik az autóból az emelő! Keressek valahol a "bontottat", vagy vegyek inkább egy újat?

Más: amikor balra kitekerem teljesen a kormányt és elindulok egy nagyon furcsa kattogás hallatszik és darabosan fordul az autó. Amint egy kicsit viszzatekerem megszünik. Nem rég voltak a szilentek cserélve! 
Szia!Ilyen volt nálam is.Gömbfejcsere oldotta meg a gondot.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #6975 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 20:58:38 »

Célszerűen egy emelő és le kell venni a kereket utána kedvedre forgathatos is ha nincs sebességben az autó és a többi kerék ki van ékelve.
Mennyit érjen egy emelő 3000Ft ért lehet kapni teszkós hidraulikust csak azt macerás mindíg magaddal vinni. 2000Ft mert ez Ford  :eljen:

Ha lesz emelőm akkor megtudom nézni!
A gyengek [@] gmail [.] com-ra dobj egy e-mailt és ott megbeszélünk mindent.

Előre is köszi!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6976 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 17:49:22 »

Üdv!Aki már csinált ilyet segítsen legyen  szíves?Hogy lehet (a legegyszerűbben) megkeresni,hogy hol lehet elszakadva a hátsó ablakfűtés szálja?A kapcsoló jó,relét cseréltem,feszültséget kap (14.xxxx voltot mértem).
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #6977 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 19:01:48 »

Üdv!Aki már csinált ilyet segítsen legyen  szíves?Hogy lehet (a legegyszerűbben) megkeresni,hogy hol lehet elszakadva a hátsó ablakfűtés szálja?A kapcsoló jó,relét cseréltem,feszültséget kap (14.xxxx voltot mértem).

Mármint a két oldali vastag szál, ahonnan a többi vékony kapja a feszt, vagy a kis vékonyak? Mert ha a kis vékonyakkal van a gond, akkor egyszerűen ott van elszakadva ahol nem fűt, és rajta marad a pára Smiley
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6978 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 19:14:10 »

Üdv!Aki már csinált ilyet segítsen legyen  szíves?Hogy lehet (a legegyszerűbben) megkeresni,hogy hol lehet elszakadva a hátsó ablakfűtés szálja?A kapcsoló jó,relét cseréltem,feszültséget kap (14.xxxx voltot mértem).

Mármint a két oldali vastag szál, ahonnan a többi vékony kapja a feszt, vagy a kis vékonyak? Mert ha a kis vékonyakkal van a gond, akkor egyszerűen ott van elszakadva ahol nem fűt, és rajta marad a pára Smiley
A két vastagnál mértem,ott van.És annyi....szabad szemmel nem látok szakadást,csak sejtésem van.Viszont összességében sehol nem fűt.Még ha szakadt is valahol,attól a jóknak üzemelni kellene nem?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #6979 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 19:27:31 »

A két vastagnál mértem,ott van.És annyi....szabad szemmel nem látok szakadást,csak sejtésem van.Viszont összességében sehol nem fűt.Még ha szakadt is valahol,attól a jóknak üzemelni kellene nem?
A vezeték csatlakozásánál mérted, vagy a vastag fűtőszálon? A csatlakozásnál lehet a bibi, ha nem fűt egyik szál sem. Ha a fűtőszálon mérted, akkor passzolom. Mind nem lehet szakadt! Legalábbis eléggé paranormális lenne.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6980 Dátum: 2007.11.13 kedd, 00:03:57 »

A két vastagnál mértem,ott van.És annyi....szabad szemmel nem látok szakadást,csak sejtésem van.Viszont összességében sehol nem fűt.Még ha szakadt is valahol,attól a jóknak üzemelni kellene nem?
A vezeték csatlakozásánál mérted, vagy a vastag fűtőszálon? A csatlakozásnál lehet a bibi, ha nem fűt egyik szál sem. Ha a fűtőszálon mérted, akkor passzolom. Mind nem lehet szakadt! Legalábbis eléggé paranormális lenne.
Én is erre gondolok...Csatlakozáson mértem.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #6981 Dátum: 2007.11.13 kedd, 08:59:51 »


Sziasztok!

Most akarok gyertyát és kábeleket cserélni. Milyen fajta lenne az ideális? Érdemes "sport" kábelek belerakni vagy legyen normál bolti.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6982 Dátum: 2007.11.13 kedd, 09:04:41 »


Sziasztok!

Most akarok gyertyát és kábeleket cserélni. Milyen fajta lenne az ideális? Érdemes "sport" kábelek belerakni vagy legyen normál bolti.

Csak gyári motorcraft www.nagyauto.hu 8eFt körül van a szett ha jól emléxem
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6983 Dátum: 2007.11.13 kedd, 09:07:37 »

Sziasztok!
Most akarok gyertyát és kábeleket cserélni. Milyen fajta lenne az ideális? Érdemes "sport" kábelek belerakni vagy legyen normál bolti.

a normál bolti kábellel én fordnál (Sierra 2.0 EFI) már fürödtem be. aztán megvettem a gyárit. 1X viszont 1 fordos ember (escort 1.6) BERU kábeleket hozott, az azon az autón nem hibázott.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6984 Dátum: 2007.11.13 kedd, 09:13:26 »

Sziasztok!
Most akarok gyertyát és kábeleket cserélni. Milyen fajta lenne az ideális? Érdemes "sport" kábelek belerakni vagy legyen normál bolti.

a normál bolti kábellel én fordnál (Sierra 2.0 EFI) már fürödtem be. aztán megvettem a gyárit. 1X viszont 1 fordos ember (escort 1.6) BERU kábeleket hozott, az azon az autón nem hibázott.

Annnyi a hátrány, hogy ezek a szettek drágábbak mint a gyári
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6985 Dátum: 2007.11.13 kedd, 09:27:38 »


Sziasztok!

Most akarok gyertyát és kábeleket cserélni. Milyen fajta lenne az ideális? Érdemes "sport" kábelek belerakni vagy legyen normál bolti.
Szia!Tapasztalatom szerint gyertya csak Motorcraft.Nekem rakott be a szerelő más "prémium" kategóriásat-pénz nem számít alapon-aztán némelyiket darabokban vadásztam ki...kábel álam csak gyári volt eddig,azok tuti jók.Amennyire utánanéztem,jó a többi is,csak nem bírják sokáig.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6986 Dátum: 2007.11.13 kedd, 09:30:50 »

Annnyi a hátrány, hogy ezek a szettek drágábbak mint a gyári

a BERU kábel bárdinál nem drága. kb 1500 átlagáron jött ki nekem utoljára (kb 1,5 éve). ez a 4 hengerre kb6000píz. természetesen a rövidebb olcsóbb, a hosszabb drágább, de szett árba kb fedi a valóságot az 1500 átlag.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6987 Dátum: 2007.11.13 kedd, 09:34:08 »

Szia!Tapasztalatom szerint gyertya csak Motorcraft.Nekem rakott be a szerelő más "prémium" kategóriásat-pénz nem számít alapon-aztán némelyiket darabokban vadásztam ki...kábel álam csak gyári volt eddig,azok tuti jók.Amennyire utánanéztem,jó a többi is,csak nem bírják sokáig.

NGK-t próbáltál már? nekem a Sierrám kifejezetten szerette, viszont más kábelt + nem, csak a gyárit. (monnyuk a BERU rajta sose volt kipróbálva)
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6988 Dátum: 2007.11.13 kedd, 09:42:23 »

Szia!Tapasztalatom szerint gyertya csak Motorcraft.Nekem rakott be a szerelő más "prémium" kategóriásat-pénz nem számít alapon-aztán némelyiket darabokban vadásztam ki...kábel álam csak gyári volt eddig,azok tuti jók.Amennyire utánanéztem,jó a többi is,csak nem bírják sokáig.

NGK-t próbáltál már? nekem a Sierrám kifejezetten szerette, viszont más kábelt + nem, csak a gyárit. (monnyuk a BERU rajta sose volt kipróbálva)

Jó a gyári felesleges kisérletezni, van a szett és 4 gyertya mindkettő Motorcraft ilyen kell biztos jó, kupak illeszkedik a szelepfedélbe pára nem megy be elég sokáig bírja
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #6989 Dátum: 2007.11.13 kedd, 09:46:53 »

Jó a gyári felesleges kisérletezni, van a szett és 4 gyertya mindkettő Motorcraft ilyen kell biztos jó, kupak illeszkedik a szelepfedélbe pára nem megy be elég sokáig bírja

ha van rá lehetőség akkor sose felesleges kísérletezni. mindig vannak a gyáritól jobb minőségű dolgok, és vannak esetek amikor a pici embléma hiánya máris olcsóbb, de jobb megoldást hoz.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6990 Dátum: 2007.11.13 kedd, 11:01:58 »

Jó a gyári felesleges kisérletezni, van a szett és 4 gyertya mindkettő Motorcraft ilyen kell biztos jó, kupak illeszkedik a szelepfedélbe pára nem megy be elég sokáig bírja

ha van rá lehetőség akkor sose felesleges kísérletezni. mindig vannak a gyáritól jobb minőségű dolgok, és vannak esetek amikor a pici embléma hiánya máris olcsóbb, de jobb megoldást hoz.

Nekem nekem van 4 Beru gyertyám a fiókba - egy hétig használtam - na ilyenkor van az, hogy az olcsó a drága
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6991 Dátum: 2007.11.13 kedd, 11:13:38 »

ha van rá lehetőség akkor sose felesleges kísérletezni. mindig vannak a gyáritól jobb minőségű dolgok, és vannak esetek amikor a pici embléma hiánya máris olcsóbb, de jobb megoldást hoz.
Én is azt mondom, jó dolog a kísérletezgetés.De azt csinálja MÁS, és a tapasztalatokat ossza meg ITT.A jó dolgokat meg már át lehet venni Grin beka3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6992 Dátum: 2007.11.13 kedd, 11:34:35 »

Jó a gyári felesleges kisérletezni, van a szett és 4 gyertya mindkettő Motorcraft ilyen kell biztos jó, kupak illeszkedik a szelepfedélbe pára nem megy be elég sokáig bírja

ha van rá lehetőség akkor sose felesleges kísérletezni. mindig vannak a gyáritól jobb minőségű dolgok, és vannak esetek amikor a pici embléma hiánya máris olcsóbb, de jobb megoldást hoz.

Nekem nekem van 4 Beru gyertyám a fiókba - egy hétig használtam - na ilyenkor van az, hogy az olcsó a drága
taps
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6993 Dátum: 2007.11.13 kedd, 11:46:51 »

ha van rá lehetőség akkor sose felesleges kísérletezni. mindig vannak a gyáritól jobb minőségű dolgok, és vannak esetek amikor a pici embléma hiánya máris olcsóbb, de jobb megoldást hoz.
Én is azt mondom, jó dolog a kísérletezgetés.De azt csinálja MÁS, és a tapasztalatokat ossza meg ITT.A jó dolgokat meg már át lehet venni Grin beka3
Igen,de pl. a gyújtógyertyával nem jó bohóckodni.Vannak ugye az úgymond kiemelt gyártók.Aláhúzom háromszor,hogy nem gagyit gyártanak sok-sok év tapasztalatával a hátuk mögött.Én kipróbáltam őket és nem vált be.Volt amelyik 5e km-t bírt,volt amelyik 1000-t se.Nem volt olcsó egyik sem.Visszavittem őket,mi volt a reakció?A szokásos....nem jó lett berakva,nem a célnak megfelelően rendeltetésszerűen lett használva stb...rákérdezés után,hogy egy k....tt gyújtógyertyát a csúzliból való kilövés mellett épeszű ember hogy tud elbaszni úgy,hogy szétég és darabokban jön ki,csak vállhúzogatás volt a válasz.A fogyasztóvédelemmel való fenyegetőzés után egyből lett pénz.Ha meg esetleg a hengerből kell kiszedni,annak ki állta volna a költségeit?Ha elreped a hengerfej?Na,azóta használom újra a jó öreg motorcraftot.Feleannyiba kerül és jó.Persze,a sport és egyéb gyertyákhoz képest kisebb a teljesíténye,de mindezeket el lehet kerülni.Természetesen ez saját tapasztalat,mindenki okulására.Azért gyanítom,hogy nem selejtet kaptam minden alkalommal és másnak más lehet a tapasztalata.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6994 Dátum: 2007.11.13 kedd, 11:58:41 »

Nekem nekem van 4 Beru gyertyám a fiókba - egy hétig használtam - na ilyenkor van az, hogy az olcsó a drága

Én meg csámpinyont használtam az OFF-ban, és bejött. aztán ez is megkapta, és bírta a kiképzést 30ekm-ekig. Majd miért is ne alapon beleraktam a gyárit, és mintha eddig elrejtett erő, és egyenletesség jött volna elő a motorból. Persze ez már csak az elegancia, mert a korábbi is vitte a járgányt:))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6995 Dátum: 2007.11.13 kedd, 13:20:42 »

Azt is elképzelem, hogy mint a kinai polóárus azt nyomtatnak rá amit akarsz - első fékezésnél deformálódó szétrobbanó Brembo tárcsa.  gun  hasonlók kinai népikohóban öntött dzsunkán esztergált  help  levele
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6996 Dátum: 2007.11.13 kedd, 18:08:39 »

Ollé,nagy jót csinálhattam,működik a fűtés-egyelőre.Szétszedtem,tisztítottam,wd-vel fújtam,cseréltem,mértem,összeraktam....és valamikor jó lett...
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #6997 Dátum: 2007.11.13 kedd, 18:26:32 »


Sziasztok!

Először is köszi mindenkinek, hogy a friss Mondeo tulajdonosokat (köztük engem is) mindenben segítitek! worship taps eljen

Ezek után lenne egy kérdésem: a műszerfal plexin van egy ciginyom (az előző tuláj sajnos dohányzott benne, hogy törném el a kezét gun). Sajnos nagyon csúnya és zavar! Lehet e cserélni magát a plexit vagy csak az egész műszerfalat?  Ha igen akkor annak mi a legegyszerűbb módja?

   
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6998 Dátum: 2007.11.13 kedd, 18:30:03 »


Sziasztok!

Először is köszi mindenkinek, hogy a friss Mondeo tulajdonosokat (köztük engem is) mindenben segítitek! worship taps eljen

Ezek után lenne egy kérdésem: a műszerfal plexin van egy ciginyom (az előző tuláj sajnos dohányzott benne, hogy törném el a kezét gun). Sajnos nagyon csúnya és zavar! Lehet e cserélni magát a plexit vagy csak az egész műszerfalat?  Ha igen akkor annak mi a legegyszerűbb módja?

   

A műszerfal felső részét le lehet pattintani ha kiszereled az egységet. Elméletileg egy hibás vagy mérfőldre kalibrált kilométeróra egységet kéne szerezned akát MKI MKII a plexis fedél ugyanaz és így olcsó - külön a fedél nehéz ügy. Keresd MK2 nick nevű srácot.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #6999 Dátum: 2007.11.14 szerda, 17:32:48 »

Halihó!Aki netalán épp ráér,írja már meg legyen szíves,hogy mennyi az 1.8-as benzines autó kipuf.csőjének az átmérője!!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.