Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:15:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261737 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7300 Dátum: 2008.01.18 péntek, 07:55:22 »

Vagy vízköves a rendszer. Én is ezen küzdök most. Ha rájössz vmire gyere vissza, és közöld!
Nyomasd ki nagy nyomású vízzel (kerti locsoló) belőle. Csak vízkőoldót ne rakj bele, mert azonnal csöpögni fog a hűtő.

Annyira azért nem tud elvízkövesedni, hogy megálljon a fűtés, más baj lesz ott. Probáljátok ki a Gates termosztátot 88C ost Wink lehet újra kell gondolni nézeteimet a 92C al kapcsolatban. Lehet van most a piacon valami rossz széria a Motorcraft termosztátokból sok ember panaszkodik, hogy cserélt és nem javultak a paraméterek.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7301 Dátum: 2008.01.18 péntek, 08:00:50 »

Annyira azért nem tud elvízkövesedni, hogy megálljon a fűtés, más baj lesz ott. Probáljátok ki a Gates termosztátot 88C ost Wink lehet újra kell gondolni nézeteimet a 92C al kapcsolatban. Lehet van most a piacon valami rossz széria a Motorcraft termosztátokból sok ember panaszkodik, hogy cserélt és nem javultak a paraméterek.
Off Golf II-n egy hűtő tisztítás kívül-belül és megoldotta a problémámat, ott egyáltalán nem volt már fűtés.
Termosztát ügyben én most nem jártam rosszul, 3 hónapja minden rendbejött hőmérséklet ügyben, 92 fokos motorcraft ment bele, nem hűl vissza pályán se a hőm.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7302 Dátum: 2008.01.18 péntek, 20:23:39 »

Mondeom 2db ajtókilincse nemigazán akar mostanában visszarugózni a helyére. Nyitom az ajtót és a fogantyú úgy marad. Mint egy szárítkozó csökött kormorán-szárny.  wow1

Fújtam be wd40-et, de nullát javított. A 2 kilincs (jobb-e, bal-h) kb egyszerre "romlott" el. Várható, hogy melegben megjavul? Vagy ajtókárpit bontás? És ott mit kell megszakérteni?

Aggyá neki kívülről bátran még, és másnapra megjavul...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7303 Dátum: 2008.01.18 péntek, 20:42:37 »

Nálam a jobb hátsó csinált ilyet! Kárpit le WD-40 bele és láss csodát azóta működik! Szakérteni nem nagyon kell. Egyre figyelj ne az ablakemelő elektronikájára fújd.
Nálam is a jobb hátsó csinált ilyet. Kárpit le és láss csodát, nem volt benne az a lemez, aminél fogva a rugó visszahúzza a kilincset  falbav.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7304 Dátum: 2008.01.19 szombat, 09:28:41 »

Sziasztok!A következő a kérdésem:1.4-es 97-es Escortba jó-e a mondeo/93-as/ klímakompresszora?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7305 Dátum: 2008.01.19 szombat, 10:37:15 »

Egy bontott 1.8-as dízel MKI kombi kipufogó jó a 2.0 benzines alá?
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.19 szombat, 13:43:12 írta gyengek » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7306 Dátum: 2008.01.19 szombat, 12:38:38 »

Egy bontott 1.8-as deisel MKI kombi kipufogó jó a 2.0 benzines alá?

2.0 nál hátul dupla dob van
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #7307 Dátum: 2008.01.19 szombat, 23:45:23 »

2.0 nál hátul dupla dob van

már akinek..átalakíttattam egydobosra
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7308 Dátum: 2008.01.20 vasárnap, 09:42:46 »

már akinek..átalakíttattam egydobosra

Az hogy? Huh? Drága egy ilyen mulatság?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7309 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 07:45:03 »

Az hogy? Huh? Drága egy ilyen mulatság?

Számód ki! Két dob helyett már csak egy van. Akkor talán óccsó:) Csak egy csövet kell hajlíttatni, és nem bevinni a bal hátsó dobba...Sztem jóval 10 alatt van...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #7310 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 22:56:44 »

Mondeom 2db ajtókilincse nemigazán akar mostanában visszarugózni a helyére. Nyitom az ajtót és a fogantyú úgy marad. Mint egy szárítkozó csökött kormorán-szárny.  wow1

Fújtam be wd40-et, de nullát javított. A 2 kilincs (jobb-e, bal-h) kb egyszerre "romlott" el. Várható, hogy melegben megjavul? Vagy ajtókárpit bontás? És ott mit kell megszakérteni?

Úgy tűnik ez tipushiba... Én is szenvedtem vele
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7311 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 22:58:16 »

Úgy tűnik ez tipushiba... Én is szenvedtem vele

A kilincs mögött van egy kupak azt vegyétek ki és onnan végig lehet nyomni a tengelyt gazdagon a WD40 csövével.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7312 Dátum: 2008.01.22 kedd, 06:30:31 »


A motorteret ti mivel szoktátok pucolni? A múltkori szerelés után a srác össze-vissza olajozott mindent! Gőzborotva? Vagy vmi más?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7313 Dátum: 2008.01.22 kedd, 07:56:59 »

A motorteret ti mivel szoktátok pucolni? A múltkori szerelés után a srác össze-vissza olajozott mindent! Gőzborotva? Vagy vmi más?

Kiszerelsz mindent amit lehet - műanyagokat mosogatógépben a legjobb pocolni. Kiszeded a gyújtókábeleket trafót, pillangót bezacskózod, gyertya lyukakat leragasztod széles szalaggal. Ecsettel mindenhol bekened motormosóval és mehet a gőzborotva.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7314 Dátum: 2008.01.22 kedd, 13:15:58 »

Kiszerelsz mindent amit lehet - műanyagokat mosogatógépben a legjobb pocolni. Kiszeded a gyújtókábeleket trafót, pillangót bezacskózod, gyertya lyukakat leragasztod széles szalaggal. Ecsettel mindenhol bekened motormosóval és mehet a gőzborotva.

wow1 ez igen! Akkor ez egy 7vége schmoll2. Akkor majd tavasszal! rinya
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7315 Dátum: 2008.01.22 kedd, 14:00:24 »

A kilincs mögött van egy kupak azt vegyétek ki és onnan végig lehet nyomni a tengelyt gazdagon a WD40 csövével.

No ezt megszakértem közelebbről, mert így íróasztal mellől nem tudom elképzelni, hogy hol lehet a kilincs közelében az a bizomnyos levehető kupak.
Fusim, ez kívülről támadós így? Vagy kárpitbontás és az ajtón belül kell keressem e kupakot?
Naplózva

MKI 2.0i
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7316 Dátum: 2008.01.22 kedd, 19:27:48 »

No ezt megszakértem közelebbről, mert így íróasztal mellől nem tudom elképzelni, hogy hol lehet a kilincs közelében az a bizomnyos levehető kupak.
Fusim, ez kívülről támadós így? Vagy kárpitbontás és az ajtón belül kell keressem e kupakot?

Kinyitod az ajtót és a kilincs mögött van - kárpit marad a helyén
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7317 Dátum: 2008.01.26 szombat, 14:10:08 »

Kinyitod az ajtót és a kilincs mögött van - kárpit marad a helyén

 eljen megtaláltam a fránya kis dugókat a hátsó ajtókon!!! Sose tűnt föl! vigyor3
Megöntöztem wd40-el és újra frankó minden. Az első ajtókon sajna nincs ilyen "trójai faló" lyuk, így ott ismét kívülről öntöztem a kis szívószál-csövecskével, csak sokkal bővebben. Kárpitot nem bontottam. Most az is jó lett.

Köszi Misi a tanácsot! worship
Naplózva

MKI 2.0i
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7318 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 12:43:51 »

Sziasztok!
Ha bekapcsolom a fűtés -szellőzés ventillátort, eleinte elég rossz, motorszagú levegő jön be. Ez normális, vagy valami nem OK?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7319 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 12:55:40 »

Sziasztok!
Ha bekapcsolom a fűtés -szellőzés ventillátort, eleinte elég rossz, motorszagú levegő jön be. Ez normális, vagy valami nem OK?

Nem OK. Valahol falsot szív. Pl a pollenszűrőnél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7320 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 12:56:27 »

Sziasztok!
Ha bekapcsolom a fűtés -szellőzés ventillátort, eleinte elég rossz, motorszagú levegő jön be. Ez normális, vagy valami nem OK?

Pollenszűrő mikor volt cserélve? Utas oldali szélterelő rácsod lehet lyukacsos és idő előtt eltömődik a szűrő. Motort ki lehet szedni kipucolni WD40 el feljavítani. Klímatisztítás lehet segíthet sprayt vételezz inkább ne utastérben elrobbantható flakont.
Az égett szagot inkább az előtétellenállások túlmelegedése okozza mint a motor - a légáram hűti őket.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7321 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 13:18:50 »

Pollenszűrő mikor volt cserélve? Utas oldali szélterelő rácsod lehet lyukacsos és idő előtt eltömődik a szűrő. Motort ki lehet szedni kipucolni WD40 el feljavítani. Klímatisztítás lehet segíthet sprayt vételezz inkább ne utastérben elrobbantható flakont.
Az égett szagot inkább az előtétellenállások túlmelegedése okozza mint a motor - a légáram hűti őket.
Pollenszűrőt soha nem cseréltem, 4 éve van nálam az autó.
A rácsok lyukacsosak szoktak lenni alapból. Nem?  wow1
"Motort ki lehet szedni." Melyik motort?
Klimám nincs szerencsére.
Tehát, ha az előtétellenállások szagát érzem, az normális. Kb 10 perc után már nem érzem, mert vagy elmúlik a szag, vagy megszokom.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7322 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 14:01:51 »

Pollenszűrőt soha nem cseréltem, 4 éve van nálam az autó.
A rácsok lyukacsosak szoktak lenni alapból. Nem?  wow1
"Motort ki lehet szedni." Melyik motort?
Klimám nincs szerencsére.
Tehát, ha az előtétellenállások szagát érzem, az normális. Kb 10 perc után már nem érzem, mert vagy elmúlik a szag, vagy megszokom.

Pollenszűrőt cserélj azonnal!!! le fognak égni az ellenállások! utángyártott szúrő kb 1500Ft gyári 5000. Az utas oldali rács jobb ha teli, szerezz egy bontott MKII rácsot akkor nem ázik be a szúrő az első esős napon a vezető oldalon tud szívni levegőt eleget. Fűtőmotort lehet kéne kiszedni kipucolni, utas lábtérből kitekerhető egy pöcköt félrenyomva - csati mellett - lefele jön ki
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7323 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 14:21:16 »

Pollenszűrőt cserélj azonnal!!! le fognak égni az ellenállások! utángyártott szúrő kb 1500Ft gyári 5000. Az utas oldali rács jobb ha teli, szerezz egy bontott MKII rácsot akkor nem ázik be a szúrő az első esős napon a vezető oldalon tud szívni levegőt eleget. Fűtőmotort lehet kéne kiszedni kipucolni, utas lábtérből kitekerhető egy pöcköt félrenyomva - csati mellett - lefele jön ki

Első lépésként kicserélem a pollen szűrőt, aztán megfigyelem használt-e.
Olvasom, hogy kapható "pollenszűrő" és kapható "pollen és szagszűrő".
Ez a szagszűrő milyen szagokat szűrhet ki? Az előttem haladó kipufogószagát? Mert akkor nem sok időt bírhat ki egy ilyen szagszűrő.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7324 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 14:33:50 »

Első lépésként kicserélem a pollen szűrőt, aztán megfigyelem használt-e.
Olvasom, hogy kapható "pollenszűrő" és kapható "pollen és szagszűrő".
Ez a szagszűrő milyen szagokat szűrhet ki? Az előttem haladó kipufogószagát? Mert akkor nem sok időt bírhat ki egy ilyen szagszűrő.

Szagszűrő az szenes, elméletileg jobb, de csodára ne számíts egy ütős barkasz vagy disznohizlalda szagát ugyanúgy megérzed. Inkább cserélj 1/2 évente szűrőt az olcsobbik fajtából kormot port elég jól megszűri. Barkaszt utolérve meg belsőkeringetésre kell kapcsolni vagy OFF ra.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7325 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 14:50:20 »

Szagszűrő az szenes, elméletileg jobb, de csodára ne számíts egy ütős barkasz vagy disznohizlalda szagát ugyanúgy megérzed. Inkább cserélj 1/2 évente szűrőt az olcsobbik fajtából kormot port elég jól megszűri. Barkaszt utolérve meg belsőkeringetésre kell kapcsolni vagy OFF ra.

Szerintem az aktív szenes alig tud többet, mint a sima...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7326 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 14:55:43 »

Szerintem az aktív szenes alig tud többet, mint a sima...

Valami mérés alapján mondod, vagy az orrod szerint?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7327 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:00:53 »

Szagszűrő az szenes, elméletileg jobb, de csodára ne számíts egy ütős barkasz vagy disznohizlalda szagát ugyanúgy megérzed. Inkább cserélj 1/2 évente szűrőt az olcsobbik fajtából kormot port elég jól megszűri. Barkaszt utolérve meg belsőkeringetésre kell kapcsolni vagy OFF ra.

A disznóhizlaldák szerencsére nem mennek előttem. Ha valamit érzek off-ra szoktam kapcsolni, bár akkor már lehet, hogy késő.
Ha hajlamos a beázásra, akkor csak a legolcsóbbat érdemli.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7328 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:14:46 »

Ennek a pollenszűrőnek nincs olyan háza mint a légszűrőnek, ami megvédi a portól és a beázástól?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7329 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:19:03 »

Ennek a pollenszűrőnek nincs olyan háza mint a légszűrőnek, ami megvédi a portól és a beázástól?

Korai MKI nél az utas oldali szélterelő lyukacsos ezt megváltoztatták telire - gondolom nem anyagsporolás miatt hanem a pollenszurő korai eltömődése miatt. Pár ezer Ft ért tudsz venni bontott MKII-t én kb 10 éve kicseréltem. Jobb tartosabb lett.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7330 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:36:58 »

Korai MKI nél az utas oldali szélterelő lyukacsos ezt megváltoztatták telire - gondolom nem anyagsporolás miatt hanem a pollenszurő korai eltömődése miatt. Pár ezer Ft ért tudsz venni bontott MKII-t én kb 10 éve kicseréltem. Jobb tartosabb lett.

Na majd a pollenszűrőcserénél megsasolom a dolgokat.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7331 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:48:31 »

Olvasom az MKI kezelési útmutató 45. oldalán, hogy "Kényszerszellőztetés".
Ez azt jelenti, ha OFF állásba állítom a levegőelosztó kapcsolót, ez akkor is szellőztet?
Mert ezt nem írja.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
sisa
Vendég
« Új hozzászólás #7332 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 15:53:36 »

Olvasom az MKI kezelési útmutató 45. oldalán, hogy "Kényszerszellőztetés".
Ez azt jelenti, ha OFF állásba állítom a levegőelosztó kapcsolót, ez akkor is szellőztet?
Mert ezt nem írja.

Üdv. Honnan szedted le a kezelési útmutatót?Huh? help
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7333 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 16:09:02 »

Üdv. Honnan szedted le a kezelési útmutatót?Huh? help
Honnan tudod, hogy leszedtem? nyes

mondeo.hu --> bal oldalt fennt "Hírek", katt, 2005.január 26.-i hírben vannak. Sokat kell visszalépkedni a hírekben.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
sisa
Vendég
« Új hozzászólás #7334 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 16:15:58 »

Honnan tudod, hogy leszedtem? nyes

mondeo.hu --> bal oldalt fennt "Hírek", katt, 2005.január 26.-i hírben vannak. Sokat kell visszalépkedni a hírekben.

Mert már próbáltam én is megszerezni  gun de nem tudtam! eplus2
Egyébként köszi!
Húzok leszedni én is!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7335 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 16:26:25 »

Olvasom az MKI kezelési útmutató 45. oldalán, hogy "Kényszerszellőztetés".
Ez azt jelenti, ha OFF állásba állítom a levegőelosztó kapcsolót, ez akkor is szellőztet?
Mert ezt nem írja.

Kint van a kezelésim, ha off ra kapcsolsz allor szellőztető motor nem forog légterelők zárva - elöl nincs szellőzés. A hátsó ajtóknál a kopoltyúk szellőztetnek mindíd. Van egy szellőző a csomi felé is ha nem 5 ajtós vagy kombi gép. Belső keringtetés csak klimásnál van.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7336 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 16:39:44 »


Az EGR dugózást és MAF tisztítást otthon is ellehet végezni, egyedül? Kell hozzá valamilyen különleges szerszám? Valamilyen pontos leírás nincs róla, h smint kell csinálni?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7337 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 17:27:08 »

Az EGR dugózást és MAF tisztítást otthon is ellehet végezni, egyedül? Kell hozzá valamilyen különleges szerszám? Valamilyen pontos leírás nincs róla, h smint kell csinálni?

Megolható a MAF tuti az EGR hez kell egy 22es villáskulcs és egy 10es csuklós dugókulcs. Veszel egy új tömítést az EGR hez, kivágsz egy ugyanolyat saválló lemezből kifúrod  6 os lyukakat a középsőt nem kell. Kiszeded a légszűrő házat meg a csőveit, kibontod az EGR szelepet. Lepucolog a régi tömítést róla meg ahol eléred: Összerakáskor felhasználod az uj tömítést s a kivágott lemezt. A MAF ot kipucolod és mindent visszaszerelsz.
Nem árt ha leszeded a pillangószelepet és azt is kialmozod - a pillangó nyelv csavarjait csak kiszedett pillangónál szabad kicsavarni sorja kullik belőle gazdagon. Gázbowdent ki kell akasztani poti csatit lehúzni 4 Torx csavar tartja.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7338 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 17:41:39 »

Akkor a hátsó szellőzőkön be tudnak jönni a szagok, off állásban is. Ha csak nem egyirányú utca.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7339 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 17:46:11 »

Akkor a hátsó szellőzőkön be tudnak jönni a szagok, off állásban is. Ha csak nem egyirányú utca.

Ha hermetikusan záródna a fülke elfogyna a zoxigén és elájulnál végül meg is fulladnál. Fiesta kezelésiben le van írva a belső keringetést nem szabad használni huzamosabb ideig - 20 percnél tovább ha jól emléxem.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7340 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 18:06:26 »

Ha hermetikusan záródna a fülke elfogyna a zoxigén és elájulnál végül meg is fulladnál. Fiesta kezelésiben le van írva a belső keringetést nem szabad használni huzamosabb ideig - 20 percnél tovább ha jól emléxem.

miért nem szabad a belső keringetést használni?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7341 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 18:17:36 »

miért nem szabad a belső keringetést használni?


Szabad, csak nem éjjel nappal - időnként át kell szellőztetni a fülkét friss levegővel. Az automataklíma hozzákever friss levegőt, de a manuális ezt nem tudja ott neked kell beavatkozni. Belső keringetésnél jobb a hűtés v. fűtés hatásfoka, de sokáig igy mész megfájdul a fejed - ha utasok is vannak azokra is gondolni kell.
Naplózva
Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #7342 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 19:04:26 »


Sziasztok!

Egy hosszabb periódus után ismét furcsa tüneteket vettem észre a vas működésében, amit szerintem orvosolni kell mert nem normális jelenség.

A jelenség: Haladok kb 80-as tempóba, majd fékezek forduláshoz, meg kell álnom, mert jönnek szembe, 2-be a fordulat leesek kb. 1000 kuplunk üres és a fordulat hirtelen felmegy 1500 -ra pedig már szinte állok, 2-3 másodpercig pörög aztán hirtelen leesek 1000-re. Ha állok és rálápek a gázra felpörgetem 3000-ig a gázról lelépek 1500-ig leesek majd ott időzik 2-3 másodpercet és folytatja útját 1000-ig. Mellesleg eddig 850 körül volt az alapjárati fordulatszám.
Szóval szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy szerintetek mi lehet ennek az oka.

Köszi   

Ricsi
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #7343 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 19:11:11 »

Sziasztok!

Egy hosszabb periódus után ismét furcsa tüneteket vettem észre a vas működésében, amit szerintem orvosolni kell mert nem normális jelenség.

A jelenség: Haladok kb 80-as tempóba, majd fékezek forduláshoz, meg kell álnom, mert jönnek szembe, 2-be a fordulat leesek kb. 1000 kuplunk üres és a fordulat hirtelen felmegy 1500 -ra pedig már szinte állok, 2-3 másodpercig pörög aztán hirtelen leesek 1000-re. Ha állok és rálápek a gázra felpörgetem 3000-ig a gázról lelépek 1500-ig leesek majd ott időzik 2-3 másodpercet és folytatja útját 1000-ig. Mellesleg eddig 850 körül volt az alapjárati fordulatszám.
Szóval szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy szerintetek mi lehet ennek az oka.

Köszi   

Ricsi
A "pótlevegő tolattyú" elkormolódása szokott ilyet okozni.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #7344 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 19:13:02 »


és azt hol találom?  Huh?
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #7345 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 19:42:07 »

A "pótlevegő tolattyú" elkormolódása szokott ilyet okozni.

Dízelnél is benzinesnél is van ilyen tolattyú?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7346 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 20:57:09 »

és azt hol találom?  Huh?

A szivosor alatt van, ritkán megy tönkre első körbe gyujtáskábeleket és gyertyákat cserélnék
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7347 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 20:57:37 »

Dízelnél is benzinesnél is van ilyen tolattyú?

dizelnél nincs ilyen
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #7348 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 22:03:04 »

és azt hol találom?  Huh?
A szívósor környékén található. Igazából Focusoknál hallottam többször , hogy hasonló jelenségeket evvel gyógyítottak meg.
De persze ettől még akármi is okozhatja.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #7349 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 09:31:19 »

Sziasztok!

Egy hosszabb periódus után ismét furcsa tüneteket vettem észre a vas működésében, amit szerintem orvosolni kell mert nem normális jelenség.

A jelenség: Haladok kb 80-as tempóba, majd fékezek forduláshoz, meg kell álnom, mert jönnek szembe, 2-be a fordulat leesek kb. 1000 kuplunk üres és a fordulat hirtelen felmegy 1500 -ra pedig már szinte állok, 2-3 másodpercig pörög aztán hirtelen leesek 1000-re. Ha állok és rálápek a gázra felpörgetem 3000-ig a gázról lelépek 1500-ig leesek majd ott időzik 2-3 másodpercet és folytatja útját 1000-ig. Mellesleg eddig 850 körül volt az alapjárati fordulatszám.
Szóval szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy szerintetek mi lehet ennek az oka.

Köszi   

Ricsi

Nekem a beömlő levegő hőmérséklet mérő tisztítása oldotta meg a problémát
Naplózva
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.