halevala
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7550 Dátum: 2008.02.29 péntek, 09:59:40 » |
|
Voltam a Cromaxnál futóműállításon. (Fékezéskor balra húz a kocsi) Két órát tököltek vele, kétszer állítgatták a futóművet, de még mindíg nem jó! Fékek, futómű jó, azt mondták. Lehet ez gumi vagy acélfelni hiba???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Murmucka
|
|
« Új hozzászólás #7551 Dátum: 2008.02.29 péntek, 10:38:28 » |
|
Voltam a Cromaxnál futóműállításon. (Fékezéskor balra húz a kocsi) Két órát tököltek vele, kétszer állítgatták a futóművet, de még mindíg nem jó! Fékek, futómű jó, azt mondták. Lehet ez gumi vagy acélfelni hiba???
***, ettől persze még lehet hogy gumiprobléma, de ide ne vidd többet. (Moderálva - Scratch)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.29 péntek, 12:20:48 írta Scratch »
|
Naplózva
|
|
|
|
ms02
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7552 Dátum: 2008.02.29 péntek, 10:40:58 » |
|
Voltam a Cromaxnál futóműállításon. (Fékezéskor balra húz a kocsi) Két órát tököltek vele, kétszer állítgatták a futóművet, de még mindíg nem jó! Fékek, futómű jó, azt mondták. Lehet ez gumi vagy acélfelni hiba???
Nekem cromaxos szerelő mondta, hogy ne vigyem hozzájuk futóműállításra. Ők profik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
halevala
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7553 Dátum: 2008.02.29 péntek, 10:45:42 » |
|
Nekem cromaxos szerelő mondta, hogy ne vigyem hozzájuk futóműállításra. Ők profik Köszi, megprószálom őket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7554 Dátum: 2008.03.01 szombat, 11:12:06 » |
|
Voltam a Cromaxnál futóműállításon. (Fékezéskor balra húz a kocsi) Két órát tököltek vele, kétszer állítgatták a futóművet, de még mindíg nem jó! Fékek, futómű jó, azt mondták. Lehet ez gumi vagy acélfelni hiba???
Szerintem próbáld ki, mi történik, ha átcseréled a kerekeket, az elsőt a hátsóval vagy a jobbost a balossal. Jobb először kizárni azokat a hibalehetőségeket, ami könnyen kizárható. Aztán, attól, hogy jó a fékbetét és féktárcsa, még húzhat félre miatta. Szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
Csupi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7555 Dátum: 2008.03.01 szombat, 20:27:55 » |
|
Voltam a Cromaxnál futóműállításon. (Fékezéskor balra húz a kocsi) Két órát tököltek vele, kétszer állítgatták a futóművet, de még mindíg nem jó! Fékek, futómű jó, azt mondták. Lehet ez gumi vagy acélfelni hiba???
Az enyém ugyanezt csinálta. Kicseréltük a lengökar szilenteket, azóta tökéletes.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7556 Dátum: 2008.03.02 vasárnap, 10:10:54 » |
|
Az enyém ugyanezt csinálta. Kicseréltük a lengökar szilenteket, azóta tökéletes.
Tényleg, nálam is a szilentcsere óta jobb a helyzet.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7557 Dátum: 2008.03.02 vasárnap, 13:38:50 » |
|
Ettől nem szokott nyikorogni, helyre kell tenni és egyenes lesz a kormány. A nyikorgást meg kell mutatni szerelőnek honnan jön vagy segítővel ha állóhelyzetben is produkálja megállapitod magad
Nézte, Szeles mester, azt mondta, lehet, hogy levegős a szervó, és lehet hogy elmúlik. De nem értem, miért csak bal kanyarban nyikorog. Állóhelyzetben is csöndben van.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7558 Dátum: 2008.03.02 vasárnap, 21:52:52 » |
|
Három dologra figyeltem fel.
1. - A kormány enyhe jobbra fordításakor egy kattanás hallatszik. Ha lassan tekrem akkor is és ha gyorsan akkor is. 2. - A vezető oldalon teljesen felhúzott ablak mellet 8is bejön e levegő valahol. Olyan mintha a "B" oszlopnál jönne be a levegő. 3. - Az anyós oldali ajtónál a visszapillantó műanyagnál beázik az autó. Eddig nem fordult elő. kerestem, hogy hol de nem találtam.
Segítségetek előre köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7559 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 08:11:23 » |
|
Három dologra figyeltem fel.
1. - A kormány enyhe jobbra fordításakor egy kattanás hallatszik. Ha lassan tekrem akkor is és ha gyorsan akkor is. 2. - A vezető oldalon teljesen felhúzott ablak mellet 8is bejön e levegő valahol. Olyan mintha a "B" oszlopnál jönne be a levegő. 3. - Az anyós oldali ajtónál a visszapillantó műanyagnál beázik az autó. Eddig nem fordult elő. kerestem, hogy hol de nem találtam.
Segítségetek előre köszönöm!
A felhúzott ablaknál is jön be levegő,ne rémülj meg.Ez sajnos ilyen,nem csak nálad van.A katt mindig ugyanabban a helyzetben halladszódik?alán át kellene nézetned a kormányzást,de elképzelhető,hogy valamelyik csukló elkopott.Kint v. bent hallod?A tükör beázásra nincs ötletem,azt neked kell megtalálnod,hol jön be víz.Esetleg az üveg szigetelése nincs elkopva?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7560 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 08:13:10 » |
|
Három dologra figyeltem fel.
1. - A kormány enyhe jobbra fordításakor egy kattanás hallatszik. Ha lassan tekrem akkor is és ha gyorsan akkor is. 2. - A vezető oldalon teljesen felhúzott ablak mellet 8is bejön e levegő valahol. Olyan mintha a "B" oszlopnál jönne be a levegő. 3. - Az anyós oldali ajtónál a visszapillantó műanyagnál beázik az autó. Eddig nem fordult elő. kerestem, hogy hol de nem találtam.
Segítségetek előre köszönöm!
1. honnan jön a kattanás a kormányoszlopból? Kormányburkolat leszed index kar leakarsz és próba, ha megszünik a hang akkor a kapcsoló rugói elfáradtak csere. 2. vezető oldali kédergumi csere - ha érdekel van otthon vihetek probára Lurdyhoz 3. tükör kiszerel és szigetelőlap megigazít vagy pótol
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7561 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 08:18:50 » |
|
1. honnan jön a kattanás a kormányoszlopból? Kormányburkolat leszed index kar leakarsz és próba, ha megszünik a hang akkor a kapcsoló rugói elfáradtak csere. 2. vezető oldali kédergumi csere - ha érdekel van otthon vihetek probára Lurdyhoz 3. tükör kiszerel és szigetelőlap megigazít vagy pótol
1. Igen a kormányoszlopból. De csak a jobbra fordításnál jön elő. Drága egy ilyen rugó vagy pár forint? 2. Azt megköszönném! 3. Erre azt hiszem még várok mert tavasszal darabokra szedem az autót és akkor megcsinálom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
halevala
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7562 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 08:51:07 » |
|
Az enyém ugyanezt csinálta. Kicseréltük a lengökar szilenteket, azóta tökéletes.
Átnézték a futóművet, valami körmányösszekötő bizbaszt ki is cseréltek. Nem vették volna észre, hogy cserélni kellene ezeket a lengőkar szilenteket?? Mennyibe fáj egy ilyen operácijó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7563 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 08:52:39 » |
|
Átnézték a futóművet, valami körmányösszekötő bizbaszt ki is cseréltek. Nem vették volna észre, hogy cserélni kellene ezeket a lengőkar szilenteket?? Mennyibe fáj egy ilyen operácijó?
Oldalanként kb 3eFt az anyag gyári és erre jön a munkadíj kb 6eFt / oldal
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
halevala
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7564 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 10:34:12 » |
|
Oldalanként kb 3eFt az anyag gyári és erre jön a munkadíj kb 6eFt / oldal
Köszi!! A váltó és motortartó bakok cseréje mennyi lehet, ha már ilyen jól ismered az árakat?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
halevala
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7565 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 10:54:13 » |
|
Már csak azért kérdezem, mert amikor visszaengedem a kuplungot, akkor hallatszódik egy "kis" csattanás, koppanás, kattanás. Ezért gondolom, hogy a kettő közül valamelyik tartó bak a hibás. És olyan 1800- 2000 fordulatnál is rezonál egy picit az ótó....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
halevala
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7566 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 10:55:18 » |
|
Ha lassan, csúsztatva engedem vissza, akkor viszont semmi hangja....?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7567 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 11:02:54 » |
|
Köszi!! A váltó és motortartó bakok cseréje mennyi lehet, ha már ilyen jól ismered az árakat?
4 tartó van 35 a nagy, a többi 15eFt körüli
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
halevala
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7568 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 11:19:40 » |
|
4 tartó van 35 a nagy, a többi 15eFt körüli
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondi1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7569 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 03:59:12 » |
|
Üdv, Mondisok. Szert tettem egy 94-es MK1-re.Tegnap dráma történt ,belekoccoltam egy tömöracél terepjáróba, az első lökös műanyag részei darabokra törtek.Ha van valakinek kici pénzé ilyenje elfekvőben,érdekelne. Egyébként ezüstmetál,1.6i 16v fatengelyes változat.Gyorsulás=ifa.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7570 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 10:15:47 » |
|
Üdv, Mondisok. Szert tettem egy 94-es MK1-re.Tegnap dráma történt ,belekoccoltam egy tömöracél terepjáróba, az első lökös műanyag részei darabokra törtek.Ha van valakinek kici pénzé ilyenje elfekvőben,érdekelne. Egyébként ezüstmetál,1.6i 16v fatengelyes változat.Gyorsulás=ifa..... Keresd Szundit! Neki iztos akad!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7571 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 10:19:24 » |
|
Nem tudjátok véletelenül hol lehet kikötni a szervíz vissza jelző lámpát. Sajnos a kapcsolót az előző tulaj megerhelte és nem lehet kikapcsolni. Voltam vele szervízben (Ford szervíz de nem hivatalos) ott nem mertek hozzá nyúlni és autó villamosságisnál aki azt mondta, hogy 5ezerért kikapcsolja. Mondam neki ennyiért tudod mit kapcsolj ki... Szóval vmi használható ötlet kellene. Ami levan írva valahol, hogy káelt testeljem az nem használható, mert nem olyan színű a kábeleim !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7572 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 20:25:23 » |
|
Elment a belsővilágítás a kocsiból. Amikor nyitom az ajtókat nem világít sem a lábtérvilágítás sem a tetővilágítás. A biztosíték?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mobidik
|
|
« Új hozzászólás #7573 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 20:37:12 » |
|
Elment a belsővilágítás a kocsiból. Amikor nyitom az ajtókat nem világít sem a lábtérvilágítás sem a tetővilágítás. A biztosíték?
Kapcsoló
|
|
|
Naplózva
|
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
|
|
|
jani44
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7574 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 20:46:37 » |
|
Elment a belsővilágítás a kocsiból. Amikor nyitom az ajtókat nem világít sem a lábtérvilágítás sem a tetővilágítás. A biztosíték?
Relé
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7575 Dátum: 2008.03.06 csütörtök, 20:48:40 » |
|
Nem tudjátok véletelenül hol lehet kikötni a szervíz vissza jelző lámpát. Sajnos a kapcsolót az előző tulaj megerhelte és nem lehet kikapcsolni. Voltam vele szervízben (Ford szervíz de nem hivatalos) ott nem mertek hozzá nyúlni és autó villamosságisnál aki azt mondta, hogy 5ezerért kikapcsolja. Mondam neki ennyiért tudod mit kapcsolj ki... Szóval vmi használható ötlet kellene. Ami levan írva valahol, hogy káelt testeljem az nem használható, mert nem olyan színű a kábeleim ! AWS leírást olvasd el, ha testre kötöd a szervíz lámpát fixen - elalszik, láttam már olyat hogy tönkrement a kikapcsolás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7576 Dátum: 2008.03.08 szombat, 13:41:53 » |
|
AWS leírást olvasd el, ha testre kötöd a szervíz lámpát fixen - elalszik, láttam már olyat hogy tönkrement a kikapcsolás
Köszi! Már nem égeti ki a szemem !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7577 Dátum: 2008.03.08 szombat, 13:46:07 » |
|
Köszi! Már nem égeti ki a szemem !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
syloo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7578 Dátum: 2008.03.08 szombat, 20:31:08 » |
|
Szia mindenkinek nemrég vettem egy mondeot. Egy darabig rendben volt minden de elkezdett menetközben szagatni a motor gyórsításnál,lassításnál és alapjáraton is úgyveszem észre hogy hidegen nem annyira csinálja. Gyertya benzin ok. Akinek van valamilyen ötlete kérem segítsen előre is köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7579 Dátum: 2008.03.08 szombat, 20:37:55 » |
|
Szia mindenkinek nemrég vettem egy mondeot. Egy darabig rendben volt minden de elkezdett menetközben szagatni a motor gyórsításnál,lassításnál és alapjáraton is úgyveszem észre hogy hidegen nem annyira csinálja. Gyertya benzin ok. Akinek van valamilyen ötlete kérem segítsen előre is köszi. Légtömegmérő vagy lambda szonda lehet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
syloo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7580 Dátum: 2008.03.08 szombat, 20:54:18 » |
|
Köszi a tanácsot, a szerelő levett pénzel de nem talált semmit lehet nem is érdekelte nagyon a dolog megpróbálom ezt a kettőt köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rob
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7581 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 15:21:27 » |
|
Szia mindenkinek nemrég vettem egy mondeot. Egy darabig rendben volt minden de elkezdett menetközben szagatni a motor gyórsításnál,lassításnál és alapjáraton is úgyveszem észre hogy hidegen nem annyira csinálja. Gyertya benzin ok. Akinek van valamilyen ötlete kérem segítsen előre is köszi. gyújtókábel, mindig 3500-nál szaggatott be nekem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7582 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 15:28:32 » |
|
gyújtókábel, mindig 3500-nál szaggatott be nekem
Jogos, lehet még "T" elem a trafó alatt is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gyurka78
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7583 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 20:23:06 » |
|
Szia mindenkinek nemrég vettem egy mondeot. Egy darabig rendben volt minden de elkezdett menetközben szagatni a motor gyórsításnál,lassításnál és alapjáraton is úgyveszem észre hogy hidegen nem annyira csinálja. Gyertya benzin ok. Akinek van valamilyen ötlete kérem segítsen előre is köszi. Gyújtótrafó testelését nézd meg . Nekem is ezt csinálta 2000-2500 között rángatot . Trafó csavarjai jól meghúzni csatlakozoknak WD40 .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7584 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 22:07:50 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7585 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 22:14:29 » |
|
Szóval mint már korábban is írtam csöpög az olaj a kocsiból. Fentről semmi nyoma sincs. Lentről meg ennyit láttam, hogy hova csöpög. 5let?
Sok helyről nem tud csöpögni Szelepdekli tömítés Kartel szellőzőcső - bilincs legyen rajta vagy műanyag szorító Olajleeresztő csavar OlajSzürő mellett Főtengely szimmering vezérlés felöli oldal esetleg szimmering ház Kuplung harang - másik főtengely szimmering vagy váltó nyelestengely szimmering Féltengelyek mellett a difiház - szimmering
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7586 Dátum: 2008.03.10 hétfő, 22:24:58 » |
|
Sok helyről nem tud csöpögni Szelepdekli tömítés Kartel szellőzőcső - bilincs legyen rajta vagy műanyag szorító Olajleeresztő csavar OlajSzürő mellett Főtengely szimmering vezérlés felöli oldal esetleg szimmering ház Kuplung harang - másik főtengely szimmering vagy váltó nyelestengely szimmering Féltengelyek mellett a difiház - szimmering
Csak ennyi ! OK! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kocclacc
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7587 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:18:31 » |
|
Sziasztok! Két napja boldog Mondeo I tulaj vagyok. Mivel nem ismerem a típust (eddig Skodáim voltak / vannak) szeretnék néhány tanácsot kérni. Az elsőrögtön meg is van, az első lámpákkal kapcsolatos... Néztem több Mondeot, és azt láttam, hogy a tompított fényszóróban a tükör és az üveg között egy műanyag lap van... (Vagy mi a csoda ) A lényeg, hogy nekem ez nincs benne, az előző tulaj kiszedte. Próbáltam beállítani a fényszórókat, és akkor tűnt fel, hogy nem is vetíti a lámpa a szabályos kontúr szerint a fényt, hanem olyan, mintha simán egy szúrófény világítana... Lehet hogy a műanyag valami hiánya miatt van? Lehet olyat szerezni valahol? Köszi előre is a segítséget...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7588 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:29:55 » |
|
Sziasztok! Két napja boldog Mondeo I tulaj vagyok. Mivel nem ismerem a típust (eddig Skodáim voltak / vannak) szeretnék néhány tanácsot kérni. Az elsőrögtön meg is van, az első lámpákkal kapcsolatos... Néztem több Mondeot, és azt láttam, hogy a tompított fényszóróban a tükör és az üveg között egy műanyag lap van... (Vagy mi a csoda ) A lényeg, hogy nekem ez nincs benne, az előző tulaj kiszedte. Próbáltam beállítani a fényszórókat, és akkor tűnt fel, hogy nem is vetíti a lámpa a szabályos kontúr szerint a fényt, hanem olyan, mintha simán egy szúrófény világítana... Lehet hogy a műanyag valami hiánya miatt van? Lehet olyat szerezni valahol? Köszi előre is a segítséget... Lehet üveget venni rá, ami előállítja a kívánt vetítési képet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7589 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:54:36 » |
|
Sziasztok!...
Szia! Egy műanyag prizma van ez izzó és a lámpa búra között. Ha máshol nem akkor itt tudsz venni innen Wyctortól! Amikor én vettem 3000 volt darabja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7590 Dátum: 2008.03.11 kedd, 20:59:12 » |
|
Szia!
Egy műanyag prizma van ez izzó és a lámpa búra között. Ha máshol nem akkor itt tudsz venni innen Wyctortól! Amikor én vettem 3000 volt darabja.
Én ilyenre gondoltam, akkor nem kell prizma. Persze Wyctortól
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7591 Dátum: 2008.03.11 kedd, 21:01:12 » |
|
Én ilyenre gondoltam, akkor nem kell prizma. Persze Wyctortól Jaja ez is megoldható! Csak nem tudom árban hogy melyik éri meg jobban. Bár hosszútávon ez a biztosabb megoldás mert a prizma besárgul 3 év alatt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kocclacc
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7592 Dátum: 2008.03.11 kedd, 21:18:25 » |
|
Én ilyenre gondoltam, akkor nem kell prizma. Persze Wyctortól ööö, khm, szóval az a helyzet, hogy ilyen az üveg a lámpán... Tökjól néz ki, mert síma, nem ráncos, csak ... nem tudom... két foltot világít...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kocclacc
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7593 Dátum: 2008.03.11 kedd, 21:21:00 » |
|
Szia!
Egy műanyag prizma van ez izzó és a lámpa búra között. Ha máshol nem akkor itt tudsz venni innen Wyctortól! Amikor én vettem 3000 volt darabja.
Köszönöm a válaszokat! Asszem utána kérdezek a prizmának...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7594 Dátum: 2008.03.11 kedd, 21:22:04 » |
|
ööö, khm, szóval az a helyzet, hogy ilyen az üveg a lámpán... Tökjól néz ki, mert síma, nem ráncos, csak ... nem tudom... két foltot világít... Ez "rácsos" és nem sima, hosszabb távú megoldás mint a prizma.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7595 Dátum: 2008.03.11 kedd, 21:24:06 » |
|
ööö, khm, szóval az a helyzet, hogy ilyen az üveg a lámpán... Tökjól néz ki, mert síma, nem ráncos, csak ... nem tudom... két foltot világít... Ha nem ilyen van neked mint a képen, akkor prizma kell bele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7596 Dátum: 2008.03.11 kedd, 21:26:55 » |
|
Jaja ez is megoldható! Csak nem tudom árban hogy melyik éri meg jobban. Bár hosszútávon ez a biztosabb megoldás mert a prizma besárgul 3 év alatt.
Ha xenon szett van mögötte nem sárgul - a melegtől hal meg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7597 Dátum: 2008.03.11 kedd, 21:28:02 » |
|
Ha nem ilyen van neked mint a képen, akkor prizma kell bele.
Vagy a nem ilyen helyett ez az üveg. Persze melyik éri meg, azt neki kell eldönteni. Ezt azért csinálták, hogy ne kelljen a prizma.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kocclacc
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7598 Dátum: 2008.03.12 szerda, 19:17:53 » |
|
Vagy a nem ilyen helyett ez az üveg. Persze melyik éri meg, azt neki kell eldönteni. Ezt azért csinálták, hogy ne kelljen a prizma.
Szóval az a helyzet, hogy az egyik üveg kavicsot kapott, tehát cserés, úgyhogy asszem a választásom magától értetődik, két újabb fajta üveg lesz, a prizma pedig elmarad... Ja, keresem Wyctort...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #7599 Dátum: 2008.03.12 szerda, 21:12:23 » |
|
Szóval az a helyzet, hogy az egyik üveg kavicsot kapott, tehát cserés, úgyhogy asszem a választásom magától értetődik, két újabb fajta üveg lesz, a prizma pedig elmarad... Ja, keresem Wyctort... Írtam mailt...
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
|