Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:37:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5234644 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7700 Dátum: 2008.03.24 hétfő, 19:08:47 »

Mi jelez? ABS vagy TCS lámpa?

Az ABS lámpa csak akkor világit ha tilt vagy korlátoz az ABS! Amúgy semmi!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7701 Dátum: 2008.03.24 hétfő, 20:21:02 »

Az ABS lámpa csak akkor világit ha tilt vagy korlátoz az ABS! Amúgy semmi!

Hátsó ülés alatt 2 csati bal jobb oldalon elöl meg a kerékjárati védődob mögött bal jobb oldalon WD40 kezelés. Lehet ahogy tekergették a futóművet az ABS blokknál keletkezett valami vezeték kontakt sérülés
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7702 Dátum: 2008.03.24 hétfő, 22:11:26 »

Az ABS lámpa csak akkor világit ha tilt vagy korlátoz az ABS! Amúgy semmi!
v. ha a drótháló elszakítja mint nekem az első nagytalin.... nyes
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7703 Dátum: 2008.03.24 hétfő, 22:13:05 »

taps eljen
a taps most is jár, megpróbáltam égőt cserélni, erre elszállt a komplett baloldali világításom. Smiley
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7704 Dátum: 2008.03.25 kedd, 05:40:45 »

a taps most is jár, megpróbáltam égőt cserélni, erre elszállt a komplett baloldali világításom. Smiley
Bazz, összes csatit nézd végig, valahol az egyik széthúzódhatott.
u.i. nem árt az ilyeneket kitanulni, sötétbe megnyekken és van még hazáig 200 km, ilyenkor jó lehet a rutin....
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7705 Dátum: 2008.03.25 kedd, 08:05:21 »

a taps most is jár, megpróbáltam égőt cserélni, erre elszállt a komplett baloldali világításom. Smiley

Szereld ki az aksit akkor jobban házzáférsz
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7706 Dátum: 2008.03.25 kedd, 09:00:55 »

Sziasztok!Újabban az alábbi rejtélyes dologgal vagyok kénytelen szembesülni.Ha bekapcsolom a fűtést elszáll az alapjárat.ugrál össze-vissza,hol magas,hol alacsony de van,hogy le is áll a motor.a másik hiba:hidegindítás után meg rángat össze-vissza,mintha nem kapna benzint,de csak 3.5-4e alatt.utána megugrik és húz rendesen(ehhez nem kell a fűtésnek bekapcsolva lenni...),de meleg motornál is produkál ilyet,de van,hogy semmi baja és ketyeg rendesen.mit nézzek meg?a szokásos tanácsokat kérem mellőzni,azokon már túl vagyok jópárszor...(maf,t elem,gyújtás meg a többi....)...
Naplózva
Zombi
Vendég
« Új hozzászólás #7707 Dátum: 2008.03.25 kedd, 09:02:26 »

Szereld ki az aksit akkor jobban házzáférsz
Csak nehogy úgy járjon mint Én.
Izzó cseréhez Én is kiszedtem az akksit. Majd mikor az új izzók a helyükön voltak, próba.
És nem történt semmi. Azt hittem megbolondulok. Vettem 6000 -ért xenon gázos izzókat és szarok.
Már kezdem volna szétkapni az egészet, mikor is hanyatestem az akksimban. nyes
Nem győztem lehühülyézni magamat. vigyor3
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7708 Dátum: 2008.03.25 kedd, 09:07:59 »

Sziasztok!Újabban az alábbi rejtélyes dologgal vagyok kénytelen szembesülni.Ha bekapcsolom a fűtést elszáll az alapjárat.ugrál össze-vissza,hol magas,hol alacsony de van,hogy le is áll a motor.a másik hiba:hidegindítás után meg rángat össze-vissza,mintha nem kapna benzint,de csak 3.5-4e alatt.utána megugrik és húz rendesen(ehhez nem kell a fűtésnek bekapcsolva lenni...),de meleg motornál is produkál ilyet,de van,hogy semmi baja és ketyeg rendesen.mit nézzek meg?a szokásos tanácsokat kérem mellőzni,azokon már túl vagyok jópárszor...(maf,t elem,gyújtás meg a többi....)...

Aksi rendben van? Testkábel, saruk megpucolva, motor testkábel rendben? Első körben összes elérhető csatlakozónak WD40, motortéri és lábtéri biztosítéktáblának is.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7709 Dátum: 2008.03.25 kedd, 09:57:18 »

Aksi rendben van? Testkábel, saruk megpucolva, motor testkábel rendben? Első körben összes elérhető csatlakozónak WD40, motortéri és lábtéri biztosítéktáblának is.
igen rendben,a csatikat is mind lepucoltam,befújtam,a bizt. táblán is.a wd helyett a rézzsír a csatikra mennyivel lenne jobb?
Naplózva
jani44
Vendég
« Új hozzászólás #7710 Dátum: 2008.03.25 kedd, 11:53:02 »

 Sziasztok help

Ha a turbomembránrol lehúzom a turbocsövet akkor hogy kellene viselkednie az otonak?
nekem most ugyan úgy gyorsul mint előtte és nem füstől annyira.
lehet h megajdult a turbó?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7711 Dátum: 2008.03.25 kedd, 12:10:29 »

Sziasztok help

Ha a turbomembránrol lehúzom a turbocsövet akkor hogy kellene viselkednie az otonak?
nekem most ugyan úgy gyorsul mint előtte és nem füstől annyira.
lehet h megajdult a turbó?
Lehet, hogy valahol ereszt a turbócső, ami a membránra megy?  Wink
Naplózva
jani44
Vendég
« Új hozzászólás #7712 Dátum: 2008.03.25 kedd, 12:22:26 »

Írtam máskor h az adagolójavítás előtt egyenletes gáznyomásnál néha felgyorsult az auto. No most is ezt csinálja csak gyengébben. Akkor a szerelő kinlodott a membránnal. Most visszamentem a foszerhoz és lehúztuk a csövet de nem változott semmit meg mondott valamit valami "labdárol" ami a turbon van és a kipufgáz felesleget vezeti el nagy fordulatnál a turbo mellett és h ez nem műkszik. Lehet ettől is ez a gond? Smiley
Naplózva
Matt
Vendég
« Új hozzászólás #7713 Dátum: 2008.03.25 kedd, 17:28:59 »

Szereld ki az aksit akkor jobban házzáférsz

a szakmai hozzáértésemet figyelembe véve azt is mondhattad volna cseréljem ki a kardántengelyt. Smiley
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7714 Dátum: 2008.03.25 kedd, 17:41:18 »

a szakmai hozzáértésemet figyelembe véve azt is mondhattad volna cseréljem ki a kardántengelyt. Smiley

Én is így indultam neki! Aztán mára  már szinte félig szétszedtem a kocsit. Bár összerakásnál mindig marad ki egy két anyag, de eddig még nem esett szét semmi vigyor3 !
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7715 Dátum: 2008.03.25 kedd, 17:44:58 »


10 000 kmterenként miket kell cserélni? most szembesültem vele, hogy október óta már majdnem ennyi ment bele! Olaj az eddig ok. Szelepfedél tömítést is mert kicsit nyomja ki az olajat! Kell még mást is?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7716 Dátum: 2008.03.25 kedd, 18:53:51 »

adagolójavítás előtt egyenletes gáznyomásnál néha felgyorsult az auto. No most is ezt csinálja csak gyengébben.
Adagolójavítás után nem csinálta?
Mérni kellene egy töltőnyomást, ha az egyenletes gázpedálnál történő kigyorsulásnál a töltőnyomás is felmegy, akkor lehet wastegate. (hívják még drücklabdának, bár inkább a változó geometriánál) Ha nem megy feljebb 0.8nál, akkor nincs gond a szeleppel. Akkor adagolóban lesznek bajok.
Naplózva
jani44
Vendég
« Új hozzászólás #7717 Dátum: 2008.03.25 kedd, 19:22:28 »

Adagolójavítás után nem csinálta?
Mérni kellene egy töltőnyomást, ha az egyenletes gázpedálnál történő kigyorsulásnál a töltőnyomás is felmegy, akkor lehet wastegate. (hívják még drücklabdának, bár inkább a változó geometriánál) Ha nem megy feljebb 0.8nál, akkor nincs gond a szeleppel. Akkor adagolóban lesznek bajok.
Holnap megyek vissza a szerelőhöz, leírom mit mondott. Délután megnéztem a turbomembránt. Beindítottam és fújtam bele a levegőt a turbocsőnél de semmi. Vagy nemígy kell megnézni h jó-e?
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #7718 Dátum: 2008.03.25 kedd, 20:24:09 »

a wd helyett a rézzsír a csatikra mennyivel lenne jobb?
A csodaszert nem ismerem, de a zsír szigetel.
Én nem kisérleteznék!
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7719 Dátum: 2008.03.25 kedd, 20:35:16 »

Holnap megyek vissza a szerelőhöz, leírom mit mondott. Délután megnéztem a turbomembránt. Beindítottam és fújtam bele a levegőt a turbocsőnél de semmi. Vagy nemígy kell megnézni h jó-e?
Ezt még nem próbáltam...  Roll Eyes
Szájjal fújtál vagy kompresszorral? Szájjal lehet kicsit kamikaze lesz a 1/2 bárt elérni...
Melóban lehet kipróbálom az enyémen...  nyes
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7720 Dátum: 2008.03.25 kedd, 20:39:50 »

Sztem a turbogondokat folytassuk a TD topicban, Mk1 és Mk2 majdnem ugyanúgy működik.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7721 Dátum: 2008.03.25 kedd, 21:22:49 »

Sziasztok, kéne egy kis "megerősítő" info. Az történt, hogy nemrég voltam szíj- és görgőcserén, mindezek után indítózáskor és lassú, alacsony fordulatú motorerőltetésnél valami fémesen becsörömpölt a motortérben. Egy ideig a fórumon sokat emlegetett xy lemez, vagy csonk kilazulásának tudtam be a dolgot, majd "komolyabb" hallgatózást követően egyértelműen meg lehetett állapítani, hogy a vezérműszíj/vezérlés területe a zajforrás. Undecided
Visszavittem a gépet, ott feszegették ezerrel, hogy valszeg motortartó bak, de persze nem az volt (tavaly cseréltettem a hátsót).
Mennem kellett dolgozni, a gépet otthagytam. Délben szólnak, hogy megvan a hiba, ki is javították.
Én ezt értettem, mint hiba (de nem értek hozzá semennyire): a feszítőgörgő / illetve annak tartószerkezete (?) megszorult, mert kiszáradt, nem volt bezsírozódva, stb. Emiatt a szíjba is belemart egy kicsit (mi?). Mindez semmi gázt nem jelent (?!), a megmaratódott szíjjal nyugodtan autózhattam volna, de ezer éve ismernek, meg haverság, meg tudják, hogy minden kis hülyeségre parás és allergiás vagyok a mondival kapcsolatban, meg stb, ezért kicserélték a szíjat, miután szétszedték a görgöt / illetve a tartóját és jól megkenve összerakták, vagy visszarakták újra. wow1 wow1 wow1 wow1 wow1

Hát a tök tudja!!! A "kapcsolat" miatt balhénak helye nem volt a részemről + a részletek műszaki igazságtartalmáról nem tudván, nem volt tudás-alapom "harcolni".

Mit tudtok az mk1 benyás gépek feszítőgörgőiről? Kampó dumát kaptam? Mekkorát?

A GÉP most úgy siklik, mint forró kés a vajon!

(ahol több verziót írtam az azért van, mert nem emléxem pontosan a szakszövegre)
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.25 kedd, 21:25:54 írta ocsigep1 » Naplózva

MKI 2.0i
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7722 Dátum: 2008.03.25 kedd, 21:25:07 »

Mit tudtok az mk1 benyás gépek feszítőgörgőiről? Kampó dumát kaptam? Mekkorát?

(ahol több verziót írtam az azért van, mert nem emléxem pontosan a szakszövegre)

Nekem már ment el az a feszitő több mint 30 eFt a cucc ha megjavitották ügyesek
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7723 Dátum: 2008.03.25 kedd, 21:34:13 »

Nekem már ment el az a feszitő több mint 30 eFt a cucc ha megjavitották ügyesek
Fusim, egy számomra fontos momentumot nem írtam: nem kellett delláznom semennyit se. Ebből én arra következtettem magamban, hogy mivel nemrégen zajlott a komplett szíj és görgőcsere, így garis kell legyen még a téma! Lehet, hogy ezt akarták "leplezni". Mármint, hogy a múltkori cserekor valamit elbaxtak veszettül, vagy neadjisten nem is cserélték a feszítőt, az meg szerencsémre a gariidőn belül megadta magát... fejvakaras
De ez már csak klasszikus összeesküvés-elmélet a részemről.
Naplózva

MKI 2.0i
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7724 Dátum: 2008.03.26 szerda, 01:13:27 »

nekem  a mostani autóm  eredeti motorján volt komplett csere.jött a csörömp,kiderült,hogy széttört a gen.szíj feszítőgörgőjének a csapágya.javítani?hááát....necces...nálam megszorult az egész és leégette a szíjat ami aztán persze elszakadt egy frankó füstfelhő közepette...igaz,volt más baja is a motornak aztán belerakták a mostanit...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7725 Dátum: 2008.03.26 szerda, 01:16:29 »

A csodaszert nem ismerem, de a zsír szigetel.
Én nem kisérleteznék!
hmmm...azért ne felejtsd el,hogy többfée is van.ezt momentán erre találták ki,hogy jobb legyen a vezetőképesség,de egy kis tubus ára azért nem olcsó....viszont még sose próbáltam.ha széthúzol egy csatlakozót,gyárilag az is valami trutyival van bekenve...
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7726 Dátum: 2008.03.26 szerda, 06:49:23 »

ha széthúzol egy csatlakozót,gyárilag az is valami trutyival van bekenve...
Valószínűleg a nedvesség távol tartása miatt van bekenve, mert akkor nem oxidálódik és jó marad az érintkezés. Szerintem.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7727 Dátum: 2008.03.26 szerda, 09:31:06 »


Tegnap rájöttem miért jön be a menetszél a vezető oladali ajtón. Szóval a kédergumik állapota jó. De amikor felhúzom az ablakot az ablak hátsó fele hamarabb ér fel mint az első és ezért nem zár tökéletesen marad egy pici rés a felső sarokban. Ha kézzel segítve tolom fel az első részt akkor tökéletesen zár! Lehet ezt valamilyen módon orvosolni, vagy mechanika csere?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7728 Dátum: 2008.03.26 szerda, 12:25:55 »

Lehet ezt valamilyen módon orvosolni, vagy mechanika csere?
Állítható a mechanika. Ha lenn van a kárpit, elég egyértelmű.
Naplózva
halevala
Vendég
« Új hozzászólás #7729 Dátum: 2008.03.26 szerda, 16:37:39 »

Na, reggel munkába jövet olyan hangja volt néha a motornak mintha egy ufo szállna a kocsi fölött.
Még sosem hallottam ezt, közepesen magas búgó hang, és tényleg mint a sci-fi filmekben az űrhajóknak.
A fordulatszámmal változott a frekvencia, minden fordulat tartományban és nem mindíg.
Rendesen megijedtem de a vízhőfok rendben volt és a menettulajdonságok sem változtak.
Ezt találtam:
"Szerintem minden Duratec motor (a korai szériák) egy doboló/búgó zajt ad, amit a Ford moosing-nak (szarvasbõgésnek) hív.
Ez pontosan egy bizonyos rezonancia a levegõ injektorban. Ford úgy javítja, hogy  becsomagolja az új  léginjektor részeket és sokat átépít. Próbáld szorítani és mozgatni a levegõ indukciós dobozodat, vagy ami még jobb, szerelj be egy K’&N szûrõt vagy hasonlót."
Namár most nekem zetec van, de lehet, hogy "csak" ennyi???
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7730 Dátum: 2008.03.26 szerda, 17:12:58 »

Na, reggel...

Motor felől jött  a hang? Kerékcsapágy nem lehet? Nekem az búg! Bár már nem sokáig hehe !
Naplózva
halevala
Vendég
« Új hozzászólás #7731 Dátum: 2008.03.26 szerda, 17:22:36 »

Motor felől jött  a hang? Kerékcsapágy nem lehet? Nekem az búg! Bár már nem sokáig hehe !

Ja, a motor felől. Pontosan a szélvédő alja környékéről.
És álló helyzetben is lehetett hallani.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7732 Dátum: 2008.03.26 szerda, 18:19:09 »

Ja, a motor felől. Pontosan a szélvédő alja környékéről.
És álló helyzetben is lehetett hallani.

Akkor biztos nem kerékcsapágy!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7733 Dátum: 2008.03.26 szerda, 19:08:51 »

Na, reggel munkába jövet olyan hangja volt néha a motornak mintha egy ufo szállna a kocsi fölött.
Még sosem hallottam ezt, közepesen magas búgó hang, és tényleg mint a sci-fi filmekben az űrhajóknak.
A fordulatszámmal változott a frekvencia, minden fordulat tartományban és nem mindíg.
Rendesen megijedtem de a vízhőfok rendben volt és a menettulajdonságok sem változtak.
Ezt találtam:
"Szerintem minden Duratec motor (a korai szériák) egy doboló/búgó zajt ad, amit a Ford moosing-nak (szarvasbõgésnek) hív.
Ez pontosan egy bizonyos rezonancia a levegõ injektorban. Ford úgy javítja, hogy  becsomagolja az új  léginjektor részeket és sokat átépít. Próbáld szorítani és mozgatni a levegõ indukciós dobozodat, vagy ami még jobb, szerelj be egy K’&N szûrõt vagy hasonlót."
Namár most nekem zetec van, de lehet, hogy "csak" ennyi???

Fals levegőt nem szív?a doboz rajta van még a szelepházon?rendesen illeszkefik,nincs elrepedve,az összekötő gumicső sem...esetleg a katalizátor és a leömlő között nincs kiégve a kipuf tömítés?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7734 Dátum: 2008.03.26 szerda, 19:27:01 »

Ja, a motor felől. Pontosan a szélvédő alja környékéről.
És álló helyzetben is lehetett hallani.

Jobb féltengely vezetőcsapágy porvédőlemeze lehet ?
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7735 Dátum: 2008.03.26 szerda, 21:10:28 »

nekem  a mostani autóm  eredeti motorján volt komplett csere.jött a csörömp,kiderült,hogy széttört a gen.szíj feszítőgörgőjének a csapágya.javítani?hááát....necces...nálam megszorult az egész és leégette a szíjat ami aztán persze elszakadt egy frankó füstfelhő közepette...igaz,volt más baja is a motornak aztán belerakták a mostanit...

Biztatóan hangzik... wow1
Naplózva

MKI 2.0i
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #7736 Dátum: 2008.03.26 szerda, 22:46:41 »

Biztatóan hangzik... wow1
a mostanin is komplett csere volt....hátha jó lesz....ez a rángatás dolog bosszant,de gyanítom,hogy a benzin ellátás lesz a ludas.nekem állítható lambdaszondám van...ha feltolom a max-ra,akkor sok anyagot küld az elektronika a motorba és nem rángat...ha lejebb veszem akkor igen.valahol itt lesz a kutya elásva....az eredeti motorral is volt ilyen gondom,gyanítom,hogy egy tank pucolás van kilátásban esetleg a másik autóé lesz berakva....a benzincső is cserés lesz,ereszteni nem ereszt,de indításkor lehet érezni az utastérben benzinszagot...
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7737 Dátum: 2008.03.28 péntek, 07:35:44 »

Jóreggelt,

túlságosan fent fog érzésem szerint a kuplung pedál, lehet (hol lehet) ezen állítani?
kösz
 worship
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7738 Dátum: 2008.03.28 péntek, 07:47:26 »

Jóreggelt,

túlságosan fent fog érzésem szerint a kuplung pedál, lehet (hol lehet) ezen állítani?
kösz
 worship

A légszűrő alatt a bowdenen van egy ellenanyás rész, na ott tudod állítgatni
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7739 Dátum: 2008.03.28 péntek, 08:01:53 »

A légszűrő alatt a bowdenen van egy ellenanyás rész, na ott tudod állítgatni

 worship
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
MoJo
Vendég
« Új hozzászólás #7740 Dátum: 2008.03.29 szombat, 13:59:50 »

Sziasztok!

Ezer éve nem jártam erre, viszont valaki töprengett a fűtőradiátor cserén (kicsit visszaolvasgattam).
 

Sziasztok kb én is 1000 éve jártam erre...
Valakinek van használható leírása esetleg képekkel, hogy is nézz ki ez a fűtőradiátor csere.
Az MKII-esmebe úgy néz ki nekem is ilyen gondom van, napi 2 liter hűtővizem elfolyik már, de szerencsére nem az utastérbe.
Mivel ritkábban vagyok gépelőt, ha lehet mailban kérek választ.
Előre is köszi. mojoka@gmail.com
Üdv:
MoJo
Naplózva
Tibice
Vendég
« Új hozzászólás #7741 Dátum: 2008.03.29 szombat, 14:37:07 »

Sziasztok!Elhagytam a sluszkulcsot :rinya:Vettem a cromaxnál nyers kulcsot.Azt vittem a másolóhoz a számkóddal.A zárban forog csak nem nyitja.Tudtok segíteni? :help:Köszi:Tibice!
Naplózva
Tibice
Vendég
« Új hozzászólás #7742 Dátum: 2008.03.29 szombat, 14:52:31 »

Kartucs kinyomo, egy flakon szilo, egy 10Ft os pénzérme meg egy 8 as csőkulcs kell hozzá


 Sziasztok!Elhagytam a sluszkulcsot :rinya:Vettem a cromaxnál nyers kulcsot.Azt vittem a másolóhoz a számkóddal.A zárban forog csak nem nyitja.Tudtok segíteni? :help:Köszi:Tibice! Bocsi de valahogy nem tudtam elküldeni az üzimet.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7743 Dátum: 2008.03.29 szombat, 17:05:19 »

Bocsi de valahogy nem tudtam elküldeni az üzimet.
Pedig megjött mindkettő  wave
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Tibice
Vendég
« Új hozzászólás #7744 Dátum: 2008.03.29 szombat, 20:24:17 »

Pedig megjött mindkettő  wave

 
 Köszi észre vettem :worship:Vacakol a netem  eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7745 Dátum: 2008.03.29 szombat, 20:36:40 »

A légszűrő alatt a bowdenen van egy ellenanyás rész, na ott tudod állítgatni

Meg kuplungcserével.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7746 Dátum: 2008.03.29 szombat, 20:40:51 »


Sziasztok kb én is 1000 éve jártam erre...
Valakinek van használható leírása esetleg képekkel, hogy is nézz ki ez a fűtőradiátor csere.
Az MKII-esmebe úgy néz ki nekem is ilyen gondom van, napi 2 liter hűtővizem elfolyik már, de szerencsére nem az utastérbe.
Mivel ritkábban vagyok gépelőt, ha lehet mailban kérek választ.
Előre is köszi. mojoka@gmail.com
Üdv:
MoJo

Alul van a fűtésblokkban, ki kell szerelni a váltó-kézifék boxot és lebontani az alsó lábtérpaneleket a fekete fűtődoboz alsó részét le lehet szerelni és ott a radiátor - a csöveket a motortérbe ki kell kötni. 2-3 órás szerelgetés otthon is megoldható. Jó ha kiszeded a rádiót meg a fűtésborítást akkor több fény jut be.
Naplózva
halevala
Vendég
« Új hozzászólás #7747 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 08:59:14 »

Fals levegőt nem szív?a doboz rajta van még a szelepházon?rendesen illeszkefik,nincs elrepedve,az összekötő gumicső sem...esetleg a katalizátor és a leömlő között nincs kiégve a kipuf tömítés?

Doboz a szelepházon vigyor3? Nem tom, nem vagyok egy autószerelő. De alapjáraton jött a búgás, benéztem a motortérbe, és a bal oldalról jött a hang. Vezérműszíj környékéről.
Tehát itt az ideje a cserének görgőkkel együtt. Azóta Pest- Miskolc oda vissza, óvatosan max. 150 -el. És a búgás nem jött vissza. Szerelő mondta indulás előtt, hogy vezérműszíj, vízpumpa csere azonnal. Én meg vért izzadtam minde furcsa hangra meg amúgy is az úton. Na keresem is Wyctort, és utána viszem a cuccot a Gyáli mesterhez, remélem még nem ment nyugdíjba.....
Naplózva
halevala
Vendég
« Új hozzászólás #7748 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 09:00:46 »

Jobb féltengely vezetőcsapágy porvédőlemeze lehet ?
Na ezt meg felírom, aztán megnézetem, mer fogalmam sincs mijez.....
Naplózva
halevala
Vendég
« Új hozzászólás #7749 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 15:10:36 »

Milyen feszítőgörgök vannak??
Mert van a vezérműszíj szettben valami feszítő.
Meg van nagyon sok ezerért is feszitőgörgő, az mire jó, és nagyon nem jó, ha nem jó vigyor3?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.