Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:13:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5255144 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8200 Dátum: 2008.06.13 péntek, 20:49:09 »

Sziasztok!
Nekem egy MK1 Mondeom van (1.8td, 1994), és az a gondom vele, hogy akármennyit megyek, a vízhőfok mutatóm nem megy feljebb, épp hogy csak eléri az "N"-t a NORMAL jelzésnél. Mi lehet ennek az oka? Köszönöm a válaszokat.

termosztát valószínűleg. próbáld meg járatni úgy ha hazaérsz, és nem állítod le, hanem álló helyzetben jár a moci.mivel így nincs szembeszél, feljebb fog menni. ha nem melegszik feljebb, lehet hogy a hőfok mérő gomba, ha viszont feljebb megy akkor termosztát
Naplózva
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #8201 Dátum: 2008.06.13 péntek, 20:53:45 »

termosztát valószínűleg. próbáld meg járatni úgy ha hazaérsz, és nem állítod le, hanem álló helyzetben jár a moci.mivel így nincs szembeszél, feljebb fog menni. ha nem melegszik feljebb, lehet hogy a hőfok mérő gomba, ha viszont feljebb megy akkor termosztát
Ez a hőfokmérő gomba merre található?
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8202 Dátum: 2008.06.13 péntek, 20:59:14 »

Ez a hőfokmérő gomba merre található?

ha szemben állsz az autóval látod a termosztátházat a motor jobb oldalánál. arra megy egy kis gumi pipa egy menetes kis részre. de inkább termosztátra tippelnék. próbáld egy kicsit pörgetni álló helyzetben, vagy garázsban. nekem is ilyen volt, most O-R közt van és elég hamar fel is melegszik. neked nem tűnik lassúnak amíg felmelegszik a motor? Nekem kb 2-3 perc, és már megy a fűtés bőven
Naplózva
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #8203 Dátum: 2008.06.13 péntek, 21:04:08 »

ha szemben állsz az autóval látod a termosztátházat a motor jobb oldalánál. arra megy egy kis gumi pipa egy menetes kis részre. de inkább termosztátra tippelnék. próbáld egy kicsit pörgetni álló helyzetben, vagy garázsban. nekem is ilyen volt, most O-R közt van és elég hamar fel is melegszik. neked nem tűnik lassúnak amíg felmelegszik a motor? Nekem kb 2-3 perc, és már megy a fűtés bőven
Ezt a pörgetős dolgot már próbáltam... Semmi javulás. Egyébként régen nekem is elég hamar nyomta a meleget-kb 3 km után, és télen-, de most ilyen melegben nem tudnám megmondani. Azért köszönöm az információkat.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8204 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 18:56:53 »

Lenne egy olyan kérdésem, hogy az MK I az árokban végezte a kamionos miatt, és ha cseréljük az ballos első ajtót (amit néztünk itthon a sógival abban elektromos az ablak és a tükör, de a miénkben nincs semmi elektronika) akkor az működni fog, vagy kell kötni házilag, esetleg gyárilag megvan a kötés és csak össze kell dugni és működni fog?
Körlek segítsetek, mert ha nem jó nem vesszük meg!
 help help help
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8205 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 19:40:02 »

Lenne egy olyan kérdésem, hogy az MK I az árokban végezte a kamionos miatt, és ha cseréljük az ballos első ajtót (amit néztünk itthon a sógival abban elektromos az ablak és a tükör, de a miénkben nincs semmi elektronika) akkor az működni fog, vagy kell kötni házilag, esetleg gyárilag megvan a kötés és csak össze kell dugni és működni fog?
Körlek segítsetek, mert ha nem jó nem vesszük meg!
 help help help

A tükör működhet, az ablak nem biztos. Kábelköteget vedd meg mindkét ajtóba az kelleni fog (jobb első is) a másik tükörrel kapcsolóval.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #8206 Dátum: 2008.06.15 vasárnap, 20:06:05 »

Sziasztok!
Mostanában tapasztaltam, hogy motorfékes gurulás után amikor újra gázt adok, a kocsi durván rándul egyet, motortartóbakra tippelek. A kérdés inkább az, hogy mibe kóstál egy ilyen felújítás.
Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8207 Dátum: 2008.06.16 hétfő, 14:50:43 »

At ajtót mikor kinyitod ott van egy ilyen szétcsavarható cucc aminek egyik fel tűs, a másik értelem szerűen a foglalata!-abban nincs meg ez a gyári kötés?-tehát, hogy ne kelljen venni semmit még ezen túl, hanem csak felrakom az ajtót és összekötöm és kész?
Körben megvan minden tű, de középen tök üres, lehet, hogy az a rész kell az ablakokhoz és a tükörhöz?
 help help help
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8208 Dátum: 2008.06.16 hétfő, 14:57:51 »

At ajtót mikor kinyitod ott van egy ilyen szétcsavarható cucc aminek egyik fel tűs, a másik értelem szerűen a foglalata!-abban nincs meg ez a gyári kötés?-tehát, hogy ne kelljen venni semmit még ezen túl, hanem csak felrakom az ajtót és összekötöm és kész?
Körben megvan minden tű, de középen tök üres, lehet, hogy az a rész kell az ablakokhoz és a tükörhöz?
 help help help

A villanytükör elő van készítve - pattintsd ki a fedelet a fűtéspaneltól balra ott a kapcsoló helye van mögötte egy aljzat. Az ajtókba kell a tükrös kábelköteg nem baj ha van rajta villanyablak lehetőség max nem használod.
A villanyablak bonyolultabb lehet 2 csatlakozó kell az ajtóba a mostani alatt van egy kupak az A oszlopon. Szóval villanyablakhoz 90% kell egy másik fenéklemez kábelköteg csere is
Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8209 Dátum: 2008.06.16 hétfő, 19:46:54 »

Köszönöm az infót, te nagy "máher" vagy! worship
Az a tervem, hogy veszek egy törött mondit, és abból átpakolok minden ilyen cuccot, abban bennevan ezis ugyebár, legolább is gondolom(kábelek meg ami még kell)!Olyat néztem amiben van vill.ablak, meg vill. tükör, klima stb.!
Nos ha abból kipakolok mindent akkor azt a mostaniba bepakolhatom minden nagyobb megerőltetés nélkül?
 wow1
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8210 Dátum: 2008.06.16 hétfő, 21:19:53 »

Köszönöm az infót, te nagy "máher" vagy! worship
Az a tervem, hogy veszek egy törött mondit, és abból átpakolok minden ilyen cuccot, abban bennevan ezis ugyebár, legolább is gondolom(kábelek meg ami még kell)!Olyat néztem amiben van vill.ablak, meg vill. tükör, klima stb.!
Nos ha abból kipakolok mindent akkor azt a mostaniba bepakolhatom minden nagyobb megerőltetés nélkül?
 wow1

Ghiát szabad csak venni tetőablak minden legyen benne. 2 ember 2 nap munka, őssze vissza kaszabolod a kezedet de megéri mert kész a ghia x Wink
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8211 Dátum: 2008.06.18 szerda, 12:41:50 »

Szia Misi!Mint nagy szakihoz fordulok,a köv. a gondom.Vennék színrefújt tükröket az autóhoz,de kézi állításúak.A mostani elektromosok belsőket át lehet-e pakolni azokba?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8212 Dátum: 2008.06.18 szerda, 12:46:14 »

Szia Misi!Mint nagy szakihoz fordulok,a köv. a gondom.Vennék színrefújt tükröket az autóhoz,de kézi állításúak.A mostani elektromosok belsőket át lehet-e pakolni azokba?

A tükröt szét lehet szedni atomjaira szóval átépíthető A motortartó csavarok helye megvan, kb 1 hete írtam hogy jön szét aksitöltővel tudod tekergetni asztalon 3 érintkezős középső pucuka és  és a 2 érintkezős oldalt kell felvillanyozni.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8213 Dátum: 2008.06.18 szerda, 13:17:04 »

A tükröt szét lehet szedni atomjaira szóval átépíthető A motortartó csavarok helye megvan, kb 1 hete írtam hogy jön szét aksitöltővel tudod tekergetni asztalon 3 érintkezős középső pucuka és  és a 2 érintkezős oldalt kell felvillanyozni.
Köszönöm!
Naplózva
cliff08
Vendég
« Új hozzászólás #8214 Dátum: 2008.06.18 szerda, 13:58:21 »

Értem és köszönöm!
Az a gáz, hogy giha-t nem találtam, csak clx-et!-nekem jó lesz az is, mert csak az alkatrészek a lényegek (gyenge a felszereltség mint a nyári harmat, de majd beosztom).
Tehát akkor az a lényeg, hogy minden megoldható ha akarja az ember!
Köszönöm, és jövök neked!
 worship
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8215 Dátum: 2008.06.18 szerda, 14:19:40 »

Értem és köszönöm!
Az a gáz, hogy giha-t nem találtam, csak clx-et!-nekem jó lesz az is, mert csak az alkatrészek a lényegek (gyenge a felszereltség mint a nyári harmat, de majd beosztom).
Tehát akkor az a lényeg, hogy minden megoldható ha akarja az ember!
Köszönöm, és jövök neked!
 worship

CLX et ne vegyél várj Ghiára!!!
thx
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8216 Dátum: 2008.06.18 szerda, 20:27:57 »

CLX et ne vegyél várj Ghiára!!!
thx
Nekem a német CLX-ben volt ülésfűtés, motoros ülés első szélvédőfűtés, plüss kárpit....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8217 Dátum: 2008.06.18 szerda, 20:33:07 »

Nekem a német CLX-ben volt ülésfűtés, motoros ülés első szélvédőfűtés, plüss kárpit....

Ezeket külön rendelte az első tulaj.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #8218 Dátum: 2008.06.18 szerda, 20:35:17 »

Ezeket külön rendelte az első tulaj.


Na, de akkor csak a ghia jel árát sporolta meg. wow1
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8219 Dátum: 2008.06.18 szerda, 20:44:16 »

Ezeket külön rendelte az első tulaj.
Nincsen kizárva... És még vaj belseje is volt, de még a kormány is... nagyon pöpec kis gép volt...
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.18 szerda, 20:46:38 írta wyctor » Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8220 Dátum: 2008.06.21 szombat, 12:54:05 »

Hali!
Valami műszaki megoldást szeretnék ellenőrizni!

Adott a hűtőventillátorok előtétellenállása. Ez rossz, és nem megy lassú fokozaton. Viszont 14 ezret nem adok ki érte most. Olyan ötletem támadt, hogy mivel az ellenállás része meg murdert, mi lenne ha belekötnék valami fogyasztót a helyébe(pl egy plusz 12 V-os ventillátort), és mivel így soros kapcsolás jönne létre a 2 hűtőventillátor is lassaban pörögne?
Jól gondolom?
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8221 Dátum: 2008.06.21 szombat, 14:54:57 »


Sziasztok!
Mint írtam, pár hete Mondeo I. tulaj lettem és már az első napok után elkeserített a következő hibajelenség: időszakosan, főleg reggel, a kocsi nem indul be. Az óra melletti kis piros led elalszik, önindító forgat, de nincs gyújtás. Telefonos segítség ismerős ismerősétől: szervízkulccsal kb. 10 mp.re gyújtás ráadás, majd szintén kb. 10mp.-re mintha önindítóznék (szervízkulccsal nem szabad forognia!), majd chippes kulccsal 3 rövid önindítózás után negyedikre beindul. Na ez előbb-utóbb mindig segített is Smiley . Közben segítségkérés mindenhonnan, márkaszervízek nem nagyon ismerik már ezt a típust, kellékek sincsenek  a hibakereséshez, csak a jó magas rezsióradíjat tudják garantálni, ráadásul mivel időszakos hibáról van szó, csak ha éppen nem indul... A helyzet kb. más mesternél is ugyanez volt. Elektronikai műszerész szakmám is lévén, tanácsokat kérek-kapok innen-onnan, de eredmény nincs. Közben a hiba egyre sűrűbben jelentkezik, egyre nehezebben javul meg, többször kellemetlen elkésések innen-onnan miatta...
Végűl 1 reggel cserben hagy, de akkor már a chippes kulccsal először elalszik, majd önindítózáskor ismét villog az óra melletti led. Újabb telefonos segítség a régitől: a hozzá való kulccsal a le(el)zárt nem használt riasztót kapcsoljuk be, majd mikor a pl. nyitott motorháztetőtől megszólal a sziréna, újból kapcs. ki, és utána indítási próba - és tényleg beindul Smiley . Hurrá! Lehet, hogy a riasztó a ludas!
Szekembertől telefonos érdeklődés: Lehet olyat, hogy egyszerűen csak lehúzom a riasztót a csatlakozóról? Válasz: általában nem, mert előforulhat ,hogy akkor is letilthat indításkor a Mondeo.
Próba: Először indul, órák múlva, mikor mennék vele, nem. Riasztót visszacsatlakoztatom, riasztó- kulccsal bekapcs, riasztás, kulcs kikapcs. utána pöccre indul. Riasztót nézve, csatlakozójában műanyag egyik végén a két tüskénél kissé égett, tüske mozog. Riasztó dobozát szétkapva, csatlakozó panelre forrasztásánál tipikus elöregedett (lyukas) forrasztások, pl.  a két említett tüskénél ( csatl.érintkezőnél), amit kikapcsolt állapotban a riasztó kulcsával tekergetett kapcsoló rövidre zár -ezeket kijavítva, azóta nem jelentkezett (még?) a gond.
  Tehát a riasztó: Hátulján a felirat: keretben e12 , 3 sorban: felűl: 0200.. ( összesen 6 számjegy), alatta AI-00.... (összesen 6 szám), legalúl GAMMA G950E     12V .
A kocsihoz kaptam: 1 db un. szervízkulcsot (tipikus másolt kulcs), 1 db chippes kulcsot, jó kopott, kis piros kockával a műa. részben , 1 db (mint a kínai lakat-) kulcsot ehhez a riasztóhoz és 1 db hibás hiányos beázott távirányítót. A távirányítót rendbetéve, látszólag működik (valami jelet ad, zöld ledje is világít), de a  bekapcsolt riasztó nem reagál rá.
Sajnos mivel a kocsit kereskedésben vettem, a régi tulajt nem ismerem, ezért lehetséges, hogy a távirányító nem is ehhez a riasztóhoz való (hanem pl. a típusazonos elődjéhez).
Eddig 1 (a fórum által is ajánlott) riasztós cégnél érdeklődtem, ők távirányítót külön nem tudnak adni, a riasztó amit beszerelnének a már meglevő kábelcsatlakozóra nem csereszabatos, tehát  vezetékezés, miegyébb...-esetleges újabb hibalehetőség. Ezt csak végszükségben szeretném, főleg, hogy még az eredeti hibaok sincs száz százalékosan behatárolva.
Általam nagyra becsült Ford boltos tanácsa: Gamma-ra keressek rá a neten, ők a riasztó sorozatszáma, vagy más azonosítója alapján adnak hozzá távirányítót.Olyat ő sem ismer aki valamilyen trükkel kiokoskodja a kódot és alkot hozzá távirányítót.  Nos a ww.gamma.hu-ra csak ügyfélkóddal behet belépni, eddig más segítséget nem találtam még.
Kérésem - kérdéseim:
A fentiekkel kapcsolatban bármi hozzászólást, tapasztalat megosztást előre is nagyon köszönök szépen. Azért is írtam le ilyen hosszan, hátha valaki esetleges sorstársamnak én is segítek vele.
Az említett riasztóval kapcsolatban minden leírást, tudni valót bekötési - kapcsolási rajzot keresek, mivel egy esetleges típuscserénél is lehetőleg csak a meglevő csatlakozóhoz szeretném az újat hozzávariálni.
Egy csatlakozó rajzot találtam, feltoltam a mondeo1.fw.hu -ra (akit érdekel mentse, mert 1 hét múlva törlöm!), sajnos még nem tudom, hogy az én  G950E - mhez is jó-e.
Nem sikerült továbbá megtalálnom, hogy a bal első ajtó-nyitás kapcsolójának vezetéke az ajtókerettől helyileg hova-merre van vezetve, mivel kimérve elektromosan szakadt.
Keresek a kocsimhoz (95-ös Mondeo I kombi 2000 köbcentis benzines) továbbá /sorstársi áron Smiley / : első lökhárítóhoz az alsó gumi "szoknyát", a motor alá és a két oldalra takaró műa. akármit, bal hátsó sárvédő gumit, akkumulátor  lefogót, tetőantenna kívűlről felcsavarozható részét, esetleg a fenti riasztóval megegyezőt két távirányítóval, jobb első ajtóra 2,5 cm széles gumi (műa.?) csíkot.

Természetesen hálásan köszönöm szépen mindenkinek az eddigi privát, stb. segítséget is.

Üdvözlettel:  Feri



Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8222 Dátum: 2008.06.21 szombat, 15:07:27 »

Hali!
Valami műszaki megoldást szeretnék ellenőrizni!

Adott a hűtőventillátorok előtétellenállása. Ez rossz, és nem megy lassú fokozaton. Viszont 14 ezret nem adok ki érte most. Olyan ötletem támadt, hogy mivel az ellenállás része meg murdert, mi lenne ha belekötnék valami fogyasztót a helyébe(pl egy plusz 12 V-os ventillátort), és mivel így soros kapcsolás jönne létre a 2 hűtőventillátor is lassaban pörögne?
Jól gondolom?

Jól gondolod, de egy akkora teljesítményűt kéne oda kötni, mint a hűtő ventillátor, ahhoz, hogy fele fordulattal mennyen. Az meg talán nem fér el Smiley. Mekkora ellenállás van ott? (hány Ohm)
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8223 Dátum: 2008.06.21 szombat, 16:25:26 »

Hali!
Valami műszaki megoldást szeretnék ellenőrizni!

Adott a hűtőventillátorok előtétellenállása. Ez rossz, és nem megy lassú fokozaton. Viszont 14 ezret nem adok ki érte most. Olyan ötletem támadt, hogy mivel az ellenállás része meg murdert, mi lenne ha belekötnék valami fogyasztót a helyébe(pl egy plusz 12 V-os ventillátort), és mivel így soros kapcsolás jönne létre a 2 hűtőventillátor is lassaban pörögne?
Jól gondolom?


Kösd rövidre a csatlakozót, míg nem találsz egy bontott ellenállást.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8224 Dátum: 2008.06.21 szombat, 16:29:30 »

Sziasztok!
......
Természetesen hálásan köszönöm szépen mindenkinek az eddigi privát, stb. segítséget is.

Üdvözlettel:  Feri






Egy jó riasztós kiköti azt a gamma csodát és beszerel egy új riasztót neked ha szeretnéd. Hosszútávon biztos ez a jó megoldás. A színes betétek szerint a kocsi gyárilag immobilizátorral szerelt PATS rendszerrel védett szóval egy univerzális központizár távirányító is elég.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8225 Dátum: 2008.06.21 szombat, 23:43:33 »

Kösd rövidre a csatlakozót, míg nem találsz egy bontott ellenállást.
Megcsináltam, így megy most állandó nagy sebességgel. valami 12V 100W-os fogyasztó kéne. A H4-es 60 W-os részét bekötöttem közé, akkor lassult, de ez tul nagy ellenállás, kb 100 W-os valami kéne. Pl egy ventillátor, amit el lehetne vinni a cooler tetejére, és ott jó helyen is  lenne
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8226 Dátum: 2008.06.21 szombat, 23:45:24 »

Jól gondolod, de egy akkora teljesítményűt kéne oda kötni, mint a hűtő ventillátor, ahhoz, hogy fele fordulattal mennyen. Az meg talán nem fér el Smiley. Mekkora ellenállás van ott? (hány Ohm)
Nem tudom hány ohm, mivel megdöglött, így mérni sem tudok
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8227 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 07:39:21 »


Van két problémám!
Gáz elvételnél amikor motorfékkel gurul az autó néha elkezd rángatni (nincs alacsony fordulton). Nem mindig de főleg 4es és 5ös fokozatban. A másik meg hogy fékezésnél amikor már lassul az autó vagy lassú sebességnél fémes csörgés hallatszik a motortérből. Álló helyzetben nem produkálja, így nem tudtam megnézni mi a hang forrása.   
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8228 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 08:18:13 »

Van két problémám!
Gáz elvételnél amikor motorfékkel gurul az autó néha elkezd rángatni (nincs alacsony fordulton). Nem mindig de főleg 4es és 5ös fokozatban. A másik meg hogy fékezésnél amikor már lassul az autó vagy lassú sebességnél fémes csörgés hallatszik a motortérből. Álló helyzetben nem produkálja, így nem tudtam megnézni mi a hang forrása.   

Gyujtási problémák, kábel gyertya a rángatás, vagy lambda MAF de az ne legyen.
A jobb féltengelynek van egy porvédő lemeze az tört el és zörög
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8229 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 08:20:15 »

Gyujtási problémák, kábel gyertya a rángatás, vagy lambda MAF de az ne legyen.
A jobb féltengelynek van egy porvédő lemeze az tört el és zörög

Fél éve voltak cserélve a gyertyák és kábelek (gyárira).
Porvédő lemezt, hogyan lehet pótolni?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8230 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 08:34:36 »

ezek a tünetek olyanok mint amikor én betankoltam az előző autómba a jó kis ukrán benzint. nem tértél el szokásos kutadtól? valami istenhátamögötti maszek kútnál?
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8231 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 08:36:29 »

ezek a tünetek olyanok mint amikor én betankoltam az előző autómba a jó kis ukrán benzint. nem tértél el szokásos kutadtól? valami istenhátamögötti maszek kútnál?

Én egyszer tankoltam a magyar 3 betűsnél, de ezt leszámítva mindig a kagylósnál tankolok. Ráadásul kb. egy hete tankoltam és most jöttek elő a panaszok.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8232 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 08:40:05 »

Én egyszer tankoltam a magyar 3 betűsnél, de ezt leszámítva mindig a kagylósnál tankolok. Ráadásul kb. egy hete tankoltam és most jöttek elő a panaszok.

akkor ez kiesett, csak én is valami bonyolult dolgon gondolkoztam anno, és nagy kő esett le amikor össze tudtam hozni a tankolással.
ha megvannak a régi gyertyáid akkor 1 próbát megér sztem visszarakni őket ideiglenesen ... ha nem a porvédőd a hunyó.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8233 Dátum: 2008.06.23 hétfő, 08:49:39 »


Porvédő lemezt, hogyan lehet pótolni?

Levágod a régit, veszel egy újat - a cseredarab átfűzhető a féltengelyen. (A bontott ugyanúgy széthullik és ki  kell venni a féltengelyt hogy felrakd) Jó drága egy darab vaslemezért egyébként
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8234 Dátum: 2008.06.24 kedd, 08:56:47 »

Levágod a régit, veszel egy újat - a cseredarab átfűzhető a féltengelyen. (A bontott ugyanúgy széthullik és ki  kell venni a féltengelyt hogy felrakd) Jó drága egy darab vaslemezért egyébként

Tegnap volt egy kis időm megnézni mi is a helyzet.Szerencsére nem a porvédő cucc, hanem kipufogó! Eddig se volt sok alatta, de most már az első tartókonzol is megadta magát, és az rezonált be. Na mind1valahog vissza fogadtam, hogy el ne hagyjam a katalizátort.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8235 Dátum: 2008.06.24 kedd, 10:45:25 »


Kifújtam az ajtókat üregvédővel. Már csak a hangszigetelés és az "új" kárpitok berakása van hátra.

Szeretnék LEDet rakni a kilincsek fölé. Meg is vannak a kis ablakok. Viszont nem tudja valaki (Fusim nyes ), hogy melyik kábelt kell megbontanom ahhoz, hogy csak akkor világítson ha a fényszóró is fel van kapcsolva. Nézegettem az elektromos ablakemlő kábeleit de nem jöttem rá melyikekről kellene lecsatlakozni. 
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8236 Dátum: 2008.06.24 kedd, 10:55:25 »

Kifújtam az ajtókat üregvédővel. Már csak a hangszigetelés és az "új" kárpitok berakása van hátra.

Szeretnék LEDet rakni a kilincsek fölé. Meg is vannak a kis ablakok. Viszont nem tudja valaki (Fusim nyes ), hogy melyik kábelt kell megbontanom ahhoz, hogy csak akkor világítson ha a fényszóró is fel van kapcsolva. Nézegettem az elektromos ablakemlő kábeleit de nem jöttem rá melyikekről kellene lecsatlakozni. 
Miért nem jó, ha gyújtáson világít? A LED nem fogyaszt sokat és ki sem ég. Mármint, ha rendes LED-et veszel, előtét ellenállással.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8237 Dátum: 2008.06.24 kedd, 11:05:28 »

Miért nem jó, ha gyújtáson világít? A LED nem fogyaszt sokat és ki sem ég. Mármint, ha rendes LED-et veszel, előtét ellenállással.

"Rendes" LEDet hozott apám vagy 3 színben, de még nem döntöttem el melyik lesz belerakva (fehér, zöld, kék). Úgy akarom megcsinálni ahogy a elektromos ablakemelők világítanak. Tehát csak a helyzetjelző kapcsolás után.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8238 Dátum: 2008.06.24 kedd, 11:34:41 »

"Rendes" LEDet hozott apám vagy 3 színben, de még nem döntöttem el melyik lesz belerakva (fehér, zöld, kék). Úgy akarom megcsinálni ahogy a elektromos ablakemelők világítanak. Tehát csak a helyzetjelző kapcsolás után.
Szerintem fehéret tegyél bele, van úgyis egy zöld ablak ami megszínezi majd.
Akkor az ablakemelő világítással kell párhuzamosan kötni.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8239 Dátum: 2008.06.24 kedd, 11:50:28 »

Szerintem fehéret tegyél bele, van úgyis egy zöld ablak ami megszínezi majd.
Akkor az ablakemelő világítással kell párhuzamosan kötni.

Nekem fehér ablak van bent. Az OK, hogy az ablakemelő világítással kell párhuzamosan kötni, de melyik kábel az?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8240 Dátum: 2008.06.24 kedd, 11:57:18 »

Nekem fehér ablak van bent. Az OK, hogy az ablakemelő világítással kell párhuzamosan kötni, de melyik kábel az?
Akkor zöld LED  Wink Nem tudom melyik az a kábel, ki kéne mérni. De hátha valaki tudja, akkor nem kell méregetni.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8241 Dátum: 2008.06.24 kedd, 11:59:49 »

Akkor zöld LED  Wink Nem tudom melyik az a kábel, ki kéne mérni. De hátha valaki tudja, akkor nem kell méregetni.

Narancs fekete ez szokott lenni a világítás - de pofon1szerű kimérni kihúzod a kapcsolót fogsz egy voltmérőt felkapcsolod a világítást ha találtál 12V ot lekapcsolód a lámpát villany elmegy megvan 2 perc
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #8242 Dátum: 2008.06.24 kedd, 19:19:35 »

Akkor zöld LED  Wink Nem tudom melyik az a kábel, ki kéne mérni. De hátha valaki tudja, akkor nem kell méregetni.
Ha csak elöl vannak elektromos ablakok akkor, negativ-fekete (7), pozitiv-fehér/kék (15)
Ha mind a négy elektromos akkor, a négy tűs csatin, negativ-fekete(3), pozitiv-fehér/kék(2)
Mielőt bekötöd mérj rá. Bár elvileg a 98-as igy van kötve.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8243 Dátum: 2008.06.24 kedd, 20:54:32 »

Nincs valakinek dokumentációja a hűtés ellenállás hőbiztije hány fokos?
Naplózva
sisa
Vendég
« Új hozzászólás #8244 Dátum: 2008.06.25 szerda, 23:07:12 »

Üdv!
Olyan problematikám van, hogy felkapcsolok 2.-be nyomom a gázt az autó nem gyorsul, amikor leveszem a gázról a lábam, akkor elmegy az alapjárat, kocsi leáll, indításkor megint van alapjárat.
Ez kb. egy fél éve kétszer is megtörtént egymást követő nap és ma újra.
A kocsi kuplungos az biztos, de miért megy el az alapjárat??
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8245 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 19:56:58 »

Hát az egyes nem nagyon ad jeleket, ha fogy a nafta... Sad Az enyémben sincs semmi figyelmeztetés.  
Egyszerű: ha a mutató az 1/4-es szint alá megy, akkor már nem árt tankolni, mert kb. 5 lityi van benne. A szintmérő sajna nem igazán pontos, nálam kb. 120 km után mozdul meg egyáltalán, és ugye akkor már 10-12l hiányzik a tankból...

Hi!

Igazad lehet, mert én is ráfáztam a Kozma utcánál, emelkedőn felfelé leállt a gép, sajnos én is a "jelekre" vártam benzinfogyás ügyben. Szerencsére lendületből be tudtam kanyarodni valami kis utcácskába ahol már közel vízszintesen beindult. Aztán már  lefele a lejtőn elpöfögtem a közeli kútig Smiley . Na azóta ez a hibalehetőség kizárva: min. fél tank!

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8246 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 22:22:42 »


Kormány tekerés közben olyan hang jön elő a kormányból mintha valami rugó elpattanna és iszonyat fémes hanggal kattog. Illetve jobb és bal irányba picit tekerve kattan valami műanyag. Nagy a gáz vagy azért még használhatom? Nem akarok egyszer csak kormányzás nélkül maradni nyes !
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8247 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 22:34:35 »

Kormány tekerés közben olyan hang jön elő a kormányból mintha valami rugó elpattanna és iszonyat fémes hanggal kattog. Illetve jobb és bal irányba picit tekerve kattan valami műanyag. Nagy a gáz vagy azért még használhatom? Nem akarok egyszer csak kormányzás nélkül maradni nyes !

Kosz hullott a kormányspirálhoz - levegő spray, tisztítókendő utána műszerfalápolóval befújod.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8248 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 22:38:23 »

Kosz hullott a kormányspirálhoz - levegő spray, tisztítókendő utána műszerfalápolóval befújod.

Előtte minden kormány burkolat leszed?
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8249 Dátum: 2008.06.26 csütörtök, 22:59:09 »


Egy jó riasztós kiköti azt a gamma csodát és beszerel egy új riasztót neked ha szeretnéd. Hosszútávon biztos ez a jó megoldás. A színes betétek szerint a kocsi gyárilag immobilizátorral szerelt PATS rendszerrel védett szóval egy univerzális központizár távirányító is elég.

Szia!

Igazad van, csak sajnos olyan mestert még nem találtam aki annak idején
szerelte ezeket a gammákat, ismeri a bekötését, milyen gyári vezetékezést
módosítottak a beszerelésénél, a kikötése milyen problémát okozhat pl.
milyen áramkört szakít meg,így (a hosszadalmas és drága rezsióradíjas
keresgélés-próbálkozás, kocsi széttúrása nélkül) vissza tudja garantáltan
állítani a riasztó beszerelése előtti (gyári) állapotot. Lehet, hogy nem
mindenki ért velem egyet, de ez esetben számomra első lépésben ez tűnik
biztos megoldásnak, főleg, hogy mint a kölcsön kapott (köszönöm szépen!)
doksikból is látszik, van az elektromos megoldásokban variáció jócskán az
azonos évjáratú mondeokban is. Amíg ez nem jön össze, az azóta sajnos megint
jelentkezett hiba kiszűrésére (hogy a riasztó vagy a gk. okozza) próbálkozom
a riasztó megjavításával. Mint írtam  nem reagál a távirányítóra, kiulccsal
le van kapcsolva. Sajnos még az is lehet, hogy a távirányító nem a sajátja
(így vettem). A csatlakozósor javítása után tegnap újabb hibát találtam
benne, a saját kis akkuja is tropa, sőt gyakorlatilag zárlatos, beterhel.
Rajz, leírás nélkül, kevés ráfordítható idővel még nem tudom ez milyen
gondot okozhat, holnap talán ráérek kicsit és előbbre jutok Smiley  ...Persze
egy jó ugyanilyen riasztóval is pár nap után biztosabbat tudnék, aztán ha
túljutunk a hibán ahogy javasolod, valamilyen minden blokkolástól mentes
távirányítós riasztó bele, esetleg valami egyéb könnyen visszaállítható
trükkös védelemmel kiegészítve.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.