Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:56:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261789 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
takee
Vendég
« Új hozzászólás #8300 Dátum: 2008.07.14 hétfő, 22:54:54 »

Mondeo I tulajok! Aki esetleg trip beépítésén vagy upgrade-olásán gondolkozik: a Mondeo II kijelzője bepasszol az MK I kijelző helyére is, tehát nem kell kicserélni az egész műszerfal keretet. Kevésbé esztétikus persze, de gyors és költséghatékony. (a kijelző mellett jobbra található takaróelemet kell csak kipattintani és már passzol is bele az MK II trip kijelző.) wow1

Emígyen néz ki:
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.14 hétfő, 23:09:24 írta takee » Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #8301 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 11:13:19 »

Naaa, ki van itt  hehe

Jelentem a kombiba belefér hátra két gyerekülés közé egy bébihordozó is  wave

Csók a családnak  Kiss eplus2
Naplózva
korgeri
Vendég
« Új hozzászólás #8302 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 14:18:35 »

Sziasztok!

Egy 95-ös 1.8-as 16V-s mondeoról lenne szó, amin cserélve lett a főfékmunkahenger és a két hátsó fékmunkahenger is, le lett légtelenítve a főfékmunkhengernél és a két hátsó fékmunkahengernél ugyancsak, az autó ABS-s még mindig bent fog a fékpedál!!!!

(első hátsó fék jó, csapágyak is, a fékbetét hézag is jó)

Ha valakinek van valami ötlete, nagyon hálásak lennénk!!!!



1,5 napja küzdünk vele falbav !!!

Köszönöm szépen a segítséget!!!!






Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8303 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 22:21:18 »

Sziasztok!

Egy 95-ös 1.8-as 16V-s mondeoról lenne szó, amin cserélve lett a főfékmunkahenger és a két hátsó fékmunkahenger is, le lett légtelenítve a főfékmunkhengernél és a két hátsó fékmunkahengernél ugyancsak, az autó ABS-s még mindig bent fog a fékpedál!!!!

(első hátsó fék jó, csapágyak is, a fékbetét hézag is jó)

Ha valakinek van valami ötlete, nagyon hálásak lennénk!!!!



1,5 napja küzdünk vele falbav !!!

Köszönöm szépen a segítséget!!!!








Pl dobban az önbeálló kiakadt(ez valószínűbb), vagy meg van nyúlva a kézifék bovden, vagy a kézifékkaron az autómata nem állít utánna, vagy már nem is tud....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8304 Dátum: 2008.07.17 csütörtök, 22:35:20 »

Sziasztok!

Egy 95-ös 1.8-as 16V-s mondeoról lenne szó, amin cserélve lett a főfékmunkahenger és a két hátsó fékmunkahenger is, le lett légtelenítve a főfékmunkhengernél és a két hátsó fékmunkahengernél ugyancsak, az autó ABS-s még mindig bent fog a fékpedál!!!!

A kézifék hol fog? Ha többször megnyomod, nem jön feljebb? ha beindítod a motort, változik valami? A fékolajat lecseréltétek?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8305 Dátum: 2008.07.18 péntek, 15:25:03 »


Az oldal index burát hogy lehet kivenni? Próbáltam de nem mertem feszegetni.
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8306 Dátum: 2008.07.18 péntek, 23:34:23 »

Az oldal index burát hogy lehet kivenni? Próbáltam de nem mertem feszegetni.

Valamék oldalról vékony kis csavarhúzóval benyomod és kitolod.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8307 Dátum: 2008.07.19 szombat, 08:12:54 »

Sziasztok!
Egy 95-ös 1.8-as 16V-s mondeoról lenne szó, amin cserélve lett a főfékmunkahenger és a két hátsó fékmunkahenger is, le lett légtelenítve a főfékmunkhengernél és a két hátsó fékmunkahengernél ugyancsak, az autó ABS-s még mindig bent fog a fékpedál!!!!
(első hátsó fék jó, csapágyak is, a fékbetét hézag is jó)
Ha valakinek van valami ötlete, nagyon hálásak lennénk!!!!
1,5 napja küzdünk vele falbav !!!
Köszönöm szépen a segítséget!!!!

mivel főfékhenger lett cserélve ezért az elsőket is le kellett volna légteleníteni! most kezdheted előlről a légtelenítést ... az összes lehetséges helyet járd végig, utánna jó lesz.

a sorrend se mind1!!!
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.19 szombat, 09:13:34 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
sprinter
Vendég
« Új hozzászólás #8308 Dátum: 2008.07.21 hétfő, 12:51:12 »

Sziasztok !

Lambdaszondát lesz muszály vennem, és valami kompromisszumot kellene kötnöm ár, és minőség között. Tudom hogy nem mindegyik utángyártott lambda teszi úgy a dolgát mint ahogy kellene. Cikkszám alapján találtam Bosch szondát ami biztos hozzá való, de 38099 Ft-os ára igencsak borsos nekem. Ha nem találok jobbat ami biztos jó, akkor kénytelen leszek beszerezni . szomoru1 Tapasztalatokat szeretnék valakiktől akik most cserélték, olcsóbban hozzájutottak, és bevált nekik. Az autó 93' 1.6 .

Előre is köszönöm válaszaitokat.  worship
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8309 Dátum: 2008.07.21 hétfő, 13:01:55 »

Sziasztok !

Lambdaszondát lesz muszály vennem, és valami kompromisszumot kellene kötnöm ár, és minőség között. Tudom hogy nem mindegyik utángyártott lambda teszi úgy a dolgát mint ahogy kellene. Cikkszám alapján találtam Bosch szondát ami biztos hozzá való, de 38099 Ft-os ára igencsak borsos nekem. Ha nem találok jobbat ami biztos jó, akkor kénytelen leszek beszerezni . szomoru1 Tapasztalatokat szeretnék valakiktől akik most cserélték, olcsóbban hozzájutottak, és bevált nekik. Az autó 93' 1.6 .

Előre is köszönöm válaszaitokat.  worship

Ennyiért kapható gyári szonda!!! A nagyautós topicban kérj árat alvázszámod alapján Wyctortól!!!
Naplózva
sprinter
Vendég
« Új hozzászólás #8310 Dátum: 2008.07.21 hétfő, 13:23:47 »

Ennyiért kapható gyári szonda!!! A nagyautós topicban kérj árat alvázszámod alapján Wyctortól!!!

Hmm.. Naigen, ennyiért akár gyárit is. Köszönöm a tippet, de ha esetleg feléből megúsznám egy utángyártottból, ami valóban közel ugyanazt tudja.. ha egyáltalán létezik ilyen... Te nem tudsz valamit ajánlani, tanácsolni? Thx!
Naplózva
syrtis
Vendég
« Új hozzászólás #8311 Dátum: 2008.07.21 hétfő, 18:54:17 »

Hmm.. Naigen, ennyiért akár gyárit is. Köszönöm a tippet, de ha esetleg feléből megúsznám egy utángyártottból, ami valóban közel ugyanazt tudja.. ha egyáltalán létezik ilyen... Te nem tudsz valamit ajánlani, tanácsolni? Thx!
nem tudom, hogy bontotthoz mit szólsz. ezt a vaterán találtam: http://www.vatera.hu/ford_mondeo_lambda_szonda_81407710.html
bye
Naplózva
sprinter
Vendég
« Új hozzászólás #8312 Dátum: 2008.07.21 hétfő, 19:04:02 »

nem tudom, hogy bontotthoz mit szólsz. ezt a vaterán találtam: http://www.vatera.hu/ford_mondeo_lambda_szonda_81407710.html
bye

Áhh inkább nem kozkáztatok, ki tudja az előéletét, meg hogy mennyit fog bírni... Úgy tűnik sínen van minden, lesz gyári új ha minden igaz.
Azért thx.  Wink
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8313 Dátum: 2008.07.23 szerda, 15:28:00 »

Hi!

Mindenkinek köszönöm a segítő sorokat, az időszakos rejtélyes (be)indítási problémám megoldódni látszik, mióta a motortérben levő nagy "soros" kábelcsatlakozót széthúztam, meg vissza  Smiley ,  azóta mindig indul... Szemmel láthatóan is jó gennyesek (KH-sak) voltak az érintkezők a csatiban.
Sajnos van még egy problémám:
Tehát, 1995-ös MONDEO I. kombi 2000 ccm-es benzines, hidraulikus kuplunggal. A kuplung időszakosan mintha nem emelne ki kellően, emiatt nem enged váltani pl. 0-ból sebességbe. Ilyenkor leállítom a motort, beteszem sebességbe (1-es, vagy rüki), kuplung taposom, beindítom, pici rándulás után már egy darabig jó, de akkor is csak általában a pedálut végén emel annyira ki, hogy álló helyzetben váltani lehessen. Ilyenkor újabban megpróbálom  felpörgetve  csúsztatni /azért nem füstöltetni  Smiley / egy alkalommal a tárcsát, néha mintha segítene. Van, hogy napokig nem jelentkezik aztán a hiba, máskor sűrűbben előfordul. Ma például tartósan szakadó esőben, csúcsforgalomban teljesen kikészített, eső után mikor visszaültem, semmi gond nem volt. Mi lehet a gond? Szerintem a váltó tökéletes, soha egy reccs...

 Ezzel kapcsolatban kérdezném, a kuplungpedált benyomva az a pedálút végén ütközik egy állítható csavarba. Okozhat-e problémát ennek az ütközőnek a lejjebb állítása, ezáltal lehetőleg megnövelve a kuplung kiemelését. Van ennek a csavarnak a beállítására valamilyen előírás?  Okozhatja ennek az elállítása esetleg a munkahenger, kuplungmechanika meghibásodását?
Előre is nagyon köszönöm a segítséget. Ha tudnátok hidraulikus kuplungról rajz elérhetőséget, azért is örök hála Smiley .

Már kezd az Asszonynép otthon megbékélni, a Mondeoval, de jó lenne ha így is maradna  Smiley .

Üdvözlettel:

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.23 szerda, 18:18:33 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8314 Dátum: 2008.07.23 szerda, 15:52:08 »


Már kezd az Asszonynép otthon megbékélni, a Mondeoval, de jó lenne ha így is maradna  Smiley .

Üdvözlettel:

Feri

Első kőrben nézd meg, van-e a fékolajtartályban elég olaj, illetve érdemes lenne légteleníteni a rendszert. (a kuplung is arról jár)
Ha ez sem segít, akkor vszeg kinyomócsapágy / ésvagy tárcsa csere érett a dolog, többnyire a 2-t egyben szokjuk cserélni, és ilyenkor be szoktak iktatni váltóolaj cserét is.  Ez esetben kb 40+szerelés költségre lehet számítani (+6-8E Ft az olaj), viszont az elkövetkezendő 200.000 km-en problémamentes lesz a kuplungod.
Állítani NEM lehet a rendszeren, ez nem bowdenes.
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.23 szerda, 15:54:06 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8315 Dátum: 2008.07.23 szerda, 16:14:57 »

Első kőrben nézd meg, van-e a fékolajtartályban elég olaj, illetve érdemes lenne légteleníteni a rendszert. (a kuplung is arról jár)
Ha ez sem segít, akkor vszeg kinyomócsapágy / ésvagy tárcsa csere érett a dolog, többnyire a 2-t egyben szokjuk cserélni, és ilyenkor be szoktak iktatni váltóolaj cserét is.  Ez esetben kb 40+szerelés költségre lehet számítani (+6-8E Ft az olaj), viszont az elkövetkezendő 200.000 km-en problémamentes lesz a kuplungod.
Állítani NEM lehet a rendszeren, ez nem bowdenes.


Szia!

Sajnos anno légtelenítéssel, fékolajcserével kezdtem, semmi eredmény.

Boccs, hogy tovább forszírozom a dolgot, de szerinted merjek lejjebb állítani azon az ütköző csavaron?  Smiley

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8316 Dátum: 2008.07.23 szerda, 16:17:13 »

Szia!

Sajnos anno légtelenítéssel, fékolajcserével kezdtem, semmi eredmény.

Boccs, hogy tovább forszírozom a dolgot, de szerinted merjek lejjebb állítani azon az ütköző csavaron?  Smiley

Feri

Lehet állítani a csavaron. Ha nem bowdenes a cucc akkor ott lehet állítani holtjátékot TIS, - esetleg Autodata - hozza mit kell figyelni
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8317 Dátum: 2008.07.23 szerda, 17:22:11 »

(1-es, vagy lüki)

Bocses, de Rüki, nem lüki... ott a nagy R bötű a váltón, innen gondolom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8318 Dátum: 2008.07.23 szerda, 17:47:34 »

Bocses, de Rüki, nem lüki... ott a nagy R bötű a váltón, innen gondolom.

Szia!

Igazad van, tényleg R bötű van a váltón, s valóban  van még mit fejlődnöm, de remélem az ezt megelőző 17760 hozzászólásodban ennél hasznosabb segítséget is nyújtottál a fórumban segítséget kérőknek. Természetesen azonnal kijavítottam.

Üdvözlettel:

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.23 szerda, 18:22:48 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8319 Dátum: 2008.07.23 szerda, 18:07:05 »

Lehet állítani a csavaron. Ha nem bowdenes a cucc akkor ott lehet állítani holtjátékot TIS, - esetleg Autodata - hozza mit kell figyelni

Kösz a segítséget.

 Az általam említett csavar az amelyik egyértelműen a pedál benyomásának hosszát hivatott korlátozni. A holtjátékkal nincs gond, így addig az állítási lehetőségig nem is próbáltam eljutni. Sajnos  az általam elérhető autodata, Fitt, stb-n eddig nem találtam infot, így saját felelősségemre /mivel elállt az eső is Smiley  / első lépésnek kikaptam a csavart, így érezhetően megnőtt a kuplungpedál útja, valószínűleg jobban ki is emelt, de ütközésig taposva, enyhe kiemelőcsapágy, vagy más hang hallatszott. Így inkább visszaraktam a csavart és a rajta levő kontraanyát betekerve az így lehetséges maximális pedálutat állítottam be, ami érezhetően így is hosszabb mint az "eredeti". Mivel időszakos hibajelenségről van szó, az eredményt még nem tudom. Lehet, hogy értelmetlen a próbálkozásom, de mint említettem a kocsit  csak két hónapja vettem, előéletét, régi tulajt nem ismerem, szakszerűtlen szereléssel sajnos viszont találkozom, ez a kuplungprobléma kezdettől megvan, hátha...  Ha csak jövő tavaszig el tudnám odázni a kuplungcserét-hát anyagilag akkor is jobban jönnék ki... Meg lenne  más (olcsóbb) rendbetenni való is rajta, pl. az első lökhárító (is) igencsak nyomi:  www.mondeo1.fw.hu

Majd megírom az eredmény(?)t.

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.23 szerda, 18:15:20 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8320 Dátum: 2008.07.23 szerda, 20:41:58 »

Kösz a segítséget.

Majd megírom az eredmény(?)t.

Feri

Ahogy a tárcsáról kopik a cucli, úgy a kinyomócsapágy folyamatosan kijjebb "mászik" (hasonló a tárcsafék-betét elvéhez), így követi a kopást. Ha már nagyon elkopott, hiába az állítgatás, max rövid időre ér valamit, ráadásul sztem nem éri meg, mert esélyes, hogy főleg elhasználódott, kopott csapágy esetén csak olajszivárgást okoz, és még a fékolaj is fogyni fog. A legtisztább, ha elviszed, és megnézeted, mi a cserés, mert kellemetlen megszívni a harcif@..t egy autópálya kellős közepén Wink

Én is próbálgattam állítgatni a dolgot, kb 2 hónapja, de nem sokat ért, ráadásul egy hónap után már nem ment az autó 4000 fordulat fölé, úgy elkezdett csúszni.  wave
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8321 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 09:17:12 »

Ahogy a tárcsáról kopik a cucli, úgy a kinyomócsapágy folyamatosan kijjebb "mászik" (hasonló a tárcsafék-betét elvéhez), így követi a kopást. Ha már nagyon elkopott, hiába az állítgatás, max rövid időre ér valamit, ráadásul sztem nem éri meg, mert esélyes, hogy főleg elhasználódott, kopott csapágy esetén csak olajszivárgást okoz, és még a fékolaj is fogyni fog. A legtisztább, ha elviszed, és megnézeted, mi a cserés, mert kellemetlen megszívni a harcif@..t egy autópálya kellős közepén Wink

Én is próbálgattam állítgatni a dolgot, kb 2 hónapja, de nem sokat ért, ráadásul egy hónap után már nem ment az autó 4000 fordulat fölé, úgy elkezdett csúszni.  wave
Szia!

A leírásodból arra következtetek, hogy Nálad a gond az volt, hogy csúszott a kuplung, esetleg nem- vagy kicsi volt a holtjáték. Nálam harap  /tapad Smiley / rendesen, viszont csak ütközésig benyomott pedálnál  ill. néha még akkor sem emelt ki annyira, hogy álló helyzetben be tudjam tenni sebességbe. Na ezen a pedálon levő csavaron állítottam tegnap, hogy hosszabb legyen a pedál útja. Igy udvari próbán most jobban kiemel, hosszabb útra csak napok múlva megyek. Sajnos továbbra is csak a bowdenes kuplungról van némi rajzom- leírásom, a hidraulikusról nincs /ha csak Valaki ki nem segít  Smiley /, a motort-váltót széthúzva sem láttam még bele, így annak kialakításáról nem sokat tudok. Kb. 2-3 hónap múlva újra elkészül a  "szerelő"aknám, meg remélem lesz több időm,  addig jó lenne ezeket az "alsó problémákat" elodázni főleg anyagi okokból is. Az utóbbi 10-15 évben, ill. a mostani másik is az (Mitsubishi), japán autóim voltak, ezek elfeledtették velem az autó javítgatást, a rejtélyes hibák keresgélését, úgy tűnik ennek az időnek vége /bocsánatot kérek a Mondi rajongóktól -bár én is az kell lennem ha amint megláttam ott rögtön megvettem, pedig nem is volt tervezve a vásárlása/. Mióta 2 hónapja megvan, ehhez a típushoz igazán hozzáértő, korrekt árat kérő szerelőt, szervízt nem találtam, el is ment a kedvem a keresgéléstől, marad a "magad uram..." . Majd csak beletanulok Smiley . Szerintem nem csak én vagyok így Sad . Kösz a segítséget mindenkinek Smiley .

Feri
 
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8322 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 09:24:08 »

.......Mióta 2 hónapja megvan, ehhez a típushoz igazán hozzáértő, korrekt árat kérő szerelőt, szervízt nem találtam, el is ment a kedvem a keresgéléstől, marad a "magad uram..." . Majd csak beletanulok Smiley . Szerintem nem csak én vagyok így Sad . Kösz a segítséget mindenkinek Smiley .

Feri
 

Nem tudom hova valósi vagy, de BP-en Vik-hez járunk jó néhányan, korrekt munka, korrekt ár!   integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8323 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 10:05:28 »

...Mióta 2 hónapja megvan, ehhez a típushoz igazán hozzáértő, korrekt árat kérő szerelőt, szervízt nem találtam, el is ment a kedvem a keresgéléstől, marad a "magad uram..." . Majd csak beletanulok Smiley . Szerintem nem csak én vagyok így Sad . Kösz a segítséget mindenkinek

Ha Budapesti vagy akkor próbáld meg őket. Én náluk csináltatok minden nagyobb munkát. Eddig nem volt velük problémám.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8324 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 11:40:55 »


Beraktam a fehér index burákat. Nagyon jól néznek ki! Majd képeket is csinálok!

Fusim köszi worship a zsírozási tippet az ajtó biszb@szhoz. Mos már működik!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8325 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:01:21 »

Beraktam a fehér index burákat. Nagyon jól néznek ki! Majd képeket is csinálok!

Fusim köszi worship a zsírozási tippet az ajtó biszb@szhoz. Mos már működik!

 eljen nekem króm van  beka3

a zsír a legjobb neki nem rohad be sokáig, kontaktot meg adja szépen a zsír alatt is
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8326 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 22:49:26 »

Hova nyomtátok a zsírt?  fejvakaras
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8327 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 23:01:51 »

Hova nyomtátok a zsírt?  fejvakaras

Oda abba kis izébe ami jelzi ha nyitva van az ajtó! Nem tudom mi a neve. Ilyen rúgós valami.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8328 Dátum: 2008.07.26 szombat, 07:31:51 »

Ha Budapesti vagy akkor próbáld meg őket. Én náluk csináltatok minden nagyobb munkát. Eddig nem volt velük problémám.

Szia!

Kösz a tanácsot .

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8329 Dátum: 2008.07.26 szombat, 07:59:49 »

Nem tudom hova valósi vagy, de BP-en Vik-hez járunk jó néhányan, korrekt munka, korrekt ár!   integet2

Szia!

Bp., XVI. ker.-ben lakom, kösz a tanácsot, ha aktuális lesz megérdeklődöm Vik-től, merre is dolgozik.

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8330 Dátum: 2008.07.26 szombat, 08:06:25 »

Ha ez sem segít, akkor vszeg kinyomócsapágy / ésvagy tárcsa csere érett a dolog, többnyire a 2-t egyben szokjuk cserélni, és ilyenkor be szoktak iktatni váltóolaj cserét is.  Ez esetben kb 40+szerelés költségre lehet

Szia!

Az a + szerelés kb. mennyi HUF ?

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8331 Dátum: 2008.07.26 szombat, 09:40:34 »

A vezető oldali ajtó nyitásra nem reagál az utastér világítás ...Ha bármelyik ajtót nyitom ki akkor minden világítás kapcsol....

Hi!

Ez a problémám nekem is megvan, csak nálam nem az ajtóoszlopban levő kapcsoló kontakthibás, hanem a vezetéke  /elektromosan/ szakadt valahol beljebb. Vajon hova van csatlakoztatva a másik vége? Ha minden kötél szakad, behúzok egy másik vezetéket  és összekötöm valamelyik másik ajtó kapcsolójával pl. egy diódán keresztűl és akkor meg tudom oldani azt is, hogy  (csak) a vezető oldali ajtó nyitásakor jelezzen valami zümmer ha a világítás levett gyújtáskor felkapcsolva marad - mert gondolom ebbe a típusba (MONDEO I. KOMBI benzines 1995. évj.)  ez utóbbi sincs beszerelve. Persze jobb lenne megtalálnom ennek a fránya vezeték szakadásának a helyét, mint fusizni  Sad  . Elnézést, tudom, hogy már többször leírtátok, de nem találom, hogyan kell ennek a 12 sec-os utastér lámpának a búráját roncsolásmentesen lepattintani -egyszer próbáltam de feladtam.

Ciki, hogy már 2. napja csak én irogatok ebbe a rovatba, de biztosan jobb időtöltésetek van, lévén hétvége -jobb időt  kívánok Mindenkinek!

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8332 Dátum: 2008.07.26 szombat, 09:54:35 »

Elnézést, tudom, hogy már többször leírtátok, de nem találom, hogyan kell ennek a 12 sec-os utastér lámpának a búráját roncsolásmentesen lepattintani -egyszer próbáltam de feladtam.

Ha a tető világításról beszélsz akkor picit alányúlsz egy vékony nem hegyes kés végével vagy egy csavarhúzóval és kipattintod a feléd eső részét.

A másik problémádra meg majd jön Fusim mester és segít, abban sajnos nem tudok, bár ötletem van hogy hova mennek a vezetékek de hülyeséget nem akarok írni.

Nem baj ha írogatsz szinte mindenki így kezdte. Ha van valami problémád akkor segítünk megoldani, sőt látom pesti vagy így ha kell egy kis segítség akkor még az is menne.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8333 Dátum: 2008.07.26 szombat, 11:33:28 »

Ha a tető világításról beszélsz akkor picit alányúlsz egy vékony nem hegyes kés végével vagy egy csavarhúzóval és kipattintod a feléd eső részét.

A másik problémádra meg majd jön Fusim mester és segít, abban sajnos nem tudok, bár ötletem van hogy hova mennek a vezetékek de hülyeséget nem akarok írni.

Nem baj ha írogatsz szinte mindenki így kezdte. Ha van valami problémád akkor segítünk megoldani, sőt látom pesti vagy így ha kell egy kis segítség akkor még az is menne.

Nem 100 de szerintem a vezető ajtó kontakt kábele elmegy a jobb "A" oszlop tövében lévő nagy csatlakozóhoz. Az anyós lábtér burkolat mögött van a fémbe patintva, WD40 neki onnan a riasztóhoz ASWhez és a biztitáblához megy a műszerfali kötegben. Fehér kábel fekete csíkkal.
A Bal lábtérben a benzinelzáró kapcsoló mellett van egy nagy ovál csati a tetőkábelhez lehet ott is lehet kontakt hiba WD40.
Ajtócsatlakozót esetleg érdemes újrasaruzni és kapcsolót megtisztítva zsírozva visszaszerelni hátha megjavul.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8334 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 09:22:43 »

Sziasztok!
Ha már ez a téma akkor én is kérdeznék! MKII-es mondimban a sofőrajtóban van az ajtónyitást érzékelő kapcsoló? Mivel az oszlopon nyomasincs a kapcsolónak, viszot állandóan jelzi hogy nyitva van az ajtó. Ha az ajtóban van a kapcsoló hogyan lehet kiszedni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8335 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 17:54:01 »

Sziasztok!
Ha már ez a téma akkor én is kérdeznék! MKII-es mondimban a sofőrajtóban van az ajtónyitást érzékelő kapcsoló? Mivel az oszlopon nyomasincs a kapcsolónak, viszot állandóan jelzi hogy nyitva van az ajtó. Ha az ajtóban van a kapcsoló hogyan lehet kiszedni?
A "B" oszlopon, az ajtózár vasán kéne lennie egy nüanyag dobozkának, az a kapcsoló.
Ha nincs, akkor lehet, azért jelez állandóan.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #8336 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 21:03:42 »

Sziasztok!
Ha már ez a téma akkor én is kérdeznék! MKII-es mondimban a sofőrajtóban van az ajtónyitást érzékelő kapcsoló? Mivel az oszlopon nyomasincs a kapcsolónak, viszot állandóan jelzi hogy nyitva van az ajtó. Ha az ajtóban van a kapcsoló hogyan lehet kiszedni?
Ha mk1 e téren is hasonlatos mk2-vel, akkor az "A" oszlopon van egy fekete rugós 1cm-re kiálló "pöcsike", amit a becsukódó ajtó oldalvasa nyom be. Vagy eme fekete kapcsoló hibásodott meg, vagy "egyszerűen" csak lecsúszott a kapcsoló saruja (nekem ez volt az egyik hátsó ajtónál, világvége volt kihalászni a vezetéket az oszlopból), vagy ha neadjisten törött volt/lett az autó bal eleje, lehet, nem 100% lett a helyreigazítás, így nem nyomja be eléggé az ajtó a kapcsolót.
Naplózva

MKI 2.0i
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8337 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 20:11:03 »

A "B" oszlopon, az ajtózár vasán kéne lennie egy nüanyag dobozkának, az a kapcsoló.
Ha nincs, akkor lehet, azért jelez állandóan.
Köszi a válszt! Van rajta mivel, csak az egyik oldallal van ilyen hiba. Hogy lehet szétszedni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8338 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 20:14:50 »

Ha mk1 e téren is hasonlatos mk2-vel, akkor az "A" oszlopon van egy fekete rugós 1cm-re kiálló "pöcsike", amit a becsukódó ajtó oldalvasa nyom be. Vagy eme fekete kapcsoló hibásodott meg, vagy "egyszerűen" csak lecsúszott a kapcsoló saruja (nekem ez volt az egyik hátsó ajtónál, világvége volt kihalászni a vezetéket az oszlopból), vagy ha neadjisten törött volt/lett az autó bal eleje, lehet, nem 100% lett a helyreigazítás, így nem nyomja be eléggé az ajtó a kapcsolót.
Köszi a választ! Amire te gondolhatsz az a lábtér világitást kapcsolja?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8339 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 20:16:46 »

Köszi a válszt! Van rajta mivel, csak az egyik oldallal van ilyen hiba. Hogy lehet szétszedni?
Kicsavarod a csavarokat, ovatosan kihúzod a kábelt, próbalámpával megnézed, kap e áramot.
Ha igen akkor a kapcsoló halt meg. De lehet a vezeték halott.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #8340 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 20:36:40 »

Köszi a választ! Amire te gondolhatsz az a lábtér világitást kapcsolja?

Nem nyilatkozom. mk1-em van, lábtér világításom nincs. Enyimé ótóban az általam leírt kapcsoló segedelmével kapcsolódik a belső világítás.
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #8341 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 20:40:06 »

Nem nyilatkozom. mk1-em van, lábtér világításom nincs. Enyimé ótóban az általam leírt kapcsoló segedelmével kapcsolódik a belső világítás.
És a mondeomban ezirányú egyéb műszeregység nem lévén, számomra ez jelzi az ajtónyitást helyesen, vagy hibája esetén helytelenül.
Naplózva

MKI 2.0i
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8342 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 20:44:44 »

És a mondeomban ezirányú egyéb műszeregység nem lévén, számomra ez jelzi az ajtónyitást helyesen, vagy hibája esetén helytelenül.
Értem és köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8343 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 20:46:08 »

Kicsavarod a csavarokat, ovatosan kihúzod a kábelt, próbalámpával megnézed, kap e áramot.
Ha igen akkor a kapcsoló halt meg. De lehet a vezeték halott.
Köszönöm a választ, attól tartottam belülröl kell szétszedni
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
SOS
« Új hozzászólás #8344 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:00:49 »

Na jóestét, következő a kérdés:

Délután óta 3 henger jár a kocsiban, a 2-es henger áll. Gyújtás van, gyertya kicserélve, kábel jó.
1: mi lehet még, esetleg mit lehetne kitisztítani?
2: nagy baj, ha egy ideig 3 hengerrel jár - 1-2 hónap Tongue (fogyasztás, motor problémát okoz?)

3: asszem sajnos eladom, sajnos csalódnom kellett, műszakilag a mondi alulmúlja a citroen/alfa párost (tapsztalat...)  rinya
Vkit érdekel?
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8345 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:08:26 »


Ma tankoltam de a fedkompon nem változott a megtehető kilométerek szám. 64 kmtert mehettem volna még vele tankolás előtt. Miután tankoltam nem, hogy nem nőt de elkezdett innen fogyni és minden elfogyott 10 km csipog. Jelenleg 23 kmtert mehetnék még vele. A mutató rendesen áll a maxon. Mi lehet a gond? Ha nullára redukálom a komputert akkor nem történik semmi?
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8346 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:18:30 »

Na jóestét, következő a kérdés:

Délután óta 3 henger jár a kocsiban, a 2-es henger áll. Gyújtás van, gyertya kicserélve, kábel jó.
1: mi lehet még, esetleg mit lehetne kitisztítani?
2: nagy baj, ha egy ideig 3 hengerrel jár - 1-2 hónap Tongue (fogyasztás, motor problémát okoz?)

3: asszem sajnos eladom, sajnos csalódnom kellett, műszakilag a mondi alulmúlja a citroen/alfa párost (tapsztalat...)  rinya
Vkit érdekel?
Őszintén sajnálom a kocsiddal történteket! Nem akarlak megbántani, de a citroen/alfa párost semmi sem múlja alul!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8347 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:21:29 »

Kicsavarod a csavarokat, ovatosan kihúzod a kábelt, próbalámpával megnézed, kap e áramot.
Ha igen akkor a kapcsoló halt meg. De lehet a vezeték halott.
Utána néztem a dolognak, lehet hülyeségnek tűnik, de mintha a kapcsoló az ajtózárnyelv kapcsolná amikor becsukódáskor elfordul! Tehát szerintem a kapcsolóm az ajtóban van, és a zárnyelv "beforduláskor" nyom meg egy mikrokapcsolót !?!?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8348 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:22:11 »

Na jóestét, következő a kérdés:

Délután óta 3 henger jár a kocsiban, a 2-es henger áll. Gyújtás van, gyertya kicserélve, kábel jó.
1: mi lehet még, esetleg mit lehetne kitisztítani?
2: nagy baj, ha egy ideig 3 hengerrel jár - 1-2 hónap Tongue (fogyasztás, motor problémát okoz?)

3: asszem sajnos eladom, sajnos csalódnom kellett, műszakilag a mondi alulmúlja a citroen/alfa párost (tapsztalat...)  rinya
Vkit érdekel?

Injektor kábelköteg! 99.5% ha cseréjével sem indul be akkor ECU végfok tranyo is cserére szorul
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8349 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:24:36 »

Utána néztem a dolognak, lehet hülyeségnek tűnik, de mintha a kapcsoló az ajtózárnyelv kapcsolná amikor becsukódáskor elfordul! Tehát szerintem a kapcsolóm az ajtóban van, és a zárnyelv "beforduláskor" nyom meg egy mikrokapcsolót !?!?

Az a door ayar sensor a riasztó és AWS használja a jelét.
Világítás bimbam vagy pöckös nyomogomb van az "A" oszlopon vagy a "B" oszlopn a zár bepattintóba van kapcsoló évjárt függő
Naplózva
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.