Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:27:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261646 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8400 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 18:55:19 »

Tudom, ültem melletted Kunmadarason  integet2
Akkor is állt az autója!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8401 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 18:58:47 »

60-nál váltok 1-ből 2-esbe  wave
Villamossinen való előzéskor?!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Abrosz.
Vendég
« Új hozzászólás #8402 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 19:21:50 »

Tisztelt Egybegyűltek!

93-as 1.8i paraméterekkel bíró gépjárművem kupplungcsere érettség közelébe érkezett (1-esből, 2-esből indulásnál felengedésnél kisebb-nagyobb rángással gyorsul, mintha akadozva csúszna a tárcsa). Mivel az ebay-es 100EUR szettől a 90.000 HUF költségig minden felmerült, kérném a véleményeteket, hogy hogyan lehetne a leginkább költséghatékonyan megoldani ezt  témát. Még olyan tünet is van, hogy felengedett kupplungnál kopog a szerkezet, szal valami csapágy lehet (?).
Itt kopó, cserére szoruló alkatrész lehet a tárcsa, kiemelő szerkezet, középső csapágy? És ehhez jönne hozzá egy hidraulikus kinyomócsapágy? Vagy egy kupplungszettben már benne van minden, ami kellhet?

Köszi a segítséget!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8403 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 19:57:37 »

Tisztelt Egybegyűltek!

93-as 1.8i paraméterekkel bíró gépjárművem kupplungcsere érettség közelébe érkezett (1-esből, 2-esből indulásnál felengedésnél kisebb-nagyobb rángással gyorsul, mintha akadozva csúszna a tárcsa). Mivel az ebay-es 100EUR szettől a 90.000 HUF költségig minden felmerült, kérném a véleményeteket, hogy hogyan lehetne a leginkább költséghatékonyan megoldani ezt  témát. Még olyan tünet is van, hogy felengedett kupplungnál kopog a szerkezet, szal valami csapágy lehet (?).
Itt kopó, cserére szoruló alkatrész lehet a tárcsa, kiemelő szerkezet, középső csapágy? És ehhez jönne hozzá egy hidraulikus kinyomócsapágy? Vagy egy kupplungszettben már benne van minden, ami kellhet?

Köszi a segítséget!

Gyári szett - motorcraft -, sima kinyomócsapágy - a 93as még bowden működtetésű nem hidralikus - új bowden sem árt. Nagyautó topicban kérj árat Wyctortól
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8404 Dátum: 2008.08.04 hétfő, 22:23:43 »

Akkor is állt az autója!  eplus2

De jó, hogy itthon vagy már úgy hiányoztál eplus2 nyes !
Naplózva
lóri2i
Vendég
« Új hozzászólás #8405 Dátum: 2008.08.05 kedd, 16:34:38 »


  Sziasztok

 Egy kérdés.  Milyen időközönként illik cserélni
 a vizpumpát (2i) ?  Vezérműszíjjat akarok cseréltetni
 és ha jól tudom akkor célszerű.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8406 Dátum: 2008.08.05 kedd, 16:41:31 »

  Sziasztok

 Egy kérdés.  Milyen időközönként illik cserélni
 a vizpumpát (2i) ?  Vezérműszíjjat akarok cseréltetni
 és ha jól tudom akkor célszerű.
Üdv a Clubban!!
Minden második vezérműszíj cserénél, ha jól emlékszem.  integet2
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8407 Dátum: 2008.08.06 szerda, 10:33:24 »

http://www.cromax.hu/player.php?c=0&v=prizma.flv

hátha van olyan akinek még jól jöhet
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8408 Dátum: 2008.08.06 szerda, 10:36:52 »

http://www.cromax.hu/player.php?c=0&v=prizma.flv

hátha van olyan akinek még jól jöhet

Azért a lököst nem biztos, hogy le kell szedni ha van némi kézügyessége a mondeosnak  hehe
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8409 Dátum: 2008.08.06 szerda, 10:39:30 »

Azért a lököst nem biztos, hogy le kell szedni ha van némi kézügyessége a mondeosnak  hehe

az nekem is szemetszúrt, de ők tuggyák. azéé pozitív a dologban, h az első lámpához nem a háccsó lököst szedi le nyes nyes nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8410 Dátum: 2008.08.06 szerda, 10:45:31 »

az nekem is szemetszúrt, de ők tuggyák. azéé pozitív a dologban, h az első lámpához nem a háccsó lököst szedi le nyes nyes nyes
Legalább dolgoznak a 10ezer forintért, nehogy azt mondja a kuncsaft, hogy ezt ő is megcsinálja otthon fél óra alatt  hehe
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8411 Dátum: 2008.08.06 szerda, 11:06:47 »

az nekem is szemetszúrt, de ők tuggyák. azéé pozitív a dologban, h az első lámpához nem a háccsó lököst szedi le nyes nyes nyes

Két dolog: lehet feszegetni a lököst, de volt, akinek eltört. Szóval inkább kapjuk le.
A másik: a prizmát kár belerakni, mert ismét meg fog mattulni. Inkább a vésett üveg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8412 Dátum: 2008.08.07 csütörtök, 20:47:45 »

Tisztelt Egybegyűltek!

93-as 1.8i paraméterekkel bíró gépjárművem kupplungcsere érettség közelébe érkezett (1-esből, 2-esből indulásnál felengedésnél kisebb-nagyobb rángással gyorsul, mintha akadozva csúszna a tárcsa). Mivel az ebay-es 100EUR szettől a 90.000 HUF költségig minden felmerült, kérném a véleményeteket, hogy hogyan lehetne a leginkább költséghatékonyan megoldani ezt  témát. Még olyan tünet is van, hogy felengedett kupplungnál kopog a szerkezet, szal valami csapágy lehet (?).
Itt kopó, cserére szoruló alkatrész lehet a tárcsa, kiemelő szerkezet, középső csapágy? És ehhez jönne hozzá egy hidraulikus kinyomócsapágy? Vagy egy kupplungszettben már benne van minden, ami kellhet?

Köszi a segítséget!

Nagyaztónál 40e körül mozog a gyári szett!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8413 Dátum: 2008.08.07 csütörtök, 22:51:15 »


Azt vettem ma észre mivel egész nap a városban zötykölődtem és közben klímáztam, hogyha megy a klíma folyamatos de nem hangos rezgés jön a műszerfal felől. Olyan mintha rezegne az egész burkolat pedig nem. Végig kopogtattam de nem maradt abba. Honnan jöhet ez a hang illetve orvoslása mi módon lehetséges?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8414 Dátum: 2008.08.07 csütörtök, 23:30:02 »

Azt vettem ma észre mivel egész nap a városban zötykölődtem és közben klímáztam, hogyha megy a klíma folyamatos de nem hangos rezgés jön a műszerfal felől. Olyan mintha rezegne az egész burkolat pedig nem. Végig kopogtattam de nem maradt abba. Honnan jöhet ez a hang illetve orvoslása mi módon lehetséges?
neked manuális a klímád?, ha igen akkor passz
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8415 Dátum: 2008.08.07 csütörtök, 23:36:35 »

neked manuális a klímád?, ha igen akkor passz

Ha ez alatt azt érted, hogy nem digit klíma akkor igen. Köszi a segítséget eplus2 !
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8416 Dátum: 2008.08.08 péntek, 00:06:18 »

Ha ez alatt azt érted, hogy nem digit klíma akkor igen. Köszi a segítséget eplus2 !
Így nincs is mit!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8417 Dátum: 2008.08.08 péntek, 21:09:06 »


Ma megcsináltam az anyós oldali ablakemelőt. Eddig valahogy nem engedte le az ablakot. Megmozgattam és WD40 megoldotta a problémát. Bár a vezető oldali ablakemelő panelon lévő balra jobbra tologatható karnak a hasznára még nem jöttem rá. Bármelyik állásban tudom bármelyik ablakot mozgatni az adott ajtónál.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8418 Dátum: 2008.08.08 péntek, 21:39:16 »

Ma megcsináltam az anyós oldali ablakemelőt. Eddig valahogy nem engedte le az ablakot. Megmozgattam és WD40 megoldotta a problémát. Bár a vezető oldali ablakemelő panelon lévő balra jobbra tologatható karnak a hasznára még nem jöttem rá. Bármelyik állásban tudom bármelyik ablakot mozgatni az adott ajtónál.

A piros lámpa felé kapcsolva a hátsó üléseknél nem működnek a kapcsolók - gyereklezáró
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8419 Dátum: 2008.08.08 péntek, 23:26:16 »

A piros lámpa felé kapcsolva a hátsó üléseknél nem működnek a kapcsolók - gyereklezáró

Na ezaz! De működnek az ablakok mindkét állásban! Pedig szétszedtem és adtam neki is WD40-et (a kapcsoló aljzatnak).
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8420 Dátum: 2008.08.09 szombat, 08:11:11 »

Na ezaz! De működnek az ablakok mindkét állásban! Pedig szétszedtem és adtam neki is WD40-et (a kapcsoló aljzatnak).

Piros állás és ülj be hátra - onnan nem kéne menni.A vezető kapcsoló mindig megy
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8421 Dátum: 2008.08.09 szombat, 08:27:33 »

Piros állás és ülj be hátra - onnan nem kéne menni.A vezető kapcsoló mindig megy

Írtam, hogy bármelyik állásnál bármelyik ablak mozgatható. Nem a vezetőoldaliról irányítva, hanem minden ajtónál külön-külön megnézve. Majd belenézek én abba a kapcsolóba és kiderítem a hibát!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8422 Dátum: 2008.08.09 szombat, 21:20:59 »

Majd belenézek én abba a kapcsolóba és kiderítem a hibát!
Ez a beszéd!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8423 Dátum: 2008.08.09 szombat, 21:40:36 »

Ez a beszéd!  hehe

Muszáj, nagyon szeretném ha nyaralásra kész lenne a kárpitos dolgok, de lehet ez a projekt is megcsúszik időhiányában. 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8424 Dátum: 2008.08.10 vasárnap, 23:02:59 »

Üdv egybegyűltek!Sikeresen megjártam a családi nyaralást az én szörnyemmel.Egy gumicserén kívül nem is volt gond (kicsit kopott volt a nagytali óta az első....most meg 120 felett kapaszkodni kellett a kormányba de megoldódott...)szóval én nem járok sokat városon kívül és meglepett,hogy mennyi a relatíve kiskocsi az utakon.Ami furcsa,hogy sokan közülük legalábbis a su...ki,da...woo és egyéb gépek kormányánál ülve schuminak és fe...rinak érzik magukat és gépüket.Csak én vagyok a kuka v. tényleg így van?Mondhat bárki bármit,a nagygépek vezetői-bömös és társai de az említett márkák nagyobb képviselői is...-értelmesebben vezettek,mint az előbbiek.Ez mitől lehet?Furcsa volt,hogy pl. egy márkatárs-nevezzük fiesztának-próbált előzni csak nem ment neki.Tetszik-nem tetszik 15 év ide-oda nem egy súlycsoport...azért a 60-as táblánál körforgalom előtt sikerült neki,szerencséje volt,hogy nem zúgott bele senkibe....de a lejtőn előzni próbáló tojota se volt kutya....csak épp elfelejtette,hogy az 500-600 kg plusz nekem kicsikét jobb gyorsulást ad,emelkedőn meg az 1.2 nem húz...városban ezek a dolgok nem tűnnek fel ennyire,de így....szóval csak én vagyok elmaradva?Huh? Huh?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8425 Dátum: 2008.08.10 vasárnap, 23:24:08 »

Üdv egybegyűltek!Sikeresen megjártam a családi nyaralást az én szörnyemmel.Egy gumicserén kívül nem is volt gond (kicsit kopott volt a nagytali óta az első....most meg 120 felett kapaszkodni kellett a kormányba de megoldódott...)szóval én nem járok sokat városon kívül és meglepett,hogy mennyi a relatíve kiskocsi az utakon.Ami furcsa,hogy sokan közülük legalábbis a su...ki,da...woo és egyéb gépek kormányánál ülve schuminak és fe...rinak érzik magukat és gépüket.Csak én vagyok a kuka v. tényleg így van?Mondhat bárki bármit,a nagygépek vezetői-bömös és társai de az említett márkák nagyobb képviselői is...-értelmesebben vezettek,mint az előbbiek.Ez mitől lehet?Furcsa volt,hogy pl. egy márkatárs-nevezzük fiesztának-próbált előzni csak nem ment neki.Tetszik-nem tetszik 15 év ide-oda nem egy súlycsoport...azért a 60-as táblánál körforgalom előtt sikerült neki,szerencséje volt,hogy nem zúgott bele senkibe....de a lejtőn előzni próbáló tojota se volt kutya....csak épp elfelejtette,hogy az 500-600 kg plusz nekem kicsikét jobb gyorsulást ad,emelkedőn meg az 1.2 nem húz...városban ezek a dolgok nem tűnnek fel ennyire,de így....szóval csak én vagyok elmaradva?Huh? Huh?
Szerintem ez inkább az élmények topicba való.
És remélem azért nem szivattál direkt senkit!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8426 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 06:53:24 »

szóval csak én vagyok elmaradva?Huh? Huh?
Igen  nyes
70-el poroszkáló pözsót 160-al sikerült megelőzni, mert mikor melléértem, feléledt benne a verseny szellem. Aztán persze mikor lelassultam 100-ra visszaelőzött, bár 3. volt a két sáv között.  gun 
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8427 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 06:59:05 »

70-el poroszkáló pözsót 160-al sikerült megelőzni, mert mikor melléértem, feléledt benne a verseny szellem.

Te kis Fittipaldi wave , azért vigyázz magadra és az autóra.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8428 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 07:05:54 »

Te kis Fittipaldi wave , azért vigyázz magadra és az autóra.
Ott előztem meg, ahol Cegléd előtt négy sávos lesz, ő meg ott előzött vissza, ahol ismét két sáv van csak.
(Persze ez a Németországi Cegléd előtti autópálya  eplus2)
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8429 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 07:10:25 »

Ott előztem meg, ahol Cegléd előtt négy sávos lesz, ő meg ott előzött vissza, ahol ismét két sáv van csak.
(Persze ez a Németországi Cegléd előtti autópálya  eplus2)

Mindjárt gondoltam, hogy ez külhonban hajtottad végre vigyor3 .
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8430 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 08:44:14 »

Szerintem ez inkább az élmények topicba való.
És remélem azért nem szivattál direkt senkit!  wave
Azt azért nem,a topical igazad van...de feltűnő,hogy kisautósok nem húzódnak le,belesz...nak abbba,hogy más is közlekedne az úton.Aki meg cirkálóval "poroszkál" annak mindegy,hogy megelőzik,láthatóan nem foglalkoztak vele.Leszűrve a tanulságot,jobban figyelni kell rájuk.Na,megyek termosztátot venni,azt hiszem megadta magát.Városban beáll normálba,az országúton meg meg se mozdul,marad a nullán.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8431 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 11:27:47 »

Igen  nyes
70-el poroszkáló pözsót 160-al sikerült megelőzni, mert mikor melléértem, feléledt benne a verseny szellem. Aztán persze mikor lelassultam 100-ra visszaelőzött, bár 3. volt a két sáv között.  gun 

ez csak 206 lehetett, azok hiszik, h az összes 206os WRC eplus2 nekem még az ódival volt ugyanilyen, csak összesen 2 sávos úton. lendületből gondoltam az előzést úgy 100 magasságába mivel ő ment v 70el, de mikor mellé értem láthatóan a váltót kezdte rángatni. na én is vissza3 és padló. húzatás 140 aztán 4, és beálltam elé. kiraktam az elakadásjelzőt, és még 220ig gyorsítottam  hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8432 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 11:31:21 »

ez csak 206 lehetett, azok hiszik, h az összes 206os WRC eplus2 nekem még az ódival volt ugyanilyen, csak összesen 2 sávos úton. lendületből gondoltam az előzést úgy 100 magasságába mivel ő ment v 70el, de mikor mellé értem láthatóan a váltót kezdte rángatni. na én is vissza3 és padló. húzatás 140 aztán 4, és beálltam elé. kiraktam az elakadásjelzőt, és még 220ig gyorsítottam  hehe
206-os volt  eplus2
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8433 Dátum: 2008.08.11 hétfő, 12:57:16 »


Ma egy újabb évre meg van a zöldkártya taps . Köszönet érte Csaba14-nek worship !
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8434 Dátum: 2008.08.12 kedd, 11:13:13 »


Csak nem úszom meg a jobboldali ablakemelő motor és kapcsoló cserét. Ma végleg beadta a kulcsot a szerkezet. Autóvillamosságinál rámértünk a kapcsoló eleve nem reagál semmire és direkt 12 Volttal sem emel az ablak. Szóval qka.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8435 Dátum: 2008.08.12 kedd, 12:55:06 »

Van egy szett plazma számlapom MKI benzinesbe be való ződ vagy kék színre átkapcsolható - alapból fehér színű. Maga a lap világít, színes számok stb gyújtóval kábelekkel. Beszerelés könnyen megoldható, a mutatókat nem kell leszedni átfűzhetők a lapokon.




akciósan 15eFt ért!
Naplózva
syrtis
Vendég
« Új hozzászólás #8436 Dátum: 2008.08.12 kedd, 17:19:06 »

sziasztok
az 1,8 benzines és1,8 diesel váltója különbözik?
benzinesből akarnék átaplikálni egy autómata váltót dieselbe.
bye
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8437 Dátum: 2008.08.12 kedd, 18:26:25 »

sziasztok
az 1,8 benzines és1,8 diesel váltója különbözik?
benzinesből akarnék átaplikálni egy autómata váltót dieselbe.
bye

Nem nyerő más az áttétel ! A fordulatszámmérőt nézd meg diesel és benzin esetén ott a különbség. Van Vasváron egy lezsírozott MKI váltóm 1.8 hoz garantált 80ezer km-t futott német autóból! írj egy jó árat amit megér wave
Naplózva
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #8438 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:01:49 »

sziasztok
az 1,8 benzines és1,8 diesel váltója különbözik?
benzinesből akarnék átaplikálni egy autómata váltót dieselbe.
bye
Meresz vallalkozas! De ha sikerulne minden elismeresem a tied LENNE! Bar szerintem sosem mukodne jol. Hiszen a benzines es a diesel elektronikaja teljesen kulönbözö, igy ha a mechanikus akadlyokat le is kuzdened meg ott az elektronika!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8439 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:26:57 »

Hali!Suba klubtársnak a következő lett a gondja:nem mindig nyit ill. zár a jobbhátsó ajtaja.Igaz,neki kettese van,de a jobbhátsó ajtó láthatóan egyesből való,de a kettes zárja van beleaplikálva.A motorja hallhatóan működik,de mégse zár v. nyit.Elég lehet fújni a zárszerkezetet v. bontsuk az ajtót is?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8440 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:29:10 »

Hali!Suba klubtársnak a következő lett a gondja:nem mindig nyit ill. zár a jobbhátsó ajtaja.Igaz,neki kettese van,de a jobbhátsó ajtó láthatóan egyesből való,de a kettes zárja van beleaplikálva.A motorja hallhatóan működik,de mégse zár v. nyit.Elég lehet fújni a zárszerkezetet v. bontsuk az ajtót is?

A csatit is fújjátok be gazdagon hátha. (Azért a kárpit csavarokat nem árt kiszerni oldalt ha bontani kell zárt ajtónál)
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8441 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:33:12 »

Van egy szett plazma számlapom MKI benzinesbe be való ződ vagy kék színre átkapcsolható - alapból fehér színű. Maga a lap világít, színes számok stb gyújtóval kábelekkel. Beszerelés könnyen megoldható, a mutatókat nem kell leszedni átfűzhetők a lapokon.


akciósan 15eFt ért!
Szia! MKII V6-ba nem tucc ilyet?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8442 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:35:33 »

A csatit is fújjátok be gazdagon hátha. (Azért a kárpit csavarokat nem árt kiszerni oldalt ha bontani kell zárt ajtónál)
Köszönöm!Ez az eszembe se jutott!
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8443 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:37:37 »

Az első ajtóknál van egy csatlakozó ami nem tudom mire szolgál. Az ajtó kárpit mögött, de a lemezre felfogatva a jobb közép felé. Nem volt rá kötve semmi és nem tudom mit lehetne rárakni.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8444 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:37:41 »

Szia! MKII V6-ba nem tucc ilyet?

Megoldható - van már pár darab a clubban Wink ahhoz van fekete számlapos is
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8445 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:38:23 »

Az első ajtóknál van egy csatlakozó ami nem tudom mire szolgál. Az ajtó kárpit mögött, de a lemezre felfogatva a jobb közép felé. Nem volt rá kötve semmi és nem tudom mit lehetne rárakni.

Infra szem a kilincsbe, vagy komfort relé
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8446 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:41:16 »

Infra szem a kilincsbe, vagy komfort relé

Mi az a komfort relé?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8447 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:42:05 »

Mi az a komfort relé?
Egy nagyon kényelmes relé  Wink
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8448 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:44:17 »

Egy nagyon kényelmes relé  Wink

És az nekem miben jó eplus2 ?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8449 Dátum: 2008.08.12 kedd, 19:46:13 »

És az nekem miben jó eplus2 ?
Nem kényelmetlen, abban  eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.