Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:51:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5252083 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8500 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 11:59:24 »

sziasztok
úgy tudom, hogy a fényszóróban levő plexit (ami sárgulni szokott) lehet külön is venni. Tud valaki címet ahol kapni ilyent.
köszönöm

cromax.hu oldalon van egy video hogy cserélik a bénák Wink a profik nem szedik le a lököst csak az üveget akasztják ki. Kunmadarasra jössz megmutatom hogy kell!
Naplózva
zottya
Vendég
« Új hozzászólás #8501 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 12:46:12 »

cromax.hu oldalon van egy video hogy cserélik a bénák Wink a profik nem szedik le a lököst csak az üveget akasztják ki. Kunmadarasra jössz megmutatom hogy kell!
ha már itt tartatok hadd kérdezzem meg, hogy üvegcserét is meg lehet oldani úgy, hogy a lököst nem piszkálom?
köszi előre is
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8502 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 12:46:58 »

ha már itt tartatok hadd kérdezzem meg, hogy üvegcserét is meg lehet oldani úgy, hogy a lököst nem piszkálom?
köszi előre is
NEM. Az üveg alatti tömítő gumik miatt semmiképp, mert nem lehet őket visszatuszkolni utána
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8503 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 13:23:20 »

ha már itt tartatok hadd kérdezzem meg, hogy üvegcserét is meg lehet oldani úgy, hogy a lököst nem piszkálom?
köszi előre is

kb 3 órás piszmogással ki lehet szerelni az egész lámpasort, úgy hogy a lökös a helyén marad. Kell egy jó 1/4 es készlet csuklóval flexibilis szárral
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #8504 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 15:40:08 »

Én is cseréltem már prizmát a lámpákban (2x) úgy hogy nem bántottam a lököst!
Piszmogós de vissza lehet tenni a gumikat!
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #8505 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 15:45:28 »

Ja és ma eltörött a csomagtartó záram!
Az egyik felén letört mind a két fül! Csak azt nem tudom hogyan! falbav
Most próbálom megcsinálni de ha nem sikerül mennyiért lehet boltolni egy ilyet?
5 ajtós a verda!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8506 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 16:12:27 »

Én is cseréltem már prizmát a lámpákban (2x) úgy hogy nem bántottam a lököst!
Piszmogós de vissza lehet tenni a gumikat!
Nálam ketten csináltuk lökös leszedés nélkül.Remélem többet nem kell....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8507 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 16:14:58 »

Ja és ma eltörött a csomagtartó záram!
Az egyik felén letört mind a két fül! Csak azt nem tudom hogyan! falbav
Most próbálom megcsinálni de ha nem sikerül mennyiért lehet boltolni egy ilyet?
5 ajtós a verda!
Szia!Milyen fül tört le?Ez ötajtósé volt:
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_hatso_zar_1993_1996_85776095.html
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #8508 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 16:31:53 »

Szia!Milyen fül tört le?Ez ötajtósé volt:
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_hatso_zar_1993_1996_85776095.html
Helló!
Ez lenne az!
A képen a baloldali rögzítőfül ami egymás fölé van hajtva!
Mind a kettő lemez eltörött most egy ismerősnél van megpróbáljuk hegeszteni de ha nem sikerül akkor megegyezhetünk!
Azért köszi ha kell akkor kereslek!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8509 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 19:22:38 »

Helló!
Ez lenne az!
A képen a baloldali rögzítőfül ami egymás fölé van hajtva!
Mind a kettő lemez eltörött most egy ismerősnél van megpróbáljuk hegeszteni de ha nem sikerül akkor megegyezhetünk!
Azért köszi ha kell akkor kereslek!
Rendben!mindenesetre addig leveszem (na nem mintha akkora kereslet lenne rá...),aztán jelezd légyszíves azt is,ha nem kell.Akkor majd visszarakom.
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #8510 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 21:55:45 »

Rendben!mindenesetre addig leveszem (na nem mintha akkora kereslet lenne rá...),aztán jelezd légyszíves azt is,ha nem kell.Akkor majd visszarakom.
Szeva misi107!
Bocs a zaklatásért de most hoztam haza a zárat sikerült  a hegesztés!  eljen
Be is szereltem működik rendesen!
Nagyon rendes volt tőled!
Köszi!  worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8511 Dátum: 2008.08.29 péntek, 08:29:05 »

Szeva misi107!
Bocs a zaklatásért de most hoztam haza a zárat sikerült  a hegesztés!  eljen
Be is szereltem működik rendesen!
Nagyon rendes volt tőled!
Köszi!  worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship
Szia!Köszönöm,hogy szóltál!Ha esetleg kell valami bontott cucc keress meg nyugodtan.Igaz,hogy már sokmindent kiárultam,de azért van még eladó alkatrész.
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #8512 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 14:19:30 »

Hy!
Olyan problémám volna hogy a sok le-fel húzkodástól megkarcolódott az üvegem (kívülről) vagy csak a gyári fólia!
Lehet ezzel valamit kezdeni vagy qka!?
Ha rátennék egy másik fóliát akkor eltüntetné?Amúgy is le szeretném majd sötétíteni körbe az egészet!
Javaslatokat várok mindenkitől aki ért hozzá!
Köszi!

Ui.:Mit kell cserélnem ha nem akarok többet így járni?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8513 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 14:33:35 »

Hy!
Olyan problémám volna hogy a sok le-fel húzkodástól megkarcolódott az üvegem (kívülről) vagy csak a gyári fólia!
Lehet ezzel valamit kezdeni vagy qka!?
Ha rátennék egy másik fóliát akkor eltüntetné?Amúgy is le szeretném majd sötétíteni körbe az egészet!
Javaslatokat várok mindenkitől aki ért hozzá!
Köszi!

Ui.:Mit kell cserélnem ha nem akarok többet így járni?


A vízlehúzók elkoszolódtak azt kell cserélni meg az üveget. Vízlehúzóból újat vegyél, bontott üveg nehéz ügy, de nem lehetetlen.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8514 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 14:33:54 »

Hy!
Olyan problémám volna hogy a sok le-fel húzkodástól megkarcolódott az üvegem (kívülről) vagy csak a gyári fólia!
Lehet ezzel valamit kezdeni vagy qka!?
Ha rátennék egy másik fóliát akkor eltüntetné?Amúgy is le szeretném majd sötétíteni körbe az egészet!
Javaslatokat várok mindenkitől aki ért hozzá!
Köszi!

Ui.:Mit kell cserélnem ha nem akarok többet így járni?

a vízlehúzó gumit, az ablak alján. általában a vége elvízkövesedik, és ez karcolja össze az ablakot
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8515 Dátum: 2008.09.01 hétfő, 09:08:34 »


AWS ellenőrzőmodul kijelző fóliáját lehet cserélni? Az enyém nagyon megvan kopva. A kijelző jó csak a fólia cserés.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8516 Dátum: 2008.09.02 kedd, 19:34:38 »

Üdv Nektek!Vettem az autóra gumikat.Dunlop....életem legnagyobb tévedése...már a legenyhébb kanyarban is úgy nyikorog-csikorog,hogy mindenki hülyének néz...látom a járókelőkön,hogy mi a véleményük...másnak van tapasztalata vele?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8517 Dátum: 2008.09.02 kedd, 19:38:01 »

Üdv Nektek!Vettem az autóra gumikat.Dunlop....életem legnagyobb tévedése...már a legenyhébb kanyarban is úgy nyikorog-csikorog,hogy mindenki hülyének néz...látom a járókelőkön,hogy mi a véleményük...másnak van tapasztalata vele?

A futóműved be van állítva? Új guminál nem ártana... szerintem a dunlop nem rossz.
Amúgy a guminak kell egy pár tíz km, hogy egy kicsit megkopjon, hogy tapadjon rendesen.
Lengéscsillapítók? Milyenek voltak a régi gumik, amiket lecseréltél? Nem márka érdekel, hanem nem volt félrekopva, kagylós, etc, etc?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8518 Dátum: 2008.09.02 kedd, 19:46:13 »

A futóműved be van állítva? Új guminál nem ártana... szerintem a dunlop nem rossz.
Amúgy a guminak kell egy pár tíz km, hogy egy kicsit megkopjon, hogy tapadjon rendesen.
Lengéscsillapítók? Milyenek voltak a régi gumik, amiket lecseréltél? Nem márka érdekel, hanem nem volt félrekopva, kagylós, etc, etc?
Szia!Nincs semmi gond a futóművel,mert azt is megnézték.Az előző Firestone-volt ill. hátul most is az van.Csak azóta van ez,hogy ezt tették rá.Irtó hülyén érzem magam,amikor már elindulásnál is csinálja....(de nem új,hanem 80%-os használt...mivel szeretném eladni nem ruházok be újakba...)
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8519 Dátum: 2008.09.03 szerda, 18:17:49 »

Szia!

Véleményem szerint a kerékcsapágyakat minden képpen halgasd meg felemelt kerékkel mert az bizony okozhat
nagy zajt menet közben!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8520 Dátum: 2008.09.03 szerda, 18:18:41 »

Szia!Nincs semmi gond a futóművel,mert azt is megnézték.Az előző Firestone-volt ill. hátul most is az van.Csak azóta van ez,hogy ezt tették rá.Irtó hülyén érzem magam,amikor már elindulásnál is csinálja....(de nem új,hanem 80%-os használt...mivel szeretném eladni nem ruházok be újakba...)

Forgásirány rendben van?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8521 Dátum: 2008.09.03 szerda, 19:28:01 »

Szia!Nincs semmi gond a futóművel,mert azt is megnézték.Az előző Firestone-volt ill. hátul most is az van.Csak azóta van ez,hogy ezt tették rá.Irtó hülyén érzem magam,amikor már elindulásnál is csinálja....(de nem új,hanem 80%-os használt...mivel szeretném eladni nem ruházok be újakba...)

Akkor csinál leginkább ilyet, ha nem egyenletesen van kopva, hanem az oldala kicsit jobban le van nyalva. ezt 80 százalékos guminál lehet hogy első ránézésre észre sem veszed, csak ha mellétennél egy újat és látod hogy milyennek kéne lenni
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8522 Dátum: 2008.09.03 szerda, 22:30:49 »

Akkor csinál leginkább ilyet, ha nem egyenletesen van kopva, hanem az oldala kicsit jobban le van nyalva. ezt 80 százalékos guminál lehet hogy első ránézésre észre sem veszed, csak ha mellétennél egy újat és látod hogy milyennek kéne lenni
Végül is mindegy,ha minden jól megy,akkor eladom addig meg ez van.
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8523 Dátum: 2008.09.04 csütörtök, 21:59:59 »

Üdv minden kedves fórumtársnak!

Szakértelmetekben és az MKI-es Mondeók szeretetében eltöltött, rengeteg esztendő tapasztalataiban bízva fordulok ismét hozzátok segítségért.
Misztikus és nehezen megfogható, talányos kis eset ez. Kérem az olvasó türelmét, hosszú történet lesz és ígérem bővelkedik izgalmakban.
 
Valami rendíthetetlenül csattog a bal első futóművemben. (Mondeo MKI '94 TD 4, ajtó) Bár a csattogás nem teljesen fedi le a hangot amit hallok, de a kotyogás sem igazán megfelelő kifejezés. Valahol a kettő között. Nem is fémes zaj, néha azaz érzésem mintha két nagyon kemény műanyagtárgyat ütnének össze, olyan.
Gödörbe, kátyúba hajtáskor hallom, de nem következetesen, azaz nem mindig. Jellemzőbben akkor, amikor beleesik a kerék valami mélyebben fekvőbe (csatornafedél stb.) , de hallottam már olyankor is amikor felfut egy magasabban álló útrészre. Sokszor kettőt csattanik gyorsan egymás után mintha visszapattanna.
Jön a jogos kérdés: mi ebben az izgalmas? Vacak a futóműved, 'oszt kész.  Eddig valóban nem volt sok izgi, de most jön ám a java!

A hangot erőteljesebben akkor hallom, ha jobbra fordítom a volánt. Tehát ha kanyarodok akkor hangosabb. Itt már kezd érdekes lenni.
Nagyjából mióta a nyári gumik fent vannak, fékezéskor kb. 68 és 45 km/h között erősen remeg az autó. Se fölötte se alatta semmi gond. Ha 130-ról lassítok akkor is 70-ig sima, aztán nagyon komolyan begerjed, és 45-nél mintha elvágták volna, megint sima. Feltétel előtt minden nyári kerék centrírozva lett, 0-ra kisúlyozva, tehát nem ütnek. Ez már azért izgibb.
Még egy kis adalék, hogy fokozzam: a motortérben a rugótorony tetején levő gumiágy a benne lelévő menetes teleszkópvéggel és a rátekert anyacsavarral kompletten, ahogy van úgy egybe, szabd kézzel körbetekerhető.
És a legérdekesebb pedig most jön: Ha felemelik az autót és megvizsgálják, hogy mi a rák baja van, nem találnak semmit (ez még hagyján, erről később).
Miután visszatették a lábára, hopp, eltűnik a probléma úgy két-három napra (városi közlekedésben). Aztán egyszer csak halkan kezd visszalopakodni, majd visszatér és megint zörög és csattogkopogkotyog. Na ez már szinte horror.

Ha még egyáltalán olvas valaki idáig, akkor elmesélném, hogy milyen intézkedéseket tettem ezidáig ennek megszüntetésére. (Zárójelben megjegyzendő és nem elhanyagolható tény, hogy 2,5 évvel ezelőtt volt egy vétlen karambolom, ami pont az ominózus futóművemet bontotta le 0-ra, de a javítás után  minden rendben volt kb 1,5 évig. Ezért nem gondolom, hogy ennek komoly köze lenne hozzá, a beépíttet alkatrészek hasonló korú autóból bontottak. Futóművet pedig elsőre, gyári beállításra lőttek az akkori összerakás után.)

A probléma kb. 1 éve van meg.
Első intézkedés a toronycsapágyak cseréje volt. Párban, mindkét oldalon.
Majd cserélve lettek a kutyacsontok is, állapotuk indokolta.
Tavasszal fékfelújítás, tárcsák, betétek cserélve. Gyári cucc ment bele.
Ezek után az összes első lengőkarszilent cserére került, szintén gyárira. + Stabilizátor rúd szilent és bilincsek Itt már elég tanácstalanok voltunk.
Biztos ami biztos, kicseréltettem a kerékcsapágyat és az állógömbfejet. Semmi változás.
Az utólsó löket az ma történt meg:
Teljesen szétszedték, gólyaláb ki, teló, rugó ki. Minden vissza is ment, sehol semmi gond. Minden szilent, csapágy jó.

Mentem a városban este és ahogy teltek a kilométerek megint kezdtem hallani a hangot. Elkeseredtem.

Adjon nekem valaki tanácsot, mi az ördög lehet a hang forrása. Vittem több helyre, több szerelő is látta, de nem tudja senki.

Ami megfordult bennem: A teleszkóp, a gólyaláb, kormánymű, bölcső, féltengely??? De mivel szétszedték és ott jártak majd mégsem láttak semmit nem tudom.

Köszönöm mindenkinek, aki végigolvasta, egy nagy  worship Smiley

Reményteli üdvözlettel: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8524 Dátum: 2008.09.05 péntek, 08:13:38 »


Hmmm...esetleg a kasztnin nem találtok deformációra utaló jeleket?Ugye ezek az autók úgy lettek tervezve,hogy balesetben törik meg roppnam minden.Nem lehet,hogy egy meggyengült rész folyamatosan változik és húzza magával a futóművet?A balesetes felnid van fennt?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8525 Dátum: 2008.09.05 péntek, 08:18:42 »

Üdv minden kedves fórumtársnak!
.........
Ami megfordult bennem: A teleszkóp, a gólyaláb, kormánymű, bölcső, féltengely??? De mivel szétszedték és ott jártak majd mégsem láttak semmit nem tudom.

Köszönöm mindenkinek, aki végigolvasta, egy nagy  worship Smiley

Reményteli üdvözlettel: Hanzsi


Nem idéztem be az egészet marhahosszú nem kis idő volt míg begépelted.

Az első kerekek felnik rendben vannak? fel kéne tenni egy gépre és megnézni jó gumisnál ahol még új a gép nincs-e tojás ütés valami deformáció rajta. Jó próba lenne egy hátsó kerék előre első hátra csere. Kopogó hangot a stabpálca és a szilent esetleg a stabilizátor szilent szokott adni.
Megemeled az autót alábakolod, majd kis hidraulikus emelővel megemeled a lengőkart - tehermentesíted - fa közbetéttel a gombfejnél - és közbe mozgatod a kereket, agyat - rá rá emelsz a trapézra hátha előjön az a fránya hang.
Gyári szilentek mentek bele? ha nem lehet az utángyártott rossz van olyan ami 1000km-ert sem bír ki.
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8526 Dátum: 2008.09.05 péntek, 08:54:26 »

Hmmm...esetleg a kasztnin nem találtok deformációra utaló jeleket?Ugye ezek az autók úgy lettek tervezve,hogy balesetben törik meg roppnam minden.Nem lehet,hogy egy meggyengült rész folyamatosan változik és húzza magával a futóművet?A balesetes felnid van fennt?

Üdv misi107!

Kasztnin nem volt semmi deformálódás, a karambolkor a két autó oldala csúszott össze (lélekjelenlétemnek köszönhetően nem lett frontális) és az ő autója kihúzta az én első futóművemet. A lökhárító minimálisan törött, meg a lemezek gyűrődtek ahogy egymáson csúsztunk. Nem hiszem, hogy valami negyon megnyomódott volna. Balesetes felni van fenn, (hátul) de télen téli gumi garnitúra acélfelnin, akkor sincs változás, tehát ez sajna kilőve.

Off
asszem tőled vettem egy kormányművet kb. 2 hónapja. Még nem épült be, de közeleg a napja. Csak ez a sok szabadságolás... Smiley
On
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8527 Dátum: 2008.09.05 péntek, 09:28:53 »


Nem idéztem be az egészet marhahosszú nem kis idő volt míg begépelted.

Az első kerekek felnik rendben vannak? fel kéne tenni egy gépre és megnézni jó gumisnál ahol még új a gép nincs-e tojás ütés valami deformáció rajta. Jó próba lenne egy hátsó kerék előre első hátra csere. Kopogó hangot a stabpálca és a szilent esetleg a stabilizátor szilent szokott adni.
Megemeled az autót alábakolod, majd kis hidraulikus emelővel megemeled a lengőkart - tehermentesíted - fa közbetéttel a gombfejnél - és közbe mozgatod a kereket, agyat - rá rá emelsz a trapézra hátha előjön az a fránya hang.
Gyári szilentek mentek bele? ha nem lehet az utángyártott rossz van olyan ami 1000km-ert sem bír ki.


Üdv fusim!

Az első kerekek rendben kell, hogy legyenek, volt fenn téli gumi garnitúra acélfelnivel, kicentrírozott nyári gumi garnitúra alufelnivel és cserélgettük is őket előre hátra. Nyáriak a tél beálltával mennek görgőzésre, ha visszakerül a téli max megszűnik a remegés fékezéskor. Csattogás volt a télivel is.
(további érdekesség, hogy miután a felemelés után eltűnik a probléma egy rövid időre, akkor kevésbé remeg fékezéskor...)
Satbpálca szilent és bilincs cserelve gyárira. (ez a hosszú rúd keresztbe a kétoldali futóművet köti össze - jól tudom?)
Stabilizátor is lett cserélve még régebben, (ez meg az un. kutyacsont, ha jól tudom) tegnap ezt is rendben találták.
Szilentek is gyáriak mentek bele, sokkal kulturáltabb lett az autó, elötte mindenhonnan csettegett-csattogott, most már inkább csak onnan.

Ezt az alábakolósat lehet megcsináltatom valahol, egyik szerelőnél.

Köszi a tanácsot: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8528 Dátum: 2008.09.05 péntek, 09:43:18 »


Üdv fusim!

Az első kerekek rendben kell, hogy legyenek, volt fenn téli gumi garnitúra acélfelnivel, kicentrírozott nyári gumi garnitúra alufelnivel és cserélgettük is őket előre hátra. Nyáriak a tél beálltával mennek görgőzésre, ha visszakerül a téli max megszűnik a remegés fékezéskor. Csattogás volt a télivel is.
(további érdekesség, hogy miután a felemelés után eltűnik a probléma egy rövid időre, akkor kevésbé remeg fékezéskor...)
Satbpálca szilent és bilincs cserelve gyárira. (ez a hosszú rúd keresztbe a kétoldali futóművet köti össze - jól tudom?)
Stabilizátor is lett cserélve még régebben, (ez meg az un. kutyacsont, ha jól tudom) tegnap ezt is rendben találták.
Szilentek is gyáriak mentek bele, sokkal kulturáltabb lett az autó, elötte mindenhonnan csettegett-csattogott, most már inkább csak onnan.

Ezt az alábakolósat lehet megcsináltatom valahol, egyik szerelőnél.

Köszi a tanácsot: Hanzsi

Olvasom volt valami karambol is autóval, meg kéne vizsgálni méricskélni a segédvázkeretet - ugyan nem kis munka, de a  kormányműcserénél azt is cs. re venni.
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8529 Dátum: 2008.09.05 péntek, 10:41:13 »

Olvasom volt valami karambol is autóval, meg kéne vizsgálni méricskélni a segédvázkeretet - ugyan nem kis munka, de a  kormányműcserénél azt is cs. re venni.

Én is gondoltam már a bölcsőre, de tegnap kifejezetten futóműveshez vittem és hangsúlyosan rákérdeztem a bölcsőre, de mondták hogy rendben van az is.
Bár szabad szemmel nézték gondolom.
Az a vicc hogy másfél évig a baleset után nem volt semmi gond.
Bölcső szilentet szoktak cserélni? Esetleg lehet hogy ott ment el valami....

Most a kormánymű a legfontosabb, (meg a műszaki) aztán lehet hogy kicseréltetem a lengéscsillapítókat, meg az első rugókat, Alapon nagyon lent ül az eleje a a kocsinak, futóműves szerint lehet ültették az elejét. A feneke meg magasan fenn...

Teszek fel képeket a balesetes állapotról, hátha valaki meglát valamit.
Meg lefotózom így is, hogy szerintetek ültették-e. Ezt má' ugyis régen meg akartam kérdezni.

Köszönöm az eddigi segítséget is.

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8530 Dátum: 2008.09.05 péntek, 14:16:08 »

Én is gondoltam már a bölcsőre, de tegnap kifejezetten futóműveshez vittem és hangsúlyosan rákérdeztem a bölcsőre, de mondták hogy rendben van az is.
Bár szabad szemmel nézték gondolom.
Az a vicc hogy másfél évig a baleset után nem volt semmi gond.
Bölcső szilentet szoktak cserélni? Esetleg lehet hogy ott ment el valami....

Most a kormánymű a legfontosabb, (meg a műszaki) aztán lehet hogy kicseréltetem a lengéscsillapítókat, meg az első rugókat, Alapon nagyon lent ül az eleje a a kocsinak, futóműves szerint lehet ültették az elejét. A feneke meg magasan fenn...

Teszek fel képeket a balesetes állapotról, hátha valaki meglát valamit.
Meg lefotózom így is, hogy szerintetek ültették-e. Ezt má' ugyis régen meg akartam kérdezni.

Köszönöm az eddigi segítséget is.

Hanzsi
Üdv!Most már emlékszem...szóval,szerintem ludas /is/ lehet a kasztni,én amikor nekimentem a fának az oldalával,a jobb első oszloptól a jobb oldalát húztam végig.Mégis lett egy nagy kifli a kasztniban+a jobb hátsó ajtónál a benzinszűrőnél a jobb tartó is szépen benyomódott.Valszeg ez+az ajtó merevítése mentette meg az asszonyt a súlyos sérülésektől.Teljesen csak az autó szétbontása után lehetett látni,hogy merre vezette el a váz az energiát.Szóval ne becsüld le egy ütközés erejét,képes érdekes dolgokat produkálni akkor is ha csak később jön elő probléma (persze inkább ne legyen igazam...).Másik tapasztalatom a mostani autóval:nekem is balelső kerék vacakol(t)...kicseréltettem mindent mint Te.Ugyanaz a jelenség...a szerelő darabokra szedte,minden jó...és azóta is lehet érezni,hogy valami mintha vacakolna,egy pontban ütne a gumi v. mittudomén.És mégis,semmi baja.A tavaszi nagytalin meghajtottam ill. szeretek padlógázzal közlekedni (10 km/h-tól ami kifér...)és mégis semmi gond nincs vele.Szóval,van ilyen... azért a teleszkópok cseréje nem árt,esetleg váltótartó,motortartó,féltengely hibája mennyire elképzelhető??? wave
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.05 péntek, 14:18:55 írta misi107 » Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8531 Dátum: 2008.09.05 péntek, 17:24:27 »

Üdv!Most már emlékszem...szóval,szerintem ludas /is/ lehet a kasztni,én amikor nekimentem a fának az oldalával,a jobb első oszloptól a jobb oldalát húztam végig.Mégis lett egy nagy kifli a kasztniban+a jobb hátsó ajtónál a benzinszűrőnél a jobb tartó is szépen benyomódott.Valszeg ez+az ajtó merevítése mentette meg az asszonyt a súlyos sérülésektől.Teljesen csak az autó szétbontása után lehetett látni,hogy merre vezette el a váz az energiát.Szóval ne becsüld le egy ütközés erejét,képes érdekes dolgokat produkálni akkor is ha csak később jön elő probléma (persze inkább ne legyen igazam...).Másik tapasztalatom a mostani autóval:nekem is balelső kerék vacakol(t)...kicseréltettem mindent mint Te.Ugyanaz a jelenség...a szerelő darabokra szedte,minden jó...és azóta is lehet érezni,hogy valami mintha vacakolna,egy pontban ütne a gumi v. mittudomén.És mégis,semmi baja.A tavaszi nagytalin meghajtottam ill. szeretek padlógázzal közlekedni (10 km/h-tól ami kifér...)és mégis semmi gond nincs vele.Szóval,van ilyen... azért a teleszkópok cseréje nem árt,esetleg váltótartó,motortartó,féltengely hibája mennyire elképzelhető??? wave

Hi!

Hát én is ilyentől tartok, hogy valami előjön ami a baleset következménye.
De a végére járok ha addig élek is....

Teleszkópokat meg fogom méretni a jövő héten, de érzésre vacakok. Szerelők szerint rendben vannak, mert ha lenyomják szépen visszajön az autó.
Viszont ha gödörbe megyek, néha azt hiszem rögtön kettétörik a kocsi. Meg zajos is a futómű az ominózus csattogáson kívül is.
Bakokat átnézetem a kormánymű cserénél. Úgyis arra lesznek a szorgos kezek.

Néhány kép a törött állapotból:

http://images.netbag.hu/20080905/17145555312.JPG
http://images.netbag.hu/20080905/17145962550.JPG
http://images.netbag.hu/20080905/17150297965.JPG
http://images.netbag.hu/20080905/17150576502.JPG
http://images.netbag.hu/20080905/17150863411.JPG
http://images.netbag.hu/20080905/17151130175.JPG
http://images.netbag.hu/20080905/17151455688.JPG
http://images.netbag.hu/20080905/17151863309.JPG
http://images.netbag.hu/20080905/17152089621.JPG

Este teszek fel képeket arról ahogy most áll az autó.

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8532 Dátum: 2008.09.05 péntek, 18:36:09 »


Hát,úgy látom azért kapott rendesen.Szerintem tényleg nem elképzelhetetlen,hogy deformálódott a kasztni.Ezt akkor tudod ellenőrizni,ha felbakolják a kocsit,beszintezik és egyből kiderül,hogy van-e valami bibi.De ahogy látom,a féltengely v. kihajtás hibája sem elképzelhetetlen.Nézd meg az enyémet-a régit-törés után.Bár csak a jobb hátulja törött,a balhátsó felfüggesztés is tropára ment,elhajlott minden-ettől még saját lábon ment....
http://kepfeltoltes.hu/080905/KEP3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080905/KEP1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8533 Dátum: 2008.09.06 szombat, 10:14:08 »

Sziasztok! A Mondeo-m alapjárati betegségére keresek megfelelő gyógymódot. Amikor megszereztem az autót, stabil volt még az alapjárat. Kicsit magas értéket tartott, úgy 1100 környékét, de az kötődhetett ahhoz, hogy a kipufogócsonk végig volt repedve, és a rajta lévő (EGR szelephez, meg a levegő injektorhoz menő) csövek több helyen  töröttek voltak. Autóm átépítése közben nem hagyhattam a hibát, így cseréltem végül az egész elemet. Vákuumcsövek közül is több eltört, vagy a végét járta, ezért azokat is újra cseréltem. Ha pedig már ennyire rendbetettem mindent, gondoltam, hogy legyen a történet kerek, és még egy szívósor tisztítást is adtam a kocsinak. Ezek után örülnöm kellett volna a motor csodás muzsikájának, de hamar ráfagyott a mosoly a képemre. Indítás után közvetlen olyan a motor, mint aki épp készül megfulladni, de ez 1-2 másodperc után megszűnik. Az vezérlés megemeli a fordulatot (kb ezerig), majd visszaenged 850 környékére, és tartja. Idáig még talán elmenne a dolog. Sőt, miután beáll egyenesbe a motor, már-már lehetne örülni, hogy mégis minden rendben, de nem. A boldog pillanatok körülbelül addig tartanak, amíg a hőmérő mutatója el nem éri az N betűt. A termosztát is körülbelül ekörnyékén nyit, de ebben nem vagyok biztos. A motor fordulata egyszer csak lekúszik 650-700 környékére, és erőteljes rángatásba kezd, de körülbelül úgy, mint aki épp készül megszökni a motortérből. Ha a kocsit ilyenkor D fokozatba teszem, és hagyom gáz nélkül menni, akkor a mozgásában is érzékelhető a rángatás. Ezt egészen odáig csinálja, amíg gázadással meg nem emelem a fordulatot, vagy gázadással el nem indulok vele. Menet közben már nincsenek gondok, szépen egyenletesen jár a motor. Megálláskor még 1 percig tartja rendesen az alapjáratot, aztán megint kezdi a rángatást. A napokban viszont (valószínűleg) ehhez kapcsolódóan újabb hibát fedeztem fel. Ha a motort kihúzatom magas fordulatig, kb olyan 4000 környékére, akkor megint kezd bedilizni, mivel ugrál 3500 és 4000 között. Utánaolvastam a dolgoknak, és egyenlőre 3 dolgot találtam, ami okozhatja a fent leírt hibákat. Az első ilyen a karterszuszogó szelep. Igazándiból ezt a kis golyós szelepet sose maceráltam, de a lelki békém érdekében a jövő hét folyamán cserélem. Talán ehhez kapcsolódóan fogjátok írni a gumi T-elemet, de azt ellenőriztem - kicsit már könnyen jön le a helyéről, de még alapvetően tart, és nincs kilyukadva. A második lehetséges hibaforrásként a gyújtókábeleket azonosítottam. Bár leszedéskor mindig vigyáztam rájuk, csak a pipánál húztam le őket, akkor is mozgatva, de nem mai darabok, szóval előfordulhatott a sérülésük. A harmadik tippem, aminek a hibajelenségeinek leírása sokban hasonlított az enyémhez, az a lamdaszonda. Ővele aztán bármi megtörténhetett, mivel a szívócsonk leszenvedése közben (ami a nem mindig egyszerű csavarhelyekhez való célszerszám-keresés miatt eltartott 1-2 napig) csak egy legumizott fólia védte a külvilág viszontagságaitól. Ötleteiteket hálásan várom, hogy a felsoroltakból, vagy azokon kívül mit lenne érdemes megnéznem. Szép napot mindenkinek! wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8534 Dátum: 2008.09.06 szombat, 15:29:36 »

Sziasztok! A Mondeo-m alapjárati betegségére keresek megfelelő gyógymódot. Amikor megszereztem az autót, stabil volt még az alapjárat. Kicsit magas értéket tartott, úgy 1100 környékét, ................ket hálásan várom, hogy a felsoroltakból, vagy azokon kívül mit lenne érdemes megnéznem. Szép napot mindenkinek! wave

Milyen évjárat? a szervó tartály mellett nincs villogtató csati hátha megmondja mi nem tetszik neki. Lehet egy csomó dolog miatt hőfok jeladó gyertyakábel. Első körbe összes csatlakozó kapjon WD 40 et a motortérbe az automamata váltó edis modulja is.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8535 Dátum: 2008.09.06 szombat, 22:57:17 »

Sziasztok! A Mondeo-m alapjárati betegségére keresek megfelelő gyógymódot. Amikor megszereztem az autót, stabil volt még az alapjárat. Kicsit magas........Szép napot mindenkinek! wave
Jó vonalon kapisgálsz.
Cseréld ki a gyertyakábeleket, mert írtad, hogy elég régiek, én azokat hibajelenség nélkül is kicserélném.
Szerintem a probélmádat a karterszuszogó szelep cseréje fogja megoldani. (Legalább is Vik mondott olyat, hogy okozhat alapjárati ingadozást.)
Ha az nem segít, akkor én passzolok. Majd írd meg, mire jutottál!  integet2 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8536 Dátum: 2008.09.07 vasárnap, 09:24:38 »

Sziasztok! A Mondeo-m alapjárati betegségére keresek megfelelő gyógymódot.
Szerintem csinálj egy kompresszió mérést.
Nekem hasonló esetem volt, (igaz az 1,8 TD) át volt égve a hengerfejpakolás.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8537 Dátum: 2008.09.07 vasárnap, 10:45:09 »

Milyen évjárat? a szervó tartály mellett nincs villogtató csati hátha megmondja mi nem tetszik neki. Lehet egy csomó dolog miatt hőfok jeladó gyertyakábel. Első körbe összes csatlakozó kapjon WD 40 et a motortérbe az automamata váltó edis modulja is.

1993 szeptemberi az autó (bár találtam már benne nem bolygatott részeken 94 eleji cuccokat, és amúgy is az autó fele 94 utáni autókból van összerakva  vigyor3). A lámpás villogtató csatija ott van a tűzfalon. Kísért már a használata. Ha hétfőn nem segít a karterszuszogó cseréje, akkor mindenképpen megejtem. Bár gondolkodok valami profibb sufnituningon, azaz bekötöm állandóra a villogót a műszerfalba, egy kapcsolóval kiegészítve. A WD40ezés még az újbóli összeszereléskor megvolt. Esetleg megnézem még az EDIS modult mégegyszer.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8538 Dátum: 2008.09.07 vasárnap, 10:55:51 »

Szerintem csinálj egy kompresszió mérést.
Nekem hasonló esetem volt, (igaz az 1,8 TD) át volt égve a hengerfejpakolás.

Ez kb a legvégső eset. Nem volt gond az autó motorjával, amikor anno le lett állítva 2 évre, sőt időközben se, amikor beindítgattam, hogy ne álljon be, meg ne haljon meg az akku. A problémák a motortéri matatásomkor kezdődtek, amikor kicseréltem a fentebb leírt dolgokat. Biztos vagyok benne, hogy valami aprócska hiba akkor csúszott be, amikor a törött kipufogó csonkot cseréltem, és a szívócsövet kipucoltam, mert a helyteremtés miatt olyankor mindent szét kellett kapni a motortérben (a motoron-váltón kívül).
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8539 Dátum: 2008.09.07 vasárnap, 11:04:10 »

Jó vonalon kapisgálsz.
Cseréld ki a gyertyakábeleket, mert írtad, hogy elég régiek, én azokat hibajelenség nélkül is kicserélném.
Szerintem a probélmádat a karterszuszogó szelep cseréje fogja megoldani. (Legalább is Vik mondott olyat, hogy okozhat alapjárati ingadozást.)
Ha az nem segít, akkor én passzolok. Majd írd meg, mire jutottál!  integet2 wave

Hétfőre hozza a cromax az új szelepet, szóval legkésőbb keddre benn lesz a kocsiban, és remélem, hogy helyrerakja a hibát, mert a gyertyakábellal már kell várnom 1 hetet, hogy anyagilag megengedhessem magamnak (ugyebár csak gyárit). Keddre remélem még a lamdaszonda is cserére kerül, szóval előbb, vagy utóbb megkerül a hiba forrása. Amint jutok valamire, természetesen megosztom itt mindenkivel.  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8540 Dátum: 2008.09.07 vasárnap, 18:49:10 »

Üdv Emberek!Valami kismanó elbújt az autóban és nem engedi a benzint a motorba.Rekorddal zártam az utóbbi két alkalommal,a városi fogyasztás 11 és 12.5-re jött ki (bár ez utóbbiban van egy Szeged-Hmvhely rekordközeli idővel és sebességgel...).Hatalmas vissza/előre?/lépés a korábbi 14-15-höz képest bár a gázt ugyanúgy ólomlábbal nyomom és az autó se gyengélkedik... nyes
Naplózva
lacapapa1986
Vendég
« Új hozzászólás #8541 Dátum: 2008.09.08 hétfő, 19:40:53 »

Üdv.

Nekem olyan kérdésem lenne hogy mivel egy öreg bácsi szemből "elütött" egy robogóval, hogy hogy lehet levenni az első lököst? Mert a bal oldali 2 db anyával nincs gondom de a jobb oldalon alulról a klíma csővek vannak útban fentről pedig szinte minden a lámpától kezdve az összes csőig ami van az autóban.

Előre is köszi a helpet.

Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8542 Dátum: 2008.09.08 hétfő, 20:39:50 »

Üdv.

Nekem olyan kérdésem lenne hogy mivel egy öreg bácsi szemből "elütött" egy robogóval, hogy hogy lehet levenni az első lököst? Mert a bal oldali 2 db anyával nincs gondom de a jobb oldalon alulról a klíma csővek vannak útban fentről pedig szinte minden a lámpától kezdve az összes csőig ami van az autóban.

Előre is köszi a helpet.



Kell egy kb 70cm es toldó és csukló amivel lentről - akna - eléred az anyákat
Naplózva
lacapapa1986
Vendég
« Új hozzászólás #8543 Dátum: 2008.09.08 hétfő, 22:58:44 »

Kell egy kb 70cm es toldó és csukló amivel lentről - akna - eléred az anyákat


Köszi..  worship :worship:csak sikerül leszednem  nyes nyes
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8544 Dátum: 2008.09.10 szerda, 13:06:19 »

Végül is mindegy,ha minden jól megy,akkor eladom addig meg ez van.

Szia!

Ne izgasd Magad!!!  Smiley

Be fog kopni, és nem csikorog majd. Még új gumiknál is előfordul, hogy futómű, minden ok., és az elején pl. kanyarban vonyít mint akit nyúznak. Hát még ha már félrekoptatták előzőleg!

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8545 Dátum: 2008.09.10 szerda, 17:45:24 »

Sziasztok!

Mk1-es Moncsikámba keresek gyári, fabetétes műszerfal elemeket.
középkonzol,kézifékkonzol,kilincs,ajtóbehúzó fogyantyú,stb

+MK2-es szintén gyári faberakásos mászerfalegységet(kilóméteróra,fedcomp)

Ha valaki tud eladót,akkor írjon egy privát üzenetet!

Köszönöm szépen!


Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8546 Dátum: 2008.09.10 szerda, 17:46:59 »

Sziasztok!

Mk1-es Moncsikámba keresek gyári, fabetétes műszerfal elemeket.
középkonzol,kézifékkonzol,kilincs,ajtóbehúzó fogyantyú,stb

+MK2-es szintén gyári faberakásos mászerfalegységet(kilóméteróra,fedcomp)

Ha valaki tud eladót,akkor írjon egy privát üzenetet!

Köszönöm szépen!


www.max-car.hu nál szokott lenni de nem 1 honap alatt hanem 1/2 év kell mire minden meglesz türelem sok utánajárás
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.10 szerda, 20:04:54 írta fusim » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8547 Dátum: 2008.09.10 szerda, 19:42:07 »

Szia!

Ne izgasd Magad!!!  Smiley

Be fog kopni, és nem csikorog majd. Még új gumiknál is előfordul, hogy futómű, minden ok., és az elején pl. kanyarban vonyít mint akit nyúznak. Hát még ha már félrekoptatták előzőleg!

Feri
Igazság szerint mások tapasztalata érdekel kimondottan ezzel a gyártóval,hogy érdemes-e máskor ezt venni v. egyszerűen csak sz..ba nyúltam és a többi termékük nem ilyen.
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.11 csütörtök, 08:43:13 írta misi107 » Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8548 Dátum: 2008.09.10 szerda, 22:28:59 »

Sziasztok!

Mk1-es Moncsikámba keresek gyári, fabetétes műszerfal elemeket.
középkonzol,kézifékkonzol,kilincs,ajtóbehúzó fogyantyú,stb

+MK2-es szintén gyári faberakásos mászerfalegységet(kilóméteróra,fedcomp)

Ha valaki tud eladót,akkor írjon egy privát üzenetet!

Köszönöm szépen!

Nézelődj még a vaterán és a teszveszen is.
A napokban láttam ott lámpakapcsoló famintás burkolatot.
K.m.-et miért akarsz cserélni?
Fedcomp miatt keresd MK2 klubtagunkat, neki szokott lenni.


Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8549 Dátum: 2008.09.10 szerda, 23:50:04 »

Én egy törésmentes, famintázatú középső könyöklős dobozzal is beérném. Ha már motorikusan gyengélkedik az autó, legalább jól nézzen ki...  Grin Lamdaszonda cseréje amúgy csak kicsit simított az alapjáraton, de felmelegedve még mindig rángat. Esetleg nincs valakinek valami jobb képe, leírása a karterszuszogó szelep cseréjére? Mert amim van, attól nem lettem okosabb, és nem akarok megint lebontani mindent, hogy megtaláljak egy csavart, egy gumicsövet, meg az alatta lévő szelepecskét. Segítséget előre is köszi!  worship
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.