Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:15:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5255301 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8550 Dátum: 2008.09.10 szerda, 23:58:06 »

Én egy törésmentes, famintázatú középső könyöklős dobozzal is beérném. Ha már motorikusan gyengélkedik az autó, legalább jól nézzen ki...  Grin Lamdaszonda cseréje amúgy csak kicsit simított az alapjáraton, de felmelegedve még mindig rángat. Esetleg nincs valakinek valami jobb képe, leírása a karterszuszogó szelep cseréjére? Mert amim van, attól nem lettem okosabb, és nem akarok megint lebontani mindent, hogy megtaláljak egy csavart, egy gumicsövet, meg az alatta lévő szelepecskét. Segítséget előre is köszi!  worship
nécsak, mit találtam neked :  http://www.teszvesz.hu/item434760237_ford_mondeo_i_ii_s_fa_mintazatu_burkolatok.html
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8551 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 00:07:54 »

Nézelődj még a vaterán és a teszveszen is.
A napokban láttam ott lámpakapcsoló famintás burkolatot.

Azt már lebizniszeltük. Vatárán kívül - a múltkori minitalin - elkelt! 
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8552 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 13:24:30 »


Őt ismerem! Tőle vettem egy pár dolgot a mondimba. Pl.: MKII műszerfalkeretet, rádió kiskart irányjelzővel, meg egérmozit.
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8553 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 13:25:28 »

Azt már lebizniszeltük. Vatárán kívül - a múltkori minitalin - elkelt! 

Akkor azért tűnt el a vaterárol!  wave
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #8554 Dátum: 2008.09.12 péntek, 00:39:24 »

Sziasztok!

Vadi új Mondeo tulaj vagyok. Ez egy '95ös járgány 1.8TD változatban. Van néhány kehéje, de előbb-utóbb orvosolva lesznek. Viszont ami aggaszt az az, hogy rádobtam egy nyomásmérőt a turbó utáni ágra és fullon 0.8 bar-al tölt. Ennek az értéknek így kell lennie vagy tudna többet is, ha jó lenne? Amúgy a nyomás ágban a csövekben és a kúúúlerben van olaj, tehát gatyára van már kopva. Km is irtó sok van benne így nem csodálkozom.
Ha valaki tudna segíteni feltennék néhány kérdést és aztán a válaszokat megköszönném.
1 : mekkora a full töltés értéke?
2 : mekkora nyomáson kell nyissanak a porlasztócsúcsok?
3 : mi a normál olajfogyasztása a motornak mondjuk /10000km?
Ezen kívül miért lehet az, hogy olyan gyenge a motor 0,4 töltés alatt, mintha csak egy 1.6D szívóval mennék és utána is csak mértékkel indul meg? Egyszóval miért ilyen harmat a motor? Hallottam arról, hogy az adagolók le szoktak pusztulni 200E km után. Ilyen a jelenség amikor nem szállít elég anyagot alacsony fordulaton?

köszi : K.
Naplózva
Zombi
Vendég
« Új hozzászólás #8555 Dátum: 2008.09.12 péntek, 10:27:17 »

Sziasztok!

Vadi új Mondeo tulaj vagyok. Ez egy '95ös járgány 1.8TD változatban. Van néhány kehéje, de előbb-utóbb orvosolva lesznek. Viszont ami aggaszt az az, hogy rádobtam egy nyomásmérőt a turbó utáni ágra és fullon 0.8 bar-al tölt. Ennek az értéknek így kell lennie vagy tudna többet is, ha jó lenne? Amúgy a nyomás ágban a csövekben és a kúúúlerben van olaj, tehát gatyára van már kopva. Km is irtó sok van benne így nem csodálkozom.
Ha valaki tudna segíteni feltennék néhány kérdést és aztán a válaszokat megköszönném.
1 : mekkora a full töltés értéke?
2 : mekkora nyomáson kell nyissanak a porlasztócsúcsok?
3 : mi a normál olajfogyasztása a motornak mondjuk /10000km?
Ezen kívül miért lehet az, hogy olyan gyenge a motor 0,4 töltés alatt, mintha csak egy 1.6D szívóval mennék és utána is csak mértékkel indul meg? Egyszóval miért ilyen harmat a motor? Hallottam arról, hogy az adagolók le szoktak pusztulni 200E km után. Ilyen a jelenség amikor nem szállít elég anyagot alacsony fordulaton?

köszi : K.

Szia !

A 0,8 bar az a gyári nyomásérték.
Ez a 0,8 bar kb.: 1800-as fordulaton épül fel és innen érzed, hogy húz a gép. Ez mind normális.
Fel lehet huzogatni a töltőnyomást 1 bar-ig de ovatosan. Komolyabb eredményt a Citromhéja és Bodicsek féle tuningal lehet produkálni.
Ehhez BOScH adagoló és változó geometriás GT 17-es turbó kell. Boda 1.2-es töltőnyomással közlekedett. És bitangul ment a gép.

Üdv: Zombi
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8556 Dátum: 2008.09.12 péntek, 11:22:35 »

Igazság szerint mások tapasztalata érdekel kimondottan ezzel a gyártóval,hogy érdemes-e máskor ezt venni v. egyszerűen csak sz..ba nyúltam és a többi termékük nem ilyen.

Szia!

Akkor most sajnos sok hasznomat nem veszed   Undecided .
Firestone-m volt, azzal meg voltam elégedve, Dunlop sajnos nem. Viszont mivel általában (ismerőstől kapott) használt gumikra cserélem a lefutottakat, tapasztalom, hogy amíg "helyre nem kopik", főleg elől, sokszor olyan mintha a kerékösszetartás, futóműbeállítás tök elment volna.Kell pár száz km. mire javul a dolog. Ezt azért el szerettem volna mondani, hátha segítek vele bárkinek   angel .

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.25 csütörtök, 18:44:25 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8557 Dátum: 2008.09.12 péntek, 14:24:47 »

Szia!

Akkor most sajnos sok hasznomat nem veszed   Undecided .
Firestone-m volt, azzal meg voltam elégedve, Dunlop sajnos nem. Viszont mivel általában (ismerőstől kapott) használt gumikra cserélem a lefutottakat, tapasztalom, hogy amíg "helyre nem kopik", főleg elől, sokszor olyan mintha a kerékösszetartás, futóműbeállítás tök elment volna.Kell pár száz km. mire javul a dolog. Ezt azért el szerettem volna mondani, hátha segítek vele bárkinek   angel .

Feri
Látod,a Firestone nekem is nagyon bejött.Sajnos,most nem volt nekik csak ezek,de azt hiszem utoljára...
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #8558 Dátum: 2008.09.12 péntek, 23:25:19 »

Szia !

A 0,8 bar az a gyári nyomásérték.
Ez a 0,8 bar kb.: 1800-as fordulaton épül fel és innen érzed, hogy húz a gép. Ez mind normális.
Fel lehet huzogatni a töltőnyomást 1 bar-ig de ovatosan. Komolyabb eredményt a Citromhéja és Bodicsek féle tuningal lehet produkálni.
Ehhez BOScH adagoló és változó geometriás GT 17-es turbó kell. Boda 1.2-es töltőnyomással közlekedett. És bitangul ment a gép.

Üdv: Zombi

Szia!

Köszi a gyors választ. Egyelőre nem tunyingolni akarom csak ismerkedem a kocsival. Geometriás turbóra meg pláne nincs keret. A 0.8-at is sajnos csak 3000 meg néha fölötte egy picivel adja le. Szóval akkor ez valahol mégsem normális.
A többi kérdésre is tud nekem valaki választ adni? Ha minden jól megy kapok porlasztócsúcsokhoz műszert és be tudom majd mérni, hogy hol nyitnak ezért szeretném tudni a gyári értéket.

üdv : K.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8559 Dátum: 2008.09.13 szombat, 11:29:25 »

Sziasztok Kedves Típustársak!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy a hűtőből hogyan lehet leereszteni a vizet?
Van alul egy leeresztőcsavarja?
Ha ez megvan,akkor utánna hogyan töltöm fel a hűtőt?
Ugyanis szeretném lecserélni a hűtőfolyadékot fagyálóra,de közvetlen beöntőnyílást nem látok a hűtőn.
Szóval hogyan kell feltölteni a rendszert és leengedni?

Köszönöm!

Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8560 Dátum: 2008.09.13 szombat, 11:31:02 »

Sziasztok Kedves Típustársak!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy a hűtőből hogyan lehet leereszteni a vizet?
Van alul egy leeresztőcsavarja?
Ha ez megvan,akkor utánna hogyan töltöm fel a hűtőt?
Ugyanis szeretném lecserélni a hűtőfolyadékot fagyálóra,de közvetlen beöntőnyílást nem látok a hűtőn.
Szóval hogyan kell feltölteni a rendszert és leengedni?

Köszönöm!


A hűtő alján (szemből nézve a bal oldalon) van a leeresztő csavar. Feltölteni a kiegyenlítő tartályon keresztül kell.  integet2

« Utoljára szerkesztve: 2008.09.13 szombat, 11:38:42 írta FeGa » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8561 Dátum: 2008.09.13 szombat, 12:10:41 »

Köszönöm szépen a segítséget! Wink
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8562 Dátum: 2008.09.13 szombat, 20:25:48 »

Sziasztok! Ha már ez a téma akkor én is kérdeznék! Az ok, hogy a hűtőből le lehet eresztenia vizet, de a motroból hogyan kell?
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8563 Dátum: 2008.09.13 szombat, 22:48:07 »

Sziasztok! Ha már ez a téma akkor én is kérdeznék! Az ok, hogy a hűtőből le lehet eresztenia vizet, de a motroból hogyan kell?
Ezt most nem kérdezed komolyan,ugye?  rinya
A leeresztőcsavar kitekerése után ami víz van az egész hűtőrendszerben az szépen kifolyik.Ami marad az marad de nem több pár decinél.Ha az egészet ki akarod engedni akkor indítsd el a motort leeresztés után és kinyomja a maradékot...de nem ajánlatos-bár a Ludolf testvérek bebizonyították,hogy víz és olaj nélkül is megy az autó...szóval inkább ne tedd... ejnye1 ejnye1 ejnye1
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.13 szombat, 22:53:58 írta misi107 » Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8564 Dátum: 2008.09.14 vasárnap, 10:48:10 »

Ezt most nem kérdezed komolyan,ugye?  rinya
A leeresztőcsavar kitekerése után ami víz van az egész hűtőrendszerben az szépen kifolyik.Ami marad az marad de nem több pár decinél.Ha az egészet ki akarod engedni akkor indítsd el a motort leeresztés után és kinyomja a maradékot...de nem ajánlatos-bár a Ludolf testvérek bebizonyították,hogy víz és olaj nélkül is megy az autó...szóval inkább ne tedd... ejnye1 ejnye1 ejnye1
De komolyan kérdeztem, és te is tudod, hogy miért! Sőt amint írtad nem is egyszerü azt a pár deci vizet kiengedni! Mivel 3 hónapja cseréltem a hűtővizet és elég poshadt szaga van. Pedig ford fagyálló, és ioncserélt víz került bele ezért most ismét le engedem, de az egészet kéne szinte az utolsó cseppig, mert ez így nem tuti!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
syrtis
Vendég
« Új hozzászólás #8565 Dátum: 2008.09.14 vasárnap, 11:12:43 »

sziasztok
mk1 2000 benzines kipufogó egyforma-e a ferdeháú-4ajtós-kombi trióban.
köszönöm.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8566 Dátum: 2008.09.14 vasárnap, 11:17:37 »

De komolyan kérdeztem, és te is tudod, hogy miért! Sőt amint írtad nem is egyszerü azt a pár deci vizet kiengedni! Mivel 3 hónapja cseréltem a hűtővizet és elég poshadt szaga van. Pedig ford fagyálló, és ioncserélt víz került bele ezért most ismét le engedem, de az egészet kéne szinte az utolsó cseppig, mert ez így nem tuti!
Szerintem ott mind kifolyik. Nem véletlen, hogy oda tették a leeresztő csavart  vigyor3 Ha beindítod a motort víz nélkül, szerintem nem fog kinyomni semmit, mert a vízpumpa magasan van, ott már biztos nem lesz víz. Esetleg, ha arra gondolsz, hogy a motorkörben a zárt termosztát miatt marad víz, lazítsd meg a termosztát házat, hogy kapjon levegőt, ha ez megnyugtat. (De szerintem felesleges, mert a termosztáton van egy kis lyuk)
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8567 Dátum: 2008.09.14 vasárnap, 11:29:27 »

Szerintem ott mind kifolyik. Nem véletlen, hogy oda tették a leeresztő csavart  vigyor3 Ha beindítod a motort víz nélkül, szerintem nem fog kinyomni semmit, mert a vízpumpa magasan van, ott már biztos nem lesz víz. Esetleg, ha arra gondolsz, hogy a motorkörben a zárt termosztát miatt marad víz, lazítsd meg a termosztát házat, hogy kapjon levegőt, ha ez megnyugtat. (De szerintem felesleges, mert a termosztáton van egy kis lyuk)
Értem amit mondasz, de azért furcsálom a dolgot, hogy nincs külön leeresztő a motoron. A négykarikás autókban van ilyen megoldás  szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8568 Dátum: 2008.09.14 vasárnap, 11:30:30 »

sziasztok
mk1 2000 benzines kipufogó egyforma-e a ferdeháú-4ajtós-kombi trióban.
köszönöm.
kombié biztosan más méret!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8569 Dátum: 2008.09.14 vasárnap, 11:45:37 »

sziasztok
mk1 2000 benzines kipufogó egyforma-e a ferdeháú-4ajtós-kombi trióban.
köszönöm.

4,5 ajtós kipuff azonos, de a hátsó dob (dupla dobosnál) a kombinál is ugyanaz. www.bardiauto.hu oldalon van egy egész jó képsorozat a kupuffról kinézhető belőle, hogy a dupla dobos dolgot mikor szüntették meg a 2.0 nál.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8570 Dátum: 2008.09.14 vasárnap, 22:05:40 »

Szerintem ott mind kifolyik. Nem véletlen, hogy oda tették a leeresztő csavart  vigyor3 Ha beindítod a motort víz nélkül, szerintem nem fog kinyomni semmit, mert a vízpumpa magasan van, ott már biztos nem lesz víz. Esetleg, ha arra gondolsz, hogy a motorkörben a zárt termosztát miatt marad víz, lazítsd meg a termosztát házat, hogy kapjon levegőt, ha ez megnyugtat. (De szerintem felesleges, mert a termosztáton van egy kis lyuk)
Hát,próbáld ki valamelyik hűtőrendszer mosót.Ha nem akarsz,akkor párszor mosd át az egész rendszert desztvízzel,ha már nem érzed,akkor valamit jól csináltál.De ha poshadt szaga van,szerintem azt jelenti,hogy valahol nem kering a víz.Hűtő v. fűtőradiátor lehet a ludas szerintem .Ilyen gonddal még nem találkoztam.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8571 Dátum: 2008.09.14 vasárnap, 22:51:45 »

De komolyan kérdeztem, és te is tudod, hogy miért! Sőt amint írtad nem is egyszerü azt a pár deci vizet kiengedni! Mivel 3 hónapja cseréltem a hűtővizet és elég poshadt szaga van. Pedig ford fagyálló, és ioncserélt víz került bele ezért most ismét le engedem, de az egészet kéne szinte az utolsó cseppig, mert ez így nem tuti!

Poshadt víz...lehet, hogy nem fog tetszeni, amit mondok, de az olyan helyen lehet, ahol a másik része levegővel érintkezik, és valamilyen élőanyag van benne (növény, ember, hal), és van egy rész, ami nem vesz részt a keringésben. De ez teljesen zárt, és sokszor van 100 fok körül. A fűtésrendszerben sem szaporodnak el a baktériumok, mert szimplán megfullandnak, főnek. A motor még rosszabb.
De igazából az miért baj, ha büdös a víz? Nem olaj, vagy kipuff van benne? Mert az, azt tényleg baj lenne.
Ha nem így látod, elsőre elfogadom, nem folytatnék hosszú vitákat, de én hagynám a francba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8572 Dátum: 2008.09.16 kedd, 11:15:03 »

Sziasztok!

Egy egyszerű kérdésem lenne.
A visszapilantó tükör fűtése az első vagy a hátsó ablak fűtésével kapcsolódik egyszerre?

Köszi!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #8573 Dátum: 2008.09.16 kedd, 11:24:44 »

a büdös vízhez:
nem derül ki az autó ótómasa éée. ótómasaváltóhoz szokott társulni olajhűtő. ennek meghibásodása (kilyukadása) okozhat büdös hűtővizet, viszont jól észrevehető a dolog a kiegyenlítőtartály fedelének levételekor mert "tejesedik" a folyadék ... azaz fehér lesz. emellett cserébe olyan büdös, mintha beledöglött volna valami állat, szal frankón dögszagú szomoru1
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #8574 Dátum: 2008.09.16 kedd, 11:34:36 »

Sziasztok!

Egy egyszerű kérdésem lenne.
A visszapilantó tükör fűtése az első vagy a hátsó ablak fűtésével kapcsolódik egyszerre?

Köszi!

Hátsó.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8575 Dátum: 2008.09.16 kedd, 12:17:55 »

Köszi!;-)
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8576 Dátum: 2008.09.16 kedd, 19:32:54 »

a büdös vízhez:
nem derül ki az autó ótómasa éée. ótómasaváltóhoz szokott társulni olajhűtő. ennek meghibásodása (kilyukadása) okozhat büdös hűtővizet, viszont jól észrevehető a dolog a kiegyenlítőtartály fedelének levételekor mert "tejesedik" a folyadék ... azaz fehér lesz. emellett cserébe olyan büdös, mintha beledöglött volna valami állat, szal frankón dögszagú szomoru1
Nem automata! Kicsit zavarosnak tűnik, a termosztát halódik, de még müxik, amúgy nem ereszti a vizet. Nem olajos, nem kipuffgázos, csak szimplán büdös!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8577 Dátum: 2008.09.17 szerda, 14:49:37 »

Hali,

szinte folymatosan világít a kézifék visszajelző lámpám... gondolom a kapcsoló a kar környékén lehet, de asszem nem ártana cserélni a bowden-t is.
Menniyre bonyolult cserélni? Hol vegyek bowden-t?

köszi,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #8578 Dátum: 2008.09.17 szerda, 20:52:52 »

Hali!

Van esetleg valakinek elektronikus formában service manualja Mondeo I.hez?
Bárki, ha ezt hajlandó lenne velem megosztani hálás lennék érte.
Ha esetleg nincs akkor első körben csak az érdekelne, hogy hol találom a tolatólámpa kapcsolóját, mert sajnos nem világítanak pedig működőképes izzók is vannak a foglalatban és a műszerfal alatti bizti táblán a gépkönyv szerint a 23-as foglalatban lévő 15A-os bizti is épségben van.
Alánéztem a kocsinak, mert más típusnál már tapasztaltam, hogy a váltóba szerelik a kapcsolót. Itt alulról láttam is 2 darab csatlakozást. Az egyik 3 vezetékes a másik pedig 2 vezetékes. Arra tippeltem, hogy a 2 vezetékes lesz az. Lehúztam rövidrezártam a kábel végét, de semmi nem történt.
Tippppek?Huh???

Köszi : K.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8579 Dátum: 2008.09.17 szerda, 21:22:18 »

Hali!

Van esetleg valakinek elektronikus formában service manualja Mondeo I.hez?
Bárki, ha ezt hajlandó lenne velem megosztani hálás lennék érte.
Ha esetleg nincs akkor első körben csak az érdekelne, hogy hol találom a tolatólámpa kapcsolóját, mert sajnos nem világítanak pedig működőképes izzók is vannak a foglalatban és a műszerfal alatti bizti táblán a gépkönyv szerint a 23-as foglalatban lévő 15A-os bizti is épségben van.
Alánéztem a kocsinak, mert más típusnál már tapasztaltam, hogy a váltóba szerelik a kapcsolót. Itt alulról láttam is 2 darab csatlakozást. Az egyik 3 vezetékes a másik pedig 2 vezetékes. Arra tippeltem, hogy a 2 vezetékes lesz az. Lehúztam rövidrezártam a kábel végét, de semmi nem történt.
Tippppek?Huh???

Köszi : K.

A légszűrőház alatt van a váltón egy csatlakozó, mellette van a tolató kapcsoló 2 vagy 3 torx csavar rögzíti a kapcsolót, kiszedhető - a műanyag ék kopik el benne.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8580 Dátum: 2008.09.17 szerda, 21:28:17 »

Hali,

szinte folymatosan világít a kézifék visszajelző lámpám... gondolom a kapcsoló a kar környékén lehet, de asszem nem ártana cserélni a bowden-t is.
Menniyre bonyolult cserélni? Hol vegyek bowden-t?

köszi,
Levis

A kar 25eFt körül vagy alatta van a kapcsoló pár 100Ft a boxot ki kell szerelni kábel is megy oda megtalálod. A bowden utángyártott kb 8-9 eFt a pár gyáriból darabja ennyi. Ha dobfék van rugós végű kell ha tárcsa akkor gumihurkás. Hátul átalakítottam a dobféket tárcsásra Wink kompletten eladó a dobos rendszer 5eFT / oldal csonkállvány, csapágy abs es, abs jeladó, dob(pirosra festett), fékmunkahenger, betét, kötél
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8581 Dátum: 2008.09.17 szerda, 23:23:13 »

A kar 25eFt körül vagy alatta van a kapcsoló pár 100Ft a boxot ki kell szerelni kábel is megy oda megtalálod. A bowden utángyártott kb 8-9 eFt a pár gyáriból darabja ennyi. Ha dobfék van rugós végű kell ha tárcsa akkor gumihurkás. Hátul átalakítottam a dobféket tárcsásra Wink kompletten eladó a dobos rendszer 5eFT / oldal csonkállvány, csapágy abs es, abs jeladó, dob(pirosra festett), fékmunkahenger, betét, kötél

Köszi fusim,

asszem a kötél csere elég lesz.. de a hétvégén szétszedem, és meglátom mi kell még bele.. egy komplett új betét szettem is van otthon tartalékba, akkor már azt is beleteszem..

Az lehet, hogy a kopott betét miatt jelez vissza időnként? Mert a fék-kopás visszajelző csak az első betétekben van - ezt jelzi a mikiegér képernyőn..



Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #8582 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 00:25:24 »

A légszűrőház alatt van a váltón egy csatlakozó, mellette van a tolató kapcsoló 2 vagy 3 torx csavar rögzíti a kapcsolót, kiszedhető - a műanyag ék kopik el benne.


Köszi ez gyors volt. Nem bíztam benne, hogy még ma választ kapok. Remélem, hogy holnap sort tudok rá keríteni és szétszedem.

Jó éjt!!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8583 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 08:35:25 »

Köszi fusim,

asszem a kötél csere elég lesz.. de a hétvégén szétszedem, és meglátom mi kell még bele.. egy komplett új betét szettem is van otthon tartalékba, akkor már azt is beleteszem..

Az lehet, hogy a kopott betét miatt jelez vissza időnként? Mert a fék-kopás visszajelző csak az első betétekben van - ezt jelzi a mikiegér képernyőn..





Vagy kevés a folyadékod a tartályban azt is nézd meg
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8584 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 15:54:12 »

Vagy kevés a folyadékod a tartályban azt is nézd meg

hmmm... erre nem is gondoltam, de megnézem  falbav
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
McAlone
Vendég
« Új hozzászólás #8585 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 22:42:41 »

hmmm... erre nem is gondoltam, de megnézem  falbav

S a kevés folyadék meg pont azért (is lehet) kevés, mert kopott a betéted s ilyenkor jobban fogy. Nekem így volt, csere után nem világított többet. (S az enyém sem visszajelzős)
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #8586 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 23:07:28 »

Köszi ez gyors volt. Nem bíztam benne, hogy még ma választ kapok. Remélem, hogy holnap sort tudok rá keríteni és szétszedem.

Jó éjt!!

Sajna nem sikerült a légszűrőházat kikapnom a helyéről. Van annak valami trükkje buktatója? Szemben állok a kocsival és jobb oldalt egy pici gumigyűrű fogja azt leakasztottam valamint leszedtem a légmennyiségmérőt a légszűrő kimenetéről, de semmi. Szinte meg sem moccant. Azt láttam, hogy az akksi is talán útban van, de a leszorítója mindenképpen. Ezen kívül kell még valamit kibontani belőle, hogy kiszedhető legyen?
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8587 Dátum: 2008.09.19 péntek, 01:23:23 »

Sajna nem sikerült a légszűrőházat kikapnom a helyéről. Van annak valami trükkje buktatója? Szemben állok a kocsival és jobb oldalt egy pici gumigyűrű fogja azt leakasztottam valamint leszedtem a légmennyiségmérőt a légszűrő kimenetéről, de semmi. Szinte meg sem moccant. Azt láttam, hogy az akksi is talán útban van, de a leszorítója mindenképpen. Ezen kívül kell még valamit kibontani belőle, hogy kiszedhető legyen?

Szia! Légszűrőház könnyen kijön, csak ismerni kell a mesterséget.  Smiley Elvileg az akksinak nem kéne befolyásolnia a műveletet, mivel az egész felfelé jön ki. Kezdetnek jó, ha leválasztod a légmennyiségmérőt a szűrőházról. A gumigyűrűt is jó, hogy leakasztottad, de nem ő fogja neked a megoldást nyújtani. Kezdéshez azt tudom javasolni, hogy szedd le a fedelet a légszűrőházról, hogy jobban hozzáférj a dolgokhoz (amikor már álmodból felébresztve is tudod, mi hol van, ez a lépés elhagyható). Pattintsd fel a füleket körben a légszűrőházon (ha jól emlékszem 5db), majd szedd le a fedelet. A légszűrőt vedd ki, és tedd tiszta, pormentes helyre. Ha esetleg már koszolódott/rongyolódott, egy cserét is megérhet, mert a rendszeresen cserélt légszűrőbetétet a motor megköszöni, ráadásul nem egy nagy tétel (kb. 1200 HUF). Következő lépésként találsz hátul, jobb oldalt (a kocsi bal oldaláról a légszűrőházat nézve) egy légszűrőház sarkára futó csövet, ami a kartergáz visszavezetéséért felelős. Papagájfogóval húzd hátra a bilincset rajta, és vedd le a csövet. A légszűrőházba beömlő levegő csövét kell ezután szétkapcsolnod. Ha megnézed, látni fogod, hogy egy sínnel van összekapcsolva a cső két része. A tetején fogsz találni egy kis pöcköt, amit óvatosan nyomj a légszűrőház irányába, hogy a nyelve kiakadjon a kis lyukból, és máris húzhatod felfelé a légszűrőház feléd eső oldalát. Ha már úgy látod, hogy a Te oldaladon nem fog beakadni semmi, fogd meg a légszűrőház tőled távolabb (a motor felé) eső részét, és egy határozott mozdulattal húzd felfelé. Ha minden jól megy, kiakadnak az alján lévő bütykök az őket fogó gumigyűrűből, és egy frissen kikapott légszűrőház alja marad a kezedben. Ezek után már meg tudod nézni a kapcsolót Fusim által leírtak szerint. Szép estét, és jó szerelgetést! wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8588 Dátum: 2008.09.19 péntek, 07:49:39 »

Sajna nem sikerült a légszűrőházat kikapnom a helyéről. Van annak valami trükkje buktatója? Szemben állok a kocsival és jobb oldalt egy pici gumigyűrű fogja azt leakasztottam valamint leszedtem a légmennyiségmérőt a légszűrő kimenetéről, de semmi. Szinte meg sem moccant. Azt láttam, hogy az akksi is talán útban van, de a leszorítója mindenképpen. Ezen kívül kell még valamit kibontani belőle, hogy kiszedhető legyen?

A sárvédőnél van egy sinbe rögzítés meg kell nyomni egy fület és enged, alul meg be van pattintva 2 gumigyűrűbe. Kiakasztod a sárvédőnél és felfelé simán kitéped.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8589 Dátum: 2008.09.19 péntek, 09:11:20 »


Milyen izzó kell a műszerfalvilágításba és a "mikiegér" kijelzőbe? Üveglábas?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8590 Dátum: 2008.09.19 péntek, 09:19:53 »

Milyen izzó kell a műszerfalvilágításba és a "mikiegér" kijelzőbe? Üveglábas?

üveglábas egészen apró - egy gumiházba kell betolni az izzót visszahajtani a lábait rátolni 2 pövökre ami kiáll a panelból - talán az AWS cikkembe van róla kép
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8591 Dátum: 2008.09.19 péntek, 09:22:32 »

üveglábas egészen apró - egy gumiházba kell betolni az izzót visszahajtani a lábait rátolni 2 pövökre ami kiáll a panelból - talán az AWS cikkembe van róla kép

Ebben találtam róla képet: mondeo_mk1-mk2_ledesites.pdf. Itt sem írod, hogy mekkora. Esetleg nincs valakinek egy olyan ami már kiégett és nem kell neki de maga a búra ép állapotban van.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8592 Dátum: 2008.09.19 péntek, 09:30:58 »

Sziasztok!

A teljes hátsó fékek cseréjére készülök.(fékbetét,fékdob,munkahenger)
Az lenne a kérdésem,hogy valamilyen módon lehetne-e tárcsaféket varázsolni hátulra is?
Tehát hogy könnyen megoldható-e valamelyik tesó tárcsafékének áttelepítésével,vagy felejtsem el?

Köszi!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8593 Dátum: 2008.09.19 péntek, 09:33:33 »

Sziasztok!

A teljes hátsó fékek cseréjére készülök.(fékbetét,fékdob,munkahenger)
Az lenne a kérdésem,hogy valamilyen módon lehetne-e tárcsaféket varázsolni hátulra is?
Tehát hogy könnyen megoldható-e valamelyik tesó tárcsafékének áttelepítésével,vagy felejtsem el?

Köszi!

Megoldható Wink kell egy pár cucc hozzá, nálam kész van  eljen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8594 Dátum: 2008.09.19 péntek, 09:39:54 »

Ebben találtam róla képet: mondeo_mk1-mk2_ledesites.pdf. Itt sem írod, hogy mekkora. Esetleg nincs valakinek egy olyan ami már kiégett és nem kell neki de maga a búra ép állapotban van.
Szia!Ha bemész a legközelebbi cromaxba akkor adnak,tudják milyen kell.Nekem is van jó is meg rossz is.Kell?
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8595 Dátum: 2008.09.19 péntek, 09:46:21 »

Szia!

Enyém volt a kék MK1-es a talin.:-)

Akkor segítenél nekem hogy miket szerezzek be hozzá?
Mert jövő hónapban csinálná a szerelőm a fékeket,de akkor már ha szétszedjük,akkor legyen tárcsás.

Gondolom sokkal jobb is lett a fék ugye?

Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8596 Dátum: 2008.09.19 péntek, 10:04:30 »

Szia!Ha bemész a legközelebbi cromaxba akkor adnak,tudják milyen kell.Nekem is van jó is meg rossz is.Kell?

LEDesíteni akarom de ahhoz tudnom kell, hogy lehet-e ilyen méretű üveglábas foglalatú LEDet kapni. Ha van rossz akkor tudnál postán felküldeni egyet-kettőt. Címet küldöm PÜ-ben.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8597 Dátum: 2008.09.19 péntek, 10:04:53 »

Szia!

Enyém volt a kék MK1-es a talin.:-)

Akkor segítenél nekem hogy miket szerezzek be hozzá?
Mert jövő hónapban csinálná a szerelőm a fékeket,de akkor már ha szétszedjük,akkor legyen tárcsás.

Gondolom sokkal jobb is lett a fék ugye?



A fék sokkal jobb lett, nem bólint az autó csak fékez!

leírás pár képpel a fülek láthatóak http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Rear_Disk_Conversion

Ami kelleni fog,
- ha nincs fül a csonkállványon akkor csonkállvány csere - nálam kellett.(legjobb kompletten ABS jeladóval mert kiszedni lehetetlen a régit)
- kézifékkötél tárcsához (gumihurkás nem rugós V6 hoz kell kérni)
- tárcsás fékcsövek - hosszabb mint a dobos szintén V6
- féknyereg rögzítéssel csavarokkal
- féknyereg betétrögzítő készlet stift és rezgéscsillapító, ha nincs a bontotthoz
- fékbetét tárcsás
- tárcsák

A 4 vagy 5 ajtós cuccok azonosak a kombié eltérő - erre figyelj beszerzésnél


Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8598 Dátum: 2008.09.19 péntek, 10:05:55 »

LEDesíteni akarom de ahhoz tudnom kell, hogy lehet-e ilyen méretű üveglábas foglalatú LEDet kapni. Ha van rossz akkor tudnál postán felküldeni egyet-kettőt. Címet küldöm PÜ-ben.

1szerű akkor 3mm es led ellenállás ráforraszt + lábra zsugorcső és bedugod az izzó helyére tuti, nekem így van
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #8599 Dátum: 2008.09.19 péntek, 10:13:21 »

A fék sokkal jobb lett, nem bólint az autó csak fékez!

leírás pár képpel a fülek láthatóak http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Rear_Disk_Conversion

Ami kelleni fog,
- ha nincs fül a csonkállványon akkor csonkállvány csere - nálam kellett.(legjobb kompletten ABS jeladóval mert kiszedni lehetetlen a régit)
- kézifékkötél tárcsához (gumihurkás nem rugós V6 hoz kell kérni)
- tárcsás fékcsövek - hosszabb mint a dobos szintén V6
- féknyereg rögzítéssel csavarokkal
- féknyereg betétrögzítő készlet stift és rezgéscsillapító, ha nincs a bontotthoz
- fékbetét tárcsás
- tárcsák

A 4 vagy 5 ajtós cuccok azonosak a kombié eltérő - erre figyelj beszerzésnél


Köszi szépen!  Még annyi lenne a kérdésem,hogy a tárcsa mekkora legyen,vagy melyik tipusról való?( V6?)
Lehet hülyeséget kérdezek,de nem értek hozzá?
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.19 péntek, 10:19:44 írta Angel » Naplózva
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.