Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:16:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263071 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:00:00 »

Hello ND!
 
Küldök a mai vagy holnapi nap folyamán egy e-mailt, amiben csatolom az infokat.
 
A kulcsra visszatérve pedig, indítani mind a kettővel tudok, az ajtót mechanikusan is tudom nyitni, de a központi zárt csak az egyik kulcs nyitja. Nincsen piros színű kulcsom, viszont két azonos kulccsal rendelkezem. Mind a kettőnek az elején van egy kis led, szerintem ez az infrás, de lehet, hogy tévedek. A központi zárat csak az egyikkel tudom nyitni, miután az általad leírtak alapján kódoltam a kulcsot.  
Ha újra próbálom, akkor is csak az egyik lesz "mindent tudó". Lehet valahogy mind a kettőt ugyan olyanra kódolni??
 
Üdv
Szia Obert!
Mind a két kulcson van nyitó és záró gomb is? Küldjél egy képet róluk is és akkor közelebb leszünk. Szerintem megoldható, mogy mindkettő müködjön, majd küldök másik verziót, volt akinek a régi verzió működött. Olyat tudok elképzelni, hogy mester kulcs hiányába "klonozva" lett egy kulcsod, a PATS oké is, az eredeti vezérlő kód hozzárandeléssel működött is, de amikor a nyitó kód megváltozott, de a Pats kód nem, Így a már memóriábam létező pats kódhoz rendelt nyitó kód nem egyszősége végett elutasítja a nyitást. Vagyis egy érvényes Pats kód és két nyitókód. Ha lenne mindkét külön kulcsnak pats kódja, akkor le lenne tárolva a hozzá való nyitó kód is. Most mebugyanazt a cellát írod felül hol egyik, hol másik kulcshoz tartozó kóddal. Persze ennek a fordítotja is igaz lehet ;-))) Na majd megfejtjük, vagy nem.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:03:00 »

szép tütü. sőt! Nagyon szép tütü. (kivéve a szemöldök, az nekem nem jön be, de izlések és pofonok)
 
ND! Csináltam pár sztárfotót a szétbombázott Mondeomról:) Nem dobjuk fel a sok nép okulására?Smiley
Szia Vikiviki!
Nézzük meg mit lehet kihozni belöle, pénteken ráérek foglalkozni vele, addig küld el.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:04:00 »

freemailes címre mehet? viszonylag kicsik...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:14:00 »

freemailes címre mehet? viszonylag kicsik...
Igen, folyamatosan űrítem. Esetleg Oberttal ütköztök ;-))) S már kész is egy mailes minitali.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:15:00 »

Szia Obert!
Mind a két kulcson van nyitó és záró gomb is? Küldjél egy képet róluk is és akkor közelebb leszünk. Szerintem megoldható, mogy mindkettő müködjön, majd küldök másik verziót, volt akinek a régi verzió működött. Olyat tudok elképzelni, hogy mester kulcs hiányába "klonozva" lett egy kulcsod, a PATS oké is, az eredeti vezérlő kód hozzárandeléssel működött is, de amikor a nyitó kód megváltozott, de a Pats kód nem, Így a már memóriábam létező pats kódhoz rendelt nyitó kód nem egyszősége végett elutasítja a nyitást. Vagyis egy érvényes Pats kód és két nyitókód. Ha lenne mindkét külön kulcsnak pats kódja, akkor le lenne tárolva a hozzá való nyitó kód is. Most mebugyanazt a cellát írod felül hol egyik, hol másik kulcshoz tartozó kóddal. Persze ennek a fordítotja is igaz lehet ;-))) Na majd megfejtjük, vagy nem.
Üdv ND
Szi ND!
 
Az enyém olyan mint a képeden van, nem tudom beprogramozni mert ahogy írtad nem sikerül.
 
Ahogy itt írtad ezen az oldalon: http://***.itexpert.hu/fitting/infrakey/infrakey.htm
 
Van más lehetőség is rá?  
 
Köszönettel
 
Attila
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:18:00 »

Szia ND!
mél ment...léci, lécci, lécci!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:23:00 »

Igen, folyamatosan űrítem. Esetleg Oberttal ütköztök ;-))) S már kész is egy mailes minitali.
Üdv ND
mail ment
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:29:00 »

Szi ND!
 
Az enyém olyan mint a képeden van, nem tudom beprogramozni mert ahogy írtad nem sikerül.
 
Ahogy itt írtad ezen az oldalon: http://***.itexpert.hu/fitting/infrakey/infrakey.htm
 
Van más lehetőség is rá?  
 
Köszönettel
 
Attila
Szia Attila!
Szóval, akkor MKI-ed van , infrás kulccsal, és az ajtót nem vezérli?
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:35:00 »

Szia Attila!
Szóval, akkor MKI-ed van , infrás kulccsal, és az ajtót nem vezérli?
Üdv ND
Elem csere volt a kulcsban és gondolom ezért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:35:00 »

Szia Attila!
Szóval, akkor MKI-ed van , infrás kulccsal, és az ajtót nem vezérli?
Üdv ND
Szia ND!
 
Igen Mk 1 infrás és nem vezérli sajna.
 
Üdv
Attila
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:40:00 »

Szia Attila!
Szóval, akkor MKI-ed van , infrás kulccsal, és az ajtót nem vezérli?
Üdv ND
megkaptad?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:50:00 »

megkaptad?
Szia VikiViki!
Igen, válasz is ment.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:54:00 »

Elem csere volt a kulcsban és gondolom ezért.
Szia Attila!
Az elemcserének van egy intervaluma, amíg nem flejti el a beálításokat, ha azon tul mész esetleg. Na akkor kérdezném, hogy az elemcsere után volt-e olyan hogy az a kulcs működött a másik meg nem? Illetve jó lehet-e az érintkezés, nem volt-e úsztatva a kulcs, ez a nyákon zöldes fehéres só lerakódásban látható. Na majd utána nézek a régi verziónak, valamelyik backupon megvan.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 11:56:00 »

Szia Attila!
Az elemcserének van egy intervaluma, amíg nem flejti el a beálításokat, ha azon tul mész esetleg. Na akkor kérdezném, hogy az elemcsere után volt-e olyan hogy az a kulcs működött a másik meg nem? Illetve jó lehet-e az érintkezés, nem volt-e úsztatva a kulcs, ez a nyákon zöldes fehéres só lerakódásban látható. Na majd utána nézek a régi verziónak, valamelyik backupon megvan.
Üdv ND
Szia ND!
 
Valamelyik jó e? Sajnos egy kulcsom van.
Az elem csere sok idő volt mert még vennem is kellett elemet bele.
Lerakódást nem láttam rajta.
Üdv
Attila
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 12:31:00 »

Tudom, szemészet
Nekem vagy neked? Az enyém olyan színű, mint Márké :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 12:32:00 »

Szia Obert!
Mind a két kulcson van nyitó és záró gomb is? Küldjél egy képet róluk is és akkor közelebb leszünk. Szerintem megoldható, mogy mindkettő müködjön, majd küldök másik verziót, volt akinek a régi verzió működött. Olyat tudok elképzelni, hogy mester kulcs hiányába "klonozva" lett egy kulcsod, a PATS oké is, az eredeti vezérlő kód hozzárandeléssel működött is, de amikor a nyitó kód megváltozott, de a Pats kód nem, Így a már memóriábam létező pats kódhoz rendelt nyitó kód nem egyszősége végett elutasítja a nyitást. Vagyis egy érvényes Pats kód és két nyitókód. Ha lenne mindkét külön kulcsnak pats kódja, akkor le lenne tárolva a hozzá való nyitó kód is. Most mebugyanazt a cellát írod felül hol egyik, hol másik kulcshoz tartozó kóddal. Persze ennek a fordítotja is igaz lehet ;-))) Na majd megfejtjük, vagy nem.
Üdv ND
ND,  
előre is köszi, képet meg megpróbálok küldeni mind a két kulcsról.
Valóban elképzelhető az, amit te mondasz.
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 12:33:00 »

Nekem vagy neked? Az enyém olyan színű, mint Márké :-)
Nekem, de azota már megtöröltem a monitort és látom, hogy tényleg nem egyformák.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 14:36:00 »

Nem tudna szerezni valaki nekem küszöböt?? Enyém az a gép a 421-es felirattal az ablakon! Arra kéne!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 15:29:00 »

ND,  
előre is köszi, képet meg megpróbálok küldeni mind a két kulcsról.
Valóban elképzelhető az, amit te mondasz.
 
Üdv
Szia Obert!
Hallani halottam, de még nem láttam ezt a klónozást. Ez már az autó tolvajok felsőtízezrének a lehetősége. Uszodában lerakod, mire úszol tíz hosszt már meg is fordultak a kulcsoddal. Ismerősöknél az Omegát valszeg rendelésre így vitték el.  
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 15:35:00 »

Szia ND!
 
Valamelyik jó e? Sajnos egy kulcsom van.
Az elem csere sok idő volt mert még vennem is kellett elemet bele.
Lerakódást nem láttam rajta.
Üdv
Attila
Szia Attila!
Bocs de most többen is itt kulcsoztok, ráadásul eeléggé pongyolán fogalmazva. Így ha belegebedek se tudok jót mondani, nemhogy okosat.
 
Kezd azzal, hogy szétszeded a kulcsot. kiveszed az elektronikát, megnézed, hogy minden mütyürke lába le van-e forrasztva, nem lóg-e a levegőben. egy kis alkoholos fogkefével tisztítsd meg, a soklábú csótány lábai közül kifelé a szeméttel. Az ellem érintkezóit nézd meg, hogy helyükön vannak-e és nem korrodáltak. Ez után próbáld meg mégegyszer és ha nem okés, akkor küldöm a régi verziót, bár szerintem nagyon hasonló, inkább valamelyik fázisból csuszhattál ki.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 15:43:00 »

Szia Attila!
Bocs de most többen is itt kulcsoztok, ráadásul eeléggé pongyolán fogalmazva. Így ha belegebedek se tudok jót mondani, nemhogy okosat.
 
Kezd azzal, hogy szétszeded a kulcsot. kiveszed az elektronikát, megnézed, hogy minden mütyürke lába le van-e forrasztva, nem lóg-e a levegőben. egy kis alkoholos fogkefével tisztítsd meg, a soklábú csótány lábai közül kifelé a szeméttel. Az ellem érintkezóit nézd meg, hogy helyükön vannak-e és nem korrodáltak. Ez után próbáld meg mégegyszer és ha nem okés, akkor küldöm a régi verziót, bár szerintem nagyon hasonló, inkább valamelyik fázisból csuszhattál ki.
Üdv ND
Szia ND!
 
Ok, akkor megpróbálom.
Esetleg ha addig a mail címemre elküldenéd a régi verziót megköszönném.
 
Üdv
Attila
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 21:54:00 »

Esetleg szétszedés előtt megnézném egy digit fényképezővel, hogy ad e jelet az infrás kulcs.
(fényképezővel látod az infra ledet, ahogy villog)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2005.02.10 csütörtök, 22:57:00 »

Esetleg szétszedés előtt megnézném egy digit fényképezővel, hogy ad e jelet az infrás kulcs.
(fényképezővel látod az infra ledet, ahogy villog)
Szia BPeter!
Hát mindig tanul az ember.  
A napokba, néhányan a játszótéri színvonalra süllyesztették le a fórum szintjét a királyozással. Nem hittem volna, hogy én is királyozni fogok. ;-))) De BPeter, Te vagy a király! Nagyon szupi ötlet és még működik is. Jöhetnél sűrűbben is, egy kis színvonal emelésre.
Ödv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2005.02.11 péntek, 12:26:00 »

Szia Attila!
Bocs de most többen is itt kulcsoztok, ráadásul eeléggé pongyolán fogalmazva. Így ha belegebedek se tudok jót mondani, nemhogy okosat.
 
Kezd azzal, hogy szétszeded a kulcsot. kiveszed az elektronikát, megnézed, hogy minden mütyürke lába le van-e forrasztva, nem lóg-e a levegőben. egy kis alkoholos fogkefével tisztítsd meg, a soklábú csótány lábai közül kifelé a szeméttel. Az ellem érintkezóit nézd meg, hogy helyükön vannak-e és nem korrodáltak. Ez után próbáld meg mégegyszer és ha nem okés, akkor küldöm a régi verziót, bár szerintem nagyon hasonló, inkább valamelyik fázisból csuszhattál ki.
Üdv ND
Szia ND!
 
Az irányító müxik programozási hiba van vele.
 
Királyozás?
 
Király lennél ha ezt a problémát királyi módon megoldanád és a királyi autómban müködne az eredetileg királyúl müködő király távirányító.
 
Üdv
Attila
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2005.02.11 péntek, 13:16:00 »

Hello ND!
 
Elküldtem az e-mail-t a honlapodon megjelölt freemail-os címedre. Kérlek nézd majd meg.
Köszi  
        Egy lelkes Mondi tulaj
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2005.02.11 péntek, 13:18:00 »

Sziasztok!
 
Ha vannak itt ebben a fórum részlegben olyanok, akik mondi tulajok + Pécs és környékén laknak, akkor üzenjenek. Jó lenne összehozni egy minitalit itt Pécs és környékén úgy, mint ahogy a  
"nagyok" teszik Budapest-en.  
Előre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2005.02.11 péntek, 13:19:00 »

Szia ND!
 
Az irányító müxik programozási hiba van vele.
 
Királyozás?
 
Király lennél ha ezt a problémát királyi módon megoldanád és a királyi autómban müködne az eredetileg királyúl müködő király távirányító.
 
Üdv
Attila
Szia Attila!
A királyozás nagyon messze áll tőlem. Eggyel több remény, hogy összejön, adás már van, vevő is van tán? ;-))) A kilincs mellett kicsi négyszögletes ablakocska és mögötte? ;-)
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2005.02.11 péntek, 14:37:00 »

Szia Attila!
A királyozás nagyon messze áll tőlem. Eggyel több remény, hogy összejön, adás már van, vevő is van tán? ;-))) A kilincs mellett kicsi négyszögletes ablakocska és mögötte? ;-)
Üdv ND
Szia ND!
 
Persze van vevő is, sőt müködött is az irányítóm az elemcseréig.
 
Üdv
Attila
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2005.02.11 péntek, 16:45:00 »

Szia ND!
 
Persze van vevő is, sőt müködött is az irányítóm az elemcseréig.
 
Üdv
Attila
Szia Attila!
Hatalmas lépésekkel megyünk az ismeretlenbe ;-) Csinálj egy olyan próbát, hogy kulccsal bezárod egyre és a távírányítóval nyitni próbálod. Van egy ilyen trükk is a tarsolyába, hogy ha elege van mindennből, akkor így lehet megszelídíteni. Colombotól lttam, hogy mindig az utolsó kérdés a fontos. Kettős retesz működik nálad? Kulccsal kétszeri hadművelet, kilincs elfordul szégyenében , stb
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2005.02.11 péntek, 18:45:00 »

Szia Attila!
Hatalmas lépésekkel megyünk az ismeretlenbe ;-) Csinálj egy olyan próbát, hogy kulccsal bezárod egyre és a távírányítóval nyitni próbálod. Van egy ilyen trükk is a tarsolyába, hogy ha elege van mindennből, akkor így lehet megszelídíteni. Colombotól lttam, hogy mindig az utolsó kérdés a fontos. Kettős retesz működik nálad? Kulccsal kétszeri hadművelet, kilincs elfordul szégyenében , stb
Üdv ND
Szia ND!
 
Oksa megpróbálom.
Kettős retesz megy igen.
 
Üdv
Attila
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2005.02.11 péntek, 19:25:00 »

Szia ND!
 
Oksa megpróbálom.
Kettős retesz megy igen.
 
Üdv
Attila
Szia Attila!
1 Kapcsolj a kulccsal a gyújtáskapcsoló I állásába, kb 10 sec-ig, míg az óra mellett lévő piros LED folyamatosan elkezd világítani.
2 Vedd ki a kulcsot, szállj ki, tedd be az ajtót és a kulcs szára melletti adó LED fényét irányítsd rá a kilincs melletti négyszögletes vevőházra.
3 Tartsd nyomva folyamatosan a záró gombot (hátsó) és miután felvillan a kulcson a LED (2 sec), a nyitó gombot nyomd meg négyszer  
4 Enged el egyszerre a gombokat. Gyorsan (Tamás tapasztalata szerint max 5sec) gyújtáskapcsolót II-es állásba kapcsolni.
V0914
Probálkozhatsz ezzel is utána, mert szerintem most a jobik van fent, de volt akinek ez működött. Volt akinek egyik sem ;-(
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2005.02.12 szombat, 09:48:00 »

Eszt figyeljétek!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2005.02.12 szombat, 09:49:00 »

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2005.02.12 szombat, 12:10:00 »

Szia Attila!
1 Kapcsolj a kulccsal a gyújtáskapcsoló I állásába, kb 10 sec-ig, míg az óra mellett lévő piros LED folyamatosan elkezd világítani.
2 Vedd ki a kulcsot, szállj ki, tedd be az ajtót és a kulcs szára melletti adó LED fényét irányítsd rá a kilincs melletti négyszögletes vevőházra.
3 Tartsd nyomva folyamatosan a záró gombot (hátsó) és miután felvillan a kulcson a LED (2 sec), a nyitó gombot nyomd meg négyszer  
4 Enged el egyszerre a gombokat. Gyorsan (Tamás tapasztalata szerint max 5sec) gyújtáskapcsolót II-es állásba kapcsolni.
V0914
Probálkozhatsz ezzel is utána, mert szerintem most a jobik van fent, de volt akinek ez működött. Volt akinek egyik sem ;-(
Üdv ND
Szia ND!
 
Köszi ez a verzió így ahogy leírtad müködik.
 
Tehát akkor mondhatom , hogy ezért a műveletért kér el a Ford Hovány Kecskeméten SZÁMLA NÉLKÜL 2000 huf-ot?
Szép mondhatom, egyre jobban lejáratják magukat.
 
ND , köszi a segítséget.
 
Üdv
Attila
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2005.02.12 szombat, 12:26:00 »

Szia ND!
 
Köszi ez a verzió így ahogy leírtad müködik.
 
Tehát akkor mondhatom , hogy ezért a műveletért kér el a Ford Hovány Kecskeméten SZÁMLA NÉLKÜL 2000 huf-ot?
Szép mondhatom, egyre jobban lejáratják magukat.
 
ND , köszi a segítséget.
 
Üdv
Attila
Szia Attila!
Örömödnek örülök ;-))) Nem tudom mi hogy történt, a végeredmény  a lényeg. Egy fülig érő szájjal több van;-)
A 2000 huf-on felháborodsz. Akkor, hogy fizetted volna ki itt Pesten az 5500 huf-ot a rádió kódjáért? ;-((( Gondolhatod, hogy soha többé be nem teszem abba a szakszervízbe a lábam, Albertfalván túl.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2005.02.12 szombat, 12:30:00 »

Szia Attila!
Örömödnek örülök ;-))) Nem tudom mi hogy történt, a végeredmény  a lényeg. Egy fülig érő szájjal több van;-)
A 2000 huf-on felháborodsz. Akkor, hogy fizetted volna ki itt Pesten az 5500 huf-ot a rádió kódjáért? ;-((( Gondolhatod, hogy soha többé be nem teszem abba a szakszervízbe a lábam, Albertfalván túl.
Üdv ND
Szia ND!
 
Az igazság az, hogy a gyári magnómnak nem volt meg a kódja, de ez még magnós rádió. Gondoltam elkérem tőlük 3000+áfa lett volna a kód.
Mivel cd-t szerettem volna bele így nem kértem a rendkívüli ajánlatukból.
A véleményem megvan róla a szervízet messziről elkerülöm.
 
 
Üdv
Attila
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2005.02.12 szombat, 12:34:00 »

 
Ja és csak azért háborgok mint a tenger , mert amit itt leírtál azt kb sacc 1 perc alatt meg lehet csinálni.
Számla nélkül 2000 számlával 6000 ?
Irreális ár.
Pláne ha belegondolok abba ezt az autót ujonnan vették anno , tök8 hanyadik gazdája vagyok ha órákig dolgoznak rajta ok , hogy fizetek , vagy ha cserélnek valamit rajta.
De ezt az infot elhalgatva sunyi módon a szervíz garázsába elrejtőzve felprogramozza a kulcsot , majd megiszik egy kávét, hogy az idő is teljen ne mondjam azt, hogy 1 perc alatt kész.
Mikor meg előre jön a szakszerűtlen szervízes muki akkor meg a nagyhalált előadja, hogy ejha bonyolult volt de sikerült.
 
Üdv
Attila
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2005.02.12 szombat, 14:42:00 »

Helló!
 
Mondeo I-es.
Az ABS-el kapcsolatban lenne egy kérdésem. Szóval annyira fékezek, hogy bekapcsoljon az ABS és mikor már lelassult az autó és csöndesebb, a kattogás mellett hallani valami elektromos zúgást. Olyasmi, mintha valami elektromos motor menne. Eddig nem hallottam, de most, hogy havon sokkal csöndesebb az autó, jelentkezik. Ahogy felengedem a féket, elmúlik és ha nem aktív az ABS, akkor sem hallani fékezésnél.IGazából ezt nem tudom hova tenni, más autónál, eddigi 5 mondeómnál sem hallottam ilyet.Ezügyben várok, mindenfajta megnyugtató, vagy építő jellegű hozzászólást!
 
Köszönettel: Ernő
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2005.02.12 szombat, 22:02:00 »

Helló!
 
Mondeo I-es.
Az ABS-el kapcsolatban lenne egy kérdésem. Szóval annyira fékezek, hogy bekapcsoljon az ABS és mikor már lelassult az autó és csöndesebb, a kattogás mellett hallani valami elektromos zúgást. Olyasmi, mintha valami elektromos motor menne. Eddig nem hallottam, de most, hogy havon sokkal csöndesebb az autó, jelentkezik. Ahogy felengedem a féket, elmúlik és ha nem aktív az ABS, akkor sem hallani fékezésnél.IGazából ezt nem tudom hova tenni, más autónál, eddigi 5 mondeómnál sem hallottam ilyet.Ezügyben várok, mindenfajta megnyugtató, vagy építő jellegű hozzászólást!
 
Köszönettel: Ernő
Szia Ernő!
Lehet, hogy csak nem figyelted. Nekem is csinálja és sztem ez tök normális a hangot az ABS adja ki.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2005.02.13 vasárnap, 18:54:00 »

gyorsításkor, "köhög" a gép, mintha kihagyna a gyújtás. (legalábbis a honvédségi csepelnél éreztem igy)  
Állandósult sevbességnél nem tapasztalok semmi különöset és a  fogyasztás sem több, mint régen
 
mi lehet a gubi?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2005.02.13 vasárnap, 19:15:00 »

gyorsításkor, "köhög" a gép, mintha kihagyna a gyújtás. (legalábbis a honvédségi csepelnél éreztem igy)  
Állandósult sevbességnél nem tapasztalok semmi különöset és a  fogyasztás sem több, mint régen
 
mi lehet a gubi?
szia.
 
már vagy ezerszer leirtuk de nem baj itt van 1001:gyertya,illetve gyujtokábel csere.150000km-ént cserélni kell a kábelt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 08:55:00 »

szia.
 
már vagy ezerszer leirtuk de nem baj itt van 1001:gyertya,illetve gyujtokábel csere.150000km-ént cserélni kell a kábelt...
egy műhelyben a keverékképzésre gyanakodnak, hogy valamelyik távadó (léghőmérséklet, lambda szonda stb, fals jelet ad)
megcsinálni nem tudták
 
 
 
a gyertya és a kábel elvileg rendben van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 09:05:00 »

egy műhelyben a keverékképzésre gyanakodnak, hogy valamelyik távadó (léghőmérséklet, lambda szonda stb, fals jelet ad)
megcsinálni nem tudták
 
 
 
a gyertya és a kábel elvileg rendben van
ki kell mérni
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 09:23:00 »

Hi !
 
Erno,
 
Most, hogy nekem is csendesebb a verdam enis hallom ezt a foldontuli zenet, mikor bekapcsol az ABSem Cool
Eloszor enis meglepodtem, de szerintem is normalis ez a hang. Elvegre muxik rendesen az ABS szal....
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 10:55:00 »

Szia ND!
 
Az igazság az, hogy a gyári magnómnak nem volt meg a kódja, de ez még magnós rádió. Gondoltam elkérem tőlük 3000+áfa lett volna a kód.
Mivel cd-t szerettem volna bele így nem kértem a rendkívüli ajánlatukból.
A véleményem megvan róla a szervízet messziről elkerülöm.
 
 
Üdv
Attila
A régi magnód nem 2006 és nem FEKETE véletlenül? Kód nélkül is érdekelne (ha a polcon porosodik) !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 10:58:00 »

A régi magnód nem 2006 és nem FEKETE véletlenül? Kód nélkül is érdekelne (ha a polcon porosodik) !!!
Sajnos már nincs meg odaadtam a srácnak akitől vettem a másikat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 13:02:00 »

Sajnos már nincs meg odaadtam a srácnak akitől vettem a másikat
Akkor én továbbra is csak :-(, azéköszi :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 13:29:00 »

Akkor én továbbra is csak :-(, azéköszi :-)
Napu!
 
Ha most tudnám, hogy nekem melyik volt a gyári, akkor lehet, hogy felvidithatnálak.  
Olyan, hogy 2004-es, létezhet? Ha igen, akkor nem tudom most, hogy melyik van nekem, ha nincs, akkor szerencséd van! De este meg tudom mondani pontosan, ha érdekel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 13:43:00 »

Napu!
 
Ha most tudnám, hogy nekem melyik volt a gyári, akkor lehet, hogy felvidithatnálak.  
Olyan, hogy 2004-es, létezhet? Ha igen, akkor nem tudom most, hogy melyik van nekem, ha nincs, akkor szerencséd van! De este meg tudom mondani pontosan, ha érdekel.
Igen, hálás volnék, a 2014 nem jó, olyanom van, a 2006 FEKETE jöhet ... mikori a géped?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2005.02.14 hétfő, 13:47:00 »

Igen, hálás volnék, a 2014 nem jó, olyanom van, a 2006 FEKETE jöhet ... mikori a géped?
'96.06.24-én született Köln-ben. MKI-es és  gyári rádio volt benne. Nem Ghia, de van benne böven extra. Svájcban Everest modellként került forgalomba.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.