Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:48:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5253624 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #9850 Dátum: 2009.02.06 péntek, 16:26:15 »

Hali,
egy kis segítséget kérnék: régóta küzdök hidegindítási problémával ( hidegen pöccre indul, lefullad, újraindul.lefullad és ezt csinálja, míg valamennyire be nem melegszik, onnantól, mint a Schaffhausen !! ) de most végképp nem indul el. Előzmény: tegnap este 2m-t arrébb álltam az udvaron. Ezt már egyszer eljátszotta, akkor 20 perc alatt el tudtam indítani, de most semmi, csak köszörül...
Esetleg valakinek hasonló esete, hogy merre keressem a megoldást??
Köszi addig is....
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9851 Dátum: 2009.02.07 szombat, 07:54:18 »

Hali,
egy kis segítséget kérnék: régóta küzdök hidegindítási problémával ( hidegen pöccre indul, lefullad, újraindul.lefullad és ezt csinálja, míg valamennyire be nem melegszik, onnantól, mint a Schaffhausen !! ) de most végképp nem indul el. Előzmény: tegnap este 2m-t arrébb álltam az udvaron. Ezt már egyszer eljátszotta, akkor 20 perc alatt el tudtam indítani, de most semmi, csak köszörül...
Esetleg valakinek hasonló esete, hogy merre keressem a megoldást??
Köszi addig is....

nekem off autóm ugyanezt játszotta ... ott a hőfokjeladó volt a bűnös.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9852 Dátum: 2009.02.07 szombat, 15:48:59 »

Sziasztok!

Ma meg volt a pillangószelep tisztítás!!
A pillangószelep alatt levő azt hiszem, hogy szívócsonk tele volt van fekete olajos sárral.
Olyannyira, hogy van két cső alatta (ha jol tudom valamijen vákumcső) ami el is volt dugulva.
A pillango szelep alja és a rézlapocska is tele volt azzal az olajsárral. Nagyábból letakarítottam a szívócsonkot a két furatnál. A pillangoszelepet pedig teljesen sikerült kitisztítani. Most jön majd a tesztelés ezek után.
Valaki tisztított már ilyet? Mik voltak a tapasztalatok?

Zsotty.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9853 Dátum: 2009.02.07 szombat, 15:55:40 »

Sziasztok!

Ma meg volt a pillangószelep tisztítás!!
A pillangószelep alatt levő azt hiszem, hogy szívócsonk tele volt van fekete olajos sárral.
Olyannyira, hogy van két cső alatta (ha jol tudom valamijen vákumcső) ami el is volt dugulva.
A pillango szelep alja és a rézlapocska is tele volt azzal az olajsárral. Nagyábból letakarítottam a szívócsonkot a két furatnál. A pillangoszelepet pedig teljesen sikerült kitisztítani. Most jön majd a tesztelés ezek után.
Valaki tisztított már ilyet? Mik voltak a tapasztalatok?

Zsotty.

www.mondeo.hu cikkek közt levegőrendszer karbantartása.
Kissé meg fogsz lepődni! Mintha új autót kaptál volna magad alá... eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9854 Dátum: 2009.02.07 szombat, 16:05:54 »

Sajnos nem tudtam olyan tökéletesre kipolírozni. A szélein két helyen maradt egy kis fekete rész.
Azt nem tudom, hogy mitöl lett olyan retkes a pillango szelep alatt.
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9855 Dátum: 2009.02.07 szombat, 16:10:51 »

www.mondeo.hu cikkek közt levegőrendszer karbantartása.
Kissé meg fogsz lepődni! Mintha új autót kaptál volna magad alá... eljen

Neked vannak a pincében még néhány cuccod?
Nincs fűtéskapcsoló egységed?
Most szétszedtem az izzók miatt és látom hogy szigetelő szalaggal össze van fogva.
Mint kideült nem is jó az izzó mert abba nagyobb foglalatú jár, mint a baloldali világítás kapcsolokhoz.
Ja és meg is van sérülve az izzó helye, vagy is kiesik hiába teszem bele.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9856 Dátum: 2009.02.07 szombat, 16:27:57 »

Nyugi,semmi gond nincs vele,nem fog szétolvasztani semmit.
most néztem meg, az enyém 2W-os, ami belekerült
tegnap mire hazaértem, elég meleg volt a kapcsoló, nem biztos, hogy annyira jót tesz neki
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9857 Dátum: 2009.02.07 szombat, 18:11:52 »

most néztem meg, az enyém 2W-os, ami belekerült
tegnap mire hazaértem, elég meleg volt a kapcsoló, nem biztos, hogy annyira jót tesz neki

Akkor kicserélem holnap azonnal én is.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9858 Dátum: 2009.02.07 szombat, 18:16:01 »

most néztem meg, az enyém 2W-os, ami belekerült
tegnap mire hazaértem, elég meleg volt a kapcsoló, nem biztos, hogy annyira jót tesz neki
Nekem volt benne 2W-os és fogóval kellett kitépnem belőle, mert összeolvasztotta a foglalatot.  szomoru1
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9859 Dátum: 2009.02.07 szombat, 21:00:02 »

Sajnos nem tudtam olyan tökéletesre kipolírozni. A szélein két helyen maradt egy kis fekete rész.
Azt nem tudom, hogy mitöl lett olyan retkes a pillango szelep alatt.

A pillangószelep alatt jön vissza az EGR bevezetése. Ha ledugózod, akkor ez a sok korom lerakódás megszűnik! Azt a kis fekete részt el tudod tüntetni a karburátortisztítós áztatással, majd a vizes polírral...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9860 Dátum: 2009.02.07 szombat, 21:00:33 »

Neked vannak a pincében még néhány cuccod?
Nincs fűtéskapcsoló egységed?
Most szétszedtem az izzók miatt és látom hogy szigetelő szalaggal össze van fogva.
Mint kideült nem is jó az izzó mert abba nagyobb foglalatú jár, mint a baloldali világítás kapcsolokhoz.
Ja és meg is van sérülve az izzó helye, vagy is kiesik hiába teszem bele.

Igen van, válaszoltam a pü-re is!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9861 Dátum: 2009.02.07 szombat, 21:03:45 »

most néztem meg, az enyém 2W-os, ami belekerült
tegnap mire hazaértem, elég meleg volt a kapcsoló, nem biztos, hogy annyira jót tesz neki

Nekem az mindig forró volt, és nem égett össze. Viszont az, hogy milyen izzó volt benne, az kizárt dolog, mert nem tudom vigyor3. De ahogy Fega írja csere, mégha az után is meleg marad, talán mégsem annyira...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9862 Dátum: 2009.02.07 szombat, 22:01:45 »

Alf!

Mértem ma áramot. amíg megy az utóizzítás 85A. amikor vége, akkor 21-20, majd pár másodperc múlva beáll 10-12 re.
Tovább nem járattuk a motort, nem tudom ment volna e lejjebb. Ez mond valamit?
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9863 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 06:14:42 »

Igen van, válaszoltam a pü-re is!

Emlékeztetlek!! worship worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9864 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:15:58 »

Alf!

Mértem ma áramot. amíg megy az utóizzítás 85A. amikor vége, akkor 21-20, majd pár másodperc múlva beáll 10-12 re.
Tovább nem járattuk a motort, nem tudom ment volna e lejjebb. Ez mond valamit?
Igen!
2 dolog lehet!
-Az izzítók 15A vesznek fel egyenként,tehát minden izzítód jó!!!!!!!! Illetve talán mind vesz fel áramot,ezért nem ártana egyenként megmérni őket ,nem e zárlatos valamelyik!Összehasonlítod egyenként,ha mind egyforma,akkor jók.Lekötöd róluk a gyári tápot,és egyenként egy provizortáppal megkínálod 12v-al,és méred az áramfelvételét!Ha van köztük zárlatos,az lehet,hogy elégeti a provizortápot is(óvatosan!).
-A másik pedig,hogy a generátorod 90A-es ,és csúcsra van terhelve,azért fogja meg a motort utóizzításnál picit!
Ha nagyobb teljesítményű generátorod lenne (mondjuk 110A-es),valszeg kevésbé fogná a motort,vagy észre sem vennéd. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9865 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:22:42 »

Igen!
2 dolog lehet!
-Az izzítók 15A vesznek fel egyenként,tehát minden izzítód jó!!!!!!!! Illetve talán mind vesz fel áramot,ezért nem ártana egyenként megmérni őket ,nem e zárlatos valamelyik!Összehasonlítod egyenként,ha mind egyforma,akkor jók.Lekötöd róluk a gyári tápot,és egyenként egy provizortáppal megkínálod 12v-al,és méred az áramfelvételét!Ha van köztük zárlatos,az lehet,hogy elégeti a provizortápot is(óvatosan!).
-A másik pedig,hogy a generátorod 90A-es ,és csúcsra van terhelve,azért fogja meg a motort utóizzításnál picit!
Ha nagyobb teljesítményű generátorod lenne (mondjuk 110A-es),valszeg kevésbé fogná a motort,vagy észre sem vennéd. Wink wave

Az rá van írva valahova a generátorra, hogy mekkora teljesítményű?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9866 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:27:33 »

Az rá van írva valahova a generátorra, hogy mekkora teljesítményű?
Eredetileg igen.De néhány tipusra öntapadós martinyát raktak, és az egy idő után elhagyja magát.Utána már csak terheléspadon lehet meghatározni a teljesítményét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lucas
Vendég
« Új hozzászólás #9867 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:28:45 »

Sziasztok!

Kb 3hónapja vagyok egy 93as 2literes Mondeo tulaja, CLX az autó benzin-gáz üzemű. Nagyon szeretem az autót, annak ellenére hogy kellemetlenül indult az eleje a dolognak Sad TÖmören a lényeg: vásárlás után elvittem egy Érdi szervízbe, (érden lakom) mint kiderült ez hiba volt. A szerviz előtt az autónak semmi baja nem volt, csak azért vittük be hogy kuplungot cseréljenek meg az ilyenkor szokásos dologokat (vezérműszij, görgők, vizpumpa, olaj, szűrők), visszakaptam az autót, kb 1hétre rá hogy bevittem, úgy hogy az autóban nem ment 1 henger, az elején nem is tünt fel, csak kb 1-2km után (mivel még akkor vezettem 2xra ), felhivtam a szerelőt hogy ez van, mondta vigyem vissza gyorsan megnézi, visszavittem és a motorháztetőt fel sem nyitották(mondván hogy mára vége a munkaidőnek), úgy megállapították hogy valoszinűleg kihagy egy henger.. mert a szerelő elvitte egy körre. Azt tanácsolta hogy vigyem el hosszabb útra, 50-100km és majd helyre jön... ha nem akkor menjek vissza hétfőn. Hát hazamentem és nem hagyott nyugodni, elkezdtem keresgélni, legnagyobb meglepetésemre találtam két kábelt is amiről lecsúszott a szigetelés és összecsavarták (azért húzták le mert kuplung cserénél kivették a motort.) ez persze zárlatot okozott mivel az egyik az 3. henger injektorkábele volt.. leszigetelés után tökéletes lett, azt leszámítva hogy gáz üzemben nem üzemel azóta, lefullad alapjáraton. Hétfő reggel felhivtam a szerelőt és jól lecsesztem hogy milyen munkát végzett, persze nem ismerte el a hibáját sem. Így kezdődött a történet, de sajnos nem ennyi volt. Később kb 2héttel, normál initásnál egy kurvanagy kattanást hallottam majd utánna olyan hangja lett mint egy traktornak, amikor Terhelés érte az autót. Elvittem megint a szerelőhöz, aknából megállapította hogy tűzkarika csere kell.. Nos ezt már nem biztam rájuk. Megcsináltam magam, nem egy bonyolult dolog, sajnos nem múlt el a jelenség. Aztán kértem egy kis helpet hogy túráztassa vki a motort és mit találok, a hátsó motortartó bak csavarja nincs meg, az első pedig félig van betekerve..... a csavarokat betekertem és mivel szerviz után sikerült vennem egy donor autót ami nagyon jó állapotban van(osztrák) abból kivettem a motortartó bakot is és a csavart is, majd átraktam ebbe. Ezzel sikerült eltüntetni a hangot, viszont most hogy megszűnt ez a mély hang, hallok valami kis kelepelő hangot, ami olyan mint amikor egy küllőhöz érintek valami kis fémszálat, terhelés függően erősödik, de pl, üresjáratban és álló helyzetben, sőt az autót alábakolva sebességben sem hallható, kizárólag terhelve adja a hangot.. erre sajnos nem tudtam rájönni hogy mi lehet.. ha valaki tudja az segíthetne Smiley
előre is köszi..

Ja igen a motortartó bakkal kapcsolatban felhivtam a szerelőt és elküldtem a halál .....ba és azzal jött hogy az egészet csak kitaláltam..
A szerviz cime és neve ahol volt.: Érdi futómű centrum / Érd (2030) Cinke utca 49.
http://www.erdiauto.hu/2/menuitem5.html szóval őt kéretik kerülni.. jah és motorgenerált is akart csináltatni velem a motoron, mondván hogy ilyenkor szoktak... jófej emberke Smiley
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9868 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:36:47 »

Sziasztok!

viszont most hogy megszűnt ez a mély hang, hallok valami kis kelepelő hangot, ami olyan mint amikor egy küllőhöz érintek valami kis fémszálat, terhelés függően erősödik, de pl, üresjáratban és álló helyzetben, sőt az autót alábakolva sebességben sem hallható, kizárólag terhelve adja a hangot.. erre sajnos nem tudtam rájönni hogy mi lehet.. ha valaki tudja az segíthetne Smiley
előre is köszi..

Ja igen a motortartó bakkal kapcsolatban felhivtam a szerelőt és elküldtem a halál .....ba és azzal jött hogy az egészet csak kitaláltam..
A szerviz cime és neve ahol volt.: Érdi futómű centrum / Érd (2030) Cinke utca 49.
http://www.erdiauto.hu/2/menuitem5.html szóval őt kéretik kerülni.. jah és motorgenerált is akart csináltatni velem a motoron, mondván hogy ilyenkor szoktak... jófej emberke Smiley

hát nem akarok vészmadár lenni, nekem akkor volt ez a jelenség, amikor a szelepvezérlés minimálisan el volt csúszva. egyhelyben nem hallottam, de menet közben a sebesség és gázadás függvényében ez a cicergés megvolt.
Azért igazad volt, én is felhívtam volna egy kis anyázásra
Naplózva
Lucas
Vendég
« Új hozzászólás #9869 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:43:04 »

hát nem akarok vészmadár lenni, nekem akkor volt ez a jelenség, amikor a szelepvezérlés minimálisan el volt csúszva. egyhelyben nem hallottam, de menet közben a sebesség és gázadás függvényében ez a cicergés megvolt.
Azért igazad volt, én is felhívtam volna egy kis anyázásra

Ez a hang csak később jelentkezett, a tartóbak elhagyás után kb 1-1.5 héttel.
Mennyibe csinálták meg? Ha sok akkor inkább nyáron kicserélem a motort, a donor autóban csak 130000km van, valós is, vezetett könyve van, csak összetorték oldalról, járóképes is csak hát furán néz ki Smiley
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9870 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:46:29 »

Ez a hang csak később jelentkezett, a tartóbak elhagyás után kb 1-1.5 héttel.
Mennyibe csinálták meg? Ha sok akkor inkább nyáron kicserélem a motort, a donor autóban csak 130000km van, valós is, vezetett könyve van, csak összetorték oldalról, járóképes is csak hát furán néz ki Smiley
Akkor nem tudom. Én amúgy otthon állítottam be.
Naplózva
Lucas
Vendég
« Új hozzászólás #9871 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:50:29 »

Akkor nem tudom. Én amúgy otthon állítottam be.

Az a rossz az egészben hogy meghallgatni se tudom igy hogy honnan jön, pontosan. nehéz beállítani amúgy?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9872 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:51:29 »

Az a rossz az egészben hogy meghallgatni se tudom igy hogy honnan jön, pontosan. nehéz beállítani amúgy?
GinJoy-é dizil!
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.08 vasárnap, 11:49:27 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9873 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:53:56 »

Az a rossz az egészben hogy meghallgatni se tudom igy hogy honnan jön, pontosan. nehéz beállítani amúgy?

Fogalmam sincs. a dízelnél egyszerű, de neked nem az van.

most kezdem el a benzines továbbképzésemet, mivel a Húgomék vettek egy 1.6b-t
Naplózva
Lucas
Vendég
« Új hozzászólás #9874 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 10:56:30 »

Fogalmam sincs. a dízelnél egyszerű, de neked nem az van

jah nem figyeltem hogy dízeled van Smiley bocsi.
Azért köszi a tippeket. Próbálkozok keresgélni a neten, ha más nincs elviszem szervízbe, tudtok jó helyet? Bp és környékén. Az Érdi ford márkaszervízbe se vinném, mert ott fater escortjában csak papíron cseréltek vezérműszíjat...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9875 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 11:07:05 »

jah nem figyeltem hogy dízeled van Smiley bocsi.
Azért köszi a tippeket. Próbálkozok keresgélni a neten, ha más nincs elviszem szervízbe, tudtok jó helyet? Bp és környékén. Az Érdi ford márkaszervízbe se vinném, mert ott fater escortjában csak papíron cseréltek vezérműszíjat...
Vidd el Vik-hez az auto fort-hoz ,a Lurdyval szembe! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lucas
Vendég
« Új hozzászólás #9876 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 12:04:04 »

Vidd el Vik-hez az auto fort-hoz ,a Lurdyval szembe! Wink wave

Köszi, ha nem jövök rá mitől van, az lesz.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9877 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 16:44:00 »

Nekem az mindig forró volt, és nem égett össze. Viszont az, hogy milyen izzó volt benne, az kizárt dolog, mert nem tudom vigyor3. De ahogy Fega írja csere, mégha az után is meleg marad, talán mégsem annyira...
Ízlések és pofonok....nálam még nem olvad,de nem is melegszik jobban mint másikkal....
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9878 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 06:26:52 »

Sziasztok!

Mivel ez az első injektoros és fordulatszám mérős autóm, lenne pár kérdésem.
Mikor üresben gurul az autó azt vettem észre, hogy a fordulat 1250-en áll. Ha fékezek és teljesen megállok akkor megy le a normál 900-as fordulatra. Ez mindég így működik?
Viszont már nem megy le a fordulatszám 600-ra. vigyor3
A benzinszintjelző az mennyire pontosan mutat? Ha jol mutat akkor nagyon eszi a benzont. szomoru1 szomoru1 szomoru1
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9879 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 08:12:06 »

Sziasztok!

Mivel ez az első injektoros és fordulatszám mérős autóm, lenne pár kérdésem.
Mikor üresben gurul az autó azt vettem észre, hogy a fordulat 1250-en áll. Ha fékezek és teljesen megállok akkor megy le a normál 900-as fordulatra. Ez mindég így működik?
Viszont már nem megy le a fordulatszám 600-ra. vigyor3
A benzinszintjelző az mennyire pontosan mutat? Ha jol mutat akkor nagyon eszi a benzont. szomoru1 szomoru1 szomoru1
Guruló alapjáratnak híjják, és teljesen normális. Arra jó, ha még nem állt le teljesen az autó, esetleg 2-esből könnyebben indulj. Mikor teljesen lefékezel 750-1000 között kell lennie, tehát a tied JÓ.

A benzinmérő szfh szinte minden MKI-ben, és ha közeledik a 0-hoz, tankolj, mert néha becsapós, és jól kifogy mielőtt tényleg a mutató is az alján lenne.
A magas fogyasztás lehet rossz lambdaszonda miatt pl, műszerrel hamar ki lehet zárni, érdemes.

Fogyasztást tekintve 8 alá nem hiszem h fog menni, hacsak nem kizárólag pályán 130 alatt mész. Amúgy 8-10 között normálisnak mondható a fogyija.
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.09 hétfő, 08:14:02 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9880 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 09:39:54 »

Sziasztok!

Mivel ez az első injektoros és fordulatszám mérős autóm, lenne pár kérdésem.
Mikor üresben gurul az autó azt vettem észre, hogy a fordulat 1250-en áll. Ha fékezek és teljesen megállok akkor megy le a normál 900-as fordulatra. Ez mindég így működik?
Viszont már nem megy le a fordulatszám 600-ra. vigyor3
A benzinszintjelző az mennyire pontosan mutat? Ha jol mutat akkor nagyon eszi a benzont. szomoru1 szomoru1 szomoru1
fogyasztást normálisan a telitankolásos módszerrel lehet mérni csak
nekem vegyesben, rövidtávon 9,5 körül van, hosszútávon 8-nál, bár ez mondjuk 2L-es
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9881 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 09:51:37 »

fogyasztást normálisan a telitankolásos módszerrel lehet mérni csak
nekem vegyesben, rövidtávon 9,5 körül van, hosszútávon 8-nál, bár ez mondjuk 2L-es

Igazad van!

Sajna nem nagyan jó a km számlálóm.
Keresek is egy órát rég óta de elektromos híján nem találtam. Igaz most csodával határolt módon elindult egyik pillanatról a másikra, de félő hogy 899-900-as fordulónál megint megakad. Viszont most teletankoltam. Legfeljebb, ha meg áll az óra akkor gyors tankolás és számítás.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9882 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 10:01:48 »

Sziasztok!

Mivel ez az első injektoros és fordulatszám mérős autóm, lenne pár kérdésem.
Mikor üresben gurul az autó azt vettem észre, hogy a fordulat 1250-en áll. Ha fékezek és teljesen megállok akkor megy le a normál 900-as fordulatra. Ez mindég így működik?
Viszont már nem megy le a fordulatszám 600-ra. vigyor3
A benzinszintjelző az mennyire pontosan mutat? Ha jol mutat akkor nagyon eszi a benzont. szomoru1 szomoru1 szomoru1
A benzinszint-mutatóra ne nagyon bízz.Találsz egy csomó ide vonatkozó hozzászólást+cikket is.HA van fedcompod,arra hagyatkozz.Ha nincs,akkor meg menj el tankolni a piros elérésekor.Az injektoros autó kapásból megáll,ha elfogy a benzin,nem csinál úgy mint a porlasztós,hogy rángat-rángat ha kevés a nafta.Az alapjárat ne zavarjon,mivel a kormány,fék stb. szervós,ha megy a fűtés-ablak v. klíma stb... magasabb marad az alapjárat.
Naplózva
zoli78
Vendég
« Új hozzászólás #9883 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 12:08:38 »

sziasztok. egy 94 1.8 mondeom van és az alapjáratnál nem stimmel valami többször alapjáraton leáll az autó mit lehetne tenni
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9884 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 12:24:33 »

sziasztok. egy 94 1.8 mondeom van és az alapjáratnál nem stimmel valami többször alapjáraton leáll az autó mit lehetne tenni
Gyujtáselosztó alatti "T" elosztó nem repedt?
Naplózva
zoli78
Vendég
« Új hozzászólás #9885 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 12:39:06 »

Gyujtáselosztó alatti "T" elosztó nem repedt?
nem tudom azt még nem néztem nekem valami okos azt mondta tisztitsam ki az alapjárati motort. megtettem ritkábban csinálja de csinálja
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9886 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 13:04:36 »

nem tudom azt még nem néztem nekem valami okos azt mondta tisztitsam ki az alapjárati motort. megtettem ritkábban csinálja de csinálja
www.mondeo.hu cikkek közt levegőrendszer karbantartása.
Szerintem ezt olvazsd végig és rá fogsz jönni a megoldásra.
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #9887 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 18:59:44 »

Sziasztok!

Nincs valakinek egy etalon hővédő ami a leömlőcsövek elött található?
Eléggé el van égve az enyém és kellene egyet csinálni valahogyan.
Cromaxnál már nem kapható. Elvileg már nem gyártja a FORD. Ezt az üzenetet kaptam tőlük. Máshol meg nem tudom hogyan keressem.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9888 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 19:06:01 »

Sziasztok!

Nincs valakinek egy etalon hővédő ami a leömlőcsövek elött található?
Eléggé el van égve az enyém és kellene egyet csinálni valahogyan.
Cromaxnál már nem kapható. Elvileg már nem gyártja a FORD. Ezt az üzenetet kaptam tőlük. Máshol meg nem tudom hogyan keressem.
bontó?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9889 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 19:18:03 »

Az egyik cimborámnak van egy 95-ös, 5 ajtós (1,6-os) mondeója. A sofőr oldalán lévő küszöb elrohadt, ezt kellene cserélni.
Van ehhez javító, vagy bontott kell hozzá?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9890 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 19:41:32 »

Az egyik cimborámnak van egy 95-ös, 5 ajtós (1,6-os) mondeója. A sofőr oldalán lévő küszöb elrohadt, ezt kellene cserélni.
Van ehhez javító, vagy bontott kell hozzá?

Már jött a Fusim válasza: klokkerholm, és Bárdi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9891 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 19:42:47 »

Már jött a Fusim válasza: klokkerholm, és Bárdi.
Hová lett Fusim?
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #9892 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 19:56:58 »

Hali,
'96 os 1.6 benzines MK 1 - en hány hőjeladó van? Egyet tudok a termosztát háznál felül...Van másik is?
Jahhh és ha leállítom a motort, a vákumcsövek felől olyan hang jön, mint mikor egy túlnyomású szelep kienged..Ez noooormális Huh?
Köfi
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #9893 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 21:00:55 »

Hová lett Fusim?

Ez egy jó kérdés!  wow1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9894 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 21:03:55 »

Hová lett Fusim?

Ritkábban szokott benézni. Szkájpon lehet vele csetelni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9895 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 21:10:27 »

Hová lett Fusim?
"Na de hová lett Demon Hill,hová lett Demon Hill.......?" eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9896 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 21:38:57 »

"Na de hová lett Demon Hill,hová lett Demon Hill.......?" eplus2
Reméltem valaki kiszúrja...  worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9897 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 21:57:30 »

Hali,
'96 os 1.6 benzines MK 1 - en hány hőjeladó van? Egyet tudok a termosztát háznál felül...Van másik is?
Jahhh és ha leállítom a motort, a vákumcsövek felől olyan hang jön, mint mikor egy túlnyomású szelep kienged..Ez noooormális Huh?
Köfi
van egy alul is.valamelyik el lehet repedve.nézd át egyenként őket.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9898 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 23:00:05 »

Hová lett Fusim?

Beszéltem vele...

Telefonon vagy PÜ-ben elérhető!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9899 Dátum: 2009.02.10 kedd, 08:15:38 »

Beszéltem vele...

Telefonon vagy PÜ-ben elérhető!

Megsértődött? szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 [198] 199 200 201 202 203 204 205 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.