Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:52:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5252087 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10100 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 14:52:38 »

5ajtós 95ös évjáratú Mondinál a hátsó függőleges stabilizátoron van egy ilyen "3hurkás" gumi. Azt valamilyen módon bele kell fűzni a neki kiképzett furatba a lengőkarba ha jól emlékszem. Hányadik hurkába kell beletenni? Vagy valaki tudna képet mellékelni róla? Mert enyémet nemrég cseréltem és 2-3 hónap után újra elszakadt. Most vettem új gumikat és szeretném tudni mit nem csináltam jól.
SEGÍTSÉG  szomoru1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10101 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 19:51:25 »

5ajtós 95ös évjáratú Mondinál a hátsó függőleges stabilizátoron van egy ilyen "3hurkás" gumi. Azt valamilyen módon bele kell fűzni a neki kiképzett furatba a lengőkarba ha jól emlékszem. Hányadik hurkába kell beletenni? Vagy valaki tudna képet mellékelni róla? Mert enyémet nemrég cseréltem és 2-3 hónap után újra elszakadt. Most vettem új gumikat és szeretném tudni mit nem csináltam jól.
SEGÍTSÉG  szomoru1
Úgy emlékszem az elsőt kell,tovább nem volt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10102 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 19:53:13 »

ez az a gumi, ami a spirálrugó közepén van?
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10103 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 21:19:11 »

ez az a gumi, ami a spirálrugó közepén van?

na én igazából erre gondolok és most látom, hogy nem 3 hurkás az új gumi, hanem 4
bocsi ez csak egy telefonos kép és még a csere előtti eredeti állapotot mutatja
szóval az érdekelne, hogy az alul látható hurkás gumiból most 2 hurka látszódik ez így jó vagy nem?
elvileg a közepén pont a 2-2 hurka osztásban kicsit keskenyebb a bele, lehet azért, hogy oda kell befűzni?

http://www.kepfeltoltes.hu/view/090315/1114577646stab_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.15 vasárnap, 21:20:55 írta mittoodomain » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10104 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 21:21:58 »

ez az a gumi, ami a spirálrugó közepén van?
HA egyre gondolunk a kollegával,ez függőleges stab. szilent néven fut,ha jól emlékszem.Az egyik fele az "U" lengőkarba van csavarozva,a másik része a stab. rudat fogja.A gumija jellemzően 10-15e km-t bír ki-jobbik esetben.Nálam 10e alatt egy pár ment szét,most megint cserés lesz,úgyis bontani kell a lengéscsillapító cseréhez.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10105 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 21:26:05 »

na én igazából erre gondolok és most látom, hogy nem 3 hurkás az új gumi, hanem 4
bocsi ez csak egy telefonos kép és még a csere előtti eredeti állapotot mutatja
szóval az érdekelne, hogy az alul látható hurkás gumiból most 2 hurka látszódik ez így jó vagy nem?
elvileg a közepén pont a 2-2 hurka osztásban kicsit keskenyebb a bele, lehet azért, hogy oda kell befűzni?

http://www.kepfeltoltes.hu/view/090315/1114577646stab_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Na látod,így már nem tudom.Én a balesetes futóművet szedtem szét.Ott csak egy volt benne mindkét oldalon.Bár,hogy mi mennyit mozdult,ki tudja....igaz,az egyik hosszirányú akármi úgy kihajlott,hogy most feszítővasnak használom....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10106 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 21:32:24 »

HA egyre gondolunk a kollegával,ez függőleges stab. szilent néven fut,ha jól emlékszem.Az egyik fele az "U" lengőkarba van csavarozva,a másik része a stab. rudat fogja.A gumija jellemzően 10-15e km-t bír ki-jobbik esetben.Nálam 10e alatt egy pár ment szét,most megint cserés lesz,úgyis bontani kell a lengéscsillapító cseréhez.

aha, kezdem már sejteni
ő lesz az: Szilentblokk hátsó függőleges stabilizátorhoz Mo92-98?
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10107 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 21:55:00 »

aha, kezdem már sejteni
ő lesz az: Szilentblokk hátsó függőleges stabilizátorhoz Mo92-98?

Igen róla van szó. Az új szilentek már megvannak itt díszelegnek az asztalon és holnap/holnapután beépítésre kerülnek, mert 18-án műszaki wow1

Szóval, ha már megint cserézem legalább a műszakin még új legyen, de nem szeretném, ha megint elszakadna 2000km után
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10108 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 22:10:13 »

Igen róla van szó. Az új szilentek már megvannak itt díszelegnek az asztalon és holnap/holnapután beépítésre kerülnek, mert 18-án műszaki wow1

Szóval, ha már megint cserézem legalább a műszakin még új legyen, de nem szeretném, ha megint elszakadna 2000km után
Érdemben annyit csinál,hogy tartja a rudat és ezzel együtt a csúszást próbálja gátolni.Ha szétmegy a gumi,akkor egy-egy bukkanónál,kátyúnál iszonyúan zörög az autó hátulja.Jellemzően ez csak zavaró,én érdemben semmi változást nem tapasztaltam a vezethetőséget tekintve,de lehet ez csak rám jellemző.Mivel nullásak a lengéscsillapítóim,már egy kisebb ívű kanyarban is csúszik az autó hátulja...igaz így izgalmasabb vezetni...sajnos (?) nagyon anyagfüggő,hogy mennyit bír ki.Az első lengőkarszilentek is együtt voltak cserélve nálam,most a jobb hátsót megint cserélni kellett,mert szétszakadt,a többi meg jó.Ja,arra akartam kilyukadni,hogy műszakin ilyen miatt tuti nem fognak piszkálni.
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10109 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 00:21:51 »

....Ha szétmegy a gumi,akkor egy-egy bukkanónál,kátyúnál iszonyúan zörög az autó hátulja.Jellemzően ez csak zavaró,én érdemben semmi változást nem tapasztaltam a vezethetőséget tekintve,de lehet ez csak rám jellemző
....nagyon anyagfüggő,hogy mennyit bír ki.Az első lengőkarszilentek is együtt voltak cserélve nálam,most a jobb hátsót megint cserélni kellett,mert szétszakadt,a többi meg jó.Ja,arra akartam kilyukadni,hogy műszakin ilyen miatt tuti nem fognak piszkálni.

pontosan ezaz ami miatt én is cserézni akarom az a rohadt zörgés mert azt tudom, hogy nem ez a 2centis gumibigyó fogja nekem leginkább befolyásolni a kocsi milyenségét, dehát a zörej meg a nyekergés  falbav falbav falbav az kikészít
az anyagfüggősége meg egy kalap kaka, ha a másik is ilyen hamar megadta magát
majd jól legyártatok valami keményebb műanyagból egy ilyen formát aztán akkor az nem fog ilyen hamar tönkremenni

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10110 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 08:03:27 »

pontosan ezaz ami miatt én is cserézni akarom az a rohadt zörgés mert azt tudom, hogy nem ez a 2centis gumibigyó fogja nekem leginkább befolyásolni a kocsi milyenségét, dehát a zörej meg a nyekergés  falbav falbav falbav az kikészít
az anyagfüggősége meg egy kalap kaka, ha a másik is ilyen hamar megadta magát
majd jól legyártatok valami keményebb műanyagból egy ilyen formát aztán akkor az nem fog ilyen hamar tönkremenni


próbáltam én is maszekkal csináltatni,amíg volt rá lehetőség,de nem jött be.ha a jövőben lesz vele tapasztalatod,oszd meg velünk!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10111 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 18:20:46 »

Érdemben annyit csinál,hogy tartja a rudat és ezzel együtt a csúszást próbálja gátolni.Ha szétmegy a gumi,akkor egy-egy bukkanónál,kátyúnál iszonyúan zörög az autó hátulja.Jellemzően ez csak zavaró,én érdemben semmi változást nem tapasztaltam a vezethetőséget tekintve,de lehet ez csak rám jellemző.Mivel nullásak a lengéscsillapítóim,már egy kisebb ívű kanyarban is csúszik az autó hátulja...igaz így izgalmasabb vezetni...sajnos (?) nagyon anyagfüggő,hogy mennyit bír ki.Az első lengőkarszilentek is együtt voltak cserélve nálam,most a jobb hátsót megint cserélni kellett,mert szétszakadt,a többi meg jó.Ja,arra akartam kilyukadni,hogy műszakin ilyen miatt tuti nem fognak piszkálni.

Ezt én is így tapasztaltam anno. A hátsó szilentek elmentek, de csak zörgés és nyiszorgás jött hátulról, menetdinamika nem romlott. Az elsők viszont már befolyásolták az egyenes futást és a fékezésnél mindenfelé ment az eleje...

V6 projekt hol tart? integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10112 Dátum: 2009.03.17 kedd, 01:29:13 »

Ezt én is így tapasztaltam anno. A hátsó szilentek elmentek, de csak zörgés és nyiszorgás jött hátulról, menetdinamika nem romlott. Az elsők viszont már befolyásolták az egyenes futást és a fékezésnél mindenfelé ment az eleje...

V6 projekt hol tart? integet2
Sajnos sehol. rinya Még mindig kénytelen vagyok várni.Ide-oda tologatnak a vezéreink,hogy melyik adósávban tudnak több pénzt lehúzni tőlünk-Ne töröljétek ki!!!!,ez most csak tényközlés!!!!-hiába akarom mindenáron kikerülni a bankokat,nem megy.Közben állapotfenntartás ezen az autón,de legalább kiszámítható a költsége.Csüt-péntek lesz a szerelőnél,hátulját kell rendberakni-teleszkóp,stabilizátor csere;elöl a lökös,bár festve nem lesz,de be lesz rakva-idő függvényében-a ködlámpa;a kuplung csöve a váltó felett ereszti az olajat;cserés lesz a generátor feszítője,bár nem új hanem felújított lesz helyette.Talán a szervó szivattyút is lecseréltetem,mert igencsak zajos,szerencsére ebből van még másik nekem is.Aztán a nagytalin remélem nem megyek neki semminek....bár tavaly-tavaly előtt is megúsztam....ami pozitívum,hogy lement a fogyasztás 10-12 literre.Igaz visszafogtam a száguldozást is.... police
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10113 Dátum: 2009.03.17 kedd, 07:57:51 »

Sajnos sehol. rinya Még mindig kénytelen vagyok várni.Ide-oda tologatnak a vezéreink,hogy melyik adósávban tudnak több pénzt lehúzni tőlünk-Ne töröljétek ki!!!!,ez most csak tényközlés!!!!-hiába akarom mindenáron kikerülni a bankokat,nem megy.Közben állapotfenntartás ezen az autón,de legalább kiszámítható a költsége.Csüt-péntek lesz a szerelőnél,hátulját kell rendberakni-teleszkóp,stabilizátor csere;elöl a lökös,bár festve nem lesz,de be lesz rakva-idő függvényében-a ködlámpa;a kuplung csöve a váltó felett ereszti az olajat;cserés lesz a generátor feszítője,bár nem új hanem felújított lesz helyette.Talán a szervó szivattyút is lecseréltetem,mert igencsak zajos,szerencsére ebből van még másik nekem is.Aztán a nagytalin remélem nem megyek neki semminek....bár tavaly-tavaly előtt is megúsztam....ami pozitívum,hogy lement a fogyasztás 10-12 literre.Igaz visszafogtam a száguldozást is.... police

Azért neked sem egyzserű a sztori wave
Én szurkolok a V6-ért eljen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10114 Dátum: 2009.03.17 kedd, 09:20:08 »

Azért neked sem egyzserű a sztori wave
Én szurkolok a V6-ért eljen
én is....majd visszafogom magam,hogy ne kössek el egyet....
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10115 Dátum: 2009.03.17 kedd, 09:50:37 »

én is....majd visszafogom magam,hogy ne kössek el egyet....

Szerintem vegyél egyet  külföldi papírokkal naggyyyon ócccssssón aztán hétvégenként hajtsd meg a pusztában néha. Akkor lesz feeling is, meg a káposzta is jóllakik.... vigyor3 és a frankeinstein is megmaradhat
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10116 Dátum: 2009.03.17 kedd, 12:00:31 »

Szerintem vegyél egyet  külföldi papírokkal naggyyyon ócccssssón aztán hétvégenként hajtsd meg a pusztában néha. Akkor lesz feeling is, meg a káposzta is jóllakik.... vigyor3 és a frankeinstein is megmaradhat
Nem is rossz ötlet....kár,hogy itthon nem lelne nagy támogatottságra....persze ha sunyiba csinálom,talán....dehát az asszony se hölye,ha meglát a parkolóban egy mondeo v6-ot,sejti,hogy nem véletlen...bár,itt a tavasz,kidobálom a vackaimat a garázsból és be tudok állni.Na,majd csak kiforrja magát... eplus2 mindenesetre ma visszatettem a direktszűrőt,lehidalok ha a hétvégén havazni fog...most a harmadik féle megoldással,mert nem volt időm csövet flexelni...most ilyen lett:
http://kepfeltoltes.hu/090317/17-03-09_1236_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.17 kedd, 12:50:42 írta misi107 » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10117 Dátum: 2009.03.17 kedd, 14:15:17 »

Nem is rossz ötlet....kár,hogy itthon nem lelne nagy támogatottságra....persze ha sunyiba csinálom,talán....dehát az asszony se hölye,ha meglát a parkolóban egy mondeo v6-ot,sejti,hogy nem véletlen...bár,itt a tavasz,kidobálom a vackaimat a garázsból és be tudok állni.Na,majd csak kiforrja magát... eplus2 mindenesetre ma visszatettem a direktszűrőt,lehidalok ha a hétvégén havazni fog...most a harmadik féle megoldással,mert nem volt időm csövet flexelni...most ilyen lett:
http://kepfeltoltes.hu/090317/17-03-09_1236_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Zsííír
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10118 Dátum: 2009.03.17 kedd, 14:27:49 »

Nem is rossz ötlet....kár,hogy itthon nem lelne nagy támogatottságra....persze ha sunyiba csinálom,talán....dehát az asszony se hölye,ha meglát a parkolóban egy mondeo v6-ot,sejti,hogy nem véletlen...bár,itt a tavasz,kidobálom a vackaimat a garázsból és be tudok állni.Na,majd csak kiforrja magát... eplus2 mindenesetre ma visszatettem a direktszűrőt,lehidalok ha a hétvégén havazni fog...most a harmadik féle megoldással,mert nem volt időm csövet flexelni...most ilyen lett:
http://kepfeltoltes.hu/090317/17-03-09_1236_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
a gyári könyököt azért nem használod, mert nincs elég tartása?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10119 Dátum: 2009.03.17 kedd, 16:31:26 »

mindenesetre ma visszatettem a direktszűrőt,lehidalok ha a hétvégén havazni fog...most a harmadik féle megoldással,mert nem volt időm csövet flexelni...most ilyen lett:
http://kepfeltoltes.hu/090317/17-03-09_1236_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én azt a derékszöget kiszedném, és mehet egyenesen az akku mögé! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10120 Dátum: 2009.03.17 kedd, 16:32:10 »

a gyári könyököt azért nem használod, mert nincs elég tartása?

Van neki tartása! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10121 Dátum: 2009.03.17 kedd, 17:13:57 »

a gyári könyököt azért nem használod, mert nincs elég tartása?
Azért,mert nincs.Ez sierrából van és a hőm. jeladó passzol bele+a 70-es csövekhez jobb mint a gyári.Nem így akartam,de most ezt legoztam ki.Az akku mögé volt vezetve eddig,de most nincs csövem,mert le kellene szabni dehát a lustaság...most így marad,legalább látja a szerelő az olajfolyást a váltó felett.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #10122 Dátum: 2009.03.17 kedd, 18:55:25 »

próbáltam én is maszekkal csináltatni,amíg volt rá lehetőség,de nem jött be.ha a jövőben lesz vele tapasztalatod,oszd meg velünk!

Valamikor a hasznaltauton volt hirdetve olyan mondeo, amelyhez extarként volt föltüntetve, hogy a tulaj berakott valami örökgaranciás kevlár/teflon/titán/akármicsodából előállítottat. Sajna nem tudom, mi volt az anyag, de a hirdetés szerint volt rá végleges-jellegű megoldás.
Naplózva

MKI 2.0i
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10123 Dátum: 2009.03.17 kedd, 19:14:09 »

Valamikor a hasznaltauton volt hirdetve olyan mondeo, amelyhez extarként volt föltüntetve, hogy a tulaj berakott valami örökgaranciás kevlár/teflon/titán/akármicsodából előállítottat. Sajna nem tudom, mi volt az anyag, de a hirdetés szerint volt rá végleges-jellegű megoldás.

Létezik ilyen cucc. Narancssárga színű és poliuretánból (lehet, hogy rosszul írtam) készül. A www.ford-klub.hu oldalon foglalkoztak vele sokat és szerezni is tudnak. Asszem az Escort Xr3i rovatban foglaloztak vele anno..... integet2
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #10124 Dátum: 2009.03.18 szerda, 15:56:00 »

Sziasztok!


Sikerült jól megtörnöm a jobb hátsó ajtómat :-(
Viszont van egy alkatrészbázis jobb kormányos MKI Mondeo-m amiből az elektromos ablakokat akarom átrakni a sajátomba szintén MKI.
Tudna valaki segíteni,hogy a kábelezést hogyan kell megoldani?
Tud valaki tanácsot adni a bekötésre,merre hova hány méter kábel kell?

Köszönöm előre is.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10125 Dátum: 2009.03.18 szerda, 18:16:41 »

Sziasztok!


Sikerült jól megtörnöm a jobb hátsó ajtómat :-(
Viszont van egy alkatrészbázis jobb kormányos MKI Mondeo-m amiből az elektromos ablakokat akarom átrakni a sajátomba szintén MKI.
Tudna valaki segíteni,hogy a kábelezést hogyan kell megoldani?
Tud valaki tanácsot adni a bekötésre,merre hova hány méter kábel kell?

Köszönöm előre is.
Szerintem akkor jársz a legjobban,ha megkeresed mondjuk szundit és veszel tőle kompletten gyári kábeleket.Ezzel megúszod a mérést meg a többit.Gondolom kapcsolók is kelleni fognak hozzá.Ha a donor autód meg elöl-hátul elektromos miért nem bontod ki a vezetékeket?
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #10126 Dátum: 2009.03.19 csütörtök, 15:17:41 »

Igen, kompletten elektromos elől hátul.
Csak mivel ez lenne az első elektromos ablakemelős ajtó cserém gondoltam kérek kis eligazítást.
Szunditól bal oldali vezérlőkapcsoló garnitúra fog kelleni,mert jobb kormányos a donor tehát jobb oldalon van az összesített panel.
Tehát fogom és szó szerint minden kábelt kiszedek és azokat bekötöm a célpontban.
Lehet hülyeséget kérdezek,de a biztosíték táblába hogyan kell bekötni?
Nincs ehhez valami bekötési doksi,rajz?

Köszönöm tanácsaidat,segítségedet!


Szerintem akkor jársz a legjobban,ha megkeresed mondjuk szundit és veszel tőle kompletten gyári kábeleket.Ezzel megúszod a mérést meg a többit.Gondolom kapcsolók is kelleni fognak hozzá.Ha a donor autód meg elöl-hátul elektromos miért nem bontod ki a vezetékeket?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10127 Dátum: 2009.03.19 csütörtök, 20:12:47 »

Igen, kompletten elektromos elől hátul.
Csak mivel ez lenne az első elektromos ablakemelős ajtó cserém gondoltam kérek kis eligazítást.
Szunditól bal oldali vezérlőkapcsoló garnitúra fog kelleni,mert jobb kormányos a donor tehát jobb oldalon van az összesített panel.
Tehát fogom és szó szerint minden kábelt kiszedek és azokat bekötöm a célpontban.
Lehet hülyeséget kérdezek,de a biztosíték táblába hogyan kell bekötni?
Nincs ehhez valami bekötési doksi,rajz?

Köszönöm tanácsaidat,segítségedet!


Ez ügyben fusim mestert keresd meg privátban-fusim misi-innen sajnos eltűnt,sokunk bánatára.Én a mai napig nem tudom mi az oka,de biztos,hogy nyomós érvei lehetnek,mert segített mindenkinek.Remélem a talin azért ott lesz.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10128 Dátum: 2009.03.19 csütörtök, 20:24:30 »

Ez ügyben fusim mestert keresd meg privátban-fusim misi-innen sajnos eltűnt,sokunk bánatára.Én a mai napig nem tudom mi az oka,de biztos,hogy nyomós érvei lehetnek,mert segített mindenkinek.Remélem a talin azért ott lesz.

Nem tetszik Neki ez a sok felesleges szájtépés, és most pihen egy kicsit. Van egy kis plusz szabadideje... nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10129 Dátum: 2009.03.19 csütörtök, 20:25:53 »

viszont minitalira jár  eljen eljen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10130 Dátum: 2009.03.19 csütörtök, 20:45:33 »

Nem tetszik Neki ez a sok felesleges szájtépés, és most pihen egy kicsit. Van egy kis plusz szabadideje... nyes
Értem.Hát,van benne valami....
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10131 Dátum: 2009.03.20 péntek, 01:53:22 »

Igen, kompletten elektromos elől hátul.
Csak mivel ez lenne az első elektromos ablakemelős ajtó cserém gondoltam kérek kis eligazítást.
Szunditól bal oldali vezérlőkapcsoló garnitúra fog kelleni,mert jobb kormányos a donor tehát jobb oldalon van az összesített panel.
Tehát fogom és szó szerint minden kábelt kiszedek és azokat bekötöm a célpontban.
Lehet hülyeséget kérdezek,de a biztosíték táblába hogyan kell bekötni?
Nincs ehhez valami bekötési doksi,rajz?

Köszönöm tanácsaidat,segítségedet!



Szia! Én anno megcsináltam ugyanezt az átalakítást, csak nekem mázlimra egy német balkormányosból voltak a dolgok. A 21-es utastéri biztosíték lesz az, ami neked kelleni fog. Az első + hátsó ablak és a tetőablak összesen egy 40es biztosítékot igényel. Most a rajzok alapján egy 363as számú, négyérintkezős csatlakozót kell keresned a táblába felülről csatlakozó két köteg valamelyikében, amelyikbe 3 vezeték megy: zöld, narancs-sárga, lila-kék. Ebből neked a lila-kék vezetékre lesz szükséged. Tényleg úgy jársz a legjobban, ha a jobbkormányosnál kifűződ egyesével a kábeleket, és beoperálod a mostani kábelkötegbe. A vezérlőkapcsoló ugyanaz a jobb és bal oldali esetén, azt egyben átrakhatod. Viszont amitől kicsit tartanék, hogy más az elrendezése az ajtó csatlakozójának, hogyha berakod az ajtó kábelkötegét (más felszereltségnél nem az, hogy az üres helyekre beraktak volna egy plusz érintkezőt, hanem az egészet átrendezték - ez az ismeret akkor még a TIS híján pár megégett biztosítékomba került). Mondjuk én GLX-ről tornáztam az autót Ghia-ra. Mindenképpen érdemes hozzá átnézni legalább a Haynes kapcsolási rajzait, vagy ami a legjobb: megnézni a TIS-ben a kábelezést és a csatlakozókat, mert különben sok szöszmötöléssel járhat így a dolog.  Sok sikert! wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #10132 Dátum: 2009.03.20 péntek, 08:50:32 »

Szia!

Köszönöm a tanácsokat,már csak azt nem tudom,hogy
"Haynes kapcsolási rajzait, vagy ami a legjobb: megnézni a TIS-ben a kábelezést és a csatlakozókat"
alatt mit értesz pontosan?

Nagyon köszönöm!
Prometheus

Szia! Én anno megcsináltam ugyanezt az átalakítást, csak nekem mázlimra egy német balkormányosból voltak a dolgok. A 21-es utastéri biztosíték lesz az, ami neked kelleni fog. Az első + hátsó ablak és a tetőablak összesen egy 40es biztosítékot igényel. Most a rajzok alapján egy 363as számú, négyérintkezős csatlakozót kell keresned a táblába felülről csatlakozó két köteg valamelyikében, amelyikbe 3 vezeték megy: zöld, narancs-sárga, lila-kék. Ebből neked a lila-kék vezetékre lesz szükséged. Tényleg úgy jársz a legjobban, ha a jobbkormányosnál kifűződ egyesével a kábeleket, és beoperálod a mostani kábelkötegbe. A vezérlőkapcsoló ugyanaz a jobb és bal oldali esetén, azt egyben átrakhatod. Viszont amitől kicsit tartanék, hogy más az elrendezése az ajtó csatlakozójának, hogyha berakod az ajtó kábelkötegét (más felszereltségnél nem az, hogy az üres helyekre beraktak volna egy plusz érintkezőt, hanem az egészet átrendezték - ez az ismeret akkor még a TIS híján pár megégett biztosítékomba került). Mondjuk én GLX-ről tornáztam az autót Ghia-ra. Mindenképpen érdemes hozzá átnézni legalább a Haynes kapcsolási rajzait, vagy ami a legjobb: megnézni a TIS-ben a kábelezést és a csatlakozókat, mert különben sok szöszmötöléssel járhat így a dolog.  Sok sikert! wave
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #10133 Dátum: 2009.03.20 péntek, 09:03:27 »

Szia!

Köszönöm a tanácsokat,már csak azt nem tudom,hogy
"Haynes kapcsolási rajzait, vagy ami a legjobb: megnézni a TIS-ben a kábelezést és a csatlakozókat"
alatt mit értesz pontosan?

Nagyon köszönöm!
Prometheus

"Haynes kapcsolási rajzai" az a Haynes által írt szervízkönyvben található rajzokra utal

a TIS pedig egy program, tele infóval, ábrákkal és persze kapcsolási rajzokkal. Erről van külön topic!  vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10134 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 11:47:09 »

Na,végre kész lett az autó.Ég és föld a változás....végre nem él külön életet a hátulja...Tegnap este felajánlottak cserére egy Saab9000 2.3 Turbo-t.Talán a csőd miatt szabadulna tőle?És Ford meddig lesz?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #10135 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 12:01:11 »

Na,végre kész lett az autó.Ég és föld a változás....végre nem él külön életet a hátulja...Tegnap este felajánlottak cserére egy Saab9000 2.3 Turbo-t.Talán a csőd miatt szabadulna tőle?És Ford meddig lesz?

Grat! Ha valamikor jársz Pesten hívj fel, mert szívesen megnézném!

Az enyém most úgy néz ki mintha bontóban állna. Se első, se hátsó lökös rajta rinya !
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10136 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:07:14 »

Grat! Ha valamikor jársz Pesten hívj fel, mert szívesen megnézném!

Az enyém most úgy néz ki mintha bontóban állna. Se első, se hátsó lökös rajta rinya !
Na,lökös az enyémen sincs....az csak keddre lesz kész.Leszedve lehet látni,hogy nem én vagyok az első aki törte,gyakorlatilag a hab tartotta össze az egészet.Valószínűleg a nagytali után lesz javítva a két oldala,aztán lehet,hogy lesz egy komplett festés.Majd az anyagiaktól függ.Lassan már felújítás ami folyik....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10137 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 09:07:02 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne,hogy valaki Ebay-es rendelésben tudna-e segíteni,ha szükségem lenne rá?
Ugyanis első kerek lámpákat szeretnék és a földön nincsen,csak az ebay-en.

Köszi!Üdv!
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #10138 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 10:03:33 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne,hogy valaki Ebay-es rendelésben tudna-e segíteni,ha szükségem lenne rá?
Ugyanis első kerek lámpákat szeretnék és a földön nincsen,csak az ebay-en.

Köszi!Üdv!

Keresd Styleair kollégát! Ő azt hiszem már vásárolt így!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10139 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 10:04:26 »

MS02
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #10140 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 10:12:09 »

MS02

Ez mire és kinek szól?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10141 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 10:17:34 »

Ez mire és kinek szól?
ő is érdekelt a dologban, most én is rajta keresztül boltolok
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10142 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 10:27:15 »

Keresd Styleair kollégát! Ő azt hiszem már vásárolt így!


Köszi!

Eladó Rs felnie nics valakinek esetleg?


Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10143 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 20:07:30 »

Végre kicsit meghajthattam az autót.Eszméletlen jól sikerült összeraknia a szerelőnek,jobb lett mint a kék autóm volt az összetörése előtt.
Mondeo forevör!!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10144 Dátum: 2009.03.23 hétfő, 23:53:27 »

Kicsit off, de talán tudtok segíteni. A fiesta hátsó zárjával van proglémám. Szerintem leginkább az 1-es mondeóéhoz hasonlít.
Szóval az a baja a hátsó ajtónál, hogy a 12 órához képest eddik kb 1-2 óránál nyitott. Most meg az van, hogy legalább 3-ig el lehet tekerni, és csak ott kezd el nyitni, de nagyon nehezen. Magával a zárral lehet probléma, vagy a mechanizmussal, ami a reteszt mozgatja? Hogy az lenne kimozdulva, és későn kezdi húzni. Szedjem szét, és meglátjuk? Néha olyan nehéz kinyitni, hogy ihaj.
Aztán hogy kell kiszedni: alulról kicsavarom a pár csavart, és kijön a zár teljesen? Szedte már szét ezt valaki?
Esetleg egy rajz jól jönne... 99-es fiesta 5 ajtós.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
András75
Vendég
« Új hozzászólás #10145 Dátum: 2009.03.24 kedd, 09:07:31 »

5ajtós 95ös évjáratú Mondinál a hátsó függőleges stabilizátoron van egy ilyen "3hurkás" gumi. Azt valamilyen módon bele kell fűzni a neki kiképzett furatba a lengőkarba ha jól emlékszem. Hányadik hurkába kell beletenni? Vagy valaki tudna képet mellékelni róla? Mert enyémet nemrég cseréltem és 2-3 hónap után újra elszakadt. Most vettem új gumikat és szeretném tudni mit nem csináltam jól.
SEGÍTSÉG  szomoru1

Szia!

Én is most cseréltem, sajna mondeo betegség. A középső beszúrásba fűzd bele!
üdv. andrás
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10146 Dátum: 2009.03.24 kedd, 11:40:46 »

Azt szeretném megkérdezni, hogy a főoldalon, a szerviz menüpontban volt egy leírás, ami részletezte hogy milyen folyadékból milyen és mennyi kell, meg benn volt egy csomó hasznos adat is egyebekről, az most honnan érhető el? Nekem mindig under constructiont ír.

Illetve az az infó kéne sürgősen, hogy az 1.8 TD motorba szűrőcserével mennyi olaj kell?

Köszönettel:

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #10147 Dátum: 2009.03.24 kedd, 11:43:06 »

Azt szeretném megkérdezni, hogy a főoldalon, a szerviz menüpontban volt egy leírás, ami részletezte hogy milyen folyadékból milyen és mennyi kell, meg benn volt egy csomó hasznos adat is egyebekről, az most honnan érhető el? Nekem mindig under constructiont ír.

Illetve az az infó kéne sürgősen, hogy az 1.8 TD motorba szűrőcserével mennyi olaj kell?

Köszönettel:

Hanzsi

ITT
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10148 Dátum: 2009.03.24 kedd, 12:27:16 »

...Illetve az az infó kéne sürgősen, hogy az 1.8 TD motorba szűrőcserével mennyi olaj kell?...
10w-40 kell neked 5l, még egy pici fog is maradni...  wave
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10149 Dátum: 2009.03.24 kedd, 13:14:54 »

Köszönöm a gyors válaszokat

... még egy pici fog is maradni...  wave

Azért egy kicsit aggódom, tegnap volt olajcserén a kocsi, és beleöntötték az összes olajat, tehát mind az 5 litert. A szaki szerint egy hajszálnyival a max fölött van, de ez nem fog gondot okozni.

Kell aggódnom, vagy tényleg nem nagy gond ha kicsit több?

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.