Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:57:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 214 215 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5254171 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10350 Dátum: 2009.04.15 szerda, 19:18:52 »

Sajnos nem ismerem a kocsi előélettét, de az biztos, hogy korántsem foglalkoztak vele annyit mint kellett volna.

 Ha pedig lesz hozzá elég tehtségem, talán sikerül szépen megcsinálnom!

 Amióta megvan, azóta azt érzem, nem kell másik!
Meg fogja hálálni....aki csinált már szívósor takarítást elárulná,hogy a miskulancia alján belül,a motor felől mi az,ami egy kis szerelőnyílásnak látszik?Vagy csak úgy van a műanyag kiöntve?
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10351 Dátum: 2009.04.16 csütörtök, 11:01:49 »

A kipufogó leömlősór csavar meghúzási nyomatékáról hol lehetne, vagy valaki tudja mennyinek kell lenni?
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #10352 Dátum: 2009.04.16 csütörtök, 11:06:47 »

na,az nekem is kellene...elég drága za új...és senki ismerősnek nincs....

Az új antennacsonk 2500. De 1000-ért mondeo kompatilibis is van antennával együtt. egy kis perselyt kell hozzá csinálni és úgy is működik. Mivel nem egy csavart kell becsavarni a rögzítés miatt, hanem egy anyával kell rögzíteni, és hogy ne érjen az anya az antennához azért kell egy távtartó persely.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10353 Dátum: 2009.04.18 szombat, 12:23:16 »

Sziasztok!
Szerintetek dízel kombi hátsó keresztstabilizátor szilentblokkból gyárit, vagy utángyártottat tegyek bele?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10354 Dátum: 2009.04.18 szombat, 20:11:56 »

Sziasztok!
Szerintetek dízel kombi hátsó keresztstabilizátor szilentblokkból gyárit, vagy utángyártottat tegyek bele?
szerintem gyárit.ilyet úgyis max. egyszer cserél az ember.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10355 Dátum: 2009.04.18 szombat, 21:11:48 »

szerintem gyárit.ilyet úgyis max. egyszer cserél az ember.

Kétféle méret van belőle, hülye szokásuk szerint. 16mm-es és 18mm-es, ami a szilent belső furatának az átmérője. Így hát kúszhattam be alá, hogy megmérjem. A keresztstabilizátor rúd átmérője 16mm. Persze ebből nem következik az, hogy a szilent alatt is ennyi az átmérő, ahol nem tudom megmérni. De ajánlom neki, hogy annyi legyen. smile
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10356 Dátum: 2009.04.18 szombat, 21:17:04 »

Kétféle méret van belőle, hülye szokásuk szerint. 16mm-es és 18mm-es, ami a szilent belső furatának az átmérője. Így hát kúszhattam be alá, hogy megmérjem. A keresztstabilizátor rúd átmérője 16mm. Persze ebből nem következik az, hogy a szilent alatt is ennyi az átmérő, ahol nem tudom megmérni. De ajánlom neki, hogy annyi legyen. smile
igen láttam a cromaxnál.a kisebbet vedd meg!miért?mert a szilent alatt amúgy is kopottab a rúd.a helyedben a bilincset is cserélném vele együtt.ha 16 mm-t mértél,az a szilentnél kb. 1mm-rel kisebb a kopás miatt.Persze egy új guminál ez nem számit.a 18-as meg evidens,hogy nem jó...
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10357 Dátum: 2009.04.19 vasárnap, 11:16:17 »

igen láttam a cromaxnál.a kisebbet vedd meg!miért?mert a szilent alatt amúgy is kopottab a rúd.a helyedben a bilincset is cserélném vele együtt.ha 16 mm-t mértél,az a szilentnél kb. 1mm-rel kisebb a kopás miatt.Persze egy új guminál ez nem számit.a 18-as meg evidens,hogy nem jó...

Kösz, akkor a 16-osnak szavazunk bizalmat.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10358 Dátum: 2009.04.19 vasárnap, 20:13:13 »

Kösz, akkor a 16-osnak szavazunk bizalmat.

Az új stabilizátor esetében ugyan akkora a szilent alatt, mint maga a rúd, tehát Neked a 16mm-es kell. Viszont majdnem biztos, ahogy Misi107 is írta a szilent alatt már kopott a rúd, így csere után észre fogod venni, hogy így semmi értelme. Mi egy gumicsőből vágtunk oda egy darabot, amivel áthidaltuk a problémát. Viccesnek hangzik, de azóta sincs vele probléma...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10359 Dátum: 2009.04.19 vasárnap, 22:15:06 »

Az új stabilizátor esetében ugyan akkora a szilent alatt, mint maga a rúd, tehát Neked a 16mm-es kell. Viszont majdnem biztos, ahogy Misi107 is írta a szilent alatt már kopott a rúd, így csere után észre fogod venni, hogy így semmi értelme. Mi egy gumicsőből vágtunk oda egy darabot, amivel áthidaltuk a problémát. Viccesnek hangzik, de azóta sincs vele probléma...
hogy ez nekem nem jutott az eszembe....na,majd legközelebb....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10360 Dátum: 2009.04.19 vasárnap, 22:20:07 »

Volt ma nálam egy srác a barátnőjével.A vaterán hirdettem egy forintért a műszerfal kárpitot v. mi a nyavaját-ami a szélvédő alatt van-egy forintért,csak vigyék le.Eljött Jászberényből érte....atyám,még olyan lelakott autót-így kapta-cseréli az egész belsejét.Egyedül csak a motorját nem piszkálták.Egy biztos,ilyen elhivatott mondeo tulaj nem sok van...
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10361 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 10:48:42 »

Az új stabilizátor esetében ugyan akkora a szilent alatt, mint maga a rúd, tehát Neked a 16mm-es kell. Viszont majdnem biztos, ahogy Misi107 is írta a szilent alatt már kopott a rúd, így csere után észre fogod venni, hogy így semmi értelme. Mi egy gumicsőből vágtunk oda egy darabot, amivel áthidaltuk a problémát. Viccesnek hangzik, de azóta sincs vele probléma...
Esetleg szigetelőszalag is jó oda, ha nincs gumicső?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
BorsikaErika
Vendég
« Új hozzászólás #10362 Dátum: 2009.04.20 hétfő, 21:15:53 »

Sziasztok!!
A segítségeteket kérném!!

Van egy 95 ös Mondeom, benzines 2.0 16v, és ömlik az olaj, a baloldali összekötőrúdnál a kormányműből, és természetesen folyamatosan töltögetem utána a szervó olajat.
Kérdésem az lenne, hogy ilyenkor mit lehetne vele csinálni?
Van ehhez valami javítószett?
Házilag megoldható?
Vagy vegyek egy komplett kormányművet?
Előre is köszönöm a válaszokat, segítségeteket.

Tom.
Naplózva
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #10363 Dátum: 2009.04.21 kedd, 18:16:53 »

Hellóka!

Saját paripámnál is tapasztaltam ilyesmit, de nem tudom, hogy honnan ered az olajfolyás. Én eddig a váltóra gyanakodtam (összkerék lehajtás), mert ott van egy csatlakozás gumitömítéssel. Honnan látod, hogy ömlik?
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10364 Dátum: 2009.04.22 szerda, 13:53:55 »

Üdv!

Egy kérdésem lenne, ha esetleg van olyan emberke itt aki már kapta fel az utasoldali padlókárpitot, az tud válaszolni. Szal tegnap odapillantottam a kárpitra, kb ott ahol az utas jobb lába van, kicsit talán a küszöb felé. És van ott egy jó nagy púp! Most elkezdtem aggódni, hogy ott valami randán szétrohadt, vagy oszlásnak indult. Esetleg tudja valaki, hogy az ott köll hogy legyen?

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10365 Dátum: 2009.04.22 szerda, 13:58:30 »

Üdv!

Egy kérdésem lenne, ha esetleg van olyan emberke itt aki már kapta fel az utasoldali padlókárpitot, az tud válaszolni. Szal tegnap odapillantottam a kárpitra, kb ott ahol az utas jobb lába van, kicsit talán a küszöb felé. És van ott egy jó nagy púp! Most elkezdtem aggódni, hogy ott valami randán szétrohadt, vagy oszlásnak indult. Esetleg tudja valaki, hogy az ott köll hogy legyen?

Hanzsi
lehet, hogy bemászott egy mókus, jól megdöglött, oszt elkezdett felfúvódni  taps eplus2
amúgy meg nem tűnik gyári dolognak Smiley
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10366 Dátum: 2009.04.22 szerda, 16:34:49 »

Üdv!

Egy kérdésem lenne, ha esetleg van olyan emberke itt aki már kapta fel az utasoldali padlókárpitot, az tud válaszolni. Szal tegnap odapillantottam a kárpitra, kb ott ahol az utas jobb lába van, kicsit talán a küszöb felé. És van ott egy jó nagy púp! Most elkezdtem aggódni, hogy ott valami randán szétrohadt, vagy oszlásnak indult. Esetleg tudja valaki, hogy az ott köll hogy legyen?

Hanzsi
  Szia!

ott kell lennie 1 kábelelvezető müa. toknak esetleg az csúszott el,vagy felakadtál valamibe. Ha nem akkor tényleg rohad valami...... esetleg mókus?  vigyor3 viszonylag könnyű  alánézni: köszöbnél lévő müa. eltávolítása után simán megtudod tekinteni
 integet2
Naplózva
triangle71
Vendég
« Új hozzászólás #10367 Dátum: 2009.04.22 szerda, 22:43:04 »

Sziasztok!

96os td mondeommal beborultam az árokba januárban. Szépen kikalapálták, megcsinálták, de sajnos a motorhoz is hozzá kellett nyúlni, úgy ahogy összerakták azt is.
Sajnos csak napokkal a szervizelés után derült ki, hogy eszi az olajat a gép. Baleset előtt ennek nyoma sem volt soha. Most néhány száz kilométerenként kell bele öntenem. A javítás további 100 ezres nagyságrendet jelentene mindenki szerint, így egyenlőre töltögetem, de a pénztárcám ezt nem nagyon szereti. 15w40es olajat tett bele a szerelő, de azt nem tudom, hogy szintetikus kell-e bele? Vagy ez nem fontos?
Továbbá kérdés, hogy olcsó "tescos" olaj tönkrevágná a gépet teljesen?

Köszi!
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10368 Dátum: 2009.04.22 szerda, 23:34:53 »

Na meglestem a púpot, hál' istennek minden rendben van, nem rohad semmi, egészséges az alja. A kábelvezető műanyag tok az, ami ott felnyomja a kárpitot. Érdekes mert X alakban meg van tekerve szigetelő szalaggal. De épnek tűnik ott minden. Csak nem simul bele a padlóba.

Benéztem a géptető alá, Mókusok nem döglöttek, a helyükön vannak teljes létszámban és tekernek.  Grin

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10369 Dátum: 2009.04.22 szerda, 23:48:14 »

Sziasztok!

96os td mondeommal beborultam az árokba januárban. Szépen kikalapálták, megcsinálták, de sajnos a motorhoz is hozzá kellett nyúlni, úgy ahogy összerakták azt is.
Sajnos csak napokkal a szervizelés után derült ki, hogy eszi az olajat a gép. Baleset előtt ennek nyoma sem volt soha. Most néhány száz kilométerenként kell bele öntenem. A javítás további 100 ezres nagyságrendet jelentene mindenki szerint, így egyenlőre töltögetem, de a pénztárcám ezt nem nagyon szereti. 15w40es olajat tett bele a szerelő, de azt nem tudom, hogy szintetikus kell-e bele? Vagy ez nem fontos?
Továbbá kérdés, hogy olcsó "tescos" olaj tönkrevágná a gépet teljesen?

Köszi!
elég vegyes tapasztalatokat lehet olvasni róla.nézdd,szerintem még a legolcsóbb mobil olaj is jobb nála...igaz,nekem pl. a GM olajokkal sem volt gondom sose,pedig aztán azokról is írtak rosszat meg még rosszabbat...
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10370 Dátum: 2009.04.22 szerda, 23:56:34 »

Sziasztok!

96os td mondeommal beborultam az árokba januárban. Szépen kikalapálták, megcsinálták, de sajnos a motorhoz is hozzá kellett nyúlni, úgy ahogy összerakták azt is.
Sajnos csak napokkal a szervizelés után derült ki, hogy eszi az olajat a gép. Baleset előtt ennek nyoma sem volt soha. Most néhány száz kilométerenként kell bele öntenem. A javítás további 100 ezres nagyságrendet jelentene mindenki szerint, így egyenlőre töltögetem, de a pénztárcám ezt nem nagyon szereti. 15w40es olajat tett bele a szerelő, de azt nem tudom, hogy szintetikus kell-e bele? Vagy ez nem fontos?
Továbbá kérdés, hogy olcsó "tescos" olaj tönkrevágná a gépet teljesen?

Köszi!

A TD-be 10w-40 az ajánlott. Lehet meg kéne próbálnod azzal, talán nem enné annyira....
Halvány lila segédfogalmam nincsen mennyibe kerül a Tescos Oil, de a gyári Ford sem olyan drága, 6166,- a Nagy Autónál 5 liter.

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
triangle71
Vendég
« Új hozzászólás #10371 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 07:13:22 »

A TD-be 10w-40 az ajánlott. Lehet meg kéne próbálnod azzal, talán nem enné annyira....
Halvány lila segédfogalmam nincsen mennyibe kerül a Tescos Oil, de a gyári Ford sem olyan drága, 6166,- a Nagy Autónál 5 liter.

Hanzsi

Köszi!
Csak hát ha már most 15w40 van benne, akkor nem oké 10w 40et beletenni, legfeljebb teljes olajcserével...nem?
Vagy keveredhet a 2? És hogy szintetikus e az fontos?
köszönöm
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10372 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 09:04:49 »

Köszi!
Csak hát ha már most 15w40 van benne, akkor nem oké 10w 40et beletenni, legfeljebb teljes olajcserével...nem?
Vagy keveredhet a 2? És hogy szintetikus e az fontos?
köszönöm
nem ajánlott nagyon kutyulni,de a teljes szintetikust lehet keverni a többihez,de csak kis mennyiségben.Én azt tapasztaltam,hogy kb. az egy liter az a mennyiség,amit még lehet keverni.Többet nem érdemes,mert akkor már inkább olajcsere ill. a motorban levő olaj tulajdonságait eléggé megváltoztattja-na ezt aztán senki nem tudja,hogy mi lesz,talán laborban fehér ruhás emberek.Aztán,hogy mi történik,inkább ne próbáld ki...A gazdaságos olajat sem véletlenül szokták kiszórni akciósan.Amikor utoljára néztem,gyártó nem volt rajta,aztán,hogy mit töltöttek bele...Valahogy úgy lehet azzal is,ahogy a GM olajjal.Arra is írnak,hideget-meleget.Nekem nem volt bajom vele.De tudtommal abba is azt öntenek,amit olcsón meg tudnak venni,aztán ilyen-olyan minőségű az anyag.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #10373 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 09:55:20 »

Sziasztok
Eleg regen jartam erre...a lenyeg hogy talan kaphatok egy 2.5v6(mk1)-bol egy trip computert ....ezt bele lehet az enyembe is kotni (benzinpompa csere nelkul)?.... az enyemben csak aws van ....  A masik dolog hogy hibas a kijelzoje igencsak hianyosak rajta a szamok:)...ezt lehet javitani?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10374 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 10:28:30 »

Sziasztok!

 Most néhány száz kilométerenként kell bele öntenem.



Mennyit kell bele öntened?
Azt kellene kiszámolnod, a töltögetéssel mennyi idő alatt, vagy km alatt cserélődik le a motorban lévő kb 5liter olajad, és ahhoz képest lehet jó tanácsot adni.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10375 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 10:35:34 »

Sziasztok
Eleg regen jartam erre...a lenyeg hogy talan kaphatok egy 2.5v6(mk1)-bol egy trip computert ....ezt bele lehet az enyembe is kotni (benzinpompa csere nelkul)?.... az enyemben csak aws van ....  A masik dolog hogy hibas a kijelzoje igencsak hianyosak rajta a szamok:)...ezt lehet javitani?
A kettesére szokták cserélni,ez sajnos az egyes kijelzőjének a hibája.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10376 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 10:57:46 »

...eszi az olajat a gép...
Megeszi a motor vagy elfolyik vhol?
Ha a csattanás előtt nem ette, nem tudom, mennyire koptatja el a motort egy karambol... Mit kellett összekalapálni a motoron? Lehet csak valamit nem húztak meg, esetleg eldugult egy kartercső...  wave
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10377 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 12:45:35 »

Köszi!
Csak hát ha már most 15w40 van benne, akkor nem oké 10w 40et beletenni, legfeljebb teljes olajcserével...nem?
Vagy keveredhet a 2? És hogy szintetikus e az fontos?
köszönöm

Ja igen, én teljes olajcserével gondoltam a váltást, csak kissé pongyolán fogalmaztam meg a mondókámat. (mentségemül szóljon az, hogy már elég késő volt) Kutyulni szerintem sem nem szabad.

A kocsi alatt nem szokott olajfolt állni? Valóban az a kulcskérdés, hogy elfolyik vagy elfogyik...
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10378 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 15:03:49 »

Szerintetek az első keresztstabilizátor rúdnak szabad tengelyirányba mozogni, lötyögni egy kicsit?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10379 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 18:28:48 »

Szerintetek az első keresztstabilizátor rúdnak szabad tengelyirányba mozogni, lötyögni egy kicsit?
ha már kopottak a szilentek...sw a kutyacsontokat is nézd meg.a cseréje csodákra képes és nem egy nagy összeg.
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.23 csütörtök, 22:06:24 írta misi107 » Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #10380 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 20:38:12 »

valaki küldene nekem tanácsot privibe ( sajna nincs sok időm olvasgatni a fórumot...vizsgaidőszak..) szóval arról lenne szó hogy nekem is folyik a szervó olaj, utántöltögetem, de néha nagyon csúnyán elfolyik, ha valaki valahogy ezt megtudta oldani aránylag olcsón akkor nagyon megköszönném ha privibe leírná a megoldást worship worship ja és milyen motorolajat ajánlotok mert lassan azt is cserélni kell integet2 wave worship
Naplózva
triangle71
Vendég
« Új hozzászólás #10381 Dátum: 2009.04.23 csütörtök, 22:38:35 »

Ja igen, én teljes olajcserével gondoltam a váltást, csak kissé pongyolán fogalmaztam meg a mondókámat. (mentségemül szóljon az, hogy már elég késő volt) Kutyulni szerintem sem nem szabad.

A kocsi alatt nem szokott olajfolt állni? Valóban az a kulcskérdés, hogy elfolyik vagy elfogyik...


nincs olajfolt. Szerelők megnézték. Vagy turbo, vagy nemtommi az oka, és minimum 100 ezres javítást javasoltak:S
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10382 Dátum: 2009.04.24 péntek, 06:55:45 »

nincs olajfolt. Szerelők megnézték. Vagy turbo, vagy nemtommi az oka, és minimum 100 ezres javítást javasoltak:S
A turbó lehet megütötte a csapágyazását az ütközésnél. Nincs az 100e, 20-30körül lehet turbót kapni. Még az is lehet, hogy nekem van a polcon. Érdekel a dolog?
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10383 Dátum: 2009.04.24 péntek, 10:11:04 »

ha már kopottak a szilentek...sw a kutyacsontokat is nézd meg.a cseréje csodákra képes és nem egy nagy összeg.
Tehát, ha az első keresztstabilizátor szilentblokk ki lenne cserélve, akkor nem tudna mozogni tengelyirányba a keresztstabilizátor rúd?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10384 Dátum: 2009.04.24 péntek, 11:12:57 »

Tehát, ha az első keresztstabilizátor szilentblokk ki lenne cserélve, akkor nem tudna mozogni tengelyirányba a keresztstabilizátor rúd?
Nem biza...  wave
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10385 Dátum: 2009.04.24 péntek, 11:46:53 »

Nem biza...  wave

Annyira szorítja a szilentgumi a rudat, hogy nem tud mozogni?
Vagy van a rúdon valami perem, aminek oldalról nekifeszül a szilentgumi?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10386 Dátum: 2009.04.24 péntek, 12:30:07 »

Annyira szorítja a szilentgumi a rudat, hogy nem tud mozogni?
Vagy van a rúdon valami perem, aminek oldalról nekifeszül a szilentgumi?
A rúdon nincs perem. Simán a szilent szűk annyira, hogy fogjon...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10387 Dátum: 2009.04.24 péntek, 14:00:59 »

A rúdon nincs perem. Simán a szilent szűk annyira, hogy fogjon...
kb. örülni kell, ha felmegy  vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10388 Dátum: 2009.04.24 péntek, 16:11:20 »

Annyira szorítja a szilentgumi a rudat, hogy nem tud mozogni?
Vagy van a rúdon valami perem, aminek oldalról nekifeszül a szilentgumi?
Találsz cikket a cseréről.Mókás.Viszont a kitámasztót-ha még nem tetted meg-tényleg érdemes vele együtt cserélni.Annak is az alsó-felső része gumis és ha kopott-szakadt-akkor hiába a stab szilent csere,még mindig képes elmászni az autó eleje.Saját tapasztalat,hogy nagyot tud változtatni az autó irányíthatóságán ill. egyenesfutásán.
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10389 Dátum: 2009.04.24 péntek, 17:12:30 »

Viszont a kitámasztót-ha még nem tetted meg-tényleg érdemes vele együtt cserélni.

Misi! A kitámasztó az a "kutyacsont"? Jól tudom?

MÁS!

A múltkoriban emlegettem, hogy nagy a zúgás a kuplungom, váltóm környékén. A zúgás -bár nem ismerem milyen az pontosan- csapágyzúgásra hasonlít.
Említették itt a fórumtársak, hogy lehet az kinyomócsapágy. És itt a lényeg, nekem nem akkor zúg, amikor egy becsületes kinyomócsapágy tenné, azaz a kuplung kinyomásakor. Hanem akkor van a nagy zaj, amikor a váltó üresben és a kuplung nincs kinyomva. Tehát mondjuk amikor kézifékkel állok egy lámpánál. Ha ilyenkor sebességbe tételt imitálok, azaz megindítom a kart, de nem nyomom ki a kuplungot és úgymond nekitámasztom az akadópontnak akkor elhallgat. Meg ha benyomom a kuplungot akkor is csend van, bár ez egyre kevésbé jellemző, néha már akkor is csinálja.
Most voltam autószerelőnél, időpontot kértem igazán, de rendes volt, az utcán, motortér felől meghallgatta. Szerinte 99% hogy váltó.

Na most itt jön a kérdés, hogy az ott mi lehet? Behal a váltóm? A csapágyak benne? Vagy mi fene? ha valaki tud valami tanácsot, kérem ne tartsa magában, megijedtem rendesen...
Kissé aggódom, hogy ez drága lesz...

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10390 Dátum: 2009.04.24 péntek, 17:28:07 »

Misi! A kitámasztó az a "kutyacsont"? Jól tudom?

MÁS!

A múltkoriban emlegettem, hogy nagy a zúgás a kuplungom, váltóm környékén. A zúgás -bár nem ismerem milyen az pontosan- csapágyzúgásra hasonlít.
Említették itt a fórumtársak, hogy lehet az kinyomócsapágy. És itt a lényeg, nekem nem akkor zúg, amikor egy becsületes kinyomócsapágy tenné, azaz a kuplung kinyomásakor. Hanem akkor van a nagy zaj, amikor a váltó üresben és a kuplung nincs kinyomva. Tehát mondjuk amikor kézifékkel állok egy lámpánál. Ha ilyenkor sebességbe tételt imitálok, azaz megindítom a kart, de nem nyomom ki a kuplungot és úgymond nekitámasztom az akadópontnak akkor elhallgat. Meg ha benyomom a kuplungot akkor is csend van, bár ez egyre kevésbé jellemző, néha már akkor is csinálja.
Most voltam autószerelőnél, időpontot kértem igazán, de rendes volt, az utcán, motortér felől meghallgatta. Szerinte 99% hogy váltó.

Na most itt jön a kérdés, hogy az ott mi lehet? Behal a váltóm? A csapágyak benne? Vagy mi fene? ha valaki tud valami tanácsot, kérem ne tartsa magában, megijedtem rendesen...
Kissé aggódom, hogy ez drága lesz...

Hanzsi

Valószínűleg a nyeles tengely csapágyad lesz a ludas a zajban. Ha a kapcsolás könnyű akkor a szinkrongyűrűid jók, esetleg még a kinyomó csapágy is adhat ilyen hangot, de az 1 picit kinyomott tengelykapcsoló pedálnál elhalgat illetve tovább nyomva ismét zajos lesz.

 Üdv
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10391 Dátum: 2009.04.24 péntek, 17:36:57 »

Valószínűleg a nyeles tengely csapágyad lesz a ludas a zajban. Ha a kapcsolás könnyű akkor a szinkrongyűrűid jók, esetleg még a kinyomó csapágy is adhat ilyen hangot, de az 1 picit kinyomott tengelykapcsoló pedálnál elhalgat illetve tovább nyomva ismét zajos lesz.

 Üdv

Kapcsolás az Mondeós.  Wink Azaz télen az 1-es és 2-es amíg hideg a rendszer, olyan mint ha kátrányban kavarnák, ha bemelegszik, néha akadós. Nyáron elfelejtem, hogy ilyen gond van, csak néha akad meg, tehát nyáron könnyű, normálisan kapcsolható.

Nekem tovább nyomva teljesen elhallgat. Az esetek többségében.  szomoru1
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10392 Dátum: 2009.04.24 péntek, 19:59:36 »

Misi! A kitámasztó az a "kutyacsont"? Jól tudom?

MÁS!

A múltkoriban emlegettem, hogy nagy a zúgás a kuplungom, váltóm környékén. A zúgás -bár nem ismerem milyen az pontosan- csapágyzúgásra hasonlít.
Említették itt a fórumtársak, hogy lehet az kinyomócsapágy. És itt a lényeg, nekem nem akkor zúg, amikor egy becsületes kinyomócsapágy tenné, azaz a kuplung kinyomásakor. Hanem akkor van a nagy zaj, amikor a váltó üresben és a kuplung nincs kinyomva. Tehát mondjuk amikor kézifékkel állok egy lámpánál. Ha ilyenkor sebességbe tételt imitálok, azaz megindítom a kart, de nem nyomom ki a kuplungot és úgymond nekitámasztom az akadópontnak akkor elhallgat. Meg ha benyomom a kuplungot akkor is csend van, bár ez egyre kevésbé jellemző, néha már akkor is csinálja.
Most voltam autószerelőnél, időpontot kértem igazán, de rendes volt, az utcán, motortér felől meghallgatta. Szerinte 99% hogy váltó.

Na most itt jön a kérdés, hogy az ott mi lehet? Behal a váltóm? A csapágyak benne? Vagy mi fene? ha valaki tud valami tanácsot, kérem ne tartsa magában, megijedtem rendesen...
Kissé aggódom, hogy ez drága lesz...

Hanzsi
igen azaz.ne ijedj meg,ha megadja magát,akkor olyan 15-25e között lehet bontott váltót venni.Csakhát,a minőség...
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10393 Dátum: 2009.04.25 szombat, 11:23:21 »

Amióta megvan, azóta azt érzem, nem kell másik!

Mióta megvettem, nem köszön vissza a szomszéd  nyes

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10394 Dátum: 2009.04.25 szombat, 11:33:14 »




A múltkoriban emlegettem, hogy nagy a zúgás a kuplungom, váltóm környékén. A zúgás -bár nem ismerem milyen az pontosan- csapágyzúgásra hasonlít.

Hanzsi

Váltódban olajszint, olaj minősége rendben van?

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.25 szombat, 12:27:30 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10395 Dátum: 2009.04.25 szombat, 12:37:52 »

Váltódban olajszint, olaj minősége rendben van?

Feri

A mennyiségét meg fogják nézni, akkor amikorra időpontot kaptam, ha nem folyt el, és megvan, a minőséggel nem lehet gond, kb. 2 éve lett cserélve eredeti Ford váltóolajra.

Kinyomoztatom, hogy mi ez....
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10396 Dátum: 2009.04.26 vasárnap, 11:16:45 »

A mennyiségét meg fogják nézni, akkor amikorra időpontot kaptam, ha nem folyt el, és megvan, a minőséggel nem lehet gond, kb. 2 éve lett cserélve eredeti Ford váltóolajra.

Kinyomoztatom, hogy mi ez....

Majd oszd meg velünk is legyél szíves.
Egyébként fiam Mitsubishi Coltjának van hasonló hangjelensége, ott biztos, hogy a váltóból jön, de évek óta nem képes a srác komolyan venni  szomoru1 . Igaz, nem is használja sokat.
Pedig jobbra érdemes kocsi.
Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10397 Dátum: 2009.04.27 hétfő, 16:46:21 »

Már megbocsáss Misi, de az életben nem vettem tőled kormányművet. Valakivel nagyon összekeversz. Összesen egy klímakompresszort adtál el nekem annak idején, és abból is csak egy darabot, mivel nem összebarmoltam, csak simán beépítettem, és azóta sincs vele semmi gond. A jelenlegi kormányművemhez egyébként soha nem nyúltam - mivel tökéletesen működik. A belső összekötőket akarom cserélni a jelenlegi nagyobb méretű alu kerekem miatt, de mivel ezt nem említettem sose a fórumon, így nem tudom, honnan jött ez a kormányműves ötlet. Talán a vaterán hirdetett kormányoszlopomból, amit csak amiatt cseréltem, mert nem volt rajta az a vájat, ahova a PATS gyűrűje megy. Akárhogyan is, kérnélek, hogy tartózkodj a rólam való valótlanságok állításától, és további csípős megjegyzéseidtől. Ha bontott alkatrész kell, akkor ott van Szundi. Én is hozzá fordulok, ha bármi kell, mert a) én továbbra se foglalkozok autók bontásával, azon túl, hogy építettem egy sajátot, ehhez pedig szét kellett szedni a régit, és új alkatrészekkel kibővítve újra összerakni b) az egyik legnagyszerűbb, és legkorrektebb ember, akit a mondeo-s közösségből megismertem az elmúlt 3 évben. Kormányműve garantáltan van, úgyhogy lehet bátran hozzá fordulni.  wave
Nyugi,nyugi!!!A megjegyzés nem Rád vonatkozott!!!Hanem a bontósokra.Ezt kérlek ne vedd magadra.Az,hogy összekevertelek mással csak az én hülyeségem,ezért megkövetlek kérlek bocsáss meg.Az egész szöveget töröltem,mert teljesen igazad van.Remélem kicsit tompult benned a tüske.  worship
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10398 Dátum: 2009.04.28 kedd, 19:21:41 »

Nyugi,nyugi!!!A megjegyzés nem Rád vonatkozott!!!Hanem a bontósokra.Ezt kérlek ne vedd magadra.Az,hogy összekevertelek mással csak az én hülyeségem,ezért megkövetlek kérlek bocsáss meg.Az egész szöveget töröltem,mert teljesen igazad van.Remélem kicsit tompult benned a tüske.  worship
Oké, lehet, hogy kicsit felkaptam a vizet. Nagy manapság a nyomás rajtam (sajnos, mint egyre több emberen), és ez a személyiségemnek nem éppen a nemesebbik felét erősíti. Nem tartok magamban sose tüskét. Alapból szerintem alkatilag képtelen vagyok rá, másrészt az eddig leélt 22 évemnek az volt a legfőbb tanulsága, hogy bármilyen harag megtartása a leghülyébb dolog a világon. Igazándiból ez bosszantott inkább fel, mert úgy értékeltem, hogy te még mindig a korábbi dolgok miatti sebet piszkálod. Részemről mondom, nincs semmi negatív érzés. Törlöm a magam hozzászólását is, és remélem benned se maradt már semmilyen tüske. Ahogy elnéztem, a céljaink egyeznek igazából: tapasztalatot gyűjtünk, és igyekszünk a már meglévővel segíteni azt, akinek szüksége van rá. Végülis ez a közösség egyik alapja. /Fórumosoktól elnézést a topic újbóli offolása miatt! Remélem Misivel szent a béke, és ez így is marad eztán!/  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10399 Dátum: 2009.04.28 kedd, 19:39:12 »

Oké, lehet, hogy kicsit felkaptam a vizet. Nagy manapság a nyomás rajtam (sajnos, mint egyre több emberen), és ez a személyiségemnek nem éppen a nemesebbik felét erősíti. Nem tartok magamban sose tüskét. Alapból szerintem alkatilag képtelen vagyok rá, másrészt az eddig leélt 22 évemnek az volt a legfőbb tanulsága, hogy bármilyen harag megtartása a leghülyébb dolog a világon. Igazándiból ez bosszantott inkább fel, mert úgy értékeltem, hogy te még mindig a korábbi dolgok miatti sebet piszkálod. Részemről mondom, nincs semmi negatív érzés. Törlöm a magam hozzászólását is, és remélem benned se maradt már semmilyen tüske. Ahogy elnéztem, a céljaink egyeznek igazából: tapasztalatot gyűjtünk, és igyekszünk a már meglévővel segíteni azt, akinek szüksége van rá. Végülis ez a közösség egyik alapja. /Fórumosoktól elnézést a topic újbóli offolása miatt! Remélem Misivel szent a béke, és ez így is marad eztán!/  wave
Részemről ezennel lezárva. integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 214 215 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.