Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:49:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5253723 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10650 Dátum: 2009.07.02 csütörtök, 20:41:37 »

Hogy lehet képet beszúrni? Roll Eyes
Csináltam 2 képet rólla
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10651 Dátum: 2009.07.02 csütörtök, 20:45:13 »

Így van! Én is MK I-re tettem fel az MK II-ét. Kell a belső fele is anélkül nem megy... integet2
És akkor is csak a korábban leírt kalapálgatással...


Na akkor megvan a megoldás.Nem tudtam hogy kell a belső fele is Wink
Tudnál nekem esetleg segíteni?Nincs véletlen neked vagy nem tudnál megkérdezni ismerőst, valakit?

Kérdezzem esetleg meg a cromax-nál.mondjuk inkább durni kellene valami bontóban nem?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10652 Dátum: 2009.07.02 csütörtök, 21:05:27 »


Na akkor megvan a megoldás.Nem tudtam hogy kell a belső fele is Wink
Tudnál nekem esetleg segíteni?Nincs véletlen neked vagy nem tudnál megkérdezni ismerőst, valakit?

Kérdezzem esetleg meg a cromax-nál.mondjuk inkább durni kellene valami bontóban nem?

Csak bontóban érdemes, máshol vagy nincs, vagy aranyárban mérik. Az első bontós odaadja neked 2 ropiért. Nekem már csak a saját vason van, azt nem adom vigyor3
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10653 Dátum: 2009.07.02 csütörtök, 21:20:01 »

Jól van köszi szépen a segítséget Wink
Naplózva
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #10654 Dátum: 2009.07.02 csütörtök, 21:54:37 »

Jól van köszi szépen a segítséget Wink

Nézzél ebay-en, ott mindig van:

sails
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10655 Dátum: 2009.07.03 péntek, 16:11:52 »

Nézzél ebay-en, ott mindig van:

sails

Köszi! Valaki segítene is nekem pl ezt megvenni?
Én nem  tudok ebay-en vásárolni.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10656 Dátum: 2009.07.03 péntek, 18:09:54 »

Köszi! Valaki segítene is nekem pl ezt megvenni?
Én nem  tudok ebay-en vásárolni.

Már hogyne tudnál. Regisztrálsz, leütöd és már meg is vetted.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10657 Dátum: 2009.07.04 szombat, 11:21:30 »

Már hogyne tudnál. Regisztrálsz, leütöd és már meg is vetted.

és itt font-ban számolnak?
milyen árfolyamon?

Köszi!
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10658 Dátum: 2009.07.04 szombat, 11:26:41 »

A fizetés hogyan történik?Átutalással bankkártyáról vagy hogy?
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10659 Dátum: 2009.07.04 szombat, 11:29:04 »

Nem beszélve arról hogy e regelés sem megy.
A country-nál kis hazánkat nem is találom. Roll Eyes

Valaki esetleg elküldené az e-mail címemre hogy hova mit kell írni és hogyan történik a regelés az Ebay-en?
Köszönöm!
Naplózva
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #10660 Dátum: 2009.07.04 szombat, 12:01:07 »

Sziasztok!

sajnos nem lehet kapcsolgatni a pneumatikus kapcsolóval a légbefúvás irányát.
Egyik vákumkamra sem kapcsol, ebből arra következtettem, hogy hogy a rendszer legelején a motorból jövő vákumcsővel van a probléma.
Sajnos nem tudom hol keressem ezt a csövet a motortérben. Az utastérben miután lebontottam a fél kocsit megtaláltam (egy fekete szinű kemény műanyag  kb 4mm-es cső).

Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, kérem ossza meg velem.
Az is lehet, hogy rossz irányba keresgélek.

Köszi szépen.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10661 Dátum: 2009.07.04 szombat, 17:29:14 »

Sziasztok!

sajnos nem lehet kapcsolgatni a pneumatikus kapcsolóval a légbefúvás irányát.
Egyik vákumkamra sem kapcsol, ebből arra következtettem, hogy hogy a rendszer legelején a motorból jövő vákumcsővel van a probléma.
Sajnos nem tudom hol keressem ezt a csövet a motortérben. Az utastérben miután lebontottam a fél kocsit megtaláltam (egy fekete szinű kemény műanyag  kb 4mm-es cső).

Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, kérem ossza meg velem.
Az is lehet, hogy rossz irányba keresgélek.

Köszi szépen.

Motortérben a tűzfal vezető felőli oldalán mennek be a csövek. Olyan 5 centire a tűzfal tetejétől és 20 centire jobbra a tűzfal középvonalától. A csövek piros színűek és a hőterhelés miatt pattannak el. Ha azok épek, akkor egy elektromos csatlakozó oxidálódott el.

Javaslat. Minden csatinak pucolás és WD-40. integet2
Naplózva
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #10662 Dátum: 2009.07.04 szombat, 18:39:12 »

Motortérben a tűzfal vezető felőli oldalán mennek be a csövek. Olyan 5 centire a tűzfal tetejétől és 20 centire jobbra a tűzfal középvonalától. A csövek piros színűek és a hőterhelés miatt pattannak el. Ha azok épek, akkor egy elektromos csatlakozó oxidálódott el.

Javaslat. Minden csatinak pucolás és WD-40. integet2

Koszi a választ.

lenne még két kérdésem:
2 cső megy be a vákumhoz?
Mihez kell az elektromos csatlakozo?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10663 Dátum: 2009.07.04 szombat, 19:17:19 »

Koszi a választ.

lenne még két kérdésem:
2 cső megy be a vákumhoz?
Mihez kell az elektromos csatlakozo?


Ha jól emlékszem 2 cső indul a motortól, de csak 1 megy az utastérbe. A csati egy elektromágneses kapcsolót vezérel, ami a vákuum mennyiségét szabályozza.
Naplózva
atis_f
Vendég
« Új hozzászólás #10664 Dátum: 2009.07.07 kedd, 10:16:01 »

Sziasztok!
Tegnap fejeztem be a motorcserét a mondeómban.Az új motor(nem akarom elkiabálni)sokkal jobb mint az előző,igaz nem csak motort cseréltem,hanem kompletten az egészet;injektor, beömlő,érzékelők,szenzorok,vezérlőegység,vezetékek,stb.A problémám annyi,hogy mikor gyorsulok (mindegy hogy kihuzatom 5000-ig,vagy csak intenzíven 3-4000-ig)egy kicsit gondolkodik,rángat, és utána tér magához.A másik motor nem csinálta,és mivel mindent cseréltem biztos hogy érintkezés hiba ,vagy valamelyik szenzor piszkos.Végig nézhetem az egészet,de ha valakinek volt már ilyen problémája,és tudja a megoldást az irjon legyenszíves.Amúgy alkatrész autóból van a motor,és maradt még alkatrész ha kell valakinek valami.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10665 Dátum: 2009.07.07 kedd, 10:25:37 »

Sziasztok!
Tegnap fejeztem be a motorcserét a mondeómban.Az új motor(nem akarom elkiabálni)sokkal jobb mint az előző,igaz nem csak motort cseréltem,hanem kompletten az egészet;injektor, beömlő,érzékelők,szenzorok,vezérlőegység,vezetékek,stb.A problémám annyi,hogy mikor gyorsulok (mindegy hogy kihuzatom 5000-ig,vagy csak intenzíven 3-4000-ig)egy kicsit gondolkodik,rángat, és utána tér magához.A másik motor nem csinálta,és mivel mindent cseréltem biztos hogy érintkezés hiba ,vagy valamelyik szenzor piszkos.Végig nézhetem az egészet,de ha valakinek volt már ilyen problémája,és tudja a megoldást az irjon legyenszíves.Amúgy alkatrész autóból van a motor,és maradt még alkatrész ha kell valakinek valami.

Nekem is csinált ilyent anno MK I V6. Ott a vákuummal volt gond, nem vezérelte a második szívotorok nyitást (minden torok nyitva volt folyamatosan) és emiatt 2500-as fordulatig gondolkozott, dadogott a motor, de nagy gázra nem csinálta.
A vákuum hibát pedig egy cső eltörése okozta.
Naplózva
atis_f
Vendég
« Új hozzászólás #10666 Dátum: 2009.07.07 kedd, 11:06:26 »

Az a helyzet hogy 1.8 benzines a verda,és ott csak egy szívótorok van.Talán meg kéne néznem a gyertyákat lehet optt a gond.Azért ötleteket még elfogadok smile
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10667 Dátum: 2009.07.07 kedd, 14:27:16 »

Koszi a választ.

lenne még két kérdésem:
2 cső megy be a vákumhoz?
Mihez kell az elektromos csatlakozo?


Legjobb tudomásom szerint, ami MKI-et láttam, a légbefúvás szabályozóihoz vezető vákuumcső középen, alul fut be az utastérbe, a fűtőradiátor csövei környékén, és még jobb tudomásom szerint 1 darab van belőle. A vákuumot a szívósor tetején, a pillangószelep mögött lévő 2 cső valamelyikéről szerzi (az egyik oldali közvetlen megy a befecskendezősorra, a másik meg a pulse air mágnesszelephez és a fűtőrendszerhez). Elektromos csatlakozót nem tudok a dologban, max a klíma miatt van 1 db mágnesszelep és egy motor a fűtődobozon, de ezektől nem jönne a te problémád. Elég egyszerű a rendszer - szívósorról jön a vákuum, bemegy az utastérbe, felmegy a fűtésdoboz jobb oldalán a vákuumtartályra, abból meg a kapcsoló forgatásával vákuumot enged a megfelelő vákuummotorra, és a megfelelő irányba tereli ezzel a levegőt. Ha nem működik a rendszer, vagy a kapcsoló hibás, vagy megsérült az általad is látott, kb 4 mm vastag műanyag cső (ez a valószínűbb). Kövesd végig az útját, és nézd meg épségét, esetleg a 2 végét leszedve nézd meg, hogy lehet-e benne vákuumot kelteni, vagy sziszeg, mint egy szívószál. Sok sikert! wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #10668 Dátum: 2009.07.07 kedd, 14:40:20 »

Sziasztok,
nem tudom hogy jó helyre írom, de nem találok olyan Topicot ahol servizelés lenne a téma, ezért ideírom. Bocsi előre is.
Nos nagyon régóta vagyok Mondeo tulajdonos, először egy 94-es Mondeo Turnier gazdája voltam ,de az összetört, most peddig egy 95-ös Turniert birtoklok. Az a bajom hogy Automata váltós és egyszóval, meghalt benne a váltó.
Kérdésem a következő lenne: Van itt valaki aki ért a Ford Automata váltókhoz??
Továbbá pedig, a 94-es 1.8-as 16v Mondeó manuál váltója kompatibilis a 95-ös 2.0 16v automata váltóval?:O Mert most valami ilyesmit szeretnénk véghez vinni.
Köszi a válaszokat előre is Smiley
Naplózva
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #10669 Dátum: 2009.07.07 kedd, 14:51:49 »

Legjobb tudomásom szerint, ami MKI-et láttam, a légbefúvás szabályozóihoz vezető vákuumcső középen, alul fut be az utastérbe, a fűtőradiátor csövei környékén, és még jobb tudomásom szerint 1 darab van belőle. A vákuumot a szívósor tetején, a pillangószelep mögött lévő 2 cső valamelyikéről szerzi (az egyik oldali közvetlen megy a befecskendezősorra, a másik meg a pulse air mágnesszelephez és a fűtőrendszerhez). Elektromos csatlakozót nem tudok a dologban, max a klíma miatt van 1 db mágnesszelep és egy motor a fűtődobozon, de ezektől nem jönne a te problémád. Elég egyszerű a rendszer - szívósorról jön a vákuum, bemegy az utastérbe, felmegy a fűtésdoboz jobb oldalán a vákuumtartályra, abból meg a kapcsoló forgatásával vákuumot enged a megfelelő vákuummotorra, és a megfelelő irányba tereli ezzel a levegőt. Ha nem működik a rendszer, vagy a kapcsoló hibás, vagy megsérült az általad is látott, kb 4 mm vastag műanyag cső (ez a valószínűbb). Kövesd végig az útját, és nézd meg épségét, esetleg a 2 végét leszedve nézd meg, hogy lehet-e benne vákuumot kelteni, vagy sziszeg, mint egy szívószál. Sok sikert! wave
Köszi szépen a válaszodat.Végig fogom követni.
Naplózva
orc
Vendég
« Új hozzászólás #10670 Dátum: 2009.07.07 kedd, 20:43:16 »

Sziasztok!

2 hétig nyaralni voltunk és nem használtuk a kocsit. Induláskor kinyomott kuplungnál(a váltó 1 -esben volt) recsegő hangot hallottam és a váltó is remegett. Ez kb 1 másodpercig tartott. Azóta naponta használjuk és nem csinálta. Van valami ötletetek, lehet hogy be fog halni a váltó rinya?

Üdv.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10671 Dátum: 2009.07.07 kedd, 20:45:33 »

Sziasztok!
Tegnap fejeztem be a motorcserét a mondeómban.Az új motor(nem akarom elkiabálni)sokkal jobb mint az előző,igaz nem csak motort cseréltem,hanem kompletten az egészet;injektor, beömlő,érzékelők,szenzorok,vezérlőegység,vezetékek,stb.A problémám annyi,hogy mikor gyorsulok (mindegy hogy kihuzatom 5000-ig,vagy csak intenzíven 3-4000-ig)egy kicsit gondolkodik,rángat, és utána tér magához.A másik motor nem csinálta,és mivel mindent cseréltem biztos hogy érintkezés hiba ,vagy valamelyik szenzor piszkos.Végig nézhetem az egészet,de ha valakinek volt már ilyen problémája,és tudja a megoldást az irjon legyenszíves.Amúgy alkatrész autóból van a motor,és maradt még alkatrész ha kell valakinek valami.
injektor kábel csatlakozó,de egy esetleges újratanítás az elektronikának sem árthat.esetleg benzinszűrő,elfelejtett vákumcső csatlakozás...nézdd át az egészet újra,akkor jársz a legjobban.térképolvasós lámpa az utastérbe akad nálad?
Naplózva
Gunga
Vendég
« Új hozzászólás #10672 Dátum: 2009.07.07 kedd, 20:57:01 »

Sziasztok!

2 hétig nyaralni voltunk és nem használtuk a kocsit. Induláskor kinyomott kuplungnál(a váltó 1 -esben volt) recsegő hangot hallottam és a váltó is remegett. Ez kb 1 másodpercig tartott. Azóta naponta használjuk és nem csinálta. Van valami ötletetek, lehet hogy be fog halni a váltó rinya?

Üdv.

a klasszikus iskola szerint: üres, kinyomott kuplung, gáz nélkül indít. remélhetőleg nem csinálja többet. Smiley
Naplózva
McAlone
Vendég
« Új hozzászólás #10673 Dátum: 2009.07.07 kedd, 22:42:15 »

Esetleg próbáld itt kérdezni : Automata váltó hiba  topic
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10674 Dátum: 2009.07.08 szerda, 01:40:22 »

Próbált már valaha valaki, akárki, bárki lefújószelepet rakni MKI TD-be?
kép, leírás, eredmény, siker, kudarc minden érdekel evvel a témával kapcsolatban
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10675 Dátum: 2009.07.08 szerda, 08:02:28 »

Próbált már valaha valaki, akárki, bárki lefújószelepet rakni MKI TD-be?
kép, leírás, eredmény, siker, kudarc minden érdekel evvel a témával kapcsolatban
Nem tudom, mivel lehetne vezérelni....
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10676 Dátum: 2009.07.08 szerda, 08:07:48 »

Nem tudom, mivel lehetne vezérelni....
a vezérlés nem téma
annak utánaolvastam
a kérdés arra irányult, hogy rakott-e már valaki lefújót MKI/MKII TD-be
egyáltalán azérdekel, hogy melyiket lenne érdemes megvenni vagy milyen sípot hozzá aminek jó hangja van vagy álljon neki legyártani az ember fia valamit??
mert a gyári kitek eléggé nem olcsók ahhoz képest, hogy nagyjából semmiből nem áll az egész
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10677 Dátum: 2009.07.08 szerda, 08:20:32 »

a vezérlés nem téma
annak utánaolvastam
a kérdés arra irányult, hogy rakott-e már valaki lefújót MKI/MKII TD-be
egyáltalán azérdekel, hogy melyiket lenne érdemes megvenni vagy milyen sípot hozzá aminek jó hangja van vagy álljon neki legyártani az ember fia valamit??
mert a gyári kitek eléggé nem olcsók ahhoz képest, hogy nagyjából semmiből nem áll az egész
Amíg változógeos turbóm volt, ugye nem lehetett.
Ha valóban a turbót akarod forgásban tartani, simán át lehet az EGR-t állítani erre a feladatra. Ha a hang kell, akkor meg bolt...
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10678 Dátum: 2009.07.08 szerda, 12:39:59 »

Amíg változógeos turbóm volt, ugye nem lehetett.
Ha valóban a turbót akarod forgásban tartani, simán át lehet az EGR-t állítani erre a feladatra. Ha a hang kell, akkor meg bolt...
hang kell meg elméletileg  csökkenti a turbólyukat
szóval kell ez a lényeg  beka3
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #10679 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 15:01:29 »

Hali mindenkinek, egy kis segítség kellene...
Most cserélünk váltókat 2 db Ghia Tournieren. Az egyik zöld ,ez 1.8 16V manuálos, a másik kék 2.0 16V automata. Eddig úgy tűnik minden kompatibilis, viszont kaptam egy fülest hogy az 1.8-as lendkereke nem jó a 2.0-hoz. Ez valóban így van? és ha igen miért nem jó?
Köszi előre Smiley
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #10680 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 15:04:53 »

Sziasztok, egy kis segítség kellene:
Most cserélünk váltót 2 db Ghia Tournieren. Az egyik zöld, ez 1.8 16V manuálos, a másik kék 2.0 16V automata. Eddig úgy tűnik minden alaktrész kompatibilis, viszont kaptam egy fülest hogy az 1.8 lendkereke nem jó a 2.0-ra....ez igaz? ha igen miért nem, jó?
Köszi előre is a válaszokat Smiley
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #10681 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 15:08:10 »

Mért nem látom az írásomat a Mondeo I topicban???Sad
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10682 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 15:11:31 »

Mért nem látom az írásomat a Mondeo I topicban???Sad
pedig itt van, már kétszer is
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #10683 Dátum: 2009.07.10 péntek, 09:18:10 »

Hát az egyes nem nagyon ad jeleket, ha fogy a nafta... Sad

A Ghia-k jelzik egy kis tank szerű ikonnal Wink
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #10684 Dátum: 2009.07.10 péntek, 09:23:36 »

Jajj de hülye vagyok, de érdekesen van megcsinálva ez a fúrum, mért a fórum végén történek a történések?? Írok valamit persze hogy nincs az első oldalon mert itt van a legutolsón....uhhhh de leesett Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10685 Dátum: 2009.07.10 péntek, 15:33:24 »

Jajj de hülye vagyok, de érdekesen van megcsinálva ez a fúrum, mért a fórum végén történek a történések?? Írok valamit persze hogy nincs az első oldalon mert itt van a legutolsón....uhhhh de leesett Smiley
Ez csak beállítás kérdése! vigyor3 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #10686 Dátum: 2009.07.10 péntek, 17:11:36 »

Ez csak beállítás kérdése! vigyor3 wave

Jahh má mire rájöttem Smiley
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10687 Dátum: 2009.07.11 szombat, 22:42:47 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy a műszerfalban(km óra ,fordulatszámjelző, visszajelző ikonok)
mennyi izzó van összesen és ezeknek kb mennyi az ára?

Ki van égve pár darab és úgy gondoltam az összeset kicserélném egyben.
Tudom hogy speckó izzó kell bele ezért megyek majd a cromax.ba.
Csak gondoltam előtte megkérdem mire számítsak.

Köszönöm!
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #10688 Dátum: 2009.07.11 szombat, 22:50:59 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy a műszerfalban(km óra ,fordulatszámjelző, visszajelző ikonok)
mennyi izzó van összesen és ezeknek kb mennyi az ára?

Ki van égve pár darab és úgy gondoltam az összeset kicserélném egyben.
Tudom hogy speckó izzó kell bele ezért megyek majd a cromax.ba.
Csak gondoltam előtte megkérdem mire számítsak.

Köszönöm!
Pár száz forint lesz az egész. Én most ledesítettem az se volt több 2500 pénznél, a méretét sajna nem tudom,de ne vedd meg foglalattal mert az izzó kihúzható,és külön cserélhető   eplus2
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10689 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 14:00:02 »

Sziasztok!

Valaki vette már le valaha a szívósort?
Én 3 órás küszködés után feladtam falbav
Levettem a rezonátordobozt a fojtószelepházat az injektorsort.
Kivettem a felső csavarokat a szívósorból.Az alsó csavarok annyira lehetetlenül hülye helyen vannak hogy
racsnis kulcsal toldalékkal és felexibilis könyökkel értem csak el őket.

Amikor már csak egyetlen csavar volt,de annyira lehetetlenül hülye helyen hogy nem igaz,na akkor feladtam.
Akkor még meg sem mozdult a szívósor egyébként.Pedig nagyon jó lett volna kitakarítani mert nagyon retkes rinya

Ilyenkor 30-fokban ha megyek mondjuk 2.-ban 3000-es fordulaton és nyomok egy padlót, akkor gondolkodik
és csak utána indul meg. ("mint aki készül benzinben megfulladni")

Üresben is járatom alapjáraton és odarúgok neki egyet akkor a lábamat már veszem visszafelé szinte a gázról
amikor megindul felpörögni a moci.Magyarul lassan reagál.

Úgy vettem észre mintha hüvös időben jobban reagál és hirtelen gázadáskor 2.-ban
nem torpan meg, hanem szépen megindul.Mi lehet a baj?
Szegény a keverék?

Én levegőhiányra tippelek.Mivel 30fokban a levegő is oxigénszegényebb mint a hűvös levegő.

Köszönöm!
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10690 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 14:05:04 »

Igazából a szivósor ganés mint a fene.Az EGR szelepere meg nem tudok rájönni hol van.Az is piszkos lehet.
Az alapjárati szelepet szintén nem tudom hol van.A pillangószelepet felpolíroztam pár hete.
Most hogy ma szereltem ugyanolyan szép volt mint előtte.

Valaki segítene képen bekarikázott jelöléssel vagy valahogyan hogy hol találom az alapjárati és az EGR szelepet?
Köszönöm!
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #10691 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 16:36:29 »

Igazából a szivósor ganés mint a fene.Az EGR szelepere meg nem tudok rájönni hol van.Az is piszkos lehet.
Az alapjárati szelepet szintén nem tudom hol van.A pillangószelepet felpolíroztam pár hete.
Most hogy ma szereltem ugyanolyan szép volt mint előtte.

Valaki segítene képen bekarikázott jelöléssel vagy valahogyan hogy hol találom az alapjárati és az EGR szelepet?
Köszönöm!
szia
2 het alatt a masodik mondi szivosorat vetuk le( az enyemet es az uncsimet) ...szoval van egy kis tapasztalatunk:)
kepet nem tudok most kuldeni de az EGR ha szembe allsz az autobal pontosan a job oldalan van(nem ertem hogy nem lattad pont melette van egy csavar)
(a pillangoszlep alatt van egy fem cso ami belemegy a szivosorba..na az jon az EGR-tol , aminek a 2 tartcsavarjat szinten ki kel csavarni es felrenyomni az egr-t ha ki akarod venni a szivosort...persze azt a kozepso femcsovet is ki lehet valahogy venni de nekem konyeb volt az egr(vigyaz mert van egy alatet az egr es a fem cso kozott ami hajlamos a szakadasra)
a masik problemas csavar a bal oldalon van alul a generator melett...na az tenyleg nagy sz..s kivenni(kb 1 oraba telt)...mindefele kombinaciot kiprobaltunk miutan az anyat levettuk ...ki kel szedni azt a csocsavart ami a job oldalon is kilatszik mert anelkul nem jon ki a generatortol (iletve annak a tartovasatol vagy mi az)...
persze le kel venni az injektorokat ,kabelcsatornakat (hatul is) , kihuzni a  a vakumcsovet a szervofek dobjabol.
Ja es persze ez az egesz 1.8 benzines autokon tortent....
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #10692 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 16:37:39 »

na es most akkor en is kerdeznek....
...az uncsim autoja( 1.8 benzin 95) miota megvette eleg erdekesen neha neha leall a lampanal.
Konkretan mikor elindul otthonrol es meg nem meleg a motor de nem is hideg mar (kb az elso "O" kornyeken), lampanal egyszeruen leesik a fordulatszam es le is all. Utana rogton beindul es semmi baja egesz nap. szombaton megcsinaltuk neki a szivooldali tisztitast hatha ott van valami eldugulva....volt is benne eleg sok korom meg stb. Nos a helyzet az hogy addig csak neha neha csinalta a fenteb emlitett leallast..azota meg mindennap...szoval roszab lett a helyzet....
vakumcsoveken nem latszott (lattunk) repedes vagy ilyesmi....van valakinek otlete mi baja lehet?

Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10693 Dátum: 2009.07.14 kedd, 09:32:43 »

Szia!

A főoldalon van egy olyan menü hogy "szervíz" arra rányomsz és akkor előjön egy Menü. Fentről a negyedik
cikk a "rossz alapjárat könyve" Szerintem elég átfogó cikk.
Próbáld meg azt.Nagyon sok mindent leír.

Amúgy köszi a segítséget! Te merre vagy helyileg?
Ha nem vagyunk túl messze egymástól és nem okozna nagy gondot neked,akkor
egyszer összefuthatnánk szívósor ügyben angel

Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #10694 Dátum: 2009.07.14 kedd, 10:51:44 »

Szia!

A főoldalon van egy olyan menü hogy "szervíz" arra rányomsz és akkor előjön egy Menü. Fentről a negyedik
cikk a "rossz alapjárat könyve" Szerintem elég átfogó cikk.
Próbáld meg azt.Nagyon sok mindent leír.

Amúgy köszi a segítséget! Te merre vagy helyileg?
Ha nem vagyunk túl messze egymástól és nem okozna nagy gondot neked,akkor
egyszer összefuthatnánk szívósor ügyben angel


szia
igazad van atnezzuk azt a "konyvet" is bar az alapjarat nem rosz csak neha egyszeruen leall a motor de utana tuti...amugy helyileg nagyvaradon (oradea) vagyok, nekem nem okoz gondot  osszefuthatunk bar cegled nincs kozel.....ki tudja hatha egyszer erre kirandulsz.
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.14 kedd, 10:53:18 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10695 Dátum: 2009.07.14 kedd, 11:20:02 »

Sziasztok!

Miután tavasszal összetörte az őzike a Moncsim elejét, beszereztem a gyári lökös felső részét.
Ma megérkezett az "RS" alsó rész ami sajnos üvegszálas nem műanyag.
Hogyan lehet ezt az alsó részt feltenni??

Mert ugye a gyári alsó rész,(rács) az ilyen pattintós módszerrel megy fel.

Köszönöm!
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10696 Dátum: 2009.07.14 kedd, 20:49:06 »

Nekem meg nem világított a két első helyzetjelző, szerelő megnézte, mondta, hogy ki voltak égve az ízzók, kicserélte. Mire hazaértem már csak az egyik világított, másnap már egyik sem. Most ott vagyok ahonnan indultam.  taps
De legalább nem vagyok szomorú.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #10697 Dátum: 2009.07.14 kedd, 21:10:31 »

Nekem meg nem világított a két első helyzetjelző, szerelő megnézte, mondta, hogy ki voltak égve az ízzók, kicserélte. Mire hazaértem már csak az egyik világított, másnap már egyik sem. Most ott vagyok ahonnan indultam.  taps
De legalább nem vagyok szomorú.

lehet hogy gyenge minosegu izzokat rakott bele! falbav
probalj bele vmi markasat! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10698 Dátum: 2009.07.14 kedd, 21:12:44 »

lehet hogy gyenge minosegu izzokat rakott bele! falbav
probalj bele vmi markasat! wave
én is beleraktam a legolcsóbbat, amit találtam, oszt még sincs semmi baja egyiknek se  smile
szóval nem leeht, hogy ott valami más gond van?
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10699 Dátum: 2009.07.15 szerda, 09:20:01 »

lehet hogy gyenge minosegu izzokat rakott bele! falbav
probalj bele vmi markasat! wave

Azért egy gyengének sem kéne annyira gyengének lenni. Nem?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.