Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:55:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 210 211 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 223 224 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5254053 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10800 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 22:21:38 »

Nem tom,hogy ez segít-e.....? Wink wave
http://invitelweb.hu/tamas.simon/Dokac.doc

Majd elválik, hogy segít-e, de mindenképpen köszönöm szépen Smiley .
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10801 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 22:27:45 »

A klímás szerint... én meg nem tudom, mit gondoljak... vagy így van, vagy nem.

Szia Angel!

Az én kocsimnak biztosan nem ártott, mivel be sem indult a klíma  rinya .
Nem tudod véletlenűl, ha az említett csatlakozáson rövidzárt mérek, az azt jelenti, hogy elegendő a gáz nyomása?

Feri

Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10802 Dátum: 2009.07.26 vasárnap, 22:32:15 »

Ma néztem meg egy mondeot.Hát hihetetlen mennyi baja volt.Szerencsére 2 autószerelő jött velem,haverság miatt.De egy jót nevettünk.
Klíma nem volt jó,első szélvédő cserélve lett és felül nem volt meg a szigetelés,kasztni javítva volt,mert hiányoztak a szegecsek és nem íves formája volt a keréknél hanem íves,összes kilincs cserélve ronda fehér/némelyik fekete színűre,váltó tetején a műanyag eltörve(kellemes volt váltani),felüt a futómű és nem is húzott annyira a kocsi.2.0 40 3-ban padló és nem indult meg,igaz 3e fordulaton.

nézem tovább a kocsikat.

Ja és a tulaj alkudott már action
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10803 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 01:17:17 »

Ma néztem meg egy mondeot.Hát hihetetlen mennyi baja volt.Szerencsére 2 autószerelő jött velem,haverság miatt.De egy jót nevettünk.
Klíma nem volt jó,első szélvédő cserélve lett és felül nem volt meg a szigetelés,kasztni javítva volt,mert hiányoztak a szegecsek és nem íves formája volt a keréknél hanem íves,összes kilincs cserélve ronda fehér/némelyik fekete színűre,váltó tetején a műanyag eltörve(kellemes volt váltani),felüt a futómű és nem is húzott annyira a kocsi.2.0 40 3-ban padló és nem indult meg,igaz 3e fordulaton.

nézem tovább a kocsikat.

Ja és a tulaj alkudott már action

hulladék duhos2
az ilyen ember meg is érdemli, hogy a nyakán maradjon az ilyen elhanyagolt autó
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10804 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 10:50:41 »

Majd elválik, hogy segít-e, de mindenképpen köszönöm szépen Smiley .

Holnap nagyobb útra megyek, addig már klíma ügyben nem babrálnám nagyon az autót, csak reménykedem, nem lesz hőség, de megkérdeznék pár dolgot:

1,Mikor a ventillátor kapcsolót benyomva bekapcsolom a klímát, akkor is kell égni a zöld lednek, ha a klíma nem indul be?
 Lehet olyan, hogy a  zöld led világít de valamelyik biztosítéktáblán levő bizti, relé hibája, hiánya miatt mégsem megy a klíma?

2,Normál 800 fordulatú alapjáraton is megy a klíma, vagy meg kellene emelkednie az alapjáratnak a klíma bekapcsolásakor?

3,Milyen hangjelenségről lehet észrevenni, hogy beindult a klíma?

4,A hűtőknél (elől a motortérben) levő ventillátornak folyamatosan kell menni, bekapcsolt klímánál?

5,Ha a gáznyomás megvan, lehet valahol lyukas a rendszere? Lehet megmosolyogtok: a klíma elől levő hűtője lehet lyukas (nem tudom abban is a gáz van-e, vagy valamilyen hőcserélőn keresztűl hűt?

6, Előfordulhat olyan, hogy a klíma csak magasabb gázadásokon kapcsol be, pl. haladáskor.

7, Esetleg pár típikus hiba?

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10805 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 10:58:03 »

Holnap nagyobb útra megyek, addig már klíma ügyben nem babrálnám nagyon az autót, csak reménykedem, nem lesz hőség, de megkérdeznék pár dolgot:

Feri
a klíma álló autónál is működik
logikusan gondolkozva akkor világít a kapcsolóban lévő lámpa, ha bekapcsol a klíma, tehát szerintem bizti/relé hiba esetén nem világít
ha megvan a nyomás, akkor nem lehet lukas, mert vagy ez vagy az Smiley
amúgy feltöltésnél a gép kiírja, ha szivárgást észlel
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10806 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 11:36:43 »

hulladék duhos2
az ilyen ember meg is érdemli, hogy a nyakán maradjon az ilyen elhanyagolt autó

Most hívott a tulaj.Sürgősen kellene neki a pénz és 320k helyett mit szólnék 250k-ért? falbav Ha ingyen adnád se kellene eplus2
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10807 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 13:06:28 »

http://medija.hasznaltauto.hu/1470519/3114015_4.jpg Valaki megmondaná mikre szolgál az az 5 gomb a kormányon,mert gondolom a tempomat része,de 5db meg kicsit sok csak annak.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10808 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 13:35:24 »

http://medija.hasznaltauto.hu/1470519/3114015_4.jpg Valaki megmondaná mikre szolgál az az 5 gomb a kormányon,mert gondolom a tempomat része,de 5db meg kicsit sok csak annak.
Az a tempomat összes gombja. Tempomat be, ki, sebesség fel, le, aktuális tartása.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10809 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 13:37:44 »

ahol a két bomb van a felső a bekapcsolás az alsó a kikapcsolás a 40km/h-feletti sebességet tartja
a + folyamatos nyomva tartásával gyorsit
a - folyamatos nyomásával lassít
a = az utoljára tárolt sebességet vissza állítja és megtudod szakítani
mind az 5 gomb a sebesség szabályozáshoz kell
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10810 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 14:08:58 »

Köszi.Azt hittem csak bekapcs/kikapcs gomb kell hozzá.Gyorsítani a gázzal is lehet és újra bekapcsolód a tempomatot Roll Eyes
Csodálkoznak ha ellustulunk eplus2
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10811 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 14:51:22 »

én anno amikor megvettem a mondimat úgy hoztam el hogy kifogástalan állapotba van.
egy kisebb vagyont költöttem rá amire tökéleteslett.
bartezz szerintem vigyétek el a kiszemelt kocsit vásárlás előtt állapot felmérésre   
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10812 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 15:16:10 »

én anno amikor megvettem a mondimat úgy hoztam el hogy kifogástalan állapotba van.
egy kisebb vagyont költöttem rá amire tökéleteslett.
bartezz szerintem vigyétek el a kiszemelt kocsit vásárlás előtt állapot felmérésre   

Mennyibe kerülne az?Vásárlás előtt mindenképp átnézi egy autószerelő aki rokon,az nem elég?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10813 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 16:55:17 »

Mennyibe kerülne az?Vásárlás előtt mindenképp átnézi egy autószerelő aki rokon,az nem elég?
kb 5000ft
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #10814 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 18:27:01 »

kb 5000ft

Mondanátok esetleg egy megbízható helyet pesten?

Ma beszéltem egy olyan tulajjal akinek az eladó mondeoja öszkerekes :wow1:Azt mondta gyári,de én még nem is hallottam ilyenről.lehetséges?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #10815 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 18:44:33 »

Mondanátok esetleg egy megbízható helyet pesten?

Ma beszéltem egy olyan tulajjal akinek az eladó mondeoja öszkerekes :wow1:Azt mondta gyári,de én még nem is hallottam ilyenről.lehetséges?
4x4-es az van
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10816 Dátum: 2009.07.27 hétfő, 18:53:05 »

Mondanátok esetleg egy megbízható helyet pesten?

Ma beszéltem egy olyan tulajjal akinek az eladó mondeoja öszkerekes :wow1:Azt mondta gyári,de én még nem is hallottam ilyenről.lehetséges?
Vigyázz a 4x4-gyel, sok alkatrész teljesen más, így nehezebb is beszerezni, ha kell....
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10817 Dátum: 2009.07.28 kedd, 00:18:38 »

Holnap nagyobb útra megyek, addig már klíma ügyben nem babrálnám nagyon az autót, csak reménykedem, nem lesz hőség, de megkérdeznék pár dolgot:

1

Ha a klíma nem működik, akkor a zöld led sem világít. Ha a gáz elfogy a rendszerből. akkor sem. Viszont az sztem simán lehetséges, hogy azon a határon van a gáznyomás, hogy a led bekapcsolásáig eljut, viszont a kompresszor már nem kapcsol be. Miután megnyomod a gombot egy csattanó hangot kell hallanod jobb elölről, és kicsit megemelkedik ekkor az alapjárat. Sztem neked csak simán elillant a gáz a rendszerből. nem kell ezen gondolkozni, ha kell, akkor vidd el klímáshoz! Ha nem kell, vagy nincs rá "kedv", akkor ne foglalkozz vele.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #10818 Dátum: 2009.07.28 kedd, 03:06:37 »

Hello! Valaki lenne olyan kedves, es lefenykepezne, es elkuldene nekem e-mailben (zzolii@vipmail.hu) a gyari mondeo emelo felso reszet, ami erintkezik a kocsi aljaval? Az a problemam, hogy nem reg vettem egy 1es mondeot, es most vettem eszre, hogy a jo fej elozo tulaj eladas elott kiszedte az emelot...Erdeklodtem Cromaxnal, de ott 7000 korul volt a bontott (!), valamelyik pest melletti bontoban meg 4000et mondtak...ezt is sokallom, es az Auchan aruhazban talaltam 2000 par szaz forintert uj emelot (trapez), csak nem tudom, hogy kompatibilis-e a kocsimmal...Ezert kernem valaki segitseget  help Elore is nagyon koszonom!!! integet2
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10819 Dátum: 2009.07.28 kedd, 09:29:57 »

Hello! Valaki lenne olyan kedves, es lefenykepezne, es elkuldene nekem e-mailben (zzolii@vipmail.hu) a gyari mondeo emelo felso reszet, ami erintkezik a kocsi aljaval? Az a problemam, hogy nem reg vettem egy 1es mondeot, es most vettem eszre, hogy a jo fej elozo tulaj eladas elott kiszedte az emelot...Erdeklodtem Cromaxnal, de ott 7000 korul volt a bontott (!), valamelyik pest melletti bontoban meg 4000et mondtak...ezt is sokallom, es az Auchan aruhazban talaltam 2000 par szaz forintert uj emelot (trapez), csak nem tudom, hogy kompatibilis-e a kocsimmal...Ezert kernem valaki segitseget  help Elore is nagyon koszonom!!! integet2

Tökéletes az Neked! Én ilyet használtam évekig, és sztem a gyárinál is tutibb!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #10820 Dátum: 2009.07.28 kedd, 14:08:39 »

Tökéletes az Neked! Én ilyet használtam évekig, és sztem a gyárinál is tutibb!!!

Koszi! Akkor megyek is, es veszek egyet minel elobb!!!  worship
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #10821 Dátum: 2009.07.28 kedd, 20:55:45 »

Sziasztok!

Valaki azt írta a neten hogy az St22 lököse passzol az mk1-es mondira.
Lehetséges ez?

Rámennek az mk2-es mondeo vagy az st200 lökösei az mk1-es mondimra?:-)
Gondolom ha esetleg nem passzol akkor sem kell túl sokat alakítani....

Köszi!
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10822 Dátum: 2009.07.29 szerda, 11:12:28 »

Köszönöm a múltheti tanácsokat generátor ügyben. Leírom azóta mi történt, hátha valakit érdekel. Már 15-15,5V között ingadozott az akkusarukon a fesz alapjáraton.
Végül elvittem Puskás Déneshez Dunakeszire, kiszerelték a generátort, szétszedték. A fesszabályzó elég furcsán volt összeforrasztgatva, a bronzkefék nem belevalók voltak, ezért szorultak is egy kicsit. A mester szerint nem érintkeztek rendesen a bronzkefék a csúszógyűrűvel, ezért az állandó szikrázás tönkrevágta a feszszabályzót. Ezért kicserélte a feszszabályzót, meg két csapágyat, ami nem volt rossz, de ő azt minden szétszedésnél kicseréli.
Generátor ki-be szerelés 5eFt
generátor szétszedés javítás 5eFt
fesszabályzó 10eFt
csapágy 2 db: 3eFt
Az egész akció 23eFt lett.
Remélem így egy ideig jó lesz. Most a feszültség alapjáraton hideg motornál 14,6V. Ha melegebb a motor, 14,5V.
1993-as dízel autó, és Motorcraft típusú generátor van benne. wave
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #10823 Dátum: 2009.07.29 szerda, 12:35:17 »

Köszönöm a múltheti tanácsokat generátor ügyben. Leírom azóta mi történt, hátha valakit érdekel. Már 15-15,5V között ingadozott az akkusarukon a fesz alapjáraton.
Végül elvittem Puskás Déneshez Dunakeszire, kiszerelték a generátort, szétszedték. A fesszabályzó elég furcsán volt összeforrasztgatva, a bronzkefék nem belevalók voltak, ezért szorultak is egy kicsit. A mester szerint nem érintkeztek rendesen a bronzkefék a csúszógyűrűvel, ezért az állandó szikrázás tönkrevágta a feszszabályzót. Ezért kicserélte a feszszabályzót, meg két csapágyat, ami nem volt rossz, de ő azt minden szétszedésnél kicseréli.
Generátor ki-be szerelés 5eFt
generátor szétszedés javítás 5eFt
fesszabályzó 10eFt
csapágy 2 db: 3eFt
Az egész akció 23eFt lett.
Remélem így egy ideig jó lesz. Most a feszültség alapjáraton hideg motornál 14,6V. Ha melegebb a motor, 14,5V.
1993-as dízel autó, és Motorcraft típusú generátor van benne. wave

egyébként a generátor felújítást szinte minden magára adó generátoros ember kompletten végzi, hogy ne kelljen fél év múlva újra szétszedni
itt Vértesszőlősön van egy csóka akinek jó szokása, hogy fullosra lepucolja az egész házat meg a ventilátorát is és azt újra kadmiumoztatja meg a házat újra festi és csapágycsare forgórész szabályzás csúszógyűrű csere és bronkefe csere
amíg azt mondod neki, hogy de neked ennyi mindent nem kell vele csinálni addig ő azt mondja, hogy akkor lehet máshoz is vinni
és megy neki a bolt
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10824 Dátum: 2009.07.29 szerda, 18:15:32 »

Köszi,de sajna ezek szerint mások semmit nem tesznek,hogy utána nézzenek a dolgoknak :szomoru1:Én próbálok minél többet megtudni és az gondoltam,hogy alap a visszaolvasás.Bár nem könnyű megtalálni a kérdéseimre a választ,mert szilentektől kezdve,a km/h óra pontosságáig mindenről szó van Wink
Ment privát üzenet!!!
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #10825 Dátum: 2009.08.02 vasárnap, 11:57:08 »


Sziasztok!

Van egy Haynes - Ford Mondeo Service and Repair Manual (Ford Mondeo MK1 1597 cc, 1796 cc and 1988 cc - Does not cover Diesel or V6 engines, or four-wheel-drive models) könyvem. Mivel nekem már nincs rá szükségem nagyon szívesen oda adom bármelyik olyan klubtagnak aki hasznát venné. Természetesen ingyen, csak találkozni kell vagy a szállítást megoldani.

Akit érdekel PÜ-ben jelezze.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #10826 Dátum: 2009.08.02 vasárnap, 12:06:20 »

Sziasztok!

Van egy Haynes - Ford Mondeo Service and Repair Manual (Ford Mondeo MK1 1597 cc, 1796 cc and 1988 cc - Does not cover Diesel or V6 engines, or four-wheel-drive models) könyvem. Mivel nekem már nincs rá szükségem nagyon szívesen oda adom bármelyik olyan klubtagnak aki hasznát venné. Természetesen ingyen, csak találkozni kell vagy a szállítást megoldani.

Akit érdekel PÜ-ben jelezze.

Elkelt! Wink
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10827 Dátum: 2009.08.03 hétfő, 21:09:13 »

Van valakinek tapasztalata olyan gonddal, hogy, ha beteszem hátramenetbe a kocsit, akkor világít a klíma visszajelző led, és a ventillátor is elindul. Ha valóban megy a klíma, akkor viszont kikapcsolja addig amíg hátramenetben van.
Nem találok sehol olyan pontot ahol összeakadhatnának.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10828 Dátum: 2009.08.03 hétfő, 21:17:00 »

Van valakinek tapasztalata olyan gonddal, hogy, ha beteszem hátramenetbe a kocsit, akkor világít a klíma visszajelző led, és a ventillátor is elindul. Ha valóban megy a klíma, akkor viszont kikapcsolja addig amíg hátramenetben van.
Nem találok sehol olyan pontot ahol összeakadhatnának.
Ilyennel még nem talákoztam,de testhiba esetén fordulnak elő ilyen anomáliák. smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10829 Dátum: 2009.08.03 hétfő, 21:48:07 »

Van valakinek tapasztalata olyan gonddal, hogy, ha beteszem hátramenetbe a kocsit, akkor világít a klíma visszajelző led, és a ventillátor is elindul. Ha valóban megy a klíma, akkor viszont kikapcsolja addig amíg hátramenetben van.
Nem találok sehol olyan pontot ahol összeakadhatnának.
?passsz....
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #10830 Dátum: 2009.08.04 kedd, 11:19:43 »

Van valakinek tapasztalata olyan gonddal, hogy, ha beteszem hátramenetbe a kocsit, akkor világít a klíma visszajelző led, és a ventillátor is elindul. Ha valóban megy a klíma, akkor viszont kikapcsolja addig amíg hátramenetben van.
Nem találok sehol olyan pontot ahol összeakadhatnának.

A klima is meg a rukverc is megemeli egy kicsit a fordulatot elvileg. Meghulyult az ECU?! wow1 Mas kozos pont nekem sem jut az eszembe.
Esetleg probalj meg egy akkusaru le, kave, akkusaru vissza kombinaciot, hatha.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10831 Dátum: 2009.08.04 kedd, 18:02:58 »


Remélem így egy ideig jó lesz. Most a feszültség alapjáraton hideg motornál 14,6V. Ha melegebb a motor, 14,5V.


Megmértem ma az akkufeszültséget alapjáraton jó meleg motornál, és 14,35-14,6V között ingadozott másodpercenként ide-oda. Szabad ennek ingadoznia? Ha nem, mitől lehet?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10832 Dátum: 2009.08.04 kedd, 18:28:51 »


Esetleg probalj meg egy akkusaru le, kave, akkusaru vissza kombinaciot, hatha.

Ez volt az első próbálkozáskor Wink
Most jutottam el, hogy tanácstalan vagyok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10833 Dátum: 2009.08.04 kedd, 18:41:24 »

Megmértem ma az akkufeszültséget alapjáraton jó meleg motornál, és 14,35-14,6V között ingadozott másodpercenként ide-oda. Szabad ennek ingadoznia? Ha nem, mitől lehet?
Nem .
Nem érintkeznek tökéletesen a bronzkefék,vagy a csúszógyűrű.......Látom ,most cseréltetted őket.Lehet,hogy még össze kell kopjon a kefe a gyűrűvel.Egyébként értéken belül van a töltőfesz,úgyhogy minden ok.1-2 hónap után valszeg jó lesz teljesen. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #10834 Dátum: 2009.08.04 kedd, 20:18:03 »

Nem .
Nem érintkeznek tökéletesen a bronzkefék,vagy a csúszógyűrű.......Látom ,most cseréltetted őket.Lehet,hogy még össze kell kopjon a kefe a gyűrűvel.Egyébként értéken belül van a töltőfesz,úgyhogy minden ok.1-2 hónap után valszeg jó lesz teljesen. Wink wave

Kösz. Reggel enyhén meleg motornál stabil volt a fesz, délben jó meleg motornál ingadozott. Remélem nem viccel meg. wave
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Sipi80
Vendég
« Új hozzászólás #10835 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:19:02 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt. Vettem egy 1997 évjáratú Mondeot 1,8 benzín 112 Le.
Szeretnék belőle kihozni normális ráfordítással plusz lóerőket.
Kérdésem a következő:
A kipufogó amúgy is cserére szorulna, mit ajánlotok?
Sportlégszűrőt érdemes -e , illetve van-e hozzá?
Chip tuning létezik-e hozzá, vagy valami vezérlésmódosító?

Előre is köszönöm.  worship

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10836 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:22:23 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt. Vettem egy 1997 évjáratú Mondeot 1,8 benzín 112 Le.
Szeretnék belőle kihozni normális ráfordítással plusz lóerőket.
Kérdésem a következő:
A kipufogó amúgy is cserére szorulna, mit ajánlotok?
Sportlégszűrőt érdemes -e , illetve van-e hozzá?
Chip tuning létezik-e hozzá, vagy valami vezérlésmódosító?

Előre is köszönöm.  worship
szia

először azzal kezdeném, hogy a '97-es az már mk2-es
ha tuningoláson töröd a fejed, akkor a Tuning topicban érdemes kérdezned
és ne vegyél komplett rendszert kipuffból, inkább gyártass, de ezzel kapcsolatban is a Tuning topicban kaphatsz bővebb infót, hogy hogyan s mint érdemes nekikezdeni  wave
Naplózva
Sipi80
Vendég
« Új hozzászólás #10837 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:26:19 »

Bocsi, köszönöm.  falbav
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10838 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:31:45 »

Bocsi, köszönöm.  falbav

semmi gond, majd tanulsz te is, ha olvasol és kérdezel, nincs ezzel probléma  wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10839 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 21:23:31 »

Kellene segítség.Épp olvasgattam a totalcar népítéleteket-mondeo,mi más-és az alábbival találkoztam,röviden:a generátor hibájából ugrált össze-vissza a fordulatszámmérő.Valamit cseréltek,de azt meg pontosan nem tudták leírni,hogy mit.Lehetséges?Nálam 4-5e-s fordulat felett kezd el szarakodni a ford. mérő.Bármit csinálok,akkor is.Ha minden igaz,akkor a ford. mérő jó,jeladót már cseréltem,több ötletem nincs.Tudtommal a generátor is jó.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10840 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 21:30:06 »

Kellene segítség.Épp olvasgattam a totalcar népítéleteket-mondeo,mi más-és az alábbival találkoztam,röviden:a generátor hibájából ugrált össze-vissza a fordulatszámmérő.Valamit cseréltek,de azt meg pontosan nem tudták leírni,hogy mit.Lehetséges?Nálam 4-5e-s fordulat felett kezd el ***akodni a ford. mérő.Bármit csinálok,akkor is.Ha minden igaz,akkor a ford. mérő jó,jeladót már cseréltem,több ötletem nincs.Tudtommal a generátor is jó.
nekem olyat csinál néha, hogy kiakad
megyek városban, egyszercsak felugrik 160-ra és annyi, semmit nem mér tovább
számláló nullázásával visszatér a helyére (kopp-kopp, pár hónapja nem csinálja)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10841 Dátum: 2009.08.07 péntek, 14:24:37 »

nekem olyat csinál néha, hogy kiakad
megyek városban, egyszercsak felugrik 160-ra és annyi, semmit nem mér tovább
számláló nullázásával visszatér a helyére (kopp-kopp, pár hónapja nem csinálja)
De ez a sebességmérő nem?Azzal nincs gondom,hanem a fordulatszámmérővel.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #10842 Dátum: 2009.08.07 péntek, 14:26:34 »

De ez a sebességmérő nem?Azzal nincs gondom,hanem a fordulatszámmérővel.
jogos, figyelmetlen voltam  worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10843 Dátum: 2009.08.07 péntek, 14:33:53 »

jogos, figyelmetlen voltam  worship
semmi baj.de ezt nem értem,hogy a generátornak mi köze a fordulatmérőhöz?Vagy csak átverték szegényt a palánkon? (valami 15ezres javítást írt...)
Ezt olvastam:
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_1993/nagy_csaladi_auto_a_3_gyerek_pereputtyal_is_belefer
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.07 péntek, 14:37:33 írta misi107 » Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10844 Dátum: 2009.08.07 péntek, 15:30:23 »

semmi baj.de ezt nem értem,hogy a generátornak mi köze a fordulatmérőhöz?Vagy csak átverték szegényt a palánkon? (valami 15ezres javítást írt...)
Ezt olvastam:
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_1993/nagy_csaladi_auto_a_3_gyerek_pereputtyal_is_belefer
Mk1 td generátorról veszi a fordulatszám jelét, én is pont ilyesmivel szivattyúztam, bár ocsóbb volt megforrasztani.
Mk2 tdnél már ECU számolja.
Naplózva
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #10845 Dátum: 2009.08.07 péntek, 18:03:01 »

Sziasztok!

Mondeo I fűtés terelő lemezeim nem mükszenek (motorcsere után) A szívósor alatt a motorra a cső rámegy, sürített levegővel ellenőriztem a vezető oldalon a fenti sarokba lévő elektromos szelepszerűségtől a vezeték a fütőegységig bemegy. (visszafelé nem (van benne szelep Huh?)) A vákumot hogy tudnám ellenőrizni?Huh?? Van valakinek ötlete, tapasztalata??  SOS!!!
Naplózva

Mr.Windd
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10846 Dátum: 2009.08.07 péntek, 18:56:57 »

Mk1 td generátorról veszi a fordulatszám jelét, én is pont ilyesmivel szivattyúztam, bár ocsóbb volt megforrasztani.
Mk2 tdnél már ECU számolja.
értem,ezt nem tudtam.hát,akkor marad az,hogy el fog romolódni a mutatóm,bár a vízhőfokmérő is akkor mutat,amikor jó napja van...
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10847 Dátum: 2009.08.07 péntek, 22:04:36 »

Sziasztok!

Mondeo I fűtés terelő lemezeim nem mükszenek (motorcsere után) A szívósor alatt a motorra a cső rámegy, sürített levegővel ellenőriztem a vezető oldalon a fenti sarokba lévő elektromos szelepszerűségtől a vezeték a fütőegységig bemegy. (visszafelé nem (van benne szelep Huh?)) A vákumot hogy tudnám ellenőrizni?Huh?? Van valakinek ötlete, tapasztalata??  SOS!!!

Hát sok tapasztalatom az nincs, nekem TD van, és amikor vettem akkor ugyanez volt a hibajelenség (fűtés terelés nem megy). Autószerelőmet szívattam vele, hogy oldja meg. Csak nem tudta hogy merre van vákuum, merre nincs és hol szökik. Ezt úgy nézte meg, hogy vittem a diszkóból (akkor még ott is dolgoztam másodállásban) egy füstgépet és azzal teszteltek egy délelőttöt. Muris volt. Aztán az derült ki, hogy hiányzik egy vákuumcső, mert, ha lehúzta az EGR vezérléséről a vákuumot és rádugta egy furcsán szabadon lévő csatlakozás szerűségre az egyik vákuumcsövön akkor megindult. Na ez így is maradt, azóta sincs EGR vezérlésem. (ha van aki szerint ez baj vagy nem jó így akkor azért szóljon, bár szeretném rendbe tetetni, csak mindig a lista végén van az ügy) És igen van egy visszacsapó szelep a kesztyűtartó mögött, ami megtartja az utolsó beállítást.  Nekem ez is hiányzik (bontóból már van egy, be kéne szerelni) és a gép leállítása után kb. 2-3 perccel lehet hallani ahogy a terelő lassan enged a gravitációnak, mikor szűnik a vákuum és odébb csusszan. Aztán beindításnál lőn vákuum, és minden helyre áll.

Üdv: Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10848 Dátum: 2009.08.07 péntek, 22:08:36 »

Sziasztok!

Mondeo I fűtés terelő lemezeim nem mükszenek (motorcsere után) A szívósor alatt a motorra a cső rámegy, sürített levegővel ellenőriztem a vezető oldalon a fenti sarokba lévő elektromos szelepszerűségtől a vezeték a fütőegységig bemegy. (visszafelé nem (van benne szelep Huh?)) A vákumot hogy tudnám ellenőrizni?Huh?? Van valakinek ötlete, tapasztalata??  SOS!!!

neked milyen motorod van? ha dízel, akkor az a kipucsonkon levő egr szelep, amire gondolsz nem? a vákumpumpa a hengerfej jobb elején van, a termosztátház mellett. jön ki velőle egy vastag műanyag cső, és az elágazik, a vastag rész megy a fék felé, a vékony meg egy lefelé a motor aljához, egy pedig a jobb hátsó sarokba. kövesd végig, hogy nincs-e valahol szétcsúszva(elő szokott fordulni) pl ha nincs vákum, akkor nem emel alapjáratot klíma, és hátramenet használatakor
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10849 Dátum: 2009.08.07 péntek, 22:11:10 »

Aztán az derült ki, hogy hiányzik egy vákuumcső, mert, ha lehúzta az EGR vezérléséről a vákuumot és rádugta egy furcsán szabadon lévő csatlakozás szerűségre az egyik vákuumcsövön akkor megindult. Na ez így is maradt, azóta sincs EGR vezérlésem.
Üdv: Hanzsi

hová rakta rá a cssövet?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 210 211 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 223 224 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.