Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:09:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5262706 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11350 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:17:36 »

A középkonzolnak nem azok az érzékelői, mint a világításnak. ez utóbbira szokták kötni a riasztó érzékelőit is...
Ha az ajtót kinyitod a zsanérok között az oszlop közepén van a kis nyomógomb. csillagcsavarnyúzóval ki tudod tekerni és megnézni, hogy nincs-e lecsúszva a csati róla. Ami még fontos, hogy az oszlopban a csavarmenet ne legyen rozsdás, mert akkor nincs kontakt..
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11351 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:18:19 »

de a vezetó oldalinál felkapcsol a másik háromra nem mükszik de a motortérre és a csomagtartora is felkapcsol 3-3

El van kötve minden Sad csomira nem kéne felkapcsolnia az utastérnek. A 3 utas ajtó és a vezető külön vezeték a bimbamm miatt. B oszlopnál összeköthette a csomival vagy a csomilámpáról megy egy szál a riasztóra. A profik ezt megoldják diodák beépítésével.
Naplózva
adrenalin
Vendég
« Új hozzászólás #11352 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:19:49 »

A középkonzolnak nem azok az érzékelői, mint a világításnak. ez utóbbira szokták kötni a riasztó érzékelőit is...
Ha az ajtót kinyitod a zsanérok között az oszlop közepén van a kis nyomógomb. csillagcsavarnyúzóval ki tudod tekerni és megnézni, hogy nincs-e lecsúszva a csati róla. Ami még fontos, hogy az oszlopban a csavarmenet ne legyen rozsdás, mert akkor nincs kontakt..
ezeken már túl vagyok a fél autót szétszedtem de még mindig nem jó arra gondoltam hogy meg közösitem az első ajtórol de nem tudom hogy úgy jó lesz-e
Naplózva
adrenalin
Vendég
« Új hozzászólás #11353 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:21:13 »

El van kötve minden Sad csomira nem kéne felkapcsolnia az utastérnek. A 3 utas ajtó és a vezető külön vezeték a bimbamm miatt. B oszlopnál összeköthette a csomival vagy a csomilámpáról megy egy szál a riasztóra. A profik ezt megoldják diodák beépítésével.
pon ez a bajom hogy a csomira is bimbammol
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11354 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:21:36 »

El van kötve minden Sad csomira nem kéne felkapcsolnia az utastérnek. A 3 utas ajtó és a vezető külön vezeték a bimbamm miatt. B oszlopnál összeköthette a csomival vagy a csomilámpáról megy egy szál a riasztóra. A profik ezt megoldják diodák beépítésével.
A profik igen... nyes
Naplózva
adrenalin
Vendég
« Új hozzászólás #11355 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:23:33 »

akkor dobjam a riasztot a kukába?
Naplózva
adrenalin
Vendég
« Új hozzászólás #11356 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:24:25 »

van valakinek gyári és vifil forint?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11357 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:25:05 »

én azt csináltam. van már a garázsban 2 bontott is...
Naplózva
adrenalin
Vendég
« Új hozzászólás #11358 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:25:52 »

mert ahogy néztem őssze van tákolva az egész
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11359 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:26:39 »

azzal még nem biztos, hogy megoldódik a gondod. lehet egyszerűbb lenne ezt kibogozni ,mert valami össze lett kutyulva..
Naplózva
adrenalin
Vendég
« Új hozzászólás #11360 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:28:46 »

akkor az egész müszerfalat lehet kiépiteni az pedig nem egyszerű
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11361 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:30:03 »

akkor az egész müszerfalat lehet kiépiteni az pedig nem egyszerű
Nem hiszem, hogy a műszerfal rejtegeti a problémádat és a megoldást sem...
Naplózva
adrenalin
Vendég
« Új hozzászólás #11362 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:30:41 »

de ott megy minden kábelköteg mögötte
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11363 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:32:05 »

de ott megy minden kábelköteg mögötte
de az ajtónyitás érzékelő kábelei nem...szerintem, de nem biztos, hogy az én véleményem mérvadó...
Naplózva
adrenalin
Vendég
« Új hozzászólás #11364 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:33:36 »

nem tom mert mikor az anyos oldalinál néztem a kábeleket az mind a müszfal alá ment be
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11365 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 10:04:10 »

nem tom mert mikor az anyos oldalinál néztem a kábeleket az mind a müszfal alá ment be

Az ajtókapcsolók kábelei a padlólemez kötegbe futnak. Anyós lábtérbe a küszöb burkolat alatt van egy elosztó - ott két szál az ajtó végződés van vezető külön és a másik 3 szintén külön de már közösen. Fehér-fekete csikos kábelek. Innen felmennek a kábelek a műszerfali kötegbe el a vezető biztitáblához.  A biztitáblában lévő fehér reléről kapcsolja a belső világítást.  Eddig 100% Ez a rész már nem 100% de szerintem így van. Innen a jel megy a világításkötegbe a küszöb tetején fut - csak bal oldalon van -, a kötegnek van egy leágazása a bal "A" oszlop alsó részén, csatlakozóval onnan megy a tetőlemez kötegbe és a lámpába. A csomilámpa szintén a világításkötegbe fut hátra és ha van AWS mikiegér ebbe jön a jel vissza ha nyitva van. A bimbammot a timer modul adja - biztitábla aljába van bepattintva.
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #11366 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 23:43:50 »

Hali, szerintetek  az Mk2 kombi ülésgarnitúrája kompatibilis az Mk1-es kombival?? Kösssz
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11367 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 23:53:15 »

Hali, szerintetek  az Mk2 kombi ülésgarnitúrája kompatibilis az Mk1-es kombival?? Kösssz

MKI MKII padlolemez azonos simán belemegy - csak a kivitelnek kell azonosnak lenni kombi kombiba tuti jó. A belső kilincskeretek eltérőek, kell mkii belső kilincs kallantyú is.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11368 Dátum: 2009.10.13 kedd, 14:36:03 »

Hali!
A pollenszuro csere MK1-nel is ugyanugy tortenik, mint ahogy a fooldalon levo cikkben is le van irva? Mert az nem 1-es
 vigyor3
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11369 Dátum: 2009.10.13 kedd, 14:58:30 »

Hali!
A pollenszuro csere MK1-nel is ugyanugy tortenik, mint ahogy a fooldalon levo cikkben is le van irva? Mert az nem 1-es
 vigyor3
Majdnem teljesen. Annyi, hogy van egy plusz burkolat a szűrőn ami kétoldalt lemezcsatokkal van rögzítve. Ha már kicseréled a szűrőt, érdemes a szűrőházat is kivenned, megpucolni, szárazra törölni a házat és a tűzfalon is a helyét ész szilóval visszatenni. Sok kellemetlenségtől megkímélhet...
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #11370 Dátum: 2009.10.14 szerda, 09:50:47 »

Sziasztok!

Mitöl lehet hogy a ködlámpa visszajelző halványan világít mikor fékezek, és ha indexelek? Miben lehet a zárlat? A visszajelzőben vagy a világítás  kapcsolóban?
Merre keressem?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11371 Dátum: 2009.10.14 szerda, 09:55:40 »

Sziasztok!

Mitöl lehet hogy a ködlámpa visszajelző halványan világít mikor fékezek, és ha indexelek? Miben lehet a zárlat? A visszajelzőben vagy a világítás  kapcsolóban?
Merre keressem?
Szerintem a hátsó lámpában lesz vmi kontakthiba. Leginkább testgondra gondolok.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11372 Dátum: 2009.10.14 szerda, 22:39:59 »

hali mindenkinek.ma jártam kecskeméten kábelköteget nézni.nos,az ugyan nem lett egyelőre,de az alábbiakat talán érdemes a sráctól megvenni,ha érdekel valakit.árat nem írok,mert megegyezés kérdése.
-felújított alufelnik-15"-4 db gumik nélkül-irányár 40e
-egérmozi,vákumkapcsolók,középkonzol fűtés-hűtés kapcsolók (klímás),hűtők,ventillátor,műszerfal,lengőkarok-ez utóbbiak ahogy láttam újabb fajták,egész jó állapotú gömbfejekkel,utastéri és karosszéria elemek,kapcsolók,váltó,futómű alkatrészek,féknyergek.Akit érdekel küldjön privátot és megadom az elérhetőségét.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11373 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 16:34:57 »

Sziasztok!
Eddig működött a ventillátor a 4. fokozatban, de most már az sem megy, ezt is az ellenállás okozza?
Most cserélném de nem akar kijönni, pedig nem kímélem.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.15 csütörtök, 16:53:49 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11374 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 17:53:33 »

Sziasztok!
Eddig működött a ventillátor a 4. fokozatban, de most már az sem megy, ezt is az ellenállás okozza?
Most cserélném de nem akar kijönni, pedig nem kímélem.
akár az v. elromlott a kapcsoló.először azért nézd meg az ellenálláslétrát nincs-e szétégve.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #11375 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 18:39:18 »

akár az v. elromlott a kapcsoló.először azért nézd meg az ellenálláslétrát nincs-e szétégve.
Ok.Köszi
Már sikerült kiszedni.
Majd írok, hogy mi volt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11376 Dátum: 2009.10.17 szombat, 13:50:13 »

 :falbav:Sziasztok már megint segitséget kérnék már naggyából elkészült a mondim már van alapjárat is csak túl magas és ingadozik az egr kapcsolgat ki és be amotor erőtlennek tünik  a hengerek mennek mi lehet a hiba forrása akinek van tippje jelezze köszönöm !!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11377 Dátum: 2009.10.17 szombat, 13:55:57 »

:falbav:Sziasztok már megint segitséget kérnék már naggyából elkészült a mondim már van alapjárat is csak túl magas és ingadozik az egr kapcsolgat ki és be amotor erőtlennek tünik  a hengerek mennek mi lehet a hiba forrása akinek van tippje jelezze köszönöm !!

Évjárat? motor? cm3? Mi volt az kiinduló gond, előzmények
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11378 Dátum: 2009.10.17 szombat, 14:06:15 »

Szia az évjárat 93-1,6 16  a gond az alapjárati szeleppel volt az aksira téve nemnyitott csak szikrázott totálzárlatosvolt kicseréltem mostmár indul van alapjárat is csak igen magas elötte csak nehezen indult mindég leált
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11379 Dátum: 2009.10.17 szombat, 14:16:36 »

Szia az évjárat 93-1,6 16  a gond az alapjárati szeleppel volt az aksira téve nemnyitott csak szikrázott totálzárlatosvolt kicseréltem mostmár indul van alapjárat is csak igen magas elötte csak nehezen indult mindég leált

Oké! 93 asnál a motortéri kábelekkel szokott lenni gond. Vizsgáld át mindet ami meleg közelébe van - főleg a rezonátor alatt az oválcsatitól induló injektoros köteget - termosztát - forgásjeladó, öninditó, pillangószelep poti . A hibás részeket zsugorcső szigszalag segitségéve szigeteld le. Az összes motortéri csatit amit elérsz tisztíts ki kontakt sprayvel - esetleg WD40, és ford fehér zsírral fújd le majd csatalkoztasd kattanásig. Csinálj egy alapjárat betanitást - akku leköt és TáDé linkjei közt fent van hogy kell. Ha nem javulna meg a MadMoletől fordított alapjárati problémák cikk alapján teszteld be a többi egységet.
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #11380 Dátum: 2009.10.17 szombat, 14:19:34 »

sziasztok

az lenne a kérdésem hoy most hogy bejöttek a hidegek , a (müszerfalba)elkezdett zörögni valami olyan mintha fujna a szél egy papír darabot.vagy valamihasonló.ja és hangos tud lenni.
nektek már volt ilyen?köszi a válszokat
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11381 Dátum: 2009.10.17 szombat, 14:20:32 »

köszönöm majd megirom mitörtént!!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11382 Dátum: 2009.10.17 szombat, 14:23:25 »

sziasztok

az lenne a kérdésem hoy most hogy bejöttek a hidegek , a (müszerfalba)elkezdett zörögni valami olyan mintha fujna a szél egy papír darabot.vagy valamihasonló.ja és hangos tud lenni.
nektek már volt ilyen?köszi a válszokat

Anyós lábtérbe a fűtőmotorból jön? Bekapcsolt fűtésnél csinálja vagy folyton?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11383 Dátum: 2009.10.17 szombat, 14:26:36 »

sziasztok

az lenne a kérdésem hoy most hogy bejöttek a hidegek , a (müszerfalba)elkezdett zörögni valami olyan mintha fujna a szél egy papír darabot.vagy valamihasonló.ja és hangos tud lenni.
nektek már volt ilyen?köszi a válszokat
pollenszűrőt mikor cseréltél?
el tudom képzelni, hogy egy falevél bekerült
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11384 Dátum: 2009.10.17 szombat, 15:53:45 »

sziasztok

az lenne a kérdésem hoy most hogy bejöttek a hidegek , a (müszerfalba)elkezdett zörögni valami olyan mintha fujna a szél egy papír darabot.vagy valamihasonló.ja és hangos tud lenni.
nektek már volt ilyen?köszi a válszokat
na vazz,nem vagy egyedül....én szűrőt most cseréltem és gázadásra,enyhe gyorsításkor valami zörög,ami úgy hallatszódik,mintha a műszerfalból jönne,az anyósülés felől.lehet,hogy ez a gond?bár tudtommal jól raktam vissza,cseréltem már egy párszor.
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #11385 Dátum: 2009.10.17 szombat, 18:49:58 »

na vazz,nem vagy egyedül....én szűrőt most cseréltem és gázadásra,enyhe gyorsításkor valami zörög,ami úgy hallatszódik,mintha a műszerfalból jönne,az anyósülés felől.lehet,hogy ez a gond?bár tudtommal jól raktam vissza,cseréltem már egy párszor.
Sziasztok!Nézzetek szét falevél,vagy ilyesmi ügyében,illetve nézzétek meg,hogy rendesen helyrepakoltátok e a szűrőt!Nekem a vékony gyári,azt hiszem szénszürős filc volt,most papir van benne!
Vagy egy másik,dolog:mivel nem használtátok nyáron lehet hogy szétcsuszhatott,vagy koszolódott a rendszer (esetleg deformálódhatott?)...
nekem is csinálja,mert nincs helyrecsavarozva a müszerfalburkolatom!Ha nem jön helyre,javaslom a füldugót! nyes eplus2 :gun:Vagy az autószerelőm megoldotta!Leszakitotta a kipufogót az aknaperemen!Higyjétek el nem hallom hogy zugna a fütésem! falbav gun
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11386 Dátum: 2009.10.17 szombat, 19:57:37 »

 :falbav:Ez az autó szivat engem most hidegen beindul ahogy jár kb 2 percig egyenetlenül hirtelen leáll mindha elfogyna a benzin és indithatatlan kb 5perc és ujra beinditható nemértem az egészet valakinek valami tipje azt már hallottam gyufát neki
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11387 Dátum: 2009.10.17 szombat, 19:58:28 »

:falbav:Ez az autó szivat engem most hidegen beindul ahogy jár kb 2 percig egyenetlenül hirtelen leáll mindha elfogyna a benzin és indithatatlan kb 5perc és ujra beinditható nemértem az egészet valakinek valami tipje azt már hallottam gyufát neki
Üzemanyagszivattyú,esetleg üza szűrő hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11388 Dátum: 2009.10.17 szombat, 20:11:14 »

KÖSZI ALF HOLNAP MEGNÉZEM !
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11389 Dátum: 2009.10.17 szombat, 20:20:13 »

:falbav:Ez az autó szivat engem most hidegen beindul ahogy jár kb 2 percig egyenetlenül hirtelen leáll mindha elfogyna a benzin és indithatatlan kb 5perc és ujra beinditható nemértem az egészet valakinek valami tipje azt már hallottam gyufát neki

kábelhiba, valami vezeték zárlatos ilyesmi
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11390 Dátum: 2009.10.17 szombat, 20:28:42 »

Hát már nemtudom akkor kiütne valami biztit de magától megjavul  kb 5perc és inditható megy egy darabig és leál  a kábeleket elnézve ritka gány melót végeztek a ford mérnökei a minőség kiválasztásánál ha most nyárlenne már átkábelezném a motorteret 
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11391 Dátum: 2009.10.17 szombat, 20:30:47 »

na vazz,nem vagy egyedül....én szűrőt most cseréltem és gázadásra,enyhe gyorsításkor valami zörög,ami úgy hallatszódik,mintha a műszerfalból jönne,az anyósülés felől.lehet,hogy ez a gond?bár tudtommal jól raktam vissza,cseréltem már egy párszor.

MKI nél előfordul hogy mind2 légterelő az ablaktörlős, és a pollenszűrős is lyukacsos. MKII nél már csak az ablaktörlős lyukacsos. Kb 6 éves volt a kocsim mikor szereztem 1 MKII tömör szélterelőt a pollenszűrő fölé és kicseréltem. Pollenszűrő tovább bírja és esőbe nem szívja meg magát vízzel!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11392 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 02:07:07 »

MKI nél előfordul hogy mind2 légterelő az ablaktörlős, és a pollenszűrős is lyukacsos. MKII nél már csak az ablaktörlős lyukacsos. Kb 6 éves volt a kocsim mikor szereztem 1 MKII tömör szélterelőt a pollenszűrő fölé és kicseréltem. Pollenszűrő tovább bírja és esőbe nem szívja meg magát vízzel!
azt már kicseréltem két éve,most is az van.de attól még valami zörög...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11393 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 09:40:39 »

Reggel darabokra bontottam a műszerfalat,a pollenszűrőt,a kesztyűtartó üregét,átnéztem a motor tűzfal felőli részét és nem tudom mi a jóisten rezonál!PLEASE  help help help help help help ME!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11394 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 10:40:58 »

Reggel darabokra bontottam a műszerfalat,a pollenszűrőt,a kesztyűtartó üregét,átnéztem a motor tűzfal felőli részét és nem tudom mi a jóisten rezonál!PLEASE  help help help help help help ME!

FűtőMotort kivetted? A csati mellett van egy pöcök és kitekerhető.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11395 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 12:30:10 »

FűtőMotort kivetted? A csati mellett van egy pöcök és kitekerhető.
a ventillátorra gondolsz?azt nem,csak megmozgattam volna,de elég passzentosan van a helyén.azért ki tudja,megnézem újra.még a motor tetején a doboz is gyanús,mert emlékezetem szerint amikor könyök volt a helyén akkor nem csinálta.megnézem azt is,meg mindent amit el tudok érni.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #11396 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 16:09:28 »

Sziasztok!

Ma levettem a központi panelt izzócsere céljából.
Amikor lehúztam a csatlakozókat a fűtéspanel hátuljáról,
a középső nagy csatlakozó lehúzásakor sziszegő hangot adott valami.
Megijedtem és gyorsan visszadugtam a csatlakozót.
Mi volt ez és miért csinálta?

Köszönöm!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11397 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 16:20:05 »

Sziasztok!

Ma levettem a központi panelt izzócsere céljából.
Amikor lehúztam a csatlakozókat a fűtéspanel hátuljáról,
a középső nagy csatlakozó lehúzásakor sziszegő hangot adott valami.
Megijedtem és gyorsan visszadugtam a csatlakozót.
Mi volt ez és miért csinálta?

Köszönöm!
Az irányállítás vákumos, azt hallottad sziszegni, ez teljesen normális.  wave
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #11398 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 22:12:33 »

Az irányállítás vákumos, azt hallottad sziszegni, ez teljesen normális.  wave

Köszi szépen,így megnyugodtam!:-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11399 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 09:47:31 »

a ventillátorra gondolsz?azt nem,csak megmozgattam volna,de elég passzentosan van a helyén.azért ki tudja,megnézem újra.még a motor tetején a doboz is gyanús,mert emlékezetem szerint amikor könyök volt a helyén akkor nem csinálta.megnézem azt is,meg mindent amit el tudok érni.

Nekem volt egy ilyen rezonálós esetem, amit hallgattam vagy fél évig, mire rájöttem, hogy a ghiásra cserélt belső világításom egyik fém része el volt törve, és az rezonált. Megragasztottam, és lenyugodtam...
(azért nem találtam korábban, mert a hang jött mindenhonnan, csak onnan nem...)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.