Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:54:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261783 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #11400 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 10:12:00 »

Anyós lábtérbe a fűtőmotorból jön? Bekapcsolt fűtésnél csinálja vagy folyton?

sajnos fütés nélkül is csinálja.föleg olyan 70-80km/h  nál csinálja.
szerinted?
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #11401 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 10:58:42 »

sajnos fütés nélkül is csinálja.föleg olyan 70-80km/h  nál csinálja.
szerinted?
Szia!

Ha rászánod én itt lakom a szomszédba,ugorj át valamelyik nap,vagy zörög rám telón aztán ránézünk,ha addigra nem lesz meg a hiba forrása.

 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.19 hétfő, 11:09:45 írta Lacasa » Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #11402 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 11:12:32 »

Szia!

Ha rászánod én itt lakom a szomszédba,ugorj át valamelyik nap,vagy zörög rám telón aztán ránézünk,ha addigra nem lesz meg a hiba forrása.

 integet2

hello

miért merre laksz?
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #11403 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 11:14:37 »

hello

miért merre laksz?

Sümegen
Katt a nevemre és már meg is van a cím és a szám.
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #11404 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 11:23:31 »

Sümegen
Katt a nevemre és már meg is van a cím és a szám.

aha megvan...
szerinted hogyha kicserélem a pollenszüröt akkor lehetséges hogy jó lesz mert a többiek írtak ilyeneket.
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #11405 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 11:28:53 »

aha megvan...
szerinted hogyha kicserélem a pollenszüröt akkor lehetséges hogy jó lesz mert a többiek írtak ilyeneket.

Azért írtam hogy ugorj át,mert engem is szívatott már meg egy kicsi hiba a gumi kédernél a szélvédő illesztésénél. Több szem többet lát!
Viszont minden téli szezon előtt cserélni kell a pollenszűrőt,(Az üzemanyag szűrőt se felejts el mielöt megtréfál) mivel a párásodást segíti a koszos szűrő,és látni látszani nagyon jó dolog.
 integet2
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #11406 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 11:38:29 »

Azért írtam hogy ugorj át,mert engem is szívatott már meg egy kicsi hiba a gumi kédernél a szélvédő illesztésénél. Több szem többet lát!
Viszont minden téli szezon előtt cserélni kell a pollenszűrőt,(Az üzemanyag szűrőt se felejts el mielöt megtréfál) mivel a párásodást segíti a koszos szűrő,és látni látszani nagyon jó dolog.
 integet2

majd a párom haza jön és akkor kicseréli,aztán majd meglátjuk mi lesz...
de azért köszi hogy felajánlottad a segítégedet,majd ha nem lesz jó rád csörgök.
különben mennyire vágod a témát mert ha, lemennénk akkor megtudnál rajta nézni egy két dolgot?
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #11407 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 11:44:43 »

majd a párom haza jön és akkor kicseréli,aztán majd meglátjuk mi lesz...
de azért köszi hogy felajánlottad a segítégedet,majd ha nem lesz jó rád csörgök.
különben mennyire vágod a témát mert ha, lemennénk akkor megtudnál rajta nézni egy két dolgot?
A szakmám autószerelő,de a másét nem szívesen csinálom,mert nem voltak jó tanáraim a suliba igaz azóta tanultam már egyet mást. A sajátomét szétszedem összerakom (Az mkI.-et vágom),ha esetleg tanács kell azt ,ha tudok adok,a komplikált dolgokat a szomszédom csinálja (PROFI !!!! OLCSÓ!!! GARANCIÁT AD A MELÓRA!!!!)
 integet2
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #11408 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 11:52:01 »

A szakmám autószerelő,de a másét nem szívesen csinálom,mert nem voltak jó tanáraim a suliba igaz azóta tanultam már egyet mást. A sajátomét szétszedem összerakom (Az mkI.-et vágom),ha esetleg tanács kell azt ,ha tudok adok,a komplikált dolgokat a szomszédom csinálja (PROFI !!!! OLCSÓ!!! GARANCIÁT AD A MELÓRA!!!!)
 integet2

az nagyon jó legalább tanácsot tudsz adni
kösz a segítséget
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11409 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:01:06 »

Nekem volt egy ilyen rezonálós esetem, amit hallgattam vagy fél évig, mire rájöttem, hogy a ghiásra cserélt belső világításom egyik fém része el volt törve, és az rezonált. Megragasztottam, és lenyugodtam...
(azért nem találtam korábban, mert a hang jött mindenhonnan, csak onnan nem...)
aha.lecserélve nekem is le van olyanra, arra is ránézek.muszáj lesz,mert szombaton jön egy lehetséges vevő megnézni az autót,aztán ne ebbe kössön bele....közben megy az egyezkedés geeboy véhatosára is,remélem nem korai....
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11410 Dátum: 2009.10.20 kedd, 17:06:13 »

Szervó olaj elég kevés van a kocsiban. Milyen olajat kell belelötykölni?
A másik kérdés, hogy hol "szokott" szökni. Mert az az érdekes, hogy 2 hete, mikor vettem töltötte fel az előző tulaj és aóta nem is mentem vel, itt áll az udvaron...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11411 Dátum: 2009.10.20 kedd, 17:11:11 »

Szervó olaj elég kevés van a kocsiban. Milyen olajat kell belelötykölni?
A másik kérdés, hogy hol "szokott" szökni. Mert az az érdekes, hogy 2 hete, mikor vettem töltötte fel az előző tulaj és aóta nem is mentem vel, itt áll az udvaron...

Gyári ford szervóolajat bele. Húzd meg a tartály bilincsét ott szokott ereszteni esetleg cseréld a bilincset és igazítsd meg a csövet. Folyhat a hűtő előtt vagy a jobb kerék mögött. Esetleg a szervószivattyúnál V6 nál előfordul.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11412 Dátum: 2009.10.20 kedd, 17:12:07 »

Gyári ford szervóolajat bele. Húzd meg a tartály bilincsét ott szokott ereszteni esetleg cseréld a bilincset és igazítsd meg a csövet. Folyhat a hűtő előtt vagy a jobb kerék mögött. Esetleg a szervószivattyúnál V6 nál előfordul.

worship worship Wink nyes
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #11413 Dátum: 2009.10.20 kedd, 21:24:42 »

Szervó olaj elég kevés van a kocsiban. Milyen olajat kell belelötykölni?
A másik kérdés, hogy hol "szokott" szökni. Mert az az érdekes, hogy 2 hete, mikor vettem töltötte fel az előző tulaj és aóta nem is mentem vel, itt áll az udvaron...

Nyomkodd meg a kormánygép gumiharmonikáit, lehet abban van a hiányzó olaj!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11414 Dátum: 2009.10.20 kedd, 21:38:24 »

Szervó olaj elég kevés van a kocsiban. Milyen olajat kell belelötykölni?
A másik kérdés, hogy hol "szokott" szökni. Mert az az érdekes, hogy 2 hete, mikor vettem töltötte fel az előző tulaj és aóta nem is mentem vel, itt áll az udvaron...
Én castrol automata váltó olajat vettem bele,tökéletesen müxik,a gyári előírásnak megfelel.Itt a cromaxnál 4e körül volt a gyári olaj,ez 1600-1800 körül volt.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11415 Dátum: 2009.10.21 szerda, 13:02:43 »

Nyomkodd meg a kormánygép gumiharmonikáit, lehet abban van a hiányzó olaj!

Köszönöm! Megnézem azt is worship
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #11416 Dátum: 2009.10.21 szerda, 16:15:29 »

Én castrol automata váltó olajat vettem bele,tökéletesen müxik,a gyári előírásnak megfelel.Itt a cromaxnál 4e körül volt a gyári olaj,ez 1600-1800 körül volt.

Elég nehéz eligazodni, melyik olaj jó a szervóba, mert mindegyik cég más jelölést használ, sőt van amelyik semmi jelölést nem ír a dobozra.
Cromax honlapján csak ford és mobil szervóolaj szokott szerepelni. Dugiba van nekik castrol is?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11417 Dátum: 2009.10.21 szerda, 17:38:17 »

Elég nehéz eligazodni, melyik olaj jó a szervóba, mert mindegyik cég más jelölést használ, sőt van amelyik semmi jelölést nem ír a dobozra.
Cromax honlapján csak ford és mobil szervóolaj szokott szerepelni. Dugiba van nekik castrol is?
Neeeem....azért utánanéztem melyik jó bele.A castrol automata váltó olaja tökéletesen jó bele.80w90-es volt ha jól emlékszem.Csak van a helyi piacon-cserepes sor-egy tag,akinél minden cuccot jóval a bolti ár alatt lehet megvenni-nincs rajta mindenféle adó-és ugye a pénz beszél...volt neki mobil is,de a castrol szimpatikusabb volt.Mobil olaj a motorban van.Jé,azt meg elfelejtettem,hogy milyen ment a váltóba.mindegy.

Viszont sikerült megszüntetni az utastéri rezonálást.A folytószelepen levő doboz volt a ludas.Nem fekszik fel rendesen a helyére akármennyire is meghúztam a csavarokat,mindig be-be rezonált.Végül raktam alá két gumialátétet és arra tettem rá,így megszűnt a rezonálás.Viszont a szerelőm nem változik.Ellenőriztem egy kicsit a munkáját,hiába mondtam neki,megint kihagytak pár csavart a meghúzásból...
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.21 szerda, 17:43:39 írta misi107 » Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11418 Dátum: 2009.10.21 szerda, 20:43:02 »

Egy újabb probléma, amivel nem tudok megküzdeni... szomoru1
A vezető oldali ablakom felhúzásnál bukik előre. Először azt gondoltam elengedett a műanyag tappancs az üveg alján. Nem paráztam be a dologtól, mert ebben már jócskán van tapasztalatom. Kárpit leugrik (ezt már sötétben is tudom)
Ablak szerelési magasságba lehúz...Megállapítottam, hogy korai volt a diagnosztika és így csak találgatás.
A vezetősínen csúszkáló piros műanyag egyik füle megadta magát. No sebaj mondom, mert van nekem komplett szerkezetem a garázsban.
Semmi más dolgom, mint ezt kiszedni és a másikat beenni.
Szép is lenne a dolog, de rögtön a második csavarnál behalt a mutatvány. Az elején emlegetett üveg alján elhelyezkedő műanyagtappancsban körbeforog a csavarral együtt az egész hóbelebanc...
Nem tudom különválasztani az tapancsot és a mehanikát...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11419 Dátum: 2009.10.21 szerda, 20:47:51 »

Viszont sikerült megszüntetni az utastéri rezonálást.A folytószelepen levő doboz volt a ludas.Nem fekszik fel rendesen a helyére akármennyire is meghúztam a csavarokat,mindig be-be rezonált.Végül raktam alá két gumialátétet és arra tettem rá,így megszűnt a rezonálás.Viszont a szerelőm nem változik.Ellenőriztem egy kicsit a munkáját,hiába mondtam neki,megint kihagytak pár csavart a meghúzásból...
ott eleve kellene lenni alátétnek, legalábbis nálam van  eljen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11420 Dátum: 2009.10.21 szerda, 20:51:24 »

Egy újabb probléma, amivel nem tudok megküzdeni... szomoru1
A vezető oldali ablakom felhúzásnál bukik előre. Először azt gondoltam elengedett a műanyag tappancs az üveg alján. Nem paráztam be a dologtól, mert ebben már jócskán van tapasztalatom. Kárpit leugrik (ezt már sötétben is tudom)
Ablak szerelési magasságba lehúz...Megállapítottam, hogy korai volt a diagnosztika és így csak találgatás.
A vezetősínen csúszkáló piros műanyag egyik füle megadta magát. No sebaj mondom, mert van nekem komplett szerkezetem a garázsban.
Semmi más dolgom, mint ezt kiszedni és a másikat beenni.
Szép is lenne a dolog, de rögtön a második csavarnál behalt a mutatvány. Az elején emlegetett üveg alján elhelyezkedő műanyagtappancsban körbeforog a csavarral együtt az egész hóbelebanc...
Nem tudom különválasztani az tapancsot és a mehanikát...
ha már mindegy,akkor az alábbit javaslom:fogj egy kiselejtezett vékony kést és egy gázégőt.melegítsd a kést és kezdd el levágni a műanyagot.remélem egyre gondolunk,ha már úgyis cseréled az egészet.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11421 Dátum: 2009.10.21 szerda, 20:54:06 »

ott eleve kellene lenni alátétnek, legalábbis nálam van  eljen
hát nem tudom,nekem egyiknél se volt.amiről írtam,az a folytószelepház és a doboz találkozása.akármit csináltam,nem volt jó.bár igaz,nálam a kétliteres szelepe van fent-már a második-de az előzővel nem volt ilyen gond.ránézésre a doboz is ugyanaz,bár a gumigyűrű benne igencsak kopott...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11422 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:01:43 »

hát nem tudom,nekem egyiknél se volt.amiről írtam,az a folytószelepház és a doboz találkozása.akármit csináltam,nem volt jó.bár igaz,nálam a kétliteres szelepe van fent-már a második-de az előzővel nem volt ilyen gond.ránézésre a doboz is ugyanaz,bár a gumigyűrű benne igencsak kopott...

Azzal a résszel én is szívtam. A pillangónál kell lenni 1 kerek tömítőguminak, ha az kopott falsot szívhat. Nem tudom milyen házad van korai MKI ek 4 csavarosak voltak, nem kell oda a 4 csavar csak 3 - nézd meg hogy van az újabbakon. Az első és a hátsó alátét különböző méretű - rendelhető cucok Microcatba nézd meg.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11423 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:10:59 »

ha már mindegy,akkor az alábbit javaslom:fogj egy kiselejtezett vékony kést és egy gázégőt.melegítsd a kést és kezdd el levágni a műanyagot.remélem egyre gondolunk,ha már úgyis cseréled az egészet.

Az egész mechanikát cserélném, de ahhoz először az üveget külön kellene választanom tőle. 2 csavar köti össze a kettőt ebből az egyik körbeforog tokkal vonóval...és nem jön ki az istennek sem...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11424 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:12:09 »

Azzal a résszel én is szívtam. A pillangónál kell lenni 1 kerek tömítőguminak, ha az kopott falsot szívhat. Nem tudom milyen házad van korai MKI ek 4 csavarosak voltak, nem kell oda a 4 csavar csak 3 - nézd meg hogy van az újabbakon. Az első és a hátsó alátét különböző méretű - rendelhető cucok Microcatba nézd meg.
3 csavaros,a motor nem az eredeti...én is ugyanarra gondolok mint te,az van elkopva.de nálam az a gond,hogy maga a doboz egyáltalán nem fekszik fel a szelepházra és emiatt berezonál(t) az egész,viszont az eredeti szelepházzal illetve a régebbi kétezres szelepházzal nem volt ilyen gond.én most tettem alá gumikat és most jó.falsot nem hallom,hogy szívna,ha meg netalán szombaton megveszik az autót,akkor már mindegy,ha meg nem,akkor majd kicserélem ill. visszakerül a könyök a doboz helyett-azzal sem volt ilyen gond.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11425 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:13:54 »

Az egész mechanikát cserélném, de ahhoz először az üveget külön kellene választanom tőle. 2 csavar köti össze a kettőt ebből az egyik körbeforog tokkal vonóval...és nem jön ki az istennek sem...
amire én gondolok,az-legalábbis nálam-egy piros színű kétrészes műanyag,ami tartja az üveget és a fel van fogatva a bowdenre.ez lenne az?

http://www.vatera.hu/ford_modeo_1998_as_bal_elso_motoros_ablakemelo_154874152.html

ugyanilyen az enyém is.ha szétcsvarod,akkor az egyik fele a bowdenen marad a másik-utastér felőli-lejön.

« Utoljára szerkesztve: 2009.10.21 szerda, 21:22:42 írta misi107 » Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11426 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:21:21 »

amire én gondolok,az-legalábbis nálam-egy piros színű kétrészes műanyag,ami tartja az üveget és a fel van fogatva a bowdenre.ez lenne az?
igaz,itt épp kék színű:
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_1994_es_bal_hatso_ablakemelo_154874159.html
Igen az. A piroshoz van hozzá csavarozva az üveget tartó műanyag tappancs. Na ez a kettő nem jön szét, mert az egyik csavar belehalt az üvegtartó tappancsba...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11427 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:25:02 »

Igen az. A piroshoz van hozzá csavarozva az üveget tartó műanyag tappancs. Na ez a kettő nem jön szét, mert az egyik csavar belehalt az üvegtartó tappancsba...
közben találtam olyat mint az enyém.én ezt tudom csak tanácsolni,az,hogy fúrd ki,elég necces,mert ha elcsúszik,akkor kifúrod az ajtót...esetleg csípőfogóval is vághatod addig,amíg a forgócsavarhoz érsz,csak vigyázz,le ne zúgjon az üveg...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11428 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:47:45 »

közben találtam olyat mint az enyém.én ezt tudom csak tanácsolni,az,hogy fúrd ki,elég necces,mert ha elcsúszik,akkor kifúrod az ajtót...esetleg csípőfogóval is vághatod addig,amíg a forgócsavarhoz érsz,csak vigyázz,le ne zúgjon az üveg...

Vékony pákával ami befér a lyukon körbe lehet olvasztani - csináltam már ilyet 10 perc
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11429 Dátum: 2009.10.21 szerda, 21:53:42 »

Vékony pákával ami befér a lyukon körbe lehet olvasztani - csináltam már ilyet 10 perc
azért csak óvatosan... wave
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11430 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 15:39:43 »

azért csak óvatosan... wave

Megoldottam...
Forrasztópáka segített a gondján nyes
Tény, hogy miután kivettem az ablakot sem tudtam kivenni belőle a csavart, de azt is kiolvasztottam és egy sima hatlapos anyát olvasztottam vissza a helyére. Na ez már tuti nem fordul körbe nyes
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #11431 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 17:42:41 »

sziasztok,nakem meg a bal elso ablakom mikkor nyomom fol ,ferden megyen mindig lekell fogjam,mar kiszedtem es ara jutotam hogy az a piros xar elvan kopva,tehat csak 1 ojan kene.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11432 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 21:31:40 »

sziasztok,nakem meg a bal elso ablakom mikkor nyomom fol ,ferden megyen mindig lekell fogjam,mar kiszedtem es ara jutotam hogy az a piros xar elvan kopva,tehat csak 1 ojan kene.
Nem akarlak elkeseríteni, de azt hiszem mechanika csere a megoldás a gondodra
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11433 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 21:56:24 »

Megoldottam...
Forrasztópáka segített a gondján nyes
Tény, hogy miután kivettem az ablakot sem tudtam kivenni belőle a csavart, de azt is kiolvasztottam és egy sima hatlapos anyát olvasztottam vissza a helyére. Na ez már tuti nem fordul körbe nyes

Minden csavart be kell zsírozni!  Akkor kitekerhető 10 év múlva is!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11434 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 21:57:52 »

Nem akarlak elkeseríteni, de azt hiszem mechanika csere a megoldás a gondodra

Angol utas oldali villanyablak szett Wink olyan mint az új europai csak végig kell fújni zsírsprayvel
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11435 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 21:59:45 »

Minden csavart be kell zsírozni!  Akkor kitekerhető 10 év múlva is!
Lehet, hogy akkor már nem nagyon akarok belőle kicsavarozni semmit nyes
Hátsó lábtér projekt megvalósítva...
Bár nem biztos, hogy dicsekedhetek vele, mert nem voltam márkahű...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11436 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 22:01:14 »

Lehet, hogy akkor már nem nagyon akarok belőle kicsavarozni semmit nyes
Hátsó lábtér projekt megvalósítva...
Bár nem biztos, hogy dicsekedhetek vele, mert nem voltam márkahű...

Értéktelen lett az autód!  eplus2
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11437 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 22:02:01 »

Értéktelen lett az autód!  eplus2
Na valami hasonlót vártam tőled  nyes
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11438 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 22:05:14 »

Akkor nem is csinálok képeket róla... rinya
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11439 Dátum: 2009.10.23 péntek, 10:14:46 »

Akkor nem is csinálok képeket róla... rinya

Azért csinálj csak képet róla, meglessük  wow1, okulunk  szomoru1  hehe Wink Hátha tényleg jó lett  finom
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11440 Dátum: 2009.10.23 péntek, 18:00:02 »

Azért csinálj csak képet róla, meglessük  wow1, okulunk  szomoru1  hehe Wink Hátha tényleg jó lett  finom

Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11441 Dátum: 2009.10.23 péntek, 19:55:47 »

Ma végre eljutottam odáig, hogy alaposan kitakarítsam a kocsit. Miközben szívózom a port egy hirtelen jött ötlettől vezérelve berohanta a lakásba és felkaptam egy piros alkoholos filcet. Hogy mi jutott eszembe?
A biztonsági öv nyomógombja elég erőteljes bugyiszínben pompázott, mint egy ezer éves skodában. Nosza neki elkezdtem satírozni. Majdnem jó is lett. A többit már egy nitrós ronggyal előtöröltem.  Tisztára, mint az új. Nyugodt szívvel ajánlom másoknak is, akiknek hasonlóan napszívta az említett műanyag darab...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11442 Dátum: 2009.10.24 szombat, 21:29:09 »

Na látom, ezek a dolgok nem érdekelnek senkit.... szomoru1
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11443 Dátum: 2009.10.24 szombat, 21:30:04 »

óóóóóóó haladó lettem.. wow1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11444 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 11:49:17 »

Na látom, ezek a dolgok nem érdekelnek senkit.... szomoru1
őszintén,nekem még az eszembe nem jutott piros filccel a gombot átfesteni.minek?már annak örülök,ha a gyerek nem áll neki az egész lakást összefilctolazni....ha már elkoboztam tőle nem adok esélyt neki.... eplus2.....egy asztal,két szék és egy fotel bánja,hogy a kezébe adtam...ja,meg a fal itt-ott...
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #11445 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 14:00:26 »

őszintén,nekem még az eszembe nem jutott piros filccel a gombot átfesteni.minek?már annak örülök,ha a gyerek nem áll neki az egész lakást összefilctolazni....ha már elkoboztam tőle nem adok esélyt neki.... eplus2.....egy asztal,két szék és egy fotel bánja,hogy a kezébe adtam...ja,meg a fal itt-ott...
Piros filctollal javaslom a muszerfal mutatoinak a besatirozasat (csak a felso reszet) eplus2   este nagyon jol tud kinezni az elenkvoros mutato a zold szamokon....szerintem....
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11446 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 16:17:22 »

őszintén,nekem még az eszembe nem jutott piros filccel a gombot átfesteni.minek?már annak örülök,ha a gyerek nem áll neki az egész lakást összefilctolazni....ha már elkoboztam tőle nem adok esélyt neki.... eplus2.....egy asztal,két szék és egy fotel bánja,hogy a kezébe adtam...ja,meg a fal itt-ott...
Nem azt mondtam, hogy a gyerekkel színeztesd ki  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11447 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 19:50:23 »

Nem azt mondtam, hogy a gyerekkel színeztesd ki  eplus2
haha,ügyesebben a magáévá teszi,mint zsebes a pénztárcát...
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #11448 Dátum: 2009.10.30 péntek, 18:56:26 »

Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok és nagyon szemezek ezzel a típussal. Az lenne a kérdésem, hogy általában milyen típushibái vannak a kocsinak illetve mit kell feltétlenül megnézni vásárlás előtt. Menyire rohadós autó. Nekem eddig renaultom volt ezért nem tudok semmit erről a típusról. Válaszotokat előre is köszönöm.  worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11449 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:42:38 »

Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok és nagyon szemezek ezzel a típussal. Az lenne a kérdésem, hogy általában milyen típushibái vannak a kocsinak illetve mit kell feltétlenül megnézni vásárlás előtt. Menyire rohadós autó. Nekem eddig renaultom volt ezért nem tudok semmit erről a típusról. Válaszotokat előre is köszönöm.  worship
Akkor ajánlom az enyémet!Kell?Egyébként a jellemző rozsdásodási pont az egyes-kettes mondinál a hátsó kerékjárati ívek.Típushiba...elkezdem a sort,szerintem fognak hozzátenni...:-alapjárat;-utastéri szellőzők törnek,főleg a 93-94-es kiadás,a későbbiek kicsit jobb anyagúak;-93-94 motortéri kábelköteg szigetelés mállik;-lengőkar szilentek gyári kiadásban sem bírnak többet 10-15e km-nél,bár ez használat függő;-beázás,bár ez szerintem inkább karbantartás függő;-95 utániaknál nézdd meg,hogy ne eressze a kinyomócsapágy az olajat;-motorolaj folyás;-hidrotőke csörömpöl,ha nem megfelelő olajat adtak a motornak;-kipuf. rendszert ha még a gyári akkor nagyon meg kell nézni!;-fényszóró prizmák ha rosszak láthatóan sárgák;-teleszkópok,lengéscsillapítók ellenőrzése,bár ez alap autóvásárlásnál;-v6 és automata váltó felejtős......ha valami az eszembe jut beírom

Ami mellette szól:
-kényelem;-megbízható;-hatalmas csomagtér,főleg az ötajtósnál!(hatchback forevör....);-sok bontott alkatrész potom áron;-ha rendesen karbantartod meghálálja!;-gyakorlatilag elpusztíthatatlan motor (1.8,2.0...);-váltó remek,általában nincs gond vele;-nemigazán akarják ellopni...a rendőr nem állít le,mert minek?kérem a többieket,itt is folytassák a sort


Naplózva
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.