Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:15:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261589 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11650 Dátum: 2009.12.04 péntek, 19:46:26 »

Ezért kell az automatát kiakasztani! Wink
Szerinted megéri???
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11651 Dátum: 2009.12.04 péntek, 21:46:38 »

Szerinted megéri???

Mi?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11652 Dátum: 2009.12.05 szombat, 10:44:33 »

Én shell atf (automatic transmission fluid) olajat raktam bele.Ami a lényeg:AUTOMATA VÁLTÓ OLAJ KELL BELE!Mert vannak hidraulika meg egyéb olajok is,de azok nem jók.Nekem egy flakon elég volt (1l).A castrol olaj is jó bele.Árban olyan 1500-2500 ft között van,helytől függően.

Köszi a választ, verhetem a fejem a falba, hogy láncfűrészfűrész gépbe elherdáltam  a volt passatom után megmaradt fel nem használt automataváltó olajat Smiley.
Jövő héten  veszek olajat és kicserélem. Remélem lesz értelme, mert ránézésre, ujjhegyek között masszírozva ami most a szervokormány tartályában van, az sem tűnik nagyon elöregedettnek. Valami biztosan spécit kellene, ezen nem akarok spórolni, hogy garantáltan érezzem kormányzáskor a különbséget, meg ha az a kis morgás is megszünne... Smiley.  Közben találtam leírást is az olajcsere elvégzéséhez (köszönet érte). Remélem MKI-hez is jó:

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanyszervo_olajcsere.pdf

Feri

« Utoljára szerkesztve: 2009.12.05 szombat, 10:46:35 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11653 Dátum: 2009.12.05 szombat, 11:17:23 »

A Ford specifikáció az mk1-hez:
ESP M-2C-166H, a megfelelő olajok:
MOBIL ATF SHC,Metabond ATF IID,Castrol TQ-D (ezt a legtöbb helyen lehet kapni,nem is drága).Közben azon gondolkoztam,hogy mobilt raktam a kormányba és shellt a váltóba?A jóisten se tudja...(öregedés?...a váltóolajjal együtt lett cserélve és már nem emlékszem...)A leengedéshez a szivattyún levő csöveket írja a szerelős könyv,de ha találsz könnyebben megbontható részt,ahová valami edény befér a kifolyó olaj felfogására szerintem megfelel.Talán fusim tud tippet adni.A feltöltés után légteleníteni is kell (járó motornál kormányt kopptól koppig kell tekerni párszor,Neked kell hallani,hogy mikor nyomta ki a levegőt)
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.05 szombat, 11:33:46 írta misi107 » Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #11654 Dátum: 2009.12.05 szombat, 11:21:00 »

A Tied olyan krem, ami barnas-bezsre hasonlit?
Nekem van egy elado hibatlan nem konyoklos csak az opal Smiley
Köszi szépen az ajánlatot, de most másra van szükségem.  Wink
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11655 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 09:12:23 »

Sziasztok srácok a mondi 1-es váltógombot kilehetcserélni valahogy Huh?
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11656 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 09:16:37 »

Sziasztok srácok a mondi 1-es váltógombot kilehetcserélni valahogy Huh?

Az is tekerős, mint a MKII-é
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11657 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 09:28:53 »

Akkor egyszerüen tekerjemle?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11658 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 09:31:52 »

Akkor egyszerüen tekerjemle?
igen, csak így egyszerűen  eljen
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11659 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 09:33:32 »

Akkor egyszerüen tekerjemle?

igen, de előtte reggelizni kell, mert van, hogy nehéz megindítani, és kell az energia hozzá.  eplus2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11660 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 09:36:16 »

Akkor kimegyek és megpróbálom mert elég szarulnézki a gomb  kap egy rózsafagombot és gó
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11661 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 12:20:33 »

Tekerős? Ezt hogy kell érteni? Ami eddig az én kezembe került, az nem tekerős volt, hanem a váltóbot végébe körbe van marva egy horony, ebbe van műanyag fülekkel bepattintva a gomb. Rosszul tudom?
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11662 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 12:24:24 »

Tekerős? Ezt hogy kell érteni? Ami eddig az én kezembe került, az nem tekerős volt, hanem a váltóbot végébe körbe van marva egy horony, ebbe van műanyag fülekkel bepattintva a gomb. Rosszul tudom?

A váltógomb belsejében van menet. Simán letekered a gombot. Legalábbis én mindig így szedtem le  wave
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11663 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 12:32:34 »

Tekerős? Ezt hogy kell érteni? Ami eddig az én kezembe került, az nem tekerős volt, hanem a váltóbot végébe körbe van marva egy horony, ebbe van műanyag fülekkel bepattintva a gomb. Rosszul tudom?
ahogy Zseby írja, le kell tekerni
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11664 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 12:35:30 »

ahogy Zseby írja, le kell tekerni
Értem... worship worship
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11665 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 16:08:14 »

Maradt az igénytelen váltógomb a gumirész lejött de az alattalévő műanyagot nemmertem letekerni fogóval eggyáltalán menetes a fémrúd  vagy rávan fröccsóntve a műanyag??
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11666 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 16:20:13 »

Maradt az igénytelen váltógomb a gumirész lejött de az alattalévő műanyagot nemmertem letekerni fogóval eggyáltalán menetes a fémrúd  vagy rávan fröccsóntve a műanyag??
most héten ha jársz 5 óra után monoron, akkor ránézek, hogy mi is a szitu  integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11667 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 17:17:19 »

A váltógomb belsejében van menet. Simán letekered a gombot. Legalábbis én mindig így szedtem le  wave
Astornak igaza van.A régi 93-94-es autóké tényleg olyan,hogy a gomb műanyag betétje pattintódik be a horonyba.95-től kezdték el a menetes váltókarral adni a mondeokat-ha jól tudom talán 95.08. hónaptól.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.06 vasárnap, 17:20:42 írta misi107 » Naplózva
klembike
Vendég
« Új hozzászólás #11668 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 17:29:52 »

Sziasztok ha valaki segitene megköszönném.Problémám tárgyát 1 96 10 havi mondeo okozza.Fütése rendben van csak a levegö utját nem tudom válltoztatni mindig az ablakra fújja a levegöt,ami jo is lenne csak mivel a lábam is fázik jo lenne ha fujná oda is Wink Wink.Mi lehet vajon ilyenkor enyhe szuszogo hang jön belölle miota ezt csinálja segitsetek valahogy légyszives köszönöm.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11669 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 17:30:47 »

Astornak igaza van.A régi 93-94-es autóké tényleg olyan,hogy a gomb műanyag betétje pattintódik be a horonyba.95-től kezdték el a menetes váltókarral adni a mondeokat-ha jól tudom talán 95.08. hónaptól.

Itten van pl: ez a régi leírás - http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/valtogomb_es_kezifekkar_csere.pdf pattintós a régi nem menetes. Benne van a cikkszám ha szétment lehet rendelni talán újat elmegy tizenx évet.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11670 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 17:31:52 »

Sziasztok ha valaki segitene megköszönném.Problémám tárgyát 1 96 10 havi mondeo okozza.Fütése rendben van csak a levegö utját nem tudom válltoztatni mindig az ablakra fújja a levegöt,ami jo is lenne csak mivel a lábam is fázik jo lenne ha fujná oda is Wink Wink.Mi lehet vajon ilyenkor enyhe szuszogo hang jön belölle miota ezt csinálja segitsetek valahogy légyszives köszönöm.

Fűtésirányító kapcsolónál törhetett el valami ha onnan sziszeg. Bontott csere
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11671 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 17:39:31 »

Fűtésirányító kapcsolónál törhetett el valami ha onnan sziszeg. Bontott csere

A vákuumcsőnél lehet a probléma. Sógoromnál volt ilyen, megoldotta, hogy csak az egyik csövet kicserélte. Asszem a fő vákuumcsövet ( fekete ). Általában ez romlik el. Nálam is majdnem probléma lett, mert csak az ablakra fújt, de szerencsémre csak rosszul dugtam össze
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.06 vasárnap, 17:43:41 írta Zseby » Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
klembike
Vendég
« Új hozzászólás #11672 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 17:47:30 »

Az a helyzet ma kicsit belenéztem és a ventilátorkapscoéohoz is megy ilyen levegőcső és az sziszeg ugy tünik.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11673 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 18:14:40 »

Itten van pl: ez a régi leírás - http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/valtogomb_es_kezifekkar_csere.pdf pattintós a régi nem menetes. Benne van a cikkszám ha szétment lehet rendelni talán újat elmegy tizenx évet.
hú,ez az autó ilyen volt gyárilag?a cikkre emlékszem,nekem akkor okozott meglepit,amikor a régi autóm gombját akárhogy ráncigáltam nem jött le-pedig azt írtad,hogy jönni fog.Aztán levágtam és lőn csoda,menetes.Remélem fusim nem csuklottál sűrűn abban az időben...(2004....) Utólagos bocsika...anyukádtól is....
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11674 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 19:33:32 »

Láttam a képeket a váltóról csőfogóval letépem a müanyagot csak nemtudom mire akadok alatta már az én váltógombomat tudom e rögziteni a csövön ez egy olyan cucc aminek az oldalán lent 3 db imbuszcsavarvan
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11675 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 20:53:04 »

Láttam a képeket a váltóról csőfogóval letépem a müanyagot csak nemtudom mire akadok alatta már az én váltógombomat tudom e rögziteni a csövön ez egy olyan cucc aminek az oldalán lent 3 db imbuszcsavarvan
Akkor ezek szerint a tied pattintós. Próbáld meg azt, hogy a gomb maradványa alá nyúlsz vékony lapos csavarhúzóval és közben húzdd felfelé a "gombcsonkot". Két dolgot érezhetsz. Ha a műanyag sima ott ahol csatlakozik a fém a rúdhoz, akkor menetes. Ha miközben a rúd és a műanyag között kotorászol és akadozik, akkor kis fülei vannak a kupaknak. Ebben az esetben nem tudod letekerni a kupakot, mert úgy van kialakítva, hogy ne forduljon körbe.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11676 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 20:57:23 »

Akkor ezek szerint a tied pattintós. Próbáld meg azt, hogy a gomb maradványa alá nyúlsz vékony lapos csavarhúzóval és közben húzdd felfelé a "gombcsonkot". Két dolgot érezhetsz. Ha a műanyag sima ott ahol csatlakozik a fém a rúdhoz, akkor menetes. Ha miközben a rúd és a műanyag között kotorászol és akadozik, akkor kis fülei vannak a kupaknak. Ebben az esetben nem tudod letekerni a kupakot, mert úgy van kialakítva, hogy ne forduljon körbe.

Nagy fogóval téptem le én is a régit. Ment is a kukába szana szét szakadt.
Amit bontasz MK1 et annak menetes a karja? Megvenném azt a kulisszás részt komplett van egy menetes frankó bőrös gombom csak nem tudom feltenni a pattintós rúdra - rúdcsere kell Wink
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #11677 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 21:08:54 »

Az a helyzet ma kicsit belenéztem és a ventilátorkapscoéohoz is megy ilyen levegőcső és az sziszeg ugy tünik.


http://kep.ivpicture.hu/250756.jpg

Remélem segít valamennyit ez a kép.
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11678 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 21:16:12 »

Nagy fogóval téptem le én is a régit. Ment is a kukába szana szét szakadt.
Amit bontasz MK1 et annak menetes a karja? Megvenném azt a kulisszás részt komplett van egy menetes frankó bőrös gombom csak nem tudom feltenni a pattintós rúdra - rúdcsere kell Wink

Szia!

Nincs előttem amiről beszéltek, mert nem ilyen az autóm, de egy menetmetszővel nem lehetne a régi rudazaton menetet kialakítani? Egyszerübb lehetne, mint a rudazatcsere.
Csak egy ötlet.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11679 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 21:37:18 »

Szia!

Nincs előttem amiről beszéltek, mert nem ilyen az autóm, de egy menetmetszővel nem lehetne a régi rudazaton menetet kialakítani? Egyszerübb lehetne, mint a rudazatcsere.
Csak egy ötlet.

Elég fix a menet kezdő és végpontja - pont ütközésig kell tekerni a gombot és akkor áll jó irányba. Nehéz lenne ilyet kézzel rávágni 1szerűbb a csere, a rudazat marad csak a kar lenne cserélve a kulisszával.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11680 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 22:34:01 »

Elég fix a menet kezdő és végpontja - pont ütközésig kell tekerni a gombot és akkor áll jó irányba. Nehéz lenne ilyet kézzel rávágni 1szerűbb a csere, a rudazat marad csak a kar lenne cserélve a kulisszával.

Kösz, valóban erre nem gondoltam.
És ha a menetre egy kikeményedő ragasztót kenve ráragasztaná az ember a váltógombot, gondolom nem sűrűn kell ezt eltávolítani.
De ez is csak ötlet.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11681 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 23:01:53 »

Nagy fogóval téptem le én is a régit. Ment is a kukába szana szét szakadt.
Amit bontasz MK1 et annak menetes a karja? Megvenném azt a kulisszás részt komplett van egy menetes frankó bőrös gombom csak nem tudom feltenni a pattintós rúdra - rúdcsere kell Wink
Na,ilyenkor jó,ha az ember nem tépi el a műanyagot...én kiszedtem a műanyag betétet a régi gombból (ez már a jelenlegi autómé volt.szerencsére okulva az előző levételből itt már körültekintőbb voltam...) és levágtam belőle annyit,hogy a bőrös gombba belemenjen.A körmös részt,ami bepattan összefogtam egy kötegelővel és ráütöttem a helyére.Összefogni azért kellett,mert az a pöcök,ami megakadályozza az elfordulást a levágott részek között volt.Végeredményben jól tart,annyi a hibája,hogy néha a kötegelőt cserélni kell,mert a folyamatos mozgástól elengedi magát.Na,ez a legkevesebb gondom.A ragasztás nekem is megfordult a fejemben.Egy jobb kétkomponensű lesz szerintem a megoldás a problémára.
Ja,misi a kulissza-menetes-van nekem is.A régi autóé volt,de nem került beépítésre.Kell?A másik dolog.Szerdán viszi a szerelő megnézni,hogy mitől ropog az eleje-amit kérdeztem Tőled is,hogy szerinted mitől lehet.Erre ma már abbamaradt.Be***ás...
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.06 vasárnap, 23:09:29 írta misi107 » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11682 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 06:49:54 »

....Ja,misi a kulissza-menetes-van nekem is.A régi autóé volt,de nem került beépítésre.Kell?A másik dolog.Szerdán viszi a szerelő megnézni,hogy mitől ropog az eleje-amit kérdeztem Tőled is,hogy szerinted mitől lehet.Erre ma már abbamaradt.Be***ás...

Kéne persze, lebotoljuk ugyis kell küldenem a szalagokat  eljen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11683 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 06:55:44 »

Kéne persze, lebotoljuk ugyis kell küldenem a szalagokat  eljen
Ha csak a kar kell megnézem,hogy mi módon lehet kivenni.Gondolom,elég lenne az is,mint az egészet küldeni.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #11684 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 09:18:57 »

Üdv!

Bocsi mindenkitől.
Fusim, ment mél, olvastad?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11685 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 23:12:36 »

Ma lapozgattam az etzold féle könyvet.Találtam benne érdekes dolgot az oktánszám illesztésről.Elárulná valaki,hogy miért kell letekerni az ablakmosó tartály fedelét hozzá?
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11686 Dátum: 2009.12.08 kedd, 08:45:57 »

Ma lapozgattam az etzold féle könyvet.Találtam benne érdekes dolgot az oktánszám illesztésről.Elárulná valaki,hogy miért kell letekerni az ablakmosó tartály fedelét hozzá?
Megneztem en is. Hat vicces  vigyor3 Viszont nem irja, hogy utana tegyuk vissza  nyes  nyes  nyes
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11687 Dátum: 2009.12.08 kedd, 09:00:39 »

Valaki meg tudna nekem mondani, hogy milyen szeles a szelvedo?
Koszi wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11688 Dátum: 2009.12.08 kedd, 10:51:58 »

Megneztem en is. Hat vicces  vigyor3 Viszont nem irja, hogy utana tegyuk vissza  nyes  nyes  nyes
tényleg... taps
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #11689 Dátum: 2009.12.08 kedd, 14:29:05 »

Hi!

Na, kiszedtem a műszerfalat  gun, hogy a macska rúgja meg.
Kicsit téptem, kicsit csavartam, kicsit csavarhúzóval feszegettem, de végül kijött  Smiley.
Nem volt sok időm meg fényem, hogy alaposabban megnézzem és fényképezzek. Amúgy megpróbálok majd képelni.
Végül nem a műszerfalról szedtem le a bowdendarabot, hanem a tűzfalnál babráltam. Egy olyan stift szerűség fogja, mint ami a gumifékcsövet szokta tartani a kasztninál, azaz (időközben megnéztem, találok-e róla képet és találtam) a fékcső biztosító villa:

Na, ilyesmi fogta, kicsit megnyomorgattam, és elengedte. Majd ha teljesen kiszedem készítek róla képet, hogy miként lehet nyomorgatásmentesen oldani a rögztést.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11690 Dátum: 2009.12.08 kedd, 14:38:39 »

Valaki meg tudna nekem mondani, hogy milyen szeles a szelvedo?
Koszi wave
ha be van törve akkor nagyon... nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11691 Dátum: 2009.12.08 kedd, 14:43:41 »

Hi!

Na, kiszedtem a műszerfalat  gun, hogy a macska rúgja meg.
Kicsit téptem, kicsit csavartam, kicsit csavarhúzóval feszegettem, de végül kijött  Smiley.
Nem volt sok időm meg fényem, hogy alaposabban megnézzem és fényképezzek. Amúgy megpróbálok majd képelni.
Végül nem a műszerfalról szedtem le a bowdendarabot, hanem a tűzfalnál babráltam. Egy olyan stift szerűség fogja, mint ami a gumifékcsövet szokta tartani a kasztninál, azaz (időközben megnéztem, találok-e róla képet és találtam) a fékcső biztosító villa:

Na, ilyesmi fogta, kicsit megnyomorgattam, és elengedte. Majd ha teljesen kiszedem készítek róla képet, hogy miként lehet nyomorgatásmentesen oldani a rögztést.

Üdv, HegeGabi.
Konkrétan mit is akarsz csinálni?Mert a műszerfal csavarás meg feszítés nélkül is kijön a helyéről.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #11692 Dátum: 2009.12.09 szerda, 08:14:21 »

Hát nekem nem jött. Magát a műszerfalat fogta a kilométeróra spirál a tűzfalhoz.
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #11693 Dátum: 2009.12.09 szerda, 09:34:22 »

Nem tudja valaki a escor-t kerekei jók a mondira 13colos??
Előre is köszi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11694 Dátum: 2009.12.09 szerda, 09:46:10 »

Nem tudja valaki a escor-t kerekei jók a mondira 13colos??
Előre is köszi.
én úgy tudom, hogy 14-es a legkisebb, ami felmegy rá
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11695 Dátum: 2009.12.09 szerda, 09:46:26 »

Nem tudja valaki a escor-t kerekei jók a mondira 13colos??
Előre is köszi.

Szerintem 13-as nem megy fel. 14-es minmum kell az autóra.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #11696 Dátum: 2009.12.09 szerda, 23:32:21 »

Szerintem 13-as nem megy fel. 14-es minmum kell az autóra.
oké köszönöm a válaszokat
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #11697 Dátum: 2009.12.12 szombat, 17:14:14 »

Sziasztok!

Az mk1 lökös feletti hűtőmaszkba(amiben a jel az embléma van középen)
valaki aplikált már betétrácsot?

Végre le lett fényezve az első lökösöm és a maszkból ki lett vágva az emblémás rész.
Viszont ahogy néztem a lámpák keretei miatt nem fér be a betétrács.
Ki kell vágni a lámpa kereteiből?

Aki csinált már ilyet,az segítsen légyszi!

Köszönöm!
Naplózva
schaubzs
Vendég
« Új hozzászólás #11698 Dátum: 2009.12.12 szombat, 18:10:30 »

Sziasztok,

Karosszéria műtét után végre műkszik a kis combi mondeom (1.8 TD), de van egy két javítani való rajta.
1. A levegő csak az első szélvédőre megy és csak hideg, nem tudom szabályozni pedig a kapcsolók be vannak kötve, ez nem túl kellemes és iszonyatosan párásodok is. rinya
2. A hűtővíz feltöltve, de a vízhőfok felmegy majdnem a pirosba, ha nem veszem vissza a gázt. (Mondhatom jó játék 90-100km/h tempónál.) rinya
3. A reggeli indulás sem az igazi, de most ez a legkisebb gondom.

Napi 110km teszek meg vele melóba és bajban vagyok, légyszi segítsetek. help
Köszi szépen.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11699 Dátum: 2009.12.12 szombat, 18:31:08 »

Sziasztok!

Az mk1 lökös feletti hűtőmaszkba(amiben a jel az embléma van középen)
valaki aplikált már betétrácsot?

Végre le lett fényezve az első lökösöm és a maszkból ki lett vágva az emblémás rész.
Viszont ahogy néztem a lámpák keretei miatt nem fér be a betétrács.
Ki kell vágni a lámpa kereteiből?

Aki csinált már ilyet,az segítsen légyszi!

Köszönöm!
és miért vágták ki?Csak az emblémát kell leszedni,általában egy vékony drót a segítség hozzá.Egyszerűbb ha veszel egy új rácsot,a vaterán jópár van.Nekem metálkék van,emblémával.Kell?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.