Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:05:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261555 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #11700 Dátum: 2009.12.12 szombat, 18:54:45 »

Sziasztok,

Karosszéria műtét után végre műkszik a kis combi mondeom (1.8 TD), de van egy két javítani való rajta.
1. A levegő csak az első szélvédőre megy és csak hideg, nem tudom szabályozni pedig a kapcsolók be vannak kötve, ez nem túl kellemes és iszonyatosan párásodok is. rinya
2. A hűtővíz feltöltve, de a vízhőfok felmegy majdnem a pirosba, ha nem veszem vissza a gázt. (Mondhatom jó játék 90-100km/h tempónál.) rinya
3. A reggeli indulás sem az igazi, de most ez a legkisebb gondom.

Napi 110km teszek meg vele melóba és bajban vagyok, légyszi segítsetek. help
Köszi szépen.

Elso korben ellenorizd/csereld le a termosztatot.
Naplózva
schaubzs
Vendég
« Új hozzászólás #11701 Dátum: 2009.12.12 szombat, 18:58:34 »

Elso korben ellenorizd/csereld le a termosztatot.

Köszi a tippet, worship ezen én is gondolkoztam hétfőn megyek is cromax-ba. De, miért csak az első szélvédőre fújja a levegőt?
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #11702 Dátum: 2009.12.12 szombat, 19:48:51 »

Köszi a tippet, worship ezen én is gondolkoztam hétfőn megyek is cromax-ba. De, miért csak az első szélvédőre fújja a levegőt?

A levego befuvas iranyat vakuumos rendszer vezerli. Valoszinuleg nincs -eleg- vakuum mert vmelyik cso le van csuszva vagy el van repedve. Eloszor a motorterben keresd meg az utasterbe tarto vekony gumicsovet, a fekrasegitotol indul es vhol le van agaztatva. Ha szerencsed van akkor ott a bibi. Ha nem akkor lehet, hogy az iranyvalto kapcsolonal van szetcsuszva vmi, vagy ki tudja hol. Fulelj, hogy hallasz-e sziszeges a muszerfalbol... wave
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #11703 Dátum: 2009.12.12 szombat, 23:03:01 »

Valaki tudna nekem segíteni olyan kérdésem lenne a téli hidegindításról hol találok valami leírást??
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #11704 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 07:49:50 »

és miért vágták ki?Csak az emblémát kell leszedni,általában egy vékony drót a segítség hozzá.Egyszerűbb ha veszel egy új rácsot,a vaterán jópár van.Nekem metálkék van,emblémával.Kell?

Szia!

Azért vágták ki,mert így szokták berácsozni az mk1 maszkot.
Nem csak az emblémát szedik le hanem azt a középrészt is kivágják.
Mindegy azért köszi.
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #11705 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 07:54:45 »

Köszi a tippet, worship ezen én is gondolkoztam hétfőn megyek is cromax-ba. De, miért csak az első szélvédőre fújja a levegőt?

http://mondeo.hu/index.php?topic=1587.msg466978#msg466978
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11706 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 09:08:16 »

Szia!

Azért vágták ki,mert így szokták berácsozni az mk1 maszkot.
Nem csak az emblémát szedik le hanem azt a középrészt is kivágják.
Mindegy azért köszi.
Na,vazz,ezt én nem értem.Öregszek....vagy csak alapból hülye vagyok ehhez?Ha tudsz tegyél már fel egy képet a szóbanforgó részről,hátha lesz ötlet.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #11707 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 13:21:44 »

Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #11708 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 13:30:32 »

http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://members.lycos.co.uk/sttdci/mk1fastford.jpg&imgrefurl=http://passionford.com/forum/pictures-video-and-photoshop-forum/56838-supercharged-mondeo-zetec.html&usg=__YIVKfK75zHyGUeSZ9DRDAn8t_Ns=&h=405&w=600&sz=39&hl=hu&start=96&um=1&tbnid=Uhk3XJrsFoLoKM:&tbnh=91&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3DMondeo%2Bmk1%2Btuning%26ndsp%3D20%26hl%3Dhu%26safe%3Doff%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26sa%3DN%26start%3D80%26um%3D1http://


Ennek a szépségnek is úgy van a maszk berácsozva ahogyan én szeretném....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11709 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 13:48:02 »

Na,így már értem!Látod,ezt nem tudom.Igazából én még az utcán sem láttam így egyes mondeot.A tuning cégeknél,de a vaterán is láttam már,hogy táblában árulnak ilyen rácsot,de azt magadnak kell belevágnod.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.13 vasárnap, 13:50:53 írta misi107 » Naplózva
stadigabi
Vendég
« Új hozzászólás #11710 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 20:02:31 »

Helló mindenkinek!
A múlt héttel nem csak kedvezményadó, hanem "mondeós" (MK 1, 1995. 1,8 16V) is lettem.
Az autó hosszabb időt állt. A problémám az vele, hogy erős gázadásra ledadog, rángat. Gyertya cserélve gyárira, szűrők cserélve, gyertyakábelek ellenőrizve.
Hidegen pörög, mint az állat, de ha bemelegszik, dadadadadog, rárárárárárngat...
Van valami tippetek, mielőtt kálváriát járok?
Köszi:
Stadi
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11711 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 20:09:35 »

Helló mindenkinek!
A múlt héttel nem csak kedvezményadó, hanem "mondeós" (MK 1, 1995. 1,8 16V) is lettem.
Az autó hosszabb időt állt. A problémám az vele, hogy erős gázadásra ledadog, rángat. Gyertya cserélve gyárira, szűrők cserélve, gyertyakábelek ellenőrizve.
Hidegen pörög, mint az állat, de ha bemelegszik, dadadadadog, rárárárárárngat...
Van valami tippetek, mielőtt kálváriát járok?
Köszi:
Stadi

Légtömegmérő vagy lambda szonda vagy mind2 esetleg hőfok jeladó
Naplózva
stadigabi
Vendég
« Új hozzászólás #11712 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 20:13:45 »

Légtömegmérő vagy lambda szonda vagy mind2 esetleg hőfok jeladó
Hali!
Kösz a gyors választ.
Légtömegmérő cserélve, tisztítva.
A lambdaszonda még nem lett megnézve.
A hőfok jeladón már agyaltam.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #11713 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 19:44:33 »

Sziasztok!

Nos ma bekerült a grillrács,ha valakit érdekel.
Szép lett és túl sokat nem kellett mókolni vele,de kellett egy kis módosítás.
Viszont örülök,mert nagyon mutatós. taps
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11714 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 19:55:49 »

Sziasztok!

Nos ma bekerült a grillrács,ha valakit érdekel.
Szép lett és túl sokat nem kellett mókolni vele,de kellett egy kis módosítás.
Viszont örülök,mert nagyon mutatós. taps

És ki hiszi ezt el képek nélkül?  nyes Wink hehe beka3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11715 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 20:39:10 »

És ki hiszi ezt el képek nélkül?  nyes Wink hehe beka3
taps vigyor2
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11716 Dátum: 2009.12.15 kedd, 03:14:31 »

Sziasztok!

Nos ma bekerült a grillrács,ha valakit érdekel.
Szép lett és túl sokat nem kellett mókolni vele,de kellett egy kis módosítás.
Viszont örülök,mert nagyon mutatós. taps
Csak hirtelen ilyen kepet talaltam, de ezt nem en csinaltam.
Viszont kicsit hullamos lett a racs, ez latszik is, igy nem a legszebb. Azt csinalom, hogy kiszedem, lefujom feketere, megbrobalom kiegyengetni, es vettem egy "Mondeo" feliratot, ami az MK2 s e g gen van, az fog ra felkerulni a jobb lampa belso csucskebe.  eplus2 Dogos lesz a fekete racson a kromos felirat! Es az egesz megy is a bordohoz  pias

http://kepfeltoltes.hu/view/091215/DSC00837_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.15 kedd, 03:17:50 írta StripeZ » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #11717 Dátum: 2009.12.15 kedd, 11:44:49 »

És ki hiszi ezt el képek nélkül?  nyes Wink hehe beka3



Nem tudom hogy kell képet feltölteni Grin Roll Eyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11718 Dátum: 2009.12.15 kedd, 11:47:45 »



Nem tudom hogy kell képet feltölteni Grin Roll Eyes
legegyszerűbb,ha feltöltöd egy oldalra pl. kepfeltoltes.hu és ide kiteszed a kép linkjét.
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #11719 Dátum: 2009.12.15 kedd, 14:56:56 »

Van ez a program Microcat for Ford (Europe). Itt a nyelvválasztásnál a magyar kell, vagy ahol kiadták először az autót , pl Németo.?
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11720 Dátum: 2009.12.16 szerda, 02:37:48 »

Hasznalt mar valaki hood protectort? Hogy kell azt felszerelni, mitol marad a helyen, es mennyire tud szetrohadni az esotol? Sajna nem talaltam semmi leirast, tapasztalatot masutt.
Koszi!   wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #11721 Dátum: 2009.12.16 szerda, 08:08:13 »

Sokat (nagyon!) jársz autóúton/pályán? Ha nem,akkor szerintem tök felesleges ez a protector dolog. Habár, ha ingyen van... nyes
Szerintem.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11722 Dátum: 2009.12.16 szerda, 09:43:01 »

Hasznalt mar valaki hood protectort? Hogy kell azt felszerelni, mitol marad a helyen, es mennyire tud szetrohadni az esotol? Sajna nem talaltam semmi leirast, tapasztalatot masutt.
Koszi!   wave
azon túl, hogy randa, az alászorult homok karistolja és alatta más színű lesz a fényezés, mert nem fakul?
semmi Cheesy
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11723 Dátum: 2009.12.16 szerda, 10:26:35 »

azon túl, hogy randa, az alászorult homok karistolja és alatta más színű lesz a fényezés, mert nem fakul?
semmi Cheesy

És mellé még drága is. Hood "protector". Höhö, hood damager..... hehe
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11724 Dátum: 2009.12.16 szerda, 15:44:45 »

Azert kellett volna, mert az elozo tulaj megnyomta az elejet, es a motorhazteto nem a legszebben lett kiegyengetve az elejen, ez csak abban az also savban vannak a pici horpadasok, amit a protector eltakarna. Cserelni nem akarom, azt nem tudom, karosszerias mennyiert csinalna meg, ja, es nem ujat akartam volna, az tenyleg draga.  wave
Naplózva
schaubzs
Vendég
« Új hozzászólás #11725 Dátum: 2009.12.18 péntek, 11:45:00 »

Sziasztok,

Hengerfejes motornak mik a tünetei?

Most cserélem a termosztátot remélem nem túl késő.  szomoru1

Tegnap még semmi gond nem volt azon kívül, hogy nehezen indult, meg nem volt fűtés, szépen egyenletesen járt a motor és szépen is ment,  ma meg semmi. Aztán úgy 15-re elkapta és pötyögött a motor, kb. fél percig egyenletesen aztán akadozva, fordulatszám ingadozott. 2 percig alapjáraton járattam, eléggé füstölt (szürkén, a hóban csúnya fekete foltot hagyott) aztán gondoltam rálépek kicsit a gázra. Motor felpörgött 2.500-ig aztán leállt. Ezt a tortúrát még egyszer megismételtem, aztán lemerült az akku.
Sajnos egyetlen szerelő sem vállalja január végéig. Nekem meg nagyon kéne a verda. Nincs valami ötletetek?
Hengerfejes lett?
 
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11726 Dátum: 2009.12.18 péntek, 11:59:06 »


Ez így elég kevés infó...
Nem ártana tudni az előéletéről és a típusáról valamit.
Az első dolog, amit le tudsz ellenőrizni, a nívópálcán habos-e az olaj, a hűtő kiegyenlítő tartályban olajos-e a víz.
Ha ezek közül bármelyik igen, akkor sajna baj van...
Naplózva
schaubzs
Vendég
« Új hozzászólás #11727 Dátum: 2009.12.18 péntek, 12:18:01 »

Ez így elég kevés infó...
Nem ártana tudni az előéletéről és a típusáról valamit.
Az első dolog, amit le tudsz ellenőrizni, a nívópálcán habos-e az olaj, a hűtő kiegyenlítő tartályban olajos-e a víz.
Ha ezek közül bármelyik igen, akkor sajna baj van...

Először is köszi az infót.
95 1.8 TD  nagyon jól megy és szép hangja is van, tehát motorikusan semmi gondom nem volt vele, kb 400 km mentem vele valószínűleg rossz termosztáttal, de soha nem vártam meg amíg felmegy a vízhőfok, mert ha ráálltam egy egyenletes tempóra visszament N alá, csak emelkedőnél ment fel + üresben lámpánál L-ig. A vizet eszi, de nem olajos. Ha áll az autó, akkor is fogy a vizem. A nívót néztem az olaj fekete, de nem tudom, hogy mit takar a "habos" jelző. Amennyiben hengerfejes, akkor előfordul, hogy nem indul és ha elindul akkor leáll?

(Olajszűrő, Castrol 10W 40, termosztát cserék most jönnének, de lehet, hogy vízpumpát is kéne.)
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11728 Dátum: 2009.12.18 péntek, 12:20:52 »

Először is köszi az infót.
95 1.8 TD  nagyon jól megy és szép hangja is van, tehát motorikusan semmi gondom nem volt vele, kb 400 km mentem vele valószínűleg rossz termosztáttal, de soha nem vártam meg amíg felmegy a vízhőfok, mert ha ráálltam egy egyenletes tempóra visszament N alá, csak emelkedőnél ment fel + üresben lámpánál L-ig. A vizet eszi, de nem olajos. Ha áll az autó, akkor is fogy a vizem. A nívót néztem az olaj fekete, de nem tudom, hogy mit takar a "habos" jelző. Amennyiben hengerfejes, akkor előfordul, hogy nem indul és ha elindul akkor leáll?

(Olajszűrő, Castrol 10W 40, termosztát cserék most jönnének, de lehet, hogy vízpumpát is kéne.)
Ajánlom figyelmedbe Tádé fórumtársat és mágust! Ő a te embered taps
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #11729 Dátum: 2009.12.18 péntek, 12:23:17 »

Sziasztok,
Hengerfejes motornak mik a tünetei?
Most cserélem a termosztátot remélem nem túl késő.  szomoru1
Tegnap még semmi gond nem volt azon kívül, hogy nehezen indult, meg nem volt fűtés, szépen egyenletesen járt a motor és szépen is ment,  ma meg semmi. Aztán úgy 15-re elkapta és pötyögött a motor, kb. fél percig egyenletesen aztán akadozva, fordulatszám ingadozott. 2 percig alapjáraton járattam, eléggé füstölt (szürkén, a hóban csúnya fekete foltot hagyott) aztán gondoltam rálépek kicsit a gázra. Motor felpörgött 2.500-ig aztán leállt. Ezt a tortúrát még egyszer megismételtem, aztán lemerült az akku.
Sajnos egyetlen szerelő sem vállalja január végéig. Nekem meg nagyon kéne a verda. Nincs valami ötletetek?
Hengerfejes lett?

ez még akár levegős gázolajrendszer is lehet. nálam szűrőcsere után csinált ilyet, de kézi felpumpálás után már nem volt vele gond. a fűtés dolgot mondjuk nem magyarázza...
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
schaubzs
Vendég
« Új hozzászólás #11730 Dátum: 2009.12.18 péntek, 12:29:24 »

ez még akár levegős gázolajrendszer is lehet. nálam szűrőcsere után csinált ilyet, de kézi felpumpálás után már nem volt vele gond. a fűtés dolgot mondjuk nem magyarázza...

Köszi. Ezt kipróbálom, hát ha.... vigyor3
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11731 Dátum: 2009.12.18 péntek, 12:40:52 »

Sziasztok,

Hengerfejes motornak mik a tünetei?

Most cserélem a termosztátot remélem nem túl késő.  szomoru1

Tegnap még semmi gond nem volt azon kívül, hogy nehezen indult, meg nem volt fűtés, szépen egyenletesen járt a motor és szépen is ment,  ma meg semmi. Aztán úgy 15-re elkapta és pötyögött a motor, kb. fél percig egyenletesen aztán akadozva, fordulatszám ingadozott. 2 percig alapjáraton járattam, eléggé füstölt (szürkén, a hóban csúnya fekete foltot hagyott) aztán gondoltam rálépek kicsit a gázra. Motor felpörgött 2.500-ig aztán leállt. Ezt a tortúrát még egyszer megismételtem, aztán lemerült az akku.
Sajnos egyetlen szerelő sem vállalja január végéig. Nekem meg nagyon kéne a verda. Nincs valami ötletetek?
Hengerfejes lett?
 
A habos ilyen fehér túrós izé. Ha hengerfejes, a kupak környéke vízköves, nedves, a termosztát csöve kőkemény.

Levegősödést nézném meg, így: http://mondeotade.fanklub.hu/TD_air.pdf
Ill téli bütykölde TD-khez: http://www.***.hu/writing/td_start_el_nd/td_start_el_nd.htm
http://www.***.hu/writing/td_start_uz_nd/td_start_uz_nd.htm
Naplózva
schaubzs
Vendég
« Új hozzászólás #11732 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:00:39 »

A habos ilyen fehér túrós izé. Ha hengerfejes, a kupak környéke vízköves, nedves, a termosztát csöve kőkemény.

Levegősödést nézném meg, így: http://mondeotade.fanklub.hu/TD_air.pdf
Ill téli bütykölde TD-khez: http://www.***.hu/writing/td_start_el_nd/td_start_el_nd.htm
http://www.***.hu/writing/td_start_uz_nd/td_start_uz_nd.htm

Köszi a választ, ezek elég hasznos infók. taps taps
A fenti tünetek nem jelentkeztek.
A levegős a rendszerre asszociálok, ha meggyógyul majd megírom mi volt a gond. wave
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11733 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:01:36 »

Köszi a választ, ezek elég hasznos infók. taps taps
A fenti tünetek nem jelentkeztek.
A levegős a rendszerre asszociálok, ha meggyógyul majd megírom mi volt a gond. wave
OK! Szerveződik egy TD nyíltnap a Lurdynál, ha érdekel, és pesti vagy...
Naplózva
schaubzs
Vendég
« Új hozzászólás #11734 Dátum: 2009.12.18 péntek, 15:03:41 »

OK! Szerveződik egy TD nyíltnap a Lurdynál, ha érdekel, és pesti vagy...

Szívesen elmennék, de nem indul a verda+Szigetváron lakom és jelenleg Mohácson vagyok a barátnőmnél és úgy néz ki, hogy még maradok is egy darabig. vigyor3 Grin vigyor3
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11735 Dátum: 2009.12.18 péntek, 19:34:36 »

Szívesen elmennék, de nem indul a verda+Szigetváron lakom és jelenleg Mohácson vagyok a barátnőmnél és úgy néz ki, hogy még maradok is egy darabig. vigyor3 Grin vigyor3
minden rosszban van valami jó nyes
Naplózva
tothárpi
Vendég
« Új hozzászólás #11736 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 11:16:52 »

sziasztok! volna egy nagy problémám a fűtésemmel!(mk1) help ha a hideg levegőt betudom fujatni az utastérbe,akkor ha átcsavarom a fűtést,a meleg levegő miért nem jön ki a szellőzőkön!? Huh? Huh? tudna valaki segíteni? wilting hol keressem a hibát?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11737 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 12:36:41 »

sziasztok! volna egy nagy problémám a fűtésemmel!(mk1) help ha a hideg levegőt betudom fujatni az utastérbe,akkor ha átcsavarom a fűtést,a meleg levegő miért nem jön ki a szellőzőkön!? Huh? Huh? tudna valaki segíteni? wilting hol keressem a hibát?
rossz-kiégett fűtőellenállás,ha egyáltalán nem fűt akkor termosztát,eltömődött fűtőrendszer,vákumcső hiba....ami a legkönnyebb,nézd meg a motortérben a vékony szürke csövet,esetleg nem jött-e le az elosztóról.Alapból az működtetti a fűtést.Ja,légyszíves egy helyre írdd be a gondod,ne legyen vele tele minden topic...
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11738 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 15:06:48 »

Sziasztok ahogy bejöttek a kemény minuszok az autóm nagyonnehezen indul csak kapkod de nagysokára elindul a vizhőmérő hol mutat hol nem fűtés tökéletes melegen 1 forditásra indul milehet a ludas a dologban ? ha valakinek van tipje azt nagyon megköszönném!! help
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11739 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 19:03:56 »

Sziasztok ahogy bejöttek a kemény minuszok az autóm nagyonnehezen indul csak kapkod de nagysokára elindul a vizhőmérő hol mutat hol nem fűtés tökéletes melegen 1 forditásra indul milehet a ludas a dologban ? ha valakinek van tipje azt nagyon megköszönném!! help
hideg van...motorolaj milyen van benne?gondolom kint áll az utcán,mint az enyém...dízel v. benzines?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11740 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 19:25:10 »

hideg van...motorolaj milyen van benne?gondolom kint áll az utcán,mint az enyém...dízel v. benzines?
ha jól emlékszem, benzines és talán 1.8-as
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11741 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:52:36 »

1.6 z-tec udvarbanáll olaj oké nemsűrü idáig arra jutottam valamelyik  hőgomba a bűnös valami középértéketvesz ami tudomásomszerint kb 60 cf  és szerintem ezért nem indul hidegen csak azt nemtudom mindkét gombának közevan a hideginditáshoz vagy csak az ecu jeladónak ami a felső vagy a beszivott levegőnek isközevanhozzá  ami a maf elöttvan
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11742 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:53:28 »

ha jól emlékszem, benzines és talán 1.8-as
Ha nem jó az olaj,akkor csinál ilyet.Amikor 10w-s olajjal jártam,akkor csinált ilyet.Ha öntöttem hozzá 5w-s olajat,full szintetikust,akkor jobb lett a helyzet-ez tavaly előtt télen volt.Tavaly illetve az idén már 5w30-as félszintetikus olajjal járok és tökéletesen működik...Ami még okozhat a benzinesnél indítási gondot az,hogy leállítás után lecsapódik a pára és megfagy.Aztán hidegindításnál tovább kell köszörülni,amíg beindul,melegen persze nem jelentkezik a probléma.Ezzel annyit lehet tenni,hogy az elektromos csatikat befújhatod wd40-nel,egy ideig megteszi (a gyertya kupakot azért ne,elég nagy fesz megy benne,kis levegő és kész a baj...),nálam a trafó csatlakozója volt az a pont,ahol sokszor lefagyott,idén még nem,remélem így is marad tavaszig...Ha termosztát beragad leállítás után nyitott állapotban,akkor is nehezen indul,mert a lehűlt vizet az egész rendszerben próbálja meg keringetni a vízpumpa,ami elég nehéz...az akksi meg evidens,de ha tölt a generátor és az akku nem öreg,akkor bírnia kell.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11743 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:55:05 »

most látom megérkezett fusim mester majd ő megszakérti a dolgot ha szépenmegkérem!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11744 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:56:38 »

1.6 z-tec udvarbanáll olaj oké nemsűrü idáig arra jutottam valamelyik  hőgomba a bűnös valami középértéketvesz ami tudomásomszerint kb 60 cf  és szerintem ezért nem indul hidegen csak azt nemtudom mindkét gombának közevan a hideginditáshoz vagy csak az ecu jeladónak ami a felső vagy a beszivott levegőnek isközevanhozzá  ami a maf elöttvan
a felső jeladó megy az ecu-hoz,az alsó a műszerhez.A külső levegő hőmérő csatlakozik még a gyújtáshoz,a pill. szelep jeladó,a maf.A hőmérővel nem szokott gond lenni,a jeladó és maf már más kérdés.De ha rosszak az hidegen-melegen egyaránt jelentkezik.Szerintem az elektromos csatikat mozgasd át hidegindítás előtt és nézd meg mi történik.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11745 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 21:03:11 »

megpróbálom de a hőgomba sem oké mert hol mükszik holnem ebböl gondolom hogy ottlehet a kutya elásva
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11746 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 21:14:44 »

megpróbálom de a hőgomba sem oké mert hol mükszik holnem ebböl gondolom hogy ottlehet a kutya elásva

Motortérben a vezetékek milyen állapotban vannak? szigeteléssel szokott baj lenni.
A hőgomba - vízhőfok jeladó - ellenállása melegedéskor csökken, ha az beteg hidegen jól indul.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11747 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 21:30:35 »

A vezetékek rendben ahogy enyhül az idő minnél könnyebben indul  most hidegen ugykapkod mint egy levegős diesel melegen 1 forditásra indul (langyosan is)
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11748 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 22:37:37 »

A vezetékek rendben ahogy enyhül az idő minnél könnyebben indul  most hidegen ugykapkod mint egy levegős diesel melegen 1 forditásra indul (langyosan is)

Próbáld meg picit vagy félig benyomott gázpedál állásnál indítózni. Kezelési is ír ilyesmit.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11749 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 00:41:58 »

megpróbálom de a hőgomba sem oké mert hol mükszik holnem ebböl gondolom hogy ottlehet a kutya elásva
az,hogy a műszer nem mutat,semmit nem jelent.Nekem évek óta rossz,most,hogy beállt a hideg néha-néha megmozdul...viszont semmilyen hidegindítási problémám nincs...(éljen a benzin!!!) pedig az autó évek óta az utcán parkol.régen-amikor megvettem az autót 5 éve-előfordult,amit írtam,hogy a trafó csatija lefagyott,de ennyi.Most meg ennyi se...tavasszal cserélek vezetéket,kíváncsi leszek rá,hogy megjavul-e vízhőfok mutató...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.