Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:02:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5254512 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #12450 Dátum: 2010.07.06 kedd, 17:34:45 »

Sziasztok! Belevetettem magam a bicskakulcs témába, de egy apró gondom azért akadt. A verdában egy META M87A P+ típusjelű riasztó van beszerelve, ez mindenféle dolgot tudhatott anno, infraérzékelő, meg ilyesmi, de igen elavultnak és réginek tartom, hogy ezzel kombináljam össze az új rendszert. Mindemellett, hogy ezen keresztül aztán minden átfut. Immobilizer meg ilyesmi. Honnan tudnék kapcsolási rajzot keresni, illetve van-e valaki akinek ilyen riasztóval van szerelve az autója?
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12451 Dátum: 2010.07.17 szombat, 19:37:11 »

Sziasztok, mai nap egyszer csak megállt a klíma és erős fehér büdös füst jött ki a kompresszorból. Mi lehet a gond, valaki s.o.s segitsen nem szeretek klíma nélkül autózni ha már van.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12452 Dátum: 2010.07.17 szombat, 21:09:48 »

Sziasztok, mai nap egyszer csak megállt a klíma és erős fehér büdös füst jött ki a kompresszorból. Mi lehet a gond, valaki s.o.s segitsen nem szeretek klíma nélkül autózni ha már van.
na,az *** ügy...leéghetett vagy az egész kompresszor vagy a kuplungja...esetleg eldurrant a csőcsatlakozás és ráfojt a meleg alkatrészekre
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #12453 Dátum: 2010.07.17 szombat, 22:03:24 »

Sziasztok, mai nap egyszer csak megállt a klíma és erős fehér büdös füst jött ki a kompresszorból. Mi lehet a gond, valaki s.o.s segitsen nem szeretek klíma nélkül autózni ha már van.

a kompresszor füsttel működik, ha kijön belőle a füst, akkor meghal  rinya
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12454 Dátum: 2010.07.17 szombat, 22:04:01 »

a kompresszor füsttel működik, ha kijön belőle a füst, akkor meghal  rinya
ez sajna a legtöbb dologra igaz hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12455 Dátum: 2010.07.17 szombat, 22:22:17 »

na,az *** ügy...leéghetett vagy az egész kompresszor vagy a kuplungja...esetleg eldurrant a csőcsatlakozás és ráfojt a meleg alkatrészekre
Nem hiszem hogy leégett volna, mert bekapcsol csak folyamatos kattogó hangja van, hűteni hűt csak fura kattogó folytonos hangot ad ki. Azt hiszem az alacsony nyomású hideg cső ami megy jobbra az akksi felé viszont az nem hűl eddig jéghideg volt 2-3 másodperc alatt most normál motortéri hőmérsékletű. Klímás válasza hogy lehet kevés vagy túl sok a gáz??? Lehet ez?. De akkor miért füstölt és kapcsolt ki.
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #12456 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 00:08:54 »

Nem hiszem hogy leégett volna, mert bekapcsol csak folyamatos kattogó hangja van, hűteni hűt csak fura kattogó folytonos hangot ad ki. Azt hiszem az alacsony nyomású hideg cső ami megy jobbra az akksi felé viszont az nem hűl eddig jéghideg volt 2-3 másodperc alatt most normál motortéri hőmérsékletű. Klímás válasza hogy lehet kevés vagy túl sok a gáz??? Lehet ez?. De akkor miért füstölt és kapcsolt ki.
Nekunk meganunk is van, es ott is hasonlo tunetek voltak,csak annyi kulonbseggel,hogy ha be volt kapcsolva a klima akkor meg meg szorult.Erre nekunk kuplung cseret mondtak.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12457 Dátum: 2010.07.18 vasárnap, 22:25:05 »

Nem hiszem hogy leégett volna, mert bekapcsol csak folyamatos kattogó hangja van, hűteni hűt csak fura kattogó folytonos hangot ad ki. Azt hiszem az alacsony nyomású hideg cső ami megy jobbra az akksi felé viszont az nem hűl eddig jéghideg volt 2-3 másodperc alatt most normál motortéri hőmérsékletű. Klímás válasza hogy lehet kevés vagy túl sok a gáz??? Lehet ez?. De akkor miért füstölt és kapcsolt ki.
Megnézettem klímással, a szárító szűrő dehidrátor ha jól emlékszem ez romlott el, valami dugulás lett a rendszerben és a nagynyomású meleg cső lett hideg az alacsony nyomású hideg cső pedig meleg.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12458 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 19:58:36 »

Termosztát csere hogy miként megy, van e valami fontos dolog amire figyelni kell, vagy csak csőleszed viz kienged kicserél vissza a csövek és feltölt vizzel?.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12459 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 20:44:55 »

Termosztát csere hogy miként megy, van e valami fontos dolog amire figyelni kell, vagy csak csőleszed viz kienged kicserél vissza a csövek és feltölt vizzel?.

A hűtőrendszer alsó pontját kéne megkeresni, vmelyik vakdugót, így kijön az összes lötyi. Érdemes azt is cserélni gyári fagyállóra, ugyanis az keni a vízpumpát is... Asszem 3 csavar tartja a házat a termosztáttal együtt. Kiszeded a tömítéssel együtt, majd vissza a másik. Ha az újon is van kis golyócskás lyuk, akkor arra figyelj, hogy az felül legyen. Majd vissza minden.
Feltölt, aztán kocsit járat, fűtés bekapcsol! Amikor nyit a termosztát a víz hirtelen eltűnik a kiegyenlítő tartályból, ekkor engedi rá a termosztát a vizet a hűtőre. Itt tudod ellenőrizni a működését...
Majd a folyadékszintet maximumra kell tölteni egy kis várakozás után...
Érdemes nyomkodni/pumpálni a tartályba menő vastag csövet, ezzel tulképpen tudod légteleníteni a rendszert...

Én a Fiestán cseréltem nemrég. A hozzá adott tömítés nem volt hozzá való, mert ennél nem gumitömítés van, hanem vmi lapszerű, ami a házba való. Ezt én pasztával helyettesítettem. Összerakás, majd feltöltés után rögtön megjelent a víz a ház illesztéseinél, úgyhogy ha Neked is paszta kell majd, akkor azt rögtön meglátod. De sztem a Mondeohoz nem kell...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #12460 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 23:39:57 »

Sziasztok!
Ma az üzemanyagszintem le volt esve az utolsó fehér vonal alá 1 picivel és még így sem gyulladt ki semmilyen lámpa!
Nincs AWS, szóval nem tudom hogy egyáltalán van-e valami figyelmeztetés?
Eddig soha nem gyulladt ki lámpa.
Valaki leírná, hogy neki van-e, vagy csak kiégett az ízzó, vagy valami?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12461 Dátum: 2010.07.20 kedd, 01:13:36 »

Sziasztok!
Ma az üzemanyagszintem le volt esve az utolsó fehér vonal alá 1 picivel és még így sem gyulladt ki semmilyen lámpa!
Nincs AWS, szóval nem tudom hogy egyáltalán van-e valami figyelmeztetés?
Eddig soha nem gyulladt ki lámpa.
Valaki leírná, hogy neki van-e, vagy csak kiégett az ízzó, vagy valami?
Nem is fog,mert nincs.Ha nem mozdul a mutató akkor kb. 5-7 liter ü.a. maradt benne.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12462 Dátum: 2010.07.20 kedd, 14:20:28 »

Helló. A fűtőmotor sem belső levegőkeringetés sem külsön nem megy, egyáltalán nem is csinál semmit. Mi lehet vele a gond, a klíma el sem indul a lámpa nem világit.
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #12463 Dátum: 2010.07.20 kedd, 14:46:47 »

Helló. A fűtőmotor sem belső levegőkeringetés sem külsön nem megy, egyáltalán nem is csinál semmit. Mi lehet vele a gond, a klíma el sem indul a lámpa nem világit.
Nem lehet, hogy a kapcsoló halt be vagy kontaktos? Biztosíték?
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #12464 Dátum: 2010.07.20 kedd, 18:41:41 »

MKI-ben van kopogás érzékelő? 95-ös 2,0 benya?
Ha igen, és rossz, annak milyen tünetei lehetnek?
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12465 Dátum: 2010.07.20 kedd, 18:45:08 »

Nem lehet, hogy a kapcsoló halt be vagy kontaktos? Biztosíték?
Nem tudom, szétszedtem de semmi, biztosítékok rendben, de semmi levegőbefújás.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12466 Dátum: 2010.07.20 kedd, 19:50:26 »

MKI-ben van kopogás érzékelő? 95-ös 2,0 benya?
Ha igen, és rossz, annak milyen tünetei lehetnek?
nincs.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12467 Dátum: 2010.07.20 kedd, 21:51:26 »

MAF szenzor okozhat enyhe rángatás üresben pl 2000 fordulaton be dadog kihagy mintha nem kapna levegőt vagy nem lenne megfelelő gyújtás. Lehúztam a MAF csatiját mentem vele és nem éreztem a szokásos rángatást 80 környékéig, vissza dugva viszont igen. Csere vagy mit lehet csinálni vele? Köszönöm
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12468 Dátum: 2010.07.20 kedd, 22:29:11 »

MAF szenzor okozhat enyhe rángatás üresben pl 2000 fordulaton be dadog kihagy mintha nem kapna levegőt vagy nem lenne megfelelő gyújtás. Lehúztam a MAF csatiját mentem vele és nem éreztem a szokásos rángatást 80 környékéig, vissza dugva viszont igen. Csere vagy mit lehet csinálni vele? Köszönöm
Kitisztítani,ha nincs változás,akkor csere.De lambdahiba is csinál ilyet.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #12469 Dátum: 2010.07.20 kedd, 23:19:02 »

Nem is fog,mert nincs.Ha nem mozdul a mutató akkor kb. 5-7 liter ü.a. maradt benne.
Köszi! worship
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12470 Dátum: 2010.07.21 szerda, 08:50:09 »

Kitisztítani,ha nincs változás,akkor csere.De lambdahiba is csinál ilyet.
Köszi, tisztítás megvolt. Lambdát miből tudom meg hogy ha esetleg az rossz.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.21 szerda, 09:25:44 írta Speedracer » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12471 Dátum: 2010.07.21 szerda, 12:49:12 »

Köszi, tisztítás megvolt. Lambdát miből tudom meg hogy ha esetleg az rossz.
Abból,hogy nem jó...pl. ez is lehet egy jel.Az a baj,hogy ha elromlik,akkor a vezérlés hibás jellel számol és másra is lehet gynakodni.Vedd ki a biztosítok és úgy járj egy darabig (ne csak pár km-t,hanem legalább 100-at) Ha van változás,akkor lambdacsere esedékes.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12472 Dátum: 2010.07.21 szerda, 13:50:18 »

Köszi, tisztítás megvolt. Lambdát miből tudom meg hogy ha esetleg az rossz.

Hibakód...
Zöldkártyás helyen ki tudják mérni...
Egy egyszerű autóelektronikai szerelő is ki tudja mérni, hogy vajon lusta e...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #12473 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 10:52:28 »

Hello Mindenki,

szerintetek '96-os MK1-nek lehet kulon kupplungot cserelni a klimakompresszoron vagy csak a kompresszorral egyutt? Illetve lehet ezt javitani?
A kerdes onnan jon, hogy akarhol neztem mennyibe kerulne a kupplung, csak '95-ig van kulon is, utana 2000-ig csak egyben, majd ismet kulon, de ezek mar nem MK1...
Naplózva
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #12474 Dátum: 2010.07.23 péntek, 22:55:32 »

Sziasztok!

Tavaly vettem egy 96-os mondeot 1,8 16v. A kérdésem az lenne,hogy a középső konzolon a rádió helye és a hamutartó között mi található,mert az enyémnél úgy tűnik mintha valami hiányozna. Nem tudom mi, olyan fiók féleség van ott. Kell-e ott lennie valaminek vagy sem, és ha igen hol lehetne beszerezni. Aki esetleg tud válaszolni annak megköszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.23 péntek, 22:57:34 írta pompom » Naplózva
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #12475 Dátum: 2010.07.23 péntek, 23:13:03 »

Üdv!
Még egy kérdés. A műszerfalban az izzók cseréje mennyire bonyolult?pl. olajnyomás vissza jelző.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12476 Dátum: 2010.07.24 szombat, 08:35:09 »

Üdv!
Még egy kérdés. A műszerfalban az izzók cseréje mennyire bonyolult?pl. olajnyomás vissza jelző.
Ki kell venni az egész műszerfalat,utána már egyszerű....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12477 Dátum: 2010.07.24 szombat, 08:37:05 »

Sziasztok!

Tavaly vettem egy 96-os mondeot 1,8 16v. A kérdésem az lenne,hogy a középső konzolon a rádió helye és a hamutartó között mi található,mert az enyémnél úgy tűnik mintha valami hiányozna. Nem tudom mi, olyan fiók féleség van ott. Kell-e ott lennie valaminek vagy sem, és ha igen hol lehetne beszerezni. Aki esetleg tud válaszolni annak megköszönöm.
ott egy kazettatartó van.Ha kell van elfekvőben,remélem nem dobtam ki.Egy postaköltség árán a Tiéd.Boltban is lehet kapni oda való műanyag lemezt (pl. médimárkt...) Nekem a szivargyújtó elosztó volt oda berakva.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12478 Dátum: 2010.07.24 szombat, 10:22:25 »

pl. olajnyomás vissza jelző.

Ezzel igyekezni kéne!
Elvileg a főoldalon találsz cikket a kiszedéséről...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12479 Dátum: 2010.07.24 szombat, 10:23:18 »

Ki kell venni az egész műszerfalat,utána már egyszerű....

Mármint a műszeregységet a kerettel együtt! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #12480 Dátum: 2010.07.24 szombat, 10:38:08 »

Köszönöm a válaszokat!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12481 Dátum: 2010.07.24 szombat, 11:41:51 »

Mármint a műszeregységet a kerettel együtt! nyes
worship
Naplózva
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #12482 Dátum: 2010.07.24 szombat, 22:19:06 »

ott egy kazettatartó van.Ha kell van elfekvőben,remélem nem dobtam ki.Egy postaköltség árán a Tiéd.Boltban is lehet kapni oda való műanyag lemezt (pl. médimárkt...) Nekem a szivargyújtó elosztó volt oda berakva.


Szia! Ha esetleg eltudnád küldeni nagyon megköszönöm. A címet hová tudom küldeni?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12483 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 02:16:19 »


Szia! Ha esetleg eltudnád küldeni nagyon megköszönöm. A címet hová tudom küldeni?
Küldtem privátot.Olvastad?Akár privátban,mélben,sms-ben,telefonon keresztül de postagalamb stb... is lehet... Wink
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12484 Dátum: 2010.07.28 szerda, 11:53:12 »

Ma kicseréltetttem a szárító szűrőt a klímában, rendszert újra töltötte, és -2 celsius fokos levegőt fújt be a klíma. Majd lefagyott a kezem a szellőző elé téve. A motortérben a csövek fehérré fagytak.
Naplózva
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #12485 Dátum: 2010.07.28 szerda, 18:52:24 »

Sziasztok! Nekem egy v6-som van 2500-ös. A váltóhoz kellene nekem szinkron gyűrű. Vagy egy komplett váltó. Tud nekem valaki segíteni? Előre is köszi!
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #12486 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:52:44 »

Sziasztok! Nekem egy v6-som van 2500-ös. A váltóhoz kellene nekem szinkron gyűrű. Vagy egy komplett váltó. Tud nekem valaki segíteni? Előre is köszi!
MKII klubtagnál érdeklődj.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12487 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:02:59 »

Sziasztok! Nekem egy v6-som van 2500-ös. A váltóhoz kellene nekem szinkron gyűrű. Vagy egy komplett váltó. Tud nekem valaki segíteni? Előre is köszi!
másrészt áruld már el,milyen autód van?Mert jelenleg az egy kérdésed 3 helyre írtad be.egy nem elég?
Naplózva
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #12488 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 18:54:23 »

Mondeo
Naplózva
csaba48
Vendég
« Új hozzászólás #12489 Dátum: 2010.08.01 vasárnap, 22:10:01 »

Sziasztok üdv mindenkinek!

1995-ös Mondeo 1-esem van. Klíma problémám van. Sűrűn kapcsolgat a kompresszor. Úgy tapasztaltam hogy ha 2000 fölé forgatom akkor lekapcsol, meleg rendszernél. Amikor hideg vagyis indulás után egy kevés ideig akkor működik rendesen, de ha bemelegszik akkor elkezd szarakodni. Amikor jó akkor nagyon hűt, egyébként meg többet van kikapcsolva mint be és így nem tud eleget hűteni. Előre is bocs, hogy még egyszer megkérdezem, mert már régebben olvastam erről a témáról valahol, valakinek volt már itt ilyen problémája de az istenért nem találom mi lett a vége. Legyetekszívesek segítsetek mert a kánikula határtalan. Előre is köszönöm: üdv Csaba
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12490 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 07:54:24 »

Sziasztok üdv mindenkinek!

1995-ös Mondeo 1-esem van. Klíma problémám van. Sűrűn kapcsolgat a kompresszor. Úgy tapasztaltam hogy ha 2000 fölé forgatom akkor lekapcsol, meleg rendszernél. Amikor hideg vagyis indulás után egy kevés ideig akkor működik rendesen, de ha bemelegszik akkor elkezd ***akodni. Amikor jó akkor nagyon hűt, egyébként meg többet van kikapcsolva mint be és így nem tud eleget hűteni. Előre is bocs, hogy még egyszer megkérdezem, mert már régebben olvastam erről a témáról valahol, valakinek volt már itt ilyen problémája de az istenért nem találom mi lett a vége. Legyetekszívesek segítsetek mert a kánikula határtalan. Előre is köszönöm: üdv Csaba
a sűrű ki-be kapcsolásnak általában a kevés hűtőközeg az oka.Klímáshoz vidd el,hogy nyomáspróbázza le és akkor kiderül tényleg az-e a baja.
Naplózva
csaba48
Vendég
« Új hozzászólás #12491 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 22:14:37 »

a sűrű ki-be kapcsolásnak általában a kevés hűtőközeg az oka.Klímáshoz vidd el,hogy nyomáspróbázza le és akkor kiderül tényleg az-e a baja.
Szia Misi!
Köszi a választ. A klímával eljutottam arra a szintre, hogy megmozgattam a vezetékeket és láss csodát működik frankón. 6 fokos levegőt nyom. Egyébként most volt feltöltve és a klímás levákumolta nem volt vele gond. A hűtőt cseréltem. Most Mondeo 2 klímahűtő van benne. Mostmár csak a kontakt hiba helyére kellene rájönnöm. Biztos nem lesz egyszerű mert épp olvastam, hogy hajlamos a szigetelés elporladására. Na mindegy. Egyébként a durkálás közben találtam egy pendrájvra hasonlító valamit. Az mi lehet? Egy vezetékpárnak ebben van vége.
Más.: korábban még privátban is leveleztünk a motorom csattogásáról. Azóta kicseréltem a hidrotőkéket szijakat görgöket. Semmi változás. Viszont a szerelés közben találtunk egy bordásszíj fogat a burkolat alatt. Ebböl arra következtetek, hogy lehet ugrott aszíj nagyjábol összerakták és eleadták. Ilyenkor mi tud sérülni úgy hogy még megy a motor de csattaog? Szerintetek? A válaszokat előre is köszi! üdv.: Csaba
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12492 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 23:41:52 »

Szia Misi!
Köszi a választ. A klímával eljutottam arra a szintre, hogy megmozgattam a vezetékeket és láss csodát működik frankón. 6 fokos levegőt nyom. Egyébként most volt feltöltve és a klímás levákumolta nem volt vele gond. A hűtőt cseréltem. Most Mondeo 2 klímahűtő van benne. Mostmár csak a kontakt hiba helyére kellene rájönnöm. Biztos nem lesz egyszerű mert épp olvastam, hogy hajlamos a szigetelés elporladására. Na mindegy. Egyébként a durkálás közben találtam egy pendrájvra hasonlító valamit. Az mi lehet? Egy vezetékpárnak ebben van vége.
Más.: korábban még privátban is leveleztünk a motorom csattogásáról. Azóta kicseréltem a hidrotőkéket szijakat görgöket. Semmi változás. Viszont a szerelés közben találtunk egy bordásszíj fogat a burkolat alatt. Ebböl arra következtetek, hogy lehet ugrott aszíj nagyjábol összerakták és eleadták. Ilyenkor mi tud sérülni úgy hogy még megy a motor de csattaog? Szerintetek? A válaszokat előre is köszi! üdv.: Csaba
általában csak a szelepek azok,ami ilyenkor görbülnek.Én a dóci szerelőnél láttam egy opelt (gastra) aminek ugrott a vezérlése és mind a 16 szelep szarrá görbült,de azért még begurult hozzá...Szerintem akkor nálad is lehet ilyen.Ha mázlid van,akkor csak ennyi a gond.A tőke cserélésekor nem néztétek meg a szelepeket?Amit találtál,az valószínűleg egy hőrelé.Hogy mi mit kapcsol,na ezt én nem tudom.A vezetéket-ha törik le a szigetelése-érdemes lecserélni,pont az ilyen rejtélyes hibák megelőzése miatt.
Naplózva
feherzoltan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



« Új hozzászólás #12493 Dátum: 2010.08.03 kedd, 15:49:42 »

Sziasztok!
Lenne itt egy komoly gond.
Láttam más MK I en régi escort XR3i alufelnit.Szereztem lefestettem hófehérre és bakker a féknyereg belelóg 1 kicsit.
A kérdésem az lenne mit lehet ilyenkor tenni?
Segítsetek!!!!!!köszönöm
Naplózva

2003 Mk III GHIA 2000 tdci facelift majdnem full
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #12494 Dátum: 2010.08.03 kedd, 15:54:54 »

Reszeld meg a féknyerget. eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12495 Dátum: 2010.08.03 kedd, 20:21:25 »

Sziasztok!
Lenne itt egy komoly gond.
Láttam más MK I en régi escort XR3i alufelnit.Szereztem lefestettem hófehérre és bakker a féknyereg belelóg 1 kicsit.
A kérdésem az lenne mit lehet ilyenkor tenni?
Segítsetek!!!!!!köszönöm

A féknyerget nyugodtan lehet egy kicsit igazgatni! Talán pont ugyan annál az RS felninél tettük mi is ugyan ezt két esetben, igaz az 96-os, majd később 98-as Escortnál volt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #12496 Dátum: 2010.08.04 szerda, 17:34:22 »

Hali! Az egyik ismerösömnek egy 95-ös 1,8 mondeoja van. Az a problémája h melegen leáll neki a kocsija, nincs alapjárata, hidegen a motor nem csinálja. Ez mitől lehet?
Naplózva
feherzoltan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



« Új hozzászólás #12497 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 10:32:47 »

A féknyerget nyugodtan lehet egy kicsit igazgatni! Talán pont ugyan annál az RS felninél tettük mi is ugyan ezt két esetben, igaz az 96-os, majd később 98-as Escortnál volt...

 worship +próbálom
Naplózva

2003 Mk III GHIA 2000 tdci facelift majdnem full
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12498 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 15:41:58 »

Hali! Az egyik ismerösömnek egy 95-ös 1,8 mondeoja van. Az a problémája h melegen leáll neki a kocsija, nincs alapjárata, hidegen a motor nem csinálja. Ez mitől lehet?

Diagnosztika!
Vmelyik jeladó bemondta az unalmast...
Így csak találgatni lehetne...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #12499 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 19:35:02 »

Köszi!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.