Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:50:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 [253] 254 255 256 257 258 259 260 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5253794 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #12600 Dátum: 2010.09.22 szerda, 09:07:24 »

Sziasztok!

Félve teszem fel a kérdést  Wink de hátha nem leszek nagyom leszólva.
Van 4 db. 165/70 R14-es szinte vadonat új téli gumim szerintetek föl merjem rakni az autóra, vagy inkább adjam el és kis (kb + 30000) beruházással vegyek rá való méretűt.

Köszönöm a válaszokat.

Hát szerintem azért elég durva! A gyári min. tervezettnél két mérettel kisebbet feltenni Huh?!!! Felelőtlenség! Hacsak nem forgalomtól elzárt területen szeretnéd használni. Mennyivel fog megnőni a fékutad adott esetben? És akkor ott van még a kanyarstabilitás. Ugyanabba a kanyarba amibe bementél 50-el, ott ezután 40-nél úgy fogsz kicsúszni, hogy te sem hiszed el. Ha lesz még utána lehetőséged egyáltalán elgondolkodni...

Én nem javaslom!

üdv.
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
igabor
Vendég
« Új hozzászólás #12601 Dátum: 2010.09.22 szerda, 09:16:13 »

Hát szerintem azért elég durva! A gyári min. tervezettnél két mérettel kisebbet feltenni Huh?!!! Felelőtlenség! Hacsak nem forgalomtól elzárt területen szeretnéd használni. Mennyivel fog megnőni a fékutad adott esetben? És akkor ott van még a kanyarstabilitás. Ugyanabba a kanyarba amibe bementél 50-el, ott ezután 40-nél úgy fogsz kicsúszni, hogy te sem hiszed el. Ha lesz még utána lehetőséged egyáltalán elgondolkodni...

Én nem javaslom!

üdv.
Isu


Na jó akkor beruházok  rinya.
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12602 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 20:56:38 »

Sziasztok!

Félve teszem fel a kérdést  Wink de hátha nem leszek nagyom leszólva.
Van 4 db. 165/70 R14-es szinte vadonat új téli gumim szerintetek föl merjem rakni az autóra, vagy inkább adjam el és kis (kb + 30000) beruházással vegyek rá való méretűt.

Köszönöm a válaszokat.

Fel ne tedd! (a kérdéssel nincs gond, inkább kérdezz, minthogy vmi veszélyes játékba kezdj!)
Hogy lehet ilyen hülyeségeket ajánlani... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12603 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 22:55:07 »

Fel ne tedd! (a kérdéssel nincs gond, inkább kérdezz, minthogy vmi veszélyes játékba kezdj!)
Hogy lehet ilyen hülyeségeket ajánlani... szomoru1
http://www.weltgumi.hu/valtomeret_szamologep.html
gyári méret pedig 185/60
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.23 csütörtök, 23:14:53 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12604 Dátum: 2010.09.24 péntek, 08:24:20 »

Fel ne tedd! (a kérdéssel nincs gond, inkább kérdezz, minthogy vmi veszélyes játékba kezdj!)
Hogy lehet ilyen hülyeségeket ajánlani... szomoru1
Hát,ha arra gondolok,hogy sokan addig járnak vészpóttal amíg le nem rohad...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12605 Dátum: 2010.09.24 péntek, 15:44:05 »


185/65R14
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Skylark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #12606 Dátum: 2010.09.25 szombat, 16:15:49 »

Sziasztok,
Egy kis segítségre volna szükségem.96os 2.0 Mk1 Mondeohoz az automata váltó és a hűtő között lévő csőből kellene nekem. Ez egy fémcső-gumicső-fémcső alkatrész aminek a fémcső rész lyukadt ki. ebből 2 db is van az autóban nekem a hosszabb kellene. Sajna a fém része lyukadt ki pont ott ahol a felfogató pöcök is van. Tulképp, ha a nyamvadt szerelő annak idején a helyére csavarozta volna akkor valszeg nem verődött volna szét az egész mivel le lett volna rögzítve Sad Tud valaki segíteni, hogy honnan tudnék szerezni egyet, esetleg ismertek valakit aki meg tudná ezt hjavítani, vagy ha már egyszer kilyukadt akkor inkább csere az egész? Van valakinek már tapasztalata ezzel a csővel? Le kell hozzá bontani a fél autót, hogy kiszedjem, vagy azért valamennyire hozzáférhető. Ha esetleg leszedem marha sok váltóolaj fog elfojni, vagy csak pár deci? Előre is köszi a segítséget,
Üdv,
Jani
Naplózva

1996 Mk1 2.0 Klíma, Tempomat, Automatából manuálissá alakított öszvér.
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #12607 Dátum: 2010.09.25 szombat, 19:55:45 »

Szia,

nezz korul a keres-kinal tajekan eloszor is, ott vannak bontos kollegak, akiket fel is tudsz hivni.

Udv

Sziasztok,
Egy kis segítségre volna szükségem.96os 2.0 Mk1 Mondeohoz az automata váltó és a hűtő között lévő csőből kellene nekem. Ez egy fémcső-gumicső-fémcső alkatrész aminek a fémcső rész lyukadt ki. ebből 2 db is van az autóban nekem a hosszabb kellene. Sajna a fém része lyukadt ki pont ott ahol a felfogató pöcök is van. Tulképp, ha a nyamvadt szerelő annak idején a helyére csavarozta volna akkor valszeg nem verődött volna szét az egész mivel le lett volna rögzítve Sad Tud valaki segíteni, hogy honnan tudnék szerezni egyet, esetleg ismertek valakit aki meg tudná ezt hjavítani, vagy ha már egyszer kilyukadt akkor inkább csere az egész? Van valakinek már tapasztalata ezzel a csővel? Le kell hozzá bontani a fél autót, hogy kiszedjem, vagy azért valamennyire hozzáférhető. Ha esetleg leszedem marha sok váltóolaj fog elfojni, vagy csak pár deci? Előre is köszi a segítséget,
Üdv,
Jani
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12608 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 17:20:02 »

Hát,ha arra gondolok,hogy sokan addig járnak vészpóttal amíg le nem rohad...
én olyan tagot is tudok, aki nyárival jár télen is, pedig sok minta nincs rajta  falbav
Naplózva
Robi8101
Vendég
« Új hozzászólás #12609 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 16:33:49 »


  Sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy '93-as,1.8b mondeoban merre találom az üzemanyagszűrőt? Előre is köszi a segítséget!!!!!! worship
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12610 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 17:07:26 »

  Sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy '93-as,1.8b mondeoban merre találom az üzemanyagszűrőt? Előre is köszi a segítséget!!!!!! worship

A tank mellett, azaz előtt a kocsi alatt. Ha alámész, rögtön megtalálod!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12611 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 19:38:45 »

A tank mellett, azaz előtt a kocsi alatt. Ha alámész, rögtön megtalálod!
A fölös körök végett,a jobb hátsó keréknél...
Naplózva
Robi8101
Vendég
« Új hozzászólás #12612 Dátum: 2010.10.05 kedd, 10:17:50 »

 Mindenkinek thx a segítséget!!!!!!!!!!!!!!!!!! eljen
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12613 Dátum: 2010.10.08 péntek, 23:07:23 »

Helló, mai nap egy MKI 2.5 V6 tulaja lettem Tongue Az autó 1995. októberi, automata, fedélzeti komputer, elektromos tetőablak, el. ablakok tükrök, tempomat. Gyári cd-s kazettás fejegység van benne viszont nincs rajta hang:S, mit lehet ezzel kezdeni, tulaj azt mondta a hátuljában lévő kábel nem érintkezik vagy ilyesmi. A fedélzeti komputer kijelzőn meg vannak halva a pixelek kiszeretném cserélni, MKII es kijelzője jó bele?Ha valakinek van MKI hez ilyen kijelző szóljon. Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.08 péntek, 23:58:33 írta Speedracer » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12614 Dátum: 2010.10.09 szombat, 08:50:54 »

Helló, mai nap egy MKI 2.5 V6 tulaja lettem Tongue Az autó 1995. októberi, automata, fedélzeti komputer, elektromos tetőablak, el. ablakok tükrök, tempomat. Gyári cd-s kazettás fejegység van benne viszont nincs rajta hang:S, mit lehet ezzel kezdeni, tulaj azt mondta a hátuljában lévő kábel nem érintkezik vagy ilyesmi. A fedélzeti komputer kijelzőn meg vannak halva a pixelek kiszeretném cserélni, MKII es kijelzője jó bele?Ha valakinek van MKI hez ilyen kijelző szóljon. Köszönöm
Isten hozott köztünk!A véhat ereje legyen Veled!(írd át az aláírásod....) Be lehet rakni kettesét is,de ronda mert más a műanyag formája.Próbálj meg bontottat találni.A másik lehetőség,hogy átépíted a műszerfal keretét kettesre az összes kapcsolóval együtt.Egyrészt megszűnik a széttörő szellőzőrácsok okozta gond,másrészt meg akkor kettes cuccot is bele tudod rakni (bár ez nem mindenkinek jön be,nekem tetszett,a mostani tulajnak is jobban tetszik mint az egyesé).Jópáran megcsinálták,köztük én is.Az automata váltót nem találom a legszerencsésebb megoldásnak...
Műszerfal átépítés után:
,
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 09:07:13 írta misi107 » Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12615 Dátum: 2010.10.09 szombat, 12:21:40 »

Isten hozott köztünk!A véhat ereje legyen Veled!(írd át az aláírásod....) Be lehet rakni kettesét is,de ronda mert más a műanyag formája.Próbálj meg bontottat találni.A másik lehetőség,hogy átépíted a műszerfal keretét kettesre az összes kapcsolóval együtt.Egyrészt megszűnik a széttörő szellőzőrácsok okozta gond,másrészt meg akkor kettes cuccot is bele tudod rakni (bár ez nem mindenkinek jön be,nekem tetszett,a mostani tulajnak is jobban tetszik mint az egyesé).Jópáran megcsinálták,köztük én is.Az automata váltót nem találom a legszerencsésebb megoldásnak...
Műszerfal átépítés után:

Majd meglátom nézek hozzá lehet müszerfalat de nincs kedvem megbontani jó ez, szellőzők mindegyik jó, automatával mi gond lehet?? Jelenleg egyesből kettesbe való váltáskor van egy enyhe rántás de nem számottevő szerintem, ezen kivül 3. 4. az rendben egyáltalán nem érezni hogy elváltja.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 13:50:31 írta Joe » Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12616 Dátum: 2010.10.09 szombat, 12:32:14 »

Gyári cd-s kazettás cucc van a kocsiban, müködnek bekapcsol lejátsza a cd t kazettát viszont hang nincs. Mit nézzek meg mitől lehet?? Valakinek ötlet??? A kazettás résznél van pluszban egy hangszóró kivezetéses kábel de az nem megy bele a fejegységbe mert más az alakja. MIért van kettő?

A képek:, , , ,
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 12:35:07 írta Speedracer » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12617 Dátum: 2010.10.09 szombat, 12:41:55 »

Majd meglátom nézek hozzá lehet müszerfalat de nincs kedvem megbontani jó ez, szellőzők mindegyik jó, automatával mi gond lehet?? Jelenleg egyesből kettesbe való váltáskor van egy enyhe rántás de nem számottevő szerintem, ezen kivül 3. 4. az rendben egyáltalán nem érezni hogy elváltja.
Az itteni tapasztalatok alapján nem egy pénztárca kímélő alkatrész ha behal.De ki tudja,ha nincs vele gond,annál jobb.Én mindenesetre csak kéziben gondolkozok.A cd tár elvileg az anyósülés alatt van.Nálam kettő helyen van toldva gyárilag.Egyszer az ülés alatt és egyszer a szőnyeg alatt-bár ez utóbbit nem tudom mi értelme.Talán ezeket nézd meg,hátha rossz.Ha netalán kellene újabb gyári rádió én szívesen megválok az enyémtől...a tárat eladtam,nálam tökéletesen működött,csak épp nem kell.A magnót meg ki se próbáltam,mert nincs mivel...
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12618 Dátum: 2010.10.09 szombat, 13:01:41 »

Az itteni tapasztalatok alapján nem egy pénztárca kímélő alkatrész ha behal.De ki tudja,ha nincs vele gond,annál jobb.Én mindenesetre csak kéziben gondolkozok.A cd tár elvileg az anyósülés alatt van.Nálam kettő helyen van toldva gyárilag.Egyszer az ülés alatt és egyszer a szőnyeg alatt-bár ez utóbbit nem tudom mi értelme.Talán ezeket nézd meg,hátha rossz.Ha netalán kellene újabb gyári rádió én szívesen megválok az enyémtől...a tárat eladtam,nálam tökéletesen működött,csak épp nem kell.A magnót meg ki se próbáltam,mert nincs mivel...
Hali, cd tár olyan nincsen az anyós ülés alatt:S
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12619 Dátum: 2010.10.09 szombat, 13:56:03 »

Hali, cd tár olyan nincsen az anyós ülés alatt:S

Mert MKI-ed van. Misi MKII-ről beszél...
A Tiédben egy 2007-es utóerősítős gyári fejegység van. Azaz a fej maga nem ad ki a hangszóróknak jelet, csak egy erősítetlent az erősítőnek, amit a kesztyűtartó alatt találsz az anyós lábánál.
Egy szürke dobozt keress.
Ha nagyon nincs kedved vele bajlódni, akkor szívesen elcserélem az egész cuccot a computer kijelzőre vigyor3.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12620 Dátum: 2010.10.09 szombat, 17:50:51 »

Mert MKI-ed van. Misi MKII-ről beszél...
A Tiédben egy 2007-es utóerősítős gyári fejegység van. Azaz a fej maga nem ad ki a hangszóróknak jelet, csak egy erősítetlent az erősítőnek, amit a kesztyűtartó alatt találsz az anyós lábánál.
Egy szürke dobozt keress.
Ha nagyon nincs kedved vele bajlódni, akkor szívesen elcserélem az egész cuccot a computer kijelzőre vigyor3.
Na,ezt én sem tudtam,köszönöm én is a felvilágosítást.Akkor lehet,hogy az erősítő halt be?
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12621 Dátum: 2010.10.09 szombat, 19:19:08 »

Mert MKI-ed van. Misi MKII-ről beszél...
A Tiédben egy 2007-es utóerősítős gyári fejegység van. Azaz a fej maga nem ad ki a hangszóróknak jelet, csak egy erősítetlent az erősítőnek, amit a kesztyűtartó alatt találsz az anyós lábánál.
Egy szürke dobozt keress.
Ha nagyon nincs kedved vele bajlódni, akkor szívesen elcserélem az egész cuccot a computer kijelzőre vigyor3.
Köszönöm szépen a felvilágosítást, megnézem ha nem boldogulnék megbeszéljük. Köszi
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12622 Dátum: 2010.10.09 szombat, 19:41:58 »

Na,ezt én sem tudtam,köszönöm én is a felvilágosítást.Akkor lehet,hogy az erősítő halt be?
Lehetséges, először is most voltam  kint, kikaptam a kesztyűtartót de ott semmi szürke doboz nincsen viszont hang már van de csak a cd-n az is úgy ha maxra teszem torzitva üvölt ha veszem lejjebb semmit nem változik a hangerő amikor 4es hangerőnél van csak akkor meg tiszta süket, ez a két véglet van vagy üvölt vagy nem szól.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12623 Dátum: 2010.10.09 szombat, 19:51:45 »

Lehetséges, először is most voltam  kint, kikaptam a kesztyűtartót de ott semmi szürke doboz nincsen viszont hang már van de csak a cd-n az is úgy ha maxra teszem torzitva üvölt ha veszem lejjebb semmit nem változik a hangerő amikor 4es hangerőnél van csak akkor meg tiszta süket, ez a két véglet van vagy üvölt vagy nem szól.
Akkor lehet,hogy pont az erősítő hiánya miatt ilyen? szomoru1
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12624 Dátum: 2010.10.09 szombat, 20:02:10 »

Akkor lehet,hogy pont az erősítő hiánya miatt ilyen? szomoru1
Nem tudom:S:S, tulaj szerint semmi gond nem volt vele, egy nem fordos cucc volt benne azzal azt mondta a volt tulaj hogy szólt szól is, de ezzel csak igy.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12625 Dátum: 2010.10.09 szombat, 20:34:25 »

Nem tudom:S:S, tulaj szerint semmi gond nem volt vele, egy nem fordos cucc volt benne azzal azt mondta a volt tulaj hogy szólt szól is, de ezzel csak igy.

A nem Fordos cucchoz át kellett kabelezni az egész autót, legalábbis az erősítőig. Asszem az erősítőhöz a fejtől csak a + megy el, és közös testen van a többi. Sajna csak halványak az emlékeim, de tutira nem megy el a fejtől az összes + -... Itt komolyabb munka lesz ebből... Azt az erősítőt egy az egyben ki kellett kerülniük új madzagokkal, hogy a hangszórók szóljanak...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12626 Dátum: 2010.10.09 szombat, 20:35:56 »

A nem Fordos cucchoz át kellett kabelezni az egész autót, legalábbis az erősítőig. Asszem az erősítőhöz a fejtől csak a + megy el, és közös testen van a többi. Sajna csak halványak az emlékeim, de tutira nem megy el a fejtől az összes + -... Itt komolyabb munka lesz ebből... Azt az erősítőt egy az egyben ki kellett kerülniük új madzagokkal, hogy a hangszórók szóljanak...
Biztosan szólt hallottam, azt nem tudom hogyan de ott a kábelekkel olyan gabalyodás van hogy kész.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12627 Dátum: 2010.10.09 szombat, 21:08:36 »

Biztosan szólt hallottam, azt nem tudom hogyan de ott a kábelekkel olyan gabalyodás van hogy kész.
Én azt javallom,hogy próbáld meg gyárira vissza alakítani.Nekem a piros ilyen volt,amikor vettem.Sőt,amikor a gyári rádiót kivettem belőle,akkor derült ki,hogy már a toldás toldásának a toldása van benne.Addig bontogattam visszafelé,amíg rá nem bukkantam a gyári madzagokra.Arra kötöttem rá az iso csatlakozókat és kész,le volt tudva az egész.Igaz erősítő és cd tár nem volt benne,de nem is kellett az sd/usb olvasó miatt.
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #12628 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 14:25:41 »

Nekem is rds 2007 es voot benne egy erősitővel a kesztyűtartó mögött. Így volt gyári.Most egy dvd-s fejegység van benne az eredeti erősítőre kötve ha jól emlekszek.
Biztosan szólt hallottam, azt nem tudom hogyan de ott a kábelekkel olyan gabalyodás van hogy kész.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12629 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 22:21:05 »

Helló, mekkora akkumulátor kell a 2.5 V6 os motorba??
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12630 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 08:07:16 »

Helló, mekkora akkumulátor kell a 2.5 V6 os motorba??
55 ah-s elég bele mint a többibe.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #12631 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 11:03:18 »

De a nagyobb akksi arányosan olcsóbb, a terhelése alacsonyabb és ezért lehet, hogy egy téllel tovább tart, akkor viszont már megérte a többletköltséget.

És ne legyen hiperszuper márkájú, felesleges.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12632 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 11:22:58 »

De a nagyobb akksi arányosan olcsóbb, a terhelése alacsonyabb és ezért lehet, hogy egy téllel tovább tart, akkor viszont már megérte a többletköltséget.

És ne legyen hiperszuper márkájú, felesleges.
Ok, köszönöm.
Naplózva
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #12633 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 19:10:16 »

hello érdeklödnék hogy cserélt e már valaki szélvédőt mk1 be?az enyémböl ki let szedve a füthető szélvédő de szeretnék bele rakni egyet csak az már 1997 -1998 mkba van és nem tudom hogy kompatibilis e!na meg még nem cseréltem és ha tudna valaki leírást azt megköszönném!Jelenleg hollandiába vagyok és ott találtam egy bontót,gyerekek mi minden kincs van ott!!!!!pl a szélvédő ami hibátlan 50 euro és hasonlo olcsoságok ,esetleg ha kellene valakinek valami akkor szoljon,decemberbe megyek haza és ezt azt eltudok vinni!

MOndeok hegyén hátán és jolnéznek ki a körülményekhez képest!!

Szoval ha valaki tud segitsen !

KÖszönöm előre is!!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12634 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 19:47:51 »

hello érdeklödnék hogy cserélt e már valaki szélvédőt mk1 be?az enyémböl ki let szedve a füthető szélvédő de szeretnék bele rakni egyet csak az már 1997 -1998 mkba van és nem tudom hogy kompatibilis e!na meg még nem cseréltem és ha tudna valaki leírást azt megköszönném!Jelenleg hollandiába vagyok és ott találtam egy bontót,gyerekek mi minden kincs van ott!!!!!pl a szélvédő ami hibátlan 50 euro és hasonlo olcsoságok ,esetleg ha kellene valakinek valami akkor szoljon,decemberbe megyek haza és ezt azt eltudok vinni!

MOndeok hegyén hátán és jolnéznek ki a körülményekhez képest!!

Szoval ha valaki tud segitsen !

KÖszönöm előre is!!

Cromax szerint ugyan az!
Kb 5eHuf a ragacs szett, viszont 8e-ért berakják. Nem érdemes vele házilag sztem...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #12635 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 19:52:54 »

Cromax szerint ugyan az!
Kb 5eHuf a ragacs szett, viszont 8e-ért berakják. Nem érdemes vele házilag sztem...
ez igaz, de itt hollandiába nincs ilyen  vagy horror ára van!
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #12636 Dátum: 2010.10.12 kedd, 18:28:02 »

Hello!

2 hónap szerelés után visszakaptam a szerelőtől a kocsit és most látom mennyi mindent kéne még csinálni rajta.
Tudja valaki,hogy lehet beszerezni vezérlő kábeleket MK1 első szériás motorhoz,ami a légszűrőtől indul és bármerre csatlakozik az kell.Eloxidálódott stb.
Meg elég hangos a motor,szerintem vagy a hangszigetelés már nem a legjobb vagy kipufogó cső lyukas elől.
Meg még egyéb apró dolgok kellene.Elakadásjelző kapcsoló piros burkolata,biztonsági öv alatti műanyag oszlop stb.Ilyeneket hol tudok beszerezni,lehetőleg ne drágán.
Még egy kérdés ha már ennyit kérdezek :vigyor3:Van értelme 5 sebességes váltót 6-ra kicserélni.Plussz pénz meg szerelés(idő),de 2L motor hátha kevesebbet fogyasztana,mert úgy tűnik ezzel kéne napi 80km munkába járnom,ami drága mulatság lenne.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12637 Dátum: 2010.10.12 kedd, 21:06:16 »

Hello!

2 hónap szerelés után visszakaptam a szerelőtől a kocsit és most látom mennyi mindent kéne még csinálni rajta.
Tudja valaki,hogy lehet beszerezni vezérlő kábeleket MK1 első szériás motorhoz,ami a légszűrőtől indul és bármerre csatlakozik az kell.Eloxidálódott stb.
Meg elég hangos a motor,szerintem vagy a hangszigetelés már nem a legjobb vagy kipufogó cső lyukas elől.
Meg még egyéb apró dolgok kellene.Elakadásjelző kapcsoló piros burkolata,biztonsági öv alatti műanyag oszlop stb.Ilyeneket hol tudok beszerezni,lehetőleg ne drágán.
Még egy kérdés ha már ennyit kérdezek :vigyor3:Van értelme 5 sebességes váltót 6-ra kicserélni.Plussz pénz meg szerelés(idő),de 2L motor hátha kevesebbet fogyasztana,mert úgy tűnik ezzel kéne napi 80km munkába járnom,ami drága mulatság lenne.

Bontott alkatrész ügyben keresd Szundit...
Biztos minden megoldható, de tutira olcsóbb lenne egy MKIII-at beszerezni, mint MKI-be 6-os váltót tenni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12638 Dátum: 2010.10.12 kedd, 21:21:49 »

Hello!

2 hónap szerelés után visszakaptam a szerelőtől a kocsit és most látom mennyi mindent kéne még csinálni rajta.
Tudja valaki,hogy lehet beszerezni vezérlő kábeleket MK1 első szériás motorhoz,ami a légszűrőtől indul és bármerre csatlakozik az kell.Eloxidálódott stb.
Meg elég hangos a motor,szerintem vagy a hangszigetelés már nem a legjobb vagy kipufogó cső lyukas elől.
Meg még egyéb apró dolgok kellene.Elakadásjelző kapcsoló piros burkolata,biztonsági öv alatti műanyag oszlop stb.Ilyeneket hol tudok beszerezni,lehetőleg ne drágán.
Még egy kérdés ha már ennyit kérdezek :vigyor3:Van értelme 5 sebességes váltót 6-ra kicserélni.Plussz pénz meg szerelés(idő),de 2L motor hátha kevesebbet fogyasztana,mert úgy tűnik ezzel kéne napi 80km munkába járnom,ami drága mulatság lenne.
két hónapig volt szerelőnél?
nem tudom milyen szerelő lehet az ilyen ...  nyes

lehet, hogy kényelmetlen a tömegközlekedés, de kevesebbe is kerül, valamint a munkáltató is jobban szereti fizetni
már persze ha nem valamilyen szakember vagy, akinek kell szerszám/egyéb miatt állandóan a kocsi
ekkora kasznit mozgatni erő kell, az meg energiabefektetés nélkül nem fog menni
lehet, hogy dízellel jobban járnál (vagy gázzal)
Naplózva
Fmiklos
Vendég
« Új hozzászólás #12639 Dátum: 2010.10.13 szerda, 14:13:11 »

Sziasztok!
95' benzines 1,6 mondeóm van. Alapjárati problémáim vannak néha.. így eljutottam a EGR elektromágnes ("Így csináld" című könyvben: elektronikus vákuumszabályzónak nevezett) szerkezetig. Úgy gondoltam van rajta két luk egy 2 pólusú elektromos csatlakozó , hogy a nevéből adódóan 12V-ot rákötve vagy összenyitja a két lukat, vagy nem. Innen megy egy gumicső az EGR szelephez, és mintha az EGR elektormágnes ha bekapcsol a gumicső vákumot visz az EGR-re és nyitja azt??? Kiszedtem az autóból rákapcsoltam a 12V-t de nem mozdult !! Franya talán meg van az alapjárati bajom oka.. futás a boltba.. nincs raktáron 18 eFt (OHH), irány a bontós 5 eFt kézbe . Hazavágtat és ez sem reagál a 12V-ra!!! most ez is rossz, vagy nem is ez a szerepe, nem is elektromosan vezérelt szelep??? Előre is köszi a segítséget.
 integet2
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #12640 Dátum: 2010.10.13 szerda, 15:58:04 »

Sziasztok!
95' benzines 1,6 mondeóm van. Alapjárati problémáim vannak néha.. így eljutottam a EGR elektromágnes ("Így csináld" című könyvben: elektronikus vákuumszabályzónak nevezett) szerkezetig. Úgy gondoltam van rajta két luk egy 2 pólusú elektromos csatlakozó , hogy a nevéből adódóan 12V-ot rákötve vagy összenyitja a két lukat, vagy nem. Innen megy egy gumicső az EGR szelephez, és mintha az EGR elektormágnes ha bekapcsol a gumicső vákumot visz az EGR-re és nyitja azt??? Kiszedtem az autóból rákapcsoltam a 12V-t de nem mozdult !! Franya talán meg van az alapjárati bajom oka.. futás a boltba.. nincs raktáron 18 eFt (OHH), irány a bontós 5 eFt kézbe . Hazavágtat és ez sem reagál a 12V-ra!!! most ez is rossz, vagy nem is ez a szerepe, nem is elektromosan vezérelt szelep??? Előre is köszi a segítséget.
 integet2

Szia!
Hát nem tudom, az EGR nem a vákumot szabályozza, hanem az elhasznált füstgázból vezet vissza a szívócsőbe egy keveset, de csak meleg motor esetén.

Amire gondolsz, az a tűzfalon van és az EGPD-szenzor lehet, két gumicső megy bele. A gumicsövek az EGR-szelephez vezető rézcsövecskén levő összelapítás két oldalán levő kiágazásokhoz csatlakoznak.

Amúgy az EGR-szelepet itt a klubban le szoktuk dugózni, de szerintem semmi változást nem okoz a lehelletnyi füstgáz visszavezetése.
Naplózva
Fmiklos
Vendég
« Új hozzászólás #12641 Dátum: 2010.10.13 szerda, 17:57:26 »

Nem az EGR amivel bajom van! Az EGR-be megy egy "vákumcső" (gondolom, hogy az nincs nagy rutinom), ez pedig a homloklezre rögzített 3 szerkentyű közül a középsőre van kötve (jobbra tőle van az EGPD-szenzor, balra egy másik mágnesszelep az tök jől működik kiszedve is). Ezt úgy találtam meg a leírásokban ("a rossz alapjárat könyve"),mint EGR mágnesszelep. Azért gondoltam, hogy ennek lenne a szerepe az EGR vezérlése a kettejük közötti vákumcsővel. 
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #12642 Dátum: 2010.10.13 szerda, 21:31:38 »

két hónapig volt szerelőnél?
nem tudom milyen szerelő lehet az ilyen ...  nyes

lehet, hogy kényelmetlen a tömegközlekedés, de kevesebbe is kerül, valamint a munkáltató is jobban szereti fizetni
már persze ha nem valamilyen szakember vagy, akinek kell szerszám/egyéb miatt állandóan a kocsi
ekkora kasznit mozgatni erő kell, az meg energiabefektetés nélkül nem fog menni
lehet, hogy dízellel jobban járnál (vagy gázzal)

A szerelő utcánkban lakik,jó fej,rendes,nem drága,mondeo-ja(mk1)van,csak nem csak ő csinálta kocsit,meg hengerfejes is volt+kábel köteget is át kellett nézni....Ha tudtok valakit ajánlani az nem lenne rossz,azért be vallom,de vele sincs gond,csak el van havazva munkával állandóan.
Ahol dolgozom,most több embert vettek fel és nincs elég céges kocsi.KOcsit nem tud venni a cég,főleg nem 3-4-et.Mivel messze is lakom tömegközlekedéssel 1,5-2 óra csak oda az út,nekem is jobb lenne kocsival közlekednem.Két kocsink van,a Mondeo és egy Fiesta,de az utobbival apukám jár vele dolgozni.
E85-öt még nem próbáltam nagyon tankolni bele,mert jön a hideg,kocsi sem 100%-os és elég bizonytalan ez az üzemanyag.
Amúgy nagy kocsi kell,vagy egy Van minimum a munkámhoz,mert legnagyobb létrával rohangálok nap mint nap és rengeteg szerszámmal.A cég meg 9,2L fiozet 100km-re egy 2L-es kocsira,ezért próbálkozok valamit spórolni ha lehetne.



Joe: KOllégám a mondeo-ba rakott egy 6 sebességes váltót és azt mondja nincs nagy változás.Nem éri meg szerinte sem.Igaz,neki chiptuning + egyebek és 1.8L->170Le eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12643 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 07:15:03 »

A szerelő utcánkban lakik,jó fej,rendes,nem drága,mondeo-ja(mk1)van,csak nem csak ő csinálta kocsit,meg hengerfejes is volt+kábel köteget is át kellett nézni....Ha tudtok valakit ajánlani az nem lenne rossz,azért be vallom,de vele sincs gond,csak el van havazva munkával állandóan.
Ahol dolgozom,most több embert vettek fel és nincs elég céges kocsi.KOcsit nem tud venni a cég,főleg nem 3-4-et.Mivel messze is lakom tömegközlekedéssel 1,5-2 óra csak oda az út,nekem is jobb lenne kocsival közlekednem.Két kocsink van,a Mondeo és egy Fiesta,de az utobbival apukám jár vele dolgozni.
E85-öt még nem próbáltam nagyon tankolni bele,mert jön a hideg,kocsi sem 100%-os és elég bizonytalan ez az üzemanyag.
Amúgy nagy kocsi kell,vagy egy Van minimum a munkámhoz,mert legnagyobb létrával rohangálok nap mint nap és rengeteg szerszámmal.A cég meg 9,2L fiozet 100km-re egy 2L-es kocsira,ezért próbálkozok valamit spórolni ha lehetne.



Joe: KOllégám a mondeo-ba rakott egy 6 sebességes váltót és azt mondja nincs nagy változás.Nem éri meg szerinte sem.Igaz,neki chiptuning + egyebek és 1.8L->170Le eplus2
e85-öt tankolhatsz bele 10-15 litert, a végösszegen érezni fogod a különbséget, a kocsi teljesítményén nem különösebben
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #12644 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 09:34:35 »

10-15 liter E85-től még nem lesz hidegindítási nehézség, viszont az autó nyomatékosabb lesz, egy sebességfokozattal, azaz ha eddig vissza kellett volna kapcsolni például 3. sebességfokozatba, most nem kell. A hangja is sokkal simább lesz a motornak, olyan mintha kapnál két újabb hengert   finom finom finom.

Másnak: bizony jó lenne a 6. sebesség, szerintem tűrhetetlen, hogy 5. sebességben a motor 3000-et pörög, 130-nál pedig 3900-at lehetne alacsonyabb fordulatszám, nyomaték még maradna. Persze ez autópályás haladáshoz kellene.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12645 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 12:05:48 »

10-15 liter E85-től még nem lesz hidegindítási nehézség, viszont az autó nyomatékosabb lesz, egy sebességfokozattal, azaz ha eddig vissza kellett volna kapcsolni például 3. sebességfokozatba, most nem kell. A hangja is sokkal simább lesz a motornak, olyan mintha kapnál két újabb hengert   finom finom finom.

Másnak: bizony jó lenne a 6. sebesség, szerintem tűrhetetlen, hogy 5. sebességben a motor 3000-et pörög, 130-nál pedig 3900-at lehetne alacsonyabb fordulatszám, nyomaték még maradna. Persze ez autópályás haladáshoz kellene.
Én a pirossal 40l etanol 20l benzin keverékkel jártam,semmi gond nem volt vele.Se indítási,se más,alsó fordulaton tényleg jobb volt,viszont 5e fölé nem volt értelme forgatni,mert ott elfogyott az erő.Gyakorlatilag városban teljesen megfelelt.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #12646 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 17:45:01 »

Helló. Olajat szeretném lecserélni a kocsiban. A véleményeteket kérném hogy most 5W30, 5W40, illetve 10W40 menjen bele. Mindenki mást mondott eddig. 220.000 km van a kocsiban elvileg. 1995. októberi 2.5 V6. Köszi
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12647 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 18:06:54 »

Helló. Olajat szeretném lecserélni a kocsiban. A véleményeteket kérném hogy most 5W30, 5W40, illetve 10W40 menjen bele. Mindenki mást mondott eddig. 220.000 km van a kocsiban elvileg. 1995. októberi 2.5 V6. Köszi
Bármelyik jó az 5w-ből.A gyári elsődlegesen 5w30,de nyáron jobb a 40.Nekem most is az van benne,szerintem a hengerfejezés után is az lesz.Szeged nem épp a hűvös éghajlatáról híres...A 10w-t meg felejtsd el.Ha esetleg tudni akarod,hogy ereszti-e az olajat v. tervezel tömítéscserét,akkor egy gyengébb minőségű olaj is mehet bele párezer km-re.Ha mást nem,egy motoröblítést érdemes megejteni,az STP motoröblítő nagyon jó.Viszont megvan az a hátránya,hogy az év(tizedek) alatt összegyűlt koszt,olajsarat a tömítések alól-közül is kiszedi,ergo minden résen jönni fog az olaj.Viszont egy új szintetikus olaj megcsinálja ugyanezt,csak hosszabb távon.
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #12648 Dátum: 2010.10.15 péntek, 07:33:00 »

10-15 liter E85-től még nem lesz hidegindítási nehézség, viszont az autó nyomatékosabb lesz, egy sebességfokozattal, azaz ha eddig vissza kellett volna kapcsolni például 3. sebességfokozatba, most nem kell. A hangja is sokkal simább lesz a motornak, olyan mintha kapnál két újabb hengert   finom finom finom.

Másnak: bizony jó lenne a 6. sebesség, szerintem tűrhetetlen, hogy 5. sebességben a motor 3000-et pörög, 130-nál pedig 3900-at lehetne alacsonyabb fordulatszám, nyomaték még maradna. Persze ez autópályás haladáshoz kellene.



Városban még jó lenne,de autópályán ki megy még manapság is 130-al? :eplus2:150-nél 4 ezer körül forog és az sok,2,5k milyen szuper lenne finom

E85 meg majd kipróbálom csak előtte még kicsit rendbe raktam volna a kocsit.De egy próbát megért,igaz a család már tankolt bele 50-50-be bele és semmit nem vettek észre.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12649 Dátum: 2010.10.15 péntek, 09:16:11 »

Bármelyik jó az 5w-ből.A gyári elsődlegesen 5w30,de nyáron jobb a 40.Nekem most is az van benne,szerintem a hengerfejezés után is az lesz.Szeged nem épp a hűvös éghajlatáról híres...A 10w-t meg felejtsd el.Ha esetleg tudni akarod,hogy ereszti-e az olajat v. tervezel tömítéscserét,akkor egy gyengébb minőségű olaj is mehet bele párezer km-re.Ha mást nem,egy motoröblítést érdemes megejteni,az STP motoröblítő nagyon jó.Viszont megvan az a hátránya,hogy az év(tizedek) alatt összegyűlt koszt,olajsarat a tömítések alól-közül is kiszedi,ergo minden résen jönni fog az olaj.Viszont egy új szintetikus olaj megcsinálja ugyanezt,csak hosszabb távon.

A gyári olaj mellett nincs olcsóbb, csak xarabb olaj! Ilyet ne ajánljunk senkinek.
Az STP helyett vannak jobb öblítők, amik használatakor elég az alapjárat.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 [253] 254 255 256 257 258 259 260 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.