panzer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12750 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:41:30 » |
|
a karterszuszogót cserélni tudod,máshogy nemigen lehet (kell?van új gumival együtt...)A t elemet le kell húzni,az is cserélendő.Az egr-t egyszerű,beindítod a motort és föléállsz,ritmikusan ki-kell kapcsolni,jellegzetes hangja van,de a membránt is láthatod mozogni.Ha nem,akkor vagy a vákumellátása rossz vagy a szelep.Legegyszerűbb dugózni és kész,nem lesz vele több gond.
Köszi holnap proba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
panzer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12751 Dátum: 2010.12.25 szombat, 08:53:16 » |
|
Sziasztok,nincs valakinek elfekvőben egy jobboldali indexburája szivesen átvenném.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12752 Dátum: 2010.12.25 szombat, 09:40:22 » |
|
Sziasztok,nincs valakinek elfekvőben egy jobboldali indexburája szivesen átvenném.
megnézem.egy biztos van,csak nem tudom melyik oldal.Az új utángyártott nem jó? (1500 ft a cromaxnál) A gyáriból az olcsóbb 5e ft,az se sok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
panzer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12753 Dátum: 2010.12.25 szombat, 10:13:33 » |
|
megnézem.egy biztos van,csak nem tudom melyik oldal.Az új utángyártott nem jó? (1500 ft a cromaxnál) A gyáriból az olcsóbb 5e ft,az se sok.
Ok köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Préti
|
|
« Új hozzászólás #12754 Dátum: 2010.12.25 szombat, 12:36:36 » |
|
Szia,neken is hasonló a problémám... A három ablaktörlőlapát majd 6000 volt.. Márkás! De jobban jártam volna a tesco gazdaságossal!,szerintem te is!Tavaly ősszel ott vett az exem,mondván jól van az is...megusztuk a 3-at max 2 E ből kát volt lecserélnem, mert még az is jobban törölt egy év után, mint a 3 hetes uj! Csak már kidobtam a blokkot! Javaslom hogy ha van türelmed vegyél bele külön gumit és cseréld ki Magad!megéri, én is azt tettem.Párszázból kijött!és sokkal jobb! Egyébként a lapát rugója elég erősen visszahuzza a lapátot, mert nekem ez is baj volt!Illetve szorult! Remélem tudott sokunk közül valaki segiteni.! Üdv : Jenő,Kellemes ünnepeket!
Kellemes Karácsonyt Mindenkinek! Szerdán hajlítottam napközben. Azóta garázsban (fűtetlen) állt a kocsi. Ma próba. Olyan, mintha a hajlítás visszaegyenesedett volna. Jövőhéten rászánok egy napot. Már gondolkoztam, hátha a rúgó gyenge és nem húz elég erősen? Azt is észrevettem, hogy állóhelyzetben máshogyan töröl, mint menetközben. Állóhelyzetben jobb. "Menetszél" elnyomhatja az üvegtől? Nem t'om. Most eszem a halat és a bejglit, és gondolkodom. Jövőhéten szerelek.
|
|
|
Naplózva
|
02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+ Múlt: 96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #12755 Dátum: 2010.12.25 szombat, 12:55:27 » |
|
Sziasztok! A hátsó ablaktörlő lapátom nem törli le teljesen az ablakot. Félkört kellene törölnie, de 10 és 2 óra között semmit nem töröl le. Mintha ott horpadt lenne az üveg, de nem az. A lapát vadi új, nem Tesco gazdaságos. Van ötletetek/megoldásotok, hogy mit csináljak vele? ha kopott a tengely amin forog, akkor szokott ilyet csinálni
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Miamidade
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12756 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 13:20:43 » |
|
Először is Boldog Karácsonyt mindenkinek!!! Egy nagyon fontos kérdésem és aggasztó problémám lenne!!! Mitől lehet az hogy beindítom a verdát, pöcre indul, majd felpörög a fordulatszám 1800ra kb.... ezt tartja egy darabig majd szépen amikor már melegszik a motor visszaesik 1000re.... majd szépen elindulok.... és 1 esben 2 esben néha 3 asban rángat és nem gyorsul csak ha benyomom a kuplungot majd felpörgetem a motort.... később már ez a dolog amikor már 1 órája járok vele elmúlik. mitől lehet??? . lehet hogy gyertya cserét kíván??? 93as 1,8 as 16V köszönöm segítségeteket
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.27 hétfő, 15:06:32 írta Miamidade »
|
Naplózva
|
|
|
|
panzer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12757 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 14:53:23 » |
|
Sziasztok nagyon amatőr kérdésem lenne,nem működik a szivargyujtóm nem találom a biztositékát az aksi mellettiben nincs. 1996 2.0 kombi
Köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12758 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 15:11:36 » |
|
Sziasztok nagyon amatőr kérdésem lenne,nem működik a szivargyujtóm nem találom a biztositékát az aksi mellettiben nincs. 1996 2.0 kombi
Köszi
műszerfal alatt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12759 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 15:12:49 » |
|
Először is Boldog Karácsonyt mindenkinek!!! Egy nagyon fontos kérdésem és aggasztó problémám lenne!!! Mitől lehet az hogy beindítom a verdát, pöcre indul, majd felpörög a fordulatszám 1800ra kb.... ezt tartja egy darabig majd szépen amikor már melegszik a motor visszaesik 1000re.... majd szépen elindulok.... és 1 esben 2 esben néha 3 asban rángat és nem gyorsul csak ha benyomom a kuplungot majd felpörgetem a motort.... később már ez a dolog amikor már 1 órája járok vele elmúlik. mitől lehet??? . lehet hogy gyertya cserét kíván??? 93as 1,8 as 16V köszönöm segítségeteket fél oldalt se kell visszaolvasni ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miamidade
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12760 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 15:21:02 » |
|
Köszönöm YOOCCOO !!!! Olvasgattam és láttam az előző bejegyzéseket. Csak mivel nem vagyok szerelő és még nem rendelkezem e téren tapasztalattal így nem tudom hol fogjak hozzá és mit nézzek először. a másik hogy mitől lehet az hogy a vízhőfok mérő mégsem mozdul csak néha emelkedik a normál mezőbe, de amúgy mindig a padlón fekszik....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12761 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 15:22:06 » |
|
Köszönöm YOOCCOO !!!! Olvasgattam és láttam az előző bejegyzéseket. Csak mivel nem vagyok szerelő és még nem rendelkezem e téren tapasztalattal így nem tudom hol fogjak hozzá és mit nézzek először. a másik hogy mitől lehet az hogy a vízhőfok mérő mégsem mozdul csak néha emelkedik a normál mezőbe, de amúgy mindig a padlón fekszik.... kábelhiba vagy rossz termosztát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miamidade
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12762 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 15:24:33 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12763 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 15:49:03 » |
|
elsődlegesen az a kérdés, hogy mi az, amit már cseréltél azóta, hogy hozzád került a kocsi amit mindig érdemes cserélni vásárlás után: gyertya, gyertyakábel, levegőszűrő, pollenszűrő, olaj, olajszűrő, benzinszűrő, vezérlés szíjai
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miamidade
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12764 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 15:56:29 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12765 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 16:37:25 » |
|
Ok köszi.
Megnéztem,csak a baloldali van meg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
panzer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12766 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 19:55:34 » |
|
Megnéztem,csak a baloldali van meg.
Sajnos! Akkor megrendelem a cromaxtol. KÖSZI
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
panzer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12767 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 19:57:06 » |
|
műszerfal alatt
Ok megnézem. A biztositék volt kimenve.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.27 hétfő, 21:43:21 írta panzer »
|
Naplózva
|
|
|
|
bartezz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
|
|
« Új hozzászólás #12768 Dátum: 2010.12.28 kedd, 16:57:01 » |
|
Hello!
A motor csatlakozása ugyanolyan automata és a manuális váltó esetében is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #12769 Dátum: 2010.12.28 kedd, 18:00:22 » |
|
Hello!
A motor csatlakozása ugyanolyan automata és a manuális váltó esetében is?
milyen motor és milyen csatlakozása?
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12770 Dátum: 2010.12.28 kedd, 18:14:07 » |
|
milyen motor és milyen csatlakozása?
szerintem váltót akar cserélni automatáról manuálisra, vagy fordítva
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
bartezz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
|
|
« Új hozzászólás #12771 Dátum: 2010.12.28 kedd, 18:30:53 » |
|
szerintem váltót akar cserélni automatáról manuálisra, vagy fordítva
Automata kocsiból a motort akarom átrakni manuális váltójú kocsiba.Gondolom a motor ugyanolyan,de a világ nem a logika alapján működik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miamidade
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12772 Dátum: 2010.12.28 kedd, 18:40:03 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #12773 Dátum: 2010.12.28 kedd, 18:47:57 » |
|
a dudád működik? mert egy biztosítékon van a kettő.
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
Miamidade
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12774 Dátum: 2010.12.28 kedd, 20:15:08 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Janika13
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12775 Dátum: 2010.12.28 kedd, 21:41:30 » |
|
sziasztok!Mk1 be a vízpumpát a vezérlés hajtja?érdemes cserélni a vezérmű szijjal együtt mert baja nincs!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lacus3
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12776 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:21:21 » |
|
sziasztok!Mk1 be a vízpumpát a vezérlés hajtja?érdemes cserélni a vezérmű szijjal együtt mert baja nincs!
A vizpumpa nincs a vezérlésbe de a cseréjéhez viszont lekell szedni a szijat ha úgyérzed kibir még 50-100-ezer kilométert akkor nemfontos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Janika13
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12777 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:43:12 » |
|
A vizpumpa nincs a vezérlésbe de a cseréjéhez viszont lekell szedni a szijat ha úgyérzed kibir még 50-100-ezer kilométert akkor nemfontos
miből tudom megállapítani hogy van e baja vagy érdemes e cserélni?öszintén szolva még nem volt cserélve
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12778 Dátum: 2010.12.29 szerda, 00:01:00 » |
|
A vizpumpa nincs a vezérlésbe de a cseréjéhez viszont lekell szedni a szijat ha úgyérzed kibir még 50-100-ezer kilométert akkor nemfontos
akkor azt mi hajtja? kismókus?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12779 Dátum: 2010.12.29 szerda, 00:03:04 » |
|
akkor azt mi hajtja? kismókus?
csak néha el ne felejtsék megetetni, mert különben megdöglik és nem fogja hajtani
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
lacus3
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12780 Dátum: 2010.12.29 szerda, 01:33:45 » |
|
akkor azt mi hajtja? kismókus?
Ugyanaz a laposzij ami a generátort de nevezhetjük kismókusnak is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lacus3
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12781 Dátum: 2010.12.29 szerda, 01:48:40 » |
|
miből tudom megállapítani hogy van e baja vagy érdemes e cserélni?öszintén szolva még nem volt cserélve
A szerelőd megmondja kell é cserélni nagyon nebonyolódj bele .a szijcserét pedig bizd arra aki megtudja álapitani jó é vagy nem a vizpumpa (a három görgőt úgy is kicseréli külömben nincs rá gari)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Apanya
|
|
« Új hozzászólás #12782 Dátum: 2010.12.29 szerda, 06:33:52 » |
|
linket tudsz hozzá adni?
köszi,
Szerk: megtaláltam. by Fusim
Benzinesen másképp szoktam a betanítást - szerintem így a tuti. Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne. (8km után lezáródik a program és azt használja az ECU) Tapasztalat szerint - Digitklímás MKII nél célszerű a klímát bekapcsolva tanítani - egyébként lesznek alapjárati gondok klímával vagy leáll)
Szia! /MK1 mondeo turnier 2.0 16 V/Dohc Én is megpróbáltam ezt a módszert! Nem tudom sikerült-e a mutatvány!, bár megy az autó! A harmadik rész, vagyis az 1250-en tartással volt gondom! nem tudtam ott tartani, vagy 1500,(vagy kicsit leijebb) de nem ment!Ugyanis ingadozott az alapjárat!sőt! volt olyan hogy az 1500-ös fordulatról egyszerüen leesett alapjáratra! Amugy minden uj! (gyertyák, kábelek...Ja és minden gyári!) Esetleg benzin? Bár a shell-nél tankoltam....Igaz mostanában nem vagyok megelégedve a benzinnel!Azt vettem észre, ha a lukoilnál tankolok visszább esik a fogyasztásom! Mindenesetre az autó jól szuperál!Szép egyenletes alapjárat, veszi a fordulatot,jól megy...stb.Bár csak tegnap csináltam,és csak a hazaérkezés,beállás volt a tapasztalat,talán várnom kellene egy két napot ,illetve járni kellene vele és utánna dicsérjem nyugtával a napot? Előre is köszönöm válaszod, Jenő.B.U.É.K!
|
|
|
Naplózva
|
1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
|
|
|
nemja
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12783 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 08:11:30 » |
|
Sziasztok! Lehet ,hogy a kérdésemet már megválaszoltátok , de olyan hosszú a topik, hogy nem találom benne. 2 éve vettem egy 1996 Mondeo MKI-et- 1.6 benzin . 90le-. Eddig hibátlanul szuperált! Most a hidegbe a következő a hibajelenség: Hideg inditáskor a motor felpörög 2000-es fordulatra/ eddig max 1500 ment/ , majd elejti a fordulatott és leáll. Az autó pöcre indul, csak sajnos ezt 10-15 megcsinálja. Utánna beáll az 1500 , majd melegedés után alapjáratra , és megy rendesen. Utánna olvasva amit megnéztem: lamba, hőfokjeladó a vezérlő felé/ műszerrel ellenőriztem jók/ . Alapjárati motor szabályzó kipucolva. Gyertyák rendben. "T" csatlakozó jó!, Mof vagy mi tiszta. Bármilyen ötletett tanácsot szívesen elfogadok! Köszönöm. Nemja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miamidade
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12784 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:00:24 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lacus3
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12785 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 14:55:14 » |
|
Ha olajat látsz annak a jele hogy a szelepfedél tömítésed megadtamagát mielőbb cseréld újra a tömitő csodapasztákat hagyd ki nemérnek semmit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miamidade
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12786 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 15:56:24 » |
|
1.8 as 16 v de nagyon sok olaj van körülötte hogy és miként cseréljem...vagy szerelőnél???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lacus3
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12787 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 16:06:09 » |
|
1.8 as 16 v de nagyon sok olaj van körülötte hogy és miként cseréljem...vagy szerelőnél??? [/quote Te is kitudod cserélni 10-es krowa kell és a tömités leszeded a szelepfedelet eltávolitod a régi maradványait be az új meghuzod és kész
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Miamidade
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12789 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 16:33:13 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miamidade
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12790 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 18:48:15 » |
|
Yooccoo Köszönöm mindenkori segítségedet. Mivel lakótelepen élek Csepel egy kis szegletében beállási lehetőségem nincs sajnos érdemes kint az utcán elvégezni ezt a munkát figyelembe véve a mínuszokat.... és a neten találtam szelepfedél tömítést.... http://www.cromax.hu/index.php?katid=41322232&termek_al_id=2953&katnev=1992.11.15-1998.05.15. ezt érdemes megvenni hozzá.....?***t nem akarok bele....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 18:57:09 írta Miamidade »
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12791 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 19:00:45 » |
|
az ilyen dolgokból gyárit érdemes, úgysem havonta kell venni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Préti
|
|
« Új hozzászólás #12792 Dátum: 2010.12.31 péntek, 08:01:10 » |
|
ha kopott a tengely amin forog, akkor szokott ilyet csinálni
Tegnap volt időm szerelni, és szinte jó lett. Leszedtem a kart. A tengelyhez közelebbi hajlítást, próbáltam az eredeti szögbe visszahajlítani. A tengelytől távolabbi hajlításon, egy kicsit még hajlítottam. A műanyag patentot -ami a lapátot tartja- jól átmozgattam, hogy ne szoruljon. A karban levő rugón állítottam, a két végén a rögzítő kampókat beljebb hajlítottam. A rugó végén van egy "hiányos" láncszemre emlékeztető "kampó, azt is egy kicsit összébb nyomtam. Köszönöm a sok-sok tanácsot! Boldog Új Évet Mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+ Múlt: 96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX
|
|
|
panzer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12793 Dátum: 2010.12.31 péntek, 08:07:00 » |
|
Sziasztok az autom 1996 mk1 2,0 benzin mondeo kombi egy kicsit feljebb kértem segitséget alapjárati problémákra és ti készségesen segitettetek de egy dolgot nem tartottam fontosnak megirni. Az auto motorgenerálon esett át gondolom az aksi egész idő alatt ki volt szedve,most olvastam erröl a "betanitásrol" ezt nekem is meg kellene csinálnom?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miamidade
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12794 Dátum: 2010.12.31 péntek, 09:00:20 » |
|
BUÉK Mindenkinek !!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Préti
|
|
« Új hozzászólás #12795 Dátum: 2011.01.01 szombat, 09:04:58 » |
|
Sziasztok az autom 1996 mk1 2,0 benzin mondeo kombi egy kicsit feljebb kértem segitséget alapjárati problémákra és ti készségesen segitettetek de egy dolgot nem tartottam fontosnak megirni. Az auto motorgenerálon esett át gondolom az aksi egész idő alatt ki volt szedve,most olvastam erröl a "betanitásrol" ezt nekem is meg kellene csinálnom?
Kérdezd meg a szerelődet, hogy megcsinálta-e, és ha nem -szerintem- csináld.
|
|
|
Naplózva
|
02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+ Múlt: 96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX
|
|
|
panzer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12796 Dátum: 2011.01.01 szombat, 09:34:12 » |
|
Kérdezd meg a szerelődet, hogy megcsinálta-e, és ha nem -szerintem- csináld.
Ok köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12797 Dátum: 2011.01.01 szombat, 11:19:08 » |
|
ha nem tanítod be, akkor is folyamatosan tanul
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
panzer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12798 Dátum: 2011.01.01 szombat, 17:17:25 » |
|
a karterszuszogót cserélni tudod,máshogy nemigen lehet (kell?van új gumival együtt...)A t elemet le kell húzni,az is cserélendő.Az egr-t egyszerű,beindítod a motort és föléállsz,ritmikusan ki-be kell kapcsolnia,jellegzetes hangja van,de a membránt is láthatod mozogni.Ha nem,akkor vagy a vákumellátása rossz vagy a szelep.Legegyszerűbb dugózni és kész,nem lesz vele több gond.
Ma végre tudtam egy kicsit szerelni az instrukciok alapján ledugoztam az egr-t és tuti lett az alapjárat de azért amikor a fékezésnél erösen dolgozik az abs akkor kb 750-ig leesik az alapjárat,nem tudom ez gond-e. Ha beinditom az autot és alapjáraton melegitem kb ménnyi idő alatt kell elérnie a hőfokmérönek az N betüt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mobula
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12799 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 12:52:02 » |
|
Sziasztok, felmerült bennem, hogy a központi vezérlő egység cseréjével és esetleg egy vezérlés-kábelköteg cseréjével javulhat szűnni nem akaró alapjárati hidegindítási problémám... Van-e valakinek tapasztalata e téren és ha esetleg cserélnék ilyen egységet, van rajta egy 4 betűs kód, ACHE, ABIT stb. Annak van jelentősége, vagy csak az évjáratra, motortípusra kell odafigyelni? Vagy?... Köszi Jahh és az Egr-t hogy kell "ledugózni"
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.02 vasárnap, 12:53:42 írta Mobula »
|
Naplózva
|
|
|
|
|