Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:15:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263009 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #12800 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 14:48:46 »

sziasztok  wave

Van valakinek tapasztalata hogy a régi Sierra cosworth belső RECARO üléseit belehet tenni egy 5 ajtós MK1 esbe.... hol lehetne jó állaptban beszerezni és kb mennyibe kerül???  worship worship worship worship

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12801 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 15:03:06 »

Sziasztok, felmerült bennem, hogy a központi vezérlő egység cseréjével és esetleg egy vezérlés-kábelköteg cseréjével javulhat szűnni nem akaró alapjárati hidegindítási problémám...
Van-e valakinek tapasztalata e téren és ha esetleg cserélnék ilyen egységet, van rajta egy 4 betűs kód, ACHE, ABIT stb. Annak van jelentősége, vagy csak az évjáratra, motortípusra kell odafigyelni? Vagy?...
Köszi
Jahh és az Egr-t hogy kell "ledugózni" Huh?
mielött ebbe belevágnál, keresnék más megoldást a problémákra, mert nem sok valószínűséget adok arra, hogy az ECU csere megoldja a gondodat...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #12802 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 15:54:01 »

Sziasztok, felmerült bennem, hogy a központi vezérlő egység cseréjével és esetleg egy vezérlés-kábelköteg cseréjével javulhat szűnni nem akaró alapjárati hidegindítási problémám...
Van-e valakinek tapasztalata e téren és ha esetleg cserélnék ilyen egységet, van rajta egy 4 betűs kód, ACHE, ABIT stb. Annak van jelentősége, vagy csak az évjáratra, motortípusra kell odafigyelni? Vagy?...
Köszi
Jahh és az Egr-t hogy kell "ledugózni" Huh?
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #12803 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 15:58:07 »


méresd meg a kompressziót sokmindent elárul a motorod állapotáról a motorvezérlő ritkán adjameg magát deha azkell nekem van kiszedve eggyeztetünk eljössz kipróbálhatod az é a baj
Naplózva
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #12804 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 16:22:53 »

Sziasztok, felmerült bennem, hogy a központi vezérlő egység cseréjével és esetleg egy vezérlés-kábelköteg cseréjével javulhat szűnni nem akaró alapjárati hidegindítási problémám...
Van-e valakinek tapasztalata e téren és ha esetleg cserélnék ilyen egységet, van rajta egy 4 betűs kód, ACHE, ABIT stb. Annak van jelentősége, vagy csak az évjáratra, motortípusra kell odafigyelni? Vagy?...
Köszi
Jahh és az Egr-t hogy kell "ledugózni" Huh?




Szia.

Nekem ugyan ez a problémám volt , gyertyákat és kábeleket cseréltem , majd szépen kitisztítottam a MAF ot..... most hidegben pöcre indul, felpörög 1500 ra majd 3-4 másodperc elteltével lemegy 1000 re és tartja is.... jobban húz a gép, nincs rángatás, és mintha kevesebbet is enne.
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #12805 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:00:02 »

Kösz minden ötletet, Maf-ot, igaz hogy bontottra, de cseréltem,tisztítottam...Hőjeladót cseréltem,lambdaszondát cseréltem, alapjárati motort cseréltem...T-elemet cseréltem, karter-szuszogót cseréltem. Gyertyákat,kábeleket cseréltem...Mégis többször lefullad alapjáraton, míg el nem éri az üzemi hőfokot. Mostanában 15 perc indítás,lefulladás, indítás, mire érdemes elindulnom, mert az első lámpánál lefulladna, ha előbb indulnék.Nem túl komfortos így...És olyan "dús" a kipufogó szag, hogy kellemetlen...Mit kell még csere-berélnem??? Autót?Huh?Huh???
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12806 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:19:36 »

Kösz minden ötletet, Maf-ot, igaz hogy bontottra, de cseréltem,tisztítottam...Hőjeladót cseréltem,lambdaszondát cseréltem, alapjárati motort cseréltem...T-elemet cseréltem, karter-szuszogót cseréltem. Gyertyákat,kábeleket cseréltem...Mégis többször lefullad alapjáraton, míg el nem éri az üzemi hőfokot. Mostanában 15 perc indítás,lefulladás, indítás, mire érdemes elindulnom, mert az első lámpánál lefulladna, ha előbb indulnék.Nem túl komfortos így...És olyan "dús" a kipufogó szag, hogy kellemetlen...Mit kell még csere-berélnem??? Autót?Huh?Huh???
egr?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12807 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:14:23 »

Kösz minden ötletet, Maf-ot, igaz hogy bontottra, de cseréltem,tisztítottam...Hőjeladót cseréltem,lambdaszondát cseréltem, alapjárati motort cseréltem...T-elemet cseréltem, karter-szuszogót cseréltem. Gyertyákat,kábeleket cseréltem...Mégis többször lefullad alapjáraton, míg el nem éri az üzemi hőfokot. Mostanában 15 perc indítás,lefulladás, indítás, mire érdemes elindulnom, mert az első lámpánál lefulladna, ha előbb indulnék.Nem túl komfortos így...És olyan "dús" a kipufogó szag, hogy kellemetlen...Mit kell még csere-berélnem??? Autót?Huh?Huh???
melyik hőjeladót cserélted?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #12808 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:58:47 »

Kösz minden ötletet, Maf-ot, igaz hogy bontottra, de cseréltem,tisztítottam...Hőjeladót cseréltem,lambdaszondát cseréltem, alapjárati motort cseréltem...T-elemet cseréltem, karter-szuszogót cseréltem. Gyertyákat,kábeleket cseréltem...Mégis többször lefullad alapjáraton, míg el nem éri az üzemi hőfokot. Mostanában 15 perc indítás,lefulladás, indítás, mire érdemes elindulnom, mert az első lámpánál lefulladna, ha előbb indulnék.Nem túl komfortos így...És olyan "dús" a kipufogó szag, hogy kellemetlen...Mit kell még csere-berélnem??? Autót?Huh?Huh???

Hibakód kiolvasással próbálkoztál már? (Tudom, hogy nincs 96-os gépben diag csati, de kiépíthető.)


Ui / Szerkesztés: tünetek alapján MAF hibára tippelek.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.02 vasárnap, 22:03:02 írta BPeter01 » Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #12809 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:23:52 »

Egy szerelő Dunakeszin próbálkozott hibakód kiolvasással, de nem sikerült, van valami csati a kormány alatt,talán az a diagnosztikai?? Egr-t még nem próbáltam, de most olvastam a "ledugózást" alant, csak nem tom, hogyan kell...A Maf-ot még újjal nem próbáltam, csak bontottal, ezért lehet, hogy télleg az a hunyó.
Már mind a két (alsó/felső) hőjeladót cseréltem...
Ezért gondoltam esetleg a vezetékekre is, vagy a vezérlő műszerre...Csak mivel mindennap használnom kell szinte, nem tudom otthagyni szerelőnél hosszabb időre, ezért próbálok a Ti segítségetekkel haladni...
Egyébként már jó ideje itt sokkal több okosságot olvastam, mint szerelőktől hallottam eddig...
Az egyik szerelő szerint pl.az a probléma, hogy "tuti leragad a hidrotőke"....
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.02 vasárnap, 22:26:41 írta Mobula » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12810 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 23:17:26 »

Egy szerelő Dunakeszin próbálkozott hibakód kiolvasással, de nem sikerült, van valami csati a kormány alatt,talán az a diagnosztikai?? Egr-t még nem próbáltam, de most olvastam a "ledugózást" alant, csak nem tom, hogyan kell...A Maf-ot még újjal nem próbáltam, csak bontottal, ezért lehet, hogy télleg az a hunyó.
Már mind a két (alsó/felső) hőjeladót cseréltem...
Ezért gondoltam esetleg a vezetékekre is, vagy a vezérlő műszerre...Csak mivel mindennap használnom kell szinte, nem tudom otthagyni szerelőnél hosszabb időre, ezért próbálok a Ti segítségetekkel haladni...
Egyébként már jó ideje itt sokkal több okosságot olvastam, mint szerelőktől hallottam eddig...
Az egyik szerelő szerint pl.az a probléma, hogy "tuti leragad a hidrotőke"....

kellene keresned egy klubtársat a közeledben, azonos motorral és a próba idejére kicserélni a maf-ot. kb 5 perc és ki tudjátok szűrni...
bár az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a legutóbb a maf hiba az egyik cimborámnál elég ingatag alapjáratot okozott...alapjárati motort akart már cserélni, de kicseréltük a maf-ot és kisimult az alapjárata...

a hőfok jeladót azért kérdeztem, mert elképzelhetőnek tartottam, hogy nem érzékel jól és ezért túl dúsít. írtad, hogy kb 15 percig vannak a tünetek...ezért gondoltam...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12811 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 21:52:08 »

Egy szerelő Dunakeszin próbálkozott hibakód kiolvasással, de nem sikerült, van valami csati a kormány alatt,talán az a diagnosztikai?? Egr-t még nem próbáltam, de most olvastam a "ledugózást" alant, csak nem tom, hogyan kell...A Maf-ot még újjal nem próbáltam, csak bontottal, ezért lehet, hogy télleg az a hunyó.
Már mind a két (alsó/felső) hőjeladót cseréltem...
Ezért gondoltam esetleg a vezetékekre is, vagy a vezérlő műszerre...Csak mivel mindennap használnom kell szinte, nem tudom otthagyni szerelőnél hosszabb időre, ezért próbálok a Ti segítségetekkel haladni...
Egyébként már jó ideje itt sokkal több okosságot olvastam, mint szerelőktől hallottam eddig...
Az egyik szerelő szerint pl.az a probléma, hogy "tuti leragad a hidrotőke"....


Vidd el Ford szervízbe, majd ott kiolvassák! Ennyit megér, mert csak a sötétben tapogatózol.
Ha a MAF szenzor csatiját lehúzod, akkor egyenetlen alapjáratnak kell lennie azonnal. Ha nem változik semmi, akkor hibás...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12812 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 21:53:37 »

Sziasztok! Lehet ,hogy a kérdésemet már megválaszoltátok , de olyan hosszú a topik, hogy nem találom benne.
 2 éve vettem egy 1996 Mondeo MKI-et- 1.6 benzin . 90le-. Eddig hibátlanul szuperált! Most a hidegbe a következő a hibajelenség:
Hideg inditáskor a motor felpörög 2000-es fordulatra/ eddig max 1500 ment/ , majd elejti a fordulatott és leáll. Az autó pöcre indul, csak sajnos ezt 10-15 megcsinálja. Utánna beáll az 1500 , majd melegedés után alapjáratra , és megy rendesen.
Utánna olvasva amit megnéztem: lamba, hőfokjeladó a vezérlő felé/ műszerrel ellenőriztem jók/ . Alapjárati motor szabályzó kipucolva. Gyertyák rendben. "T" csatlakozó jó!, Mof vagy mi tiszta.
Bármilyen ötletett tanácsot szívesen elfogadok!
Köszönöm.
Nemja

  

Te is olvastass hibakódot! Egy jó csomó érzékelő/jeladó okozhatja ezt a problémát...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #12813 Dátum: 2011.01.05 szerda, 11:46:42 »

Vidd el Ford szervízbe, majd ott kiolvassák! Ennyit megér, mert csak a sötétben tapogatózol.
Ha a MAF szenzor csatiját lehúzod, akkor egyenetlen alapjáratnak kell lennie azonnal. Ha nem változik semmi, akkor hibás...
Hidegen és melegen is ha lehúzom, tüneteket kell produkálnia? Ford szervizben ott kellene hagynom, mert valószínűleg csak hidegen tudják kiolvasni a hibakódot. Szervizben otthagyni pedig, az álmoskönyvek szerint drágaságot és sok ottfelejtett órát jelent ;-))))
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.05 szerda, 11:49:27 írta Mobula » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12814 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:20:18 »

Hidegen és melegen is ha lehúzom, tüneteket kell produkálnia?
igen
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12815 Dátum: 2011.01.05 szerda, 13:45:19 »

Hidegen és melegen is ha lehúzom, tüneteket kell produkálnia? Ford szervizben ott kellene hagynom, mert valószínűleg csak hidegen tudják kiolvasni a hibakódot. Szervizben otthagyni pedig, az álmoskönyvek szerint drágaságot és sok ottfelejtett órát jelent ;-))))

Hiba tárat olvasnak ki. Ha vmi rossz érték születik, akkor az megy a hibatárba, ami xszáz indítás után törlődik csak. Azaz bármikor viszed, annak ott kell lennie. Ha törlik a tárat, akkor kb 8 km után jön az első hibakód, ha van. Azt is szokták, hogy hibatár kiolvasás, majd ha nem egyértelmű (lehet, hogy vmi korábbi hiba miatt van benne vmi, ami orvosolva lett), akkor hibatár törlése, majd menni az autóval jó pár km-t, és újra kiolvasás...
Nekem is mindig így volt: kiolvastam, töröltem, majd tanítási módban nem állt le a motor. Kb 8km után, viszont újra produkálta a hibát, és a hibakód is visszajött...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
lóri2i
Vendég
« Új hozzászólás #12816 Dátum: 2011.01.05 szerda, 15:50:08 »


 
Sziasztok

Belső világítás hibával kapcsolatban kérdezek.
Ajtó nyitásra többnyire nem működik a belső világításom, és a lámpa jelző
bimm-bamm is néma egy ideje. Gondolom a kettő összefügg.
Viszont az a hiba fenn áll az anyósülés ajtó esetében is.
Igy az egyszerű ajtókapcsoló hibát kizárnám.
 Van valakinek tapasztalata ezen a téren?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12817 Dátum: 2011.01.05 szerda, 16:34:21 »


Sziasztok

Belső világítás hibával kapcsolatban kérdezek.
Ajtó nyitásra többnyire nem működik a belső világításom, és a lámpa jelző
bimm-bamm is néma egy ideje. Gondolom a kettő összefügg.
Viszont az a hiba fenn áll az anyósülés ajtó esetében is.
Igy az egyszerű ajtókapcsoló hibát kizárnám.
 Van valakinek tapasztalata ezen a téren?
A vezető bal lábánál,a borítás alatt találod a biztosítéktáblát.A bimm-bamm egy fekete kocka csak ki kell pattintani a helyéről.A biztosítékokat is nézd meg,fejből nem tudom melyik a ludas,de egyre vannak kötve.Előfordult már sokakkal,hogy a szemre jó biztosíték mégse volt jó.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #12818 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 09:28:39 »


Sziasztok

Belső világítás hibával kapcsolatban kérdezek.
Ajtó nyitásra többnyire nem működik a belső világításom, és a lámpa jelző
bimm-bamm is néma egy ideje. Gondolom a kettő összefügg.
Viszont az a hiba fenn áll az anyósülés ajtó esetében is.
Igy az egyszerű ajtókapcsoló hibát kizárnám.
 Van valakinek tapasztalata ezen a téren?

Szia,
nekem a bimm-bamm kimaradasnal a vilagitaskapcsolo volt a baj okozoja. A csatlakozojaban hajlamosak a labak korroziora es az igy keletkezett kontakthiba volt a felelos.
Elso korben nezd meg az ajtokapcsolokat, kezeld le alaposan wd40-el is akar, ha igy se megy es a biztositekokat is megnezted, akkor bontsd ki a lampakapcsolot es nezd meg a csatijat.

Udv!
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.06 csütörtök, 09:42:26 írta Csocso » Naplózva
Tiburi35
Vendég
« Új hozzászólás #12819 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 14:11:29 »

SEGÍTSÉG!!!
Hála isten betudtam lépni.De ha kilépek nem tudok belépni mert olyan h... vagyok,hogy elfelejtettem a jelszavam.Módosítani is akkor tudok ha tudom a régi jelszavam.Van Itt olyan aki tud ez ügyben segíteni?Huh??
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #12820 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 17:19:55 »

Egy abszurd ötletem támadt...Lehetséges, hogy az ékszíjfeszítő hibája/szorulása tud okozni alapjárat leállást hidegen?
Mert olyan furcsa "szorulós" hangja van, mikor lefullad...Oszt elmúlik idővel...Vagy ez nooormális??? ?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12821 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:05:45 »

SEGÍTSÉG!!!
Hála isten betudtam lépni.De ha kilépek nem tudok belépni mert olyan h... vagyok,hogy elfelejtettem a jelszavam.Módosítani is akkor tudok ha tudom a régi jelszavam.Van Itt olyan aki tud ez ügyben segíteni?Huh??
akkor regelj újra...én is jártam így.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12822 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:23:52 »

Egy abszurd ötletem támadt...Lehetséges, hogy az ékszíjfeszítő hibája/szorulása tud okozni alapjárat leállást hidegen?
Mert olyan furcsa "szorulós" hangja van, mikor lefullad...Oszt elmúlik idővel...Vagy ez nooormális??? ?
szerintem előbb szakadna el az ékszíj, mint leállítaná a motort...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12823 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:24:46 »

Egy abszurd ötletem támadt...Lehetséges, hogy az ékszíjfeszítő hibája/szorulása tud okozni alapjárat leállást hidegen?
Mert olyan furcsa "szorulós" hangja van, mikor lefullad...Oszt elmúlik idővel...Vagy ez nooormális??? ?
de lehet, hogy egy olaj cserét megérne a dolog...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12824 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:25:44 »


Sziasztok

Belső világítás hibával kapcsolatban kérdezek.
Ajtó nyitásra többnyire nem működik a belső világításom, és a lámpa jelző
bimm-bamm is néma egy ideje. Gondolom a kettő összefügg.
Viszont az a hiba fenn áll az anyósülés ajtó esetében is.
Igy az egyszerű ajtókapcsoló hibát kizárnám.
 Van valakinek tapasztalata ezen a téren?

Akkor mindkét ajtókapcsoló rossz.
A hátsók sem kapcsolják a belső világítást?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12825 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:53:37 »

szerintem előbb szakadna el az ékszíj, mint leállítaná a motort...

nálam is elfüstölt,bár akkor már mindegy volt...
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #12826 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 22:32:54 »

de lehet, hogy egy olaj cserét megérne a dolog...
Jahh, olajat cseréltem, igaz Ford 10W 40-es van benne...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12827 Dátum: 2011.01.07 péntek, 10:35:12 »

Jahh, olajat cseréltem, igaz Ford 10W 40-es van benne...

Kezdjél gyűjteni hidrotőkékre...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #12828 Dátum: 2011.01.07 péntek, 17:27:45 »

Kezdjél gyűjteni hidrotőkékre...
Próbáltam "vékonyabb" 5w 40-est is, de sok-sok forintomat ellubickolta így...Mert jó drága a szintetikus....Persze nem tom a hidrotőke mennyi ;-))))))

Ja és kipróbáltam a Maf lehúzást is és esküszöm, mikor nem volt fent, jobb lett az alapjárat nélküle.
Tehát valószínű, mindkét Maf-om kaka...
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.07 péntek, 17:29:31 írta Mobula » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12829 Dátum: 2011.01.08 szombat, 12:14:53 »

Próbáltam "vékonyabb" 5w 40-est is, de sok-sok forintomat ellubickolta így...Mert jó drága a szintetikus....Persze nem tom a hidrotőke mennyi ;-))))))

Ja és kipróbáltam a Maf lehúzást is és esküszöm, mikor nem volt fent, jobb lett az alapjárat nélküle.
Tehát valószínű, mindkét Maf-om kaka...
hidrotőkének 6-7e darabja és 16 van belőle ...
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #12830 Dátum: 2011.01.08 szombat, 13:10:21 »


Sziasztok

Belső világítás hibával kapcsolatban kérdezek.
Ajtó nyitásra többnyire nem működik a belső világításom, és a lámpa jelző
bimm-bamm is néma egy ideje. Gondolom a kettő összefügg.
Viszont az a hiba fenn áll az anyósülés ajtó esetében is.
Igy az egyszerű ajtókapcsoló hibát kizárnám.
 Van valakinek tapasztalata ezen a téren?

beső vill: nálam egyszerűen kiégett a belső vill. izzó  vigyor3
Naplózva

MKI 2.0i
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #12831 Dátum: 2011.01.08 szombat, 20:09:25 »

Üdv Mindenkinek! Lenne 1 kérdésem hozzátok! Az a helyzet hogy eltörött a kézifékkarom! Találtam 1 et a neten de az MKII-be való,nekem pedig MKI-em van! Jó lehet az a kar az én vasamba?
Köszi a segítséget!
Üdv!
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #12832 Dátum: 2011.01.08 szombat, 21:23:59 »

Üdv Mindenkinek! Lenne 1 kérdésem hozzátok! Az a helyzet hogy eltörött a kézifékkarom! Találtam 1 et a neten de az MKII-be való,nekem pedig MKI-em van! Jó lehet az a kar az én vasamba?
Köszi a segítséget!
Üdv!
Szerintem nincs külömbség!
Naplózva
lóri2i
Vendég
« Új hozzászólás #12833 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 16:58:51 »

nálam is elfüstölt,bár akkor már mindegy volt...

  Most volt időm foglalkozni vele.
 csak az anyósülés oldali ajtókapcsoló kacsolja a belső világítás
 megcseréltem a vezetőülés oldalival a kacsolót, a diagnózis ugyanaz.
 tehát a kapcsoló jó, mégis csak az anyósülésnél működik.

 Volt már valakinek ilyen hibája?
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #12834 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 17:08:51 »

  Most volt időm foglalkozni vele.
 csak az anyósülés oldali ajtókapcsoló kacsolja a belső világítás
 megcseréltem a vezetőülés oldalival a kacsolót, a diagnózis ugyanaz.
 tehát a kapcsoló jó, mégis csak az anyósülésnél működik.

 Volt már valakinek ilyen hibája?
CSISZOLD MEG A BALOLDALI GOMB AKAT A FESTÉKET A LYUK KÖRÜL HÚZD LE A KAPCSOLÓRÓL A VEZETÉKET ÉS A LECSISZOLT FELÜLETHEZ ÉRINTSD A SARUT A LÁMPÁNAK VILÁGITANI KELL!!!
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #12835 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 17:17:53 »

 :integet2:Ajtókapcsolók tesztelése:beülsz  ajtó becsuk hátsóablak fűtés gomb nyomvatart gyujtás rá ablak fűtés gomb elenged lehet az ajtókat nyitogatni ahol nincs hangjelzés a kapcsoló vagy az érintkezés tré
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12836 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 18:09:30 »

:integet2:Ajtókapcsolók tesztelése:beülsz  ajtó becsuk hátsóablak fűtés gomb nyomvatart gyujtás rá ablak fűtés gomb elenged lehet az ajtókat nyitogatni ahol nincs hangjelzés a kapcsoló vagy az érintkezés tré
minek ehhez mókolni?
világít a lámpa vagy nem, könnyű eldönteni
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12837 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 18:13:34 »

minek ehhez mókolni?
világít a lámpa vagy nem, könnyű eldönteni
nem mókolás az teee...
gondolom, az a gond, hogy nem tudja eldönteni, mi a hiba oka. a mi valószínűsítésünk szerint "csak" kapcsoló kontakt hiba, de ő nagyobb bibire gyanakszik. de ha egy oldalról már világít az istenadta, akkor a kontakt az esélyesebb.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lóri2i
Vendég
« Új hozzászólás #12838 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 13:23:35 »

nem mókolás az teee...
gondolom, az a gond, hogy nem tudja eldönteni, mi a hiba oka. a mi valószínűsítésünk szerint "csak" kapcsoló kontakt hiba, de ő nagyobb bibire gyanakszik. de ha egy oldalról már világít az istenadta, akkor a kontakt az esélyesebb.

 Kösz, kipróbálom a lehúzott sarut a kasznival.
 a fütéskapcsolós teszt nem megy, mert a bimm-bamm sem műkszik.
 A négy ajtóból csak az anyósra kapcsol a belső vil, és arra sem bimbammol.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12839 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 13:32:10 »

Kösz, kipróbálom a lehúzott sarut a kasznival.
 a fütéskapcsolós teszt nem megy, mert a bimm-bamm sem műkszik.
 A négy ajtóból csak az anyósra kapcsol a belső vil, és arra sem bimbammol.
bim-bammolós kütyüm van, ha kell. de előbb próbáld kiszűrni a hibát.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12840 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 15:55:03 »

Próbáltam "vékonyabb" 5w 40-est is, de sok-sok forintomat ellubickolta így...Mert jó drága a szintetikus....Persze nem tom a hidrotőke mennyi ;-))))))

Ja és kipróbáltam a Maf lehúzást is és esküszöm, mikor nem volt fent, jobb lett az alapjárat nélküle.
Tehát valószínű, mindkét Maf-om kaka...

Az meg a másik véglet.
A gyári ajánlás, és a miénk is egyben, amit már sok100X leírtunk az 5W-30!!!
Ezt most 5100HUF/5l- ért megveheted. Ez versenyár...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #12841 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 21:17:29 »

Wd-40es jó a MAF tisztíttáshoz?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12842 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 21:24:06 »

Wd-40es jó a MAF tisztíttáshoz?
NEM!!!!
csak olyan szer jó, ami maradéktalanul elpárolog...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12843 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:13:27 »

Wd-40es jó a MAF tisztíttáshoz?
a korában a carbcleaner ezer forint.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #12844 Dátum: 2011.01.11 kedd, 10:35:08 »

Az meg a másik véglet.
A gyári ajánlás, és a miénk is egyben, amit már sok100X leírtunk az 5W-30!!!
Ezt most 5100HUF/5l- ért megveheted. Ez versenyár...
Hol lehet ennyiért kapni?
Ennyiért talán megérné.
Csak annyi a gondom vele, hogy amíg a 10W40-ből 10e km alatt elfogyaszt 1 litert, addig az 5W-ből min. 3 litert. És mivel ez a drágább alapból, jóval többe jön ki. És annyival nem jobb, hogy ennyivel többet költsek csak olajra. Majd esetleg ha lesz annyi pénzem, hogy a HF-et feljavíttassam, majd utána rakok bele 5W30-at, amikor már nem eszi az olajat. Szerintem.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #12845 Dátum: 2011.01.11 kedd, 13:50:04 »

a korában a carbcleaner ezer forint.

oké, kösszi! worship
Naplózva
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #12846 Dátum: 2011.01.11 kedd, 17:23:55 »

Sziasztok

Következőt csináltam és csináltattam. hidegen az alapjáratom förtelem volt.... a szelepfedél tömítésem meg gallyra ment.... tehát cserélnem kellett.

Beállási lehetőségem nem volt így szakihoz fordultam.... 2000.- ért kicserélte előttem a tömítést amit vittem, szépen letisztított mindent, gyertyákat kábeleket, tehát minden szép lett.... majd csere..... vissza minden....
most pöcre indul, nincs alapjárati gebasz, rögtön 1000-1100 re megy és utána tartja az 1000 est. nem rángat és jobban húz....

Köszönöm mindenki segítségét!!!!!!!! worship worship worship
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12847 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:59:02 »

Hol lehet ennyiért kapni?
Ennyiért talán megérné.
Csak annyi a gondom vele, hogy amíg a 10W40-ből 10e km alatt elfogyaszt 1 litert, addig az 5W-ből min. 3 litert. És mivel ez a drágább alapból, jóval többe jön ki. És annyival nem jobb, hogy ennyivel többet költsek csak olajra. Majd esetleg ha lesz annyi pénzem, hogy a HF-et feljavíttassam, majd utána rakok bele 5W30-at, amikor már nem eszi az olajat. Szerintem.

XIII ker. Ha elérhető Neked, akkor írok többet is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
kisqupi
Vendég
« Új hozzászólás #12848 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 11:03:27 »

sziasztok.a lambdaszondám megadta magát.az lenne a kérdésem,milyet vegyek .gyári elég drága,a bosal-rol nem sok jót olvastam.esetleg gyári bontott?köszönöm.mk1-95-ös-1,8-benzin
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #12849 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 13:27:42 »

sziasztok.a lambdaszondám megadta magát.az lenne a kérdésem,milyet vegyek .gyári elég drága,a bosal-rol nem sok jót olvastam.esetleg gyári bontott?köszönöm.mk1-95-ös-1,8-benzin
http://mondeo.hu/index.php?topic=4517.0
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.