Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 01:17:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5264711 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 10:38:00 »

Nekem 14e+6e munkadíj volt!
Tudom, tudom, neked minden olcsóbb és éppen ezért jobb is, akárki akármit mond >:-(
 
:-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 11:29:00 »

Tudom, tudom, neked minden olcsóbb és éppen ezért jobb is, akárki akármit mond >:-(
 
:-)
Ménemkerstélmeg...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 12:22:00 »

Sziasztok!
A főoldalon megjelent egy cikk BPeter tollából, az mk1 hibakivillogtatásáról. Nekem a jelzett helyen nincs háromszögletű csati, viszont van a bal lábamnál a burkolat alatt. A kérdés: az az lenne?
üdv
nem V6-od van? nálam ugyanez a helyzet.A márkaszervizben 2eHUF-ért dugták rá a gépet...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 12:42:00 »

nem V6-od van? nálam ugyanez a helyzet.A márkaszervizben 2eHUF-ért dugták rá a gépet...
nem, zetec 2.0, '95.11., svájci
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 12:52:00 »

nem, zetec 2.0, '95.11., svájci
üdv
Ja és azt mondták, hogy oda ne dugdossak semmi féle izzót, ha jót akarok, bár pár kérdés után rájöttem, hogy gyakorlatilag nem igazán konyítanak az elektronikai oldalához a dolognak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 13:05:00 »

Sziasztok!
A főoldalon megjelent egy cikk BPeter tollából, az mk1 hibakivillogtatásáról. Nekem a jelzett helyen nincs háromszögletű csati, viszont van a bal lábamnál a burkolat alatt. A kérdés: az az lenne?
üdv
Rob: az lesz a csati. Van a motortérbe is jól edugva a vastag kábelkötegen ami az ecuból jön. De használd amit megtaláltál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 13:08:00 »

Ja és azt mondták, hogy oda ne dugdossak semmi féle izzót, ha jót akarok, bár pár kérdés után rájöttem, hogy gyakorlatilag nem igazán konyítanak az elektronikai oldalához a dolognak.
Kb. 2 hónapja írtam, hogy rendelek angliából olvasót meg aki szeretne szóljon veszek többet - senki nem kért. Azóta rég megjött Scorpiot is olvastam vele rendes dugó van rajta, járó motornál se gond használni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 13:38:00 »

Kb. 2 hónapja írtam, hogy rendelek angliából olvasót meg aki szeretne szóljon veszek többet - senki nem kért. Azóta rég megjött Scorpiot is olvastam vele rendes dugó van rajta, járó motornál se gond használni.
Misi! Annó néztem is a helyen amit megjelöltél, de az MK1 V6 nem volt -ha jól emlékszem- felsorolva a támogatott járművek listáján. A kormány alatti csati ha jól tudom 8 tűs és nem csak a ford használja, mert a bosch univerzális diagnosztáján is van ilyen csati, csak a ford ECU-val nem tud kapcsolatot teremteni. Ilyen csati van a tied műszeren is? Ja és még egy kérdés: EGR hibakódot úgy tudom több hibára is kijelez. Nem tudod melyek ezek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 13:50:00 »

Hibakiolvasas temajaban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 14:17:00 »

Misi! Annó néztem is a helyen amit megjelöltél, de az MK1 V6 nem volt -ha jól emlékszem- felsorolva a támogatott járművek listáján. A kormány alatti csati ha jól tudom 8 tűs és nem csak a ford használja, mert a bosch univerzális diagnosztáján is van ilyen csati, csak a ford ECU-val nem tud kapcsolatot teremteni. Ilyen csati van a tied műszeren is? Ja és még egy kérdés: EGR hibakódot úgy tudom több hibára is kijelez. Nem tudod melyek ezek?
Pillants be a "Diagnosztika" topicba ott van szó a 8-lábu csatiról meg olvasóról. A műszeremen 3 tüskés csati van csak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 14:26:00 »

Pillants be a "Diagnosztika" topicba ott van szó a 8-lábu csatiról meg olvasóról. A műszeremen 3 tüskés csati van csak.
kösz-kösz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 15:15:00 »

Rob: az lesz a csati. Van a motortérbe is jól edugva a vastag kábelkötegen ami az ecuból jön. De használd amit megtaláltál.
Az enyém meg 96.04 és van a kormány alatti, de a motortérben nem találtam :-( lehet, hogy van a kábelkötegen, eldugva?Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 15:18:00 »

Az enyém meg 96.04 és van a kormány alatti, de a motortérben nem találtam :-( lehet, hogy van a kábelkötegen, eldugva?Huh?
Bemérem neked ecutól hány centire van este.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 15:25:00 »

Bemérem neked ecutól hány centire van este.
Ki se bírom várni a reggelt :-) hátha ... köszi ... aztán majd felkutatom az ECU-t is 8-D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 22:36:00 »

Ki se bírom várni a reggelt :-) hátha ... köszi ... aztán majd felkutatom az ECU-t is 8-D
Megvan a kicsike. A motortéri fő kábelköteg ECU tól a nagy csatlakozóig elágazásokkal azon van. Fellelhetősége: a vezető oldalon a fékszervó és a légszűrőház között van egy nagy csatlakozó fekete és csavar fogja össze. A csatiba menő kábel azon része érdekes amilyikről leágazik MAF és léghőmérő kábele Meg kell keresni az első elágazást és az elágazás után kb 10-15 cm -re kell lennie a csatlakozónak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 22:44:00 »

Nekem 14e+6e munkadíj volt!
Kutyacsontot nem láttam sehol sem 6000 alatt, és a szilent is minimum ezer forint per darab. a munkadij lehet ilyen kevés hiszen van aki olcsóbban dolgozik. hol tudsz ilyen olcsó alkatrészt venni? :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2005.06.30 csütörtök, 23:02:00 »

Csak a kérdésben TDDI szerepelt, ami már igencsak alkalmas a száguldozásra! Ezt akartam érzékeltetni, hogy van egy olyan plusz élmény, amit meg kell érezni, és aztán nem lehet menekülni a megvétel elől. Ezt még sem egy 1,6 sem egy 1,8 MKI nem adja meg, amit az MKIII TDDI 280Nm-e nyújt...
 
Tisztelettel!
Most mondom mégegyszer és nem vitatkozni akarok
:-) de nem azt írtam, hogy száguldozni nem lehet hanem pörgetve száguldozni és ez szerintem igaz bármelyik Mondeora. Magyarul gyorsulhatsz a mondeoval, és mehetsz akár 240-is de nem csinálhatod azt vele mint a más autóval, hogy üveghangon jársz vele. Erre alkalmasabb más típusú autó mert nem 7000 feletti furdulatra tervezték a motorját. (valaki ezt szereti)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2005.07.01 péntek, 10:38:00 »

Kutyacsontot nem láttam sehol sem 6000 alatt, és a szilent is minimum ezer forint per darab. a munkadij lehet ilyen kevés hiszen van aki olcsóbban dolgozik. hol tudsz ilyen olcsó alkatrészt venni? :-)
6eHUF volt a négy szilent, és 4-4000HUF a két csont. Ez utóbbiból nem a gyárit vettem (Cromax), mert nincs olyan nagy különbség a kettő között. Azóta már 50ekm van bennük, és semmi hiba! A cserét az Esztergomi Ford csinálta(ők adták a szilentet.
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2005.07.01 péntek, 11:11:00 »

Most mondom mégegyszer és nem vitatkozni akarok
:-) de nem azt írtam, hogy száguldozni nem lehet hanem pörgetve száguldozni és ez szerintem igaz bármelyik Mondeora. Magyarul gyorsulhatsz a mondeoval, és mehetsz akár 240-is de nem csinálhatod azt vele mint a más autóval, hogy üveghangon jársz vele. Erre alkalmasabb más típusú autó mert nem 7000 feletti furdulatra tervezték a motorját. (valaki ezt szereti)
Engedd meg, hogy folytassuk, de szigorúan csak eszmecsere szinten. Ezen az oldalon nincs helye a vérengzős vitának, úgyhogy ne haragúdj ha olyannak tünök! (Scratch: ez egyébként kerékzaj is...;-)))
 
Vezettél már legalább 2001-es TDDI-t?
De a leírásodból kiderül, hogy nem vagy egy agresszív vezető, ellenben én igen, amire igencsak nem vagyok büszke. Dehát ami felénk a 10-es úton van, és aztán még Pest a belső sávban üdülő idiótákkal...
Én ha előzni akarok, akkor igencsak vissza kell váltani, és nem üveghangon, mert ez azért már komolyabb, szebb hangon műxik, de azért bele-bele pörög a 6000-be(4000 fölött kapcsol csak a felső vezérműtengely, így alatta még nincs igazán erő!). Sztem az a biztonságos, ha minél hamarabb beérsz, mint hogy várjad, hogy elhagyd az előzendő autó elejét. Na ez egy mai dízelnél már nemhogy nem szükséges, hanem nem is lehetséges. Hiába váltassz vissza, nem fogsz vele több erőt elérni, mert olyan alacsony tartományban van a nyomatékgörbéje, hogy magas fordulaton már eltünik az erő. Ez egy benzinesre igencsak nem mondhtó el, főleg, hogy még a 2,0-ás benzinesnek is csak 180Nm a nyomatéka a TDDI 280Nm-vel szemben. És akkor a TDCI-ről még nem is beszéltünk. Tehát egy mostani dízelre azt mondani, hogy nem versenyzésre termett, illetve, hogy az 1.6-ot nem kell pörgetni... Sztem meggondolatlan. Hangsúlyozom, hogy én agresszív vagyok az autóstársaimra visszavezethető okok miatt. Szolvákiában teljesen más a vezetési stíluom. Ott van olyan hogy vezetési morál...
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2005.07.01 péntek, 12:36:00 »

Engedd meg, hogy folytassuk, de szigorúan csak eszmecsere szinten. Ezen az oldalon nincs helye a vérengzős vitának, úgyhogy ne haragúdj ha olyannak tünök! (Scratch: ez egyébként kerékzaj is...;-)))
 
Vezettél már legalább 2001-es TDDI-t?
De a leírásodból kiderül, hogy nem vagy egy agresszív vezető, ellenben én igen, amire igencsak nem vagyok büszke. Dehát ami felénk a 10-es úton van, és aztán még Pest a belső sávban üdülő idiótákkal...
Én ha előzni akarok, akkor igencsak vissza kell váltani, és nem üveghangon, mert ez azért már komolyabb, szebb hangon műxik, de azért bele-bele pörög a 6000-be(4000 fölött kapcsol csak a felső vezérműtengely, így alatta még nincs igazán erő!). Sztem az a biztonságos, ha minél hamarabb beérsz, mint hogy várjad, hogy elhagyd az előzendő autó elejét. Na ez egy mai dízelnél már nemhogy nem szükséges, hanem nem is lehetséges. Hiába váltassz vissza, nem fogsz vele több erőt elérni, mert olyan alacsony tartományban van a nyomatékgörbéje, hogy magas fordulaton már eltünik az erő. Ez egy benzinesre igencsak nem mondhtó el, főleg, hogy még a 2,0-ás benzinesnek is csak 180Nm a nyomatéka a TDDI 280Nm-vel szemben. És akkor a TDCI-ről még nem is beszéltünk. Tehát egy mostani dízelre azt mondani, hogy nem versenyzésre termett, illetve, hogy az 1.6-ot nem kell pörgetni... Sztem meggondolatlan. Hangsúlyozom, hogy én agresszív vagyok az autóstársaimra visszavezethető okok miatt. Szolvákiában teljesen más a vezetési stíluom. Ott van olyan hogy vezetési morál...
 
Tisztelettel!
(Felvidék, kollega, Felvidék, bár a morált nem ismerem, nem tapasztaltam, a kerékzajt viszont arrafele igen ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2005.07.01 péntek, 12:49:00 »

Megvan a kicsike. A motortéri fő kábelköteg ECU tól a nagy csatlakozóig elágazásokkal azon van. Fellelhetősége: a vezető oldalon a fékszervó és a légszűrőház között van egy nagy csatlakozó fekete és csavar fogja össze. A csatiba menő kábel azon része érdekes amilyikről leágazik MAF és léghőmérő kábele Meg kell keresni az első elágazást és az elágazás után kb 10-15 cm -re kell lennie a csatlakozónak.
Kösz! Nyomozás indul :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2005.07.01 péntek, 13:42:00 »

Kösz! Nyomozás indul :-)
Írd meg, hogy megtaláltad -e. Ma délután én is megnézem, de én eddig a másik oldalon kerestem (a képből kiindulva)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2005.07.03 vasárnap, 08:40:00 »

Sziasztok!  
Valahol, valamikor, valakitől olvastam a légrugóról, de nem emlékszem már, hogy hol van. Aki tudja legyen szives mondja meg. Köszönöm. Győző
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2005.07.03 vasárnap, 20:56:00 »

6eHUF volt a négy szilent, és 4-4000HUF a két csont. Ez utóbbiból nem a gyárit vettem (Cromax), mert nincs olyan nagy különbség a kettő között. Azóta már 50ekm van bennük, és semmi hiba! A cserét az Esztergomi Ford csinálta(ők adták a szilentet.
 
Tisztelettel!
Akkor szerencséd volt, a legyen jó a kutya csontod, de nem feledd, nem mindegy hol megy az ember 50ezer Km Pesten vagy vidéken még a legrosszabb vidéki ut is jobb némi tulzással, mint a pesti utak nagyrésze. A szerelővel is szerencséd volt. Esztergom sajnos nekem messze van. Egy darabig remélem nem lesz rá gondom. Talán 2év múlva esedékes.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2005.07.03 vasárnap, 21:06:00 »

Hétvégén volta Hortobágyon mentem nyugis tempóban max 120-140Km/h között 450Km -ert a fogyasztásom 7,1 liter/100Km-rejött ki. Volt benne csúcsforgalom és 30 Km útépítés is. Jó ez a fogyasztás? Nekem jó de lehet ennél kevesebb is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2005.07.03 vasárnap, 21:41:00 »

Akkor szerencséd volt, a legyen jó a kutya csontod, de nem feledd, nem mindegy hol megy az ember 50ezer Km Pesten vagy vidéken még a legrosszabb vidéki ut is jobb némi tulzással, mint a pesti utak nagyrésze. A szerelővel is szerencséd volt. Esztergom sajnos nekem messze van. Egy darabig remélem nem lesz rá gondom. Talán 2év múlva esedékes.
Nekem a Delphi markaju utangyartott gumija mar most szetrepedt - majusban tettem fel. Remelem hajlandoak lesznek kicserlni masik markara, ugyanazt felrakni nem lesz sok ertelme.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2005.07.03 vasárnap, 21:42:00 »

Hétvégén volta Hortobágyon mentem nyugis tempóban max 120-140Km/h között 450Km -ert a fogyasztásom 7,1 liter/100Km-rejött ki. Volt benne csúcsforgalom és 30 Km útépítés is. Jó ez a fogyasztás? Nekem jó de lehet ennél kevesebb is?
Milyen motorod is van?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2005.07.03 vasárnap, 22:20:00 »

Hétvégén volta Hortobágyon mentem nyugis tempóban max 120-140Km/h között 450Km -ert a fogyasztásom 7,1 liter/100Km-rejött ki. Volt benne csúcsforgalom és 30 Km útépítés is. Jó ez a fogyasztás? Nekem jó de lehet ennél kevesebb is?
Az a lényeg hogy TE legyél elégedett a fogyival...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 04:47:00 »

Milyen motorod is van?
1.6os  és azért is kérdem mert, ha valami gond van a motorral akkor csak ebből tudom megállapítani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 05:06:00 »

Engedd meg, hogy folytassuk, de szigorúan csak eszmecsere szinten. Ezen az oldalon nincs helye a vérengzős vitának, úgyhogy ne haragúdj ha olyannak tünök! (Scratch: ez egyébként kerékzaj is...;-)))
 
Vezettél már legalább 2001-es TDDI-t?
De a leírásodból kiderül, hogy nem vagy egy agresszív vezető, ellenben én igen, amire igencsak nem vagyok büszke. Dehát ami felénk a 10-es úton van, és aztán még Pest a belső sávban üdülő idiótákkal...
Én ha előzni akarok, akkor igencsak vissza kell váltani, és nem üveghangon, mert ez azért már komolyabb, szebb hangon műxik, de azért bele-bele pörög a 6000-be(4000 fölött kapcsol csak a felső vezérműtengely, így alatta még nincs igazán erő!). Sztem az a biztonságos, ha minél hamarabb beérsz, mint hogy várjad, hogy elhagyd az előzendő autó elejét. Na ez egy mai dízelnél már nemhogy nem szükséges, hanem nem is lehetséges. Hiába váltassz vissza, nem fogsz vele több erőt elérni, mert olyan alacsony tartományban van a nyomatékgörbéje, hogy magas fordulaton már eltünik az erő. Ez egy benzinesre igencsak nem mondhtó el, főleg, hogy még a 2,0-ás benzinesnek is csak 180Nm a nyomatéka a TDDI 280Nm-vel szemben. És akkor a TDCI-ről még nem is beszéltünk. Tehát egy mostani dízelre azt mondani, hogy nem versenyzésre termett, illetve, hogy az 1.6-ot nem kell pörgetni... Sztem meggondolatlan. Hangsúlyozom, hogy én agresszív vagyok az autóstársaimra visszavezethető okok miatt. Szolvákiában teljesen más a vezetési stíluom. Ott van olyan hogy vezetési morál...
 
Tisztelettel!
Nem nem vezettem de mentem C3 Citroennel , meg 1.3-as ladám volt amivel ha menni akartam akkor akkor soha nem voltam 3500 as fordulat alatt a vége meg amjg mertem nyomni az 7000-es fordulat hozzátartozik a dologhoz rövidebb difi volt alatta mint a gyári. cserébe jobban gyorsult de többet fogyaztott
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 10:18:00 »

Írd meg, hogy megtaláltad -e. Ma délután én is megnézem, de én eddig a másik oldalon kerestem (a képből kiindulva)
Kerestem, van is ott egy csati, de nem üresen, szóval be van dugva oda valami. Lehet, hogy szét kell húzni a villogtatáshoz? Vagy nem azt találtam meg :-/ Misi?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 10:26:00 »

Kerestem, van is ott egy csati, de nem üresen, szóval be van dugva oda valami. Lehet, hogy szét kell húzni a villogtatáshoz? Vagy nem azt találtam meg :-/ Misi?
napu: kupak van benne piros fogantyűval? Azt ki kell venni tövénél pöcök megnyom és kihúz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 10:48:00 »

napu: kupak van benne piros fogantyűval? Azt ki kell venni tövénél pöcök megnyom és kihúz.
Olyanom nincs (nem találtam) csak a szemből jobb oldalfalon, de arr azt mondták, hogy az a spricnifűtés csatija !?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 10:51:00 »

Olyanom nincs (nem találtam) csak a szemből jobb oldalfalon, de arr azt mondták, hogy az a spricnifűtés csatija !?
Hétvégén gépészkedtem a kábelkorbáccsal este ha lesz időm fotózok egy képet róla. A légszűrő meg a fékszervó között egy csatid van vagy 3 kisebb?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 11:38:00 »

Akkor szerencséd volt, a legyen jó a kutya csontod, de nem feledd, nem mindegy hol megy az ember 50ezer Km Pesten vagy vidéken még a legrosszabb vidéki ut is jobb némi tulzással, mint a pesti utak nagyrésze. A szerelővel is szerencséd volt. Esztergom sajnos nekem messze van. Egy darabig remélem nem lesz rá gondom. Talán 2év múlva esedékes.
Ennek az 50e-nek több, mint a fele Bpest!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 12:02:00 »

Napu, Tomej!
 
Asszem, 95.10 től gyártott gépeknél valami köztes megoldás kell. Lacibá féle kiolvasó még nem, de a villogtatós meg már nem müxik vele...
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 12:28:00 »

Napu, Tomej!
 
Asszem, 95.10 től gyártott gépeknél valami köztes megoldás kell. Lacibá féle kiolvasó még nem, de a villogtatós meg már nem müxik vele...
Bye
Cit
Ennyit tudtunk eddig, hátha Misi meg a titok birtokában van ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 14:37:00 »

Napu, Tomej!
 
Asszem, 95.10 től gyártott gépeknél valami köztes megoldás kell. Lacibá féle kiolvasó még nem, de a villogtatós meg már nem müxik vele...
Bye
Cit
Hétvégén átnéztem a motorteret, de sajna be kell látnom, hogy nincs 3 tűs dugó, csak 2db 2 tűs. Egyébként az enyém '94.09-es. A múltkor akartam venni bele egy kábelkorbácsot, mert szokás szerint mállik a szigetelés, de nem ghia-ba való volt, de azon sem volt 3 tűs. Lehet, hogy a V6-bol eleve kihagyták?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 15:13:00 »

ma 19:00 után kicsivel otthon leszek és lefotografálom motorteret is, nekem kettő is van ott Smiley Meg a másik tartalék főkábelt. Ha motortérbe nem találtok akkor utastérbe lévő biztosítéktábla mellett szokott még lenni. A két dugaszos az FDS 2000 lesz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 15:53:00 »

ma 19:00 után kicsivel otthon leszek és lefotografálom motorteret is, nekem kettő is van ott Smiley Meg a másik tartalék főkábelt. Ha motortérbe nem találtok akkor utastérbe lévő biztosítéktábla mellett szokott még lenni. A két dugaszos az FDS 2000 lesz.
nekem is a bal lábamnál van! lehet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 19:39:00 »

Motortér
Vezető oldali csati
Normál csati MK1
Kábelköteg egy motorcsatis
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 19:42:00 »

Normál csati újra MK1
Kábelköteg egy motorcsatival újra
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2005.07.04 hétfő, 23:10:00 »

Hazaértem, berontottam a fényképezőért, előtúrtam kábelt, fótóztam, feltettem, normaidőre szerintem megvolt. Azt senki nem keresi a csatlakozóit Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2005.07.05 kedd, 08:05:00 »

Hazaértem, berontottam a fényképezőért, előtúrtam kábelt, fótóztam, feltettem, normaidőre szerintem megvolt. Azt senki nem keresi a csatlakozóit Sad
A kábelkorbácson ismerős az a csati! Megint megnézem. A tornyoknál semmi sincs az tuti. Lehet, hogy egy kicsit "bányászni kell", mert ahol megy a fényképen látható köteg oda a kezem nem fér be (pedig nem nagy).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2005.07.05 kedd, 09:02:00 »

Hazaértem, berontottam a fényképezőért, előtúrtam kábelt, fótóztam, feltettem, normaidőre szerintem megvolt. Azt senki nem keresi a csatlakozóit Sad
Sziasztok! megnéztem.:-(
Mk1 1.6osom van 94 12. hó sajnos nincs csati a motortérben csak a kormány alatt egy kis ajtó mögött. Azért majd megnézem jobban. Üdv Lala
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2005.07.05 kedd, 10:40:00 »

sziasztok!
 
Egy kérdésem lenne, remélem tudtok segíteni. Most volt újrafújva telibe a gépem. '94, 1.6, 5ajtós. A festő kibányászott 2 műanyag csövet a bal első sárvédő alól. Az egyik egy 60 centi hosszú, 6 cm átmérővel kb, a másik 15 centi 2 cm átmérővel. Egyiknek sincs lyuk a végén. Vasárnap nekiestem, hogy visszarakom, megkeresem a helyét. A légszűrőházra lehetett ráhúzni mind a kettőt alulról ugye. Mi ennek a lényege, értelme? Mi célt szolgál ez a kettő baszina? De tény, hogy jobban ugrik, hogy ráraktam ezeket.
Előre is köszi.
sziasztok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2005.07.05 kedd, 10:51:00 »

sziasztok!
 
Egy kérdésem lenne, remélem tudtok segíteni. Most volt újrafújva telibe a gépem. '94, 1.6, 5ajtós. A festő kibányászott 2 műanyag csövet a bal első sárvédő alól. Az egyik egy 60 centi hosszú, 6 cm átmérővel kb, a másik 15 centi 2 cm átmérővel. Egyiknek sincs lyuk a végén. Vasárnap nekiestem, hogy visszarakom, megkeresem a helyét. A légszűrőházra lehetett ráhúzni mind a kettőt alulról ugye. Mi ennek a lényege, értelme? Mi célt szolgál ez a kettő baszina? De tény, hogy jobban ugrik, hogy ráraktam ezeket.
Előre is köszi.
sziasztok.
rezonátorcsövek, onnan veszi ki a zokszigént
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2005.07.05 kedd, 10:54:00 »

rezonátorcsövek, onnan veszi ki a zokszigént
de hisz azok zárt csövek. egy-egy milis furat van a végükön. Van erről vhol vmi leírás esetleg. Szeretném megérteni a lényegét. Mert a zsigulin nem voltak ilyen "hülyeségek". mert nem elég neki, amit előlről szív?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2005.07.05 kedd, 11:19:00 »

de hisz azok zárt csövek. egy-egy milis furat van a végükön. Van erről vhol vmi leírás esetleg. Szeretném megérteni a lényegét. Mert a zsigulin nem voltak ilyen "hülyeségek". mert nem elég neki, amit előlről szív?
itt van 1 robbantott abra. A levegoszuronel az 1ik bemeno cso tutira a karter szellozes csove.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2005.07.05 kedd, 11:29:00 »

itt van 1 robbantott abra. A levegoszuronel az 1ik bemeno cso tutira a karter szellozes csove.
Ezer köszönet. Nekem a 6, és a 12-es volt leszedve róla. Esetleg olyan képed lenne, hogy az AGR hol van pontosan, mit kell lehúzni, hogy ne szívja a motor a kipufogógázzát, ne kormolja el mégjobban magát? Ha az "legugózza" az ember, vmi javulás érzékelhető a kocsin esetleg? Még egy kérdés. A folytószelep alattól tiszta korom (száraz, nem olajos) a leömlők. Hogy tudnám esetleg ezt úgy kitakarítani, hogy nem kellene megbontani a motort? Mert hát az a keresztmetszet szűkülés is csak vmi, nem?! Vmi csodaszer lenne-e vajon erre? vagy vmi okos módszer. Mert ezt a kormot gondolom az EGR miatt van ott?!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.