Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:07:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261699 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13150 Dátum: 2011.07.21 csütörtök, 22:46:13 »

Sziasztok!

Elvittem a vízhűtőmet kitakaríttatni. Nem volt vele semmi baj, de egy apróság feltűnt. A dízelbe való hűtő. A kérdésem, hogy csak azzal az egy felső kis kivezetéssel különbözik (le lett zárva) vagy van más is. A gondom mindössze annyi, hogy egyenletes tempónál is a venti hűti vissza és a menetszél nem boldogul vele. Ez mindenkivel így van ilyen meleg időben? Mert az OK, hogy városban és állás közben melegszik, de 90 és felette nekem ez fura. És a vízpumpa, termosztát új, szóval nem tudom mi lehet a gond. termosztátot kivettem akkor is csinálta...

Pocska   
át kellene nézned a ventilátor elektromos vezetékeit...
az első dolog ami eszembe jutott(ugyan baromságnak hangzik, de hallottam már ilyet), hogy a venti nem a megfelelő irányba tolja a levegőt ezért éppen a menetszél ellen dolgozik...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
ford4ever
Vendég
« Új hozzászólás #13151 Dátum: 2011.07.22 péntek, 00:41:20 »

Hali! Én most tervezem a mondeom alól kikapni a katit ! az lenne a kérdésem h többet enne-e a kocsi? ha nem akkor ki is kapom Cheesy nyes
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13152 Dátum: 2011.07.22 péntek, 08:05:43 »

Hali! Én most tervezem a mondeom alól kikapni a katit ! az lenne a kérdésem h többet enne-e a kocsi? ha nem akkor ki is kapom Cheesy nyes

Nekem most lett berakva 1 év után. Mindig mondják, hogy csökkentheti a fogyasztást ha bent van, de én nem vettem észre változást. Ugyan úgy megy és nem változott a fogyasztás sem.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13153 Dátum: 2011.07.22 péntek, 08:14:02 »

A ventim nem megy folyamatosan, kb 4-5 percenként kell bekapcsolnia és a normál tartomány legvégéből visszahűti a vizet (azt pillanatok alatt.) csak azt gondoltam, hogy 100 környékén már nincs szükség a ventire. 
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13154 Dátum: 2011.07.22 péntek, 08:45:49 »

A ventim nem megy folyamatosan, kb 4-5 percenként kell bekapcsolnia és a normál tartomány legvégéből visszahűti a vizet (azt pillanatok alatt.) csak azt gondoltam, hogy 100 környékén már nincs szükség a ventire. 

Nincs is. Ha menet közben is megy a venti, akkor ott kapcsolási probléma (elektromos) van.

Btw: honnan tudod 100-nál, hogy megy a ventid? Mert hallani biztos nem hallod.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13155 Dátum: 2011.07.22 péntek, 12:33:06 »

a vezetékeknél nézz körül nem e szigetelési próblémáid vannak. talán vezetékek össze érnek és ezáltal megy álandóan a venti.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13156 Dátum: 2011.07.22 péntek, 15:04:33 »

Sziasztok!

A másik klubba ti sem tudtok belépni?
Mi az oka?
Üdv!
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13157 Dátum: 2011.07.22 péntek, 15:06:43 »

Nincs is. Ha menet közben is megy a venti, akkor ott kapcsolási probléma (elektromos) van.

Btw: honnan tudod 100-nál, hogy megy a ventid? Mert hallani biztos nem hallod.

Hallani nem hallom viszont nézem a hőfokmutatóm! És mivel tudom, hol szokott bekapcsolni és menet közben látszik is mikor hűti vissza a vizet...ezért tudom, hogy bekapcsol. Aztán szépen felkúszik megint a hőfok oda, ahol megint bekapcsol és visszahűti. Csak gondoltam utazó tempónál nem kell a ventinek visszahűteni.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13158 Dátum: 2011.07.22 péntek, 15:08:21 »

a vezetékeknél nézz körül nem e szigetelési próblémáid vannak. talán vezetékek össze érnek és ezáltal megy álandóan a venti.

Nem megy állandóan a venti! Biztos én fogalmazok rosszul! A gond, hogy a ventinek kell utazó tempónál is visszahűtenie a vizet. Ezt nem tartom normálisnak...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13159 Dátum: 2011.07.22 péntek, 15:47:45 »

Hallani nem hallom viszont nézem a hőfokmutatóm! És mivel tudom, hol szokott bekapcsolni és menet közben látszik is mikor hűti vissza a vizet...ezért tudom, hogy bekapcsol. Aztán szépen felkúszik megint a hőfok oda, ahol megint bekapcsol és visszahűti. Csak gondoltam utazó tempónál nem kell a ventinek visszahűteni.
Van előtte légkondihűtő? Nincs az nagyon eltömődve?
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13160 Dátum: 2011.07.22 péntek, 15:51:41 »

Van előtte légkondihűtő? Nincs az nagyon eltömődve?

Van, erre már én is gondoltam! Kitakarítom ma és meglátjuk mi lesz.
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #13161 Dátum: 2011.07.22 péntek, 19:33:32 »

Sziasztok!Van itt valaki a Veszprém megyébe lakik,és ért MK1 -hez?Előre is köszi. worship
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13162 Dátum: 2011.07.22 péntek, 19:40:15 »

Sziasztok!Van itt valaki a Veszprém megyébe lakik,és ért MK1 -hez?Előre is köszi. worship
hát,astor balatonlellén...majdnem a szomszéd...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13163 Dátum: 2011.07.22 péntek, 19:44:09 »

hát,astor balatonlellén...majdnem a szomszéd...
szinte ott van veszprém mellett, csak át kell úszni a túloldalra Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13164 Dátum: 2011.07.22 péntek, 19:52:03 »

szinte ott van veszprém mellett, csak át kell úszni a túloldalra Smiley
ugyan miért?ott az autó,kellemes egyórás autókázás...
Naplózva
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #13165 Dátum: 2011.07.22 péntek, 22:33:33 »

Sziasztok! 96-os mk1 mondim van. Az érdekelne, hogy mennyire macerás meló a kuplung csere? A héten hazafelé az M7-esen 120-as tempónál előzés közben kicsit túl pörgött a motor. Valószínű csere lesz.Ha valakinek van tapasztalata vagy jó tanácsa megköszönném.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13166 Dátum: 2011.07.22 péntek, 22:45:39 »

szinte ott van veszprém mellett, csak át kell úszni a túloldalra Smiley
arról  nem is beszélve, hogy cukrász vagyok beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13167 Dátum: 2011.07.22 péntek, 22:47:16 »

Sziasztok! 96-os mk1 mondim van. Az érdekelne, hogy mennyire macerás meló a kuplung csere? A héten hazafelé az M7-esen 120-as tempónál előzés közben kicsit túl pörgött a motor. Valószínű csere lesz.Ha valakinek van tapasztalata vagy jó tanácsa megköszönném.
elég nagy...
ki kell pakolni a motorteret...
persze lehet a helyén is kísérletezni...de úgy még neccesebb...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #13168 Dátum: 2011.07.22 péntek, 22:50:36 »

de gondolom elég a váltót lehúzni?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13169 Dátum: 2011.07.22 péntek, 23:12:24 »

de gondolom elég a váltót lehúzni?
persze, de ezt akkor egyszerűbb, ha az egész bölcsővel együtt le van engedve a motortérből...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13170 Dátum: 2011.07.23 szombat, 07:32:17 »

Sziasztok! 96-os mk1 mondim van. Az érdekelne, hogy mennyire macerás meló a kuplung csere? A héten hazafelé az M7-esen 120-as tempónál előzés közben kicsit túl pörgött a motor. Valószínű csere lesz.Ha valakinek van tapasztalata vagy jó tanácsa megköszönném.
egy napos meló kb. motor váltó ki, váltó le, kuplugcsere, és vissza minden. dízlinél 9-től este 5-ig megcsináltam egyedül, és még ebédeltem is. a könyv nem ezt írja, de nekem nincs arra időm, hogy lefelé szedjem ki. sokkal egyszerűbb így
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13171 Dátum: 2011.07.23 szombat, 08:59:40 »

Sziasztok!

Még mindig nem jó az alapjáratom:-((
A gyújtótrafó hibája okozhat-e főleg hidegen dadogást alacsony vagy semmilyen alapjáratot?
Melegen már nem dadog és megy mint a barom.

Amiket cseréltem az elmúlt 1 évben.1 év alatt 2000km-ert mentem vele.
-lambda szonda
-Vákuum T-elem
-alapjárati motor
-Felső holtpont jeladó
-Gyertyák,gyújtókábelek
-MAF  is új

Ja és a hiba leírása:

Mivel legutóbb a MAF cseréjében láttam a megoldást,ezért kicseréltem,de megmaradt a hiba ugyanúgy.
Most reggel kíváncsiságból lehúztam a csatlakozóját reggel és úgy indítottam.
Mindenféle gáz rátartás nélkül megmaradt az alapjárat csak folyamatosan ingadozott olyan 700-850 között,de nem állt le.
Azt tudni kell,hogy ha rá van dugva a csatlakozó a MAF-ra akkor gáz nélkül hidegen leáll.
Azt is kipróbáltam hogy lehúzott csatlakozóval és ha rá van dugva a MAF-ra akkor is hidegen dadog és rángat az autó.
Kipróbáltam hogy kb 1300-1400-köré ha felpörgetem,akkor ott már nem dadog.
Melegen pedig a nagyon szépen megy és abszolút nem dadog csak akkor amikor megállok és
kb 30 másodpercnyi 900-as alapjárat után leesik a fordulat 500-ra.

Amik még nekem eszembe jutottak:

-Trafó
-EGR szelep mágneskapcsolója a tűzfalon
-Benzinpumpa,de akkor melegen sem kéne hogy menjen
-Vákuumcső
-Vezérműtengely jeladó

1 éve húzódik a dolog de már megőrülök tőle.
Várom a tanácsokat.

Köszi!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13172 Dátum: 2011.07.23 szombat, 13:09:44 »

az egr-t rendberaktad már?
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13173 Dátum: 2011.07.23 szombat, 14:28:22 »

először is nézzd meg az egr-t dugozd le ha még nincs. másodszor mérj v. méresd be az üza. nyomást a kocsin.  esetleg üza. szürő csere.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13174 Dátum: 2011.07.23 szombat, 15:07:21 »

nem akarlak zrikálni, de a probléma beírása után nem ártana a válaszokat el is olvasni...
az elmúlt alkalmakkor is kaptál egy valag választ, de vissza sem jöttél elolvasni őket.
a maf új volt, vagy bontott?
mert a leírásod alapján az is a kukába való.
fogyid milyen?
levegő hőmérséklet jeladód is lehet rossz, folytószelep poti is.
mert tuti a "szivató" nem végzi a munkáját. a kérdés csak az, hogy fals adat mitt, vagy rendellenes működés miatt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13175 Dátum: 2011.07.23 szombat, 15:34:55 »

a szívató is csak akkor tuddna dolgozni rendesen,ha volna elég nafta! ezért kellene kezdeni az üza.nyomás mérésével. azután cserélgetni dolgokat. ezt jártam én is végig, most tartok ott,hogy szürő csere lessz. mert a cserélt üza szivatyú sem vált be.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13176 Dátum: 2011.07.23 szombat, 15:37:14 »

az egr-t rendberaktad már?

Igazából nem.Már megvan a dugó hozzá tavaly óta.A héten mikor meg szabin voltam minden nap esett az eső.:-/
Kiszedem beáztatom nitroba,aztán ledugózom és visszateszem.Jövő héten valamelyik nap...
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13177 Dátum: 2011.07.23 szombat, 15:49:26 »

nem akarlak zrikálni, de a probléma beírása után nem ártana a válaszokat el is olvasni...
az elmúlt alkalmakkor is kaptál egy valag választ, de vissza sem jöttél elolvasni őket.
a maf új volt, vagy bontott?
mert a leírásod alapján az is a kukába való.
fogyid milyen?
levegő hőmérséklet jeladód is lehet rossz, folytószelep poti is.
mert tuti a "szivató" nem végzi a munkáját. a kérdés csak az, hogy fals adat mitt, vagy rendellenes működés miatt...

Én sem akarlak fikázni,csak nem tudom miről beszélsz.Én a másik club oldalon éltem a fórumos életet(amíg működött).Ide már nagyon régen nem írtam.
Ott viszont mindig megnéztem a válaszokat és reagáltam rájuk.Volt hogy kb 1 hétig semmi nem történt.
Tehát inkább ne menjünk bele ebbe az elolvasós szisztémába.
Ha elolvastad volna a fentebb írt válaszomat,akkor láthatnád,hogy a MAF teljesen új most.
A fogyasztás a gyertyák,kábelek és labda csere óta szépen lement.Most úgy tűnik hogy kíméletesen el lehet vele menni 9 literrel csak városban.
A fojtószelep potméter jó,mert hibakód villogtatás után visszaraktuk a gyárit és utána nem volt hiba.Mellesleg lehet tesztelni is hidegen.
Nos mint a másik oldalon említettem a benzinszűrő szinte új.Benzinnyomást nem mérettem,de az az utolsó amit meg fogok csinálni.
Ha az EGR okozhat alacsony alapjáratot hidegen,akkor valószínűnek tartom hogy az a baj neki.Ez ki fog derülni napokon belül.
Levegő hőmérséklet jeladó az egyik alkatrész ami valóban lehet még hibás.
Lehet tesztelni járó motornál vagy valamilyen módon?
Ha igen akkor azt is ki tudnám zárni....


Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13178 Dátum: 2011.07.23 szombat, 15:59:28 »

Egyébként ahogy néztem nem is egy drága dolog ez a levegő hőmérséklet jeladó.
Úgyhogy valszínűleg hétfőn veszek egyet.Akárhogy is de most már nagyon szűkül a kör...
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13179 Dátum: 2011.07.23 szombat, 16:45:37 »

az egr-nek nem sok köze van hozzá. mivel az enyém le van dugózva és hidegen még is ***. nálam tuti befutó a benzin nyomás hiánya. amit kicseréltél eddig végig jártam én is. de sok sikert!
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13180 Dátum: 2011.07.23 szombat, 17:12:23 »

Sziasztok!

A másik klubba ti sem tudtok belépni?
Mi az oka?
Üdv!
nekem be sem jön az oldal  rinya
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13181 Dátum: 2011.07.23 szombat, 18:21:01 »

nekem be sem jön az oldal  rinya
Leállt a szerver, folyamatban van a költöztetés az új tárhelyre. Elviekben a hét közepére megy újra. (mondom: elviekben))
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13182 Dátum: 2011.07.23 szombat, 19:29:35 »

Igazából nem.Már megvan a dugó hozzá tavaly óta.A héten mikor meg szabin voltam minden nap esett az eső.:-/
Kiszedem beáztatom nitroba,aztán ledugózom és visszateszem.Jövő héten valamelyik nap...
ha már kiszakadt a membrán, akkor azt hiába dugózod, nem lesz jó
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13183 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 00:35:38 »

Leállt a szerver, folyamatban van a költöztetés az új tárhelyre. Elviekben a hét közepére megy újra. (mondom: elviekben))
látom, addig máshol horgászol hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13184 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:27:11 »

ha már kiszakadt a membrán, akkor azt hiába dugózod, nem lesz jó

Hogyan lehet megállapítani hogy szakadt-e a membrán?
Ma kivettem,kitisztítottam és csináltam képeket róla.
A tengelye mozog,mert kipróbáltam.Nem láttam rajta egyébként lyukat.Már ha jó helyen keresgéltem..
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13185 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:42:22 »

Egyébként mivel nem megy hidegen 1 hengerem és a gyertyák,kábelek újak gyújtótrafóra gyanakszom,ami a dadogást illeti...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13186 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:43:57 »

Hogyan lehet megállapítani hogy szakadt-e a membrán?
Ma kivettem,kitisztítottam és csináltam képeket róla.
A tengelye mozog,mert kipróbáltam.Nem láttam rajta egyébként lyukat.Már ha jó helyen keresgéltem..

ahol a vákum húzza, ott szívd meg. ha tudsz rajta keresztül lélegezni, akkor kuka
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13187 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:46:39 »

ahol a vákum húzza, ott szívd meg. ha tudsz rajta keresztül lélegezni, akkor kuka

Azt a kicsi csövet szívtam ,ahova a vákuumcső megy és amikor megszívtam,akkor feljött a "tengely",amikor abbahagytam,akkor meg visszament alap állapotba.Akkor ezek szerint kuka...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13188 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:49:36 »

Azt a kicsi csövet szívtam ,ahova a vákuumcső megy és amikor megszívtam,akkor feljött a "tengely",amikor abbahagytam,akkor meg visszament alap állapotba.Akkor ezek szerint kuka...
ha folyamatosan tudod szívni, tehát nem mozgatja a mechanikát, akkor kuka
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13189 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:53:16 »

ha folyamatosan tudod szívni, tehát nem mozgatja a mechanikát, akkor kuka

Ja értelek.Csak egy bizonyos pontig tudom szívni,addig amíg felső állásba kerül.Ha eléri a maximum pontot,akkor nem lehet tovább szívni...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13190 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:54:03 »

Ja értelek.Csak egy bizonyos pontig tudom szívni,addig amíg felső állásba kerül.Ha eléri a maximum pontot,akkor nem lehet tovább szívni...
akkor jó eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13191 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:58:16 »

akkor jó eljen

Köszi szép! és a fentebb leírt alapjárat,dadogás,hengerkimaradással kapcsolatban mi a véleményed?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13192 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:59:48 »

Köszi szép! és a fentebb leírt alapjárat,dadogás,hengerkimaradással kapcsolatban mi a véleményed?
ahhoz annyira nem értek vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13193 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 16:01:10 »

Köszi szép! és a fentebb leírt alapjárat,dadogás,hengerkimaradással kapcsolatban mi a véleményed?

A lényeg annyi,hogy mielőtt kicseréltem a gyertyáimat és a kábeleket,borzalmas állapotban voltak.
Most már újak.
Viszont a hidegen való nagyfokú rángatás,de legfőképpen a dadogás,hengerkimaradás miatt arra gondolok,amit olvastam,hogy
a rossz kábelek gyertyák tönkre vágták a trafót.Ezért most nagyon hajlok afelé hogy azt kicseréljem...
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13194 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 16:40:06 »

A lényeg annyi,hogy mielőtt kicseréltem a gyertyáimat és a kábeleket,borzalmas állapotban voltak.
Most már újak.
Viszont a hidegen való nagyfokú rángatás,de legfőképpen a dadogás,hengerkimaradás miatt arra gondolok,amit olvastam,hogy
a rossz kábelek gyertyák tönkre vágták a trafót.Ezért most nagyon hajlok afelé hogy azt kicseréljem...

Akkor kérdezek mást.Cserélt már valaki gyújtótrafót?
Látom hogy 4 csavar fogja,de azon kívül hogy azokat kiszedem van még valami más,vagy egyszerűen cserélhető?
Köszönöm!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13195 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 18:21:56 »

Akkor kérdezek mást.Cserélt már valaki gyújtótrafót?
Látom hogy 4 csavar fogja,de azon kívül hogy azokat kiszedem van még valami más,vagy egyszerűen cserélhető?
Köszönöm!

Egyszerűen cserélhető!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13196 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 18:23:00 »

látom, addig máshol horgászol hehe
Olvasni szoktam szinte mindennap, csak nem írok. ...hacsak nem tudom a kérdésre a konkrét választ. De ugye nem baj?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13197 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 19:08:50 »

Olvasni szoktam szinte mindennap, csak nem írok. ...hacsak nem tudom a kérdésre a konkrét választ. De ugye nem baj?
pfff...
szerinted az én tisztem eldönteni, hogy mi a baj, meg mi nem?
odaát sem azért lettem kitiltva, mert nekem nem tetszett amit mások csinálnak, hanem egyeseknek nem tetszett, amit én hehe
de magasról tojok rá...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #13198 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:39:10 »

Sziasztok!
Elcsepegett a hűtővizem (most lett cserélve). A kiegyenlítő tartályban a MIN jelzés alatt van, de még a tartály alján van a szint.
A hely ahol csepeg, a hűtőből - ha szemből állok akkor- bal oldalt lent, jön ki egy gumi cső, és annak szinte a legalsó kanyarjában szivárog/csepeg.
A szerelő kb 15km-re van és itthon nincs akna. Ezért vhogy el kell juttatnom a gépet a szerelőig úgy, hogy addig ne főjön meg a motor.
Van vmi ötletetek, hogyan lehetne? Ragasszam körbe és km-ént álljak meg és töltsek utána?  Huh? Akna nélkül ezt lehet orvosolni?
Köszi,

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13199 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:45:22 »

Sziasztok!
Elcsepegett a hűtővizem (most lett cserélve). A kiegyenlítő tartályban a MIN jelzés alatt van, de még a tartály alján van a szint.
A hely ahol csepeg, a hűtőből - ha szemből állok akkor- bal oldalt lent, jön ki egy gumi cső, és annak szinte a legalsó kanyarjában szivárog/csepeg.
A szerelő kb 15km-re van és itthon nincs akna. Ezért vhogy el kell juttatnom a gépet a szerelőig úgy, hogy addig ne főjön meg a motor.
Van vmi ötletetek, hogyan lehetne? Ragasszam körbe és km-ént álljak meg és töltsek utána?  Huh? Akna nélkül ezt lehet orvosolni?
Köszi,



Öntsd fel maximumig, majd ülj be, indíts, adj gázt, engedd a kuplungot, és hajrá. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.