Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:52:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5253864 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13250 Dátum: 2011.08.02 kedd, 10:40:54 »

Holnap szabadnap.Akkor neki állok és kicserélem.Ahogy néztem még nekem sem okozhat problémát a csere.

Ha nincs összerohadva, akkor nem bonyolult. Rongy legyen nálad a kiszivárgó üa. felfogatására, csak 2 pöcköt kell összenyomni és ki is lehet húzni a csőből a szűrőt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13251 Dátum: 2011.08.02 kedd, 10:42:42 »

Ha nincs összerohadva, akkor nem bonyolult. Rongy legyen nálad a kiszivárgó üa. felfogatására, csak 2 pöcköt kell összenyomni és ki is lehet húzni a csőből a szűrőt.
ha a pöcök is úgy akarja ...
nekem mindenféle tisztítás meg olajzás ellenére sem jött szét, így kénytelen voltam roncsolni
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13252 Dátum: 2011.08.02 kedd, 10:47:35 »

ha a pöcök is úgy akarja ...
nekem mindenféle tisztítás meg olajzás ellenére sem jött szét, így kénytelen voltam roncsolni


Szép kilátások:-) Azért köszönöm a segítséget.Olvastam a cikket a cseréről.Remélem azért 2 év alatt(kb 2 éve volt cserélve)
nem rohadt annyira össze,hogy ne boldoguljak.Egyébként meg ha nem megy akkor elviszem a szerelőmhöz.
Minden egyes alkatrész cseréje után az elmúlt 1,5 évben vártam a javulást és mindig csalódnom kellett.
Holnap is várni fogom és ha egy 2000forintos alkatrész cseréje megoldja a bajaimat komolyan mondom hogy nem leszek mérges.
Inkább nyugtázom,hogy egy csomó minden új az autóban:-)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13253 Dátum: 2011.08.02 kedd, 10:58:09 »

ha a pöcök is úgy akarja ...
nekem mindenféle tisztítás meg olajzás ellenére sem jött szét, így kénytelen voltam roncsolni

Néha nekem is makacskodik, de jó szögből erőltetve eddig mindig lejött. Isten tartsa meg jó szokását. vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13254 Dátum: 2011.08.02 kedd, 12:02:04 »

Hamar teli lehet ám vágni! Egy kis E85 vagy injektortisztító, ami oldja  asok xart a tankban, néhány koppig kiürített tank és máris tele van szmötyivel a szűrő! Az a dolga.

Az eltömődöttnél mindegyik jobb, simán jó lesz az ugy., én is azzal járok.
én is folyamatosan csak az utángyártottat használom.semmi baj nincs vele.
Naplózva
csabi29
Vendég
« Új hozzászólás #13255 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:16:05 »

helló mindenkinek!!van egy jobbos lámpám (fél) ÉRDEKEL VALAKIT???meg MK1 hez (szedán 1994évi)hátsó üllés sor ülölap lemez.hátso könyöklö,ajtó kárpitok.pénz nemérdekel.csak egy szervó szivattyúnak a  tárcsálya,mk1 td-hez.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13256 Dátum: 2011.08.03 szerda, 12:27:32 »

Sziasztok!

Benzinszűrő cserélve,eredmény: semmi :-(((
Ugyanúgy dadog.Kezd elfogyni a türelmem.A pénzem meg már rég elfogyott.
Most megyek méretek kompressziót.Abból mi derül ki?
Milyen lehetőségek vannak és abból mire lehet következtetni?

Még valahol benzinnyomást akarok méretni....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13257 Dátum: 2011.08.03 szerda, 12:33:37 »

Még annyi érdekelne hogy egy egészséges 2.0-es mondeo motornak mennyi kompressziót kell produkálnia?
Köszönöm!
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13258 Dátum: 2011.08.03 szerda, 13:06:34 »

Amúgy valami furcsaság van a benzinszűrő körül.
Én az újat ugyanúgy tettem fel,ahogy a régi volt rajta.
Misi cikkje szerint nem mindegy a folyásirány.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5115.0

Viszont ha megnézem a szűrő egyik alján lávő permes részt,akkor a képhez képest az enyém pont fordítva van fent.
Lehet meg kellene cserélni? szomoru1
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13259 Dátum: 2011.08.03 szerda, 13:09:47 »

Amúgy valami furcsaság van a benzinszűrő körül.
Én az újat ugyanúgy tettem fel,ahogy a régi volt rajta.
Misi cikkje szerint nem mindegy a folyásirány.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5115.0

Viszont ha megnézem a szűrő egyik alján lávő permes részt,akkor a képhez képest az enyém pont fordítva van fent.
Lehet meg kellene cserélni? szomoru1

Sőt biztos!!!
Az áramlás irányát mutatja a rajta lévő nyil! Nem véletlenül. Ennek előre kell mutatnia...
Hajrá alá!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13260 Dátum: 2011.08.03 szerda, 13:13:34 »

Sőt biztos!!!
Az áramlás irányát mutatja a rajta lévő nyil! Nem véletlenül. Ennek előre kell mutatnia...
Hajrá alá!!!

Az ok,de akkor 2 éve a szerelőm is rosszul tette fel?Érdekes ez az egész.Na mindegy.Megyek most kompressziót méretni és akkor mondom,hogy fordítsák meg.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13261 Dátum: 2011.08.03 szerda, 13:21:28 »

a kompresszió mérés miért is?
csupán kíváncsiság?
mert igazólából a te panaszodra nem fog kiderülni a mérésből semmi.
ha kajálná az olajat, meg még egy csomó esetben indokoltnak látnám, de így nem értem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13262 Dátum: 2011.08.03 szerda, 13:27:33 »

a kompresszió mérés miért is?
csupán kíváncsiság?
mert igazólából a te panaszodra nem fog kiderülni a mérésből semmi.
ha kajálná az olajat, meg még egy csomó esetben indokoltnak látnám, de így nem értem...

Igazából már régebben is meg akartam méretni.Kíváncsi vagyok ja hogy mit mutat...

Na és a benzinyomás-ból mi derül ki?pl ha gyenge akkor biztos hogy benzinpumpa?
Injektorok szerintem jók mert nem eszik sokat egyáltalán....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13263 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:07:31 »

Igazából már régebben is meg akartam méretni.Kíváncsi vagyok ja hogy mit mutat...

Na és a benzinyomás-ból mi derül ki?pl ha gyenge akkor biztos hogy benzinpumpa?
Injektorok szerintem jók mert nem eszik sokat egyáltalán....
ha az üa. nyomás stabilan 2 baron van,akkor a pumpát elfelejtheted,mert jó.Ha lejjebb van,akkor lehet rossz a szabályzó vagy szökik a vákum de akkor már a rossz pumpa is szóba jöhet.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13264 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:51:16 »

ha az üa. nyomás stabilan 2 baron van,akkor a pumpát elfelejtheted,mert jó.Ha lejjebb van,akkor lehet rossz a szabályzó vagy szökik a vákum de akkor már a rossz pumpa is szóba jöhet.

Nos mérettem kompressziót.Egy házilagos mérővel csinálták,tehát pontos adatot nem tudok.
Minden hengerben egyforma 9,5 10 bar közötti kompresszió van.

Most felhívtam egy másik szakit.
A telefonban elmondtam neki a dolgokat és ő az alapján azt mondta hogy biztos hogy nem üzemanyag ellátás lesz a baja.
Este 6-kor viszem hozzá.Azt mondta,hogy ő  valszínűleg tudja mi a baj...
Ja a benzinszűrőt megfordítottuk...
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13265 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:52:41 »

ha az üa. nyomás stabilan 2 baron van,akkor a pumpát elfelejtheted,mert jó.Ha lejjebb van,akkor lehet rossz a szabályzó vagy szökik a vákum de akkor már a rossz pumpa is szóba jöhet.

A szabályzót lehet cserélni ha rossz?
A vákuum ami befolyásolja az üzemanyag ellátást az hol tud elszökni?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #13266 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:54:34 »

A szabályzót lehet cserélni ha rossz?
A vákuum ami befolyásolja az üzemanyag ellátást az hol tud elszökni?

A "motorok" topikban írtam egy kicsit, ezt:
Érdemes kipucolni az injektorokat. Szét kell szedni a csöveket a gyorscsatlakozónál és egy hosszú injekciós tűvel kell benyomni az anyagot az injektorsor felőli részbe. Utána összerakni, motort járatni, két-háromszor megismételni az eljárást, a maradékot meg beönteni a tankba.

Ennek hatására a motor lecsendesedett és 8 év után először voltak jók a kibocsátási értékek. Az lehet a magyarázat, hogy az eltömődött injektorok bejuttatják ugyan a benzint a hengerekbe, de a kevés benzin nem gyullad meg a szikrától és az elégetlen üzemanyag rongálja a katalizátort, növeli a fogyasztást és rontja a kibocsátást.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13267 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:22:17 »

Nos.Voltam a másik szerelőnél.
Beindítottam a motort és a szívótorokhoz fújta befelé a Berner hidegindítót.
Láss csodát a 600-as alapjárat szépen felment 900-ra.
Ezt elpróbáltuk jó párszor.Fújta a spray-t felment az alapjárat,abbahagyta lecsökkent.
Na mit szóltok?

Nem volt hideg a moci az tény,de melegen is azt csinálja,ahogy már leírtam,hogy kb 20-30 másodperc után leejti 600-ra az alapot.

Szóval arra jutottunk,hogy a szívósornál van tömítetlenség.Szerintem lehet szívósor tömítés konkrétan.
kb 1,5-2 éve próbáltam én levenni a szívósort,de nem ment és végül nem vettem le.Nem gondolom,hogy akkor rontottam el valamit,mert
utánna jó ideig még nem volt baja az autónak....

Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13268 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:54:40 »

"Ha fals levegőt szív a motor, az fokozatos benzinben való keverékelszegényedést okoz. Ez lehet egészen a karburátor fojtószelepétől, peremétől, a duplaszívós feltétek gumijaig és a hengerfejnél lévő csatlakozásokig bárhol. A fals levegőt egy hidegindító spay-vel lehet ellenőrizni. A csatlakozási helyekre alapjáraton járó motor mellett fujunk belőle kicsit. Ha valahol a fujás után azt tapasztaljuk, hogy kicsit emelkedett a fordulatszám, akkor ott van tömítetlenség!"

Ma is tanultam valamit:-)

Szerintem veszek holnap egy szívósor tömítést.Ha már meg lesz bontva,akkor legyen új a tömítés.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13269 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:57:57 »

"Ha fals levegőt szív a motor, az fokozatos benzinben való keverékelszegényedést okoz. Ez lehet egészen a karburátor fojtószelepétől, peremétől, a duplaszívós feltétek gumijaig és a hengerfejnél lévő csatlakozásokig bárhol. A fals levegőt egy hidegindító spay-vel lehet ellenőrizni. A csatlakozási helyekre alapjáraton járó motor mellett fujunk belőle kicsit. Ha valahol a fujás után azt tapasztaljuk, hogy kicsit emelkedett a fordulatszám, akkor ott van tömítetlenség!"

Ma is tanultam valamit:-)

Szerintem veszek holnap egy szívósor tömítést.Ha már meg lesz bontva,akkor legyen új a tömítés.
de azért karburátort ne keress... wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13270 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:58:11 »

előbb tutira be kellene határolni a szivárgás helyét.
a vákuum rendszer beli hiba is így reagál. ha valahol repedt a vákuum csöved stb...
addig ne vegyél szívósor tömítést, amíg nem tuti...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13271 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:20:12 »

de azért karburátort ne keress... wave


miért?? nyes eplus2 beka3
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13272 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:27:26 »

előbb tutira be kellene határolni a szivárgás helyét.
a vákuum rendszer beli hiba is így reagál. ha valahol repedt a vákuum csöved stb...
addig ne vegyél szívósor tömítést, amíg nem tuti...

Persze igazad van.Lehet hogy vákuumcső van széjjel repedve.Ki fog derülni....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13273 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:35:13 »

Sziasztok!

Ma levettem a szívódobozt és szétnéztem kicsit.
Van egy cső,ami nagyon ramatynak tűnik.Piros nyilakkal jelöltem a képen az útját.
A Trafó alatti T-idom-ból indul és elmegy végig bal oldalra lent és egy ilyen kis henger alakú valamibe fut bele.
Az kezemmel mutatom.
Ez a cső nagyon puha és szinte málik.
Ez is levegőt visz vagy milyen cső ez?
Mi az a kis fémhenger amibe bele fut?
Köszönöm!
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13274 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:35:37 »

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=50439#!50439-16
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13275 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:37:29 »

Nem pontosan azt  adja be a hülye,amit linkeltem de lent megtaláljátok a motorteres képet...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13276 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:37:49 »

Sziasztok!

Ma levettem a szívódobozt és szétnéztem kicsit.
Van egy cső,ami nagyon ramatynak tűnik.Piros nyilakkal jelöltem a képen az útját.
A Trafó alatti T-idom-ból indul és elmegy végig bal oldalra lent és egy ilyen kis henger alakú valamibe fut bele.
Az kezemmel mutatom.
Ez a cső nagyon puha és szinte málik.
Ez is levegőt visz vagy milyen cső ez?
Mi az a kis fémhenger amibe bele fut?
Köszönöm!
így Wink

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13277 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:40:10 »

Köszi szépen!Elmondhatnád hogyan is kell:-)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13278 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:45:10 »

Köszi szépen!Elmondhatnád hogyan is kell:-)
jobb klikk, kép megnyitása, utána másolod a címét, és beszúrod
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13279 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:48:33 »

jobb klikk, kép megnyitása, utána másolod a címét, és beszúrod
elméletileg az olyan bizbaszba megy be,ami megemeli az alapjáratot a szélvédőfűtés bekapcsolásakor (régebben-pár éve-ezt a választ kaptam) aztán ez hol működött hol nem.Gyakorlatilag autó válogatja,nekem az elsőben ment,a másodikban nem,a két véhatban megint működött/működik.Szóval köze van a vákumhoz,ha mállik a cső,az nem jó...sőt,egy málló vákumcső soha nem jó...
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13280 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:56:13 »

elméletileg az olyan biz***ba megy be,ami megemeli az alapjáratot a szélvédőfűtés bekapcsolásakor (régebben-pár éve-ezt a választ kaptam) aztán ez hol működött hol nem.Gyakorlatilag autó válogatja,nekem az elsőben ment,a másodikban nem,a két véhatban megint működött/működik.Szóval köze van a vákumhoz,ha mállik a cső,az nem jó...sőt,egy málló vákumcső soha nem jó...


Egyébként már a múltkor sem kaptam gyári vákuumcsövet az EGR-re.
Benzin csövet adtak és azt tettem a helyére.
Szerinted,szerintetek ki lehet váltani a többi vákuumcsövet is benzin csővel,vagy kérjek gyárit hozzá.Bár
Ezen már aztán egy darab azonosító szám nincsen.Olyan puha mint a rágó gumi.Egy vákuumcsőnek
pedig tartása kell hogy legyen....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13281 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:59:32 »


Egyébként már a múltkor sem kaptam gyári vákuumcsövet az EGR-re.
Benzin csövet adtak és azt tettem a helyére.
Szerinted,szerintetek ki lehet váltani a többi vákuumcsövet is benzin csővel,vagy kérjek gyárit hozzá.Bár
Ezen már aztán egy darab azonosító szám nincsen.Olyan puha mint a rágó gumi.Egy vákuumcsőnek
pedig tartása kell hogy legyen....
szerintem nyugodtan kicserélheted. én Festo csövet használtam a mienknél turbónyomáshoz, ez keményfalú, nem szívja össze a vákum. jah és 50 barig nyomásálló vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13282 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:41:37 »


Egyébként már a múltkor sem kaptam gyári vákuumcsövet az EGR-re.
Benzin csövet adtak és azt tettem a helyére.
Szerinted,szerintetek ki lehet váltani a többi vákuumcsövet is benzin csővel,vagy kérjek gyárit hozzá.Bár
Ezen már aztán egy darab azonosító szám nincsen.Olyan puha mint a rágó gumi.Egy vákuumcsőnek
pedig tartása kell hogy legyen....
szimpla gumicső is megteszi.Nekem a kékben összekötő gyanánt régi biciklipumpa tömlő szolgált,mert pont jó volt a belső átmérője...azzal sem volt semmi gond.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13283 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:44:54 »

Rendeltem szívósor tömítést.Holnap megyek érte.
Valami viszont nem tiszta.A cromaxnál van szívósor tömítés,(ezt rendeltem) és "szívósor tömítés hengerfejhez".
A második az nem maga a hengerfej tömítés,vagy hogy van ez?
Elnézést kérek a hozzá nem értésem végett,de érdekelne a dolog.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13284 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:46:38 »

Rendeltem szívósor tömítést.Holnap megyek érte.
Valami viszont nem tiszta.A cromaxnál van szívósor tömítés,(ezt rendeltem) és "szívósor tömítés hengerfejhez".
A második az nem maga a hengerfej tömítés,vagy hogy van ez?
Elnézést kérek a hozzá nem értésem végett,de érdekelne a dolog.
a szívósor a hengerfejre kapcsolódik általában vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13285 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:56:03 »

a szívósor a hengerfejre kapcsolódik általában vigyor3

Az rendben van,ennyit én is tudok,de nem a konkrét kérdésre válaszoltál:-)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13286 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:57:51 »

a szívósor a hengerfejre kapcsolódik általában vigyor3
neked ez kell:
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&1304&9900401&9900354&2&19&7&2&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|5|9|2|1

igaz,ez 1.8 mert erre emlékeztem,de ugyanaz a 2.0 is.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13287 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:04:21 »

Ha jól kapizsgálom akkor a szívócsonk alá való a szívosór tömítés.Ez nekem most 1.800.- lesz.
A Hengerfehez való szívósor tömítés pedig egy drágább cucc,aminek a cseréjéhez le kell venni a hengerfejet.

Ha azt mondom,hogy hengerfej tömítés az pedig a hengerfej és a blokk közé való tömítés?

Magyarul 3 különböző funkciójú tömítésről beszélek? Így hátha érthetőbben írtam le a dilemmámat:-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13288 Dátum: 2011.08.05 péntek, 08:17:06 »


Megkérhetlek arra, hogy vedd le az autódat a netről?! rinya
Gyönyörű... Ilyen színű volt az enyém is, és megszakad a szívem...

És még egy kérés: ha eladó lesz, akkor engem kell megkeresned először! nyes Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
akosjuhasz
Vendég
« Új hozzászólás #13289 Dátum: 2011.08.05 péntek, 09:29:54 »

Sziasztok,

Tegnap éjszaka hazafelé egyszer csak 90-ről 0-ra esett vissza a km órám. A megtett távolság számláló sem működik. Keresgéltem a fórumban de hasonló gonddal nem találkoztam. Valakivel fordult már ez elő? Merre keressem inkább a hibát?

Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #13290 Dátum: 2011.08.05 péntek, 09:38:16 »

nézd körbe a spirál környékét. lehet,hogy elszált.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13291 Dátum: 2011.08.05 péntek, 09:44:00 »

Sziasztok,

Tegnap éjszaka hazafelé egyszer csak 90-ről 0-ra esett vissza a km órám. A megtett távolság számláló sem működik. Keresgéltem a fórumban de hasonló gonddal nem találkoztam. Valakivel fordult már ez elő? Merre keressem inkább a hibát?

Köszönöm a válaszokat.
valszeg a processzor halt meg
Naplózva
akosjuhasz
Vendég
« Új hozzászólás #13292 Dátum: 2011.08.05 péntek, 11:39:42 »

nézd körbe a spirál környékét. lehet,hogy elszált.

A spirál-ra ránéztem, eléggé szarul néz ki kívülről. A borítás már egy két helyen lejött róla. Elképzelhető, hogy emiatt beszorult a spirál? Egyébként a fordulatszám mérőm működik.
Naplózva
akosjuhasz
Vendég
« Új hozzászólás #13293 Dátum: 2011.08.05 péntek, 11:40:20 »

valszeg a processzor halt meg

??
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13294 Dátum: 2011.08.05 péntek, 11:56:57 »

??
az órában lévő elektronika
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13295 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:01:36 »

Megkérhetlek arra, hogy vedd le az autódat a netről?! rinya
Gyönyörű... Ilyen színű volt az enyém is, és megszakad a szívem...

És még egy kérés: ha eladó lesz, akkor engem kell megkeresned először! nyes Wink

Légyszi hagy maradjon! worship
Köszönjük szépen a dicséretet!Nagyon jól esik.
Ha még nem regeltél,igazán feljöhetnél az oldalra.

Nem valószínű,hogy valaha is eladom.Ahogy mondani szoktam,ezek már csak többet fognak érni a koruk miatt,kevesebbet nem.
Viszont ha valami okból kifolyólag mégis eladnám,akkor neked szólok először Wink
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13296 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:13:20 »

Sziasztok,

Tegnap éjszaka hazafelé egyszer csak 90-ről 0-ra esett vissza a km órám. A megtett távolság számláló sem működik. Keresgéltem a fórumban de hasonló gonddal nem találkoztam. Valakivel fordult már ez elő? Merre keressem inkább a hibát?

Köszönöm a válaszokat.
és ha nem spirálos?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13297 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:15:20 »

Légyszi hagy maradjon! ...
Huh? fejvakaras
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13298 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:25:56 »

Légyszi hagy maradjon! worship
Köszönjük szépen a dicséretet!Nagyon jól esik.
Ha még nem regeltél,igazán feljöhetnél az oldalra.

Nem valószínű,hogy valaha is eladom.Ahogy mondani szoktam,ezek már csak többet fognak érni a koruk miatt,kevesebbet nem.
Viszont ha valami okból kifolyólag mégis eladnám,akkor neked szólok először Wink
el ne merd adni...
Naplózva
Dan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #13299 Dátum: 2011.08.05 péntek, 17:27:30 »


Aztaqu.... De gyönyörű. Gondolom újra lett fényezve, hogy ilyen szép.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.