Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:16:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263053 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13500 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:45:30 »

aszhem megtaláltam a hibát Cry Sad Ma mentem volna vele, de semmi pöffögött 1et 2őt de semmi, az istenért nem indult, lementem mérni 1 kompressziót... förtelmes 6-7-6-8 ien *** kompressziót sose láttam még, egyszerűen nem tudom elképzelni h enniyre koptt legyen, olaj fogyás semmi, 3ezer km van az olajba gyönyörű aranysárga, füst 0 nemhogy kék, mind a 4 gyertya gyönyörű barnára kiégve, egyszerűen nem értem ezt a rossz kompressziót,

csak abban reménykedek h a vezérlés körül lesz valami, ugye nagy tengelyvan benne, és most néztem h a 2 veztengely kerék között nagyon laza a szíj oan 1-2 centit lóg és uygebár itt nagyon feszesnek kéne lennie, tudom h ez már motor bibi lenne, de nyugtassatok meg h a motornak nincs nagy baja Sad
szerintem meg nem kell, hogy ott feszesebb legyen.
az enyémen is kb ennyire volt feszes és teljesen rendben volt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13501 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:48:39 »

Vagy nagyon béna a szerelőm vagy nem tudom mi van,de képzeljétek el,hogy hiába cserélt ki egy vákuumcsövet
és a injektor kábelkötegét,a kocsi majdnem hogy használhatatlan!Rosszabb mint volt.Melegen is olyan hangja van mint egy subaru-nak.
bugyborékol és hihetetlenül dadog.
Ja és hogy érezzem a törődést,miközben mentem a másik szerelőhöz egyszer csak elment a fék.
Mint a mesében:hol volt,hol nem volt.
Megnéztem a tartályt,eltűnt a fékolaj.
Elvittem ehhez a másik szerelőhöz.Ő továbbra is azt állítja hogy túl szegény a keverék.Falsot szív,de nagyon és nem kap hozzá elég
benyát.Valóban ha befúj neki hidegindítót folyamatosan,akkor a moci felpörög és a dadogás megszűnik.
Az hogy még a fékem is eltűnt arra enged következtetni,hogy megadhatta magát a főfék munkahengerem.
A bibi csak az,hogy kb 2 éve lett cserélve újra.
Szóval kb sírhatnékom van,túlzások nélkül..... falbav rinya szomoru1 rinya
a kérdés a következő.
milyen vákuum csövet cserélt az az aranykezű szerelő?
azon meg ne csodálkozz, hogy elmegy a féked, ha fals van a rendszerben.
szerintem a devanderednek semmi baja, csak nincs nagyon rendben a vákuum rendszered...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13502 Dátum: 2011.08.24 szerda, 07:43:22 »

De ha már ez egyszer tuti volt - és mintha emlékeznék is erre az írásodra, mikor régebben említetted - vagy nem te voltál? - ezt a falsos dolgot -, hogy falsot szív, akkor miért nem ezt orvosoltátok? Vagy volt cserélve szívósor tömítés? Netán lukas a szívósorod? Vagy valahol máshol van tömítetlenség?

A kábelt azért cseréltem le,mert amikor levették a szívósort,ezáltal a kábeleket is,akkor mutatta a szerelő,hogy szanaszét van porladva a kábel mindenhol.
Gyalázatosan nézett ki ezért kellett csere.Ha már lent volt a szívósor,akkor akartam volna cserélni a tömítést is,de nem is kaptam ilyet,ami benne volt.Egyébként pedig nem volt semmi baja.Nem tudom mit csinált ez a nagyeszű szerelő vele:-/
Mondom most még melegen is alig lehet menni a kocsival......Én arra gondolok,hogy szarul rakták össze,netán valami tömítést is elfelejtettek vissza tenni.Hihetetlen....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13503 Dátum: 2011.08.24 szerda, 07:54:55 »

a kérdés a következő.
milyen vákuum csövet cserélt az az aranykezű szerelő?
azon meg ne csodálkozz, hogy elmegy a féked, ha fals van a rendszerben.
szerintem a devanderednek semmi baja, csak nincs nagyon rendben a vákuum rendszered...

Azt a vákuumcsövet cserélte ki ez az átok,ami a vákuum T-elemtől indul és elmegy egészen a moci bal oldaláig abba az ezüst hengerbe lent.
1-2 hete írtam nektek,hogy az a cső nagyon ramagy állapotú.Nagyon remélem hogy ez a szerelő majd meggyógyítja.Csak azt mondta hogy a héten nem tud hozzányúlni.Csak jövő héten,de inkább otthagytam neki,mert szinte használhatatlan:-(
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13504 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:14:11 »

Azt a vákuumcsövet cserélte ki ez az átok,ami a vákuum T-elemtől indul és elmegy egészen a moci bal oldaláig abba az ezüst hengerbe lent.
1-2 hete írtam nektek,hogy az a cső nagyon ramagy állapotú.Nagyon remélem hogy ez a szerelő majd meggyógyítja.Csak azt mondta hogy a héten nem tud hozzányúlni.Csak jövő héten,de inkább otthagytam neki,mert szinte használhatatlan:-(

Mi lenne, ha készítenél majd egy videót a motor járásáról és hangjáról? Csak azért, mert a leírt tünetek alapján én nem tudom eldönteni, hogy hibát keresni álljál neki, vagy motort cserélni.  integet2

Utóbbi egyébként hosszú távon olcsóbb lesz, mint a sok "szerelő" munkadíja és az általuk végzett kókányolások kijavításának költsége. Motor már van 30-50e környékén és az olyan, ami 200e alatt futott (nem csak óra szerint) és 98-99-00-es évjárat.

Ilyen tanácstalanság és ennyi szenvedés után én a helyedben már rég cseréltem volna.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13505 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:16:36 »

Mi lenne, ha készítenél majd egy videót a motor járásáról és hangjáról? Csak azért, mert a leírt tünetek alapján én nem tudom eldönteni, hogy hibát keresni álljál neki, vagy motort cserélni.  integet2

Utóbbi egyébként hosszú távon olcsóbb lesz, mint a sok "szerelő" munkadíja és az általuk végzett kókányolások kijavításának költsége. Motor már van 30-50e környékén és az olyan, ami 200e alatt futott (nem csak óra szerint) és 98-99-00-es évjárat.

Ilyen tanácstalanság és ennyi szenvedés után én a helyedben már rég cseréltem volna.

Nem cserélek motort,ugyanis nagyon jó a motorja a gépnek,erős kompresszióval!Azért mert vákuum gondja van még nem fogom kicserélni a jó motort.
Videót nem csinálok mert a szerelőnél van.Fogok írni,amint lesz fejlemény...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #13506 Dátum: 2011.08.24 szerda, 19:51:40 »

Nem cserélek motort,ugyanis nagyon jó a motorja a gépnek,erős kompresszióval!Azért mert vákuum gondja van még nem fogom kicserélni a jó motort.
Videót nem csinálok mert a szerelőnél van.Fogok írni,amint lesz fejlemény...
Szia ,nálad valami kábel xakadási tünet lehet v.ossze érnek a injektor vezetékek,v.rossz hejre teték a kábeleket,nékem is volt gondom vele ,de azt tudtam mit csinálok nem vidtem sehová.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13507 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 10:38:17 »

Szia ,nálad valami kábel xakadási tünet lehet v.ossze érnek a injektor vezetékek,v.rossz hejre teték a kábeleket,nékem is volt gondom vele ,de azt tudtam mit csinálok nem vidtem sehová.

Össze nem érhetnek a vezetékek,mert le lett szigetelve és ez egy sokkal jobb állapotú mint az én gyárim volt.
Rosszul kötötték be?Az valószínűbb,de egyáltalán be lehet rosszul kötni?...
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13508 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 10:48:49 »

Össze nem érhetnek a vezetékek,mert le lett szigetelve és ez egy sokkal jobb állapotú mint az én gyárim volt.
Rosszul kötötték be?Az valószínűbb,de egyáltalán be lehet rosszul kötni?...


Viszont Astor írta,hogy a fékem is valószínűleg azért ment el,mert hiba van a vákuumrendszerben,nem is kicsi.
Remélem ez a másik szerelő kideríti a hibát...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13509 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 14:47:18 »

Viszont Astor írta,hogy a fékem is valószínűleg azért ment el,mert hiba van a vákuumrendszerben,nem is kicsi.
Remélem ez a másik szerelő kideríti a hibát...
Az addig oké, hogyha nincs vákuum, akkor megszűnik a fékrásegítés.
De mivel azt írtad, hogy:
...Ja és hogy érezzem a törődést,miközben mentem a másik szerelőhöz egyszer csak elment a fék.
Mint a mesében:hol volt,hol nem volt.
Megnéztem a tartályt,eltűnt a fékolaj.
...
Vákuum nem léte miatt nem fog eltűnni a tartályodból a fékfolyadék. Ott valami szivárgás, neadjisten, folyás van valahol. Ezt is át kéne nézetned a szerelővel.
Szerintem.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13510 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 15:45:00 »

Az addig oké, hogyha nincs vákuum, akkor megszűnik a fékrásegítés.
De mivel azt írtad, hogy:Vákuum nem léte miatt nem fog eltűnni a tartályodból a fékfolyadék. Ott valami szivárgás, neadjisten, folyás van valahol. Ezt is át kéne nézetned a szerelővel.
Szerintem.
[/quote


A tartályra csak gyorsan rápillantottam.Olyan volt mintha nem lett volna benne,de nem esküdnék meg rá.
A pedál pedig nem esett be,amikor elfolyik az olaj,csak egyszerűen olyan volt mint,amikor nincs beindítva az autó és akkor próbálod nyomni a féket....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13511 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 16:02:07 »

A tartályra csak gyorsan rápillantottam.Olyan volt mintha nem lett volna benne,de nem esküdnék meg rá.
A pedál pedig nem esett be,amikor elfolyik az olaj,csak egyszerűen olyan volt mint,amikor nincs beindítva az autó és akkor próbálod nyomni a féket....
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #13512 Dátum: 2011.08.26 péntek, 16:47:40 »

A tartályra csak gyorsan rápillantottam.Olyan volt mintha nem lett volna benne,de nem esküdnék meg rá.
A pedál pedig nem esett be,amikor elfolyik az olaj,csak egyszerűen olyan volt mint,amikor nincs beindítva az autó és akkor próbálod nyomni a féket....

Ha beindítás nélkül nyomod a féket (és az autó már régebben volt beindítva), akkor nagyon kemény és alig fog. A féket nyomva tartva a motor beindulásakor a fékpedál kicsit beesik. A fékrásegítés érzésem szerint 80%, 20% a lábam ereje.

A kisautómnál fordított az arány, ott alig segít rá a rásegítő. És szervókormány sincs.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13513 Dátum: 2011.08.26 péntek, 18:15:49 »

Ha beindítás nélkül nyomod a féket (és az autó már régebben volt beindítva), akkor nagyon kemény és alig fog. A féket nyomva tartva a motor beindulásakor a fékpedál kicsit beesik. A fékrásegítés érzésem szerint 80%, 20% a lábam ereje.

A kisautómnál fordított az arány, ott alig segít rá a rásegítő. És szervókormány sincs.


Így van,ahogy leírtad.Felkeményedett a fék...
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #13514 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 18:37:20 »


Így van,ahogy leírtad.Felkeményedett a fék...
a fékrásegítő vákuumától is lehet.lehet nincs vákuum
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13515 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 18:44:07 »

Sziasztok!

3 napja vagyok egy aláírásomban szereplő Mondeo GHIA tulaja.


Első autóm, ezért nem is raktam a vételárra túl sokat. 260.000 forintért sikerült hozzájutnom. Az autó jól megy, aksit kellett cserélni benne mert amit hozzá kaptam cellazárlatos volt. A hideg indítás után körülbelül 3-4 percig enyhe kékes füst jön, de ahogy bemelegszik a motor megszűnik. Az autóban sportkipufogó rendszer és sportlégszűrő van de a számítógépe nincs hozzá hangolva tehát amikor nagy fordulatról visszaengedem a gázd halkan dadog. A sport fokozatot benyomva érezhetően bekeményedik a felfüggesztés, viszont ilyenkor a jobb hátsó keréknél valami elkezd kanyarban kopogni/zúgni. Az erővel nincs gond, 5 személlyel nagy cuccal a csomagtartóban marha jól megy. Az autó pöccre indul, talán 2szer forgatja át az önindító. A generátor tökéletes, járó motornál, reflektorral 14,5V van az aksiban, fordulaton pedig 14,4. A kasztni jó, csak a bal hátsó kerékjárati ív korrodált kicsit.

Kérdésem az lenne, hogy a felsorolt hibák mitől lehetnek? A képen is látszik, hogy a típushibának számító lámpatesten belüli üveglap besárgult. Ilyet honnan tudnék venni illetve lehet e kezdeni vele valamit? Másik pedig, hogy mire érdemes figyelnem ennél az autónál, illetve az, hogy a fedélzeti számítógépen hogy tudom beállítani az órát (aksi cserénél nullázódott)?

Előre is köszönöm szépen a válaszokat: Krisztián.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13516 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 10:17:32 »

Első autóm, ezért nem is raktam a vételárra túl sokat. 260.000 forintért sikerült hozzájutnom. Az autó jól megy, aksit kellett cserélni benne mert amit hozzá kaptam cellazárlatos volt. A hideg indítás után körülbelül 3-4 percig enyhe kékes füst jön, de ahogy bemelegszik a motor megszűnik. Az autóban sportkipufogó rendszer és sportlégszűrő van de a számítógépe nincs hozzá hangolva tehát amikor nagy fordulatról visszaengedem a gázd halkan dadog. A sport fokozatot benyomva érezhetően bekeményedik a felfüggesztés, viszont ilyenkor a jobb hátsó keréknél valami elkezd kanyarban kopogni/zúgni. Az erővel nincs gond, 5 személlyel nagy cuccal a csomagtartóban marha jól megy. Az autó pöccre indul, talán 2szer forgatja át az önindító. A generátor tökéletes, járó motornál, reflektorral 14,5V van az aksiban, fordulaton pedig 14,4. A kasztni jó, csak a bal hátsó kerékjárati ív korrodált kicsit.

Kérdésem az lenne, hogy a felsorolt hibák mitől lehetnek? A képen is látszik, hogy a típushibának számító lámpatesten belüli üveglap besárgult. Ilyet honnan tudnék venni illetve lehet e kezdeni vele valamit? Másik pedig, hogy mire érdemes figyelnem ennél az autónál, illetve az, hogy a fedélzeti számítógépen hogy tudom beállítani az órát (aksi cserénél nullázódott)?

Előre is köszönöm szépen a válaszokat: Krisztián.
Szép ótó, gratula. Enyémnek is ilyesmi a színe.
Az olajszintet majd nézegessed, nehogy túl kevés legyen (kékes füst utalhat a fogyására).
A sportkipuffhoz és légszűrőhöz semmit nem kell a vezérlőkompóterben állítani, a dadogás más valami hiba oka lehet.
A hátsó kerékjárati ív korodációja típusbetegség. Ha csak az egyik oldalon van, akkor a másikat már valszeg javították.

A sárgulás nem típushiba, hanem plexi. Ami a hő hatására besárgul. Cromax.hu-n biztos találsz újat.
A motortérben erőteljesen szeretnek a kábelek szigetelései hámlani, ebből kifolyólag elektromos anomáliák tudnak fellépni.
Fedkompon az órát a gombok nyomkodásával lehet beállítani, de nem tudom melyikkel Smiley. Nekem órám van, amin két gomb van, neked meg 6.

Sok sikert a kocsihoz, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13517 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 13:03:04 »

Sziasztok!

3 napja vagyok egy aláírásomban szereplő Mondeo GHIA tulaja.


Első autóm, ezért nem is raktam a vételárra túl sokat. 260.000 forintért sikerült hozzájutnom. Az autó jól megy, aksit kellett cserélni benne mert amit hozzá kaptam cellazárlatos volt. A hideg indítás után körülbelül 3-4 percig enyhe kékes füst jön, de ahogy bemelegszik a motor megszűnik. Az autóban sportkipufogó rendszer és sportlégszűrő van de a számítógépe nincs hozzá hangolva tehát amikor nagy fordulatról visszaengedem a gázd halkan dadog. A sport fokozatot benyomva érezhetően bekeményedik a felfüggesztés, viszont ilyenkor a jobb hátsó keréknél valami elkezd kanyarban kopogni/zúgni. Az erővel nincs gond, 5 személlyel nagy cuccal a csomagtartóban marha jól megy. Az autó pöccre indul, talán 2szer forgatja át az önindító. A generátor tökéletes, járó motornál, reflektorral 14,5V van az aksiban, fordulaton pedig 14,4. A kasztni jó, csak a bal hátsó kerékjárati ív korrodált kicsit.

Kérdésem az lenne, hogy a felsorolt hibák mitől lehetnek? A képen is látszik, hogy a típushibának számító lámpatesten belüli üveglap besárgult. Ilyet honnan tudnék venni illetve lehet e kezdeni vele valamit? Másik pedig, hogy mire érdemes figyelnem ennél az autónál, illetve az, hogy a fedélzeti számítógépen hogy tudom beállítani az órát (aksi cserénél nullázódott)?

Előre is köszönöm szépen a válaszokat: Krisztián.




Szia! Szép a gép!

Nekem most is az a véleményem,hogy ha direktszűrő van benne,akkor azt cseréld vissza a gyárira!Ha viszont csak sport betétszűrő,akkor az maradhat.
A kékes füst nem nagyon jó.Érdemes lenne valamikor átnézetned a gépet,hogy mi okozza.
A dadogás nekem mostanában nagyon ismerős fogalom.Most úgy néz ki hogy a vákuumrendszeremben van valami hiba,de sok minden okozhatja.
A futómű kopogásával kapcsolatban annyi van,hogy a szilenteket érdemes kicserélgetni.
A besárgult plexik helyett pár száz forintért kapsz újat.Mivel a régebbi modelleken ez a plexi képezi a világítás képét,ezért az egyik megoldás a csere a másik pedig az újabb "vésett" lámpatest alkalmazása.Az sem horror ár.Pár ezer forint.Én halogén izzót vettem bele.Azt mondták attól nem fog besárgulni a plexi.Nekem jobban tetszik maga a lámpa optikája ezzel a "régi" megoldással.A cromax.hu kifejezetten ford alkatrészekkel foglalkozik és szerintem nagyon jó cég.
Amire figyelni kell,hogy tartsd karban,ápolgasd.Nem mai gyerek,de rendkívül megbízható és ha foglalkozol vele hálás társad lesz.
A vezérlést valamikor nem ártana cserélni.GYertyák,gyújtó kábelek,olaj.Olajból legalább a gyárilag előírt viszkozitásút!Én csak gyárit teszek bele.Ha sűrűbbet teszel bele annyi a hidro tőkéknek és csörög a moci tőle.GYertyából szintén gyárit 1,2-1,1mm-es hézaggal.
Az injektorok kábeleinek szigetelései lebomlanak és előfordulhat hogy összeérnek a kábelek,vagy áthúznak.Erre is kell figyelni.
Mint minden típusnak,ennek is vannak típushibái,de semmi komoly.
A fedélzetin bizonyos funkciókat csak ráadott gyújtás mellett tudsz  állítani.
Ezen az oldalon sok hasznos infót találsz a kocsiról + a wikipédián is.....

http://www.***.hu/
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.29 hétfő, 18:40:13 írta Joe » Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13518 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 13:48:55 »

Szép ótó, gratula. Enyémnek is ilyesmi a színe.
Az olajszintet majd nézegessed, nehogy túl kevés legyen (kékes füst utalhat a fogyására).
A sportkipuffhoz és légszűrőhöz semmit nem kell a vezérlőkompóterben állítani, a dadogás más valami hiba oka lehet.
A hátsó kerékjárati ív korodációja típusbetegség. Ha csak az egyik oldalon van, akkor a másikat már valszeg javították.

A sárgulás nem típushiba, hanem plexi. Ami a hő hatására besárgul. Cromax.hu-n biztos találsz újat.
A motortérben erőteljesen szeretnek a kábelek szigetelései hámlani, ebből kifolyólag elektromos anomáliák tudnak fellépni.
Fedkompon az órát a gombok nyomkodásával lehet beállítani, de nem tudom melyikkel Smiley. Nekem órám van, amin két gomb van, neked meg 6.

Sok sikert a kocsihoz, Üdv, HegeGabi.

Sziasztok!

Köszönöm szépen a válaszokat, hasznosnak bizonyultak. Ma voltam vele a szervizben, teljesen átnézék és a következő hibákat találták:

-Vezérműszíj: 6.500Ft
-Hozzá a feszítőgörgők: 17.000ft
-Gyertyák: 4*1600Ft
-Olajszűrő: 520Ft
-Motorolaj: 11.200Ft
-Bordás szíj: 5900Ft
-Bordás szíj görgők: 10.000Ft
-Szelepfedél tömítés: 3.600Ft
-Gyújtáskábel elosztó: 11.354Ft
-Fékcsövek: 5.000Ft

Az egyik henger néha kihagy, keresték a hibát és végül megtalálták hogy az egyik kábel van megégve és amiatt van. Ahogy írtátok a szigetelés is sok helyen megfoszlott, azokat is cserélik. Ami még nincs beleírva a listába az a hátsó lengéscsillapítók, kezd a gumi szabálytalanul kopni de az még jó addig amíg ezeket a papucsokat le nem dobom róla. Voltam bontóban is a délelőtt folyamán, 10.000 forintból mindent kapok hozzá ami kell onnan.
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #13519 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 14:42:52 »

Sziasztok!

3 napja vagyok egy aláírásomban szereplő Mondeo GHIA tulaja. ....


Üdv a klubban! Nagyon sok baleset és meghibásodásmentes kilométert kívánok! 
 integet2
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13520 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 18:13:42 »

Üdv a klubban! Nagyon sok baleset és meghibásodásmentes kilométert kívánok! 
 integet2
Köszönöm szépen, remélem hasznos tagja válok egyszer majd a fórumnak.. Smiley Az első körökben biztosan csak kérdezni fogok. Pl: Hogy tudom leszedni a fényszóró borítását? Megvizsgálnám azt a besárgult plexit, de nem akarom feszegetni.
Naplózva
Norbi77
Vendég
« Új hozzászólás #13521 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 18:40:52 »

üdv!sajnos eladó lett a 2.5 V6 mondeóm.(96-os sedan).aki tudna rá vevőt,kérem segítsen,sürgős lenne.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13522 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 18:44:14 »

Köszönöm szépen, remélem hasznos tagja válok egyszer majd a fórumnak.. Smiley Az első körökben biztosan csak kérdezni fogok. Pl: Hogy tudom leszedni a fényszóró borítását? Megvizsgálnám azt a besárgult plexit, de nem akarom feszegetni.
vedd ki a lámpatestet és femkapcsok tartják össze az üveg burát a házrésszel és némi tömitö anyag melegben könnyebben szét vállik.ezeket a kapcsokat pattintsd le.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13523 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 19:21:22 »

vedd ki a lámpatestet és femkapcsok tartják össze az üveg burát a házrésszel és némi tömitö anyag melegben könnyebben szét vállik.ezeket a kapcsokat pattintsd le.

Annyit nem ér az egész, majd ha megvan az új plexi akkor állok neki.. Smiley Azt hittem bontás nélkül is ki lehet venni. Köszönöm a választ!
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #13524 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 20:45:20 »

Annyit nem ér az egész, majd ha megvan az új plexi akkor állok neki.. Smiley Azt hittem bontás nélkül is ki lehet venni. Köszönöm a választ!
valamelyik nap csinálok neked egy fotósorozatot kb 15 perc szét össze.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13525 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 21:07:42 »

Köszönöm szépen, remélem hasznos tagja válok egyszer majd a fórumnak.. Smiley Az első körökben biztosan csak kérdezni fogok. Pl: Hogy tudom leszedni a fényszóró borítását? Megvizsgálnám azt a besárgult plexit, de nem akarom feszegetni.
ha a gyári lámpahidad van még bent, akkor két megoldás van.
-az egyik, hogy lökös leszerel és utána hozzáférsz a lámpához..
- középen vasfűrész lappal félbe vágod a lámpahidat a motortér zár alatt. így ki lehet fordítani a helyéről.
ha kézben van a cucc, akkor lapos csavarhúzóval szoktam a kapcsokat lepattintani és vissza is.
a kapcsok le és felrakási sorrendje sem mindegy...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #13526 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 21:46:45 »

ha a gyári lámpahidad van még bent, akkor két megoldás van.
-az egyik, hogy lökös leszerel és utána hozzáférsz a lámpához..
- középen vasfűrész lappal félbe vágod a lámpahidat a motortér zár alatt. így ki lehet fordítani a helyéről.
ha kézben van a cucc, akkor lapos csavarhúzóval szoktam a kapcsokat lepattintani és vissza is.
a kapcsok le és felrakási sorrendje sem mindegy...


Ja, és a lökös levételének legegyszerűbb módja, hogy kiveszed a motort, alulról, és akkor hozzáférsz a négy 13-as csavarhoz. Ha volt már törve a lökös, akkor csak két csavart raknak vissza. Vagy Etzold (Haynes?) szerint az indexet ki kell venni és az alatta levő fekete műanyagréteget át kell törni, és akkor el lehet érni a négy csavarból a felsőket. Állítólag a lökös levétele nélkül is lehet szerelni a lámpákat, de könnyen megrepedhet a lökös.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13527 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 21:57:40 »


Ja, és a lökös levételének legegyszerűbb módja, hogy kiveszed a motort, alulról, és akkor hozzáférsz a négy 13-as csavarhoz. Ha volt már törve a lökös, akkor csak két csavart raknak vissza. Vagy Etzold (Haynes?) szerint az indexet ki kell venni és az alatta levő fekete műanyagréteget át kell törni, és akkor el lehet érni a négy csavarból a felsőket. Állítólag a lökös levétele nélkül is lehet szerelni a lámpákat, de könnyen megrepedhet a lökös.
az indexeket hiába szeded ki..
a lökös csavarjaihoz rohadtul nem lehet elérni onnan. az csak arra elég, hogy a lámpahíd oldalsó-alsó rögzítéséhez hozzáférj.
a lökös felső csavarjai pont a lámpatest alatt vannak és csak akkor tudod felülről kitekerni, ha az alsó kettő már le van szedve...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #13528 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 22:46:15 »

az indexeket hiába szeded ki..
a lökös csavarjaihoz rohadtul nem lehet elérni onnan. az csak arra elég, hogy a lámpahíd oldalsó-alsó rögzítéséhez hozzáférj.
a lökös felső csavarjai pont a lámpatest alatt vannak és csak akkor tudod felülről kitekerni, ha az alsó kettő már le van szedve...

Valami rémlett, hogy felülről át kell törni egy elválasztólemezt. Mindenesetre nekem csak két csavar tartja a lököst. És át is van törve az a lemez, csak már nem emlékszem, hogy hol.  fejvakaras
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13529 Dátum: 2011.08.30 kedd, 08:18:26 »

valamelyik nap csinálok neked egy fotósorozatot kb 15 perc szét össze.
Smiley Ja, ha kint van  nyes.
Kiszedni a lámpatestet a helyéről kissé nagyobb meló.

Ha rendesen - gyárilag - a helyén, vagy esetleg lelkiismeretes szerelő rakta össze, akkor nem lehet kivenni a lámpákat a helyükről a lökös leszerelése nélkül.
Az én ötletem a megvalósításra: bal oldali két anya alulról 1/4-es racsnival és hosszított 13-as fejjel.
Jobb oldali felső anya felülről, azt hiszem ugyanazzal a szerszámmal.
A jobb alsó már kicsit grízesebb, pláne, ha van légkondid. Én 1/2-es racsnival és hosszítókkal és csuklóval ügyködtem alulról.

Ha valaki jobb megoldást tud, írjon.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13530 Dátum: 2011.08.30 kedd, 10:00:12 »

Valami rémlett, hogy felülről át kell törni egy elválasztólemezt. Mindenesetre nekem csak két csavar tartja a lököst. És át is van törve az a lemez, csak már nem emlékszem, hogy hol.  fejvakaras

Az index alatti lemezből kell valóban kivágni kicsit és akkor hozzá lehet férni a lökös felső
csavarjaihoz.Az enyémen is megcsináltuk..
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13531 Dátum: 2011.08.30 kedd, 10:03:05 »

Az index alatti lemezből kell valóban kivágni kicsit és akkor hozzá lehet férni a lökös felső
csavarjaihoz.Az enyémen is megcsináltuk..

Rosszul írtam.A lámpa alatt van az a rész,ahonnan kivágtuk a lemezt.
A képen látható!

mondi
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13532 Dátum: 2011.08.30 kedd, 11:03:17 »

Smiley Ja, ha kint van  nyes.
Kiszedni a lámpatestet a helyéről kissé nagyobb meló.

Ha rendesen - gyárilag - a helyén, vagy esetleg lelkiismeretes szerelő rakta össze, akkor nem lehet kivenni a lámpákat a helyükről a lökös leszerelése nélkül.
Az én ötletem a megvalósításra: bal oldali két anya alulról 1/4-es racsnival és hosszított 13-as fejjel.
Jobb oldali felső anya felülről, azt hiszem ugyanazzal a szerszámmal.
A jobb alsó már kicsit grízesebb, pláne, ha van légkondid. Én 1/2-es racsnival és hosszítókkal és csuklóval ügyködtem alulról.

Ha valaki jobb megoldást tud, írjon.

Üdv, HegeGabi.

Azt hittem ez ennél kicsit lazább téma.. Smiley Mind1, köszönöm szépen, ha megvan az alkatrész akkor majd elmegyek egy talira és segítetek remélem. Van klíma, full extra.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13533 Dátum: 2011.08.30 kedd, 12:48:24 »

Azt hittem ez ennél kicsit lazább téma.. Smiley Mind1, köszönöm szépen, ha megvan az alkatrész akkor majd elmegyek egy talira és segítetek remélem. Van klíma, full extra.
lentebb leírtam, hogyan szoktam, de úgy csinálod, ahogy akarod...
15 perc alatt cseréltem ki a lámpahidat, fényszóró állíttassál együtt
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #13534 Dátum: 2011.08.30 kedd, 20:14:30 »

Sziasztok, mostanában jópárszor úgy viselkedik a mondeonk, hogy hideg motorral erőtlen a gép, szolidan rángat is, mintha kicsit  kockás lenne a benzin. Mindezt elindulva tán 1-2 percig produkálja és/vagy a nejem gyógymódja az is volt, hogy felpörgette kb 3000-re a fordulatot, és mintha 'kidugult volna' a rendszer.
Gondolom, lévén 18 éves a gép és eleddig gyakorlatilag semmi említésre méltó baja nem volt, tán most érkezik el valamiféle hiba ideje, esetleg elkoszolódás, vagy netalán a sokat emlegetett vákuumcső mizéria, nem tudom. Érteni nem értek hozzá, és baj tényleg nemigen volt a géppel 1 gyújtáskábel áthúzást és 1db katalizátor széthullást leszámítva. Annyi még, hogy nekikezdett olajat fogyazstani a moci. Most kb 3-5ezer km/1 liter a fogyási "szint". A motor látszatra egyáltalán nem füstöl, a benyafogysztást is jónak ítélem, sőt, mintha folyamatosan csökkenne az átlagfogyi  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.30 kedd, 20:17:28 írta ocsigep1 » Naplózva

MKI 2.0i
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #13535 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:10:00 »

Sziasztok, mostanában jópárszor úgy viselkedik a mondeonk, hogy hideg motorral erőtlen a gép, szolidan rángat is, mintha kicsit  kockás lenne a benzin. Mindezt elindulva tán 1-2 percig produkálja és/vagy a nejem gyógymódja az is volt, hogy felpörgette kb 3000-re a fordulatot, és mintha 'kidugult volna' a rendszer.
Gondolom, lévén 18 éves a gép és eleddig gyakorlatilag semmi említésre méltó baja nem volt, tán most érkezik el valamiféle hiba ideje, esetleg elkoszolódás, vagy netalán a sokat emlegetett vákuumcső mizéria, nem tudom. Érteni nem értek hozzá, és baj tényleg nemigen volt a géppel 1 gyújtáskábel áthúzást és 1db katalizátor széthullást leszámítva. Annyi még, hogy nekikezdett olajat fogyazstani a moci. Most kb 3-5ezer km/1 liter a fogyási "szint". A motor látszatra egyáltalán nem füstöl, a benyafogysztást is jónak ítélem, sőt, mintha folyamatosan csökkenne az átlagfogyi  vigyor3
Huh?
Jó kérdés. A szokásos hibanézegetést javasolnám üzemanyag szűrő,vákuumcsövek,gyújtókábel gyertya esetleg a kábelek szigetelései az injektorok környékén.
ezt nekem is csinálja néha aztán megszűnik 2-3 hét elteltével. aztán megint 2-3 havonta.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #13536 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:34:51 »

Sziasztok, mostanában jópárszor úgy viselkedik a mondeonk, hogy hideg motorral erőtlen a gép, szolidan rángat is, mintha kicsit  kockás lenne a benzin. Mindezt elindulva tán 1-2 percig produkálja és/vagy a nejem gyógymódja az is volt, hogy felpörgette kb 3000-re a fordulatot, és mintha 'kidugult volna' a rendszer.
Gondolom, lévén 18 éves a gép és eleddig gyakorlatilag semmi említésre méltó baja nem volt, tán most érkezik el valamiféle hiba ideje, esetleg elkoszolódás, vagy netalán a sokat emlegetett vákuumcső mizéria, nem tudom. Érteni nem értek hozzá, és baj tényleg nemigen volt a géppel 1 gyújtáskábel áthúzást és 1db katalizátor széthullást leszámítva. Annyi még, hogy nekikezdett olajat fogyazstani a moci. Most kb 3-5ezer km/1 liter a fogyási "szint". A motor látszatra egyáltalán nem füstöl, a benyafogysztást is jónak ítélem, sőt, mintha folyamatosan csökkenne az átlagfogyi  vigyor3

Akkor is elkezdhet olajat fogyasztani, ha addig városban használtad, mostantól pedig inkább országúton vagy pályán. Városi üzemben az olajba az üzemanyag égéstermékeként víz kerülhet, pályázással pedig ez a víz távozik.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13537 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:58:28 »

lentebb leírtam, hogyan szoktam, de úgy csinálod, ahogy akarod...
15 perc alatt cseréltem ki a lámpahidat, fényszóró állíttassál együtt

Fizukor megrendelem az alkatrészt és belerakom úgy ahogy írtad. Smiley Köszönöm a segítséget. Amúgy így haladok az autóval.: http://logout.hu/bejegyzes/gamek_ller/mondeo_blog_vol_4_valtogomb_oldalidom_es_egy_kis_s/hsz_1-50.html#msg23

Srácok! Valaki nem tud nekem linkelni egy oldalt ahol lehet a géphez szerezni gyári légszűrőházat? Azt mondta a szerelő ezt a direkt szűrőt hamar le kell dobni róla.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.31 szerda, 00:16:45 írta hayhapapi » Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13538 Dátum: 2011.08.31 szerda, 10:47:17 »

Fizukor megrendelem az alkatrészt és belerakom úgy ahogy írtad. Smiley Köszönöm a segítséget. Amúgy így haladok az autóval.: http://logout.hu/bejegyzes/gamek_ller/mondeo_blog_vol_4_valtogomb_oldalidom_es_egy_kis_s/hsz_1-50.html#msg23

Srácok! Valaki nem tud nekem linkelni egy oldalt ahol lehet a géphez szerezni gyári légszűrőházat? Azt mondta a szerelő ezt a direkt szűrőt hamar le kell dobni róla.

Megoldódott a légszűrőház Lacasa kollega által  Smiley

Ezekre a vezetékekre kell figyelnem? Amint látszik már nincs is szigetelés a 2 vezeték végén.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/297081_231895976857347_100001108382537_599041_3237206_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/297855_231896670190611_100001108382537_599044_6294338_n.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.31 szerda, 11:40:33 írta hayhapapi » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13539 Dátum: 2011.08.31 szerda, 12:46:53 »

 Azt mondta a szerelő ezt a direkt szűrőt hamar le kell dobni róla.
[/quote]

Én ugyanezt mondtam:-)
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13540 Dátum: 2011.08.31 szerda, 12:48:11 »

Igen,azokról a vezetékekről van szó.Újra kellene szigetelni. pl zsugorcsövezni szokták....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13541 Dátum: 2011.08.31 szerda, 12:53:57 »

Igen,azokról a vezetékekről van szó.Újra kellene szigetelni. pl zsugorcsövezni szokták....
az általában használt zsugorcső merev és törik
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #13542 Dátum: 2011.08.31 szerda, 13:03:33 »


Ezekre a vezetékekre kell figyelnem? Amint látszik már nincs is szigetelés a 2 vezeték végén.


Vedd le a légszűrő házát és fotózd le az összes csatlakozást! megnézem hogy van e itthon ilyenem aztán olcsó pénzért mehet ez is a légszűrő házzal együtt.   eplus2
Naplózva
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #13543 Dátum: 2011.08.31 szerda, 22:19:33 »

Srácok. Hol tudnék a mondimba venni jó állapotú váltó szoknyát és gombot??? az enyém igen rusnya és lecserélném...de bontóban nem kaptam és az új horror összeg... illetve a hátsó ajtóról akarom eltüntetni / lecserélni teli Ghia tipusra a rácsot... esetleg valaki tud ilyet???  worship worship worship


Egyébként ő lenne Tongue
http://www.psharing.com/pic.php?id=579981&mode18o=set
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.31 szerda, 22:25:46 írta Miamidade » Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #13544 Dátum: 2011.08.31 szerda, 22:27:40 »

Srácok. Hol tudnék a mondimba venni jó állapotú váltó szoknyát és gombot??? az enyém igen rusnya és lecserélném...de bontóban nem kaptam és az új horror összeg... illetve a hátsó ajtóról akarom eltüntetni / lecserélni teli Ghia tipusra a rácsot... esetleg valaki tud ilyet???  worship worship worship


Egyébként ő lenne Tongue
http://www.psharing.com/pic.php?id=579981&mode18o=set
Gombom az nincs de a másik megoldható. ment PÜ
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13545 Dátum: 2011.09.02 péntek, 00:15:06 »

Megoldódott a légszűrőház Lacasa kollega által  Smiley

Ezekre a vezetékekre kell figyelnem? Amint látszik már nincs is szigetelés a 2 vezeték végén.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/297081_231895976857347_100001108382537_599041_3237206_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/297855_231896670190611_100001108382537_599044_6294338_n.jpg

Teatyaúristen! A második képen azok a csatiból kiálló rézkötegek mik, vezetékek? Teúristen, csak nem elektronikai problémáid vannak? Nem csodálkoznék. wow1 eplus2
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13546 Dátum: 2011.09.02 péntek, 08:59:30 »

Én ugyanezt mondtam:-)

Nem túl jó tanács...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13547 Dátum: 2011.09.02 péntek, 09:10:45 »

Nem túl jó tanács...

Mi nem túl jó tanács?Hogy nem használjon direktszűrőt,ami több port enged be és hosszú távon szétrombolja a motor kompresszióját?
Igazán elmondhatnád,hogy ez miiért nem jó tanács.:-)Kíváncsi vagyok rá szomoru1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13548 Dátum: 2011.09.02 péntek, 11:17:23 »

Megoldódott a légszűrőház Lacasa kollega által  Smiley

Ezekre a vezetékekre kell figyelnem? Amint látszik már nincs is szigetelés a 2 vezeték végén.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/297081_231895976857347_100001108382537_599041_3237206_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/297855_231896670190611_100001108382537_599044_6294338_n.jpg
bontóban vegyél injektor kábelfát (ezen a néven szokott futni) egyszerűbb mint csövezni.
Naplózva
zpdekor
Vendég
« Új hozzászólás #13549 Dátum: 2011.09.02 péntek, 14:05:40 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt, sok autó után most vettünk egy 1.8as mk1 kombit, egy hete olvasgatom a fórumot, de igazából nem jöttem még rá mi baja lehet, sok mindent kipróbáltunk már az itt felsoroltakból, de eddig semmi. A hiba: pár kilométer megtétele után egyszerűen dadog egy kicsit és megáll, álló motornál a fordulatszámmérő ameddig gyújtás van rajta jár össze vissza. Annyira már rájöttünk a gyújtást veszi el, de az elosztónak nincs baja.(már tanácsként megkaptam, adjam el gyorsan, de ha megy kényelmes, nagy, megy is rendesen...és már csak azért se, tetszik nekem ez az autó(az asszonyt se rúgjuk ki az első az első hibánál vigyor3 )megköszönöm ha valakinek van valami jó ötlete!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.