Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:18:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261602 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #13550 Dátum: 2011.09.02 péntek, 14:09:04 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt, sok autó után most vettünk egy 1.8as mk1 kombit, egy hete olvasgatom a fórumot, de igazából nem jöttem még rá mi baja lehet, sok mindent kipróbáltunk már az itt felsoroltakból, de eddig semmi. A hiba: pár kilométer megtétele után egyszerűen dadog egy kicsit és megáll, álló motornál a fordulatszámmérő ameddig gyújtás van rajta jár össze vissza. Annyira már rájöttünk a gyújtást veszi el, de az elosztónak nincs baja.(már tanácsként megkaptam, adjam el gyorsan, de ha megy kényelmes, nagy, megy is rendesen...és már csak azért se, tetszik nekem ez az autó(az asszonyt se rúgjuk ki az első az első hibánál vigyor3 )megköszönöm ha valakinek van valami jó ötlete!

Szia . Nekem is 1.8 asom van bár csapott seggü....a mai balesetem után meg nyomott seggü Cheesy:D:D
Én nekem is hasonló problémák voltak. amik segítettek rajta.
.gyertya csere
.gyertyakábel csere
.lambda szonda csere (ha sokat eszik)
.MAF szenzor tisztítása
. és esetleg amit most csináltam meg és még javít az a benzinszűrő cseréje.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13551 Dátum: 2011.09.02 péntek, 14:10:05 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt, sok autó után most vettünk egy 1.8as mk1 kombit, egy hete olvasgatom a fórumot, de igazából nem jöttem még rá mi baja lehet, sok mindent kipróbáltunk már az itt felsoroltakból, de eddig semmi. A hiba: pár kilométer megtétele után egyszerűen dadog egy kicsit és megáll, álló motornál a fordulatszámmérő ameddig gyújtás van rajta jár össze vissza. Annyira már rájöttünk a gyújtást veszi el, de az elosztónak nincs baja.(már tanácsként megkaptam, adjam el gyorsan, de ha megy kényelmes, nagy, megy is rendesen...és már csak azért se, tetszik nekem ez az autó(az asszonyt se rúgjuk ki az első az első hibánál vigyor3 )megköszönöm ha valakinek van valami jó ötlete!
diagnosztikát kellene végezni rajta, megmondaná gyorsan mi a baja
merrefelé vagy megtalálható?
Naplózva
zpdekor
Vendég
« Új hozzászólás #13552 Dátum: 2011.09.02 péntek, 14:25:20 »

diagnosztikát kellene végezni rajta, megmondaná gyorsan mi a baja
merrefelé vagy megtalálható?

Szolnok-Tiszapüspöki, meg Gödöllő ritkábban. Elvittem az egyik autószerelőhöz, 4 óra birkózás után feladta, adott egy autóvillamossági szerelőt,(az autószerelő rendes volt, mikor megkérdeztem mivel tartozok, majdnem meg volt sértve, "semmivel, nem tudtam megcsinálni"(ritka felénk az ilyen)) nála van az autó kb 3 napja, hibakódot nem dob ki olyat ami tényleg baja lenne, az autóvillamosságis lassan végigrágja magát az egészen, javít, beindít,melegszik, köhög, leáll, a hiba marad, én meg imádkozok, ne menjen rá a gatyám is.
Naplózva
zpdekor
Vendég
« Új hozzászólás #13553 Dátum: 2011.09.02 péntek, 14:31:52 »

mikor megvettük, gyertya és kábelcsere egyből, meg vízszivárgásjavítás, a lambdaszonda elvileg jó, a MAF-ot meg kitakarítottam kínomban falbav . Az mondjuk látszik aki javította eddig érdekesen értelmezte a dolgokat, ha valamit kivett, tőböl vágta a vezetéket pl., csak mennyenazaótóóó!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13554 Dátum: 2011.09.02 péntek, 14:32:44 »

vákumrendszer?
benzinnyomás, benzinszűrő?
Naplózva
zpdekor
Vendég
« Új hozzászólás #13555 Dátum: 2011.09.02 péntek, 14:38:34 »

Benzinszűrő az elég újnak tünik, benzinnyomás van. Az autószerelővel kisakkoztuk, mikor elkezd köhögni a gyújtókábeleken már nincs fesz, mintha az immo szívatna. A vákuumrendszeren gondolkodom én is, de mi összefüggés lenne a szikramentességgel? És még adalékként, sötétben "hűvösben" megy, de nem lopakodót akartam, autót.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.02 péntek, 14:56:14 írta zpdekor » Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #13556 Dátum: 2011.09.02 péntek, 14:42:10 »

Sziasztok, mostanában jópárszor úgy viselkedik a mondeonk, hogy hideg motorral erőtlen a gép, szolidan rángat is, mintha kicsit  kockás lenne a benzin. Mindezt elindulva tán 1-2 percig produkálja és/vagy a nejem gyógymódja az is volt, hogy felpörgette kb 3000-re a fordulatot, és mintha 'kidugult volna' a rendszer.
Gondolom, lévén 18 éves a gép és eleddig gyakorlatilag semmi említésre méltó baja nem volt, tán most érkezik el valamiféle hiba ideje, esetleg elkoszolódás, vagy netalán a sokat emlegetett vákuumcső mizéria, nem tudom. Érteni nem értek hozzá, és baj tényleg nemigen volt a géppel 1 gyújtáskábel áthúzást és 1db katalizátor széthullást leszámítva. Annyi még, hogy nekikezdett olajat fogyazstani a moci. Most kb 3-5ezer km/1 liter a fogyási "szint". A motor látszatra egyáltalán nem füstöl, a benyafogysztást is jónak ítélem, sőt, mintha folyamatosan csökkenne az átlagfogyi  vigyor3

Fokozódott a helyzet.
Tegnap és ma reggel, hidegen indítva a kocsit, ahogy nyomtam a gázpedált induláshoz, azzal arányosan úgy esett a fordulatszám! Szóval mintha negatívba túráztatnám!  wow1 Nem bírtam kiállni a prkolóból.
Hagytam alapjáraton járni kicsit, ezután lehet vele autózni. Azzal, amit az előzőekben írtam, vagyis jön az 1 perces motorrángatózás.
Naplózva

MKI 2.0i
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #13557 Dátum: 2011.09.02 péntek, 15:21:12 »

sziasztok!
ujjabb feladvány, ami kifogott rajtam!
a vezető ülés támlája nem szimetrikus, és ha forgatom a gombot, mind ha csak az 1ik oldala mozogna. arra tippelek, hogy a tengely el lehet törve!? lehet vele vmit csinálni!?
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13558 Dátum: 2011.09.02 péntek, 15:28:42 »

sziasztok!
ujjabb feladvány, ami kifogott rajtam!
a vezető ülés támlája nem szimetrikus, és ha forgatom a gombot, mind ha csak az 1ik oldala mozogna. arra tippelek, hogy a tengely el lehet törve!? lehet vele vmit csinálni!?
első körben lebontani a kárpitot és megnézni, mi újság odabent...
ha nem javítható, gombokért tudsz venni másikat és áthúzod a kárpitot, oszt annyi.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13559 Dátum: 2011.09.02 péntek, 15:31:03 »

mikor megvettük, gyertya és kábelcsere egyből, meg vízszivárgásjavítás, a lambdaszonda elvileg jó, a MAF-ot meg kitakarítottam kínomban falbav . Az mondjuk látszik aki javította eddig érdekesen értelmezte a dolgokat, ha valamit kivett, tőböl vágta a vezetéket pl., csak mennyenazaótóóó!
lambda csatiját húzd szét. nézd meg, úgy mit produkál.
bár ha nincs szikrád bemelegedés után, valszeg a trafód adta fel.
milyen kábelek és gyertyák kerültek a kocsiba:
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
zpdekor
Vendég
« Új hozzászólás #13560 Dátum: 2011.09.02 péntek, 15:36:14 »

lambda csatiját húzd szét. nézd meg, úgy mit produkál.
bár ha nincs szikrád bemelegedés után, valszeg a trafód adta fel.
milyen kábelek és gyertyák kerültek a kocsiba:

A csomagtartóban maradtak a dobozok,pontos tipust ha bemegyek a szerelőhöz, akkor tudok mondani, kínomban elvittem szerelőhöz, sok autóm volt már, ez feladta a leckét, a többit magam megjavítottam, ezt nem sikerül szomoru1
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13561 Dátum: 2011.09.02 péntek, 15:39:35 »

A csomagtartóban maradtak a dobozok,pontos tipust ha bemegyek a szerelőhöz, akkor tudok mondani, kínomban elvittem szerelőhöz, sok autóm volt már, ez feladta a leckét, a többit magam megjavítottam, ezt nem sikerül szomoru1
ne add fel, mert van néhány dolog, amire érzékeny a kocsi. abból kifejezetten csak néhány márkát preferál...
ezen kívül van pár apró nyavajája, de ezen kívül megbízható, csak rendbe kell rakni...
mikor megvetted is ezeket a tüneteket produkálta?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
zpdekor
Vendég
« Új hozzászólás #13562 Dátum: 2011.09.02 péntek, 15:46:48 »

ne add fel, mert van néhány dolog, amire érzékeny a kocsi. abból kifejezetten csak néhány márkát preferál...
ezen kívül van pár apró nyavajája, de ezen kívül megbízható, csak rendbe kell rakni...
mikor megvetted is ezeket a tüneteket produkálta?

Kereskedésből vettük, ott nem volt lehetőség több kilómétert kínozni, öcsém hozta volna haza Gödöllőröl, Valkó után állt le alatta, ott megnézte az egyik szerelő haverja, neki menni kellett egy darabig mikorra produkálta újra a hibát. Gödöllő Szolnok túrát 3 óra alatt tette meg vele, azt mondta, ha kijavítjuk, foglalkozok vele, elégedett leszek, jó kis autó ez, csak ilyen korban előkerülnek már az ilyen apró nyavaják. Ő nem tudott vele foglalkozni többet, kamionozik és szerel.

A kábelkészlet doboza megvan: Tesla silicon
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.02 péntek, 15:58:57 írta zpdekor » Naplózva
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #13563 Dátum: 2011.09.02 péntek, 15:54:53 »

Én is megerősíthetem hogy megbízható jó társ a Mondeo, csak mint a nőkre erre is oda kell figyelni és vannak rigolyái.... de törődéssel jó társ Smiley
Nekem sok kocsim volt idáig, Suzuki, Renault, Smart Cheesy:D:D , Audi és Bmw is.... de valahogy van benne valami ami miatt szerethető kis gép Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13564 Dátum: 2011.09.02 péntek, 15:59:13 »

elvetemült ötlet...
lehet, hogy az akksi cellazárlatos.
ki kellene próbálni egy másik akksival.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
zpdekor
Vendég
« Új hozzászólás #13565 Dátum: 2011.09.02 péntek, 16:02:37 »

elvetemült ötlet...
lehet, hogy az akksi cellazárlatos.
ki kellene próbálni egy másik akksival.

A kereskedésben öcsém cseréltetett akksit, egy marutié volt benne nyes, az asszem nem lehet baj, de kipróbálom ha a szerelőtől visszahozom a kocsit.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.02 péntek, 16:18:31 írta zpdekor » Naplózva
zpdekor
Vendég
« Új hozzászólás #13566 Dátum: 2011.09.02 péntek, 16:08:51 »

Én is megerősíthetem hogy megbízható jó társ a Mondeo, csak mint a nőkre erre is oda kell figyelni és vannak rigolyái.... de törődéssel jó társ Smiley
Nekem sok kocsim volt idáig, Suzuki, Renault, Smart Cheesy:D:D , Audi és Bmw is.... de valahogy van benne valami ami miatt szerethető kis gép Smiley

ahogy számoltam, nekem is kb a 12. a mondeo, nem tudom miért, tetszik nagyon, kicsi pénzért olyan kocsi amit lehet csicsázni is akár, dekorhoz kiváló(a nagylétrát simán beletolom) , és az se elvetendő 10 doboz póló elveszik benne.

És talán mondanom se kell de óriási főhajtás a klub előtt, a többi autómhoz nem nagyon találtam ilyet, és hogy ennyien próbálnak segíteni! worship worship worship

Asszem jobban jártam volna, ha nem szerelőhöz viszem,hanem fórumozok és magam javítom.....
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.02 péntek, 16:20:25 írta zpdekor » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13567 Dátum: 2011.09.02 péntek, 16:20:37 »

Fokozódott a helyzet.
Tegnap és ma reggel, hidegen indítva a kocsit, ahogy nyomtam a gázpedált induláshoz, azzal arányosan úgy esett a fordulatszám! Szóval mintha negatívba túráztatnám!  wow1 Nem bírtam kiállni a prkolóból.
Hagytam alapjáraton járni kicsit, ezután lehet vele autózni. Azzal, amit az előzőekben írtam, vagyis jön az 1 perces motorrángatózás.
nálam ez lambda hiba volt
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13568 Dátum: 2011.09.02 péntek, 16:23:24 »

gondolom fogyi adatot nem nagyon tudsz mondani...
a trafó az még mindig gyanús...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
zpdekor
Vendég
« Új hozzászólás #13569 Dátum: 2011.09.02 péntek, 16:30:57 »

gondolom fogyi adatot nem nagyon tudsz mondani...
a trafó az még mindig gyanús...

Volt egy kanyar ahogy számolgattam kb 11l, de normális esetben olyan 7,5-8 lehetett, jelzem a hiba miatt messzire nem merészkedhettem, olyan 400 km mentem vele eddig itt a környékben, ebbe benne volt a Gödöllő-Szolnok túra is.A 11 nem tudom hogy hogy lett, de meglepődtem mikor elfogyott egy pillanat alatt majd negyed tank benzin, gyorsan rá is tankoltam jol látok-e, de sajna jól.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.02 péntek, 17:48:26 írta zpdekor » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13570 Dátum: 2011.09.02 péntek, 18:41:01 »

Volt egy kanyar ahogy számolgattam kb 11l, de normális esetben olyan 7,5-8 lehetett, jelzem a hiba miatt messzire nem merészkedhettem, olyan 400 km mentem vele eddig itt a környékben, ebbe benne volt a Gödöllő-Szolnok túra is.A 11 nem tudom hogy hogy lett, de meglepődtem mikor elfogyott egy pillanat alatt majd negyed tank benzin, gyorsan rá is tankoltam jol látok-e, de sajna jól.
hát,ha hirtelen így megugrott és xarakszik gázadásra,az bizony lehet lambda.Nekem most lement 10-11-re városban,amióta cseréltem.Sőt.azokon a szakaszokon,ahol lehet tempomatozni Szegeden (rakpart,felső tiszapart,körutak egy része) be-be ugrik az 5-6 litert mutató átlag is (azokon a helyeken eddig 7-8 volt héha 9.Tuti,mert 90%-ban ugyanarra járok,ha át kell autózni a városon) Szóval,ha nincs más akkor próbáld ki,hogy a 13-as biztosítékot kiveszed,bár most nálam is csak egy ideig működött.
Naplózva
zpdekor
Vendég
« Új hozzászólás #13571 Dátum: 2011.09.02 péntek, 21:05:13 »

Hát így más nem is maradt, hétfőn elbattyogok a szerelőhöz a kocsiért, ha addig nem bírta megjavítani, akkor ezután se tudja. Hazamegyek és végigsakkozom azokat amiket eddig tanácsoltatok. Ha megvan a baj szólok. Köszi az eddigi segítséget is! Így nem maradt más, hétvégén megpróbálok a munkával foglalkozni meg a családdal, nem a kocsin agyalni.

Kellemes, tartalmas hétvégét mindenkinek!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13572 Dátum: 2011.09.02 péntek, 21:54:33 »

sziasztok!
ujjabb feladvány, ami kifogott rajtam!
a vezető ülés támlája nem szimetrikus, és ha forgatom a gombot, mind ha csak az 1ik oldala mozogna. arra tippelek, hogy a tengely el lehet törve!? lehet vele vmit csinálni!?
Szasz!
Ha tényleg ez a baja, akkor az a baja, mint az enyémnek, amit írtál. Hogy törött az állító tengely. És ezt nem lehet megnézni a kárpit lebontása után, mert egy csőben fut a tengely, nem látni, hol törött. És roncsolásos bontás nélkül nem lehet javítani. Másik vétel, kárpit áthúzás.
Nemrég csináltam egy cikket is erről, lehet, jövő héten beküldöm illetékesnek, hogy rakja fel a ténykedések közé.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13573 Dátum: 2011.09.02 péntek, 23:09:39 »

Sziasztok!

Még új vagyok itt, sok autó után most vettünk egy 1.8as mk1 kombit, egy hete olvasgatom a fórumot, de igazából nem jöttem még rá mi baja lehet, sok mindent kipróbáltunk már az itt felsoroltakból, de eddig semmi. A hiba: pár kilométer megtétele után egyszerűen dadog egy kicsit és megáll, álló motornál a fordulatszámmérő ameddig gyújtás van rajta jár össze vissza. Annyira már rájöttünk a gyújtást veszi el, de az elosztónak nincs baja.(már tanácsként megkaptam, adjam el gyorsan, de ha megy kényelmes, nagy, megy is rendesen...és már csak azért se, tetszik nekem ez az autó(az asszonyt se rúgjuk ki az első az első hibánál vigyor3 )megköszönöm ha valakinek van valami jó ötlete!

A többiek emlékeznek még,hogy nekem ugyanezt produkálta a gép.Amint bemelegedett elkezdett rángatni,dadogni és megállt.10-15 perc után megint ment,amíg nem melegedett fel.
A főtengely jeladó csatlakozóját nézd meg!Azon is a vezetékeket.Ugyanis nekem az volt a baj,hogy lebomlott a szigetelés róla és majdnem összeértek a vezetékek és ezért áthúztak.Én vettem új jeladót is,de azt megtartom tartaléknak mert a vezetékeket kellett csak széthúzni egymástól.
Utána nem állt le többet.Én jelenleg a vákuumrendszerrel szívok.Most egy jó szakinál van a gép,de olyan keservesen lassan fog hozzá:-/....
Naplózva
zpdekor
Vendég
« Új hozzászólás #13574 Dátum: 2011.09.03 szombat, 11:29:57 »

A többiek emlékeznek még,hogy nekem ugyanezt produkálta a gép.Amint bemelegedett elkezdett rángatni,dadogni és megállt.10-15 perc után megint ment,amíg nem melegedett fel.
A főtengely jeladó csatlakozóját nézd meg!Azon is a vezetékeket.Ugyanis nekem az volt a baj,hogy lebomlott a szigetelés róla és majdnem összeértek a vezetékek és ezért áthúztak.Én vettem új jeladót is,de azt megtartom tartaléknak mert a vezetékeket kellett csak széthúzni egymástól.
Utána nem állt le többet.Én jelenleg a vákuumrendszerrel szívok.Most egy jó szakinál van a gép,de olyan keservesen lassan fog hozzá:-/....

Az volt az első amit kicseréltem, a gányolós, aki ezelőtt szervizelte, levágta a csatlakozót és ráforrasztotta a régire, legalább sarut rakott volna,+ megszakította a felfogatócsavar fészkében a menetet, azon már gondolkodtam, nem-e fordítva kötöttem(ha fordítva forrasztotta, az újra én is fordítva saruztam), de nem gondolom hogy rosszul lenne, de a hiba ugyanúgy fennáll, sőt hamarabb is jelentkezik. Ha visszakapom végignézem a vezetékeket, csak az utolsó 30 centit szigeteltem ujra, itt ott rendesen mállik. A hiba amugy dettó mint nálad.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.03 szombat, 12:14:03 írta zpdekor » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13575 Dátum: 2011.09.03 szombat, 18:40:37 »

Sziasztok!

NA!Felhívott a szerelő.Azt mondta,hogy menjek el holnap hozzá.
Azt állítja,hogy a szívosorom több sebből vérzik.Ki kell dobni.
Ha nem lenne drága nagyon akkor vennék újat,de a jó állapotú használt is jó lenne.
VAlaki tudna nekem ebben segíteni?
Előre is köszönöm! Nagyon remélem hogy a cseréjével végre visszakapom a régi autómat.
Sziszegést,kifújást eddig is hallottam,de ki gondolta volna... wow1
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13576 Dátum: 2011.09.03 szombat, 18:48:54 »

Még annyit szeretnék kérdezni,hogy az 1,6 1,8 2,0-es
motoroknak egyezik-e a szívósora?Köszi!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13577 Dátum: 2011.09.03 szombat, 19:27:31 »

Még annyit szeretnék kérdezni,hogy az 1,6 1,8 2,0-es
motoroknak egyezik-e a szívósora?Köszi!
ha ezt kiderítetted, akkor szólj, mert 2.0-ás van kettő is.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13578 Dátum: 2011.09.03 szombat, 19:46:29 »

Sziasztok!

NA!Felhívott a szerelő.Azt mondta,hogy menjek el holnap hozzá.
Azt állítja,hogy a szívosorom több sebből vérzik.Ki kell dobni.
Ha nem lenne drága nagyon akkor vennék újat,de a jó állapotú használt is jó lenne.
VAlaki tudna nekem ebben segíteni?
Előre is köszönöm! Nagyon remélem hogy a cseréjével végre visszakapom a régi autómat.
Sziszegést,kifújást eddig is hallottam,de ki gondolta volna... wow1
továbbra is azt tudom mondani, amit eddig: szundi, gyál
valamikor megyek hozzá, de még nem tudom, mikor
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13579 Dátum: 2011.09.03 szombat, 20:16:18 »

Teatyaúristen! A második képen azok a csatiból kiálló rézkötegek mik, vezetékek? Teúristen, csak nem elektronikai problémáid vannak? Nem csodálkoznék. wow1 eplus2

Jaja, vezeték. Semmiféle elektromos hibám nincs, minden működik rendesen. Lacasa: Holnap megcsinálom a képet.
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #13580 Dátum: 2011.09.03 szombat, 20:55:55 »

Ki milyen olajat használ az mkI benzinesébe?
Vagy inkább úgy kérdezném,hogy ki mit ajánl egy mondeo motorba,anélkül,hogy ez egy hosszas vitát eredményezne.
Én jelen pillanatban gyári Ford 5W30.-ast.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13581 Dátum: 2011.09.03 szombat, 21:01:49 »

Ki milyen olajat használ az mkI benzinesébe?
Vagy inkább úgy kérdezném,hogy ki mit ajánl egy mondeo motorba,anélkül,hogy ez egy hosszas vitát eredményezne.
Én jelen pillanatban gyári Ford 5W30.-ast.
És akkor mi kellene más?Teljesen jó.Én meg mobil 3000 5w30-at lassan tíz éve (előtte super fe néven futott) nekem az a jó.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13582 Dátum: 2011.09.03 szombat, 21:02:18 »

Ki milyen olajat használ az mkI benzinesébe?
Vagy inkább úgy kérdezném,hogy ki mit ajánl egy mondeo motorba,anélkül,hogy ez egy hosszas vitát eredményezne.
Én jelen pillanatban gyári Ford 5W30.-ast.
Tökéletes. nem is kell jobb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #13583 Dátum: 2011.09.03 szombat, 21:20:11 »

Tökéletes. nem is kell jobb

Heyhapapi!
Itt a válasz a privát kérdésedre!
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13584 Dátum: 2011.09.03 szombat, 21:36:57 »

Heyhapapi!
Itt a válasz a privát kérdésedre!

Rendben, úgy látszik akkor más szerelő után kell néznem mert amikor mondtam neki hogy a gyári olajat kéne beletölteni, kinevetett, hogy ekkora *****-t nem is hallott még.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13585 Dátum: 2011.09.03 szombat, 21:37:54 »

ha ezt kiderítetted, akkor szólj, mert 2.0-ás van kettő is.

Privát ment! Wink
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13586 Dátum: 2011.09.03 szombat, 21:40:20 »

Rendben, úgy látszik akkor más szerelő után kell néznem mert amikor mondtam neki hogy a gyári olajat kéne beletölteni, kinevetett, hogy ekkora *****-t nem is hallott még.

Én is a gyári 5w 30-at használom és ,ha mást tennék bele esetleg az 5w40 lenne a nagyobb hőtűrés miatt.
A lényeg,hogy a hidrotőkék miatt sűrűbbet semmi képpen sem szabad bele tenni....
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13587 Dátum: 2011.09.03 szombat, 21:42:28 »

Én is a gyári 5w 30-at használom és ,ha mást tennék bele esetleg az 5w40 lenne a nagyobb hőtűrés miatt.
A lényeg,hogy a hidrotőkék miatt sűrűbbet semmi képpen sem szabad bele tenni....

A szerelőm 10W-40-et akart rendelni 11.200ft/5L.. Mondtam neki, hogy várjunk csak azzal mert kicsit nekem ez furcsa de akkor nem csalt a megérzésem.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13588 Dátum: 2011.09.03 szombat, 21:45:57 »

A szerelőm 10W-40-et akart rendelni 11.200ft/5L.. Mondtam neki, hogy várjunk csak azzal mert kicsit nekem ez furcsa de akkor nem csalt a megérzésem.


Nézd azt szokták mondani,hogy idős a motor úgyhogy kell neki a sűrűbb olaj,hogy ne egye meg.
A Mondeo-nál viszont nem osztom ezt a nézetet,főleg ha karban van tartva a motor tisztességesen.
Mert,akkor nincs szétkopva és nem eszi meg.
Egyébként azt hiszem valami Mondeo-s leírásban olvastam,hogy a sűrűbb olajtól egyenetlenül jár
és elkezdenek "csörögni" a hidrotőkék.....
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13589 Dátum: 2011.09.03 szombat, 22:07:31 »

A szerelőm 10W-40-et akart rendelni 11.200ft/5L.. Mondtam neki, hogy várjunk csak azzal mert kicsit nekem ez furcsa de akkor nem csalt a megérzésem.

 eplus2

Mondhatom szép. Nem a belevaló, de legalább drága. Megadnád a szerelő elérhetőségeit? Csak hogy véletlenül se menjen hozzá egyik ismerősöm se. eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13590 Dátum: 2011.09.03 szombat, 22:14:57 »

eplus2

Mondhatom szép. Nem a belevaló, de legalább drága. Megadnád a szerelő elérhetőségeit? Csak hogy véletlenül se menjen hozzá egyik ismerősöm se. eplus2
nem hogy te szerelnéd az ismerőseid autóit  hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13591 Dátum: 2011.09.03 szombat, 22:24:11 »

nem hogy te szerelnéd az ismerőseid autóit  hehe
az neked tök jó lenne...ugye? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13592 Dátum: 2011.09.03 szombat, 22:32:19 »

az neked tök jó lenne...ugye? eplus2
én nem ismerem  nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13593 Dátum: 2011.09.03 szombat, 22:37:21 »

én nem ismerem  nyes
azt elhiszem, hogy szeretnéd, de ezen már nem lehet változtatni vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13594 Dátum: 2011.09.03 szombat, 22:38:30 »

azt elhiszem, hogy szeretnéd, de ezen már nem lehet változtatni vigyor3
az viszont bizonyos, hogy az én autómhoz nem nyúl hozzá  nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13595 Dátum: 2011.09.03 szombat, 22:40:57 »

az viszont bizonyos, hogy az én autómhoz nem nyúl hozzá  nyes
miért nyúlna? wow1
a sajátjához sem szokott. ha igen, akkor annak nincs jó vége beka3 eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13596 Dátum: 2011.09.03 szombat, 22:41:40 »

Hát most én is szerelőt váltottam.Ezt is ismerem már régen,de ők is össze-vissza szidják egymást.Neked meg adott a feladat eldönteni,hogy melyik tényleg jó szakember.Én azt mondom,hogy a mai világban nehéz megfelelő szerelőt találni..
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13597 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 09:27:32 »

miért nyúlna? wow1
a sajátjához sem szokott. ha igen, akkor annak nincs jó vége beka3 eplus2
taps taps taps
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13598 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 10:40:40 »

Misi privát ment!
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13599 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 17:43:58 »

Megvolt az autóval az első negatív élményem. Amikor 1 órája beindítottam, hogy viszem át anyumat a buszhoz, benyomom a klímát a melegre való tekintettel és pukk... Nagy gőz a motortérből, azonnal leállítom és nézem, hogy milyen szépen foszlik szét a levegőben a klímagázom. Felpattintom a motorháztetőt, látom, hogy a klíma kimeneti oldalának a csövét nyomta le a nyomás.. (vagy én nem is tudom.) Most nincs klímám, ez nem is annyira gáz, az már inkább, hogy magam alatt vagyok egy kicsit..

Ez nem volt rajta jobb oldalt, itt már visszanyomtam. Nem tudom mit lehetne vele csinálni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278 279 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.