Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:02:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 268 269 270 271 272 273 274 [275] 276 277 278 279 280 281 282 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5251819 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #13700 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:23:11 »

van benne flexibilis rész?
mert a többi 1-es és 2-es között lényegében az a különbség.

Rosszul írtam... falbav
a középső dobnak semmi baja, tehát csak a 2 hátsó csere. Otthon lenne megcsinálva illetve némi karosszériás szaki segítséggel.
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13701 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:24:45 »

Rosszul írtam... falbav
a középső dobnak semmi baja, tehát csak a 2 hátsó csere. Otthon lenne megcsinálva illetve némi karosszériás szaki segítséggel.
az sima liba.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #13702 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:28:20 »

az sima liba.
Hurrá!!!!
MKI-hez nem találtam MKII-höz igen! Azért gondoltam, hogy megkérdezem!
Köszönöm a segítséget!
Éljen a fórum!!!!
És astor72!!! eljen worship taps
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13703 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:27:58 »

Sziasztok!

Tudna nekem válaszolni valaki ama kérdésre, hogy: MKII. V6 komplett kipufogó gond nélkül szerelhető-e MK I. V6-ra?

Köszi!

Igen, teljesen megegyeznek.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13704 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:30:49 »

elvileg ige, gyakorlatilag szaki megtud oldani kisebb heftelést.
azért írom, hogy elvileg, mert a 2-es motorterében több helyet hagytak hátul a hűtés miatt.

Nem, nem hagytak több helyet. Ez is csak városi legenda.  És nem amiatt hengerfejesedik, hogy kevés ott a levegő, hanem a műanyag lapátos vízpumpa miatt. Amit még egyes ST200-akba is beletettek a hülyék.

A Contourok azért nem HF-esednek, mert csak fémlapátos pumpával szerelték őket.

Jó tudni.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13705 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:47:11 »

Nem, nem hagytak több helyet. Ez is csak városi legenda.  És nem amiatt hengerfejesedik, hogy kevés ott a levegő, hanem a műanyag lapátos vízpumpa miatt. Amit még egyes ST200-akba is beletettek a hülyék.

A Contourok azért nem HF-esednek, mert csak fémlapátos pumpával szerelték őket.

Jó tudni.
na,ezt fejtsd már részletesebben,mert érdekel )technikai szempontból).akár priviben is.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13706 Dátum: 2011.09.13 kedd, 20:55:11 »

na,ezt fejtsd már részletesebben,mert érdekel )technikai szempontból).akár priviben is.

Tessék: http://www.talkford.com/topic/136014-v6-water-pumps/

Az nyilatkozik, aki 20 éve részt vett az autó tervezésében.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13707 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:08:12 »

Tessék: http://www.talkford.com/topic/136014-v6-water-pumps/

Az nyilatkozik, aki 20 éve részt vett az autó tervezésében.
na,igen.némileg felhomályosít.de,az például nem derül ki,hogy a fémbetétet gyárilag mivel rögzítették?NEkem a kékben pont úgy nézett ki,mint az egyik képen.Belemart a szivattyú (igaz,lötyögött is a tengelye rendesen,mozgott előre-hátra) de ebben a zöld autóban nem.És még mindig nem értem,ettől a fémlapátos mennyivel jobb mint a műanyag?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13708 Dátum: 2011.09.13 kedd, 23:10:00 »

Ma cseréltem olajat a gépben.. Hát nagyon gáz volt ami kijött belőle, nem tudom az előző gazdája mikor cserélte.. Cheesy
Naplózva
roland88
Vendég
« Új hozzászólás #13709 Dátum: 2011.09.14 szerda, 13:30:40 »

Szervusztok,

Érdeklődnék hogy esetleg nem-e tudtok olyan helyet ahol morette lámpákat lehet beszerezni mk1-hez lehetőleg nem 350 fontért.

Kösz.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13710 Dátum: 2011.09.14 szerda, 13:34:05 »

Szervusztok,

Érdeklődnék hogy esetleg nem-e tudtok olyan helyet ahol morette lámpákat lehet beszerezni mk1-hez lehetőleg nem 350 fontért.

Kösz.
De.
Ebay, 82 Euro.
Naplózva
roland88
Vendég
« Új hozzászólás #13711 Dátum: 2011.09.14 szerda, 13:35:42 »

De.
Ebay, 82 Euro.

Ez elvileg csak a benne lévő két lámpa nem? Nem nagyon vágom a németet...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13712 Dátum: 2011.09.14 szerda, 13:35:55 »

De.
Ebay, 82 Euro.
ez csak a két lencse
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13713 Dátum: 2011.09.14 szerda, 13:37:30 »

Akkor bocsi.
 worship
Naplózva
roland88
Vendég
« Új hozzászólás #13714 Dátum: 2011.09.14 szerda, 13:38:11 »

ez csak a két lencse

Ez a baj, hogy egybe komplett, sehol nem láttam csak 300-350 fontért.Amint hát ,hogy is mondjam, sokallok érte....
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #13715 Dátum: 2011.09.14 szerda, 20:11:35 »

Ez a baj, hogy egybe komplett, sehol nem láttam csak 300-350 fontért.Amint hát ,hogy is mondjam, sokallok érte....

annyit nem ér az egész autó, pénzben mért értékét tekintve persze  Wink
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13716 Dátum: 2011.09.14 szerda, 20:26:01 »

annyit nem ér az egész autó, pénzben mért értékét tekintve persze  Wink
csúnya lenne ..
Naplózva
roland88
Vendég
« Új hozzászólás #13717 Dátum: 2011.09.14 szerda, 21:02:20 »

csúnya lenne ..

Akkor van valami ötletetek amivel jól kinéző fényszórót lehetne kreálni viszonylag jó pénzből?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13718 Dátum: 2011.09.14 szerda, 21:20:26 »

Akkor van valami ötletetek amivel jól kinéző fényszórót lehetne kreálni viszonylag jó pénzből?
cosworth lámpák...
Naplózva
roland88
Vendég
« Új hozzászólás #13719 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 08:50:04 »

cosworth lámpák...

Az van mk1-es mondeora kifejezetten?
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13720 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 10:58:00 »

Sziasztok!


Most elvittem egy szerelő műhelybe az autót.Kiderült,hogy a 14.000 forintos pesti bontóból rendelt
injektor kábelkötegemen valahol összeért a vezeték és ezért nem ment valamelyik henger folyamatosan.
Most jön a java.A kábel rövidzárlata gyönyörűen kicsinálta  az ECU-mat.
A műhelyben 5000-ért szereztek jó állapotú 98-as kábelköteget és 3 ECU-t hoztak hozzá.
30.000az ára.Amelyik jó lesz,azt szerelik be.
A kérdésem az lenne hogy az 1.6,1.8,2.0-es mocikhoz jó vajon ugyanaz a computer?
Vagy az mk2-é? Azért hoztak 3-at mert nem egyezett meg a számuk az én gyárimmal.
Ezért mondták,hogy amelyik jó lesz,azt szerelik be.A kábelszettel kapcsolatosan viszont inkább
hibáztatom a másik szerelőt,aki nem vette észre vagy nem úgy rakta be a kábelköteget,hogy odafigyeljen arra,hogy azok ne érjenek össze.
Nem mellesleg a szerelés után a vákuumcsövet is baszték vissza dugni.Mindenhol
átverik lehúzzák az embert és a gatyám is ráment ebben az évben az autóra.Viszont nem ő hanem a hanyag szerelők tehetnek róla. falbav falbav

Szóval egységesek az ECU-k?
Köszi!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13721 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 11:23:52 »

Sziasztok!


Most elvittem egy szerelő műhelybe az autót.Kiderült,hogy a 14.000 forintos pesti bontóból rendelt
injektor kábelkötegemen valahol összeért a vezeték és ezért nem ment valamelyik henger folyamatosan.
Most jön a java.A kábel rövidzárlata gyönyörűen kicsinálta  az ECU-mat.
A műhelyben 5000-ért szereztek jó állapotú 98-as kábelköteget és 3 ECU-t hoztak hozzá.
30.000az ára.Amelyik jó lesz,azt szerelik be.
A kérdésem az lenne hogy az 1.6,1.8,2.0-es mocikhoz jó vajon ugyanaz a computer?
Vagy az mk2-é? Azért hoztak 3-at mert nem egyezett meg a számuk az én gyárimmal.
Ezért mondták,hogy amelyik jó lesz,azt szerelik be.A kábelszettel kapcsolatosan viszont inkább
hibáztatom a másik szerelőt,aki nem vette észre vagy nem úgy rakta be a kábelköteget,hogy odafigyeljen arra,hogy azok ne érjenek össze.
Nem mellesleg a szerelés után a vákuumcsövet is ***ték vissza dugni.Mindenhol
átverik lehúzzák az embert és a gatyám is ráment ebben az évben az autóra.Viszont nem ő hanem a hanyag szerelők tehetnek róla. falbav falbav

Szóval egységesek az ECU-k?
Köszi!
elvileg nem, szóval meg kellene írni a tied számát
ha van olyan, akkor Szunditól 5000Ft-ért hozok neked egyet
amúgy honnan tudják, hogy nem működik az ECU?

kábel
akkor tud összeérni, ha nincs szigetelés rajta, tehát nem jó, amit pestről vettél

(lehet hogy jobban jártál volna, ha lerakod nálam és pár sörért megcsináltuk volna ...)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13722 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 11:39:19 »

Sziasztok!

szeva!
szerinted miért van ez a fórum? mert sokunknak megtelt a bugyra a pénz ablakon való kifele hajigálásából, a felelőtlen töketlen szerelőkből és a "márkaszerviz"-ekről már ne is beszéljünk.
1. az injektor kábelköteg sajnos fogyó alkatrész, mivel kap hőt a szigetelés bőven. ha nem megfelelően mozgatják csak ugy hámlik a szigetelés. egy idő után nem is kell sehogyan sem mozgatni, akkor is.
2.az ecu csere nem lesz egyszerű történet. hiába vittek 3 ecut, ha az immo nem fogja engedni az elindítást sem...
3. ha esetleg úgy döntenél, akkor adok ecu-t van 2 db 2.0-ás is. mindegyikhez van kulcs is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13723 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 11:42:48 »

szeva!
szerinted miért van ez a fórum? mert sokunknak megtelt a bugyra a pénz ablakon való kifele hajigálásából, a felelőtlen töketlen szerelőkből és a "márkaszerviz"-ekről már ne is beszéljünk.
1. az injektor kábelköteg sajnos fogyó alkatrész, mivel kap hőt a szigetelés bőven. ha nem megfelelően mozgatják csak ugy hámlik a szigetelés. egy idő után nem is kell sehogyan sem mozgatni, akkor is.
2.az ecu csere nem lesz egyszerű történet. hiába vittek 3 ecut, ha az immo nem fogja engedni az elindítást sem...
3. ha esetleg úgy döntenél, akkor adok ecu-t van 2 db 2.0-ás is. mindegyikhez van kulcs is...
már ha immo-s Smiley
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13724 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 13:15:05 »

szeva!
szerinted miért van ez a fórum? mert sokunknak megtelt a bugyra a pénz ablakon való kifele hajigálásából, a felelőtlen töketlen szerelőkből és a "márkaszerviz"-ekről már ne is beszéljünk.
1. az injektor kábelköteg sajnos fogyó alkatrész, mivel kap hőt a szigetelés bőven. ha nem megfelelően mozgatják csak ugy hámlik a szigetelés. egy idő után nem is kell sehogyan sem mozgatni, akkor is.
2.az ecu csere nem lesz egyszerű történet. hiába vittek 3 ecut, ha az immo nem fogja engedni az elindítást sem...
3. ha esetleg úgy döntenél, akkor adok ecu-t van 2 db 2.0-ás is. mindegyikhez van kulcs is...

Köszi!

A kulcsot meg kell tanítani ezek szerint az új ECU-nak?
Azért nem fogja engedni indítani?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13725 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 13:19:44 »

Köszi!

A kulcsot meg kell tanítani ezek szerint az új ECU-nak?
Azért nem fogja engedni indítani?

Meg! És azt csak márkaszervíz tudja megcsinálni.

Egyetlen módja az ECU-hoz már párosított kulcs beszerzése (a szár cserélhető).

Yookkóó tudna mesélni, mi hogyan jártunk ezzel a kérdéssel 1 hónapja. taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13726 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 13:21:47 »

Meg! És azt csak márkaszervíz tudja megcsinálni.

Egyetlen módja az ECU-hoz már párosított kulcs beszerzése (a szár cserélhető).

Yookkóó tudna mesélni, mi hogyan jártunk ezzel a kérdéssel 1 hónapja. taps
én jól  nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13727 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 13:22:49 »

Sziasztok!

Egyébként én sem értelek, hordozgatod ide-oda, mindenki mindenfélét mond, de hozzáértőt még nem találtál.

Itt meg van egy rakás szakbarbár, akik közül egy-kettő közel is van hozzád és szívesen meg is csinálná neked egy-két hétvége alatt, az általad említett alkatrészárak töredékéért.

Szerintem meg kellene kérned őket, hogy ugyan csinálják már meg neked. integet2
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13728 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 13:33:28 »

Egyébként én sem értelek, hordozgatod ide-oda, mindenki mindenfélét mond, de hozzáértőt még nem találtál.

Itt meg van egy rakás szakbarbár, akik közül egy-kettő közel is van hozzád és szívesen meg is csinálná neked egy-két hétvége alatt, az általad említett alkatrészárak töredékéért.

Szerintem meg kellene kérned őket, hogy ugyan csinálják már meg neked. integet2


Köszi,de a lelkiállapotomnak a legkevésbé sem hiányoznak most az ilyen jellegű hozzászólások,hogy miért nem valamelyikőtökkel csináltattam az autót.
Azért mert nem volt rá írva,hogy meghalt az ECU,hogy xar a kábelszett és hogy repedt a szívósor.
Azt gondoltam,hogy kis dolgok,amiket alkatrész cserével meg lehet oldani vagy egy szerelő is megcsinálja.
Szóval kedves tőletek,de ne firtassuk légy szíves,hogy miért szerelőhöz vittem.Azt már tudom,hogy hova nem kell vinni.
Sajnos vannak dolgok amiket az ember csak a saját kárán tanul meg...
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13729 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 13:36:12 »

Meg! És azt csak márkaszervíz tudja megcsinálni.

Egyetlen módja az ECU-hoz már párosított kulcs beszerzése (a szár cserélhető).

Yookkóó tudna mesélni, mi hogyan jártunk ezzel a kérdéssel 1 hónapja. taps

Vagy az immobiliser kiiktatása nem?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13730 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 13:45:50 »

Vagy az immobiliser kiiktatása nem?

Az nagyon gányolásos módszer. wow1

A 30e-s ECU árból 3x veszel bontóban jó ECU-t és a hozzá való immo-s kulcsot.
Naplózva
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #13731 Dátum: 2011.09.16 péntek, 08:24:59 »

Sziasztok , szép jó reggelt.

Gondoltam megosztom veletek ami reggel fogadott Cheesy
Az esetem olvastátok korábban hogy összetörtek stb.... na most reggel megjött az utalás hogy 160.000.- ft ot fizettek mint kárpótlás Cheesy és mivel GT os a kocsi a kora miatt így feltették a roncsbörzére és így ott egy cég úgy értékelte hogy 48 ezer forintot ér Cheesy:D:D NORMÁLISAK EZEK??? kérdezem én....
Most meg mehetek a f....ba .... Cheesy:D:D
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13732 Dátum: 2011.09.16 péntek, 08:56:12 »

Sziasztok , szép jó reggelt.

Gondoltam megosztom veletek ami reggel fogadott Cheesy
Az esetem olvastátok korábban hogy összetörtek stb.... na most reggel megjött az utalás hogy 160.000.- ft ot fizettek mint kárpótlás Cheesy és mivel GT os a kocsi a kora miatt így feltették a roncsbörzére és így ott egy cég úgy értékelte hogy 48 ezer forintot ér Cheesy:D:D NORMÁLISAK EZEK??? kérdezem én....
Most meg mehetek a f....ba .... Cheesy:D:D
Nem kell elfogadnod ezt az ajánlatot. Kérhetsz pótszemlét. Egy szerelő kicsit szétszedi a kocsit, mert lehet, hogy van rajta kívülről nem látható sérülés is. A biztosítós meg új jegyzőkönyvet vesz föl, aztán újra számolnak.
Vagy ebből a 160-ból megcsinálod a kocsit és tudomásul veszed, hogy GK-a- verda, többet nem fognak teljes kárt kifizetni.
A roncsosnak NEM KELL eladnod az autót!!!
Naplózva
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #13733 Dátum: 2011.09.16 péntek, 09:22:28 »

Köszönöm Smiley
de ha számolok a kárfelvevő úgy itélte meg hogy a kocsi összeségében a kár időpontjában 200 kilót ért Cheesy nem normálisak ezek.
160 ból meg nem lehet megcsináltatni szerintem Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13734 Dátum: 2011.09.16 péntek, 09:33:15 »

Köszönöm Smiley
de ha számolok a kárfelvevő úgy itélte meg hogy a kocsi összeségében a kár időpontjában 200 kilót ért Cheesy nem normálisak ezek.
160 ból meg nem lehet megcsináltatni szerintem Smiley
ja,figyelj rá,hogy a kárfelmérő minden extrát bejelöljön.Nekem a nagyrészét simán kihagyta,aztán mélben küldtem el az ügyintézőnek,hogy ezek még benne vannak csak a szakijuk saját elhatározásból nem vette figyelembe.Az érték megállapításánál %-ot számolnak és minden extra cucc pluszt jelent.Elektromos tükör,dönthető ülések,légzsákok stb.Ezeket előszeretettel kihagyják.Az utólag beépített cuccokat se veszik figyelembe (pedig kell,mert az autó része) ,nameg az autóban a baleset idején megsérült motyókat.Nekem a telóm és két szemüveg lett ráírva (eredileg azokat sem akarta felvenni).Nem sok (+15e) de akkor is pénz...
Naplózva
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #13735 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:03:53 »

Figyeltem hogy mindent felvegyen a kárfelmérő lapra.... a plusz beépített cuccokat is és a most cserélt alkatrészeket is. Még én szóltam neki hogy a festékmérést azért lehet ne poros autón keresztül mérje már... Cheesy nézett is Cheesy most nyaral a károkozó de vele is fogok tárgyalni hogy ha lehet nyúljon már a zsebébe ahogy mondta... a kocsin belül nem sérült semmi ( bár felírtam volna... Smiley ) Most még végig járom a lehetőségeket... ok tudok vele járni de nevetséges hogy ennyire hülyének nézik az embert.... Decemberben vettem 300 ért és azóta nem hogy romlott hanem csak javult az állapota a cserélt cuccok miatt.... Smiley

Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásokat és az észrevételeket. Smiley

 worship worship worship
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13736 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:22:59 »

... Decemberben vettem 300 ért és azóta nem hogy romlott hanem csak javult az állapota a cserélt cuccok miatt.... Smiley
Azt, hogy mennyiért vetted és mennyit öltél bele azóta, nagyon nem érdekli a biztosítót. Neki van egy nagy-nagy táblázata, ami alapján meghatározza a kifizetendő összeget.
De azért még próbálkozzál, hátha másik úton többre jutsz.
Naplózva
Miamidade
Vendég
« Új hozzászólás #13737 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:29:53 »

Persze a kutyát nem érdekli... Ők csak az euro tax árat nézik...majd ahhoz viszonyítják a valós értékét.... de akkor is bosszantó...Bár mit is várhatna az ember Cheesy
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13738 Dátum: 2011.09.16 péntek, 22:36:06 »

Sziasztok!

Ma elhoztam a kocsit a szerelőtől.
Megcsinálták az elcseszett gyertyamenetemet a hengerfejben,újak a gyertyák és
másik injektor kábelszett van benne.Abban nem vagyok biztos csak,hogy az ECU is cseréltek-e benne.
Ezekért a munkadíjjal,mindennel együtt fizettem 33ropit.
Most már nem dadog a gép és van alapjárat.
Ellenben nem tökéletes még mindig.
Most a kocsival voltam melózni és ahogy indítottam fél órája dadogott és nem tartotta meg az alapjáratot,csak
akkor ha gázzal játszottam.Ezt kb 30 másodpercig kellett csinálni.Utána már megtartotta és nem is dadogott.
Viszont mikor már picit melegedett és nem áll le,akkor meg 1.300-1.400 körül megakad az alapjárat kb 5-6 másodpercre.
Itthon megálltam és mikor már 1000körül volt az alap,akkor vártam kicsit és
felvitte megint 1.400-ra.

Az igazsághoz tartozik,hogy nincs betanítva a kicsike.Viszont nem hiszem hogy a tanítással megoldódnak ezek a dolgok.
MI lehet ez?Vákuumcső?

Köszönöm!
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13739 Dátum: 2011.09.17 szombat, 10:31:30 »

Sziasztok!

Ma elhoztam a kocsit a szerelőtől.
Megcsinálták az elcseszett gyertyamenetemet a hengerfejben,újak a gyertyák és
másik injektor kábelszett van benne.Abban nem vagyok biztos csak,hogy az ECU is cseréltek-e benne.
Ezekért a munkadíjjal,mindennel együtt fizettem 33ropit.
Most már nem dadog a gép és van alapjárat.
Ellenben nem tökéletes még mindig.
Most a kocsival voltam melózni és ahogy indítottam fél órája dadogott és nem tartotta meg az alapjáratot,csak
akkor ha gázzal játszottam.Ezt kb 30 másodpercig kellett csinálni.Utána már megtartotta és nem is dadogott.
Viszont mikor már picit melegedett és nem áll le,akkor meg 1.300-1.400 körül megakad az alapjárat kb 5-6 másodpercre.
Itthon megálltam és mikor már 1000körül volt az alap,akkor vártam kicsit és
felvitte megint 1.400-ra.

Az igazsághoz tartozik,hogy nincs betanítva a kicsike.Viszont nem hiszem hogy a tanítással megoldódnak ezek a dolgok.
MI lehet ez?Vákuumcső?

Köszönöm!
"T" elem törés, repedés tipikus tünete amit írsz. (300 forintos tétel)

ITT van egy kis segítség.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.17 szombat, 10:39:07 írta Flyfish » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13740 Dátum: 2011.09.17 szombat, 11:14:34 »

"T" elem törés, repedés tipikus tünete amit írsz. (300 forintos tétel)

ITT van egy kis segítség.
ezen már átrágta magát egynéhányszor.De lehet,tényleg nincs valamelyik cső visszarakva.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13741 Dátum: 2011.09.17 szombat, 11:57:14 »

Srácok! Szeretném kicserélni a fejegységet a kocsiban, de nem tudok rájönni, hogy tudom kivenni a régit. Illetve azt szeretném kérdezni, hogy a gyári fejegység ISO csatis vagy mókolni kell..? Üdv.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13742 Dátum: 2011.09.17 szombat, 11:58:40 »

Srácok! Szeretném kicserélni a fejegységet a kocsiban, de nem tudok rájönni, hogy tudom kivenni a régit. Illetve azt szeretném kérdezni, hogy a gyári fejegység ISO csatis vagy mókolni kell..? Üdv.
4db 100-as szög
ford csati, de párszázért lehet venni ford-iso átalakítót
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13743 Dátum: 2011.09.17 szombat, 11:59:58 »

4db 100-as szög
ford csati, de párszázért lehet venni ford-iso átalakítót
nem erős a 100-as? Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13744 Dátum: 2011.09.17 szombat, 12:04:43 »

nem erős a 100-as? Wink
de.egy kicsit vékonyabb is elég.Nálam spec. a műszerész csavarhúzók is jók voltak.Azok meg nem 100-as szög méretűek...ha kell,iso átalakítót tudok adni,nekem nem kellett amikor rádiót cseréltem.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13745 Dátum: 2011.09.17 szombat, 12:05:34 »

nem erős a 100-as? Wink
nálam kényelmesen belement
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13746 Dátum: 2011.09.17 szombat, 12:06:02 »

nálam kényelmesen belement
luk és luk között is van különbség.... wave  Grin
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13747 Dátum: 2011.09.17 szombat, 12:16:34 »

ezen már átrágta magát egynéhányszor.De lehet,tényleg nincs valamelyik cső vis***akva.


Misinek igaza van.A T-elemet kb fél éve cseréltem.Viszont mivel mostanság pár szerelő megbontotta a gépet könnyen
lehet mint ahogyan meg is történt,hogy valamit nem raktak vissza.
Csak én már nem akarom bontogatni és találgatni.
Egyébként levettem az akksi sarut és pár perc után visszaraktam és elkezdtem a betanítást.
Amikor beindítottam 1000volt az alap és kis idő után lement 950-re.
Vártam amíg a hőfok mutató a normál tartományba ér és utána tartottam 1200-as fordulaton 2 percig.
a 8km-es tanítást most nem tudtam végig csinálni.
Ami érdekes hogy a reset utáni indításkor egyetlen pillanatra sem ment 1000 fölé a fordulat,amíg üresben járt.(kb 3-4perc)
Aztán mire hazajöttem már megint meg-megragadt,de már csak olyan 1100-1200körül.

Van egy kérdésem.Én amikor sokáig nem megyek a kocsival,akkor leszoktam venni az akksi sarut mert már
nem egyszer volt hogy lemerült.A kérdésem az lenne,hogy ha csak az egyiket akarom lehúzni,akkor ilyenkor
melyiket szokták levenni és melyiket lehet a másik sarun rajta hagyni?(pozitív,negatív)
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #13748 Dátum: 2011.09.17 szombat, 13:06:37 »


melyiket lehet a másik sarun rajta hagyni?(pozitív,negatív)

A negatívot vedd le mindig, így elkerülhető a zárlat lehetősége!
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.17 szombat, 13:09:08 írta Lacasa » Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #13749 Dátum: 2011.09.17 szombat, 18:20:33 »

Üdv!

Kedves klubtársak!
Az mk II,-sítés ezennel befejeződött!
Meg kell mondjam,hogy az egyedüli probléma csak a lámpák beépítésével adódott  eplus2 , a többi sima menet volt!

 integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 268 269 270 271 272 273 274 [275] 276 277 278 279 280 281 282 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.