Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:19:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 [323] 324 325 326 327 328 329 330 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261613 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16100 Dátum: 2012.07.06 péntek, 22:54:06 »

Még 1 dolog.A benzinpumpa okozhat-e ilyen problémát vagy lehet-e ellenőrizni,hogy megfelelő mennyiséget szállít-e?
Bár én mindig azt mondtam mikor felhozták,hogy ha nem szállítana elegendő mennyiséget,akkor nem menne az autó melegen sem úgy mint a meszes....
Valahol olvastam már erről cikket, most nem találom.
Az injektor sor - azt hiszem - bejövő csövén van egy szelep. A kupakot lecsavarva - vigyázz, spriccelhet a benzin! -, majd arra egy bicikli v. autó keréknyomásellenörző készüléket tartasz v. tartatsz, segítő pedig éppenhogy beindítja a kocsit v. csak indítózik.
Így lehet megmérni a nyomást, de vigyázz, mert nagyon veszélyes a kijövő benzin miatt. Rakjál körbe rongyot, és óvintézkedéseket is tegyél.
És nem vállalok semmi felelősséget! Grin
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16101 Dátum: 2012.07.07 szombat, 10:55:12 »

Valahol olvastam már erről cikket, most nem találom.
Az injektor sor - azt hiszem - bejövő csövén van egy szelep. A kupakot lecsavarva - vigyázz, spriccelhet a benzin! -, majd arra egy bicikli v. autó keréknyomásellenörző készüléket tartasz v. tartatsz, segítő pedig éppenhogy beindítja a kocsit v. csak indítózik.
Így lehet megmérni a nyomást, de vigyázz, mert nagyon veszélyes a kijövő benzin miatt. Rakjál körbe rongyot, és óvintézkedéseket is tegyél.
És nem vállalok semmi felelősséget! Grin

Alapjáraton 2,5 bar-t kell mérj, és aztán ahogy emeled a fordulatot, folyamatosan emelkedik, és full padlógáznál eléri a 3 bar-t.
Igazából ha alapjáraton megvan a 2,5, akkor már jó vagy (nem kell pörgetni, mert csak fokozod a balesetveszélyt.)
Aztán ha leállítod a motort, akkor érdemes egy kicsit később rámérni újra, hogy leállított motornál mennyit ejt a nyomásól. Elvileg tartania kell a nyomást, esetleg leeshet 2 bar-ig, de ha nagyon leejti a nyomást, akkor baj van, nehéz utána újra beindítani (többször kell "pumpálni" a kulcs forgatásával, amire elkezdhetnél indítani.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16102 Dátum: 2012.07.07 szombat, 16:14:48 »

Valahol olvastam már erről cikket, most nem találom.
Az injektor sor - azt hiszem - bejövő csövén van egy szelep. A kupakot lecsavarva - vigyázz, spriccelhet a benzin! -, majd arra egy bicikli v. autó keréknyomásellenörző készüléket tartasz v. tartatsz, segítő pedig éppenhogy beindítja a kocsit v. csak indítózik.
Így lehet megmérni a nyomást, de vigyázz, mert nagyon veszélyes a kijövő benzin miatt. Rakjál körbe rongyot, és óvintézkedéseket is tegyél.
És nem vállalok semmi felelősséget! Grin


Köszi szépen!

Na már csak az kellene,hogy ne legyen ilyen mocskos meleg:-//
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #16103 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 16:09:17 »


Kiszerelve kellene már ezeket megnézni.Mennyire bonyolult kiszedni őket?Csinálta már valaki?

Szia!

Én nem szereltem ki az injektorokat, mert féltem a sok kis öreg apró csavartól. Széthúztam a kér benzincsövet, egy óriási méretű tűvel felszerelt fecskendővel benyomtam a tisztítót az injektorokba (mind a két csőbe), visszadugtam a csöveket és ráadtam a gyújtást, de nem indítottam. Néhányszor megismételtem ezt, majd amikor ellenőriztem, hogy nincs-e szivárgás, beindítottam a motort.

A motor hangja azonnal simább lett, tehát biztos volt valami kis bibi az injektorokkal. A fogyasztás egy nehéz hegyi szakaszokat is tartalmazó úton 6.4 liter lett.
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #16104 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 22:43:13 »

Ott van az valahol, csak le kell szedni hozzá a hűtőről a ventilátor keretet. Smiley (szembe van a radiátorral, alsó sarokban, ha jól emlékszem)


GinJoy
"az a csati az, ami az aljához megy, bár nem a hűtőhöz, hanem a ventillátor házához"


Köszi,rajta vagyok.Talán holnap lesz időm barkácsolni rajta hawaii
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16105 Dátum: 2012.07.10 kedd, 10:09:51 »

Sziasztok!

Ma meghallgattam az injektorokat.
Valóban nem volt egyszerű és nem is a motor miatt.
A kattogásokat lehet hallani,csak az ütem olyan gyors,hogy nehéz volt kiszűrni ,hogy van-e rendszertelen kattogás,de végól
arra jutottam,hogy 1 vagy 2 injektornál hallható,hogy rendszertelenül kattog alapjáraton.

Kérdezném tőletek,hogy van-e valakinek 2.0-es mocira való injektor sor?Vagy kitől szerezhetnék be?
Mk2-nek már írtam e-mail-t.Még nem válaszolt.
Köszi!
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #16106 Dátum: 2012.07.11 szerda, 14:54:07 »

Ma lecseréltem a kipufogó sort,de a tűzkarikánál eltört a rúgós menetes szár.találtam másikat,de sajnos valahol ereszt a kipufogó és egy idő után leáll a motor.
Ezeknek a kipufogó tömítéseknek/tűzkarikának egyből tömítenie kell?


Megnéztem a ventilátor ellenállást,megtaláltam külsőre épnek tűnik,de nem volt időm foglalkozni vele.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16107 Dátum: 2012.07.11 szerda, 15:47:58 »

Ma lecseréltem a kipufogó sort,de a tűzkarikánál eltört a rúgós menetes szár.találtam másikat,de sajnos valahol ereszt a kipufogó és egy idő után leáll a motor.
Ezeknek a kipufogó tömítéseknek/tűzkarikának egyből tömítenie kell?


Megnéztem a ventilátor ellenállást,megtaláltam külsőre épnek tűnik,de nem volt időm foglalkozni vele.
Eltart egy ideig,amíg kiég,de azért kellene...
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16108 Dátum: 2012.07.11 szerda, 20:30:12 »

Sziasztok!


A benzin nyomász szabályzó hol található és hogyan lehet kiszűrni,ha probléma van vele?
Injektorokat meghallgattam,AC pumpa zőg és jó....
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #16109 Dátum: 2012.07.11 szerda, 21:24:17 »

Sziasztok!

Ma meghallgattam az injektorokat.
Valóban nem volt egyszerű és nem is a motor miatt.
A kattogásokat lehet hallani,csak az ütem olyan gyors,hogy nehéz volt kiszűrni ,hogy van-e rendszertelen kattogás,de végól
arra jutottam,hogy 1 vagy 2 injektornál hallható,hogy rendszertelenül kattog alapjáraton.

Kérdezném tőletek,hogy van-e valakinek 2.0-es mocira való injektor sor?Vagy kitől szerezhetnék be?
Mk2-nek már írtam e-mail-t.Még nem válaszolt.
Köszi!
[/quote Az injektorokat en is csereltem,de hogy kezdo voltam , a gumi tomites meggyorodott a be szoritasnal ,tehat nem art egy kis olajat oda varazsololni,igy jobban befog ileszkedni.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #16110 Dátum: 2012.07.11 szerda, 21:27:08 »

Sziasztok!

Ma meghallgattam az injektorokat.
Valóban nem volt egyszerű és nem is a motor miatt.
A kattogásokat lehet hallani,csak az ütem olyan gyors,hogy nehéz volt kiszűrni ,hogy van-e rendszertelen kattogás,de végól
arra jutottam,hogy 1 vagy 2 injektornál hallható,hogy rendszertelenül kattog alapjáraton.

Kérdezném tőletek,hogy van-e valakinek 2.0-es mocira való injektor sor?Vagy kitől szerezhetnék be?
Mk2-nek már írtam e-mail-t.Még nem válaszolt.
Köszi!
[/quote ]Az injektorokat en is csereltem,de hogy kezdo voltam , a gumi tomites meggyorodott a be szoritasnal ,tehat nem art egy kis olajat oda varazsololni,igy jobban befog ileszkedni.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #16111 Dátum: 2012.07.11 szerda, 21:28:50 »


Hi de elbaxtam.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #16112 Dátum: 2012.07.11 szerda, 21:37:12 »

Sziasztok!


A benzin nyomász szabályzó hol található és hogyan lehet kiszűrni,ha probléma van vele?
Injektorokat meghallgattam,AC pumpa zőg és jó....
Szerintem nallad ott nincs baj,ha rendbe teszed az injektor reszt ,talan mindent csereltel ,de ha nem akkor meg van benzin szuro,,ami van a a tuzfalon mindent csereltem,majdnem ujra ,mert az is kozbe jatszik az alapjaratra .
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #16113 Dátum: 2012.07.13 péntek, 07:40:40 »

Kipufogó sor csere óta alapjáraton dadog a motor,majdnem le akar fulladni.Simán beindul a motor,de pár másodperc múlva már nem egyenletes az alapjárata.
Mi okozhatja ezt,vagy hogyan tudnám megállapítani a hiba forrását szomoru1
lambda szonda,maf cső,egr  igazából csak ezekhez nyúltam hozzá szerelés közben,de nem tudom mi okozhatja.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16114 Dátum: 2012.07.13 péntek, 12:00:18 »

Kipufogó sor csere óta alapjáraton dadog a motor,majdnem le akar fulladni.Simán beindul a motor,de pár másodperc múlva már nem egyenletes az alapjárata.
Mi okozhatja ezt,vagy hogyan tudnám megállapítani a hiba forrását szomoru1
lambda szonda,maf cső,egr  igazából csak ezekhez nyúltam hozzá szerelés közben,de nem tudom mi okozhatja.
Minden csatlakozó visszakerült a helyére?

Ha az akkumulátor sarut levetted, akkor újratanítás.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.13 péntek, 12:06:09 írta legyozo » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16115 Dátum: 2012.07.13 péntek, 13:07:18 »

Kipufogó sor csere óta alapjáraton dadog a motor,majdnem le akar fulladni.Simán beindul a motor,de pár másodperc múlva már nem egyenletes az alapjárata.
Mi okozhatja ezt,vagy hogyan tudnám megállapítani a hiba forrását szomoru1
lambda szonda,maf cső,egr  igazából csak ezekhez nyúltam hozzá szerelés közben,de nem tudom mi okozhatja.
igazából ezek mindegyike okozhatja, de szerintem lambda.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #16116 Dátum: 2012.07.13 péntek, 13:14:50 »

Minden csatlakozó visszakerült a helyére?

Ha az akkumulátor sarut levetted, akkor újratanítás.


elméletileg visszakerült az összes csatlakozó.Sarut nem vettem le.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16117 Dátum: 2012.07.17 kedd, 09:55:08 »

Annyit szeretnék kérdezni tőletek,hogy a benzin nyomás szabályzó az injektor sor tetején található ezüst színű kis szelep lenne?
Köszönöm!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16118 Dátum: 2012.07.17 kedd, 12:05:16 »

Annyit szeretnék kérdezni tőletek,hogy a benzin nyomás szabályzó az injektor sor tetején található ezüst színű kis szelep lenne?
Köszönöm!
Ha erre gondolsz http://kepfeltoltes.hu/120717/_zemanyag_nyom_sszab_lyoz__szelep_www.kepfeltoltes.hu_.png , akkor igen.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16119 Dátum: 2012.07.17 kedd, 21:20:07 »


Igen a kép alapján ez lesz az.Köszi!Gondolom a cseréje egyszerű ugye?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16120 Dátum: 2012.07.17 kedd, 22:17:51 »

Igen a kép alapján ez lesz az.Köszi!Gondolom a cseréje egyszerű ugye?
két csavar szorítja le,kitekered aztán kihúzod.Előtte lehetőleg egy negyedórát álljon a gép,ha mentél vele,mert mindent beterít a benzin.Nem árt körberakni törülközővel,akkor az egyből felszívja a kispriccelő cuccot.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16121 Dátum: 2012.07.18 szerda, 11:10:40 »

két csavar szorítja le,kitekered aztán kihúzod.Előtte lehetőleg egy negyedórát álljon a gép,ha mentél vele,mert mindent beterít a benzin.Nem árt körberakni törülközővel,akkor az egyből felszívja a kispriccelő cuccot.


Köszönöm szépen!
Ez lesz a következő,amit kicserélek annak reményében,hogy végre jó lesz a gép.
Már a beszerzési forrás is megvan,csak kell még 1-2 hét.Aztán beszámolok,hogy van-e javulás,de 2 év alatt eljutottam oda,hogy
kb már semmiben sem hiszek:-S
Ha ez sem hoz változást,akkor pedig jön az injektor sor.
Naplózva
cruiser
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208



« Új hozzászólás #16122 Dátum: 2012.07.18 szerda, 12:03:09 »

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani, hogy az MK1 2.0 automata és az MK2 1.8 benzines kéziváltós kipufogója egyezik-e?
Leginkább a középső dob érdekel.

Köszönöm.
Naplózva

MK1 MK2 MK3 bontott alkatrészek
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16123 Dátum: 2012.07.18 szerda, 12:33:04 »

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani, hogy az MK1 2.0 automata és az MK2 1.8 benzines kéziváltós kipufogója egyezik-e?
Leginkább a középső dob érdekel.

Köszönöm.
igazából olyat hegesztenek fel,amilyet viszel...vagy van.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16124 Dátum: 2012.07.18 szerda, 12:35:02 »

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani, hogy az MK1 2.0 automata és az MK2 1.8 benzines kéziváltós kipufogója egyezik-e?
Leginkább a középső dob érdekel.

Köszönöm.
Szia!

Valamelyik alkatrész webáruház segítségével el tudod dönteni, ha nem kapsz választ.  wave
Naplózva
cruiser
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208



« Új hozzászólás #16125 Dátum: 2012.07.18 szerda, 14:52:50 »

Szia!

Valamelyik alkatrész webáruház segítségével el tudod dönteni, ha nem kapsz választ.  wave

Így történt. Cikkszám alapján nem egyezik.
Köszönöm mindkettőtöknek!
Naplózva

MK1 MK2 MK3 bontott alkatrészek
LefiMisi
Vendég
« Új hozzászólás #16126 Dátum: 2012.07.20 péntek, 16:02:29 »

Sziasztok!
Van egy 1994-es, ghia felszereltségű, 1.8TD kombim. Ma jelentkezett az a probléma, hogy az óra mellett folyamatosan világít az a kis piros led. Mindegy, hogy az autó zárva van, vagy nyitva. Mindegy, hogy jár a motor vagy sem. Mitől lehet ez? Mit csináljak, hogy helyre jöjjön?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16127 Dátum: 2012.07.20 péntek, 17:51:03 »

Sziasztok!
Van egy 1994-es, ghia felszereltségű, 1.8TD kombim. Ma jelentkezett az a probléma, hogy az óra mellett folyamatosan világít az a kis piros led. Mindegy, hogy az autó zárva van, vagy nyitva. Mindegy, hogy jár a motor vagy sem. Mitől lehet ez? Mit csináljak, hogy helyre jöjjön?
A válaszokat előre is köszönöm!

Az "Elektromos dolgok" topicba írtam választ, hátha. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16128 Dátum: 2012.07.20 péntek, 19:47:02 »


Köszönöm szépen!
Ez lesz a következő,amit kicserélek annak reményében,hogy végre jó lesz a gép.
Már a beszerzési forrás is megvan,csak kell még 1-2 hét.Aztán beszámolok,hogy van-e javulás,de 2 év alatt eljutottam oda,hogy
kb már semmiben sem hiszek:-S
Ha ez sem hoz változást,akkor pedig jön az injektor sor.

Pentekre otthon leszek..
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #16129 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 09:39:27 »

Jo napot Mindenkinek!

segitsegeteket szeretnem kerni, mert sajnos egy hajmereszto problemaval szembesultem.

Ellenoriztem a vizcsoveket es a termosztathazba/-bol jovo/meno 2 cso azonnali cserere szorult. A nagyobbikkal nem is volt gond, de a kisebbik, ami alulrol jon ki es egy fem csobe torkollik, meggyult a bajom. Allitolag ezt a csovet nem lehet utangyartottkent kapni, csak gyari alkatreszkent, de csak a fem csovel egyutt. Igy ez a szett 25-26000 forint  wow1 lenne. Namost egy 5-6 centis gumicsoert rettentoen sokallom ezt az arat. A poen, hogy a kis csovecske ket vege kulonbozo atmeroju, tehat akarmivel nem lehet helyettesiteni.
Jelenleg egy focvagenbol szarmazo szuksegmegoldaskent alkalmazott cso van a helyen, de mivel a termosztathaz feloli vege elegge szorul, hosszabb ideig nem akarom ott hagyni.

Sajnos eleddig (kb. 3 hete) sehol sem talaltam alkalmas cseredarabot, ezert ha valaki talalkozott mar itt ezzel a problemaval es megoldast is tud, kerem segitsen.

Elore is koszonettel!

Udv

Csocso
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16130 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 10:37:11 »

Jo napot Mindenkinek!

segitsegeteket szeretnem kerni, mert sajnos egy hajmereszto problemaval szembesultem.

Ellenoriztem a vizcsoveket es a termosztathazba/-bol jovo/meno 2 cso azonnali cserere szorult. A nagyobbikkal nem is volt gond, de a kisebbik, ami alulrol jon ki es egy fem csobe torkollik, meggyult a bajom. Allitolag ezt a csovet nem lehet utangyartottkent kapni, csak gyari alkatreszkent, de csak a fem csovel egyutt. Igy ez a szett 25-26000 forint  wow1 lenne. Namost egy 5-6 centis gumicsoert rettentoen sokallom ezt az arat. A poen, hogy a kis csovecske ket vege kulonbozo atmeroju, tehat akarmivel nem lehet helyettesiteni.
Jelenleg egy focvagenbol szarmazo szuksegmegoldaskent alkalmazott cso van a helyen, de mivel a termosztathaz feloli vege elegge szorul, hosszabb ideig nem akarom ott hagyni.

Sajnos eleddig (kb. 3 hete) sehol sem talaltam alkalmas cseredarabot, ezert ha valaki talalkozott mar itt ezzel a problemaval es megoldast is tud, kerem segitsen.

Elore is koszonettel!

Udv

Csocso

Ha leírnád a cső hosszát, alakját és a két átmérőjét az szerintem nagy segítség lenne.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #16131 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 11:12:58 »

Ha leírnád a cső hosszát, alakját és a két átmérőjét az szerintem nagy segítség lenne.   Wink

Hmmm, milyen igaz  Wink

nem dobtam el a regit, de az atmeroket pontosan nem hiszem, hogy meg tudom adni, mivel elegge ramatyul nez ki, a hosszat viszont pontosan meg tudom mutatni.

Nemsokara lemerem es megprobalok egy fotot is mellekelni.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16132 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 11:37:07 »

Hmmm, milyen igaz  Wink

nem dobtam el a regit, de az atmeroket pontosan nem hiszem, hogy meg tudom adni, mivel elegge ramatyul nez ki, a hosszat viszont pontosan meg tudom mutatni.

Nemsokara lemerem es megprobalok egy fotot is mellekelni.

Akkor ott mérd meg az átmérőt ahova megy a cső.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #16133 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 12:15:07 »

Akkor ott mérd meg az átmérőt ahova megy a cső.   Wink

Nna, szoval.
Itt van egy kep rola: http://kepfeltoltes.hu/view/120723/DSC00032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a meretek:
nagyobbik vegenek a belso atmeroje kb. 23mm
kisebbik vegenek a belso atmeroje kb. 17mm
hossza kb. 95-96mm

Sajnos maskent nem tudom megmerni, mert a melohelyen nincs mivel + nem akarom itt leengedni az osszes hutofolyadekot  Wink
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16134 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 12:20:20 »

Nna, szoval.
Itt van egy kep rola: http://kepfeltoltes.hu/view/120723/DSC00032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a meretek:
nagyobbik vegenek a belso atmeroje kb. 23mm
kisebbik vegenek a belso atmeroje kb. 17mm
hossza kb. 95-96mm

Sajnos maskent nem tudom megmerni, mert a melohelyen nincs mivel + nem akarom itt leengedni az osszes hutofolyadekot  Wink

Délután megnézem. Hátha van hasonlóm.   wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #16135 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 12:52:15 »

Délután megnézem. Hátha van hasonlóm.   wave

nagyszeru, koszi, privat melt kuldtem.

Udv

Csocso
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #16136 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:37:04 »

Hello!


Van valahol leírás vagy összefoglaló a mk1-mk3-ig vásárlásnál mire kell odafigyelni?Gondolkozok,hogy lecserélem a kocsit egy újabbra/jobbra,de nem tudom melyiknél mire kéne odafigyelni.Meg milyen motorral vegyem(pl mk3 dízel jó,mert csak a céges kocsi jut róla az eszembe,meg a füst) meg fogyasztás hogyan alakulhat,mert mindenki mást ír eplus2),csak gazdagabb felszereltségűt szeretnék viszont emiatt talán talán rosszabb állapotút kapok,de ha már költök rá,legyen kényelmes.

Régi rossz állapotban lévő kocsit mennyiért szokták beszámítani(rozsdás,motorikusan hibás)?Vagy hogyan lehet megszabadulni a legtöbb pénzért érte.

Köszi a segítséget,aki össze tudná foglalni nagyjából.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16137 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:56:35 »

Hello!


Van valahol leírás vagy összefoglaló a mk1-mk3-ig vásárlásnál mire kell odafigyelni?Gondolkozok,hogy lecserélem a kocsit egy újabbra/jobbra,de nem tudom melyiknél mire kéne odafigyelni.Meg milyen motorral vegyem(pl mk3 dízel jó,mert csak a céges kocsi jut róla az eszembe,meg a füst) meg fogyasztás hogyan alakulhat,mert mindenki mást ír eplus2),csak gazdagabb felszereltségűt szeretnék viszont emiatt talán talán rosszabb állapotút kapok,de ha már költök rá,legyen kényelmes.

Régi rossz állapotban lévő kocsit mennyiért szokták beszámítani(rozsdás,motorikusan hibás)?Vagy hogyan lehet megszabadulni a legtöbb pénzért érte.

Köszi a segítséget,aki össze tudná foglalni nagyjából.

Amennyiben rozsdás és motorhibás az autód, inkább alkatrészként és vasként add el, többet kapsz érte. Én lényegében azt tudom mondani, mint "sokat látott" ember, hogy ahogy újították a Mondeo-kat, jöttek jók és rosszak ugyanúgy. Teszem azt, egy MK3 dízel megy, mint az állat, viszont nagyon érzékeny a motorja, autókereskedő körökben állandóan porlasztócsúcs és turbó hibákat hallottam. (főleg a facelift előttiekről)
Ez a 2000-2002 (meg néhol 2003-4) év volt az autógyártás legrosszabb időszaka. Ekkor jöttek a pocsék Mercik, BMW-k, Opelek, VW-k, és bizony Fordok is. Ez az időszak amolyan meghígult volt az autógyártás terén. Én legalábbis mindenkitől ezt hallottam, természetesen vannak kivételek...
Konkrétan milyen típusra gondoltál? (meg árra?)
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.24 kedd, 12:08:54 írta Scratch » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #16138 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:38:08 »

Amennyiben rozsdás és motorhibás az autód, inkább alkatrészként és vasként add el, többet kapsz érte. Én lényegében azt tudom mondani, mint "sokat látott" ember, hogy ahogy újították a Mondeo-kat, jöttek jók és rosszak ugyanúgy. Teszem azt, egy MK3 dízel megy, mint az állat, viszont nagyon érzékeny a motorja, autókereskedő körökben állandóan porlasztócsúcs és turbó hibákat hallottam. (főleg a facelift előttiekről)
Ez a 2000-2002 (meg néhol 2003-4) év volt az autógyártás legrosszabb időszaka. Ekkor jöttek a pocsék Mercik, BMW-k, Opelek, VW-k, és bizony Fordok is. Ez az időszak amolyan meghígult volt az autógyártás terén. Én legalábbis mindenkitől ezt hallottam, természetesen vannak kivételek...
Konkrétan milyen típusra gondoltál? (meg árra?)


Igazából mennék külföldre és arra kéne a kocsi(autópálya megbízható,tempomat és kb 2.0 benzines motor az elképzelésem),majd idő után kint vennék magamnak másikat.
Ár kb 0-600.000 Ft ideálisan 300-500k költenék.Amik kb érdekelnének vagy ilyesmik:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-5759205 Sose volt 2.5 vagy v6-os kocsim,nem tudom mire számíthatok ettől(fogy,költség,megbízhatóság)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia-5996831 pff
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_ghia_navigacios.thule_csomagtarto-5998527
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16139 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:54:19 »


Igazából mennék külföldre és arra kéne a kocsi(autópálya megbízható,tempomat és kb 2.0 benzines motor az elképzelésem),majd idő után kint vennék magamnak másikat.
Ár kb 0-600.000 Ft ideálisan 300-500k költenék.Amik kb érdekelnének vagy ilyesmik:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia-5759205 Sose volt 2.5 vagy v6-os kocsim,nem tudom mire számíthatok ettől(fogy,költség,megbízhatóság)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia-5996831 pff
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_ghia_navigacios.thule_csomagtarto-5998527


Az első 800 alatt nem áll meg.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #16140 Dátum: 2012.07.24 kedd, 15:38:02 »

Az első 800 alatt nem áll meg.

Tudom nehéz lenne olyat választani,ami nekem megfelelne(felszereltség+megbízhatóság szempontjából valamilyen kompromisszumot úgy is kötnöm kell.
Mit kell figyelni ilynenkor,vagy elvből tudni lehet mi a rossz.Gyanúsan olcsó és full extra?
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #16141 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:03:47 »

Tudom nehéz lenne olyat választani,ami nekem megfelelne(felszereltség+megbízhatóság szempontjából valamilyen kompromisszumot úgy is kötnöm kell.
Mit kell figyelni ilynenkor,vagy elvből tudni lehet mi a rossz.Gyanúsan olcsó és full extra?

Szia,

Gyanusan soha nem azert olcso egy kocsi, mert az elado egy jotet lelek es nem akarja megkopasztani a vevot.

Ebben az arkategoriaban, ahol keresgelsz mar nem szamit tul sokat az arban a kocsiba belepakolt extrak mennyisege, itt mar inkabb az allapotot kell megfizetni. Ha egy meloskocsival talalkozol, azt ugyis megismered, de sajnos valoban ritka a megbizhato allapotu kocsi. Hangsulyosan allapotot kell keresni, nem a keves km-t es sok extrat.

Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16142 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:11:43 »

Tudom nehéz lenne olyat választani,ami nekem megfelelne(felszereltség+megbízhatóság szempontjából valamilyen kompromisszumot úgy is kötnöm kell.
Mit kell figyelni ilynenkor,vagy elvből tudni lehet mi a rossz.Gyanúsan olcsó és full extra?

A benzines motorokhoz nem sok a tapasztalatom, ezért nem is akarok okoskodni sokat ezzel kapcsolatban. Smiley Azt tudom, hogy a 2.5-ösöknél a váltó és hengerfej ami leginkább betegség. Szerintem az felejtős. (főleg úgy, hogy eleve "átmeneti" autónak akarod, mert vehetsz egyet, olcsón és mk2 vagy Viló tud hozzá komplett motort, váltót, de az pluszköltség, főleg a szerelés)
Amit kombiknál nézz az a rohadás a küszöbnél, hátsó sárvédőíveknél, esetleg a tanksapka körül. Máshol nem igen szabadna rohadnia. Fontos még a futómű, általában ugye ezekkel ugye cuccoltak, ezért a hajtásláncot is érdemes alaposan lecsekkolni. MK2-esre lenne érdemes cserélned, ha már cserélsz, ott ugye a főbb hibákat már valamennyire kiküszöbölték. (lámpa, zárak, hátsó ülőhelyek, lökösök, stb... amit persze kicserélhetsz egy MK1-esen is, de az szintén sok pénz, meg idő) Ellenben az MK2-es kombikban már spóroltak itt-ott a Fordnál.
Az extrák megint csak olyan dolog, hogy ha egy jó alap megvan, pl. klíma, tempomat, elektromos tükrök, fűthető szélvédő, AWS, esetleg 4 ablak, távirányítós központizár, akkor onnan már a fedkomp, lábtérvilágítás, kilincsvilágítás, fényszórómosó meg úgy kb. minden beszerezhető olcsón ami extra volt annó. (persze az előző felsorolásban lévők is bepakolhatók egy fapadosba is, de jobb, ha elő van kábelezve minden)
Ne az extrákra menj első sorban, azok, mint írtam olcsón beszerezhetők/beépíthetőek. (az AWS ami nagyobb meló, a digitklíma, meg az elektromos tetőablak)
Jó motor, jó alap, jó kasztni, jó futómű és alapvető "extra" felszerelés. (itt főleg ami alap : ködlámpa, elektromos fényszóró állítás, klíma, villanyablak elöl, ABS) Persze nem egyszerű találni ilyet, de biztos van. Smiley
Persze az egész attól is függ, hogy mennyire akarsz luxusverdát, mert abból is van jó állapotú, minden földi jóval, de az 1 guriga körüli összeg. Bár ebben nem vagyok biztos.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16143 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:17:26 »

Szia,

Gyanusan soha nem azert olcso egy kocsi, mert az elado egy jotet lelek es nem akarja megkopasztani a vevot.

Ebben az arkategoriaban, ahol keresgelsz mar nem szamit tul sokat az arban a kocsiba belepakolt extrak mennyisege, itt mar inkabb az allapotot kell megfizetni. Ha egy meloskocsival talalkozol, azt ugyis megismered, de sajnos valoban ritka a megbizhato allapotu kocsi. Hangsulyosan allapotot kell keresni, nem a keves km-t es sok extrat.



Így van. Nagyon nyugodtan lehet benne 2-300e kilométer, az inkább "becsületes" eladóra vall. Lehet egy "80e-t" futott 10-12 éves autó rosszabb állapotú... A kilométert ne is nézd, tök mindegy, mind túl van a 200-on (és akkor keveset mondtam), a többi hazudik, vagy őket is átverték.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #16144 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:40:33 »

Így van. Nagyon nyugodtan lehet benne 2-300e kilométer, az inkább "becsületes" eladóra vall. Lehet egy "80e-t" futott 10-12 éves autó rosszabb állapotú... A kilométert ne is nézd, tök mindegy, mind túl van a 200-on (és akkor keveset mondtam), a többi hazudik, vagy őket is átverték.

Most megakadt a szemem egy 2000-es 320ekm-el.Hirtelen már nekem is soknak tűnt.Vajon hányszor cseréltek benne/rajta dolgokat Roll Eyes Néha még a márkaszerviz sincs a helyzet magaslatán.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16145 Dátum: 2012.07.24 kedd, 23:52:52 »

Most megakadt a szemem egy 2000-es 320ekm-el.Hirtelen már nekem is soknak tűnt.Vajon hányszor cseréltek benne/rajta dolgokat Roll Eyes Néha még a márkaszerviz sincs a helyzet magaslatán.
márkaszerviz? azmiaz? wow1
ja tudom már...az a hely, ahol nem sokkal tudnak többet az autószerelésről, mint egy garázsműhelyben, sokszorosát kell fizetni...
erről is csak hallottam eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16146 Dátum: 2012.07.25 szerda, 01:53:10 »

márkaszerviz? azmiaz? wow1
ja tudom már...az a hely, ahol nem sokkal tudnak többet az autószerelésről, mint egy garázsműhelyben, sokszorosát kell fizetni...
erről is csak hallottam eplus2

Kiegészítem. Az a hely (rengeteg esetben) ahova a frissen végzett "autószerelő" diákokat küldik tapasztalatot szerezni... és általában ottragad belőlük pár, amíg ki nem rúgják őket a sok új alkatrész rendelése miatt, amit azért kellett megejteni, mert az olaj helyére a szélvédőmosót öntötte...
1db dolog van ami a márkaszervizek mellett szól : van megfelelő felszerelésük/dokumentációjuk/alkatrészük. Ennyi. Ezekkel mondjuk anyám is tudna főtengelyt cserélni, lehet, hogy jobban, mint ott, de tőle nem kapna az ember garanciát. Én kb. ezt látom, hallom, tapasztalom... sajnos...  szomoru1
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16147 Dátum: 2012.07.25 szerda, 02:09:24 »

Most megakadt a szemem egy 2000-es 320ekm-el.Hirtelen már nekem is soknak tűnt.Vajon hányszor cseréltek benne/rajta dolgokat Roll Eyes Néha még a márkaszerviz sincs a helyzet magaslatán.

Ha külföldről érkezett az autó, semmit nem tudnak mondani az itthoniak a szervizekről. A Ford sajnos itthon ilyen. (ha pl. a VW konszernből, betolsz akármit a helyi márkaképviselethez, megmondják, hogy mit/meddig/miért/mikor/mivel csináltak/javítottak/cseréltek)
Nem olyan nagyon sok ám az. 12 éve hajtják a gépet! Bizonyára németből való, ott a helyi kisbolt is 50km legalább. De legalább kint jók a márkaszervizek és kicserélik gyári alkatrészekkel azokat amiket ki kell, nem "ügyeskednek"-"okoskodnak", mint itthon.
Meg kell nézni alaposan, jól meg kell járatni, átnézni a papírjait, majd átgondolni. Olyan nincs, hogy egy autó tökéletes legyen, főleg nem használt, 12 éves jószágnál.

(amik még fontosak és a magyar vásárlók "hülyesége" a festés. Ne foglalkozzál azzal, hogy esetleg más árnyalatú az ajtó vagy teszem azt a kerékív. Ha a belső elemek/oszlopok/alváz sérülésmentes, örülj neki, hogy "új" van rajta/helyette... ilyenkor - köszönhető a sok tahóparaszt neppernek - egyből azt hiszik, hogy törött volt, közben lehet, hogy csak megnyomta valaki oldalról az első elemet és cserés volt)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16148 Dátum: 2012.07.25 szerda, 08:06:10 »


...Olyan nincs, hogy egy autó tökéletes legyen, főleg nem használt, 12 éves jószágnál...


Az enyém márpedig az.   eplus2  bár már 15 éves.
Lehet, hogy csak a 12 évesek között nincs tökéletes példány?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Tarrka
Vendég
« Új hozzászólás #16149 Dátum: 2012.07.25 szerda, 19:36:39 »

Hello!

Én most (2 hete) vettem egy 18 éves Mondeo kombit (2.0 16V Benzin)
Életem első Fordja Smiley
Eddig nagyon tetszik a családnak. Természetesen vannak hibái, de újat a szalonban!
Szerintem nagyon jól vettem.

A km-ekről pedig annyit, hogy gázkutas vagyok taxisok járnak ezerrel:
Mondeo I-es 1.6 16V  500.000km és csak azért vált meg tőle mert öreg volt. (de sorolhatnám az 5-600.000km-es futás teljesítményeket) persze, ha odafigyelnek a kocsira.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 [323] 324 325 326 327 328 329 330 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.