Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:50:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 330 331 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5253738 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16150 Dátum: 2012.07.25 szerda, 22:21:36 »

Az enyém márpedig az.   eplus2  bár már 15 éves.
Lehet, hogy csak a 12 évesek között nincs tökéletes példány?

5db Mondeo-ból össze lehet legózni egyet ami már szinte tökéletes Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16151 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 08:44:37 »

5db Mondeo-ból össze lehet legózni egyet ami már szinte tökéletes Grin

Ha még csak 5-ből lenne.   eplus2
De hát a lehetőség mindenkinek adott.   integet2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16152 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 11:02:00 »

Ha még csak 5-ből lenne.   eplus2
De hát a lehetőség mindenkinek adott.   integet2
baktameg! pont ezt akartam írni, de erről lemaradta eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #16153 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 12:13:14 »

Hadd dicsekedjek egy kicsit Smiley

Tegnap matekoltam egy kicsit, hogy is all a fogyasztas mostanaban, mert hirtelen beleszaladt vagy 3000km a kocsiba es soha nem latott eredmeny jott ki.

elso etap:
Sofia - Budapest, 760km orszagut + autopalya + kb. 200km budapesti forgalom: 74l benzin = 7,7l/100km
masodik etap:
Budapest - Sofia, 760km orszagut + autopalya (ezen belul osszesen 6 ora dugoban araszolas, klimaval es vegig jaro motorral) + kb. 330km sofiai forgalom: 93l benzin = 8,5l/100km
harmadik etap:
Sofia - Sozopol - Sofia, 900km orszagut + autopalya: 69l benzin = 7,66l/100km

Nem tudom, hogy ez masnal is igy van-e, de kellemesen meglepett ez az eredmeny. Hozzateszem, hogy a sebesseg 110-130km/h kozott volt, a ket magyarorszagi tura soran fullra volt pakolva a kocsi, de meg a hatso ulesek is teljesen telerakva cuccokkal - mint egy vandorcirkusz, ugy neztunk ki.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16154 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 12:14:51 »

Ha még csak 5-ből lenne.   eplus2
De hát a lehetőség mindenkinek adott.   integet2

Hááát, ez tény. Az én vasam sem a gyárból kigurult alkatrészeit hordja magán már. Smiley Jópár testvére áldozta a vérét érte...  szomoru1
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16155 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 12:18:00 »

Hadd dicsekedjek egy kicsit Smiley

Tegnap matekoltam egy kicsit, hogy is all a fogyasztas mostanaban, mert hirtelen beleszaladt vagy 3000km a kocsiba es soha nem latott eredmeny jott ki.

elso etap:
Sofia - Budapest, 760km orszagut + autopalya + kb. 200km budapesti forgalom: 74l benzin = 7,7l/100km
masodik etap:
Budapest - Sofia, 760km orszagut + autopalya (ezen belul osszesen 6 ora dugoban araszolas, klimaval es vegig jaro motorral) + kb. 330km sofiai forgalom: 93l benzin = 8,5l/100km
harmadik etap:
Sofia - Sozopol - Sofia, 900km orszagut + autopalya: 69l benzin = 7,66l/100km

Nem tudom, hogy ez masnal is igy van-e, de kellemesen meglepett ez az eredmeny. Hozzateszem, hogy a sebesseg 110-130km/h kozott volt, a ket magyarorszagi tura soran fullra volt pakolva a kocsi, de meg a hatso ulesek is teljesen telerakva cuccokkal - mint egy vandorcirkusz, ugy neztunk ki.

Ez nagyon jó fogyasztás szerintem. Főleg egy 2 literes benzines motortól. Smiley
(egy 1.2-es Corsa is bever ennyit, sőőt... Grin )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16156 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:30:33 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet roncsolásmentesen kicserélni a két kicsi izzót a szellőzés állító panelben, ahol a ventillátort, klímát, stb-t kapcsolom. Mióta megvettem az autót nem világított az egyik, azt mondtam majd kicserélem ha a másik is kiég.. Mit kell szétszedni és leszedni, hogy hozzáférjek és milyen izzó kell bele?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16157 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:53:44 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet roncsolásmentesen kicserélni a két kicsi izzót a szellőzés állító panelben, ahol a ventillátort, klímát, stb-t kapcsolom. Mióta megvettem az autót nem világított az egyik, azt mondtam majd kicserélem ha a másik is kiég.. Mit kell szétszedni és leszedni, hogy hozzáférjek és milyen izzó kell bele?

Szia !
Ha jól emlékszem, ki kell venni a középkonzolt, majd levenni a tekerős egységet (bár nem is fontos levenni), a hátulján lesz két eltekerhető foglalat és benne 1-1 izzó. Mérget nem veszek rá, de vagy olyanok, mint a világításkapcsoló paneljén vagy rizsszemek. (ebben nem biztos, de ha kint van látni fogod Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16158 Dátum: 2012.07.27 péntek, 13:31:26 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet roncsolásmentesen kicserélni a két kicsi izzót a szellőzés állító panelben, ahol a ventillátort, klímát, stb-t kapcsolom. Mióta megvettem az autót nem világított az egyik, azt mondtam majd kicserélem ha a másik is kiég.. Mit kell szétszedni és leszedni, hogy hozzáférjek és milyen izzó kell bele?
Kihúzod a hamutálat. látsz a felső sarkokban két csavart, kiteker. Könyöklő felnyit, két csavar kiteker, váltóbox hátrahúz. Aztán magán a rádiókereten felül kell kicsit erőszakoskodni - miután a tekerőket lehúztad -, mert 3 patent tartja a helyén, a tükörállító alatt picit tudod feszegetni. Ja, érdemes a rádiót is kivenni előtte.
Ha engedtek a patentek, megdönt v. kivesz a keret, majd magát a tekerők dobozát - asszem - két csavar tartja a helyén. Ha ezek kint vannak, kivehető a box, és a hátulján megtalálod az izzókat.
Emlékeim szerint a jobb szélső foglalattal vannak benne az izzók - legalábbis az én '96-os Mk1-emben és Mk2-kben is ez van -, sima T5-ös izzók, könnyen kivehetők - nem úgy, mint a műszercsoport foglalatokból (középső a képen).
Én ilyet raktam be az izzó helyett, gyönyörű kék színe lett a hőm.skála hideg részének.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16159 Dátum: 2012.07.27 péntek, 17:27:45 »

Kihúzod a hamutálat. látsz a felső sarkokban két csavart, kiteker. Könyöklő felnyit, két csavar kiteker, váltóbox hátrahúz. Aztán magán a rádiókereten felül kell kicsit erőszakoskodni - miután a tekerőket lehúztad -, mert 3 patent tartja a helyén, a tükörállító alatt picit tudod feszegetni. Ja, érdemes a rádiót is kivenni előtte.
Ha engedtek a patentek, megdönt v. kivesz a keret, majd magát a tekerők dobozát - asszem - két csavar tartja a helyén. Ha ezek kint vannak, kivehető a box, és a hátulján megtalálod az izzókat.
Emlékeim szerint a jobb szélső foglalattal vannak benne az izzók - legalábbis az én '96-os Mk1-emben és Mk2-kben is ez van -, sima T5-ös izzók, könnyen kivehetők - nem úgy, mint a műszercsoport foglalatokból (középső a képen).
Én ilyet raktam be az izzó helyett, gyönyörű kék színe lett a hőm.skála hideg részének.

Olyan izzók igen. Smiley Annyit helyesbítenék, hogy a "patent" az a 3 darab izé, 3 műanyaglapon 3 "farkasfog" szerű cucc. Cheesy (tehát csak és kizárólag egyenesen húzd magadfelé, különben letörnek a műanyagok)
Jah, meg óóóóvatosan húzd le a tekerőházról a csatikat, mert ott vannak a vákuumcsövek is az egyik csatin. Ha annak a csonkja törik gáz van. Helyesebben nincs levegő. Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16160 Dátum: 2012.07.27 péntek, 22:04:40 »

...
Emlékeim szerint a jobb szélső foglalattal vannak benne az izzók - legalábbis az én '96-os Mk1-emben és Mk2-kben is ez van -, sima T5-ös izzók, könnyen kivehetők - nem úgy, mint a műszercsoport foglalatokból (középső a képen).
Mea culpa! falbav
Most néztem meg, és az Mk1 fűtésállító dobozkájában 2 db olyan izzó van, mint a műszercsoportban - képen középen. Amit én hittem, az már az Mk2 boxában van - kép jobb oldalán.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16161 Dátum: 2012.07.28 szombat, 11:32:03 »

Kihúzod a hamutálat. látsz a felső sarkokban két csavart, kiteker. Könyöklő felnyit, két csavar kiteker, váltóbox hátrahúz. Aztán magán a rádiókereten felül kell kicsit erőszakoskodni - miután a tekerőket lehúztad -, mert 3 patent tartja a helyén, a tükörállító alatt picit tudod feszegetni. Ja, érdemes a rádiót is kivenni előtte.
Ha engedtek a patentek, megdönt v. kivesz a keret, majd magát a tekerők dobozát - asszem - két csavar tartja a helyén. Ha ezek kint vannak, kivehető a box, és a hátulján megtalálod az izzókat.
Emlékeim szerint a jobb szélső foglalattal vannak benne az izzók - legalábbis az én '96-os Mk1-emben és Mk2-kben is ez van -, sima T5-ös izzók, könnyen kivehetők - nem úgy, mint a műszercsoport foglalatokból (középső a képen).
Én ilyet raktam be az izzó helyett, gyönyörű kék színe lett a hőm.skála hideg részének.

Nagyon szépen köszönöm! Smiley
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16162 Dátum: 2012.07.28 szombat, 20:40:45 »

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a képen bekeretezett cuccos a nyomásszabályzó szelep??

http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120728203759_c139556042.jpg
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16163 Dátum: 2012.07.28 szombat, 23:51:02 »

Ma ki akartam szállni az autóból, de már nem tudtam. Az ajtót belülről nyitó kallantyú ellenállás nélkül mozog, ha benyomom úgy marad, ha kihúzom akkor is. Kívülről nyitható az ajtó. Mi történhetett vele?
Le kell szednem az egész ajtókárpitot?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16164 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 00:10:56 »

Ma ki akartam szállni az autóból, de már nem tudtam. Az ajtót belülről nyitó kallantyú ellenállás nélkül mozog, ha benyomom úgy marad, ha kihúzom akkor is. Kívülről nyitható az ajtó. Mi történhetett vele?
Le kell szednem az egész ajtókárpitot?
a bowdened feladta a harcot.
minden képen le kell bontanod a kárpitot, hogy kiderítsd mi ment szét.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16165 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 11:51:37 »

a bowdened feladta a harcot.
minden képen le kell bontanod a kárpitot, hogy kiderítsd mi ment szét.
Akkor nem biztos, hogy a bowden? Lehet, hogy valami más?
A bowdennel mi szokott történi? Elszakad, vagy kiakad a helyéről?
Nincsennek ott akkora nagy erők, hogy elszakadjon, dehát bármi előfordulhat.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16166 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 14:04:23 »

2 hónap után lemostam.. Elég betyárosan nézett már ki, szinte már már nem volt pofám megjelenni vele sehol.. Smiley Két kép ha nem gond:

- http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120729140007_663298d8de.jpg

- http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120729140351_159c7d6ea4.jpg
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16167 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 14:10:57 »

2 hónap után lemostam.. Elég betyárosan nézett már ki, szinte már már nem volt pofám megjelenni vele sehol.. Smiley Két kép ha nem gond:

- http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120729140007_663298d8de.jpg

- http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120729140351_159c7d6ea4.jpg
rozsdás féktárcsákkal jársz?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16168 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 14:45:53 »

rozsdás féktárcsákkal jársz?

csak a motorféket használja hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16169 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 18:07:33 »

rozsdás féktárcsákkal jársz?


2 hónapot állt az autó, meg sem mozdultam vele.. Hazajöttem Pestről autópályán, itt fékeztem egyszer vele a ház előtt.. Amúgy nem tudom miért rozsdás, újszerű a betét is meg a tárcsa is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16170 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 18:16:54 »

2 hónapot állt az autó, meg sem mozdultam vele.. Hazajöttem Pestről autópályán, itt fékeztem egyszer vele a ház előtt.. Amúgy nem tudom miért rozsdás, újszerű a betét is meg a tárcsa is.
lehet azért, mert lemostad a verdát. vicc akart lenni. ha este esik az eső, reggel már látszik rajt a rozsda. 2 fékezés és elmúlik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16171 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 20:48:22 »

lehet azért, mert lemostad a verdát. vicc akart lenni. ha este esik az eső, reggel már látszik rajt a rozsda. 2 fékezés és elmúlik
a fék az biztonsági berendezés! Ne viccelődjünk vele... hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16172 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 20:51:12 »

lehet azért, mert lemostad a verdát. vicc akart lenni. ha este esik az eső, reggel már látszik rajt a rozsda. 2 fékezés és elmúlik

Ja, értem.. Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16173 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 22:37:02 »

Akkor nem biztos, hogy a bowden? Lehet, hogy valami más?
A bowdennel mi szokott történi? Elszakad, vagy kiakad a helyéről?
Nincsennek ott akkora nagy erők, hogy elszakadjon, dehát bármi előfordulhat.

Nagy valószínűséggel csak kiakadt magából a kilincsházból. De törhetett is műanyag. Bár erős. Smiley Le kell venned az ajtókárpitot, nem nagy meló, sőt az áldott Ford mérnökök csavarokkal találták ki nem szanaszét-törő patentokkal... Alul van három, elöl van kettő(vagy 1?), hátul kettő, az ajtóbehúzó mögött kettő, a kilincsburkolat mögött egy, a rekesznél egy (utóbbi kettő takarósapka mögött) és a tükörnél lévő háromszöget is érdemes levenni. (1db csavar, szintén takaró alatt) Utána kibújtatod a kilincstakarót a helyéről és lehúzod a karról, oszt csókolom, fölfelé és magadfelé mozgatva ki kell húzogatni az ablak mögötti peremből. Soknak tűnik, de nem az. Smiley (remélem nem hagytam ki semmit Roll Eyes)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16174 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 22:40:25 »

2 hónapot állt az autó, meg sem mozdultam vele.. Hazajöttem Pestről autópályán, itt fékeztem egyszer vele a ház előtt.. Amúgy nem tudom miért rozsdás, újszerű a betét is meg a tárcsa is.

Elég álló helyzetben neki egy kis víz, azonnal elkezd rozsdásodni, ne foglalkozz vele, ahogy Joy is írta, fékezel és már nincs is ott. Smiley (hanem rajta a felnin... rohadt rozsda)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16175 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 17:11:08 »

Nagy valószínűséggel csak kiakadt magából a kilincsházból. De törhetett is műanyag. Bár erős. Smiley Le kell venned az ajtókárpitot, nem nagy meló, sőt az áldott Ford mérnökök csavarokkal találták ki nem szanaszét-törő patentokkal... Alul van három, elöl van kettő(vagy 1?), hátul kettő, az ajtóbehúzó mögött kettő, a kilincsburkolat mögött egy, a rekesznél egy (utóbbi kettő takarósapka mögött) és a tükörnél lévő háromszöget is érdemes levenni. (1db csavar, szintén takaró alatt) Utána kibújtatod a kilincstakarót a helyéről és lehúzod a karról, oszt csókolom, fölfelé és magadfelé mozgatva ki kell húzogatni az ablak mögötti peremből. Soknak tűnik, de nem az. Smiley (remélem nem hagytam ki semmit Roll Eyes)
Egyszer már láttam kárpit le-fel szerelést, de már nem emlékszem hogy is volt. Azt tudom, hogy az ablaktekerőt le kell szedni, de nem tudom hogy jön le. Az ajtóbehúzó alján van egy pici lyuk ott kellene valami trükköt bevetni, de azt sem tudom.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16176 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 17:54:06 »

Ma megcsináltam a közös pályafutásunk legjobb fogyasztását.. Smiley 284km-en 7,3L-re jött ki az átlag. Ebben volt autópálya, éjszakai és reggeli Budapest, Székesfehérvár, autópályán meg volt egy 200km/h is Smiley


3 másodpercig? eplus2 integet2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16177 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:25:21 »

3 másodpercig? eplus2 integet2
addig tartott a lejtő  hehe
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16178 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:30:45 »

addig tartott a lejtő  hehe
az nem lejtő, max egy rámpa
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16179 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 19:16:38 »

Egyszer már láttam kárpit le-fel szerelést, de már nem emlékszem hogy is volt. Azt tudom, hogy az ablaktekerőt le kell szedni, de nem tudom hogy jön le. Az ajtóbehúzó alján van egy pici lyuk ott kellene valami trükköt bevetni, de azt sem tudom.
Nézz be pénteken a Lurdyhoz, biztos lesz, aki fog tanácsot osztogatni Grin, és talán segítő kézre is találhatsz ott angel.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16180 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 20:38:17 »

Nézz be pénteken a Lurdyhoz, biztos lesz, aki fog tanácsot osztogatni Grin, és talán segítő kézre is találhatsz ott angel.

Például te?  Wink
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16181 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 20:43:51 »

Én nem értem miért kell állandóan felhördülni.. Cheesy Mindenki nagyon jól tudja, hogy egy 2.0-as megy annyit óra szerint és ott még megy. 5800-at pörgött... Ginjoy, neked meg még szakadék sem lenne elég.. Cheesy
az óra szerinti hülyeséget hagyjuk már.Az első 1.8-am is ment óra szerint 200-at.Májusban sikerült letesztelni a véhatot.GPS szerint ment 216-ot,óra szerint meg majd 230-at (ha hinni lehet az asszonynak) Az ilyen baromságot meg a csökött buzukisok,fábiás és egyéb állatfajták hajtogatják,hogy hát ment vóna de nem nyomtam neki...ja,mi ment volna?a kismókusok a kerékből mogyorót gyűjteni?Akkor hazafelé egy faxkalap piros kombis fábiás gyökér állt neki harcolni,oszt 170-nél elfogyott a lendület.Akkor mi értelme?Engem is lehagynak,aztán mi van?Semmi.Aki siet menjen,aki nem az meg a xaré erősködik és próbál letolni az útról.Épp írtam az egy héttel ezelőtti élményt.Szürke mk4. szedán.NAgyon erős csávóval,mert városban ahol mentünk 50-nel,tudott megelőzni 70-nel.A falukon kívül meg halott csiga volt az egész,emelkedőn felfelé meg vígan körbe lehetett autózni.Neki mit kellett nyelni,hogy egy rozsdaboglya állandóan megelőzi?Naná,hogy városon belül kellett megmutatnia,milyen erős a xarja...
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 20:49:34 írta szuperhangya » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16182 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 20:55:50 »

Igazából még azt sem értem mi bajod van. Lassan ide is csak trollok járnak úgy látszik.. Felesleges már beírni akármit is..

Nem tudom, neki mi baja van.

Én azért írtam, hogy 3 másodpercig, mert tudom, hogy mennyit eszik folyamatos 200-nál a 2.0. Bőven 10 felett lett volna az átlagod, ha mész kb. 34 kilómétert 200-zal. Ha óra, ha GPS szerint. Érted?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16183 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 21:03:51 »

Igen, úgy ahogy mondod.. A kismókusok a kerékből mentek volna mogyorót gyűjteni de sajnos megijedtek mert eleredt az eső és féltek, hogy leázik a hajzselé a fejpánt mögötti szőrzetükről.. Te is sajnálod a kismókusokat? Sad

Nem vagyok Suzukis, Fabia-s és egyéb állatfajta sem (ellentétben Veled). Szerinted akkor minek van az autóban óra? Tudom, hogy csal. Direkt kihangsúlyoztam, hogy óra szerint. Erre itt vered a nyálad. Gondold el a párbeszédet..

- Tudja miért állítottam meg? Mégis mit gondol, mennyivel ment?
- Hagyjuk már a hülyeséget biztos Úr, az óra azt mutat amennyit akart, fogalmam sincs mennyivel mentem, de tutira nem annyival amennyit az óra mutatott..

Igazából még azt sem értem mi bajod van. Lassan ide is csak trollok járnak úgy látszik.. Felesleges már beírni akármit is..

Szerkesztés utánira reagálás: Erősködtem én akár egy szóval is? Igen, nagyon siettem, 40 percem volt odaérni egy állásinterjúra úgy, hogy a pontos címet sem tudtam és volt hátra 52km. Gyere, ülj be mellém, akár mikor feltolom neked a kocsit óra szerint 200-ra. És nem erősködésből, hanem onnan, hogy tudom, hogy meg tudja csinálni.

Ja és lényegtelen, hogy mennyi ideig mentem annyival.. Hisz az alaphoz visszatérve nem akkor fogyaszt az autó sokat amikor már elérte a kívánt sebességet.. De itt mindenki nagyon okos, nagyon jól tudja.. Smiley
Nem verem mert nincs mire.De ha meg már erről van szó,akkor te mire vered?MErt nem én írtam,hogy óra szerint ennyi,és még megy csak nem nyomom és csak 5800-at pörög.Ez szerinted mi,ha nem nyálverés?Talán drofot hallod hangoztatni,hogy mennyit megy,mennyit pörög?És mást?Örülök neki,hogy ennyire jófej vagy,aki bírja a kritikát.Ja,a mai napig várom a vezeték árát.Az merre van?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16184 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 21:31:14 »

Csupán leírtam, nem nyálat vertem. Nyomtam neki, hisz nem a szél fújta fel odáig. A kritikát azt bírom, nyugodj meg. Azt, hogy mi bajod van, tulajdonképpen még mindig nem tudom. Vezeték árát? Milyen vezeték árát?
Tudtommal kaptál tőlem ford-iso átalakítót.Az ára nem érdekel,mert kibírom csak nekem is vannak elveim.Az első az,hogy utálok tartozni másoknak és azt is utálom,ha nekem tartoznak.Az még oké,ha legalább egy mélt lök a másik fél,de neked még a másik névvel is írtam nemegyszer,hogy egyenlítsd ki a számlád.?ég arra sem voltál képes,hogy legalább hazudj,mondjuk azt,hogy az árát beletoltad az autóba.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16185 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 21:50:53 »

Tudtommal kaptál tőlem ford-iso átalakítót.Az ára nem érdekel,mert kibírom csak nekem is vannak elveim.Az első az,hogy utálok tartozni másoknak és azt is utálom,ha nekem tartoznak.Az még oké,ha legalább egy mélt lök a másik fél,de neked még a másik névvel is írtam nemegyszer,hogy egyenlítsd ki a számlád.?ég arra sem voltál képes,hogy legalább hazudj,mondjuk azt,hogy az árát beletoltad az autóba.

Igazad van, ment privát. Az előző hozzászólásaimat pedig kitöröltem, (tudom, hogy látszódnak válaszban). Véletlenül sem akarom azt, hogy bárki is azt higgye, hogy verem a nyálam ugyanis meg sem fordult a fejemben. Érdekesség volt csupán amit megosztottam, de tanultam az esetből, legközelebb befogom és csak akkor írok amikor valami kérdésem lesz, persze csak az után, hogy alaposan utána ne nézzek annak, hogy volt e már esetleg kérdés és nem e válaszolt e már valaki rá..

Sziasztok.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16186 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 21:57:42 »

Az előző hozzászólásaimat pedig kitöröltem, (tudom, hogy látszódnak válaszban). Véletlenül sem akarom azt, hogy bárki is azt higgye, hogy verem a nyálam ugyanis meg sem fordult a fejemben. Érdekesség volt csupán amit megosztottam, de tanultam az esetből, legközelebb befogom és csak akkor írok amikor valami kérdésem lesz, persze csak az után, hogy alaposan utána ne nézzek annak, hogy volt e már esetleg kérdés és nem e válaszolt e már valaki rá..

Sziasztok.
faszságokat beszélsz, ahogy a másik kolléga is ...
hülyeségen kaptatok össze ...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16187 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 22:04:37 »

faszságokat beszélsz, ahogy a másik kolléga is ...
hülyeségen kaptatok össze ...

Az, hogy hülyeség a téma tény és való, de azért az még érdekelne, hogy miféle faszságot beszéltem én..
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16188 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 22:06:40 »

Az, hogy hülyeség a téma tény és való, de azért az még érdekelne, hogy miféle faszságot beszéltem én..
apróságon képesek vagytok összebalhézni és vagdalkozni ...
pedig egyikőtök sem hülye gyerek ...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16189 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 22:32:39 »

Egyszer már láttam kárpit le-fel szerelést, de már nem emlékszem hogy is volt. Azt tudom, hogy az ablaktekerőt le kell szedni, de nem tudom hogy jön le. Az ajtóbehúzó alján van egy pici lyuk ott kellene valami trükköt bevetni, de azt sem tudom.

Ha tekerős, ott úgy kell ügyeskedni, hogy a kar tövében (a kör részén), van egy műanyag "alátét"-"lyuktakaró" izé majd utána megy rá a kar. Namost Neked helyet kell csinálnod (valami finom eszközzel, vagy csavarhúzóval óvatosan) a kar és karika között, s akkor meglátod a karra (karba) pattintott fém gyűrűt. Kör alakú, de a tetején nyitott, ill. a két vége vissza van hajtva valamennyire, hogy könnyen rá tudjon ugrani a karra és annak mélyedéseibe. Ezt legegyszerűbben úgy tudod leszedni, hogy abba az állásba tekered a tekerőt mikor a fémkarika két "alsó vége" látszik (ha jól emlékszem lefelé áll akkor a kar), majd nagyon vékony csavarhúzóval a fémkarika és a (a karon lévő) műanyag lyuk közé nyúlsz és lefelé tolva kipattintod. (vigyázz, szeret elrepülni)
Utána már simán lecsúszik a kar. Vissza úgy érdemes rakni, hogy belepattintod a gyűrűt a karba és csak rátolod a emelő tengelyére. (csak ne felejts el a műanyag "alátétet" előtte visszarakni Smiley )
Remélem érthetően írtam le. Sok sikert !  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16190 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 22:35:05 »

apróságon képesek vagytok összebalhézni és vagdalkozni ...
pedig egyikőtök sem hülye gyerek ...

Ezen én is meg vagyok lepődve...  wow1 A mai nap olyan ingerült nap egyébként is, lehet, hogy szájba kellett volna csapnom mégis a pénztárost... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16191 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 23:17:04 »

Ezen én is meg vagyok lepődve...  wow1 A mai nap olyan ingerült nap egyébként is, lehet, hogy szájba kellett volna csapnom mégis a pénztárost... Grin
miért is nem?bár az is csak egy melós...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16192 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 23:20:38 »

Például te?  Wink
Ezt azért nem írtam így konkrétan, mert nekem nagyon nem tuti a megjelenésem. Mindig szeretnék elmenni, de inkább jöön közbe valami, minthogy ott legyek. E hónapban is voltam, kb. 25 percet, mert csak beugrottam gyerekért menet, üdvözölni az ott levőket. De szeretnék most már tényleg - akár hosszabb időre is - jelen lenni, ráadásul beszélni valóm is lenne adott személyekkel.
Ha leszek, és te is, ígérem, segítek az ajtókárpit leszedésében, az utóbbi hetekben úgyis nagy rutint szereztem benne.
Amúgy első körben elég lenne leszedni a kilincskeretet, megnézni, hogy hátha csak a húzókából akadt ki a bowden - nekem már csinált ilyet, hátsó ajtónál. Mondjuk ahhoz, hogy viszatedd a kiugrott bowdent, valószínűleg le kell szedni a kárpitot.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16193 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 23:36:44 »

apróságon képesek vagytok összebalhézni és vagdalkozni ...
pedig egyikőtök sem hülye gyerek ...
nem a fenét...a saját hülyeségemet felvállalom...bár néha összefolynak a dolgok... banplz
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16194 Dátum: 2012.07.31 kedd, 02:49:57 »

miért is nem?bár az is csak egy melós...

Tudod, fölösleges lett volna... Smiley vártam, hátha belémköt valaki és akkor kiereszthetem a mérgem, de persze olyankor sincs kötekedő ember... Cheesy
(meg amúgy is dilibogyó kúrán vagyok vagy 15 éve és alapjáraton is nyugodt a természetem)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16195 Dátum: 2012.07.31 kedd, 02:52:55 »

Ezt olvastátok már : http://www.cegesauto.hu/files/cikkek/200704/autohack1.pdf ?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16196 Dátum: 2012.07.31 kedd, 10:03:16 »


Remélem érthetően írtam le. Sok sikert !  integet2

Köszi, és az ajtóbehúzó hogy jön le?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16197 Dátum: 2012.07.31 kedd, 10:04:48 »

Végigolvastam.Hasonló megfontolásból nincs az autóban a mai napig sem riasztó.A panzióban volt egy házaspár (zöld dízel ignáccal) az például kivette az akksit.NEm hittem a szememnek,amikor reggel épp rakta vissza.Szerinte ez a megoldás?Öt perc alatt kerítenek hozzá akkut aztán annyi.Ezt a megemelik hárman a negyedik megkeresi a kart dolog már régen is volt itt téma.Tudja egyáltalán valaki mi a francról van szó?MErt szerintem nem csak én szoktam bemászni az autó alá,de sosem találtam még semmit a rozsdán,dzsuván kívül semmit.Utoljára a tankcserénél volt lebontva az egész jobb hátsó traktus de hárman sem találtunk semmit úgy.Akkor hol van?Mert ha csáposon álló autón nyugisan nézelődve sem láttuk,akkor totál  idiota vagyunk.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 10:22:01 írta szuperhangya » Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #16198 Dátum: 2012.07.31 kedd, 10:20:41 »


Nekem meg ezelott kb. 16-17 evvel mondta egy akkor gyakorlo autotolvaj, hogy egy dolgot nem szabad sohasem figyelmen kivul hagyni autovasarlaskor:
az auto vetelara soha ne legyen tobb, mint az  osszvagyonod 10%-a, mert ugyis ellopjak (elobb vagy utobb) es ha annal ertekesebb, akkor nagyon fog fajni.

Aztan amikor tenyleg elloptak a Sierramat, akkor jottem ra, hogy milyen igaza is volt - nem a kocsi penzbeli erteke okozta a nagyobb fajdalmat...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16199 Dátum: 2012.07.31 kedd, 10:25:52 »

Végigolvastam.Hasonló megfontolásból nincs az autóban a mai napig sem riasztó.A panzióban volt egy házaspár (zöld dízel ignáccal) az például kivette az akksit.NEm hittem a szememnek,amikor reggel épp rakta vissza.Szerinte ez a megoldás?Öt perc alatt kerítenek hozzá akkut aztán annyi.Ezt a megemelik hárman a negyedik megkeresi a kart dolog már régen is volt itt téma.Tudja egyáltalán valaki mi a francról van szó?MErt szerintem nem csak én szoktam bemászni az autó alá,de sosem találtam még semmit a rozsdán,dzsuván kívül semmit.Utoljára a tankcserénél volt lebontva az egész jobb hátsó traktus de hárman sem találtunk semmit úgy.Akkor hol van?Mert ha csáposon álló autón nyugisan nézelődve sem láttuk,akkor totál  idiota vagyunk.

Hülyeség, nincs semmiféle kar, soha nem is volt. Aki meg tényleg autótolvaj, az nem beszél róla nyilvános cikkben, mert nem hülye és még az "üzleti" fogásait is szeretné titokban tartani.

Ne vegyétek komolyan ezt a cikket, 5 éve is ratyi hülyeség volt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 330 331 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.