Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:59:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 318 319 320 321 322 323 324 [325] 326 327 328 329 330 331 332 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5254336 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16200 Dátum: 2012.07.31 kedd, 10:29:43 »

Hülyeség, nincs semmiféle kar, soha nem is volt. Aki meg tényleg autótolvaj, az nem beszél róla nyilvános cikkben, mert nem hülye és még az "üzleti" fogásait is szeretné titokban tartani.

Ne vegyétek komolyan ezt a cikket, 5 éve is ratyi hülyeség volt.
Hát ja.Szerencsére (?) mondeok nem éppen a statisztika éllovasai.A gyújtógyertya porcelánjával üveget törni?FÉl tégla,nagyobb kő mindenhol van.Mi a faxomnak satu megy kalapács?Eleve ha elkezdem ráhajtani a satut a porcelán részre széttörik...
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 10:34:42 írta szuperhangya » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16201 Dátum: 2012.07.31 kedd, 10:49:52 »

Hát ja.Szerencsére (?) mondeok nem éppen a statisztika éllovasai.A gyújtógyertya porcelánjával üveget törni?FÉl tégla,nagyobb kő mindenhol van.Mi a faxomnak satu megy kalapács?Eleve ha elkezdem ráhajtani a satut a porcelán részre széttörik...

Ez a hülyegyerek se tört még be szélvédőt soha. Akkor nem írna ilyen hülyeségeket, hogy a pókhálósra tört szélvédőt benyomja ujjal és beesik az egész. Apádfaxa, az esik be. 2 ember nem tudja lábbal se kirúgni az első ragasztott szélvédőt, nemhogy ujjal belökni.

Elképzelem, ahogy a kis geek 10 éve a BKV-n ülve arról fantáziált, hogy profi autótolvaj és kitalálta ezt a sok hülyeséget, a többi meg azóta issza a szavait, mint valami prófétáét. falbav
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16202 Dátum: 2012.07.31 kedd, 10:59:00 »

Ez a hülyegyerek se tört még be szélvédőt soha. Akkor nem írna ilyen hülyeségeket, hogy a pókhálósra tört szélvédőt benyomja ujjal és beesik az egész. Apádfaxa, az esik be. 2 ember nem tudja lábbal se kirúgni az első ragasztott szélvédőt, nemhogy ujjal belökni.

Elképzelem, ahogy a kis geek 10 éve a BKV-n ülve arról fantáziált, hogy profi autótolvaj és kitalálta ezt a sok hülyeséget, a többi meg azóta issza a szavait, mint valami prófétáét. falbav
off:Hallottad mennyit kapott a kamionos,aki megtolta az autósort a határnál?A pofám leszakad,ez nem igazságszolgáltatás,hanem vicc.A legrosszabból.Olcsóbb embert ölni mint lopni és egyre inkább az.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16203 Dátum: 2012.07.31 kedd, 11:05:57 »

Hülyeség, nincs semmiféle kar, soha nem is volt. Aki meg tényleg autótolvaj, az nem beszél róla nyilvános cikkben, mert nem hülye és még az "üzleti" fogásait is szeretné titokban tartani.

Ne vegyétek komolyan ezt a cikket, 5 éve is ratyi hülyeség volt.

Hát én is szétszedtem már pár autót, de rejtett karnak a nyomát sem láttam.
Pláne, hogy pár hete lett kicserélve az enyémen is a két küszöb és a sárvédőívek és akkor sem találkoztam vele.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16204 Dátum: 2012.07.31 kedd, 11:28:28 »

Hát én is szétszedtem már pár autót, de rejtett karnak a nyomát sem láttam.
Pláne, hogy pár hete lett kicserélve az enyémen is a két küszöb és a sárvédőívek és akkor sem találkoztam vele.
de akkor mégis,honnan vette,hogy van?Talán a hármas mondiknál van?MErt konkrétan típust nem ír...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16205 Dátum: 2012.07.31 kedd, 11:39:31 »

de akkor mégis,honnan vette,hogy van?Talán a hármas mondiknál van?MErt konkrétan típust nem ír...

A teniszlabdás hülyeség is ezerszer be lett már bizonyítva, hogy fake. A privátra várom a választ.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16206 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:01:20 »

A teniszlabdás hülyeség is ezerszer be lett már bizonyítva, hogy fake. A privátra várom a választ.
Nem olvastam,de nem is érdekel.Ha akarod írd ki ide,úgyis hozzászoktam mástól,hogy kiteszi a privát üzeneteket.Részemről lezártam a témát,maradjunk meg a mondeos dolgoknál,az észosztást meg letudjuk drof-astor-yooccoo-error négyesben.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16207 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:09:28 »

Nem olvastam,de nem is érdekel.Ha akarod írd ki ide,úgyis hozzászoktam mástól,hogy kiteszi a privát üzeneteket.Részemről lezártam a témát,maradjunk meg a mondeos dolgoknál,az észosztást meg letudjuk drof-astor-yooccoo-error négyesben.

Én már megtanultam, hogy nem szabad személyesíteni és privát dolgokat kiteregetni, tehát ha nem válaszolsz, akkor pedig kiderítem. Ígéretet tettem, állom a szavam. Részemről a téma pedig nincs lezárva, majd akkor lesz lezárva, ha majd lezártam... De még nem.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16208 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:23:34 »

Nem olvastam,de nem is érdekel.Ha akarod írd ki ide,úgyis hozzászoktam mástól,hogy kiteszi a privát üzeneteket.Részemről lezártam a témát,maradjunk meg a mondeos dolgoknál,az észosztást meg letudjuk drof-astor-yooccoo-error négyesben.

Nem a vezeték árát akarja utalni neked, nagyokos? Arra azért csak válaszolhatnál. email
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16209 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:25:46 »

Nem a vezeték árát akarja utalni neked, nagyokos? Arra azért csak válaszolhatnál. email

Már nem kell válaszolni, megtaláltam máshogy a számlaszámát..

Ginjoy: Találtam rólad egy lesifotót a hátsó kertünkben a donorautómmal.. Cheesy  http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120731122533_7c5f8fd204.jpg
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16210 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:44:39 »

de akkor mégis,honnan vette,hogy van?Talán a hármas mondiknál van?MErt konkrétan típust nem ír...

Hát az MKI-es és MKII-nél még nem találkoztam vele.

Lehet, hogy 1x volt egy olyan szerencsétlen ember aki folyton elhagyta/bezárta a kulcsát és ezért csinált egy ilyen bowdent a kocsijára.
Ez a majom meg kifigyelte majd el tudta lopni és azt hiszi mindegyikben van.

 integet2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16211 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:46:35 »

Hát az MKI-es és MKII-nél még nem találkoztam vele.

Lehet, hogy 1x volt egy olyan szerencsétlen ember aki folyton elhagyta/bezárta a kulcsát és ezért csinált egy ilyen bowdent a kocsijára.
Ez a majom meg kifigyelte majd el tudta lopni és azt hiszi mindegyikben van.

 integet2
biztos a tolvajtempóban látta Cheesy
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16212 Dátum: 2012.07.31 kedd, 12:47:46 »

biztos a tolvajtempóban látta Cheesy

Vagy a GTA San Andreasban.   nyes
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16213 Dátum: 2012.07.31 kedd, 18:49:55 »

Köszi, és az ajtóbehúzó hogy jön le?

A behúzó közepe jön ki és alatta van 2 csavar. Sok állat szerelő simán alányúl csavarhúzóval és kirángatja, pedig a behúzó hátsó részén van egy lyuk, ahova valamilyen szerszámmal be lehet férni (L alakú a célszerű, szerszámból) és "kilökni" a betétet. Így nem roncsolod szét sem a betétet, sem a behúzót.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16214 Dátum: 2012.07.31 kedd, 18:52:24 »

Vagy a GTA San Andreasban.   nyes

 eplus2 taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16215 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:10:38 »

A behúzó közepe jön ki és alatta van 2 csavar. Sok állat szerelő simán alányúl csavarhúzóval és kirángatja, pedig a behúzó hátsó részén van egy lyuk, ahova valamilyen szerszámmal be lehet férni (L alakú a célszerű, szerszámból) és "kilökni" a betétet. Így nem roncsolod szét sem a betétet, sem a behúzót.

Sikerült leszednem az ablaktekerőt, először reménytelennek tűnt, de aztán két csavarhúzóval sikerült szétfeszíteni a biztosítógyűrűt, aztán leugrott róla.  smile

Az én behúzómnak az alján van a lyuk. Egyszerűen csak dugjak be oda egy csavarhúzót?
Nem mertem, mert nem tudom milyen irányba nyomjam.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16216 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:16:52 »

Sikerült leszednem az ablaktekerőt, először reménytelennek tűnt, de aztán két csavarhúzóval sikerült szétfeszíteni a biztosítógyűrűt, aztán leugrott róla.  smile

Az én behúzómnak az alján van a lyuk. Egyszerűen csak dugjak be oda egy csavarhúzót?
Nem mertem, mert nem tudom milyen irányba nyomjam.
széles laposfejű csavarhúzót földugsz neki de keményen, és kijön magától
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16217 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:27:20 »

széles laposfejű csavarhúzót földugsz neki de keményen, és kijön magától
Köszi, ez nem tűnik bonyolultnak. wave
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16218 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:31:02 »

Köszi, ez nem tűnik bonyolultnak. wave
nem az
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16219 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:34:11 »


Amúgy első körben elég lenne leszedni a kilincskeretet, megnézni, hogy hátha csak a húzókából akadt ki a bowden -

Nekem sem egyszerű a tali, mert már támadnak a pollenek.
A kilincskeretet levettem, a kilincs szépen húzza és tolja a bowdent, úgyhogy a bowden másik végénél kell keresnem a hibát.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16220 Dátum: 2012.07.31 kedd, 22:15:24 »

Köszi, ez nem tűnik bonyolultnak. wave

Puff, igazatok van, alul van a lyuk nem hátul...  falbav pedig kb. 1500x szedtem már le a kárpitokat... elnézést! Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16221 Dátum: 2012.08.01 szerda, 00:01:43 »

Puff, igazatok van, alul van a lyuk nem hátul...  falbav pedig kb. 1500x szedtem már le a kárpitokat... elnézést! Grin
ez a baj, ha rutinból csinál már valamit az ember hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16222 Dátum: 2012.08.01 szerda, 02:36:49 »

ez a baj, ha rutinból csinál már valamit az ember hehe
bezony... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16223 Dátum: 2012.08.01 szerda, 12:47:51 »

"Feel the difference" nap autókárpitoséknál... Grin (kint az utcán egy MKIV-es fehér kombi is van/volt, de az már nem fért rá... Cheesy )



(még mielőtt beszól valaki, igen, szegénykém koszos... Sad )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #16224 Dátum: 2012.08.01 szerda, 13:04:37 »

"Feel the difference" nap autókárpitoséknál... Grin (kint az utcán egy MKIV-es fehér kombi is van/volt, de az már nem fért rá... Cheesy )



(még mielőtt beszól valaki, igen, szegénykém koszos... Sad )
lassan küldöm a kormányt...amint lesz kedvem cserélni őket.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16225 Dátum: 2012.08.01 szerda, 13:14:57 »

lassan küldöm a kormányt...amint lesz kedvem cserélni őket.

Rendben, persze ! Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16226 Dátum: 2012.08.01 szerda, 19:14:55 »

A behúzó közepe jön ki és alatta van 2 csavar.
Kibújt a behúzó közepe is, már le is vettem a kárpitot.
De nem sok mindent látok, a bowden megy be a zárnál lévő fehér műanyag valami tetejébe, és ennyi.
Akkor most a zárat is ki kellene venni? 3 jó nagy csavar fogja kívülről.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16227 Dátum: 2012.08.01 szerda, 22:40:05 »



Kb így néz ki amiről beszélek. Ez egy mkI-es zár a netről.
Le lehet a bowdent akasztani arról a fehérről, úgy hogy nincs kiszerelve a zár?

« Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 10:02:23 írta Csimbió » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16228 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 06:54:07 »



Kb így néz ki amiről beszélek.
Le lehet a bowdent akasztani arról a fehérről, úgy hogy nincs kiszerelve a zár?



Megmondom őszintén nem tudom, nem emlékszem. Viszont, ha kiszeded (kell hozzá jó erős csillagcsavarhúzó, inkább racsnis kulcs csillag fejjel) és a helyén van a bowden, akkor a belsejében tört el valami és ezek (ha gyári központizárasak) össze vannak préselve/öntve, ergó szerelhetetlen.
(a csavarhelyeket a fekete fémlapon és magát a fémlapot is érdemes körberajzolni, mert külön-külön jönnek le és visszaszerelésnél sokat kell játszani, hogy rendesen csukódjon az ajtó - nem fix semmi, pont az utánaállítás végett)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16229 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 09:57:18 »



Találtam ilyen képet is a neten, ezen jól látható, hogyan csatlakozik a bowden a zárhoz. Úgy néz ki mintha oldhatatlan kötés lenne. De az nem lehet, mert külön árulnak bowdent.
Ezen a képen nem olyan a zár mint az előzőn, nem tudom miért.

« Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 10:00:59 írta Csimbió » Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16230 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 18:35:59 »


Találtam ilyen képet is a neten, ezen jól látható, hogyan csatlakozik a bowden a zárhoz. Úgy néz ki mintha oldhatatlan kötés lenne. De az nem lehet, mert külön árulnak bowdent.
Ezen a képen nem olyan a zár mint az előzőn, nem tudom miért.



Többféle központizárat is pakoltak az MK1-esekbe. Talán 3 félével találkoztam. Láttam én is a külön bowdent a cromaxnál, de szerintem az a sima zárszerkezet + központizár motor variációs autókba való. Az egybepréselt műanyagházas zár+motor-osoknál más.
Szerintem kiakasztható a képen lévőnél is, csak a másik oldalról látszana. Viszont Neked így is, úgy is ki kell venned és akkor kiderül. (kivenni azért, mert esetleg kell új, vagy megjavítani a régit) Csak elsőre tűnik bonyolultnak, nem az. Le kell húzni az elektromos csatit a zárszerkezetről, kicsavarni a 3 nagy csillagfejű csavart, majd belülről a külső kilincs fedelének 2 csavarját (ha jól emlékszem 2db 10-es anya fogja, és kintről tudod levenni a lapot amin a menetes csonkok is vannak)*, kiakasztod a belső kilincs bowdenjét, majd ezután ki lehet játszani az egészet. Ha nem sikerül, nem fér ki, könnyítés, ha lepattintod az ovál szerű műanyagot a zárhenger tengelyéről, amibe a fémpálca megy, ill. oldalra tolva a két gumibakot (ami összetartja a kilincs és a tartókonzol műanyagját) "ketté" jön a kilincs és többi. Smiley

*= f@sz vagyok megint, nem anyák, hanem csavarok mennek bele (nem is biztos, hogy 10-es, lehet 8-as) és fix menetes hengerek vannak a kilincsfedélen... bocsi..  angel
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 18:40:45 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16231 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 19:47:11 »

Találtam ilyen képet is a neten, ezen jól látható, hogyan csatlakozik a bowden a zárhoz. Úgy néz ki mintha oldhatatlan kötés lenne. De az nem lehet, mert külön árulnak bowdent.

Ezen a képen nem olyan a zár mint az előzőn, nem tudom miért.
Nem oldhatatlan, ki lehet a bowdent szedni könnyen, csak odáig eljutni nem egyszerű.

Mert ezen a képen jobb oldali, az előző képen pedig bal oldali Cheesy.

Többféle központizárat is pakoltak az MK1-esekbe. Talán 3 félével találkoztam. ...
Az egybepréselt műanyagházas zár+motor-osoknál más.
Szerintem kiakasztható a képen lévőnél is, csak a másik oldalról látszana. ...
Le kell húzni az elektromos csatit a zárszerkezetről, kicsavarni a 3 nagy csillagfejű csavart, majd belülről a külső kilincs fedelének 2 csavarját, kiakasztod a belső kilincs bowdenjét, majd ezután ki lehet játszani az egészet. ...
Igen? Én kettőről tudok, egyik 4, másik 6 lábú csatlakozóval bír.
MIlyen az az egybepréselt? A Max-Car-os képen (1). nincs rajta a védőműanyag, ami a teljes zárszerkezetes (2.) képen látszódik, az veszi körbe a bowden tövét, és rányúlik picit a kp-i zár motorra.
Simán kiakasztható egy kisebb lapos csavarhúzóval, de az előbb említett védőműanyag levétele óvatos meló.
Na, ez a két csavarocska nem semmi. Keményen bele tud rohadni a házba, és azt akkor onnan ki sheogyan nem - legalábbis nekem nem sikerült -, akkor jön az említett gumibakos eltolásos játék.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16232 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 20:16:13 »


MIlyen az az egybepréselt? A Max-Car-os képen (1). nincs rajta a védőműanyag, ami a teljes zárszerkezetes (2.) képen látszódik, az veszi körbe a bowden tövét, és rányúlik picit a kp-i zár motorra.
Simán kiakasztható egy kisebb lapos csavarhúzóval, de az előbb említett védőműanyag levétele óvatos meló.

Kezdek rájönni, miért nem egyforma a két képen. Azt tudtam, hogy az egyik balos a másik meg jobbos, de azt hittem egyben van a védőműanyag a fémrésszel. Nem is láttam, hogy az műanyag, most látom, hogy fehér színű.

A védőműanyag leszereléséhez ki kell szedni a zárat az ajtóból?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16233 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:36:34 »

Kezdek rájönni, miért nem egyforma a két képen. Azt tudtam, hogy az egyik balos a másik meg jobbos, de azt hittem egyben van a védőműanyag a fémrésszel. Nem is láttam, hogy az műanyag, most látom, hogy fehér színű.

A védőműanyag leszereléséhez ki kell szedni a zárat az ajtóból?
széttörni is szét tudod, csak sok értelme nincs akkor neki
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16234 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:45:09 »

...
A védőműanyag leszereléséhez ki kell szedni a zárat az ajtóból?
Bárminemű ügyküdéshez érdemes kivenni a cuccost, mert a helyén nagyon sz@r hozzáférni, és látni sem nagyon lehet.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16235 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:48:30 »

A védőműanyag leszereléséhez ki kell szedni a zárat az ajtóból?

Bizony, hogy ki kell.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16236 Dátum: 2012.08.03 péntek, 00:08:37 »

Nem oldhatatlan, ki lehet a bowdent szedni könnyen, csak odáig eljutni nem egyszerű.

Mert ezen a képen jobb oldali, az előző képen pedig bal oldali Cheesy.
Igen? Én kettőről tudok, egyik 4, másik 6 lábú csatlakozóval bír.
MIlyen az az egybepréselt? A Max-Car-os képen (1). nincs rajta a védőműanyag, ami a teljes zárszerkezetes (2.) képen látszódik, az veszi körbe a bowden tövét, és rányúlik picit a kp-i zár motorra.
Simán kiakasztható egy kisebb lapos csavarhúzóval, de az előbb említett védőműanyag levétele óvatos meló.
Na, ez a két csavarocska nem semmi. Keményen bele tud rohadni a házba, és azt akkor onnan ki sheogyan nem - legalábbis nekem nem sikerült -, akkor jön az említett gumibakos eltolásos játék.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
A harmadik a sima zárszerkezet + "külső" motor, ami nincsen egyben. A préselt szó lehet, hogy nem a legmegfelelőbb, inkább arra értem, hogy baromira össze van pakolva, a sajátomat nem nézegettem sokat, de az MK2-t igen és az elég horror, ahogy egyben van. Smiley (nekem azt kéne beleépítenem MK1-es ajtóba... valószínű, hogy b verziót találok ki...)
Igen, a két csavart a donornál én is csak letöréssel tudtam "kiszedni"... Pedig még a szép gumitömítés is alatta volt, mégis berohadt, nálam meg nem. Cheesy

Kezdek rájönni, miért nem egyforma a két képen. Azt tudtam, hogy az egyik balos a másik meg jobbos, de azt hittem egyben van a védőműanyag a fémrésszel. Nem is láttam, hogy az műanyag, most látom, hogy fehér színű.

A védőműanyag leszereléséhez ki kell szedni a zárat az ajtóból?
Sajnos le. Amúgy is érdemes, mert akkor látod legalább az egészet.

széttörni is szét tudod, csak sok értelme nincs akkor neki
Az utolsó megoldás is megoldás Grin

Bizony, hogy ki kell.

Bizony.  eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16237 Dátum: 2012.08.03 péntek, 09:33:39 »


 Én kettőről tudok, egyik 4, másik 6 lábú csatlakozóval bír.


A csatlakozót le tudom húzni zárkiszerelés előtt is, hogy megnézzem hány lábút vegyek?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16238 Dátum: 2012.08.03 péntek, 11:01:23 »

Azt mondják a max-car-osok, hogy a 4 lábúnak kocka alakú a csatija, a 6 lábúnak meg ovális.
A képen látom, hogy a csatlakozós vezetéken kívül megy oda egy másik vezeték is. Az fixen van oda rögzítve?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16239 Dátum: 2012.08.03 péntek, 11:15:07 »

Azt mondják a max-car-osok, hogy a 4 lábúnak kocka alakú a csatija, a 6 lábúnak meg ovális.
A képen látom, hogy a csatlakozós vezetéken kívül megy oda egy másik vezeték is. Az fixen van oda rögzítve?
nem. Az a nyitás érzékelő vezetéke. Nálad csak akkor van, ha van aws-ed. Azt ha nem szükséges ne piszkáld, mert trükkös kiszedni. Ha letöröd a fülét, kuka...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16240 Dátum: 2012.08.03 péntek, 11:38:39 »

nem. Az a nyitás érzékelő vezetéke. Nálad csak akkor van, ha van aws-ed. Azt ha nem szükséges ne piszkáld, mert trükkös kiszedni. Ha letöröd a fülét, kuka...
Mi az az aws?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16241 Dátum: 2012.08.03 péntek, 12:02:35 »

Elektromos ablakemelősnek ugyanaz a zárja meg a bowdenje, mint az én kézi tekerős ajtómnak? Mert olyan lenne eladó.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16242 Dátum: 2012.08.03 péntek, 12:30:29 »

Mi az az aws?
ha nem tudod, akkor ne foglalkozz vele..az ablakemelőnek meg semmi köze az ajtónyitáshoz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16243 Dátum: 2012.08.03 péntek, 12:43:14 »

az ablakemelőnek meg semmi köze az ajtónyitáshoz...

Remélem is.  wave
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16244 Dátum: 2012.08.03 péntek, 15:09:39 »

Már indultam volna megvenni a zárat, ami 4 lábú, de előtte széthúztam az enyémet, és látom, hogy ez 6 lábú ovális. falbav
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16245 Dátum: 2012.08.03 péntek, 17:52:26 »

Elektromos ablakemelősnek ugyanaz a zárja meg a bowdenje, mint az én kézi tekerős ajtómnak? Mert olyan lenne eladó.

MK1 esetén ugyanaz a helyük, furatuk a zárszerkezeteknek. Nincs köze a villanyablakhoz. A lényeg, hogy olyan ovál csatlakozóst vegyél, mint amilyen a Tied. Smiley (a bowden is passzolni fog)

(az AWS, egy kijelző az aprópénztartó helyére (műszerfalon, szellőzők mellet), ami jelzi a nyitott ajtókat, kevés üzemanyagot, fagyot, stb. ilyen, bár ez pont MK2-esé, de 90%-ban hasonló az MK1 is, Ghia-kban szokott lenni)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16246 Dátum: 2012.08.03 péntek, 20:18:59 »

asszem elvesztettem valahol a fonalat...miért is kell zárat cserélni?nem bowden gond van?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16247 Dátum: 2012.08.03 péntek, 21:42:21 »

nem. Az a nyitás érzékelő vezetéke. Nálad csak akkor van, ha van aws-ed. Azt ha nem szükséges ne piszkáld, mert trükkös kiszedni. Ha letöröd a fülét, kuka...
Megnézem, az enyémen nincs olyan nyitásérzékelő vezeték, sőt helye sincs a záron, ahova csatlakozni tudna. Úgy hogy ez nem okoz gondot.
Az viccelt meg, hogy a zárba menő vezetékem mellett fut egy másik is, ami a zár előtt elkanyarodik az ajtó külső fele irányába. Idáig azt hittem az is a zárba megy, mert az elkanyarodást csak akkor venni észre, ha felhúzom az ablaküveget, bedugom a fejem az ajtóba, odavilágítok, és ezután rájövök.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16248 Dátum: 2012.08.03 péntek, 21:58:58 »

asszem elvesztettem valahol a fonalat...miért is kell zárat cserélni?nem bowden gond van?
Nem tudjuk, hogy a hiba a zárban van-e vagy a bowden zárban lévő részén. Mivel a bowdent nem lehet kiszedni a zárból, csak akkor, ha a zár ki van véve az ajtóból. De ha a zárat kiszednénk, akkor nem tudnék elmenni az autóval alkatrészért, mert útközben kinyílna az ajtó. Meg a bolt sincs nyitva hétvégén.
Ezért vettem a max-car-nál bontott zárat 5ezerért, és bovdent 1ezerért, (mert égen földön nincs 6 lábas balos zár, csak náluk,) és amelyik rossz lesz, az lesz cserélve.

Közben fusim kivette a belső ajtókilincset a helyéről, és meghúzgálta a bowdent, ami elég hosszan engedte magát kihúzni, és ez azt sejteti, hogy a bowdennel lehet gond.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16249 Dátum: 2012.08.03 péntek, 23:48:39 »

Megnézem, az enyémen nincs olyan nyitásérzékelő vezeték, sőt helye sincs a záron, ahova csatlakozni tudna. Úgy hogy ez nem okoz gondot.
Az viccelt meg, hogy a zárba menő vezetékem mellett fut egy másik is, ami a zár előtt elkanyarodik az ajtó külső fele irányába. Idáig azt hittem az is a zárba megy, mert az elkanyarodást csak akkor venni észre, ha felhúzom az ablaküveget, bedugom a fejem az ajtóba, odavilágítok, és ezután rájövök.
akkor valószínű infrás és duplazáras a központizárad. az elkanyarodó vezeték a kilincs első felénél lévő infra vevőhöz megy.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 318 319 320 321 322 323 324 [325] 326 327 328 329 330 331 332 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.