Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:07:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 332 333 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5254829 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16250 Dátum: 2012.08.04 szombat, 00:03:54 »

... (mert égen földön nincs 6 lábas balos zár, csak náluk,) ...
Nekem van 6 lábas motorom Grin.
Ja, és a motor nem függ oldaltól, csak a zár. És a kettő (zárszerkezet és motor) külön szedhető (két csavar), nincs egybeöntve.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16251 Dátum: 2012.08.04 szombat, 01:53:22 »

Nem tudjuk, hogy a hiba a zárban van-e vagy a bowden zárban lévő részén. Mivel a bowdent nem lehet kiszedni a zárból, csak akkor, ha a zár ki van véve az ajtóból. De ha a zárat kiszednénk, akkor nem tudnék elmenni az autóval alkatrészért, mert útközben kinyílna az ajtó. Meg a bolt sincs nyitva hétvégén.
Ezért vettem a max-car-nál bontott zárat 5ezerért, és bovdent 1ezerért, (mert égen földön nincs 6 lábas balos zár, csak náluk,) és amelyik rossz lesz, az lesz cserélve.

Közben fusim kivette a belső ajtókilincset a helyéről, és meghúzgálta a bowdent, ami elég hosszan engedte magát kihúzni, és ez azt sejteti, hogy a bowdennel lehet gond.


Fusim? Ha Ő ottvan mi minek kellünk?! Smiley

Astorral egyetértve magam is az infrára szavazok a kanyarodó kábellel kapcsolatban. Nekem is benne van még a kilincsben. Bár csak dísz.  szomoru1
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16252 Dátum: 2012.08.04 szombat, 12:09:36 »

Fusim? Ha Ő ottvan mi minek kellünk?! Smiley

Nincs mindig itt.
De a Lurdynál előfordul.  Wink
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16253 Dátum: 2012.08.04 szombat, 12:30:41 »

Nekem van 6 lábas motorom Grin.
Ja, és a motor nem függ oldaltól, csak a zár. És a kettő (zárszerkezet és motor) külön szedhető (két csavar), nincs egybeöntve.
Neked minden van, csak nem ott, és nem akkor.....  vigyor3

Itt van a kezemben a zár amit vettem, ezt csak egy csavar fogja össze a motorral, a zár legalján van. Más csavar nem látható rajta.

A motor két felét fogja össze 3 kisebb csavar.

A fehér műanyag védőburkolatot pedig semmi csavar nem fogja, akármerről nézem. Azt látom, milyen irányból van a helyére pattintva. A zár tetejénél, ahol belemegy a bowden van egy kis tengely, aminek a vége kúpos, hogy rá lehessen tolni valamit, de aztán jön egy lépcső, hogy lehúzni már ne lehessen.
Ebből arra következtetek, hogy ezt a műanyag védőburkolatot csak letörni lehet róla, kipattintani nem nagyon.
Lehet, hogy a max-car-os képen azért nincs rajta a záron mert csak letörni tudták.
Ha csak nem annyira rugalmas a műanyag a tengelynél, hogy lehúzáskor nem törik el.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16254 Dátum: 2012.08.04 szombat, 22:55:11 »

...
Itt van a kezemben a zár amit vettem, ezt csak egy csavar fogja össze a motorral, a zár legalján van. Más csavar nem látható rajta.
...
A fehér műanyag védőburkolatot pedig semmi csavar nem fogja, akármerről nézem. Azt látom, milyen irányból van a helyére pattintva. A zár tetejénél, ahol belemegy a bowden van egy kis tengely, aminek a vége kúpos, hogy rá lehessen tolni valamit, de aztán jön egy lépcső, hogy lehúzni már ne lehessen.
Ebből arra következtetek, hogy ezt a műanyag védőburkolatot csak letörni lehet róla, kipattintani nem nagyon.
Lehet, hogy a max-car-os képen azért nincs rajta a záron mert csak letörni tudták.
Ha csak nem annyira rugalmas a műanyag a tengelynél, hogy lehúzáskor nem törik el.
De, fogja még egy, amit a védőburkolattól nem látsz egyelőre.

De, ki lehet pattintani.
Ahol a bowden bemegy a védőburkolat alá, ott betolsz egy közepes lapos csavarhúzót, majd óvatosan mozgatva emeled a lamellákat/füleket vagy minek hívják azokat a körmöket, amik belekapaszkodnak a "lépcsőbe". Ha 1-2 kipattant, akkor már könnyen fog jönni a többi. A feszegetés hatására el fog hajolni és ezáltal picit szineződni is a műanyag, de semmi gond. Volt olyan, amit már 3x is leszedtem, mégsem tört le egy fül sem.
Remélem érthető, amit ítam, sajnos hirtelen nincs záram, hogy le tudjam fényképezni a műveletet.
Sok sikert.

U.i.: XVI.-ban laksz? Ha igen, akkor esetleg össze is futhatunk holnap pár perc erejéig, és akkor tudok egyet demonstrálni is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.04 szombat, 22:57:07 írta HegeGabi » Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16255 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 10:47:25 »



De, ki lehet pattintani.
Ahol a bowden bemegy a védőburkolat alá, ott betolsz egy közepes lapos csavarhúzót, majd óvatosan mozgatva emeled a lamellákat/füleket vagy minek hívják azokat a körmöket, amik belekapaszkodnak a "lépcsőbe". Ha 1-2 kipattant, akkor már könnyen fog jönni a többi. A feszegetés hatására el fog hajolni és ezáltal picit szineződni is a műanyag, de semmi gond. Volt olyan, amit már 3x is leszedtem, mégsem tört le egy fül sem.
Remélem érthető, amit ítam, sajnos hirtelen nincs záram, hogy le tudjam fényképezni a műveletet.
Sok sikert.

U.i.: XVI.-ban laksz? Ha igen, akkor esetleg össze is futhatunk holnap pár perc erejéig, és akkor tudok egyet demonstrálni is.

Értem amit írsz, ma megpróbáljuk fusimmal leszedni.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #16256 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 12:40:54 »

Tegnap együttes erővel sikerült megjavítanunk. Én fogtam az ajtót, fusim a munka másik felét végezte.  nyes
A bowden volt eltörve, a zárban lévő végétől 1 centire. Levettük a fehér védőműanyagot a zárról, viszonylag könnyen lejött. Vissza már a másik zárat tettük, ami egyben volt egy bowdennel. A külső kilincstől jövő fém rúd és a zár közötti fehér műanyag alátéttel, és a kis fém összekötő bizgentyűvel kellett sokat szenvedni.
Mostmár müxi a belső kilincs is, úgy ahogy régen.  eljen
Annyi a különbség, hogy eddig ha a kulcsot elfordítottam a zárban jobbra vagy balra, magátol visszaugrott egyenesbe, most viszont úgy marad elfordulva.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16257 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:09:12 »

Sziasztok!
Az emelőnek a csomagtartóban hol van a kijelölt-gyári helye?
Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.06 hétfő, 13:29:13 írta legyozo » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16258 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:40:15 »

Sziasztok!
Az emelőnek a csomagtartóban hol van a kijelölt-gyári helye?
Üdv
a kerék alatt középen
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16259 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 13:50:29 »

a kerék alatt középen
Ott hogy lehet rögzíteni?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16260 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 14:26:23 »

Ott hogy lehet rögzíteni?

Van neki saját menetes száras rögzítője. Sőt még a pótkeréknek is.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16261 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 14:51:22 »

Van neki saját menetes száras rögzítője. Sőt még a pótkeréknek is.
Értem én, a pótkerék az rendben. De ez egy fekete tartóban van, rögzítője nincs. Befér a kerék alá, de ott csak úgy szabadon lébecól rögzítő nélkül.
Egyáltalán ez a kocsimhoz való emelő: http://kepfeltoltes.hu/120806/DSCI0002-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16262 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 14:53:51 »

Értem én, a pótkerék az rendben. De ez egy fekete tartóban van, rögzítője nincs. Befér a kerék alá, de ott csak úgy szabadon lébecól rögzítő nélkül.
Egyáltalán ez a kocsimhoz való emelő: http://kepfeltoltes.hu/120806/DSCI0002-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg?

nem, ez nem az
a tiedén átmenő furatnak kellene lenni
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16263 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 15:00:32 »

nem, ez nem az
a tiedén átmenő furatnak kellene lenni
Hát, sajnos ma ezt vettem, tehát, nem kereshetek gyári megoldást. Rögtönzött rögzítés lesz a vége. Így is elértem a célom, mert a régi OFF-os sehogy sem fért be a kerék alá, sőt a lappancs alá is csak erőszakkal. Nem beszélve arról, hogy a kerékkulcs, és az emelő hajtókarja külön-külön rongyba csavarva lapított a pótkeréken. Ez legalább mindenestől benn van a kerék alatt, és nem kell mindenféle rongyokba csavargassam.

Kösz a segítséget!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16264 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 17:38:14 »

Van neki saját menetes száras rögzítője. Sőt még a pótkeréknek is.

Nekem csak a cuccost fogja le egy műanyag tekerentyű és arra megy rá a pótkerék úgy "á lá natur"... Smiley (gyárilag)
(a menetes szár nincs olyan hosszú, hogy átérje a kereket is)
Talán a donornál volt úgy (97-es), hogy a tekerentyű helyett egy hosszú műanyag cucc ment rá a csonkra és az a pótkereket is lefogta... nem emlékszem pontosan)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16265 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 17:41:12 »

Hát, sajnos ma ezt vettem, tehát, nem kereshetek gyári megoldást. Rögtönzött rögzítés lesz a vége. Így is elértem a célom, mert a régi OFF-os sehogy sem fért be a kerék alá, sőt a lappancs alá is csak erőszakkal. Nem beszélve arról, hogy a kerékkulcs, és az emelő hajtókarja külön-külön rongyba csavarva lapított a pótkeréken. Ez legalább mindenestől benn van a kerék alatt, és nem kell mindenféle rongyokba csavargassam.

Kösz a segítséget!
mivel kombid van, javaslom a bal oldali kárpitrekeszt a csomiban.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16266 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 18:21:08 »

mivel kombid van, javaslom a bal oldali kárpitrekeszt a csomiban.

maradj má' csöndbe, ott a kokót csempésszük Grin Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16267 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 19:10:09 »

mivel kombid van, javaslom a bal oldali kárpitrekeszt a csomiban.
Ott van a lejárt egészségügyi dobozom, izzókészlet és a háromszög. Holnap, ha már bírok izzadás nélkül két lépést tenni, akkor majd pakolgatok, megpróbálom megkeresni az ideális elhelyezést.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16268 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 19:14:12 »

maradj má' csöndbe, ott a kokót csempésszük Grin Wink
Szerinted mi van a lejárt egészségügyi dobozban? Drog!  Wink
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16269 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:17:48 »

ha nem tudod, akkor ne foglalkozz vele..az ablakemelőnek meg semmi köze az ajtónyitáshoz...

 taps
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16270 Dátum: 2012.08.07 kedd, 03:07:38 »

Szerinted mi van a lejárt egészségügyi dobozban? Drog!  Wink

Csattanás esetén legalább rózsaszín pónik, meg szivárványok között vérzünk el... Grin Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ivs154
Vendég
« Új hozzászólás #16271 Dátum: 2012.08.07 kedd, 08:54:57 »

Sziasztok!
kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy kombi mondeom 95-ös évjárat és a hátsó ajtó érzékelő ami egy gumi és egy rugó tönkrement.
Ezáltal folyamatosan azt jelzi hogy nyitva van és nem tudom a riasztót használni mert beriaszt rögtön.
Ki lehet ezt az érzékelőt kötni valahol amíg kicserélem?
előre is köszi
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16272 Dátum: 2012.08.07 kedd, 10:05:22 »

Csattanás esetén legalább rózsaszín pónik, meg szivárványok között vérzünk el... Grin Wink
Nálam gyönyörű autók és keringenek a hófödte hegyek körül.  nyes
 
Az én orvosi képességeimmel ugyanazt oldom  meg a pólómmal és a bőrövemmel mint egy rohamkocsival. Számomra a doboz csak egy plusz csomag, fölösleges teher.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16273 Dátum: 2012.08.07 kedd, 10:06:02 »

Sziasztok!
kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy kombi mondeom 95-ös évjárat és a hátsó ajtó érzékelő ami egy gumi és egy rugó tönkrement.
Ezáltal folyamatosan azt jelzi hogy nyitva van és nem tudom a riasztót használni mert beriaszt rögtön.
Ki lehet ezt az érzékelőt kötni valahol amíg kicserélem?
előre is köszi

Szia, üdv itt Mondeo fanok között !  wave

A hátsó ajtó nyitás érzékelője nem az amit gondolsz. Az az 1-1 gumibak, rugóval, csak arra szolgál, hogy "kilökje" az ajtót, mikor nyitod.
Az ajtón lévő zárszerkezetben van az a bizonyos kapcsoló ami Nálad behalt. A zár oldalán találod, vagy kék vagy fekete kis dobozka, egy pici rudacskával, ami maga a gomb.
Ha nem akarod most cserélni, akkor vágd el a szálakat és zárd rövidre. 2 vagy 3 szálas, nem tudom hogy melyeket kell összetekerni, de rájössz hamar. Smiley
(persze magát a kapcsolót vágd le és az abba menő szálakat kösd össze, de ez logikus Cheesy)
Sok sikert !
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16274 Dátum: 2012.08.07 kedd, 10:12:26 »

"...vágd el a szálakat és zárd rövidre..."
Biztos, hogy rövidre kell zárni? Úgy emlékszem mintha elég csak kiiktatni a kapcsolót úgy, hogy kiveszed, elvágod a vezetéket stb, nem kell rövidre zárni. Igaz, ez úgy is kiderül, ha elvágja avezetéket.
Naplózva
ivs154
Vendég
« Új hozzászólás #16275 Dátum: 2012.08.07 kedd, 11:10:38 »

Szia, üdv itt Mondeo fanok között !  wave

A hátsó ajtó nyitás érzékelője nem az amit gondolsz. Az az 1-1 gumibak, rugóval, csak arra szolgál, hogy "kilökje" az ajtót, mikor nyitod.
Az ajtón lévő zárszerkezetben van az a bizonyos kapcsoló ami Nálad behalt. A zár oldalán találod, vagy kék vagy fekete kis dobozka, egy pici rudacskával, ami maga a gomb.
Ha nem akarod most cserélni, akkor vágd el a szálakat és zárd rövidre. 2 vagy 3 szálas, nem tudom hogy melyeket kell összetekerni, de rájössz hamar. Smiley
(persze magát a kapcsolót vágd le és az abba menő szálakat kösd össze, de ez logikus Cheesy)
Sok sikert !



A kis doboz megvan de tök üres.
Az ajtó burkolata alatt lenne a vezeték?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16276 Dátum: 2012.08.07 kedd, 11:11:43 »

Biztos, hogy rövidre kell zárni? Úgy emlékszem mintha elég csak kiiktatni a kapcsolót úgy, hogy kiveszed, elvágod a vezetéket stb, nem kell rövidre zárni. Igaz, ez úgy is kiderül, ha elvágja avezetéket.
biztos. állandó pozitívot kap, a test kapcsolt.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16277 Dátum: 2012.08.07 kedd, 11:26:36 »

A kis doboz megvan de tök üres.
Az ajtó burkolata alatt lenne a vezeték?
Az nem az.
Gondolom a zár melletti kis fekete dobozra gondolsz, ami a ezen a képen is látszódik. Amire a többiek gondolnak, az a képen nem látszik, de a helye ott van, a zár jobb felső sarkában, ahol hiányos. Azt a mikrokapcsolót kell megmahinálnod.
Naplózva
ivs154
Vendég
« Új hozzászólás #16278 Dátum: 2012.08.07 kedd, 11:31:13 »

Az nem az.
Gondolom a zár melletti kis fekete dobozra gondolsz, ami a ezen a képen is látszódik. Amire a többiek gondolnak, az a képen nem látszik, de a helye ott van, a zár jobb felső sarkában, ahol hiányos. Azt a mikrokapcsolót kell megmahinálnod.


megvan.
levágtam a kapcsolót és minden rendben.
nem zártam rövidre mert ahogy levágta elaludt a lámpa mintha becsuktam volna az ajtót.
jó lesz így szerintetek?
most nem riaszt be mikor bekapcsolom a riasztót Smiley
elvileg működik
köszönöm a segítséget
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.07 kedd, 11:56:33 írta ivs154 » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16279 Dátum: 2012.08.07 kedd, 12:57:43 »


megvan.
levágtam a kapcsolót és minden rendben.
nem zártam rövidre mert ahogy levágta elaludt a lámpa mintha becsuktam volna az ajtót.
jó lesz így szerintetek?
most nem riaszt be mikor bekapcsolom a riasztót Smiley
elvileg működik
köszönöm a segítséget

Nem tudom, de ha így működik akkor működik. Azért ne felejtsd el leszigetelni a szálak végét. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16280 Dátum: 2012.08.07 kedd, 13:08:41 »


megvan.
levágtam a kapcsolót és minden rendben.
nem zártam rövidre mert ahogy levágta elaludt a lámpa mintha becsuktam volna az ajtót.
jó lesz így szerintetek?
most nem riaszt be mikor bekapcsolom a riasztót Smiley
elvileg működik
köszönöm a segítséget
Hány szálas volt? Van két szálasom, ha érdekel.
Naplózva
ivs154
Vendég
« Új hozzászólás #16281 Dátum: 2012.08.07 kedd, 13:09:21 »

Hány szálas volt? Van két szálasom, ha érdekel.
3 vezeték volt
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16282 Dátum: 2012.08.07 kedd, 13:26:11 »

3 vezeték volt
OK.
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #16283 Dátum: 2012.08.10 péntek, 17:06:24 »

 help Sziasztok! Olyan gondom lenne hogy a Mondim (MK1) km óra számlálója megállt!  falbav Szétszedtem és láttam hogy a kismotoron lévő csigaorsónak valamiért annyi lett! A motor működik csak az csigaorsó szállt el! Lehet valahol kapni ilyet? Vagy komplett órát kell cserélnem? Minden ötletre kíváncsi vagyok! Segítsetek ha tudtok! Köszi! Üdv!
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16284 Dátum: 2012.08.10 péntek, 21:26:51 »

Délutáni életkép, Ginjoyról.. Cheesy Stabilizátor izét kellett cserélni S.O.S-ben, holnap reggel indulok nyaralni a családdal.. Itt is köszönöm szépen neked, hogy fogadtál este 7 órakor! Smiley

http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120810212525_4503032406.jpg
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16285 Dátum: 2012.08.10 péntek, 22:49:43 »

Délutáni életkép, Ginjoyról.. Cheesy Stabilizátor izét kellett cserélni S.O.S-ben, holnap reggel indulok nyaralni a családdal.. Itt is köszönöm szépen neked, hogy fogadtál este 7 órakor! Smiley

http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120810212525_4503032406.jpg

Érdekes szerelés. Sehol egy szerszám.
Én csak egy pokrócon fetrengő embert látok, aki próbál elbújni a nap elől.   eplus2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16286 Dátum: 2012.08.11 szombat, 06:16:53 »

Érdekes szerelés. Sehol egy szerszám.
ott egy krovafej a kutyacsntok mellett  smile

Egyébként meg én úgy szerelek, hogy a kezemben van a szerszám, nem csak szétdobálva, hogy látványos legyen. Ez szakműhely kérem szépen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16287 Dátum: 2012.08.11 szombat, 09:43:15 »

ott egy krovafej a kutyacsntok mellett  smile

Egyébként meg én úgy szerelek, hogy a kezemben van a szerszám, nem csak szétdobálva, hogy látványos legyen. Ez szakműhely kérem szépen

 taps nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16288 Dátum: 2012.08.11 szombat, 10:50:57 »

ott egy krovafej a kutyacsntok mellett  smile

Egyébként meg én úgy szerelek, hogy a kezemben van a szerszám, nem csak szétdobálva, hogy látványos legyen. Ez szakműhely kérem szépen

 Wink
Látom a másik kezedet meg nyújtod a sörért, de nem adja senki.   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16289 Dátum: 2012.08.11 szombat, 22:56:20 »

Wink
Látom a másik kezedet meg nyújtod a sörért, de nem adja senki.   vigyor3

Milyen jó is lehetne Mondeo alatt fekve sörözni... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16290 Dátum: 2012.08.15 szerda, 16:33:08 »

Milyen jó is lehetne Mondeo alatt fekve sörözni... Grin
Így van. pláne, ha nem útálnám a sört.

egyébként ma is itthon vagyok táppénzen, mert fájt a hátam nagyon. azt mondták feküdjek, úgyhogy fekszek. és összekötöm a kellemest a hasznossal: ha már fekszek, akkor úgy fekszek, hogy ki tudjam cserélni a klímakompresszorban a behúzótekercset, mert nem indul be. ezt legalább lehet fekve csinálni.

bocs az off-ért, ez nem ide való, hanem az mk2 topicba
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16291 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:20:48 »

... bocs az off-ért, ez nem ide való, hanem az mk2 topicba

 2funny

(mellesleg én is utálom a sört, csak tömény... Grin viszont azért vigyázzál a hátadra ! Wink )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16292 Dátum: 2012.08.15 szerda, 23:54:41 »

Így van. pláne, ha nem útálnám a sört.

egyébként ma is itthon vagyok táppénzen, mert fájt a hátam nagyon. azt mondták feküdjek, úgyhogy fekszek. és összekötöm a kellemest a hasznossal: ha már fekszek, akkor úgy fekszek, hogy ki tudjam cserélni a klímakompresszorban a behúzótekercset, mert nem indul be. ezt legalább lehet fekve csinálni.

bocs az off-ért, ez nem ide való, hanem az mk2 topicba
hű ez mekkora szhopás a helyén
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16293 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 22:51:03 »

ott egy krovafej a kutyacsntok mellett  smile

Egyébként meg én úgy szerelek, hogy a kezemben van a szerszám, nem csak szétdobálva, hogy látványos legyen. Ez szakműhely kérem szépen

Végül is megjöttünk ebben a pillanatban.. 1310km volt oda vissza és abból az utolsó 19km vontatva..  falbav rinya rinya rinya Pálya királya voltam az M6-on itthontól 2 lejáróra, amikor felgyulladt az AWS-en a kevés hűtővíz ikon. Nem túlságosan ijedtem meg hisz kint nyaralás közben már kétszer felvillant, de egyszer újraindításra elmúlt, egyszer pedig öntöttem bele fél liter fagyállót és megint nem volt vészjelzés.. 145 tempomat volt, de valami azt súgta, hogy sűrűbben nézzek rá a hőfok mutatóra.. Egyszer csak elkezdett felszaladni a mutató, azonnal satu, vészvillogó és leállósáv. Mire megálltam már az NORMAL jelzésben az L betű bal oldali lábánál volt. Azonnal le akartam reflex szerűen állítani, de Apu mondta, hogy ne állítsam le mert akkor megszűnik a keringetés és felforr a víz. Visszament az M betűig alapjáraton, elindultam és megint elkezdett felmenni a mutató.. Megint megálltam, megint visszament az M betűig és ott állítottam le.. Matyi56 húzott haza, nagytalin mellettem állt a szürke Mondeo-val... Valószínűleg eldurrant egy vizscső, mert a váltón áll a fagyálló és a kiegyenlítő tartályban sivatagi állapotok uralkodnak... A vízpumpa tuti jó, mert beindítottuk itthon amikor már hideg volt a motor egy pillanatra, pöccre indul, de lehet hallani a blokk mögül, hogy nyomja ki a vizet valamelyik csövön.. Sötét van most, többet nem tudtunk nézni, megmondom őszintén én most nem is vagyok abban a hangulatban, hogy foglalkozzak vele.. Csak leültem a szalagkorlát mögött és néztem ahogy pislákol magányosan vészvillogóval..   rinya
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #16294 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 23:08:20 »

Végül is megjöttünk ebben a pillanatban.. 1310km volt oda vissza és abból az utolsó 19km vontatva..  falbav rinya rinya rinya Pálya királya voltam az M6-on itthontól 2 lejáróra, amikor felgyulladt az AWS-en a kevés hűtővíz ikon. Nem túlságosan ijedtem meg hisz kint nyaralás közben már kétszer felvillant, de egyszer újraindításra elmúlt, egyszer pedig öntöttem bele fél liter fagyállót és megint nem volt vészjelzés.. 145 tempomat volt, de valami azt súgta, hogy sűrűbben nézzek rá a hőfok mutatóra.. Egyszer csak elkezdett felszaladni a mutató, azonnal satu, vészvillogó és leállósáv. Mire megálltam már az NORMAL jelzésben az L betű bal oldali lábánál volt. Azonnal le akartam reflex szerűen állítani, de Apu mondta, hogy ne állítsam le mert akkor megszűnik a keringetés és felforr a víz. Visszament az M betűig alapjáraton, elindultam és megint elkezdett felmenni a mutató.. Megint megálltam, megint visszament az M betűig és ott állítottam le.. Matyi56 húzott haza, nagytalin mellettem állt a szürke Mondeo-val... Valószínűleg eldurrant egy vizscső, mert a váltón áll a fagyálló és a kiegyenlítő tartályban sivatagi állapotok uralkodnak... A vízpumpa tuti jó, mert beindítottuk itthon amikor már hideg volt a motor egy pillanatra, pöccre indul, de lehet hallani a blokk mögül, hogy nyomja ki a vizet valamelyik csövön.. Sötét van most, többet nem tudtunk nézni, megmondom őszintén én most nem is vagyok abban a hangulatban, hogy foglalkozzak vele.. Csak leültem a szalagkorlát mögött és néztem ahogy pislákol magányosan vészvillogóval..   rinya

Itthon vagy, ez a lényeg!
Holnapra kipihened magad és értékelni fogod, hogy ez csak az otthonodtól 19 km-re történt és volt aki segített - lehetett vola roszabb is ez a történet  integet2
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16295 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 23:11:49 »

Itthon vagy, ez a lényeg!
Holnapra kipihened magad és értékelni fogod, hogy ez csak az otthonodtól 19 km-re történt és volt aki segített - lehetett vola roszabb is ez a történet  integet2

Igen, ebben is van igazság.. Jó, hogy nem a sztyeppén történt innen 700km-re.. Remélem tényleg vízcső és olcsóságból megússzuk.. Nyaralás volt, hónap vége.. A kocsi meg kéne..  rinya
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16296 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 09:03:49 »

Igen, ebben is van igazság.. Jó, hogy nem a sztyeppén történt innen 700km-re.. Remélem tényleg vízcső és olcsóságból megússzuk.. Nyaralás volt, hónap vége.. A kocsi meg kéne..  rinya

So. Egész éjjel nem aludtam, vártam a világost... Kimentem, szétkaptam a légszűrőhöz tartozó dolgokat és beleöntöttem egy vödör vizet a kiegyenlítőbe.. Mivel szerencsére csönd volt, a fák levelei halkan susogtak a háttérben, a kutyák halk szuszogását hallottam s pár másodperc múlva a képzeletem máris egy idilli környezetbe repített, ahol vízesés volt, csöndesen alvó fák, stb.. Végülis a csobogásra feleszméltem és rájöttem, hogy nem sokára elfogy a víz a tartályból.. Elkezdtem keresni, láttam a víz zuhatagot a termosztátház alól.. Tapogattam a csöveket, nyomkodtam őket és megéreztem a csodát. Kép alant.



Ide megy rá:

Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16297 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 09:38:59 »

So. Egész éjjel nem aludtam, vártam a világost... Kimentem, szétkaptam a légszűrőhöz tartozó dolgokat és beleöntöttem egy vödör vizet a kiegyenlítőbe.. Mivel szerencsére csönd volt, a fák levelei halkan susogtak a háttérben, a kutyák halk szuszogását hallottam s pár másodperc múlva a képzeletem máris egy idilli környezetbe repített, ahol vízesés volt, csöndesen alvó fák, stb.. Végülis a csobogásra feleszméltem és rájöttem, hogy nem sokára elfogy a víz a tartályból.. Elkezdtem keresni, láttam a víz zuhatagot a termosztátház alól.. Tapogattam a csöveket, nyomkodtam őket és megéreztem a csodát. Kép alant.



Ide megy rá:

Szia!

Szerintem szerencséd volt. Hazaértél, nem is nagy a probléma.

Ezen a képen felismered, hogy melyik cső szállt el? Nálam most szivárog a víz, nemsokára állok neki megtalálni a forrást. Lehet, hogy ugyanaz nálam is.

Üdv

Most már kép is van: http://kepfeltoltes.hu/120820/h_t__www.kepfeltoltes.hu_.png
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.20 hétfő, 10:51:33 írta legyozo » Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #16298 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 11:45:07 »

So. Egész éjjel nem aludtam, vártam a világost... Kimentem, szétkaptam a légszűrőhöz tartozó dolgokat és beleöntöttem egy vödör vizet a kiegyenlítőbe.. Mivel szerencsére csönd volt, a fák levelei halkan susogtak a háttérben, a kutyák halk szuszogását hallottam s pár másodperc múlva a képzeletem máris egy idilli környezetbe repített, ahol vízesés volt, csöndesen alvó fák, stb.. Végülis a csobogásra feleszméltem és rájöttem, hogy nem sokára elfogy a víz a tartályból.. Elkezdtem keresni, láttam a víz zuhatagot a termosztátház alól.. Tapogattam a csöveket, nyomkodtam őket és megéreztem a csodát. Kép alant.



Szia,

akkor elmondhatod azt is, hogy duplan szerencses vagy! Ez a cso asszem 3600 forint a cromaxnal, a huto bal felso sarkanal van a masik vege.
Ott van egy rovidebb cso is a termosztathazbol ami egy femcsovel koti ossze (kulonbozo atmeroju vegekkel) es az a horror, mert csak a femcsovel egyutt van es igy 25ezertol indul az ara...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16299 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 13:24:07 »

Szia,

akkor elmondhatod azt is, hogy duplan szerencses vagy! Ez a cso asszem 3600 forint a cromaxnal, a huto bal felso sarkanal van a masik vege.
Ott van egy rovidebb cso is a termosztathazbol ami egy femcsovel koti ossze (kulonbozo atmeroju vegekkel) es az a horror, mert csak a femcsovel egyutt van es igy 25ezertol indul az ara...

Hűtő bal felső sarkánál a másik vége? Ez a cső ami elrepedt, megy rá egy másik csőre.. A két vége különböző átmérő az igaz. Egy toldat van, de nem ágazik szét, csak gondolom a szerelhetőség végett van így. A toldat után megy hátra a blokk mögé, az utastér felé. Szerintem ez a cső nyomja a vizet a fűtőbox-ba. Úgy sikerült megcsinálni, hogy levágtam az elrepedt részt és még így is elég hosszú volt ahhoz, hogy vissza tudjam rakni. Feltöltöttem, beindítottam levett kupaknál.. Elnyelt fél köbméter vizet, böfögött elég rendesen. Most úgy néz ki jó. Délután megyek át Matyihoz, ő nála van donor, azon rajta van és kicserélem ha érdemes.. Kicseréljem? Sajnos újat most nem tudok venni. Így hogy levágtam a rossz részt, így sem szivárog, nem is melegszik a kocsi... Ötlet?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 332 333 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.