Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:53:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263255 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2005.11.29 kedd, 19:38:00 »

Helló,
 
 
 
Tudtok ajánlani Budapesten szerelőt, aki már cserélt Nektek szilenteket? '94-es Mondeom van. Akihez eddig jártam, azt mondta, a szilenteket csak karokkal együtt lehet cserélni, amiről ezt én is tudom, hogy nem igaz, de nem akarom, hogy ezt az én autómon próbálja ki először. Szóval jó lenne olyasvalaki, akinek "már sikerült" ez egy Mondin.
Vagy vigyem az Ivanicshoz? :|
 
köszi!
esetleg Érd parkváros ha az közelebb van www.carcare.hu keresd Ildikót és hivatkozz a clubra m7esen kifele az ingyenes rész végén vannak a lapon találsz térképet szintén.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2005.11.29 kedd, 19:39:00 »

Helló,
 
 
 
Tudtok ajánlani Budapesten szerelőt, aki már cserélt Nektek szilenteket? '94-es Mondeom van. Akihez eddig jártam, azt mondta, a szilenteket csak karokkal együtt lehet cserélni, amiről ezt én is tudom, hogy nem igaz, de nem akarom, hogy ezt az én autómon próbálja ki először. Szóval jó lenne olyasvalaki, akinek "már sikerült" ez egy Mondin.
Vagy vigyem az Ivanicshoz? :|
 
köszi!
Van még a gyáli mester, szerintem hamarosan abból az irányból is bemásolja ide a paramétereket aki ismeri.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2005.11.29 kedd, 19:41:00 »

Helló,
 
 
 
Tudtok ajánlani Budapesten szerelőt, aki már cserélt Nektek szilenteket? '94-es Mondeom van. Akihez eddig jártam, azt mondta, a szilenteket csak karokkal együtt lehet cserélni, amiről ezt én is tudom, hogy nem igaz, de nem akarom, hogy ezt az én autómon próbálja ki először. Szóval jó lenne olyasvalaki, akinek "már sikerült" ez egy Mondin.
Vagy vigyem az Ivanicshoz? :|
 
köszi!
Ha teheted a szilenteket vedd meg www.nagyauto.hu -nál (csavarokat anyákat is) hozzá és úgy vidd az autót a mesterekhez akkor gyárit építik be neked és clubra jár alkatrészre is diszkont.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2005.11.29 kedd, 19:55:00 »

Helló,
 
 
 
Tudtok ajánlani Budapesten szerelőt, aki már cserélt Nektek szilenteket? '94-es Mondeom van. Akihez eddig jártam, azt mondta, a szilenteket csak karokkal együtt lehet cserélni, amiről ezt én is tudom, hogy nem igaz, de nem akarom, hogy ezt az én autómon próbálja ki először. Szóval jó lenne olyasvalaki, akinek "már sikerült" ez egy Mondin.
Vagy vigyem az Ivanicshoz? :|
 
köszi!
A gyali ur szama: 30/9406868, tuti ganyolasmentes munka, akarcsak Fusim mester ismerose.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2005.11.30 szerda, 08:27:00 »

Helló,
 
 
 
Tudtok ajánlani Budapesten szerelőt, aki már cserélt Nektek szilenteket? '94-es Mondeom van. Akihez eddig jártam, azt mondta, a szilenteket csak karokkal együtt lehet cserélni, amiről ezt én is tudom, hogy nem igaz, de nem akarom, hogy ezt az én autómon próbálja ki először. Szóval jó lenne olyasvalaki, akinek "már sikerült" ez egy Mondin.
Vagy vigyem az Ivanicshoz? :|
 
köszi!
HL,
sőt még az is elhangzott itt a fórumon, hogy az első szilent cseréjéhez, asszem a baloldalihoz, ki kell szedni a váltót, vagy valami ilyesmi
tényleg, egy kicsit elfuserált konstrukció, denem kell kiszedni, csak a motortartó csavarok meglazítása után egy kicsit feszíteni kell a motoron, és a csavar felülről is bemegy (alulról tilos)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2005.11.30 szerda, 08:46:00 »

Köszi az infót Mindenkinek!! Utánanézek, melyik a legközelebbi a három közül!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2005.11.30 szerda, 08:53:00 »

HL,
sőt még az is elhangzott itt a fórumon, hogy az első szilent cseréjéhez, asszem a baloldalihoz, ki kell szedni a váltót, vagy valami ilyesmi
tényleg, egy kicsit elfuserált konstrukció, denem kell kiszedni, csak a motortartó csavarok meglazítása után egy kicsit feszíteni kell a motoron, és a csavar felülről is bemegy (alulról tilos)
Váltót nem kell kiszedni! A segédvázkeretet - ismertebb nevén a bölcsőt - kell leengedni. Mondjuk nem 1szerű mutatvány motort meg minden köcöléket fel kell előtte kötni és pár dolgot leszedni pl. kipufogó.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2005.11.30 szerda, 09:46:00 »

HL,
sőt még az is elhangzott itt a fórumon, hogy az első szilent cseréjéhez, asszem a baloldalihoz, ki kell szedni a váltót, vagy valami ilyesmi
tényleg, egy kicsit elfuserált konstrukció, denem kell kiszedni, csak a motortartó csavarok meglazítása után egy kicsit feszíteni kell a motoron, és a csavar felülről is bemegy (alulról tilos)
Nekem alulról van!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2005.11.30 szerda, 10:00:00 »

Nekem alulról van!
Naná, hogy roncsa a statisztikát
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2005.11.30 szerda, 10:33:00 »

Váltót nem kell kiszedni! A segédvázkeretet - ismertebb nevén a bölcsőt - kell leengedni. Mondjuk nem 1szerű mutatvány motort meg minden köcöléket fel kell előtte kötni és pár dolgot leszedni pl. kipufogó.
Nem kell azt felkötni. A segédvázkeretet kell leengedni, de nekem még sosem akart leesni a motorom. Mondjuk enyim TáDé úgogy lehet az kicsit stabilabban van berakva. Nekem még az első váltótartót kellet hozzá kivenni és úgy már ment. Még kellett hozzá egy kb 1,5 m hosszú vasrúd pajszernak. Nem egy egyszerű mutatvány de szerintem sem szabad alulról visszatenni. Neadj Isten kilazul az anyja aszt lehet pislogni, hogy miért szálsz el mint a győzelmi zászló. Ez a vége Joe-nak ment.
Üdv Shadow
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2005.11.30 szerda, 10:37:00 »

Nem kell azt felkötni. A segédvázkeretet kell leengedni, de nekem még sosem akart leesni a motorom. Mondjuk enyim TáDé úgogy lehet az kicsit stabilabban van berakva. Nekem még az első váltótartót kellet hozzá kivenni és úgy már ment. Még kellett hozzá egy kb 1,5 m hosszú vasrúd pajszernak. Nem egy egyszerű mutatvány de szerintem sem szabad alulról visszatenni. Neadj Isten kilazul az anyja aszt lehet pislogni, hogy miért szálsz el mint a győzelmi zászló. Ez a vége Joe-nak ment.
Üdv Shadow
Megszólítva érzem magam!:-)))
 
Ha az a csavar be van ragasztva, akkor igen kicsi az esélye annak, hogy ez kiessen. Lásd nálam, már 60ekm-e, illetve a szervíznek még sosem volt ebből reklamációs problémája. De ha megoldható, akkor term. inkább fentől lefelé menjen az a csavar!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2005.11.30 szerda, 11:10:00 »

Nem kell azt felkötni. A segédvázkeretet kell leengedni, de nekem még sosem akart leesni a motorom. Mondjuk enyim TáDé úgogy lehet az kicsit stabilabban van berakva. Nekem még az első váltótartót kellet hozzá kivenni és úgy már ment. Még kellett hozzá egy kb 1,5 m hosszú vasrúd pajszernak. Nem egy egyszerű mutatvány de szerintem sem szabad alulról visszatenni. Neadj Isten kilazul az anyja aszt lehet pislogni, hogy miért szálsz el mint a győzelmi zászló. Ez a vége Joe-nak ment.
Üdv Shadow
Alá is lehet támasztani a motort, de akkor a támaszték útba van. A helyi szerelő egy tetőcsomagtartóhoz hasonló láncos motorfüggesztővel szokta stabilizálni fentről ami a sárvédő peremeken támaszkodik. A hűtő felső szemeibe be kell dugni tartópöcköket és utána alul már vidámabban lehet bármit kikötni. Két hidraulikusemelőre szokták leengedni pont van neki helye a vázon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2005.11.30 szerda, 15:15:00 »

A szilent kérdésre megvan a válasz. A lengőkar egyik szilentjét (a másik egységes) kétféle méretben gyártották: egy 48 mm-es és egy ötvenegynéhány (54 v. 56) mm-es. Ez a méret (amit én nem tudtam) a szilent gumirészét körülölelő majdnemhenger (inkább hordó)alakú fém külső átmérője.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2005.11.30 szerda, 15:50:00 »

A szilent kérdésre megvan a válasz. A lengőkar egyik szilentjét (a másik egységes) kétféle méretben gyártották: egy 48 mm-es és egy ötvenegynéhány (54 v. 56) mm-es. Ez a méret (amit én nem tudtam) a szilent gumirészét körülölelő majdnemhenger (inkább hordó)alakú fém külső átmérője.
legyozo: ha nagyautónál veszed a szilenteket - van oda kedvezmény - alvázszámod alapján megmondják, melyik kell bele. Valószínű a kisebb átmérő lesz a nyerő.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 09:20:00 »

legyozo: ha nagyautónál veszed a szilenteket - van oda kedvezmény - alvázszámod alapján megmondják, melyik kell bele. Valószínű a kisebb átmérő lesz a nyerő.
#2237 én is furcsállom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 18:20:00 »

#2237 én is furcsállom
Akkor marad a tólómérő - subler
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2005.12.01 csütörtök, 20:19:00 »

Sziasztok
Ki tudja, hogy kell beállítani a fényszórót? Vagyis hogyan kell megnézni, hogy a magasság és irány rendben van-e? Tegnap voltam 1 Bosch szervízben, ahol akciósan megnézték, de 0 közük volt a dologhoz. Műszer volt, de ebben ki is merült a dolog... Szóval milyen távol kell nézni milyen magasságban, stb
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2005.12.02 péntek, 09:14:00 »

A zavart a nagyautó árajánlata okozta hisz tudjuk, hogy ha a nagyautó weblapján keresztül árajánlatot kérünk akkor oda kell az alvázszám is. Megadtam az alvázszámot és a visszaküldött árajánlatban szerepelt a lengőkar szilentjei közül az első mellett két méret 48 ill 54mm.Akkor nem tudtam, de most már tudom, hogy mit kell mérni. Az én mondimba valóban a 48mm-es talál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2005.12.02 péntek, 09:29:00 »

A fényszóró beállításával nekem is gondom van. Három különböző szervízben akarták beállítani, de sehol sem sikerült. A magyar autóklubnál pl úgy beállítoták, hogy szürkületkor mikor hoztam el az autót mindenki villogott, mivel azt hitték a tompítottnak, hogy országúti:-)). A harmadik próbálkozás után kerestem egy kevésbbé forgalmas, sík helyet (itt az alföldön ez nem volt nehéz) és magamnak beállítottam, hogy most látok is úgy-ahogy és a szemebejövő forgalmat sem zavarom. A beállítási adatok számomra is hasznosak lennének.
Ezzel kapcsolatban még azt szeretném tudni, hogy a fényszórómagasság-állító beszerelése utólag házilag megoldható-e?  
még valami, A ventilátor 4. fokozata csak a belső keringetésnél müködik. Hol kezdjem e probléma keresését?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2005.12.02 péntek, 09:53:00 »

A fényszóró beállításával nekem is gondom van. Három különböző szervízben akarták beállítani, de sehol sem sikerült. A magyar autóklubnál pl úgy beállítoták, hogy szürkületkor mikor hoztam el az autót mindenki villogott, mivel azt hitték a tompítottnak, hogy országúti:-)). A harmadik próbálkozás után kerestem egy kevésbbé forgalmas, sík helyet (itt az alföldön ez nem volt nehéz) és magamnak beállítottam, hogy most látok is úgy-ahogy és a szemebejövő forgalmat sem zavarom. A beállítási adatok számomra is hasznosak lennének.
Ezzel kapcsolatban még azt szeretném tudni, hogy a fényszórómagasság-állító beszerelése utólag házilag megoldható-e?  
még valami, A ventilátor 4. fokozata csak a belső keringetésnél müködik. Hol kezdjem e probléma keresését?
A cementeszsákokat ki kell venni hátúró a permetező maradhat
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2005.12.02 péntek, 10:48:00 »

A fényszóró beállításával nekem is gondom van. Három különböző szervízben akarták beállítani, de sehol sem sikerült. A magyar autóklubnál pl úgy beállítoták, hogy szürkületkor mikor hoztam el az autót mindenki villogott, mivel azt hitték a tompítottnak, hogy országúti:-)). A harmadik próbálkozás után kerestem egy kevésbbé forgalmas, sík helyet (itt az alföldön ez nem volt nehéz) és magamnak beállítottam, hogy most látok is úgy-ahogy és a szemebejövő forgalmat sem zavarom. A beállítási adatok számomra is hasznosak lennének.
Ezzel kapcsolatban még azt szeretném tudni, hogy a fényszórómagasság-állító beszerelése utólag házilag megoldható-e?  
még valami, A ventilátor 4. fokozata csak a belső keringetésnél müködik. Hol kezdjem e probléma keresését?
Rendesen azzal a fényszóró állító csővel állították? Sztem azzal szinte elronthatattlan a dolog...
Fényszóró magasság állítót lehet utólag is berakni, akár Mutyokisat is...
A ventillátornál nem az van, hogy csak a 4. fokozat műxik mindenhol?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2005.12.02 péntek, 10:52:00 »

A cementeszsákokat ki kell venni hátúró a permetező maradhat
Kösz. Most, hogy mondod valóban volt 4 zsák cement, csak nehezen tudtam kipakolni a a 1,5 köbméter akác tüzifáta alól.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2005.12.02 péntek, 11:02:00 »

Kösz. Most, hogy mondod valóban volt 4 zsák cement, csak nehezen tudtam kipakolni a a 1,5 köbméter akác tüzifáta alól.
látod, és még a szilenteknek sem használ
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2005.12.02 péntek, 11:03:00 »

tüzifáta=tüzifa
Azzal a csővel állították és tényleg égtem a szembejövők tekintetei alatt. Most úgy tűnik a saját beállítás után, hogy a tompított túl le-, az országúti pedig túl fel világít, ennek ellenére még így is nagyságrendekkel jobb mint a szervízesek beállítása!  
A ventilátor csak a 4. fokozatban nem műxi :-) és csak a külső keringetésnél, tehát a 2x4 fokozatból csak egynél nem.
Mutyokis?:-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2005.12.02 péntek, 11:05:00 »

látod, és még a szilenteknek sem használ
Pontosabban a 48mm-es szilentnek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2005.12.04 vasárnap, 11:54:00 »

Joe
OK, hogy ott van az a cső a fényszóró beállításhoz, de szerintem köze nem volt, hogy hogy kell használni! Milyen távolra kell tenni az autótól, milyen magasra kell húzni, az autó középvonalától mennyire oldalra? Ezek azok a kérdések, amik meghatározzák az egészet. de csak úgy letenni valahpova? Azt mérek, amit akarok...
Szóval valakinek van ötlete az említett paraméterekről?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 10:33:00 »

Hétvégén kiolvastam a hibakódokat. A leírás szerint csináltam mindent és müködött is a dolog ahogy kell.
A gondom az, hogy egyetlen olyan hibát jelzett, éspedig a 116-ost, ami nem automataváltóhoz kapcsolódik. Az automataváltót tavaly nyáron kicseréltettem és most kéziváltós a kocsi. Most nem tudom, hogy örüljek vagy sírjak. Jó, hogy nem jelzett ki hibát de rossz mert nem jöttem rá az okára, hogy miért hagy ki a motor 4000 rpm fölött és 4500 fölé miért nem  tudom pörgetni üresjáratban, ill. néha terhelten is.
Az automataváltó hibakódjai törölhetők-e, vagy esetleg elmagyarázható-e  a központi egységnek, hogy most már kéziváltó van a kocsiban? Szerintem ez sem túl hasznos, hogy folyamatosan olyan hibát érzékel ami már nincs is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 11:30:00 »

Joe
OK, hogy ott van az a cső a fényszóró beállításhoz, de szerintem köze nem volt, hogy hogy kell használni! Milyen távolra kell tenni az autótól, milyen magasra kell húzni, az autó középvonalától mennyire oldalra? Ezek azok a kérdések, amik meghatározzák az egészet. de csak úgy letenni valahpova? Azt mérek, amit akarok...
Szóval valakinek van ötlete az említett paraméterekről?
Hát asszem, hogy 1,2% van megadva lejtésnek, vagyis megméred a lámpa közepének földtől való távolságát és az lesz a kiindulási magasság aztán meg van adva asszem, hogy 10 méterre ez az esés ebből a magasság beállítható. Oldalirányban fingom sincs. De asszem ezt az Etzold féle Így csináld-ban olvastam.
Üdv Shadow
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 11:43:00 »

Hétvégén kiolvastam a hibakódokat. A leírás szerint csináltam mindent és müködött is a dolog ahogy kell.
A gondom az, hogy egyetlen olyan hibát jelzett, éspedig a 116-ost, ami nem automataváltóhoz kapcsolódik. Az automataváltót tavaly nyáron kicseréltettem és most kéziváltós a kocsi. Most nem tudom, hogy örüljek vagy sírjak. Jó, hogy nem jelzett ki hibát de rossz mert nem jöttem rá az okára, hogy miért hagy ki a motor 4000 rpm fölött és 4500 fölé miért nem  tudom pörgetni üresjáratban, ill. néha terhelten is.
Az automataváltó hibakódjai törölhetők-e, vagy esetleg elmagyarázható-e  a központi egységnek, hogy most már kéziváltó van a kocsiban? Szerintem ez sem túl hasznos, hogy folyamatosan olyan hibát érzékel ami már nincs is
Igen nagy a valószínűsége, hogy pont a bentmaradt hibakódok miatt van a kihagyás! A hibakódokat minden kiolvasás után törölni kell. És nálad a computert is ki kéne cserélni egy kéziváltós Mondeoéra!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2005.12.06 kedd, 13:54:00 »

Hol van ez a computer a kocsiban. Bontottra cserélhető vagy csak új a jó? A kábelezése (bemenet-kimenet) azonos vagy a vezetékrendszer is cserére szorul? Esetleg nem lehet, hogy csak a be ill. kimenő vezetékek száma, helyzete határozza meg azt, hogy a computer a váltó milyenségét érzékelje? Mennyibe kerülhet egy ilyen agy, és ha bontott akkor ellenörizhető-e?
A hibakódok hogy törölhetők? Én a leírás szerinti törlést elvégeztem azaz levettem a testszálat pillogtatás közben, de ettől még mindig úgy jelzett mintha az automata váltó lenne benne és hibás.
üdv Győző
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2005.12.06 kedd, 14:12:00 »

Hol van ez a computer a kocsiban. Bontottra cserélhető vagy csak új a jó? A kábelezése (bemenet-kimenet) azonos vagy a vezetékrendszer is cserére szorul? Esetleg nem lehet, hogy csak a be ill. kimenő vezetékek száma, helyzete határozza meg azt, hogy a computer a váltó milyenségét érzékelje? Mennyibe kerülhet egy ilyen agy, és ha bontott akkor ellenörizhető-e?
A hibakódok hogy törölhetők? Én a leírás szerinti törlést elvégeztem azaz levettem a testszálat pillogtatás közben, de ettől még mindig úgy jelzett mintha az automata váltó lenne benne és hibás.
üdv Győző
A computer a motortérben van a pollenszűrő alatti fertájon. Sztem egy bontott is elég olyan 20eHUF körül mozoghat, de nem biztos. Tippem szerint itt csak a felprogramozásban lehet a különbség, de egy bontós biztos megengedi a próbálkozást.
A hibakódokat tényleg úgy kell törölni, ha leveszed a testet, és ilyenkor újra felpörög a venti, de ezzel még nem csináltad meg a resetet. Azaz a beállítások nem változtak, csak a hibakódoktól mentesült a gép. Ilyenkor rendesen akksisaru le min. negyed órára, majd újratanítás, és aztán jöhet a diag ismét...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2005.12.06 kedd, 15:44:00 »

 
A resethez csak egyszerűen áramtalanítok  15 percre?  
Amikor levettem a testszálat a venti nem pörgött fel újra, ellenben csak az automata váltó hibái maradtak meg. Ezért gondoltam, hogy a törlés megtörtént. Mit takar az újratanítás? Én már többször áramtalanítottam, és még egyszer sem kellett tanítanom. Egyszerűen visszatettem a sarukat és indítottam a drágámat. Esteleg a kábel be- ill kimenetekről nem tudsz valamit, vagy valami szakirodalmat, leírást ahol ezekről olvasahatnék? Valahol valakinek biztosan meg van fehéren feketén a computer leírása is.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2005.12.06 kedd, 15:57:00 »


A resethez csak egyszerűen áramtalanítok  15 percre?  
Amikor levettem a testszálat a venti nem pörgött fel újra, ellenben csak az automata váltó hibái maradtak meg. Ezért gondoltam, hogy a törlés megtörtént. Mit takar az újratanítás? Én már többször áramtalanítottam, és még egyszer sem kellett tanítanom. Egyszerűen visszatettem a sarukat és indítottam a drágámat. Esteleg a kábel be- ill kimenetekről nem tudsz valamit, vagy valami szakirodalmat, leírást ahol ezekről olvasahatnék? Valahol valakinek biztosan meg van fehéren feketén a computer leírása is.
Üdv
Reset OK, majd egy tanítás: 3 perc alapjárat, 2 perc 1200 rpm, 8 km vegyes hajtás, leállás, oszt hajrá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2005.12.06 kedd, 16:48:00 »


A resethez csak egyszerűen áramtalanítok  15 percre?  
Amikor levettem a testszálat a venti nem pörgött fel újra, ellenben csak az automata váltó hibái maradtak meg. Ezért gondoltam, hogy a törlés megtörtént. Mit takar az újratanítás? Én már többször áramtalanítottam, és még egyszer sem kellett tanítanom. Egyszerűen visszatettem a sarukat és indítottam a drágámat. Esteleg a kábel be- ill kimenetekről nem tudsz valamit, vagy valami szakirodalmat, leírást ahol ezekről olvasahatnék? Valahol valakinek biztosan meg van fehéren feketén a computer leírása is.
Üdv
egy jó reset után alig van alapjárat kb. 15-20 mp-ig
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2005.12.06 kedd, 19:33:00 »

Hol van ez a computer a kocsiban. Bontottra cserélhető vagy csak új a jó? A kábelezése (bemenet-kimenet) azonos vagy a vezetékrendszer is cserére szorul? Esetleg nem lehet, hogy csak a be ill. kimenő vezetékek száma, helyzete határozza meg azt, hogy a computer a váltó milyenségét érzékelje? Mennyibe kerülhet egy ilyen agy, és ha bontott akkor ellenörizhető-e?
A hibakódok hogy törölhetők? Én a leírás szerinti törlést elvégeztem azaz levettem a testszálat pillogtatás közben, de ettől még mindig úgy jelzett mintha az automata váltó lenne benne és hibás.
üdv Győző
ECU a kocsiban
 
A resetet mindenesetre en is tamogatom.
 
Az ECU sok tablazatot hasznal, azokbol ki tudja olvasni, hogy milyen szenzorokhoz meddig fecskendezzen meg meddig szikraztasson. Szerintem ezek az elore beprogramozott ertekek masok automatanal, igy gyanus a csere ;( Bontott is jo, nem nagyon mennek ezek tonkre. Vezetekrendszert szerintem nem kell cserelni, de errot majd Fusim doktor bovebben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2005.12.06 kedd, 20:33:00 »

ECU a kocsiban
 
A resetet mindenesetre en is tamogatom.
 
Az ECU sok tablazatot hasznal, azokbol ki tudja olvasni, hogy milyen szenzorokhoz meddig fecskendezzen meg meddig szikraztasson. Szerintem ezek az elore beprogramozott ertekek masok automatanal, igy gyanus a csere ;( Bontott is jo, nem nagyon mennek ezek tonkre. Vezetekrendszert szerintem nem kell cserelni, de errot majd Fusim doktor bovebben.
ja van vagy 40 féle computer manuális váltóhoz:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2005.12.06 kedd, 23:12:00 »

Helló!
 
Segítsetek, mit tegyek?('93-as Mondeo)
Nem tudom a gyújtáskapcsolóba betolni a kulcsot, mert a lamella, ami eddig midig könnyedén félre csúszott, most nem teszi ezt. Kb. 2 mm-rel beljebb van.
Eltörhetett a helyretoló rugója?
Helyrepiszkálni nem tudtam, már ott tartok, hogy kalapáccsal verem be a kulcsot.
 
Ötleteket várnék.
 
Kösz,
        xandros.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:15:00 »

ja van vagy 40 féle computer manuális váltóhoz:)
Ezért javasoltam a próbálgatást...Smiley
Megoldódott a szülői verda gondja, ami mellesleg az első (tulajdonképpen a második) Mondeo magyarországon?:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:16:00 »

Helló!
 
Segítsetek, mit tegyek?('93-as Mondeo)
Nem tudom a gyújtáskapcsolóba betolni a kulcsot, mert a lamella, ami eddig midig könnyedén félre csúszott, most nem teszi ezt. Kb. 2 mm-rel beljebb van.
Eltörhetett a helyretoló rugója?
Helyrepiszkálni nem tudtam, már ott tartok, hogy kalapáccsal verem be a kulcsot.
 
Ötleteket várnék.
 
Kösz,
        xandros.
WD40 hátha bekúsznak a lamellák tőle...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:44:00 »

Joe
OK, hogy ott van az a cső a fényszóró beállításhoz, de szerintem köze nem volt, hogy hogy kell használni! Milyen távolra kell tenni az autótól, milyen magasra kell húzni, az autó középvonalától mennyire oldalra? Ezek azok a kérdések, amik meghatározzák az egészet. de csak úgy letenni valahpova? Azt mérek, amit akarok...
Szóval valakinek van ötlete az említett paraméterekről?
a lámpatestre írt lejtés 1,2%, tehát a lámpatest optikai középpontjának (tudományos voltam? :-)) magassága szorozva 120-szal, ezen a távon kell a fénysugárnak a földbe csapódni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:51:00 »

WD40 hátha bekúsznak a lamellák tőle...
Már fújdogáltam.
Csak egy lamella, amelyik elzárja a nyílást, ha kiveszed a kulcsot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:53:00 »

Sziasztok! SEGÍTSÉG!!!
1,5éve van egy 1.8 TD kombi Mondeom.Meg vagyok elégedve az autóval,csak a FUTÓMŰ!!!
1 éve műszaki előtt cseréltettem a szilenteket, meg a gömbfejeket. Másnap a műszakin megbukott az autó,mert hogy lóg a jobb alsó gömbfej! Szervíz új gömbfej(mert hogy gyári hibás)másnap műszaki. Átment.
Eltelik 2 hét,hallom ropog az eleje. Vissza a szervízbe,gömbfej csere.Eltelik 1 hónap, hallom,hogy ropog!!! Visszamegyek(sík ideg vagyok) mondom,hogy szerintem más a probléma,mert nem lehet ennyi gyári hibás gömbfej! OK.
Az egész csapágyállványt kicseréljük,új gömfej,stb.
1hónap,és ropog,sőt most már a ball is. Egy ideig nem foglalkoztam vele,had ropogjon,de néha azért félek!:) A menettulajdonsága szörnyű!!! Csak az enyém ilyen? Járok vele naponta egyszer türhető földúton,de könyörgöm a golfom elment 2évet úgy hogy a futóműhöz nem nyultam! Szeretem ezt az autót,és szeretnék a problémára megoldást találni! Előre is köszönöm segítségeteket,tanácsaitokat!
(ui:szerelőt már váltottam,és a szerelők szerint nem volt karambolos.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:54:00 »

Már fújdogáltam.
Csak egy lamella, amelyik elzárja a nyílást, ha kiveszed a kulcsot.
Az off escortom egy éjszaka kulccsal a zárban aludt, másnap pedig gyújtáskapcsoló csere következett.
Én cserélném, mielőtt komolyabb baj lenne....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:56:00 »

Sziasztok! SEGÍTSÉG!!!
1,5éve van egy 1.8 TD kombi Mondeom.Meg vagyok elégedve az autóval,csak a FUTÓMŰ!!!
1 éve műszaki előtt cseréltettem a szilenteket, meg a gömbfejeket. Másnap a műszakin megbukott az autó,mert hogy lóg a jobb alsó gömbfej! Szervíz új gömbfej(mert hogy gyári hibás)másnap műszaki. Átment.
Eltelik 2 hét,hallom ropog az eleje. Vissza a szervízbe,gömbfej csere.Eltelik 1 hónap, hallom,hogy ropog!!! Visszamegyek(sík ideg vagyok) mondom,hogy szerintem más a probléma,mert nem lehet ennyi gyári hibás gömbfej! OK.
Az egész csapágyállványt kicseréljük,új gömfej,stb.
1hónap,és ropog,sőt most már a ball is. Egy ideig nem foglalkoztam vele,had ropogjon,de néha azért félek!:) A menettulajdonsága szörnyű!!! Csak az enyém ilyen? Járok vele naponta egyszer türhető földúton,de könyörgöm a golfom elment 2évet úgy hogy a futóműhöz nem nyultam! Szeretem ezt az autót,és szeretnék a problémára megoldást találni! Előre is köszönöm segítségeteket,tanácsaitokat!
(ui:szerelőt már váltottam,és a szerelők szerint nem volt karambolos.)
Ze érdekes, mert a Mondeo híres a stabil és jó futóművéről... És ezt nem csak mi mondjuk...
Biztos, hogy gyári cuccok kerültek bele?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2005.12.07 szerda, 09:06:00 »

Sziasztok! SEGÍTSÉG!!!
1,5éve van egy 1.8 TD kombi Mondeom.Meg vagyok elégedve az autóval,csak a FUTÓMŰ!!!
1 éve műszaki előtt cseréltettem a szilenteket, meg a gömbfejeket. Másnap a műszakin megbukott az autó,mert hogy lóg a jobb alsó gömbfej! Szervíz új gömbfej(mert hogy gyári hibás)másnap műszaki. Átment.
Eltelik 2 hét,hallom ropog az eleje. Vissza a szervízbe,gömbfej csere.Eltelik 1 hónap, hallom,hogy ropog!!! Visszamegyek(sík ideg vagyok) mondom,hogy szerintem más a probléma,mert nem lehet ennyi gyári hibás gömbfej! OK.
Az egész csapágyállványt kicseréljük,új gömfej,stb.
1hónap,és ropog,sőt most már a ball is. Egy ideig nem foglalkoztam vele,had ropogjon,de néha azért félek!:) A menettulajdonsága szörnyű!!! Csak az enyém ilyen? Járok vele naponta egyszer türhető földúton,de könyörgöm a golfom elment 2évet úgy hogy a futóműhöz nem nyultam! Szeretem ezt az autót,és szeretnék a problémára megoldást találni! Előre is köszönöm segítségeteket,tanácsaitokat!
(ui:szerelőt már váltottam,és a szerelők szerint nem volt karambolos.)
Biztos, hogy van más probléma is, amit meg kéne keresni, mert az elmúlt 3 év alatt, amióta Mondeoval foglalkozom, még ilyesmiről nem hallottam.
 
Gyári alkatrészek vannak benne? Ha nem, akkor ott a hiba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2005.12.07 szerda, 09:10:00 »

Az off escortom egy éjszaka kulccsal a zárban aludt, másnap pedig gyújtáskapcsoló csere következett.
Én cserélném, mielőtt komolyabb baj lenne....
Az a "jobbik" eset, ha benne a kulcs, mert ki lehet szedni a gyújtáskapcsolót.
Az enyémbe bele sem megy, kormányzár ugye bekattanva/ meg az agyam is/.
 
Egyébként, most az előbb nézegettem és úgy tűnik, hogy eltörhetett a lemezkét helytoló rugó. A lemezke mintha derékszögben meg lenne hajlítva és ez persze átfordult úgy, hogy a kulcs nem tud belemenni.
Most türelemjátékba kezdek: két vékony dróttal megpróbálom visszafordítani.Utána talán belemegy a kulcs. Gyújtáskapcsoló csere csak ez után lehetséges, szerintem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2005.12.07 szerda, 09:24:00 »

Ezért javasoltam a próbálgatást...Smiley
Megoldódott a szülői verda gondja, ami mellesleg az első (tulajdonképpen a második) Mondeo magyarországon?:-)))
még dolgozom rajta,ma megyek termosztátházat cserélni mert ümlik a víz belőle:(
 
aztán kellene villogtatni mert vmi behányt szerintem:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2005.12.07 szerda, 09:37:00 »

Hát hiába ismerős a szervíz,erre már gondoltam én is!
Én gyári gömbfejeket kértem bele, de ki tudja mimkerült bele.
Apropó mennyibe kerül egy gyári gömbfej?
Asszem én ezeket olyan 6600-7000 körül fizettem! A szervíz szerezte be az alkatrészeket.
Lehet,hogy ez volt a baj? Akkor csak azt nem értem,hogy nekik miért érte meg garisan kicserélni 3gömbfejet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2005.12.07 szerda, 09:42:00 »

Láss csodát! Most 2hete voltam a zemplénben,szerpentin,meg amit akarsz. 4en ültünk az autóban+kb 100kg cucc. Az autó furcsán zörgött néha,de gondoltam a sok cucc miatt van.
Hazaértünk 350km,autópály 150km/h,és miután kipakoltuk az autót (megkönnyebbült),zörgött.
Megemeltem,és kiderült,hogy a jobb hátsó hosszlengőkar törött ketté. Az finom nem?
Elég furcsán állt a jobb hátsó futómű,de le a kalappal a Ford előtt,nem zabálta le a vadi új téligumim!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2005.12.07 szerda, 09:44:00 »

Olyan jelenségem is van,hogy kb 90km/h-nál el kezd remegni az (asszem jobb)eleje. És nem a kerék,mert centíroztattam,aztán meg is cseréltem. Ha 100 fölött óvatossan fékezek akkor meg remeg mint az őrült!
Na ez mitől van???
Naplózva
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.