Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:37:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 358 359 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5252029 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
BPeter02
Vendég
« Új hozzászólás #17550 Dátum: 2013.04.10 szerda, 22:00:00 »

Ez szerintem erőteljesen az eldugulásos problémára tereli rá a gyanút.
Pláne, ha a hőfoktekerentyűvel tudod változtatni a hőmérsékletet.
Pl.
- autó beindít, bemelegít, tekerentyű hidegre
- ventisebesség 3-asra, irány arra, amit írtam
- hőfok melegre
- meleg levegőnek kell jönnie (ezzel tudod ellenőrizni a flap-ot is, mert ha hideg levegőről át tud váltani a melegre, akkor jó ez a motor)
- ha hűl a bejövő levegő, akkor hőfokot állítsd hidegre, ilyenkor ugye kinti hideg levegőnek kéne jönnie (ezt a váltást is a flap csinálja)
- 1-2 perc múlva állítsd a hőfoktekerentyűt melegre
- ha ismét meleg jön, akkor lassú a keringetés a radiátorban.
Ergó, tömődés van a radiátorban vagy az odavezető csövekben.

Szerintem.

Pont ilyesféle tüneteim voltak, aztán vettem egy új radiátort és kicseréltem arra.
+ kimostam a kiszedett gyárit amiről kiderült, hogy makulátlan.
Azóta várom, hogy valaki kiderítse helyettem...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17551 Dátum: 2013.04.10 szerda, 22:06:00 »

Pont ilyesféle tüneteim voltak, aztán vettem egy új radiátort és kicseréltem arra.
+ kimostam a kiszedett gyárit amiről kiderült, hogy makulátlan.
Azóta várom, hogy valaki kiderítse helyettem...
ez az autó nagyon tetszik nekem,és feleségemnek! állati nagy verda,és erős..de néha elborzadok mennyi hiba és felelőtlenséget találok benne... gazdátlanságot,gányt! most rajtam a feladat h autót varázsoljak belőle....és néha nehezen állok rá,h valamit is szét szedjek,mert attól tartok h minden szét esik amit megbontok! vagy meg se tudom bontani! a féktuskón a csavarok meg sem mozdulnak-a légtelenitők berohadva-pedig kéne légteleniteni! erre van esetleg trükk?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17552 Dátum: 2013.04.10 szerda, 22:15:29 »

ez az autó nagyon tetszik nekem,és feleségemnek! állati nagy verda,és erős..de néha elborzadok mennyi hiba és felelőtlenséget találok benne... gazdátlanságot,gányt! most rajtam a feladat h autót varázsoljak belőle....és néha nehezen állok rá,h valamit is szét szedjek,mert attól tartok h minden szét esik amit megbontok! vagy meg se tudom bontani! a féktuskón a csavarok meg sem mozdulnak-a légtelenitők berohadva-pedig kéne légteleniteni! erre van esetleg trükk?

Azokkal vigyázni kell.. Soha ne használj villáskulcsot, mert ha nem indul meg, könnyen lesarkalhatod.Inkább csillagot, jó minőségűt.
Nekem persze ezzel se mozdultak meg, annyira be voltak rohadva, hogy előbb törtek volna. Azt csináltam, hogy befújtam fúróspray-vel (ha van csavarlazító, szerintem az is jó, de nekem ez jobban bevált ilyenekhez+az van otthon mindig Smiley ), hagytam pihenni, megint spray, próbálkozás-várás, itt-ott kocogtatás, mert attól is szivároghat a menethez. Türelem kell hozzá, de van esély rá, hogy megindul a legberohadtabb légtelenítő is.
(fúróspray=fúró,vágó,üregelő aeroszol)
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17553 Dátum: 2013.04.10 szerda, 22:17:58 »

Azokkal vigyázni kell.. Soha ne használj villáskulcsot, mert ha nem indul meg, könnyen lesarkalhatod.Inkább csillagot, jó minőségűt.
Nekem persze ezzel se mozdultak meg, annyira be voltak rohadva, hogy előbb törtek volna. Azt csináltam, hogy befújtam fúróspray-vel (ha van csavarlazító, szerintem az is jó, de nekem ez jobban bevált ilyenekhez+az van otthon mindig Smiley ), hagytam pihenni, megint spray, próbálkozás-várás, itt-ott kocogtatás, mert attól is szivároghat a menethez. Türelem kell hozzá, de van esély rá, hogy megindul a legberohadtabb légtelenítő is.
(fúróspray=fúró,vágó,üregelő aeroszol)
igenagyon fujtam már.. de attol félek h ha beletöröm,akkor katasztrófa van! egy darabig nem lesz autóm...gondolom folyna a fékolaj....és azt onnan kiszedni??...
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17554 Dátum: 2013.04.10 szerda, 22:22:29 »

igenagyon fujtam már.. de attol félek h ha beletöröm,akkor katasztrófa van! egy darabig nem lesz autóm...gondolom folyna a fékolaj....és azt onnan kiszedni??...
Én egy olyannal próbálkoztam kíváncsiságból, ami bontott darab volt, sárban, rozsdában állt valami sufniban. (csak a munkahenger dugattyút mentettem ki belőle) De gondoltam, kipróbálom, mire képes a fúróspray egy ilyennel. A légtelenítő felismerhetetlenségig volt elrohadva. nem is tudtam mással megfogni, csak patentfogóval úgy, hogy leköszörültem a két szélét párhuzamosra. Szép lassan megadta magát. Ha le van szedve, egy kis hő is segíthet, de a fékolajat vagy a karmantyúkat nehogy megforrald!
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17555 Dátum: 2013.04.10 szerda, 22:31:13 »

Én egy olyannal próbálkoztam kíváncsiságból, ami bontott darab volt, sárban, rozsdában állt valami sufniban. (csak a munkahenger dugattyút mentettem ki belőle) De gondoltam, kipróbálom, mire képes a fúróspray egy ilyennel. A légtelenítő felismerhetetlenségig volt elrohadva. nem is tudtam mással megfogni, csak patentfogóval úgy, hogy leköszörültem a két szélét párhuzamosra. Szép lassan megadta magát. Ha le van szedve, egy kis hő is segíthet, de a fékolajat vagy a karmantyúkat nehogy megforrald!
köszi,majd holnap...jó éjt.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17556 Dátum: 2013.04.10 szerda, 22:33:51 »

köszi,majd holnap...jó éjt.
ja,az létezik h a hátsó betétek kisebb méretü mint az első? nekem kisebbnek tünnek!
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17557 Dátum: 2013.04.10 szerda, 22:54:25 »

ja,az létezik h a hátsó betétek kisebb méretü mint az első? nekem kisebbnek tünnek!
Nekem dobom van, nem tudom, de gyanítom, hogy igen.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17558 Dátum: 2013.04.10 szerda, 23:14:04 »

ja,az létezik h a hátsó betétek kisebb méretü mint az első? nekem kisebbnek tünnek!

Igen az első nagyobb. Mégpedig azért, mert ott nagyobb fékerő kell többek között a nagyobb súly miatt (motor) illetve fékezéskor nagyobb terhelést kap az első tengely, míg a hátsó kevesebbet.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.11 csütörtök, 09:36:43 írta Lacika71 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17559 Dátum: 2013.04.10 szerda, 23:34:34 »

Köszi!
 wow1
Ez most komoly?

"Van még1 módszer
1 Gyújtáskapcsoló I állásába - rádió -, kb 10 sec, az óra mellett lévő piros LED folyamatosan világít
2 Vedd ki a kulcsot mialatt világít, szállj ki, csukd be az ajtót.
3 Tartsd nyomva folyamatosan a nyitó gombot - 1 nyilas - és miután felvillan a kulcson a LED ( 1 sec), a zár gombot - 2 nyilas - nyomd meg háromszor
4 Enged el a nyitó gombot. Tartsd a kulcsot a zár irányába míg az óra melletti LED 5x nem villan, bal lábaddal körözz lassan jobbról balra
5 Várjál 10 sec-t, míg a programozásból kiszáll, Add rá a gyújtást majd vedd le, várj 20 másodpercet. Kakasáldozat ilyesmik bemutatása következik és közbe a múködj varázsigét mormold "

Minek körözzek a bal lábammal, ez szopatás? Ha tényleg így kell, akkor elég beteges módszer...   hehe Másrészt az angol verzió ilyet nem ír.  Cheesy


igen. ez komoly!
na jó...a lábkörzés és a kakas áldozat kihagyható, bár vannak olyan autók, amiknél nem megy nélküle eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17560 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 09:57:06 »

Pont ilyesféle tüneteim voltak, aztán vettem egy új radiátort és kicseréltem arra.
+ kimostam a kiszedett gyárit amiről kiderült, hogy makulátlan.
Azóta várom, hogy valaki kiderítse helyettem...
Sajnos nem tudom, hogy a fűtőkör hogyan és merre megy milyen csöveken keresztül - képet is csak a hűtőkörről találtam. De sajna szerintem akkor az a következő, hogy a meleg víz nem jut el kellő mennyiségben a radiátorig -> vagy a cső van eltömítve, vagy a vízpumpa szállítása nem kielégítő (utángyártott gagyi Huh? ).
Szerintem.
Riconál is akkor ez lehet a gond. Persze minerre nincs igazolt gyakorlati megoldásom, csak ötletelek az adatok ismeretében.

ez az autó nagyon tetszik nekem,és feleségemnek! állati nagy verda,és erős..de néha elborzadok mennyi hiba és felelőtlenséget találok benne... gazdátlanságot,gányt! most rajtam a feladat h autót varázsoljak belőle....és néha nehezen állok rá,h valamit is szét szedjek,mert attól tartok h minden szét esik amit megbontok! vagy meg se tudom bontani!
a féktuskón a csavarok meg sem mozdulnak-a légtelenitők berohadva-pedig kéne légteleniteni! erre van esetleg trükk?
Ha tetszik, akkor nagy baj nincs. Másik autóval is lenne ennyi gond, csak nem biztos, hogy pont ugyanezek.
Ha jól emlékszem, nem imbusz csavarok, hanem torx fejűek vannak ott, de ezt meg kéne nézni biztosra (nem találkoztam még a Mondeon imbuszfejű csavarral).
A légtelenítőt pedig áztasd (olaj, csavarlazító, stb.), drótkefézd, aztán áztasd, majd drótkefézd, végül tekerd ki, ki fog jönni. Ja, előtte vegyél 1-2 db légtelenítő csavart, ha esetleg mégis szétbarmolódna a feje Smiley.
Ja, és kitekerés előtt illik megtisztítani a csavar környékét (ezért kell a drótkefézés), hogy az új is könnyen bemenjen, és ne kotord be a dzsuvát a helyére.


ja,az létezik h a hátsó betétek kisebb méretü mint az első? nekem kisebbnek tünnek!
Mivel a tárcsa is kisebb, ezért a hozzávaló betét is kisebb nyes.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17561 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 10:36:53 »

Sajnos nem tudom, hogy a fűtőkör hogyan és merre megy milyen csöveken keresztül - képet is csak a hűtőkörről találtam. De sajna szerintem akkor az a következő, hogy a meleg víz nem jut el kellő mennyiségben a radiátorig -> vagy a cső van eltömítve, vagy a vízpumpa szállítása nem kielégítő (utángyártott gagyi Huh? ).
Szerintem.
Riconál is akkor ez lehet a gond. Persze minerre nincs igazolt gyakorlati megoldásom, csak ötletelek az adatok ismeretében.
Ha tetszik, akkor nagy baj nincs. Másik autóval is lenne ennyi gond, csak nem biztos, hogy pont ugyanezek.
Ha jól emlékszem, nem imbusz csavarok, hanem torx fejűek vannak ott, de ezt meg kéne nézni biztosra (nem találkoztam még a Mondeon imbuszfejű csavarral).
A légtelenítőt pedig áztasd (olaj, csavarlazító, stb.), drótkefézd, aztán áztasd, majd drótkefézd, végül tekerd ki, ki fog jönni. Ja, előtte vegyél 1-2 db légtelenítő csavart, ha esetleg mégis szétbarmolódna a feje Smiley.
Ja, és kitekerés előtt illik megtisztítani a csavar környékét (ezért kell a drótkefézés), hogy az új is könnyen bemenjen, és ne kotord be a dzsuvát a helyére.

Mivel a tárcsa is kisebb, ezért a hozzávaló betét is kisebb nyes.
most addig nem szerelek féket,amig nem lesz hátsó fékcuccom. de biztosan gányul rakták össze. én azt láttam h ott az ABS sensor,a bordás kerekével,a fék lap és a féktusko,tárcsa.nekem az tünt fel elösszrör,h a féktusko felfelé nyilik,aztán az hogy a munkahengerbe megy a fém cső! és ha kiakarod nyitni-azt is mozgatod! végül is rugózásilag,és felfüggesztésileg nincs elrontva-de ha btétet akarsz cserélni-ott már lehetnek gondok! ha törik a fékcső...az a baj h ehhez nem értek,a betéteket kitudom cserélni,de a többit nem vágom! oda akkor flexi cső kéne,és nem fém! de azt is h rögzited? mivel fixen tekeredik bele a golyaláb csövébe ,és a munkahengerbe is! akkor valahova hollandis megoldás kéne,és akkor kitudja azt már meddig kell széjjel szedni! 
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17562 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 11:10:22 »

most addig nem szerelek féket,amig nem lesz hátsó fékcuccom. de biztosan gányul rakták össze. én azt láttam h ott az ABS sensor,a bordás kerekével,a fék lap és a féktusko,tárcsa.nekem az tünt fel elösszrör,h a féktusko felfelé nyilik,aztán az hogy a munkahengerbe megy a fém cső! és ha kiakarod nyitni-azt is mozgatod! végül is rugózásilag,és felfüggesztésileg nincs elrontva-de ha btétet akarsz cserélni-ott már lehetnek gondok! ha törik a fékcső...az a baj h ehhez nem értek,a betéteket kitudom cserélni,de a többit nem vágom! oda akkor flexi cső kéne,és nem fém! de azt is h rögzited? mivel fixen tekeredik bele a golyaláb csövébe ,és a munkahengerbe is! akkor valahova hollandis megoldás kéne,és akkor kitudja azt már meddig kell széjjel szedni! 

Egy hülye kérdés. Nem lehetséges, hogy az előző tulaj fordítva rakta össze? Egyáltalán össze lehet rakni fordítva? (jobb-bal oldal felcserélésével)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17563 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 11:20:40 »

most addig nem szerelek féket,amig nem lesz hátsó fékcuccom. de biztosan gányul rakták össze. én azt láttam h ott az ABS sensor,a bordás kerekével,a fék lap és a féktusko,tárcsa.nekem az tünt fel elösszrör,h a féktusko felfelé nyilik,aztán az hogy a munkahengerbe megy a fém cső! és ha kiakarod nyitni-azt is mozgatod! végül is rugózásilag,és felfüggesztésileg nincs elrontva-de ha btétet akarsz cserélni-ott már lehetnek gondok! ha törik a fékcső...az a baj h ehhez nem értek,a betéteket kitudom cserélni,de a többit nem vágom! oda akkor flexi cső kéne,és nem fém! de azt is h rögzited? mivel fixen tekeredik bele a golyaláb csövébe ,és a munkahengerbe is! akkor valahova hollandis megoldás kéne,és akkor kitudja azt már meddig kell széjjel szedni! 
valamit rosszul nézel szerintem ...
ezt a cikket olvastad, képeket nézted?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Els%C5%91_f%C3%A9kbet%C3%A9t_%C3%A9s_t%C3%A1rcsa_csere_MK1-MK2

így néz ki a fékcső elől
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10070000-fekhidraulika/10070651-fekcso/569-elso-gumifekcso-ford-mondeo-1992-2000
a kép szerinti jobb fele egy lapos lemezzel van rögzítve a rézcsőhöz
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.11 csütörtök, 11:23:25 írta yooccoo » Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17564 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 11:28:52 »

valamit rosszul nézel szerintem ...
ezt a cikket olvastad, képeket nézted?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Els%C5%91_f%C3%A9kbet%C3%A9t_%C3%A9s_t%C3%A1rcsa_csere_MK1-MK2

így néz ki a fékcső elől
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10070000-fekhidraulika/10070651-fekcso/569-elso-gumifekcso-ford-mondeo-1992-2000
a kép szerinti jobb fele egy lapos lemezzel van rögzítve a rézcsőhöz

Szerintem a hátsóról van szó. De én se értem, mi a gond.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17565 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 11:47:26 »

Szerintem a hátsóról van szó. De én se értem, mi a gond.
jogos a két pont, de lényegi elem nem sok változik

ez a hátsó cső
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10070000-fekhidraulika/10070651-fekcso/505-hatso-gumifekcso-ford-mondeo-1992-2000-4/5-a_tarcsafek-abs
a kasztni felől ugyanúgy a lapos lemezkével kerül rögzítésre a rézcsőhöz
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17566 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 11:48:17 »

Szerintem a hátsóról van szó. De én se értem, mi a gond.
rájöttem ...
a kézifékkötélre gondolja, hogy az a fékcső  Roll Eyes
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17567 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 11:54:18 »

Szerk.: áttéve a "Fék, ABS"-be.

HegeGabi.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.11 csütörtök, 11:59:58 írta HegeGabi » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17568 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 11:55:42 »

rájöttem ...
a kézifékkötélre gondolja, hogy az a fékcső  Roll Eyes
Neeeeem!  :rinya:a helyzt az,de képek nélkül ugye nehéz... hátul adva van egy tárcsafékes fék,a fékszerkezet a tárcsa elején van,az a cucc amit nyitni lehet,felfelé nyilik,nem ugy mint az első! az elörefelé-lefele! felfelé nyilik és ugy lehet a betétekhez férni. DE a fékcső,a gólyalábtol jön,ahova rögzitve van egy lemezkével,és ugye egy flexi csöben folytatódik a kasztni felé. nekem az a bajom,hogy ha betétet kell cserélni,és fel kell hajtani azt a cuccot ami tatja a betéteket,akkor ott a fém cső is hajlik! mozog együtt a féktuskoval! persze enged az valamennyit,ha óvatos vagyok! ha nem,akkor törik a fémcső! hogy ezt hogy lehet jvitani-....nem értek hozzá!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17569 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 11:56:35 »

rájöttem ...
a kézifékkötélre gondolja, hogy az a fékcső  Roll Eyes
nem!!!! azt tudom melyik!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17570 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 18:54:04 »

Neeeeem!  :rinya:a helyzt az,de képek nélkül ugye nehéz... hátul adva van egy tárcsafékes fék,a fékszerkezet a tárcsa elején van,az a cucc amit nyitni lehet,felfelé nyilik,nem ugy mint az első! az elörefelé-lefele! felfelé nyilik és ugy lehet a betétekhez férni. DE a fékcső,a gólyalábtol jön,ahova rögzitve van egy lemezkével,és ugye egy flexi csöben folytatódik a kasztni felé. nekem az a bajom,hogy ha betétet kell cserélni,és fel kell hajtani azt a cuccot ami tatja a betéteket,akkor ott a fém cső is hajlik! mozog együtt a féktuskoval! persze enged az valamennyit,ha óvatos vagyok! ha nem,akkor törik a fémcső! hogy ezt hogy lehet jvitani-....nem értek hozzá!
az első nyergeket semerre nem kell billenteni, de nálad hátul is nagy bajok vannak szerintem. kép nélkül nem nagyon fog menni. ha esetleg nem értesz hozzá, akkor nagyon nehéz lesz még itteni segítséggel is rendberakni a rendszeredet. mindenképpen kéne valaki, aki tudja, hogyan kéne összeállni a dolgoknak, és ott van a kocsi mellett veled. még én is felajánlanám, de messze vagy nagyon
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17571 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 18:55:35 »

az első nyergeket semerre nem kell billenteni, de nálad hátul is nagy bajok vannak szerintem. kép nélkül nem nagyon fog menni. ha esetleg nem értesz hozzá, akkor nagyon nehéz lesz még itteni segítséggel is rendberakni a rendszeredet. mindenképpen kéne valaki, aki tudja, hogyan kéne összeállni a dolgoknak, és ott van a kocsi mellett veled. még én is felajánlanám, de messze vagy nagyon
a fék be raktam fel képeket!
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #17572 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 21:03:35 »

igen. ez komoly!
na jó...a lábkörzés és a kakas áldozat kihagyható, bár vannak olyan autók, amiknél nem megy nélküle eplus2

Holnap hozza a futár a cromaxos cuccot a kulccsal együtt, úgyhogy este majd kiderül mi lesz a sorsa a kakasnak.  hehe
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17573 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 21:05:16 »

Holnap hozza a futár a cromaxos cuccot a kulccsal együtt, úgyhogy este majd kiderül mi lesz a sorsa a kakasnak.  hehe
taps vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17574 Dátum: 2013.04.11 csütörtök, 23:09:18 »

Holnap hozza a futár a cromaxos cuccot a kulccsal együtt, úgyhogy este majd kiderül mi lesz a sorsa a kakasnak.  hehe
a kakas bográcsba való vigyor3
a kérdés csak a mikor. tanítás előtt, vagy után nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #17575 Dátum: 2013.04.12 péntek, 20:00:54 »

a kakas bográcsba való vigyor3
a kérdés csak a mikor. tanítás előtt, vagy után nyes

Megjöttek a cuccok a cromaxból, a kakas egyenlőre megússza mivel, összeraktam a kulcsot, de már megint nem világít a led, így a tanítást sem tudom elvégezni. A kulcs működik (bár még be kell járatni, mert kicsit szorul, alig bírtam kihúzni a zárból...), tehát az autót el tudom vele indítani. Az lenne a kérdésem, hogy a betanítás csak a nyitás-zárás miatt kell vagy másban is szerepet játszik?
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #17576 Dátum: 2013.04.12 péntek, 20:30:52 »

sziasztok
azt szeretném meg tudakolni hogy a ködfényszórónak hány lábas a csatija Huh?
kábel köteget cserélek és volt a kocsin ködlámpa nekem meg nincs és nem akarok rossz kábelt elvágni
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17577 Dátum: 2013.04.12 péntek, 20:31:41 »

sziasztok
azt szeretném meg tudakolni hogy a ködfényszórónak hány lábas a csatija Huh?
kábel köteget cserélek és volt a kocsin ködlámpa nekem meg nincs és nem akarok rossz kábelt elvágni
2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17578 Dátum: 2013.04.12 péntek, 20:54:04 »

sziasztok
azt szeretném meg tudakolni hogy a ködfényszórónak hány lábas a csatija Huh?
kábel köteget cserélek és volt a kocsin ködlámpa nekem meg nincs és nem akarok rossz kábelt elvágni
Ami bekerül az autódba köteg, azon van a ködlámpa csati? Miért vágod le? Hagyd rajta, hátha egyszer majd jól fog jönni. Enni nem kér, meg el is fér, nem fog kilógni.
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #17579 Dátum: 2013.04.12 péntek, 22:06:00 »

Ami bekerül az autódba köteg, azon van a ködlámpa csati? Miért vágod le? Hagyd rajta, hátha egyszer majd jól fog jönni. Enni nem kér, meg el is fér, nem fog kilógni.

igen-igen azon a kocsin volt ködlámpa és az enyémen is lesz  vigyor3
meg lámpa mosó is volt annak van csatija Huh?
mert van még 2 csati a kötegen amit nem tudok be azonosítani
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17580 Dátum: 2013.04.13 szombat, 10:12:15 »

igen-igen azon a kocsin volt ködlámpa és az enyémen is lesz  vigyor3
meg lámpa mosó is volt annak van csatija Huh?
mert van még 2 csati a kötegen amit nem tudok be azonosítani
Igen, a lámpamosónak is van csatija. Egy picit nagyobb, mint a ködlámpáé, és emlékeim szerint vízszintesen van benne mindkét saru.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17581 Dátum: 2013.04.13 szombat, 19:34:57 »

igen-igen azon a kocsin volt ködlámpa és az enyémen is lesz  vigyor3
meg lámpa mosó is volt annak van csatija Huh?
mert van még 2 csati a kötegen amit nem tudok be azonosítani

Ott ahol ezek vannak, van 1db ködlámpa csati, van 1db lámpamosó csati, van 1db szélvédőmosó-folyadék szintjelző csati, meg 1db kürt csati. (a kétoldali kürthöz) Talán még a hűtővíz szintjelző csatija is oda van elpakolva...
(a szintjelzős dolgok ugye csak AWS megléténél, ill. szintjelzős tartályok esetében használhatóak)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #17582 Dátum: 2013.04.19 péntek, 20:02:42 »

 wave
Megegyezik az mk2-es műszerfal felfogatása az mk1-esével?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17583 Dátum: 2013.04.19 péntek, 20:11:25 »

wave
Megegyezik az mk2-es műszerfal felfogatása az mk1-esével?

A műszerfal párnára gondolsz mindenestül (egyezik), vagy csak a keretre amin pl. az óra, gombok, stb. van? (ez nem teljesen, ott melózni kell az kapcsolókkal az órával, a műszeregységgel, stb..)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #17584 Dátum: 2013.04.19 péntek, 20:36:55 »

A műszerfal párnára gondolsz mindenestül (egyezik), vagy csak a keretre amin pl. az óra, gombok, stb. van? (ez nem teljesen, ott melózni kell az kapcsolókkal az órával, a műszeregységgel, stb..)
Igen igen. A műszerfal párnára gondoltam. A keret az maradna mk1-es.  worship thx
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17585 Dátum: 2013.04.20 szombat, 10:10:09 »

Igen igen. A műszerfal párnára gondoltam. A keret az maradna mk1-es.  worship thx
Emlékeim szerint a műszercsoportkeret bal sarki csavarjánka a felfogató helye nem ugyanott van a két műszerfalpárnán, erre majd figyelj oda. Lehet, csak át kell tenni valamit.
Illetve a rádiótartó is más, azt is majd csereberélni kell, ha vissza akarod tenni az mk1 rádiókeretet.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #17586 Dátum: 2013.04.20 szombat, 10:56:00 »

én is úgy tudom nem egyezik meg az mk1 és mk2 műszerfalpárna felfogatása
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17587 Dátum: 2013.04.20 szombat, 13:56:02 »

Igen igen. A műszerfal párnára gondoltam. A keret az maradna mk1-es.  worship thx

Sajna amit HegeGabi és Ragasits írt, nem tudom, mivel nekem egy MK2-es donorból ment át az egész cucc az enyémbe és nem én csináltam. Viszont benne van, tehát "belemegy". Smiley Viszont a többi cuccot nem biztos, hogy vissza tudod pakolni az újba. A kardánbox visszamegy, az biztos, nálam is MK1-es a kardánbox. A műszerkeret és a középkonzol már necces... Anno Fusim is írta (igaz Ő MK1 párnába tett MK2 műszerkeretet), hogy kicsit "dolgozni" kell a párnán, hogy bemenjen. A lámpakapcsoló sor felfogatása megegyezik, az megint biztos.
Tehát a műszerkeret és a középkonzol az amit nem tudok, hogy visszafelé csereszabatos-e. Ugye az MK2-nél már púpos a fűtésszabályzó rész és kizárólag 1.5 dines rádiót fogad, plusz ott vannak az ülésfűtés/ASR gombok is... Ezt sajnos nem tudom garantálni, hogy jó lesz-e. Sad

(szerk.: az MK1 egész műszerfala szebb, mint az MK2-es, legalábbis nekem jobban tetszett, csak muszáj volt cserélni...)
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.20 szombat, 13:57:43 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #17588 Dátum: 2013.04.20 szombat, 17:29:48 »

Tegnap belém jöttek...

Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #17589 Dátum: 2013.04.20 szombat, 19:05:05 »

Sajna amit HegeGabi és Ragasits írt, nem tudom, mivel nekem egy MK2-es donorból ment át az egész cucc az enyémbe és nem én csináltam. Viszont benne van, tehát "belemegy". Smiley Viszont a többi cuccot nem biztos, hogy vissza tudod pakolni az újba. A kardánbox visszamegy, az biztos, nálam is MK1-es a kardánbox. A műszerkeret és a középkonzol már necces... Anno Fusim is írta (igaz Ő MK1 párnába tett MK2 műszerkeretet), hogy kicsit "dolgozni" kell a párnán, hogy bemenjen. A lámpakapcsoló sor felfogatása megegyezik, az megint biztos.
Tehát a műszerkeret és a középkonzol az amit nem tudok, hogy visszafelé csereszabatos-e. Ugye az MK2-nél már púpos a fűtésszabályzó rész és kizárólag 1.5 dines rádiót fogad, plusz ott vannak az ülésfűtés/ASR gombok is... Ezt sajnos nem tudom garantálni, hogy jó lesz-e. Sad

(szerk.: az MK1 egész műszerfala szebb, mint az MK2-es, legalábbis nekem jobban tetszett, csak muszáj volt cserélni...)

Köszönöm az infót mindenkitől. Átnézem a felfogatásokat.  worship
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #17590 Dátum: 2013.04.20 szombat, 19:14:07 »

Tegnap belém jöttek...


szomoru1 nagyon sajnálom részvétem  szomoru1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17591 Dátum: 2013.04.20 szombat, 23:21:49 »

Tegnap belém jöttek...
szomoru1 Ki volt a hibás? Betétlap van, vagy lelépős volt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17592 Dátum: 2013.04.20 szombat, 23:30:48 »

szomoru1 Ki volt a hibás? Betétlap van, vagy lelépős volt?
megvan az ember. alkudoznak. nem sikerült a másiknak kiállni szépen a parkolóból
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17593 Dátum: 2013.04.20 szombat, 23:33:23 »

megvan az ember. alkudoznak. nem sikerült a másiknak kiállni szépen a parkolóból
Elszőr betétlap, aztán lehet alkudozni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17594 Dátum: 2013.04.20 szombat, 23:37:34 »

Elszőr betétlap, aztán lehet alkudozni.
gondolom volt annyi esze(bár nem nézem ki belőle). most kapott árajánlatot a javításról, aztán megbeszélik, hogy kifizeti az okozó, vagy biztosító. Csak azért tudom, mert pont ma volt nálam megmutatkozni a manus, hogy még él Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17595 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 02:01:35 »

szomoru1 nagyon sajnálom részvétem  szomoru1

F@sza... Csak nehogy annyi legyen, hogy -Áá, ez csak karc, ide egy kis műanyaghegesztés, oda egy kis festés, oszt kész...
Mert utána szépen elkezd majd rozsdálni a sárvédő, meg vetemedni a lökös... Sad
Remélem egy pofont adtál neki. Tisztességgel kellett kiállni, hogy ekkora kárt okozzon...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17596 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 10:30:06 »

F@sza... Csak nehogy annyi legyen, hogy -Áá, ez csak karc, ide egy kis műanyaghegesztés, oda egy kis festés, oszt kész...
Mert utána szépen elkezd majd rozsdálni a sárvédő, meg vetemedni a lökös... Sad
Remélem egy pofont adtál neki. Tisztességgel kellett kiállni, hogy ekkora kárt okozzon...
Tudom, nem szép dolog, de szerintem nem érdemes ilyen helyzetben alkura várni.
Haver, akinek belejöttek a bömösébe és megrepedt a hátsó lökös, mondta, hogy adjanak 23-at, és le van rendezve (bontott díszléc, lökös, felfogató). Sokallották.
Biztosító lett belőle, így 60 fölött kapott. Ha alkudoznak, nem kell foglalkozni velük, pláne ha van tanú is...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17597 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 12:44:50 »

Tudom, nem szép dolog, de szerintem nem érdemes ilyen helyzetben alkura várni.
Haver, akinek belejöttek a bömösébe és megrepedt a hátsó lökös, mondta, hogy adjanak 23-at, és le van rendezve (bontott díszléc, lökös, felfogató). Sokallották.
Biztosító lett belőle, így 60 fölött kapott. Ha alkudoznak, nem kell foglalkozni velük, pláne ha van tanú is...

Igen, a biztosító sokszor többet fizet. Ezt magam is tapasztaltam már. (mondjuk b@sszák meg, fizessenek is, ha már 10 éve csak tolom a zsebükbe a pénzt és nem történik semmi...) Tehát egyet értek. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #17598 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 17:18:48 »

gondolom volt annyi esze(bár nem nézem ki belőle). most kapott árajánlatot a javításról, aztán megbeszélik, hogy kifizeti az okozó, vagy biztosító. Csak azért tudom, mert pont ma volt nálam megmutatkozni a manus, hogy még él Wink

Innentől te leszel a szóvívőm.. Wink Keress nekem 2 lengőkart főnök! Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17599 Dátum: 2013.04.21 vasárnap, 18:08:30 »

Innentől te leszel a szóvívőm.. Wink Keress nekem 2 lengőkart főnök! Cheesy
25/pár febi jó? vagy 24-ért ruville? 20 ocap
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.21 vasárnap, 18:17:24 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 358 359 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.