Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:01:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 363 364 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5251807 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #17800 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 23:18:59 »

Sziasztok! Az autó 2.0 Mondeo 1993-as, klímás. Mennyire nehéz kicserélni a vízpumpát vagy az alsó vízcsövet? Az Etzold könyv azt írja le kell venni a vezérműszíjat.
Elég rendesen folyik a víz, így reménykedek benne, hogy a csővel van a baj. Viszont megbontás nélkül nem látom hol folyik a víz. Annyit látok csak hogy a főtengely  szíjtárcsa alatt folyik ki a víz. Szívesen veszek minden segítséget és jó tanácsot. Előre is köszönöm!  worship
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17801 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 10:44:39 »

Mennyire nehéz kicserélni a vízpumpát vagy az alsó vízcsövet?
Az Etzold könyv azt írja le kell venni a vezérműszíjat.
...
Melyik vízcsövet, ezt? Ha igen, akkor a bonyolultságából láthatóan következik a nehézsége Cheesy.
Ez így igaz.

Többi felvetésedre passz.
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #17802 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 11:14:13 »

Valószínüleg az, legalábbis remélem. De talán egy kicsit egyszerűbb, mint vízpumpát cserélni.

Melyik vízcsövet, ezt? Ha igen, akkor a bonyolultságából láthatóan következik a nehézsége Cheesy.
Ez így igaz.

Többi felvetésedre passz.
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17803 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 13:51:04 »

Sziasztok! Az autó 2.0 Mondeo 1993-as, klímás. Mennyire nehéz kicserélni a vízpumpát vagy az alsó vízcsövet? Az Etzold könyv azt írja le kell venni a vezérműszíjat.
Elég rendesen folyik a víz, így reménykedek benne, hogy a csővel van a baj. Viszont megbontás nélkül nem látom hol folyik a víz. Annyit látok csak hogy a főtengely  szíjtárcsa alatt folyik ki a víz. Szívesen veszek minden segítséget és jó tanácsot. Előre is köszönöm!  worship

Hát, ha vízpumpa köszönt el, akkor valóban le kell venni a vezérműszíjat, mivel az hajtja. Ha már levetted a szíjat, akkor már érdemes cserélni is, ha régen volt cserélve. Pont azért szokták sokszor a vízpumpát is cserélni vezérlés cserekor, hogy ne kelljen még egyszer szétszedni.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17804 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 14:58:37 »

Hát, ha vízpumpa köszönt el, akkor valóban le kell venni a vezérműszíjat, mivel az hajtja. Ha már levetted a szíjat, akkor már érdemes cserélni is, ha régen volt cserélve. Pont azért szokták sokszor a vízpumpát is cserélni vezérlés cserekor, hogy ne kelljen még egyszer szétszedni.
Ha a vízpumpát kell cserélni, akkor valóban lekell venni a vez,mű szíjat, de nem azért, mert az hajtja a vízpumpát, (ugyanis ez nem Opel vagy más olyan márka, amin a vezmű.szíj hajtja a vízpumpát), hanem azért mert nem férsz hozzá másképp a vízpumpához. A vízpumpát meg azért szokták kicserélni vezműszett cserekor, hogy amiatt ne kelljen megbontani a vezérlést, mert elméletileg a már egyszer futott, használt vezműszíjat, megbontás, levétel után, nem szabad visszaszerelni. wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.22 hétfő, 15:01:00 írta Truthful » Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #17805 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 17:13:03 »

Sziasztok!

96-os Ford Mondeo kombim van 2.0 zetec motorral szerelt 4x4 változat.
Régóta küszködök azzal a problémával hogy hidegen egyszerűen nem akar elindulni.
Ha beindítom elkezd darabosan menni a motorja,gázt nem lehet neki nyomni mert nem akar felpörögni csak 1500as fordulaton darál.Sokszor beindítás után le is áll csak utána vagy a 3. indításra tartja meg a fordulatot.
Ameddig be nem melegszik addig ezt csinálja meg iszonyatosan rángat.
Szerintetek ez mitől lehet?
Gyertyát+kábeleket most cseréltem de nem változott semmi.Vettem bele egy bontott maf szenzort de azzal tán még rosszabb,elvittem diagnosztikára viszont ott nem mutatott semmi hibát ezért tanácstalan vagyok.
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #17806 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 17:14:13 »

Sziasztok!

96-os Ford Mondeo kombim van 2.0 zetec motorral szerelt 4x4 változat.
Régóta küszködök azzal a problémával hogy hidegen egyszerűen nem akar elindulni.
Ha beindítom elkezd darabosan menni a motorja,gázt nem lehet neki nyomni mert nem akar felpörögni csak 1500as fordulaton darál.Sokszor beindítás után le is áll csak utána vagy a 3. indításra tartja meg a fordulatot.
Ameddig be nem melegszik addig ezt csinálja meg iszonyatosan rángat.
Szerintetek ez mitől lehet?
Gyertyát+kábeleket most cseréltem de nem változott semmi.Vettem bele egy bontott maf szenzort de azzal tán még rosszabb,elvittem diagnosztikára viszont ott nem mutatott semmi hibát ezért tanácstalan vagyok.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17807 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 17:28:59 »


Üdv a klub ban.. első körben nézd meg a kábeleket,a kábelkorbácsok sajnos elmálnak. a szigetelés lepereg,és a zárlatok nagyon sok hibát okozhatnak! főleg ha egyik naprol a másikra történik.a jeladok kábelei,pl a termosztátház jeladoi,az injektor szelepek kábelei,stb..ha azt látod,hogy a szigetelés repedt,,nagy valószinüséggel zárlatod van! de lehetséges MAF hiba! ki kéne villogtatni! ha nem értesz hozzá.az ND oldalon van egy nagyon jo ábra hogyan kell,nagyon egyszerü! ha nem oldogulsz,elmagyarázom! sok hibát kilehet deriteni igy. pl próbáld meg,hog leveszed a maf csatlakozoját! ugy kicsit nehezen indul,de alap beállitáson fog müködni,ami ilyenkor jeladók nélkül történik elvileg! igy ha a maf a hibás,azt átlépve üzemel. ha kell valami,kérdezz.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17808 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 19:31:44 »

Ha a vízpumpát kell cserélni, akkor valóban lekell venni a vez,mű szíjat, de nem azért, mert az hajtja a vízpumpát, (ugyanis ez nem Opel vagy más olyan márka, amin a vezmű.szíj hajtja a vízpumpát), hanem azért mert nem férsz hozzá másképp a vízpumpához. A vízpumpát meg azért szokták kicserélni vezműszett cserekor, hogy amiatt ne kelljen megbontani a vezérlést, mert elméletileg a már egyszer futott, használt vezműszíjat, megbontás, levétel után, nem szabad visszaszerelni. wave

Akkor mi hajtja, ha az miatt szét kell szedni a vezérlést?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17809 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 19:38:02 »

Akkor mi hajtja, ha az miatt szét kell szedni a vezérlést?
benzinesnél a hosszbordás hajtja, de nem fér el a kiszedésnél a vezérműszíjtól a vízpumpa
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17810 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 19:39:45 »

benzinesnél a hosszbordás hajtja, de nem fér el a kiszedésnél a vezérműszíjtól a vízpumpa

Hogy lehet valamit ennyire sz.rul megcsinálni.  falbav falbav falbav
Ugyanez van az MKIII-nál is, csak ott a kuplung cseréhez szét kell szedni a fél elejét.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17811 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 19:58:11 »

Hogy lehet valamit ennyire sz.rul megcsinálni.  falbav falbav falbav
Ugyanez van az MKIII-nál is, csak ott a kuplung cseréhez szét kell szedni a fél elejét.

nekünk is ki kell venni a motort hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #17812 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 23:20:42 »

Kicsit elmerültem a problémában és a szakirodalomban. Odáig eljutottam, hogy a vízpumpánál folyik valahol és nem a csőnél. Nem látom viszont hol folyik pontosan, mert az alsó takarólemez eltakarja (mondjuk ezért takarólemez). Viszont a főtengely szíjtárcsát tartó csavart nem tudtam kilazítani, viszont amíg fenn van nem tudom levenni a takaró lemezt. Van ennek valami trükkje?
Fordított menetes vagy csak erő kérdése?

benzinesnél a hosszbordás hajtja, de nem fér el a kiszedésnél a vezérműszíjtól a vízpumpa
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17813 Dátum: 2013.07.23 kedd, 12:28:34 »

nekünk is ki kell venni a motort hozzá
kérdezd speedtoto kollégát! elvileg ő szedett már le ilyen csavart,egy 2 méteres csöves hosszabitással! ahogy kivettem leizzadt rajta,és ő biztosan tudja hogyan kell leszedni.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17814 Dátum: 2013.07.23 kedd, 13:08:57 »

Kicsit elmerültem a problémában és a szakirodalomban. Odáig eljutottam, hogy a vízpumpánál folyik valahol és nem a csőnél. Nem látom viszont hol folyik pontosan, mert az alsó takarólemez eltakarja (mondjuk ezért takarólemez). Viszont a főtengely szíjtárcsát tartó csavart nem tudtam kilazítani, viszont amíg fenn van nem tudom levenni a takaró lemezt. Van ennek valami trükkje?
Fordított menetes vagy csak erő kérdése?

Ment pü. integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17815 Dátum: 2013.07.23 kedd, 21:16:18 »

kérdezd speedtoto kollégát! elvileg ő szedett már le ilyen csavart,egy 2 méteres csöves hosszabitással! ahogy kivettem leizzadt rajta,és ő biztosan tudja hogyan kell leszedni.
most ezt nem tudom mire írtad, így nem értem a lényegét
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17816 Dátum: 2013.07.23 kedd, 22:23:21 »

most ezt nem tudom mire írtad, így nem értem a lényegét
bocs. sepesim nek irtam volna
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #17817 Dátum: 2013.07.24 szerda, 06:47:00 »

Szerintetek mennyi lehet a munkadíja a vízpumpa cserének. 93-as 2.0 klímás.
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17818 Dátum: 2013.07.24 szerda, 15:04:57 »

Szerintetek mennyi lehet a munkadíja a vízpumpa cserének. 93-as 2.0 klímás.

Háátőő, azt vezérléssel együtt kellene megejtened, az a biztos...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #17819 Dátum: 2013.07.24 szerda, 17:51:20 »

Igen azt tudom.  falbav Kb. 30 000 km ezelőtt lett cserélve a vezérlés, hogy a vízpumpa miért nem lett kicserélve azt nem tudom. Akkor megvettem a vezérlés szettet, de nem rémlik hogy említette volna a szerelő a vízpumpát. Azt hiszem ez jó lecke volt a továbbiakra. Egyébként ezért voltam kíváncsi a munkadíjra vagy arra mennyi idő alatt lehet megcsinálni, ha nincs nagy szívás.

Háátőő, azt vezérléssel együtt kellene megejtened, az a biztos...
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17820 Dátum: 2013.07.24 szerda, 20:06:50 »

Igen azt tudom.  falbav Kb. 30 000 km ezelőtt lett cserélve a vezérlés, hogy a vízpumpa miért nem lett kicserélve azt nem tudom. Akkor megvettem a vezérlés szettet, de nem rémlik hogy említette volna a szerelő a vízpumpát. Azt hiszem ez jó lecke volt a továbbiakra. Egyébként ezért voltam kíváncsi a munkadíjra vagy arra mennyi idő alatt lehet megcsinálni, ha nincs nagy szívás.

3-4 óra alatt megvan a vezérlés cserével együtt is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #17821 Dátum: 2013.07.24 szerda, 20:55:08 »

Köszönöm! Én 4 órára tippeltem. Sikerült végre megállapítanom hol folyik el a víz. A vízpumpa csővel ellentétes végén van egy lyuk  és ott folyik, ha befogom akkor a tengely fölötti kis lyukon folyik . Az lenne a kérdésem mi ez a lyuk, illetve van-e esély arra, hogy ideiglenesen betömjem. Otthon van az  autó és a vezérlésnek nem igazán szeretnék nekiállni viszont így nem igazán lehet vele közlekedni. Esetleg valami egyéb jó ötlet?
http://kepfeltoltes.hu/view/130724/vizpumpa1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Pirossal bekarikáztam a kérdéses részt.
http://kepfeltoltes.hu/view/130724/vizpumpa1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

3-4 óra alatt megvan a vezérlés cserével együtt is
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17822 Dátum: 2013.07.24 szerda, 21:26:52 »

Köszönöm! Én 4 órára tippeltem. Sikerült végre megállapítanom hol folyik el a víz. A vízpumpa csővel ellentétes végén van egy lyuk  és ott folyik, ha befogom akkor a tengely fölötti kis lyukon folyik . Az lenne a kérdésem mi ez a lyuk, illetve van-e esély arra, hogy ideiglenesen betömjem. Otthon van az  autó és a vezérlésnek nem igazán szeretnék nekiállni viszont így nem igazán lehet vele közlekedni. Esetleg valami egyéb jó ötlet?
http://kepfeltoltes.hu/view/130724/vizpumpa1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Pirossal bekarikáztam a kérdéses részt.
http://kepfeltoltes.hu/view/130724/vizpumpa1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Szia!
Nem érdemes szarakodni vele, tegnap említetted, hogy nem messze van a szerelő, szerintem beszéld meg vele és vontassátok el hozzá az autót.
Így, hogy írod, hogy 30000km-rel ez előtt lett cserélve a vezérlés, egy jó tanács, szíjat vegyél újat, görgők maradhatnak, azok kibírják az innen számított csere interrvallumot. wave
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17823 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 19:14:49 »

Hello,Vezérlést kéne cseréljek,de nem tudom a márkát,mi a jobb. Itt a Dayco,Ina,Gates,Contitech,van a pénztárcámhoz kőzel,és vizpumpábol pedig,LPR,Meyle,Ruwille,Febi,Magneti Mirelli,.Mit válaszak?
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17824 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 19:22:54 »

Hello,Vezérlést kéne cseréljek,de nem tudom a márkát,mi a jobb. Itt a Dayco,Ina,Gates,Contitech,van a pénztárcámhoz kőzel,és vizpumpábol pedig,LPR,Meyle,Ruwille,Febi,Magneti Mirelli,.Mit válaszak?
Szia!
Vezmű.szettből a Gates, vízpumpából meg, ha teheted vásárlás előtt nézd meg a Ruwille doboz tartalmát, mert nagyon sok esetben gyári alkatrész van benne, persze a gyári embléma kivan köszörülve a termékből.
De nézd meg a gyári szettet is mert anno én olcsóbban megkaptam, mint a legolcsóbb utángyártottat.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17825 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 19:50:40 »

Szia!
Vezmű.szettből a Gates, vízpumpából meg, ha teheted vásárlás előtt nézd meg a Ruwille doboz tartalmát, mert nagyon sok esetben gyári alkatrész van benne, persze a gyári embléma kivan köszörülve a termékből.
De nézd meg a gyári szettet is mert anno én olcsóbban megkaptam, mint a legolcsóbb utángyártottat.
Kőszi az infot ,sajna itt[Nagyvaradon] nem tanáltam gyárit csak drágán.Akkor Gates illetve Ruwille lesz.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17826 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 20:29:49 »

Hello,Vezérlést kéne cseréljek,de nem tudom a márkát,mi a jobb. Itt a Dayco,Ina,Gates,Contitech,van a pénztárcámhoz kőzel,és vizpumpábol pedig,LPR,Meyle,Ruwille,Febi,Magneti Mirelli,.Mit válaszak?

Én is a Gates-t ajánlom. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17827 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:11:29 »

én meg tuti nem vennék ilyen drágát. dayco bőven jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17828 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:27:03 »

Kőszi az infot ,sajna itt[Nagyvaradon] nem tanáltam gyárit csak drágán.Akkor Gates illetve Ruwille lesz.
Igazán nincs mit, küldök 1 pü-t majd olvasd el.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17829 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:34:09 »

Én is a Gates-t ajánlom. Smiley
Ok,kősz.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17830 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:39:38 »

én meg tuti nem vennék ilyen drágát. dayco bőven jó
Hát nem sok a külőmbség,[15 lej=1000 ft,],igaz ha lesz raktáron.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17831 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:48:01 »

Igazán nincs mit, küldök 1 pü-t majd olvasd el.
Ok.Baxxus ha ekezetel akarok irni mindig kell valtsak  winbol.Windosbol.éáőúüó
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.25 csütörtök, 21:50:42 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17832 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 22:00:10 »

én meg tuti nem vennék ilyen drágát. dayco bőven jó
4000 ft-al drágább a Gates, de ennyivel minőségben is jobb. Ja és van egy Dayco szett, ami viszont 5000ft-al drágább a Gatesnál.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #17833 Dátum: 2013.07.26 péntek, 06:36:38 »

Hello,Vezérlést kéne cseréljek,de nem tudom a márkát,mi a jobb. Itt a Dayco,Ina,Gates,Contitech,van a pénztárcámhoz kőzel,és vizpumpábol pedig,LPR,Meyle,Ruwille,Febi,Magneti Mirelli,.Mit válaszak?
szia a felsoroltak közül CONTITECH a nyerő most nekem is az van benn elötte SKF volt a kettő közül azt vedd meg amelyiket olcsobban kapod meg.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17834 Dátum: 2013.07.26 péntek, 07:57:31 »

én meg tuti nem vennék ilyen drágát. dayco bőven jó

Biztos jó az is, az a baj, hogy nem tudom nekem mi volt még az MK1-es motoron ami elszakadt... Nah azt nem ajánlanám senkinek... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #17835 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:16:54 »

Biztos jó az is, az a baj, hogy nem tudom nekem mi volt még az MK1-es motoron ami elszakadt... Nah azt nem ajánlanám senkinek... Cheesy
egy szakadásból ne általánosítsunk.Nekem( bár 1.8 TD) Conti volt és 120ezernél cserélte Ginjoy.Azt mondta , hogy meglepően jó állapotban voltak az alkatrészek.Ja és azt is , hogy bármilyen márkájú szettet vittek hozzá a feszítő mindegyikben ugyanaz volt, azt egy kanadai cég gyártja.Jó mindegyik, szerintem meg pénztárca függő ki melyiket választja.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17836 Dátum: 2013.07.26 péntek, 17:53:45 »

Ma voltam és megrendeltem [holnap megyek erte]végül a vezérlés SKF lesz,a vizpumpa Ruwilla,egy picit drágább de tartson még ki v.3-4 évig.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17837 Dátum: 2013.07.26 péntek, 22:58:26 »

Ma voltam és megrendeltem [holnap megyek erte]végül a vezérlés SKF lesz,a vizpumpa Ruwilla,egy picit drágább de tartson még ki v.3-4 évig.
Jó választás. wave
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #17838 Dátum: 2013.07.27 szombat, 06:32:52 »

Ma voltam és megrendeltem [holnap megyek erte]végül a vezérlés SKF lesz,a vizpumpa Ruwilla,egy picit drágább de tartson még ki v.3-4 évig.
eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17839 Dátum: 2013.07.27 szombat, 09:31:32 »

4000 ft-al drágább a Gates, de ennyivel minőségben is jobb. Ja és van egy Dayco szett, ami viszont 5000ft-al drágább a Gatesnál.
és honnan tudni, hogy sokkal jobb? szebben forog tőle a vezérműkerék? mindegyiket le kell cserélni a megfelelő km után, különben magára vethet az ember. azt meg kibírja egy rendesen szerelt cucc.

 a gates is csak szíjat gyárt, a többit hozzácsomagolja. mk1 dízelnél pl az unix dobozban csavarra ugyanaz van, mint a gates-ben, csak sokkal olcsóbban. sőt az skf- is ugyanaz. conti = gyári

de ez mindenben így van. a gyári hf tömítés 2szer annyiba kerül, mint ugyanaz nem fordos dobozban. a nyamvadt glaser tömítéskészlet tele van reinz tömítésekkel csak olcsóbban. egy gyári szimeringet évekig nem lehetett kapni állítólag csak gyáriban. én szereztem 2ezerrel olcsóbban elringet(milyen meglepő: ugyanaz volt)

vannak olyan márkák, amik bőségesen kimerítik azt, amire valók, ezért még 100 ft-al többet sem érdemes adni, az ún prémiumokért. a vezérlés pont ilyen. az intervallumot minden normális kibírja. el max akkor szakad, amikor a jóképességű tudós szerelő nem rendesen rakja össze. amiket csinálok autókat 4-ből 3-nál nem jól van a vezérlés beállítva  szomoru1
na ezért szakadnak el
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #17840 Dátum: 2013.07.27 szombat, 11:33:19 »

Azért nem lenne rossz ha választhatnék. A vontatásnak nem örülnék, szervók nélkül nem egy leányálom. Az viszont érdekelne, hogy minek van ott lyuk a vízpumpán. Esetleg valami biztonsági szelep? Vízpumpából melyiket érdemes megvenni?


Szia!
Nem érdemes szarakodni vele, tegnap említetted, hogy nem messze van a szerelő, szerintem beszéld meg vele és vontassátok el hozzá az autót.
Így, hogy írod, hogy 30000km-rel ez előtt lett cserélve a vezérlés, egy jó tanács, szíjat vegyél újat, görgők maradhatnak, azok kibírják az innen számított csere interrvallumot. wave
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17841 Dátum: 2013.07.27 szombat, 19:45:04 »

egy szakadásból ne általánosítsunk.Nekem( bár 1.8 TD) Conti volt és 120ezernél cserélte Ginjoy.Azt mondta , hogy meglepően jó állapotban voltak az alkatrészek.Ja és azt is , hogy bármilyen márkájú szettet vittek hozzá a feszítő mindegyikben ugyanaz volt, azt egy kanadai cég gyártja.Jó mindegyik, szerintem meg pénztárca függő ki melyiket választja.

Ráadás, hogy a feszítőnél elég lenne csak a csapágyat cserélni, nem az egészet. Cheesy

Nem általánosítok, de amennyi szívást és pénzügyi gondot okozott a szakadás, azóta inkább cserélek hamarabb vezérlést, mint motort. Sad
Ééés a legközelebbi nyilván GinJoy lesz, ha rá fog érni ismét. (meg én is) Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
josag
Vendég
« Új hozzászólás #17842 Dátum: 2013.07.27 szombat, 21:28:01 »

Helló Urak!1 kérdés, mk1 1.8 td kombi 96os,fűtésem csak szélvédőre van máshova nem fúj,kapcsoló csere megtörtént,még mindig semmi,mi lehet a baj?télen nem lenne gyond csak most jól esne 1 kis klíma szembe Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17843 Dátum: 2013.07.27 szombat, 21:33:02 »

Helló Urak!1 kérdés, mk1 1.8 td kombi 96os,fűtésem csak szélvédőre van máshova nem fúj,kapcsoló csere megtörtént,még mindig semmi,mi lehet a baj?télen nem lenne gyond csak most jól esne 1 kis klíma szembe Cheesy
valahol nincs vákum.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17844 Dátum: 2013.07.27 szombat, 22:49:50 »

Helló Urak!1 kérdés, mk1 1.8 td kombi 96os,fűtésem csak szélvédőre van máshova nem fúj,kapcsoló csere megtörtént,még mindig semmi,mi lehet a baj?télen nem lenne gyond csak most jól esne 1 kis klíma szembe Cheesy

Szia !

Valahol elmegy a vákuumod. Ez nézegesd meg, gyorsjavítást találsz benne Smiley : http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17845 Dátum: 2013.07.27 szombat, 23:11:26 »

...
Az viszont érdekelne, hogy minek van ott lyuk a vízpumpán. Esetleg valami biztonsági szelep? Vízpumpából melyiket érdemes megvenni?
Igen, a vízpumpán az egy biztonsági dolog. Még a 3 évvel ezelőtti cserénél mondta a szerelőm, már nem emlékszem pontosan, milyen anyagot mondott, mi van a furatban.
Nekem is úgy volt, hogy parkolóházban állt a kocsi a mozi idejéig, és mikor mentünk ki, láttam a tócsát a kocsi alatt. Telefon, és akkor mondta, hogy ez így van. Feltöltöttem desztillált vízzel, és még haza is jutottam vele. Majd ismét töltés másnap, és szerelőig is eljutottam vele.
Csak figyelni kell a melegedésre.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17846 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 00:27:29 »

és honnan tudni, hogy sokkal jobb? szebben forog tőle a vezérműkerék? mindegyiket le kell cserélni a megfelelő km után, különben magára vethet az ember. azt meg kibírja egy rendesen szerelt cucc.

 a gates is csak szíjat gyárt, a többit hozzácsomagolja. mk1 dízelnél pl az unix dobozban csavarra ugyanaz van, mint a gates-ben, csak sokkal olcsóbban. sőt az skf- is ugyanaz. conti = gyári

de ez mindenben így van. a gyári hf tömítés 2szer annyiba kerül, mint ugyanaz nem fordos dobozban. a nyamvadt glaser tömítéskészlet tele van reinz tömítésekkel csak olcsóbban. egy gyári szimeringet évekig nem lehetett kapni állítólag csak gyáriban. én szereztem 2ezerrel olcsóbban elringet(milyen meglepő: ugyanaz volt)

vannak olyan márkák, amik bőségesen kimerítik azt, amire valók, ezért még 100 ft-al többet sem érdemes adni, az ún prémiumokért. a vezérlés pont ilyen. az intervallumot minden normális kibírja. el max akkor szakad, amikor a jóképességű tudós szerelő nem rendesen rakja össze. amiket csinálok autókat 4-ből 3-nál nem jól van a vezérlés beállítva  szomoru1
na ezért szakadnak el
Szia!
Igen, szebben és hosszabb ideig forog tőle a vez.mű kerék! Wink
Jók a példáid, de tudni kell, hogy nem minden autó tulaj használja normális körülmények között az autóját, sajnos sok olyan van aki nem foglalkozik az olajszivárgással, ami éppen a vezműszíjat áztatja, na itt jön a különbség, mert nem egyformán viselik az olajat a szíjak, egyik olajosan is kibírja az intervallumot a másik meg szétmállik az olajtól idő előtt!
 Az meg, hogy mi gyári és mi utángyártott, mindig attól függ, hogy melyik márkának melyik alkatrészgyártó a beszállítója,  van olyan autómárka aminek a Reinz pl.Ford gyári beszállító, viszont más márkákhoz csak utánygyártottként adják, ez is egy különbség és pont árban jelentkező különbséget eredményez!
Az Elring szimeringet Opelhoz vetted,? Mert az Opelnek egyik beszállítója az Elring és ahhoz gyári, máshoz meg csak utángyártottként árulják!
A szerelési hibákat is tudom, Fordoknál maradva, pont a zetek benzineseknél követik el legtöbben, hogy a 2 vezető görgő között felülről lefelé átnyomják a vezműszíjat és így olyan kis rádiuszra hajtják meg, hogy megszakadnak, megtörnek bennük a műanyag szálak és emiatt nem bírják ki az előírt intervallumot!
Dayco szettet ajánlottad, nekem nem jön be, mert volt egy szériájuk hosszbordás szíjban ami elkoptatta, (megette) a hosszbordás szíjtárcsákat, na ezek után a bízalmam megrendült bennük! Nem tudom, hogy Te csak fordokkal foglalkozol vagy minden más márkákat is javítasz e? Ezt csak azért kérdezem, mert én az összes márkához eladott termékek vásárlói és szerelői és szervízek visszajelzései és saját tapasztalataim alapján próbálom kíszűrni a megfelelő alkatrész márkákat, amiket nyugodt szívvel beépítek és merem ajánlani másoknak is. További jó munkát! wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17847 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 05:53:14 »

Szia !

Valahol elmegy a vákuumod. Ez nézegesd meg, gyorsjavítást találsz benne Smiley : http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj
ez csak mk2-re vonatkozik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
josag
Vendég
« Új hozzászólás #17848 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 10:08:35 »

Köszi urak,valóban elszökött a vákum,a motortérben a balos toronykupak mellett van egy kis fekete valami(elvileg egr vezérlő)az volt átrepedve,csere volt tökéletes a fűtés minden fele! wave
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17849 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 21:46:48 »

Hello. valaki tudja e azt,hogy a benzin nyomásszabályzó szelep mit csinál?mi a pontos szerepe? illetve honnan tudni hogy rossz? nekem változatlanul csak teker üresen,és jo pár másodperc mire elkapja.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 363 364 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.