Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:01:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 351 352 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 364 365 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5251811 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #17850 Dátum: 2013.08.03 szombat, 08:37:05 »

Szèp reggelt!
Tudna nekem valaki segíteni, hogy kombi hátsó üléssor gond nélkül beszerelhető-e szedánba?
Köszönöm!
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #17851 Dátum: 2013.08.03 szombat, 10:34:49 »

Szèp reggelt!
Tudna nekem valaki segíteni, hogy kombi hátsó üléssor gond nélkül beszerelhető-e szedánba?
Köszönöm!

nem.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #17852 Dátum: 2013.08.03 szombat, 11:24:11 »

nem.

Sejtettem...
Köszönöm a választ!
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17853 Dátum: 2013.08.03 szombat, 13:03:06 »

A klímából juthat-e/folyhat-e anyag a vezető lábterébe?

Kibeleztem a kocsit és ilyen szép zöld a padlólemez.
VIK UV festékkel megfestette a klímagázt, bejuthatott-e oda. Ha igen, akkor mit kéne cserélni, foldozni?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17854 Dátum: 2013.08.03 szombat, 13:05:14 »

A klímából juthat-e/folyhat-e anyag a vezető lábterébe?

Kibeleztem a kocsit és ilyen szép zöld a padlólemez.
VIK UV festékkel megfestette a klímagázt, bejuthatott-e oda. Ha igen, akkor mit kéne cserélni, foldozni?
jól néz ki...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17855 Dátum: 2013.08.03 szombat, 15:08:02 »

A klímából juthat-e/folyhat-e anyag a vezető lábterébe?

Kibeleztem a kocsit és ilyen szép zöld a padlólemez.
VIK UV festékkel megfestette a klímagázt, bejuthatott-e oda. Ha igen, akkor mit kéne cserélni, foldozni?
Alga?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17856 Dátum: 2013.08.03 szombat, 15:28:26 »

Alga?
Porszerű valami.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17857 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 13:03:44 »

A klímából juthat-e/folyhat-e anyag a vezető lábterébe?
Kibeleztem a kocsit és ilyen szép zöld a padlólemez.
VIK UV festékkel megfestette a klímagázt, bejuthatott-e oda. Ha igen, akkor mit kéne cserélni, foldozni?
Nem hinném, hogy a gáz ekkora területet meg tud festeni szőnyeg alatt...  fejvakaras
De passz.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17858 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 14:13:59 »

Porszerű valami.
nem az előző gazda csinálta?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17859 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 14:21:02 »

nem az előző gazda csinálta?
Nem tudom, én még nem szedtem ki a szőnyeget.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17860 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 14:43:27 »

Nem tudom, én még nem szedtem ki a szőnyeget.

engem egyszer mikor ugy rutinból felszettem a szőnyeget,egy halom rozsda várt,mert ugye beázott! még az volt a szerencse,hogy viszonylag felületi volt! igy lekezeltem,festettem...
Naplózva
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #17861 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 14:43:33 »

Sziasztok.

93-as benzines 1,6-os mondeóhoz kellene nekem a klímakompresszorra való kuplungos csapágy.
A klímám működik de ha nincs bekapcsolva oltárira zörög rajta a kuplung.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #17862 Dátum: 2013.08.14 szerda, 13:25:20 »

Szevasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy mit kéne megbontanom ahhoz, hogy a lépcsőshátúm hátsó ablakmosójához vezető csövet végig tudjam vizslatni? Ugyanis amikor kapcsolnám, hallom hogy motor elindul, tölt is, de ott a helyemen hallom is a csordogálást, és nem jut el a spricniig. Így gondolom valahol a csövecske megadta magát. Kerestem nd-oldalán ezt a leírást, de nem találtam meg.  worship wave
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17863 Dátum: 2013.08.14 szerda, 15:58:35 »

Szevasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy mit kéne megbontanom ahhoz, hogy a lépcsőshátúm hátsó ablakmosójához vezető csövet végig tudjam vizslatni? Ugyanis amikor kapcsolnám, hallom hogy motor elindul, tölt is, de ott a helyemen hallom is a csordogálást, és nem jut el a spricniig. Így gondolom valahol a csövecske megadta magát. Kerestem nd-oldalán ezt a leírást, de nem találtam meg.  worship wave

Ha minden igaz 5 ajtósnál is a felőled eső B oszlop fölött, a tetőkárpit alatt van a toldása a csőnek. Ez szokott szétugrani, egy gumicsőbe van beledugva jobbról-balról (ill. elölről-hátulról Cheesy) a lötyicső. Bár ha ez ment szét akkor a tetőkárpit is nedves kellene, hogy legyen. Mondjuk ilyen melegben nem biztos, hogy van ideje megszívni magát... ami jó. Smiley
Én speciel mindig ajánlom a tetőkárpit leszedést ilyen esetben és akkor könnyű hozzáférni, beragasztózni/zsugorcsövezni/bilincsezni/stb., de csak a B oszlop takarója és az ajtókéderek leszedése után is van annyi hely, hogy összedugd. Csak vigyázz nehogy megtörjön a tetőkárpit !
Ill., érdemes ebben az esetben kitakarítani a dűznit, biztos vízköves, dzsuvás, azért is ugrott szét. Sok sikert ! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.14 szerda, 16:00:08 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
subway
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145



E-mail
« Új hozzászólás #17864 Dátum: 2013.08.14 szerda, 23:06:12 »

Ha minden igaz 5 ajtósnál is a felőled eső B oszlop fölött, a tetőkárpit alatt van a toldása a csőnek. Ez szokott szétugrani, egy gumicsőbe van beledugva jobbról-balról (ill. elölről-hátulról Cheesy) a lötyicső. Bár ha ez ment szét akkor a tetőkárpit is nedves kellene, hogy legyen. Mondjuk ilyen melegben nem biztos, hogy van ideje megszívni magát... ami jó. Smiley
Én speciel mindig ajánlom a tetőkárpit leszedést ilyen esetben és akkor könnyű hozzáférni, beragasztózni/zsugorcsövezni/bilincsezni/stb., de csak a B oszlop takarója és az ajtókéderek leszedése után is van annyi hely, hogy összedugd. Csak vigyázz nehogy megtörjön a tetőkárpit !
Ill., érdemes ebben az esetben kitakarítani a dűznit, biztos vízköves, dzsuvás, azért is ugrott szét. Sok sikert ! Smiley
Rendben, köszönöm. Majd meglátom mekkora lebontás lesz a vége. Mondjuk a vízkövet nem tudom mitől lehet, bár ki tudja előző tulaj miket önthetett bele. Minden esetre akkor majd lehet hétvégén ha nem lesz jobb dolgom, azt is szétkapom, és megnézem. Köszi az infót.
Naplózva

'96 1.8 TD CLX
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #17865 Dátum: 2013.08.14 szerda, 23:32:46 »

Sziasztok! A tetőkárpittal kapcsolatosan lenne kérdésem. Mekkora meló leszedni,mert nekem a vászon lóg a fejem felett,és a hátsó ablakspricc csöve nekem is szét van csúszva.Az A oszlop műanyag kárpitját is le kell szedni,vagy csak kihúzni alóla? Ha igen,akkor a műanyag rögzítőbolhák sérülnek e vagy sem? mk1 kombiról van szó.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.15 csütörtök, 10:26:24 írta pompom » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17866 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 11:07:28 »

Sziasztok! A tetőkárpittal kapcsolatosan lenne kérdésem. Mekkora meló leszedni,mert nekem a vászon lóg a fejem felett,és a hátsó ablakspricc csöve nekem is szét van csúszva.Az A oszlop műanyag kárpitját is le kell szedni,vagy csak kihúzni alóla? Ha igen,akkor a műanyag rögzítőbolhák sérülnek e vagy sem? mk1 kombiról van szó.
Kihúzni ki lehet, a visszapakolásnál lesz vele gondod. De inkább a B, C és D oszlopok burkolatai lesznek a nagyobb falat Smiley.
A oszlopi rögzítőbolhák sérülése esélyes, cseredarab találása nehézkes.
Ajánlott a tetőkárpit csere és nem ragasztás. Keress minél későbbi évjáratú Mk2 kombit, amiből kiveheted a tetőkárpitot, én is így csináltam.
Naplózva
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #17867 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 11:37:38 »

Kihúzni ki lehet, a visszapakolásnál lesz vele gondod. De inkább a B, C és D oszlopok burkolatai lesznek a nagyobb falat Smiley.
A oszlopi rögzítőbolhák sérülése esélyes, cseredarab találása nehézkes.
Ajánlott a tetőkárpit csere és nem ragasztás. Keress minél későbbi évjáratú Mk2 kombit, amiből kiveheted a tetőkárpitot, én is így csináltam.

Köszi! Az mk2-é csont nélkül passzol bele?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17868 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 13:04:24 »

Köszi! Az mk2-é csont nélkül passzol bele?
Nem ezt írtam? fejvakaras
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #17869 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 17:45:45 »

 integet2
Mk2-es kombi hátsó rugó belemegy mk1 kombiba?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17870 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 18:44:13 »

integet2
Mk2-es kombi hátsó rugó belemegy mk1 kombiba?
igen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #17871 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:00:32 »

igen

THX.  integet2
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17872 Dátum: 2013.08.16 péntek, 13:00:20 »

srácok,mitől ugrál a KM óra mutatója? Kivettem a spirált és simán forog-kézzel simán pörög...próbáltam olajozni,de nem ment le egy csepp sem...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17873 Dátum: 2013.08.16 péntek, 17:07:24 »

srácok,mitől ugrál a KM óra mutatója? Kivettem a spirált és simán forog-kézzel simán pörög...próbáltam olajozni,de nem ment le egy csepp sem...
Lehet, hogy a váltó kihajtással van a probléma.
De igazából passz. Nekem elektromos.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17874 Dátum: 2013.08.16 péntek, 18:08:09 »

srácok,mitől ugrál a KM óra mutatója? Kivettem a spirált és simán forog-kézzel simán pörög...próbáltam olajozni,de nem ment le egy csepp sem...
meg van törve a spirál valahol. egyenesen jó, de a hajlatoknál megtörik, és azért ugrál
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17875 Dátum: 2013.08.16 péntek, 18:42:03 »

meg van törve a spirál valahol. egyenesen jó, de a hajlatoknál megtörik, és azért ugrál
most igazitottam rajta,egy kicsit jobb lett...
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #17876 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 10:29:53 »

Sziasztok!

  Kérdésem, és kérésem a következő! Van-e Hatvan környékén,illetve vonzáskörzetében itt a fórumon olyan autószerelő,akivel fel tudnám venni a kapcsolatot?

   Problémám a következő:

   Másfél hónapja hengerfejes lett az autó,volt egy szerelő,akiben megbíztam,de igazán sz*r melót végzett...
 Minden cuccot megvettem a hengerfejezéshez,meg is javította,de 340km után hajtókarcsapágyas lett az autó! (valószínűleg az olajat amit megvettem nem rakta bele,hanem a vizes olajat hagyta benne) Csak sajna ezt bizonyítani nem tudom... Szerelőket továbbkérdezve azt javasolták,hogy vegyek egy komplett motort...

  Amit meg is tettem, csak ott követtem el a hibát,hogy nem hallottam járni!
Be is rakta egy másik szerelő,(Működött is , de kicsit füstölgetett,meg jóval erőtlenebb volt mint az enyém... Bár az enyémben biztosan van vagy 350 ezer,a vásároltban meg állítólag csak 250 ezer!)viszont ez a motor 100,vagy 120-km után szintén megadta magát!
   Vezérlés oldalon 2 henger 10-10 váltó oldalon 2 henger 4-4 kompresszió van benne!
   
   Ami nagy valószínűséggel ismételten hengerfejes lett!
 Van itt a fórumon olyan emberke,aki szerelésben tudna segíteni?
Az autó ugyan 20 éves,de szeretem, kaszni jó,és futóműre is költöttem sokat...tehát triplán deficites lenne,ha eladnám...  duhos2 Tehát olyan szerelőt keresek,aki akár a két motorból egyet ,,varázsol" vagy megcsinálja valamelyiket! És Garanciával!

   Nem szeretnék kiadni megint horribilis összeget azért kiadni, hogy valaki jól járjon, én meg 100,vagy 500km után ismét vihessem valamelyik szerelőhöz!

  Esetleg valakinek javaslat? Akár privátban,vagy itt a fórumon!

Elérhetőség: mondikacska@gmail.com  vagy Pap Jenő, +36-30/994-02-40
   Előre is köszi!

  Ja még annyi...Az motor jár,de úgy mintha 2 hengerben alig,vagy csak néha lenne szikra! Ha a fordulatot felveszi,akkor megy is! Ezt onnan tudom, hogy amikor lerobbant,sajnos a saját lábán kellett hazajönnie!
  De azóta itt pihen a garázsban... Javaslat, ötlet, bármiféle segítség??

   Köszönettel:Pap Jenő,Hatvan.
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17877 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 15:21:19 »

Sziasztok!

  Kérdésem, és kérésem a következő! Van-e Hatvan környékén,illetve vonzáskörzetében itt a fórumon olyan autószerelő,akivel fel tudnám venni a kapcsolatot?

   Problémám a következő:

   Másfél hónapja hengerfejes lett az autó,volt egy szerelő,akiben megbíztam,de igazán sz*r melót végzett...
 Minden cuccot megvettem a hengerfejezéshez,meg is javította,de 340km után hajtókarcsapágyas lett az autó! (valószínűleg az olajat amit megvettem nem rakta bele,hanem a vizes olajat hagyta benne) Csak sajna ezt bizonyítani nem tudom... Szerelőket továbbkérdezve azt javasolták,hogy vegyek egy komplett motort...

  Amit meg is tettem, csak ott követtem el a hibát,hogy nem hallottam járni!
Be is rakta egy másik szerelő,(Működött is , de kicsit füstölgetett,meg jóval erőtlenebb volt mint az enyém... Bár az enyémben biztosan van vagy 350 ezer,a vásároltban meg állítólag csak 250 ezer!)viszont ez a motor 100,vagy 120-km után szintén megadta magát!
   Vezérlés oldalon 2 henger 10-10 váltó oldalon 2 henger 4-4 kompresszió van benne!
   
   Ami nagy valószínűséggel ismételten hengerfejes lett!
 Van itt a fórumon olyan emberke,aki szerelésben tudna segíteni?
Az autó ugyan 20 éves,de szeretem, kaszni jó,és futóműre is költöttem sokat...tehát triplán deficites lenne,ha eladnám...  duhos2 Tehát olyan szerelőt keresek,aki akár a két motorból egyet ,,varázsol" vagy megcsinálja valamelyiket! És Garanciával!

   Nem szeretnék kiadni megint horribilis összeget azért kiadni, hogy valaki jól járjon, én meg 100,vagy 500km után ismét vihessem valamelyik szerelőhöz!

  Esetleg valakinek javaslat? Akár privátban,vagy itt a fórumon!

Elérhetőség: mondikacska@gmail.com  vagy Pap Jenő, +36-30/994-02-40
   Előre is köszi!

  Ja még annyi...Az motor jár,de úgy mintha 2 hengerben alig,vagy csak néha lenne szikra! Ha a fordulatot felveszi,akkor megy is! Ezt onnan tudom, hogy amikor lerobbant,sajnos a saját lábán kellett hazajönnie!
  De azóta itt pihen a garázsban... Javaslat, ötlet, bármiféle segítség??

   Köszönettel:Pap Jenő,Hatvan.
EZ Nem fog menni 2 rossz motorbol 1 ,ki fog foglalkozni hasonlo motoral,kell kőltened 1 ujabb motora ,ami joooo.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17878 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 15:31:05 »

Hát mostmár tapasztalatbol vesszem észre hogy a 93 as kiadásu mondik xxarok,az volt a nékem is ,de már a 95-96-osak sokkal megbizhatobak,erről ennyit.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #17879 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 17:58:16 »

EZ Nem fog menni 2 rossz motorbol 1 ,ki fog foglalkozni hasonlo motoral,kell kőltened 1 ujabb motora ,ami joooo.

Köszönjük az értelmes és építő hozzászólásodat, nagyon sokat segítettél neki..

Hát mostmár tapasztalatbol vesszem észre hogy a 93 as kiadásu mondik xxarok,az volt a nékem is ,de már a 95-96-osak sokkal megbizhatobak,erről ennyit.

Az ilyen fajta hozzászólásokból lesznek azok az emberek akik fújolnak az MK1 mondeokra, azért mert az ilyen hozzászólásokat olvassák el és még hisznek is neked..
MK1-esem van, 93-as. Mindig megkapja a gyári olajat, szűrőket, stb. 70.000km-ert tekertem bele eddig, nem egyszer 210-el, gyorsulások a találkozókon, autópályázások.. 1600km-es nyaraláson voltam vele.. Egyszer hagyott ott a leálló sávban, amikor is egy elöregedett vízcső elrepedt 170km/h-nál. Kb 30 perces munkával újra menetkész volt az autó. Figyelni kell oda rá és meghálálja.

Más:

Mivel én egy korrekt embernek érzem magam, felvállalom, hogy Apanya tőlem vette a motort amiről most panaszkodott. Miután megtudtam, hogy probléma van vele, azonnal felhívtam és SEGÍTENI próbáltam neki üres sajnálkozás helyett mint ahogy azt nagyon sokan szokták. Nem mellesleg visszaajánlottam a teljes vételárat ha úgy gondolja. Ezen kívűl pedig nem tartom valószínűnek, hogy hengerfej a probléma, sokkal inkább a másfél év "polcon tárolás" lehet a baj. Leragadt a gyűrű, vagy kiszáradt a szimering miatt nem zár rendesen a szelep, ilyenek jutnak eszembe. Amikor a motor ki lett emelve az autóból, tökéletesen járt mielőtt eltört a fogaskoszorú, és semmi baja nem volt. Van körülbelül 100 képem az autóról. Saját kezüleg szedtük szét Matyi56-al akit ismerhettek a Mondeo találkozókról..
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.18 vasárnap, 18:07:47 írta hayhapapi » Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17880 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 19:52:24 »

Köszönjük az értelmes és építő hozzászólásodat, nagyon sokat segítettél neki..

Az ilyen fajta hozzászólásokból lesznek azok az emberek akik fújolnak az MK1 mondeokra, azért mert az ilyen hozzászólásokat olvassák el és még hisznek is neked..
MK1-esem van, 93-as. Mindig megkapja a gyári olajat, szűrőket, stb. 70.000km-ert tekertem bele eddig, nem egyszer 210-el, gyorsulások a találkozókon, autópályázások.. 1600km-es nyaraláson voltam vele.. Egyszer hagyott ott a leálló sávban, amikor is egy elöregedett vízcső elrepedt 170km/h-nál. Kb 30 perces munkával újra menetkész volt az autó. Figyelni kell oda rá és meghálálja.

Más:

Mivel én egy korrekt embernek érzem magam, felvállalom, hogy Apanya tőlem vette a motort amiről most panaszkodott. Miután megtudtam, hogy probléma van vele, azonnal felhívtam és SEGÍTENI próbáltam neki üres sajnálkozás helyett mint ahogy azt nagyon sokan szokták. Nem mellesleg visszaajánlottam a teljes vételárat ha úgy gondolja. Ezen kívűl pedig nem tartom valószínűnek, hogy hengerfej a probléma, sokkal inkább a másfél év "polcon tárolás" lehet a baj. Leragadt a gyűrű, vagy kiszáradt a szimering miatt nem zár rendesen a szelep, ilyenek jutnak eszembe. Amikor a motor ki lett emelve az autóból, tökéletesen járt mielőtt eltört a fogaskoszorú, és semmi baja nem volt. Van körülbelül 100 képem az autóról. Saját kezüleg szedtük szét Matyi56-al akit ismerhettek a Mondeo találkozókról..
Nem kell hinni semmit ,tapasztalat beszél belőlem,de hát az igazság az már baj.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17881 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 22:23:50 »

Nem kell hinni semmit ,tapasztalat beszél belőlem,de hát az igazság az már baj.
tapasztalat akkor van, ha mondjuk legalább 10 autónál tapasztaltad volna ugyanazt a bajt. de az, hogy pl a tied *** volt a régi, és az új jobb, az még se nem tapasztalat, se nem mérvadó, hogy másnak is ez lesz a baja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17882 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 22:33:56 »

tapasztalat akkor van, ha mondjuk legalább 10 autónál tapasztaltad volna ugyanazt a bajt. de az, hogy pl a tied *** volt a régi, és az új jobb, az még se nem tapasztalat, se nem mérvadó, hogy másnak is ez lesz a baja
Nem akarlak meg sérteni ,mert hü hozám,de a mennyi hibákat más is le ir ,és pont a 93-as évjaratu kocsiknál mennyi baj van,hát lehet gondolkozni.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #17883 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 06:12:13 »

Nem akarlak meg sérteni ,mert hü hozám,de a mennyi hibákat más is le ir ,és pont a 93-as évjaratu kocsiknál mennyi baj van,hát lehet gondolkozni.

Te mar lassan elered a nevetseges szintet.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17884 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 08:55:53 »

Te mar lassan elered a nevetseges szintet.
Ne bántsad. Neki ez a tapasztalata, véleménye. A tied meg más. Nincsen ebben semmi. Mindenki azt szűr le magának amit akar. Ettől jó egy fórum.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #17885 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 09:40:35 »

EZ Nem fog menni 2 rossz motorbol 1 ,ki fog foglalkozni hasonlo motoral,kell kőltened 1 ujabb motora ,ami joooo.

   Köszönöm az építő jellegű hozzászólást!

   Nem tudsz letörni,mert ami hibája lehet az autónak az biztosan azért van,mert olyan trehány emberke rakta be a mocit,mint amilyen építő jellegű kritikát írtál! Tíz éve van nálam az autó!SEMMI,DE SEMMI BAJOM NEM VOLT VELE,MÍG EGY HASONLÓ KALIBERŰ SZERELŐ HOZZÁ NEM NYÚLT,MINT TE...
Nemtörődöm,kapugaranciás f*sz! Ezért tart itt Magyarország,ahol tart!
   ÉN VÁLLALOK GARANCIÁT A MUNKÁMRA!
De az ilyen olcsó Jánosok.....Még azt is tönkreteszik,ami eddig jó volt!
Gondoltam,itt a fórumon,olyan fordos emberek vannak, akik segítenek,sajnos vannak olyanok is,akik inkább hátráltatnak!


   Ne haragudj,hogy fikázlak, de értelmesebb választ vártam! Én,szépen,emberi módon próbáltam kérdezni,Te pedig válaszoltál...Hát itt a válaszom Neked!  worship
    Üdvözlettel: Pap Jenő.
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #17886 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 09:50:03 »

Köszönjük az értelmes és építő hozzászólásodat, nagyon sokat segítettél neki..

Az ilyen fajta hozzászólásokból lesznek azok az emberek akik fújolnak az MK1 mondeokra, azért mert az ilyen hozzászólásokat olvassák el és még hisznek is neked..
MK1-esem van, 93-as. Mindig megkapja a gyári olajat, szűrőket, stb. 70.000km-ert tekertem bele eddig, nem egyszer 210-el, gyorsulások a találkozókon, autópályázások.. 1600km-es nyaraláson voltam vele.. Egyszer hagyott ott a leálló sávban, amikor is egy elöregedett vízcső elrepedt 170km/h-nál. Kb 30 perces munkával újra menetkész volt az autó. Figyelni kell oda rá és meghálálja.

Más:

Mivel én egy korrekt embernek érzem magam, felvállalom, hogy Apanya tőlem vette a motort amiről most panaszkodott. Miután megtudtam, hogy probléma van vele, azonnal felhívtam és SEGÍTENI próbáltam neki üres sajnálkozás helyett mint ahogy azt nagyon sokan szokták. Nem mellesleg visszaajánlottam a teljes vételárat ha úgy gondolja. Ezen kívűl pedig nem tartom valószínűnek, hogy hengerfej a probléma, sokkal inkább a másfél év "polcon tárolás" lehet a baj. Leragadt a gyűrű, vagy kiszáradt a szimering miatt nem zár rendesen a szelep, ilyenek jutnak eszembe. Amikor a motor ki lett emelve az autóból, tökéletesen járt mielőtt eltört a fogaskoszorú, és semmi baja nem volt. Van körülbelül 100 képem az autóról. Saját kezüleg szedtük szét Matyi56-al akit ismerhettek a Mondeo találkozókról..
 

   Köszönöm a hozzászólásod!De nem veled van a baj!
Sajnos azt kell tapasztaljam, hogy a szerelők semmiféle garanciát sem vállalnak! Már inkább azt tapasztaltam,hogy csak az anyagiakra hajtanak!Jó kocsi,sok lóvé....

   Ritka az ilyen becsületes emberke,mint amilyen Te is vagy!Remélem egy mondi találkozón egyszer összefutunk,és személyesen is megismerhetlek!

   Köszönöm a motort,és csak annyit,ha a szerelő,nem trehány slendriháni módon teszi a dolgát,vagyis átnézi,nem csak berakja,akkor most is hibátlan lenne a motor! Tehát kedves autószerelők!Kicsit el kellene gondolkodni,hogy miből is éltek! ,,Jobb a sűrű fillér,mint a ritka forint".....
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #17887 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 09:58:03 »

Nem akarlak meg sérteni ,mert hü hozám,de a mennyi hibákat más is le ir ,és pont a 93-as évjaratu kocsiknál mennyi baj van,hát lehet gondolkozni.

    Egyszer a Te mondid is lesz ennyi idős,mint a miénk.... Ha valami hasonló problémád lesz vele...Majd akkor gondolkozz el,hogy nekünk mit válaszoltál....  Én szeretem ezt az autót,egyszer sem hagyott cserben,vagyis ha igen,akkor is hazajött a saját lábán!
Az tény,hogy Öreg autó...De arról nem tehetek, hogy az a szem***láda szerelő nem azt az olajat rakja bele,amit megvásároltam, hanem bennehagyja a vizes olajat! A jó 5W30-asat meg elteszi a sajátjába....
Nem kívánok rosszat,csak azt ahogyan Te viselkedsz a fórumon,ugyanezt az építő kritikát kapd vissza!

   Üdv:Pap Jenő
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17888 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 11:29:25 »

Ne bántsad. Neki ez a tapasztalata, véleménye. A tied meg más. Nincsen ebben semmi. Mindenki azt szűr le magának amit akar. Ettől jó egy fórum.  integet2
miféle tapasztalata? volt egy öregebb, baja volt vele, a fiatalabbal meg nem. ez messze van a tapasztalattól. az, hogy ez a véleménye, az lehet, de az, hogy tapasztalat.... 
Húgoméknak is 93-as benyásuk van, soha semmi baja sincs. nekem a 95-ös dízellel volt. akkor most mi van? Semmi.
Nem az a baj, hogy más a véleménye, de egy "segítő hsz" messze van attól, hogy az ő véleménye szerint ez, vagy az sz@r.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17889 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 11:30:26 »

Nem akarlak meg sérteni ,mert hü hozám,de a mennyi hibákat más is le ir ,és pont a 93-as évjaratu kocsiknál mennyi baj van,hát lehet gondolkozni.
20 éves kocsi, n+1 számú gazdával. el lehet gondolkodni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17890 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 16:27:41 »

Teljesen nyilvánvaló, hogy 93-tól fejlesztették és javítgatták az MK1-est 96-ig, utána jött az MK2. Sok-sok apróságot variáltak rajtuk, de hatalmas dolgokat nem. (az MK1-eseken) Motor téren szerintem semmit. Ami különbséget eddig hallottam, az a spirálos/villany km-óra volt, meg talán a rezonátor doboz. Benzineseknél.
Viszont lényegében az enyém is 94-es gyártású, mégis millió +1 olyan problémát hallottam már itt, amit én az életben nem tapasztaltam. Pl. az üzemanyag visszajelzés hibája. Jó, igaz, hogy már MK2-es a fele az autónak, de azért, mert olyanok nyúltak az MK1-es motorhoz, akiknek nem kellett volna és ha már  motorcsere, akkor legyen sok más is csere/plusz.
Lényeg a lényeg, lehet 99-es MK2-essel olyan gond, amit egy 93-as sosem produkált...

A másik amit GinJoy mond, 20 éves kocsi, különböző gazdáktól. Egymás mellé lehet tenni kettő ugyanolyan gyártási évű Mondeo-t, nem ugyanaz lesz a bajuk. (nagyon sokat számít a volt tulaj(ok) "munkája")
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17891 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 17:49:35 »

miféle tapasztalata? volt egy öregebb, baja volt vele, a fiatalabbal meg nem. ez messze van a tapasztalattól. az, hogy ez a véleménye, az lehet, de az, hogy tapasztalat....  
Húgoméknak is 93-as benyásuk van, soha semmi baja sincs. nekem a 95-ös dízellel volt. akkor most mi van? Semmi.
Nem az a baj, hogy más a véleménye, de egy "segítő hsz" messze van attól, hogy az ő véleménye szerint ez, vagy az sz@r.
Ő azt tapasztalta, abból született a véleménye, Ő ezt gondolja. Általánosítani nem kell. Ezért kell kövezni? Nem!
Véleményt alkothat, még akkor is ha nem tetszik valakinek. Nem volt bunkó. . Ha régebb óta olvasod a hsz-eit, Ő mindig egyszerűen fogalmaz/ír! wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.19 hétfő, 18:00:46 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17892 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 17:59:18 »

   Köszönöm az építő jellegű hozzászólást!

   Nem tudsz letörni,mert ami hibája lehet az autónak az biztosan azért van,mert olyan trehány emberke rakta be a mocit,mint amilyen építő jellegű kritikát írtál! Tíz éve van nálam az autó!SEMMI,DE SEMMI BAJOM NEM VOLT VELE,MÍG EGY HASONLÓ KALIBERŰ SZERELŐ HOZZÁ NEM NYÚLT,MINT TE...
Nemtörődöm,kapugaranciás f*sz! Ezért tart itt Magyarország,ahol tart!
   ÉN VÁLLALOK GARANCIÁT A MUNKÁMRA!
De az ilyen olcsó Jánosok.....Még azt is tönkreteszik,ami eddig jó volt!
Gondoltam,itt a fórumon,olyan fordos emberek vannak, akik segítenek,sajnos vannak olyanok is,akik inkább hátráltatnak!


   Ne haragudj,hogy fikázlak, de értelmesebb választ vártam! Én,szépen,emberi módon próbáltam kérdezni,Te pedig válaszoltál...Hát itt a válaszom Neked!  worship
    Üdvözlettel: Pap Jenő.

Nyilván el vagy keseredve, helyedben én is el lennék. Tisztellek, azért mert még ezek után is talpra akarod állítani az autót!  worship
Viszont, mert nem tetszik a véleménye, nem kell neki menni! Hasonlítod a szerelődhöz aki elcseszte a dolgot, miközben nem is ismered. És 10000 hsz-ből sem fogod, nemhogy 3-4-ből. Nincs értelme személyeskedned, ráadásul magadról állítasz ki bizonyítványt.

Én csak Üllőn tudnék ajánlani szerelőt neked, de az sem biztos hogy elvállalná. Ha érdekel elküldöm a számát és megkérdezheted tőle.
93-as gépe van Fusimnak is (egyik legnagyobb MKI guru). Nagyon szép az autója, de sokat is költött rá, foglalkozott vele.
Sok mindent kicserélt rajta. Fő kábelkorbács/köteg (szét mállott/pergett), sok dolgot MKII-reépitett át benne. Volt ami nem hobbiból cserélt, hanem mert xar volt.

Fel a fejjel! Találsz majd jó szerelőt, és jó lesz az autód! Egymást meg ne  kocsog-özzük, mert annak nincs értelme!
 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #17893 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 18:17:13 »

Apanya figyi ne ess pánikba.
beszéljél velük részletessen mond el mi van a verdádal oszt meglátod mit mondanak.
a neten talátam őket elég meggyőzőknek tünnek.nem ismerem őket de egy hívást megér.
http://www.nagygepmuhely.hu/
szerintem profikra bizd  pias
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17894 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 19:33:49 »

Apanya figyi ne ess pánikba.
beszéljél velük részletessen mond el mi van a verdádal oszt meglátod mit mondanak.
a neten talátam őket elég meggyőzőknek tünnek.nem ismerem őket de egy hívást megér.
http://www.nagygepmuhely.hu/
szerintem profikra bizd  pias
hát ők max azt tudják mondani, hogy felújítják a motort 250-300-ért. egyébként ők tényleg profi banda
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17895 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 19:38:43 »

Ő azt tapasztalta, abból született a véleménye, Ő ezt gondolja. Általánosítani nem kell. Ezért kell kövezni? Nem!
Véleményt alkothat, még akkor is ha nem tetszik valakinek. Nem volt bunkó. . Ha régebb óta olvasod a hsz-eit, Ő mindig egyszerűen fogalmaz/ír! wave
szerintem ő általánosít, amikor csupán saját autója tapasztalatán olyat mond, hogy a 93-as autó ***, a 95-ös pedig jó. ez így pedig baromság. és ez tény, nem tapasztalat
az ő tapasztalata az, hogy az ő kocsija *** volt, nem az, hogy a 93-as kocsik szarok
bunkó nem volt, de tök hülyeséget sem kell írni, akármilyen egyszerű

én is régóta itt vagyok, ismerem a stílusát, nem is vagyok nagy lelkis, ha valaki baromságot ír nem nagyon hat meg, de egy új embert nem kéne elüldözni




ki tudja mi történt azzal a motorral, ami alapján véleményt mond. most is inkább saját meggyőződése alapján nem belevaló olajat használ, mert szerinte az is jó
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.19 hétfő, 20:07:18 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17896 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 20:31:31 »

szerintem ő általánosít,...
Ezért írtam, hogy nem kell általánosítani (olvasd hsz-emben, amire reagáltál), elég ha tapasztalatát megossza.

... most is inkább saját meggyőződése alapján nem belevaló olajat használ, mert szerinte az is jó
Hát erre azt mondom, hogy nem jó. 5w30 és kész.
Ő autóját meg úgy teszi tönkre ahogy akarja. Maximum a most olcsó, később drága lesz.
 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17897 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 20:44:02 »

Hát erre azt mondom, hogy nem jó. 5w30 és kész.
Ő autóját meg úgy teszi tönkre ahogy akarja. Maximum a most olcsó, később drága lesz.
 wave
persze ez igaz, csak aztán nehogy a következő évben már az legyen a tapasztalata, hogy az újabb motor is ***. sztem érted mire célzok
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17898 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 20:55:20 »

persze ez igaz, csak aztán nehogy a következő évben már az legyen a tapasztalata, hogy az újabb motor is ***. sztem érted mire célzok
Értem.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17899 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 22:12:28 »

persze ez igaz, csak aztán nehogy a következő évben már az legyen a tapasztalata, hogy az újabb motor is ***. sztem érted mire célzok
Nem akarok senkit megbántani,de jelenleg is 5w30 as olajal kőzlekedek.A tőbbi pegig saját véleményem,ha nem tetszik ez van.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Oldalak: 1 ... 351 352 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 364 365 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.