Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:23:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 352 353 354 355 356 357 358 [359] 360 361 362 363 364 365 366 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5255781 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17900 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 22:13:57 »

szerintem ő általánosít, amikor csupán saját autója tapasztalatán olyat mond, hogy a 93-as autó ***, a 95-ös pedig jó. ez így pedig baromság. és ez tény, nem tapasztalat
az ő tapasztalata az, hogy az ő kocsija *** volt, nem az, hogy a 93-as kocsik szarok
bunkó nem volt, de tök hülyeséget sem kell írni, akármilyen egyszerű

én is régóta itt vagyok, ismerem a stílusát, nem is vagyok nagy lelkis, ha valaki baromságot ír nem nagyon hat meg, de egy új embert nem kéne elüldözni




ki tudja mi történt azzal a motorral, ami alapján véleményt mond. most is inkább saját meggyőződése alapján nem belevaló olajat használ, mert szerinte az is jó
Ne is legyél.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #17901 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 22:15:36 »

Ha meg nem jo a stilusom ,akkor mindenjoot.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17902 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 22:45:56 »

Nem akarok senkit megbántani,de jelenleg is 5w30 as olajal kőzlekedek.
3 hete, még nem ezt mondtad
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #17903 Dátum: 2013.08.20 kedd, 11:57:32 »

hát ők max azt tudják mondani, hogy felújítják a motort 250-300-ért. egyébként ők tényleg profi banda
akkor nincs min gonolkozni ha annyiból megvan az teljesen jó  taps
ha vigyáz rá akkor örök darab  taps

meg a másik ,hogy annyiért nem kap másik autót csak roncsot


Apanya minden képpen vedd fel a kapcsolatot velük
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17904 Dátum: 2013.08.20 kedd, 12:05:35 »

akkor nincs min gonolkozni ha annyiból megvan az teljesen jó  taps
ha vigyáz rá akkor örök darab  taps

meg a másik ,hogy annyiért nem kap másik autót csak roncsot


Apanya minden képpen vedd fel a kapcsolatot velük
miről beszélsz? 300 egy motorfelújításért? ki az a marha, aki egy fele annyit érő kocsira ennyit rákölt?
annyiért bizony nagyon jó kocsit is kap, messze nem roncsot.

Kell 40-50-ért egy olyan motort venni, amit ki lehet próbálni, aztán jónapot.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.20 kedd, 12:10:51 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #17905 Dátum: 2013.08.20 kedd, 12:13:41 »

miről beszélsz? 300 egy motorfelújításért? ki az a marha, aki egy fele annyit érő kocsira ennyit rákölt?
annyiért bizony nagyon jó kocsit is kap, messze nem roncsot.

Kell 40-50-ért egy olyan motort venni, amit ki lehet próbálni, aztán jónapot.
figyi álítása szerint szereti a mondeoját,nem rohad minden szép és jó, véleményem szerint annyit még meg ér,oszt lehet kevesebbet mondanak rá
azért kell velük beszélni valójában mennyi az annyi mert lehet még több vagy kevesebb.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #17906 Dátum: 2013.08.20 kedd, 13:15:52 »

figyi álítása szerint szereti a mondeoját,nem rohad minden szép és jó, véleményem szerint annyit még meg ér,oszt lehet kevesebbet mondanak rá
azért kell velük beszélni valójában mennyi az annyi mert lehet még több vagy kevesebb.
Persze a 300-t elosztják Neked hárommal mi?
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17907 Dátum: 2013.08.20 kedd, 14:32:55 »

figyi álítása szerint szereti a mondeoját,nem rohad minden szép és jó, véleményem szerint annyit még meg ér,oszt lehet kevesebbet mondanak rá
azért kell velük beszélni valójában mennyi az annyi mert lehet még több vagy kevesebb.
az, hogy szereti, meg jó, sztem nem befolyásolja, hogy az ember ép ésszel gondolkozzon, és az autó árát, vagy még többet beleöljön egy motorfelújításba. 300ezer ft nagyon sok pénz. kevesebb pedig nem nagyon lesz. 65-ért csinálták a hf-et úgy, hogy minden szelep maradt a régi. 100ezer egy dugó-gyűrű szett alsóhangon. és akkor még nem számoltuk az összes csapágyat, összes tömítést, gépmunkát, hf tömítést, hf csavarokat, és a sallangokat. még föle is lenne a 300-nak. ennek töredékéért vesz jó állapotú bontott motort. 20 éves az autó. meddig lesz meg, 5 évig? ha minden évben másik motor kellene bele, akkor sem éri el felújítás árát. maradjunk azért a földön
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #17908 Dátum: 2013.08.20 kedd, 14:34:04 »

Kedves Mondeós Társak!

   Elnézést kérek,ha itt a fórumon megbántottam valakit!

     NEM AZ VOLT A SZÁNDÉKOM!

  Egy rövidke történet magamról és az autómról!

    2003 áprilisában vásároltam az autót!10 évesen!Mindig is én szervizeltem,mivel előtte zsigulim volt,és a szerelők trehány nem törődőm munkát végeztek!
  2005 végén gerincen rúgott egy hozzám közelálló személy,aki azóta már nincs a soraink között!
   Ekkor majdnem lebénultam,mikor megműtöttek,varratszedéskor volt egy autóbalesetem,amiből kifolyólag 6 csavart,és két titánlemezt építettek a gerincembe....

   Ugye a műtét miatt más szerelőhöz kellett vinnem az autót,ami nem is lett volna gond,de három hónapnyi javítás után én dolgoztam a szerelő után,és költöttem még X-ft-ot,hogy jó legyen az autó!

    Aztán mivel sokat fájt a derekam,kénytelen voltam szerelőkhöz hordani az autót!
  Az egyik rongyot hagyott a leömlőcsonkon,a másik nem húzta meg a vezérmű szíj feszítőjét,a harmadik 200000-et kért egy hengerfej tömítés cseréért..... Belerakott valami fullextrás mobil egy olajat,és úgy csörgött az autó,mint egy hetvenes években gyártott dízel...
   Én 50 km után lecseréltem a hozzávaló 5W30-asra...és láss csodát..elhalkult minden,mint a gyári,úgy működött!

   Itt meguntam a szemétláda szerelők lehúzós stílusát,és ismételten magam szervizeltem az autót!
És láss csodát soha semmi gondom nem volt vele!

   2011-ben sajnos továbbcsavaroztak,és már tíz csavar,és ismételt két lemez van bennem....
   2012-ben a lábadozások után visszamentem dolgozni,és épp elfogyott volna a felhalmozott tartozásom,mikor
kijött a volt haverom,és kért pénzt,mert a 650000.-ft os két hétre kapott fizetéséből nem tudta befizetni a 30000 ft-os autóhitelét....mivel nem adtam neki kölcsön,a saját portámon leütött,megrugdosott a kollégájával,és eltörte az ujjam....
    Ráadásul az orvosok szarul végezték a dolgukat,rosszul rakták össze a csontokat,így idén januárban ujra kellett törni....
Sajnos alig bírom használni a bal kezem,pedig csak a gyűrűs ujjam gázos...

   százezer felett van a fizetésem,de ebben a ganéj országban nem megy semmi sem egyszerűen...Orvosok, ügyvédek,gyógykezelések...STB......
   Senkinek sem kívánom!  

   Tehát amikor azt kérdezem,hogy tud e valaki segíteni,nem flegmán kérdezem és nem olyan választ várok hogy a két motor mellé vegyél egy harmadikat!

   Hozzáteszem,leszázalékolva nem vagyok,mert ugye azok nem emberek! Problémámmal, bajommal,sokak megalázó viselkedésével kell éljek nap,mint nap!

   De nem tántorít el senki sem! Az autóm kész lesz,és jó is lesz!Úgy látom,saját magamnak kell javítanom...

   Köszönöm kedvességeteket,de Kecskemét oda-vissza 270 km,és ezt kétszer kellene megtennem,még-még üllő,de ha gáz van útközben a kocsival,akkor tolhatom,mert ilyenkor nincs senki,mert a kutyájában a bolha ellik és vigyázni kell rá....

   Szóval a viccet félretéve,nem véletlenül kérdeztem itt a környéken valakit,már érdeklődtem én is,de sajnos mind megbízhatatlan....

   Azért köszönöm a segítségeteket!


 Maradok tisztelettel:Pap Jenő,Hatvan.

ui.: Ha a kocsi kész jelentkezem,és maradok hű,büszke mondeoMK1 tulajdonos!

  
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17909 Dátum: 2013.08.20 kedd, 14:42:10 »

Kedves Mondeós Társak!

   Elnézést kérek,ha itt a fórumon megbántottam valakit!

    ........  

Szia!
Sajnos a 2 motorból egy jót csak akkor tudnál csinálni, ha egyikben a blokk lenne jó, másikban a hengerfej. ezt így össze tudnád rakni, de a blokkban cserélgetni az alkatrészt egyikből a másikba, az orosz rulett. ha a blokkok nem jók egyik sem, akkor nem fogod tudni jóra megcsinálni, és a rákoltött kötelező sallang alkatrészek( új hf tömítés, vezérlés ilyesmi) már felérnek annak az árával, amennyiért kapsz egy motort bontottan


egyébként mi a bajuk külön-külön?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #17910 Dátum: 2013.08.20 kedd, 14:49:09 »

Szia!
Sajnos a 2 motorból egy jót csak akkor tudnál csinálni, ha egyikben a blokk lenne jó, másikban a hengerfej. ezt így össze tudnád rakni, de a blokkban cserélgetni az alkatrészt egyikből a másikba, az orosz rulett. ha a blokkok nem jók egyik sem, akkor nem fogod tudni jóra megcsinálni, és a rákoltött kötelező sallang alkatrészek( új hf tömítés, vezérlés ilyesmi) már felérnek annak az árával, amennyiért kapsz egy motort bontottan


egyébként mi a bajuk külön-külön?

Az egyik hajtókarcsapágyas,a másik pedig a váltó oldalon két hengerben,4-4 kompresszió van... gun
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17911 Dátum: 2013.08.20 kedd, 14:53:22 »

Az egyik hajtókarcsapágyas,a másik pedig a váltó oldalon két hengerben,4-4 kompresszió van... gun
hát sajnos ez egyik sem egyszerű történet. szerintem a legolcsóbb megoldás mégis egy komplett motor lenne. ki kéne bulizni egy olyat, ami még nincs kiszedve, és ki lehet próbálni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #17912 Dátum: 2013.08.20 kedd, 14:57:40 »

hát sajnos ez egyik sem egyszerű történet. szerintem a legolcsóbb megoldás mégis egy komplett motor lenne. ki kéne bulizni egy olyat, ami még nincs kiszedve, és ki lehet próbálni

   Igen!Az lenne a megoldás...de eddig a futómű és a motorjavítása,és cseréje 400-körül van......Még egy motor...ha jár,ha nem..lutri! gun Csak az eredeti felújítása marad.... ;(
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17913 Dátum: 2013.08.20 kedd, 21:11:13 »

hali. én még mindig a hideg inditással küzdök! eddig kitisztitottam a maf ot,a folytószelepet,a vákum csöveket cseréltem,a benzin nyomásszab szelepet,a levegő hőmérséglet jeladót,kapott egy jo injektor kábelköteget,gyertyákat cserélgetek benne,van 3 garniturám,,de de semmi változás!

A Hiba leirása: hideg inditásnál,nehezen többszöri forditásra ugrik be,és nem ugy hogy felpörög,és lassan esik a fordulat lefelé--hanem forditva.lassu fordulat ról megy felfelé...jó lehet ez motor kimélkő,de nem értem miért indul nehezen?! 
Tegnap pl teljesen jol ugrott pöccre,,
Ma meg nehezen,és még ingadozott is a fordulat,,menni kellett vele egy kicsit,mire be állt! a T elem is jo,a kábeleim is,
Nem tudom mit nézzek,,,bár sokak bánatára üzemanyag nyomást még mindig nem néztem!

Van e esetleg ötlet??? vagy tapasztalat?!
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #17914 Dátum: 2013.08.21 szerda, 18:58:03 »

Sziasztok!
Sikerült átépítenem a műszerfal keretet mk2-re viszont mikor beraktam az mk2-es órát. Egyszerűen nem tudom beállítani rajta az időt.  falbav falbav falbav Mi a trükk? Gyújtásra tettem, bekapcsoltam a műszerfal világítást, hosszan nyomtam a gombokat. Minden variációt kipróbáltam, de semmi.  help help help help help help help help help help help help help
Naplózva
gombi2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #17915 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:00:15 »

Sziasztok!
Sikerült átépítenem a műszerfal keretet mk2-re viszont mikor beraktam az mk2-es órát. Egyszerűen nem tudom beállítani rajta az időt.  falbav falbav falbav Mi a trükk? Gyújtásra tettem, bekapcsoltam a műszerfal világítást, hosszan nyomtam a gombokat. Minden variációt kipróbáltam, de semmi.  help help help help help help help help help help help help help
Nekem csak akkor lehet beállítani ha megy a motor!!! Smiley
Naplózva

Mk1 95' tádé kombi
gombi2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #17916 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:04:31 »

Srácok volt valakinek olyan problémája hogy 1 éve cseréltem ki a hűtőt mert menthetettlen volt és vettem a cromaxnál belevaló fagyállót is de mostanra teljesen rozsdás színű a lé és nem tom miért a másik valaki tudja h.a hátsó fékdobot még milyen méretnél szabad felszabályoztatni valahol olvastam de már nem tom hol a könyvében meg nem találom!
Naplózva

Mk1 95' tádé kombi
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17917 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:16:23 »

Srácok volt valakinek olyan problémája hogy 1 éve cseréltem ki a hűtőt mert menthetettlen volt és vettem a cromaxnál belevaló fagyállót is de mostanra teljesen rozsdás színű a lé és nem tom miért a másik valaki tudja h.a hátsó fékdobot még milyen méretnél szabad felszabályoztatni valahol olvastam de már nem tom hol a könyvében meg nem találom!
ugye nem sima vizzel töltötted fel? már a fagyálló mellé!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17918 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:19:50 »

Srácok volt valakinek olyan problémája hogy 1 éve cseréltem ki a hűtőt mert menthetettlen volt és vettem a cromaxnál belevaló fagyállót is de mostanra teljesen rozsdás színű a lé és nem tom miért a másik valaki tudja h.a hátsó fékdobot még milyen méretnél szabad felszabályoztatni valahol olvastam de már nem tom hol a könyvében meg nem találom!
jó lenne tudni milyen kocsi. ha kis dobfékes, az 204,2-nél nem lehet nagyobb átmérőjű, ha nagy dobod van, akkor 229,6. meg kell nézni, hogy ne szabályozás után legyen ennyi, hanem még legyen tartalék.

a hűtőfolyadék előfordul, hogy ilyen lesz. teljesen nem tudod leengedni a régit
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gombi2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #17919 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:21:43 »

jó lenne tudni milyen kocsi. ha kis dobfékes, az 204,2-nél nem lehet nagyobb átmérőjű, ha nagy dobod van, akkor 229,6. meg kell nézni, hogy ne szabályozás után legyen ennyi, hanem még legyen tartalék.

a hűtőfolyadék előfordul, hogy ilyen lesz. teljesen nem tudod leengedni a régit
Nem vizet hanem desztilláltat a kocsi 95-ös tádé rfmsd64820
Naplózva

Mk1 95' tádé kombi
gombi2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #17920 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:24:16 »

Nem vizet hanem desztilláltat a kocsi 95-ös tádé rfmsd64820
Csak azért kérdezem mert most megy vizsgára és a hátsó fék meg a kézifék kötél felujításra vár!!
Naplózva

Mk1 95' tádé kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17921 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:24:59 »

Nem vizet hanem desztilláltat a kocsi 95-ös tádé rfmsd64820
beírhatnád az aláírásodba a kocsi évjáratát, motorját, és a kaszni típusát, akkor mindenki rögtön tudja, mire kell válaszolni. pl, ha tudom, hogy kombi, akkor tudom, hogy nagy fék van hátul
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17922 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:25:23 »

Csak azért kérdezem mert most megy vizsgára és a hátsó fék meg a kézifék kötél felujításra vár!!
kézifék kötélen mit újítasz fel?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17923 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:26:41 »

Csak azért kérdezem mert most megy vizsgára és a hátsó fék meg a kézifék kötél felujításra vár!!
azért  a vizsga előtt járjál még vele, hogy hozzá kopjon a felszabályozott dobhoz a betét
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gombi2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #17924 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:28:55 »

kézifék kötélen mit újítasz fel?
Na őt nem ujjítom hanem ujjat veszek,kivételesen!
Naplózva

Mk1 95' tádé kombi
gombi2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #17925 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:30:21 »

beírhatnád az aláírásodba a kocsi évjáratát, motorját, és a kaszni típusát, akkor mindenki rögtön tudja, mire kell válaszolni. pl, ha tudom, hogy kombi, akkor tudom, hogy nagy fék van hátul
Tehát akkor 229,6 Köszi!
Naplózva

Mk1 95' tádé kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17926 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:42:44 »

Na őt nem ujjítom hanem ujjat veszek,kivételesen!
és miért? szorul? nem nagyon szokott baja lenni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17927 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:49:08 »

beírhatnád az aláírásodba a kocsi évjáratát, motorját, és a kaszni típusát, akkor mindenki rögtön tudja, mire kell válaszolni. ...

Bagoly mondja.... Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17928 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:51:25 »

Bagoly mondja.... Cheesy
jogos.  Wink
egyébként van, aki nem tudja az enyémet?  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17929 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:52:54 »

jogos.  Wink
egyébként van, aki nem tudja az enyémet?  nyes
van Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17930 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:04:34 »

   Igen!Az lenne a megoldás...de eddig a futómű és a motorjavítása,és cseréje 400-körül van......Még egy motor...ha jár,ha nem..lutri! gun Csak az eredeti felújítása marad.... ;(

Motorcsere. 100%. Én ha nem költöttem az első motorra vagy 3 kilót, akkor egy fillért sem és rossz maradt. (ideig-óráig jó volt, aztán nem... kecskeméti ""szerelők""...) Igaz, hogy akadt pár gond az "új" motorral is, de az közel sem olyan vészes, mint a régi volt... Szóval teljesen átérzem a helyzeted, próbálj szerezni motort, ha más nem megy, akkor donort, abból még egy vagon lé is visszajöhet. Smiley

és miért? szorul? nem nagyon szokott baja lenni

Nem igazán, az biztos. Ott vagy a kar, vagy dob önbeállója a beteg. Vagy nincs ferodol már a pofán Cheesy

Nekem csak akkor lehet beállítani ha megy a motor!!! Smiley

Járó motornál próbáltad? A kötögetés jó? Ha egyik sem okés, akkor az óra a sz*r. Van egy nekem, a kerete lyukas, de a belét át tudod pakolni 2 perc alatt. Ha kellene, szólj ! Wink

Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
gombi2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #17931 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:11:16 »

és miért? szorul? nem nagyon szokott baja lenni
Nem nagyon fog és aztis magasan bár most olvastam h. lehet a kéziféknél az a kis racsni a gond
Naplózva

Mk1 95' tádé kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17932 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:15:46 »

Nem nagyon fog és aztis magasan bár most olvastam h. lehet a kéziféknél az a kis racsni a gond
a kézifék kar a rossz ilyenkor. a rugóját tartó csap elforog, és gyenge lesz a rugó az utánállításhoz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17933 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:43:17 »


A hátsó ülések is fűtöttek?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17934 Dátum: 2013.08.21 szerda, 22:11:54 »

jogos.  Wink
egyébként van, aki nem tudja az enyémet?  nyes

Pl. én nem tudtam.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17935 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 05:09:04 »

A hátsó ülések is fűtöttek?
nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17936 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 07:54:38 »

Ő azt tapasztalta, abból született a véleménye, Ő ezt gondolja. Általánosítani nem kell. Ezért kell kövezni? Nem!
Véleményt alkothat, még akkor is ha nem tetszik valakinek. Nem volt bunkó. . Ha régebb óta olvasod a hsz-eit, Ő mindig egyszerűen fogalmaz/ír! wave
még jó hogy pont az a kolléga általánosított, akit "védeni" próbálsz ...  eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17937 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 08:03:54 »

   Igen!Az lenne a megoldás...de eddig a futómű és a motorjavítása,és cseréje 400-körül van......Még egy motor...ha jár,ha nem..lutri! gun Csak az eredeti felújítása marad.... ;(
sokkal rosszabbul fogsz járni, ha belekezdesz a felújításba ....
magadnak nem nagyon fogod tudni megcsinálni, amit meg elkérnének érte, annyiból meg vehetsz pár új motort
nekem annak idején 100e körül volt a 2,0-ás hf-ezése, anyaggal, munkadíjjal, ha viszont már csapágyas, az sokkal többe jön ki
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17938 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 08:13:44 »

még jó hogy pont az a kolléga általánosított, akit "védeni" próbálsz ...  eplus2
Akkor félreérthetően fogalmaztam. Azt hogy nem kell általánosítani, azt Gyulabának mondom.
Mellesleg ő is másik motort javasolt, és ez nem tetszést keltett.
Azóta meg már más is,  és te is ezt javaslod.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17939 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 08:22:30 »

Akkor félreérthetően fogalmaztam. Azt hogy nem kell általánosítani, azt Gyulabának mondom.
Mellesleg ő is másik motort javasolt, és ez nem tetszést keltett.
Azóta meg már más is,  és te is ezt javaslod.
a motorcserének mi köze az általánosításhoz?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17940 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 09:15:57 »

a motorcserének mi köze az általánosításhoz?
Semmi. Az új bekezdés. Nem láttad?   vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17941 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 10:16:47 »

sokkal rosszabbul fogsz járni, ha belekezdesz a felújításba ....

Ilyenkor jön az a dilemma, hogy mi van, ha a jövő héten az is megáll..
Nem eccerű... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17942 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 10:19:11 »

Ilyenkor jön az a dilemma, hogy mi van, ha a jövő héten az is megáll..
Nem eccerű... szomoru1
meg hogy mi van, ha kimegyek az utcára és a fejemre esik egy meteor ...  vigyor3
felújításba csak akkor vágok bele, ha én szerelem össze .. más kezébe már nem adom az autót
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17943 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 13:47:25 »

Ilyenkor jön az a dilemma, hogy mi van, ha a jövő héten az is megáll..
Nem eccerű... szomoru1

Hát, azért egy elvileg jó motorral kisebb a rizikó, mint 2db tudvalévően rosszal...

A dilemma inkább az, hogy hogyan talál jó és kipróbálható/átfésülhető motort.  Undecided
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #17944 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 19:04:43 »

Kedves Fórumtagok!

   Hogyan lehet ide képeket feltölteni? Szeretném megmutatni,egy Technikumot végzett szerelő munkáját!
Csupán csak azért,hogy Ti is szörnyülködjetek egy kicsikét...Valószinűleg ez lett a baja a mocinak,ettől lett hajtókaros! Legalább is gondolom,mert nem nagyon tudom merre tekereg az olaj a mociban! Vagy megfőtt a motor,vagy olajat nem kapott!:gun: gun gun gun gun falbav taps Komolyan mondom sírhatnékom van! Ezek az autószerelők!Ezért szapulom őket annyira,és nincs kivétel! Csak ilyen gerinctelennel hozott össze a sors!(Mellette horror összeget kértek!)Közben kiderült az is,hogy mikor motort cseréltek összeverték a nyúlványt,és leverték a festéket...Most úgy néz ki,mintha karambolos lett volna a kocsi!
Létezik becsület itt a földön?Huh?Huh???
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17945 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 19:08:18 »

Kedves Fórumtagok!

   Hogyan lehet ide képeket feltölteni? Szeretném megmutatni,egy Technikumot végzett szerelő munkáját!
Csupán csak azért,hogy Ti is szörnyülködjetek egy kicsikét...Valószinűleg ez lett a baja a mocinak,ettől lett hajtókaros! Legalább is gondolom,mert nem nagyon tudom merre tekereg az olaj a mociban! Vagy megfőtt a motor,vagy olajat nem kapott!:gun: gun gun gun gun falbav taps Komolyan mondom sírhatnékom van! Ezek az autószerelők!Ezért szapulom őket annyira,és nincs kivétel! Csak ilyen gerinctelennel hozott össze a sors!(Mellette horror összeget kértek!)Közben kiderült az is,hogy mikor motort cseréltek összeverték a nyúlványt,és leverték a festéket...Most úgy néz ki,mintha karambolos lett volna a kocsi!
Létezik becsület itt a földön?Huh?Huh???
közvetlenül nem tudsz feltölteni, csak valami képtárolóra, vagy saját tárhelyre feltöltöd, és onnan tudod linkelni, vagy beilleszteni képként
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17946 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 19:09:27 »

Akkor félreérthetően fogalmaztam. Azt hogy nem kell általánosítani, azt Gyulabának mondom.
Mellesleg ő is másik motort javasolt, és ez nem tetszést keltett.
Azóta meg már más is,  és te is ezt javaslod.
Nem az váltott ki nemtetszést, hogy másik motort javasolt, hanem pont az az idióta általánosítás, hogy minden 93-as motor ***. szerintem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17947 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 19:10:34 »

Kedves Fórumtagok!

   Hogyan lehet ide képeket feltölteni? Szeretném megmutatni,egy Technikumot végzett szerelő munkáját!
Csupán csak azért,hogy Ti is szörnyülködjetek egy kicsikét...Valószinűleg ez lett a baja a mocinak,ettől lett hajtókaros! Legalább is gondolom,mert nem nagyon tudom merre tekereg az olaj a mociban! Vagy megfőtt a motor,vagy olajat nem kapott!:gun: gun gun gun gun falbav taps Komolyan mondom sírhatnékom van! Ezek az autószerelők!Ezért szapulom őket annyira,és nincs kivétel! Csak ilyen gerinctelennel hozott össze a sors!(Mellette horror összeget kértek!)Közben kiderült az is,hogy mikor motort cseréltek összeverték a nyúlványt,és leverték a festéket...Most úgy néz ki,mintha karambolos lett volna a kocsi!
Létezik becsület itt a földön?Huh?Huh???

Sajnálom.  
Képet linkelni: kepfeltoltes.hu-ra feltöltöd a képeket, és az ott kapott linket ide bemásolod.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17948 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 19:12:26 »

Nem az váltott ki nemtetszést, hogy másik motort javasolt, hanem pont az az idióta általánosítás, hogy minden 93-as motor ***. szerintem
Ok. Így valóban helytelen általánosítani. Elnézést, figyelmetlen voltam.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17949 Dátum: 2013.08.22 csütörtök, 19:31:31 »

Kedves Fórumtagok!

   Hogyan lehet ide képeket feltölteni? Szeretném megmutatni,egy Technikumot végzett szerelő munkáját!
Csupán csak azért,hogy Ti is szörnyülködjetek egy kicsikét...Valószinűleg ez lett a baja a mocinak,ettől lett hajtókaros! Legalább is gondolom,mert nem nagyon tudom merre tekereg az olaj a mociban! Vagy megfőtt a motor,vagy olajat nem kapott!:gun: gun gun gun gun falbav taps Komolyan mondom sírhatnékom van! Ezek az autószerelők!Ezért szapulom őket annyira,és nincs kivétel! Csak ilyen gerinctelennel hozott össze a sors!(Mellette horror összeget kértek!)Közben kiderült az is,hogy mikor motort cseréltek összeverték a nyúlványt,és leverték a festéket...Most úgy néz ki,mintha karambolos lett volna a kocsi!
Létezik becsület itt a földön?Huh?Huh???
http://www.kepfeltoltes.hu/
Ide feltöltöd,kicsit vársz.és a képek alatt lesznek linkek-azt ide bemásolod! sőt csinálhatod ugy is,hogy itt az üzenet konok második sora,második ikonja i ( kép beszúrása) közé másolod,és akkor itt is látni!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 352 353 354 355 356 357 358 [359] 360 361 362 363 364 365 366 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.