Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:22:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261627 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18000 Dátum: 2013.08.31 szombat, 12:55:06 »

Hát ma melóban nekiestem a többinek is, de nem az igaziak lemez nélkül. Ha lesz időm nekiesek, de most tervem holnapra inkább a szíjak cseréje, és feszítő csapágyazás. De amúgy ahogy nézegettem és pucolgattam, az 1x20mm-es aluszalag kiváló lesz a feladatra.
helló. ha jol veszem ki a külső vizlehzo gumiról beszéltek? az nekem is rossz mind,még azok is amik a keretben körben megy,amikben az ablak fut! és igy szorulnak is az ablakok. kifolyik,össze csomósodik az alupor a gumiban,és szükebb lesz a rés amiben csuszik az üveg! ha van erre magoldás,szivesen hallgatom-bár a csere hangzik jol,de az meg horror...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18001 Dátum: 2013.08.31 szombat, 12:56:33 »

helló. ha jol veszem ki a külső vizlehzo gumiról beszéltek? az nekem is rossz mind,még azok is amik a keretben körben megy,amikben az ablak fut! és igy szorulnak is az ablakok. kifolyik,össze csomósodik az alupor a gumiban,és szükebb lesz a rés amiben csuszik az üveg! ha van erre magoldás,szivesen hallgatom-bár a csere hangzik jol,de az meg horror...

Pont arról írtak, hogy hogy lehet megcsinálni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18002 Dátum: 2013.08.31 szombat, 13:12:30 »

Pont arról írtak, hogy hogy lehet megcsinálni.
jo,ertem csak mobilrol eleg
nehez navigalni...meg probalom vissza
olvasni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18003 Dátum: 2013.08.31 szombat, 14:32:21 »

jo,ertem csak mobilrol eleg
nehez navigalni...meg probalom vissza
olvasni.
azt én is vágom hogy kikaparod a dudorokból azt a mállott port,de ott ahol nincs már por,ott megrogyik és puha lesz,,petyhütt! azzal mit lehet csinálni? mert ha kiszedem,akkor meg az a baj! és sok helyen már a gumi is ki van repedve!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18004 Dátum: 2013.08.31 szombat, 14:33:48 »

azt én is vágom hogy kikaparod a dudorokból azt a mállott port,de ott ahol nincs már por,ott megrogyik és puha lesz,,petyhütt! azzal mit lehet csinálni? mert ha kiszedem,akkor meg az a baj! és sok helyen már a gumi is ki van repedve!

Hát, ha már szét van repedezve, akkor én inkább a cserét javasolnám, mert az már elég csúnya.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18005 Dátum: 2013.08.31 szombat, 16:46:57 »

Nekiugrottam a vízlehúzók javításának!

Mióta megvan a kocsi azóta bántotta a szemem, de drágálltam a cserét.
A kivételét nem láttam át, az első mellett sokáig forgolódtam, aztán zutty megfogtam és kivettem. Az ajtóra fekvő gumilemez alá nyúltam be középtájon, emeltem-feszítettem. A negyediknél ment mint a karikacsapás. Kapartam, morzsoltam, egyengettem. Visszaerőszakoltam a helyére. Az első itt is nehezen ment, de a gumikalapáccsal szépen betuszkoltam a helyére. Megragadtam az alkalmat és az üveg körüli gumiprofilokat mind megigazgattam, visszakopocsáltam, stb.

Nálam alulemez nélkül is szépen felfekszik, ha nem lenne egy-egy hangyaf*sznyi kiszakadva és kicsit mattulva, akkor olyan lenne, mint az új. 

Köszönöm az ötletet, sokat javult a kocsi külalakja! wave
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #18006 Dátum: 2013.08.31 szombat, 17:08:47 »

Nekiugrottam a vízlehúzók javításának!

Mióta megvan a kocsi azóta bántotta a szemem, de drágálltam a cserét.
A kivételét nem láttam át, az első mellett sokáig forgolódtam, aztán zutty megfogtam és kivettem. Az ajtóra fekvő gumilemez alá nyúltam be középtájon, emeltem-feszítettem. A negyediknél ment mint a karikacsapás. Kapartam, morzsoltam, egyengettem. Visszaerőszakoltam a helyére. Az első itt is nehezen ment, de a gumikalapáccsal szépen betuszkoltam a helyére. Megragadtam az alkalmat és az üveg körüli gumiprofilokat mind megigazgattam, visszakopocsáltam, stb.

Nálam alulemez nélkül is szépen felfekszik, ha nem lenne egy-egy hangyaf*sznyi kiszakadva és kicsit mattulva, akkor olyan lenne, mint az új. 

Köszönöm az ötletet, sokat javult a kocsi külalakja! wave
Szívesen, örülök, hogy jó lett. Még egy jó ötlet a mattulás javítására, fogj egy szivacsot, nyomjál rá szilikon zsírt és jól dörzsöld be vele a gumit, nem csak a szine lesz jobb, de meg is puhul a gumi és mégjobban ellátja a vízlehuzó szerepét. wave
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18007 Dátum: 2013.08.31 szombat, 17:43:44 »

Szívesen, örülök, hogy jó lett. Még egy jó ötlet a mattulás javítására, fogj egy szivacsot, nyomjál rá szilikon zsírt és jól dörzsöld be vele a gumit, nem csak a szine lesz jobb, de meg is puhul a gumi és mégjobban ellátja a vízlehuzó szerepét. wave
Még egy jó ötlet, köszönöm!

A téli fagyokat hogy bírja?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #18008 Dátum: 2013.08.31 szombat, 17:56:07 »

Még egy jó ötlet, köszönöm!

A téli fagyokat hogy bírja?
Teljesen jól, főleg, ha jól beitatod a szilikon zsírral, mert könnyebben lejön róla a jég, meg nem is keményedik meg a gumi annyira a hidegben.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18009 Dátum: 2013.08.31 szombat, 18:11:19 »

Teljesen jól, főleg, ha jól beitatod a szilikon zsírral, mert könnyebben lejön róla a jég, meg nem is keményedik meg a gumi annyira a hidegben.
A szilikon zsírra gondoltam a fagyoknál. Nem csomósodik,, keményedik, mattul? Nem fogja a ruhát összekoszolni?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #18010 Dátum: 2013.08.31 szombat, 18:52:07 »

A szilikon zsírra gondoltam a fagyoknál. Nem csomósodik,, keményedik, mattul? Nem fogja a ruhát összekoszolni?
A szilikon zsírból létezik több féle, én a hígabb, szinte folyékony, tubusosat használom amit vízvezeték szerelvény boltban vettem.
Nézd én ugy csináltam, hogy jó vastagon bekentem a gumikat és 1 napig hagytam rajt, majd a felesleget egy ronggyal letöröltem, így nem piszkítja össze a ruhádat.
Természetesen néhány autómosás után lejön a gumikról a szilikon zsír és érdemes újra kenni, nálam nem csomósodott meg nem is keményedett.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18011 Dátum: 2013.08.31 szombat, 18:59:59 »

A szilikon zsírból létezik több féle, én a hígabb, szinte folyékony, tubusosat használom amit vízvezeték szerelvény boltban vettem.
Nézd én ugy csináltam, hogy jó vastagon bekentem a gumikat és 1 napig hagytam rajt, majd a felesleget egy ronggyal letöröltem, így nem piszkítja össze a ruhádat.
Természetesen néhány autómosás után lejön a gumikról a szilikon zsír és érdemes újra kenni, nálam nem csomósodott meg nem is keményedett.

Köszönöm! Jövő héten kipróbálom!

A gumi elemek fényélénkítésére régebben a VIPcar műanyag és gumiápolót használtam, elfogyott és most már nem látom a boltokban. Azóta keresek egy jó megoldást. Remélem ez jó lesz!
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #18012 Dátum: 2013.08.31 szombat, 19:24:26 »

Köszönöm! Jövő héten kipróbálom!

A gumi elemek fényélénkítésére régebben a VIPcar műanyag és gumiápolót használtam, elfogyott és most már nem látom a boltokban. Azóta keresek egy jó megoldást. Remélem ez jó lesz!
remélem, hogy neked is bejön, nekem megfelel.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18013 Dátum: 2013.08.31 szombat, 20:35:32 »

Köszönöm! Jövő héten kipróbálom!

A gumi elemek fényélénkítésére régebben a VIPcar műanyag és gumiápolót használtam, elfogyott és most már nem látom a boltokban. Azóta keresek egy jó megoldást. Remélem ez jó lesz!

Pedig az ósanban szokott lenni.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18014 Dátum: 2013.08.31 szombat, 21:48:18 »

Pedig az ósanban szokott lenni.
Mióta kora stílusban nyomulnak semmit sem találok.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18015 Dátum: 2013.08.31 szombat, 23:03:08 »

Mióta kora stílusban nyomulnak semmit sem találok.

Hát igen, mostanában az az új divat náluk, hogy hetente átrendezik.  falbav
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #18016 Dátum: 2013.09.04 szerda, 21:19:22 »

Szaisztok!
A hűtővíz hőmérsékletét jelző mutató nem működik az autómban, tudom hogy az alsó hőfokjeladó a ludas nagy valószínűséggel, de a cromaxnál nem tudom eldönteni, hogy nekem melyikre van szükségem.
1:
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560585-hofokjelzo/142517-hofokjelzo-ford
2:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=41560583&kereso_modell=8&kereso_marka=Ford

Tudnátok segíteni?

Ui.:javítottam a kettes linket
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.04 szerda, 21:31:19 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #18017 Dátum: 2013.09.04 szerda, 21:26:03 »

Szaisztok!
A hűtővíz hőmérsékletét jelző mutató nem működik az autómban, tudom hogy az alsó hőfokjeladó a ludas nagy valószínűséggel, de a cromaxnál nem tudom eldönteni, hogy nekem melyikre van szükségem.
1:
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560585-hofokjelzo/142517-hofokjelzo-ford
2:
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560583-vizhofok-jelado/

Tudnátok segíteni?

én sajna nemigen, de a 2. linkre nem jön be a 2. megnézendő típus.
Az elsőnél meg csak kamiilázok a 10-szeres gyári ford áron...  wow1
Naplózva

MKI 2.0i
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18018 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 09:17:02 »

Szaisztok!
A hűtővíz hőmérsékletét jelző mutató nem működik az autómban, tudom hogy az alsó hőfokjeladó a ludas nagy valószínűséggel, de a cromaxnál nem tudom eldönteni, hogy nekem melyikre van szükségem.
1:
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560585-hofokjelzo/142517-hofokjelzo-ford
2:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.kategoria&option=com_virtuemart&Itemid=26&category_id=41560583&kereso_modell=8&kereso_marka=Ford

Tudnátok segíteni?

Ui.:javítottam a kettes linket
nagyon egyszerű, mert megnézed, hogy milyen csatlakozó van rajta és akkor már rögtön tudni fogod, hogy melyik kell
egyébként ha az alsó kell, akkor ez az: link
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18019 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 16:42:01 »

Lassú haladásnál, lámpánál benzinszag lesz a kocsiban. Megszaglásztam, a betöltőnyílás környéke a forrás. Ez nem rendellenes?
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #18020 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 17:22:27 »

nagyon egyszerű, mert megnézed, hogy milyen csatlakozó van rajta és akkor már rögtön tudni fogod, hogy melyik kell
egyébként ha az alsó kell, akkor ez az: link
Ok, köszi szépen!  worship
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18021 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 20:57:22 »

Lassú haladásnál, lámpánál benzinszag lesz a kocsiban. Megszaglásztam, a betöltőnyílás környéke a forrás. Ez nem rendellenes?
Hogyan tankolsz? Első vagy második kattanásig? Vagy nyomkodod, míg a cső tetejéig nem lesz?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18022 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 21:39:47 »

Hogyan tankolsz? Első vagy második kattanásig? Vagy nyomkodod, míg a cső tetejéig nem lesz?
Általában a második kattanásig, nem szoktam csorgatni bele az utolsó cseppig. Tankolás után a kupakot a második kattanásig fordítom el, majd annyit vissza, hogy éppen a kitekerés előtti állapotba kerüljön.

Mostanában amikor feltűnt a benzinszag kb. 1/4 tanknyi benzin van benne.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18023 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 21:45:03 »

Általában a második kattanásig, nem szoktam csorgatni bele az utolsó cseppig. Tankolás után a kupakot a második kattanásig fordítom el, majd annyit vissza, hogy éppen a kitekerés előtti állapotba kerüljön.

Mostanában amikor feltűnt a benzinszag kb. 1/4 tanknyi benzin van benne.
Akkor nem az amire gondoltam (betöltőcsonk gumitömítése kimozdult). Mindenesetre, mielőbb nézd/nézesd meg az üzemanyag tartályt, rendszert, hogy van e szivárgás, mert nem lenne jó, ha tűz ütne ki.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18024 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 21:49:02 »

Akkor nem az amire gondoltam (betöltőcsonk gumitömítése kimozdult). Mindenesetre, mielőbb nézd/nézesd meg az üzemanyag tartályt, rendszert, hogy van e szivárgás, mert nem lenne jó, ha tűz ütne ki.
Meglesz.

A zárókupakon van olyasféle szelep mint a hűtőfolyadék tartályának kupakján?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18025 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 21:52:23 »

Meglesz.

A zárókupakon van olyasféle szelep mint a hűtőfolyadék tartályának kupakján?
Szerintem nincs.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18026 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 21:57:28 »

Szerintem nincs.
Hát akkor megnézem a szivárgást, és szívom tovább a benzin oly kellemes illatát.

 wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18027 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 12:20:34 »

Lassú haladásnál, lámpánál benzinszag lesz a kocsiban. Megszaglásztam, a betöltőnyílás környéke a forrás. Ez nem rendellenes?

De az. Szelep nincsen a tanksapkán. A tankot nem fúrták meg véletlenül? Vagy valahol a visszavezető cső környékét nézd át hátul, hátha elfáradt valamelyik összekötés.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18028 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 17:25:38 »

De az. Szelep nincsen a tanksapkán. A tankot nem fúrták meg véletlenül? Vagy valahol a visszavezető cső környékét nézd át hátul, hátha elfáradt valamelyik összekötés.
Ma megint éreztem a benzinszagot. Kinyitottam az tankajtót, egyértelmű onnan jött a szag. Elkezdtem kicsavarni a tanksapkát, még nem kezdett el a menetből kicsavarodni csak az üresjárati forgás szintjén mozgott és ekkor már sziszegett, engedte ki a nyomást a tankból. Nem is kellett kicsavarjam, sőt a menetből sem kezdett forogni már ki is engedte a túlnyomást.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18029 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 17:34:15 »

A tanksapkán van egy lyuk, mintha nem eredeti lenne. Nektek van ilyen lyukatok a tanksapkán?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18030 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:50:11 »

Ez és ez a lyuk!
Nem nagyon hiszem, hogy ez autentikus Motorcraftos megoldás lenne.

Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18031 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 21:01:50 »

Ez és ez a lyuk!
Nem nagyon hiszem, hogy ez autentikus Motorcraftos megoldás lenne.



Mintha vki fúrt volna rá egy szuszógó lyukat. Szerintem meg is találtad a hibát, ezért érzed a benzin szagot.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18032 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 21:05:26 »

Mintha vki fúrt volna rá egy szuszógó lyukat. Szerintem meg is találtad a hibát, ezért érzed a benzin szagot.
Ezek szerint ez egy egyedi megoldás?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18033 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 21:10:43 »

Most meg azon agyalok, hogy miért fúr valaki egy ilyen lyukat?

A tankban a nyomás változik. Ha légmentesen zár a sapka, akkor kell legyen valahol egy olyan szelep ami a túlnyomást kiengedi. Ha nem légmentes a sapka, akkor kell legyen a sapkán egy olyan áteresz ami a megnövekedett nyomást kiengedi.

Ha ezt a lyukat fúrta az előző gazda, akkor valamit ki akart küszöbölni. Mi lehet amit el akart kerülni?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18034 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 21:28:40 »

Ezek szerint ez egy egyedi megoldás?
Nekem nem tűnik gyárinak.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18035 Dátum: 2013.09.10 kedd, 08:19:17 »

Most meg azon agyalok, hogy miért fúr valaki egy ilyen lyukat?

A tankban a nyomás változik. Ha légmentesen zár a sapka, akkor kell legyen valahol egy olyan szelep ami a túlnyomást kiengedi. Ha nem légmentes a sapka, akkor kell legyen a sapkán egy olyan áteresz ami a megnövekedett nyomást kiengedi.

Ha ezt a lyukat fúrta az előző gazda, akkor valamit ki akart küszöbölni. Mi lehet amit el akart kerülni?
ez érdekes,mert nekem is nagyot szisszen mikor nyitom.ha az nyomás,az szerintem nem baj! de ha fogy a tank,és vákuum keletkezik,és az szisszen-az már lehet baj! nem?? nem hiszem hogy a szivattyu örülne neki...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18036 Dátum: 2013.09.10 kedd, 08:21:07 »

Ez és ez a lyuk!
Nem nagyon hiszem, hogy ez autentikus Motorcraftos megoldás lenne.


szerintem ő is zt hitte vákum van a tankban! de lyukasztás után meg benzin szag lesz-nem??
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18037 Dátum: 2013.09.10 kedd, 10:09:04 »

szerintem ő is zt hitte vákum van a tankban! de lyukasztás után meg benzin szag lesz-nem??
Én nem vákuumra inkább túlnyomásra gondolnék.

ez érdekes,mert nekem is nagyot szisszen mikor nyitom.ha az nyomás,az szerintem nem baj! de ha fogy a tank,és vákuum keletkezik,és az szisszen-az már lehet baj! nem?? nem hiszem hogy a szivattyu örülne neki...

Kérdés, hogy a szisszenés természetes? Ha mindenkinek szisszen akkor kell, hogy szisszenjen, tehát nyomáskülönbség van. Zárt terek esetén mindig van túlnyomás szelep. Hol van?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18038 Dátum: 2013.09.10 kedd, 10:13:18 »

Én nem vákuumra inkább túlnyomásra gondolnék.

Kérdés, hogy a szisszenés természetes? Ha mindenkinek szisszen akkor kell, hogy szisszenjen, tehát nyomáskülönbség van. Zárt terek esetén mindig van túlnyomás szelep. Hol van?

a tulnyomas biztos a benzingöz miadt van,akkor
vakum nem lehet'!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18039 Dátum: 2013.09.10 kedd, 11:35:05 »

Én nem vákuumra inkább túlnyomásra gondolnék.

Kérdés, hogy a szisszenés természetes? Ha mindenkinek szisszen akkor kell, hogy szisszenjen, tehát nyomáskülönbség van. Zárt terek esetén mindig van túlnyomás szelep. Hol van?


Szerintem igen. Eddig akárhyány benzinest tankoltam, mindegyik "szisszent". Nyáron jobban, télen kevésbé. A dobozos/üveges sör is szisszen, bár az más miatt.  vigyor3
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18040 Dátum: 2013.09.10 kedd, 11:53:47 »

OK, akkor a szisszenés természetes.

Van valakinek arról tudomása, hogy a benzintank rendelkezik-e olyan szeleppel, amelyik egy lehetséges túlnyomást szabályozna?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18041 Dátum: 2013.09.10 kedd, 12:50:02 »

OK, akkor a szisszenés természetes.

Van valakinek arról tudomása, hogy a benzintank rendelkezik-e olyan szeleppel, amelyik egy lehetséges túlnyomást szabályozna?
Anno, az MKII benzinesem nekem is szisszent.
Szelep=passz.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18042 Dátum: 2013.09.10 kedd, 13:13:43 »

OK, akkor a szisszenés természetes.

Van valakinek arról tudomása, hogy a benzintank rendelkezik-e olyan szeleppel, amelyik egy lehetséges túlnyomást szabályozna?
ahogy a benzin párolog,ugy nőhet a nyomás. és annál nagyobbat szisszen.hogy ezt szabályozza e valami,,,?? nem hiszem,mert benzinszagu lenne a kocsi,és környéke,ha mindig lefujna a szelep....szerintem,én legalább is még a nagy melegben sem tapasztaltam olyat h szabályozná valami,..
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18043 Dátum: 2013.09.10 kedd, 13:16:27 »

ahogy a benzin párolog,ugy nőhet a nyomás. és annál nagyobbat szisszen.hogy ezt szabályozza e valami,,,?? nem hiszem,mert benzinszagu lenne a kocsi,és környéke,ha mindig lefujna a szelep....szerintem,én legalább is még a nagy melegben sem tapasztaltam olyat h szabályozná valami,..

Szerintem semmi nem szabályozza, mert akkor nyáron a párolgás miatti nagyobb nyomás miatt iszonyatos benzinszag lenne az autóban. Arról nem is beszélve, hogy eléggé tűzveszélyes is lenne, ha egy nyomásszelep kiengedné a tankból a benzingőzt.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18044 Dátum: 2013.09.10 kedd, 13:17:43 »

Szerintem semmi nem szabályozza, mert akkor nyáron a párolgás miatti nagyobb nyomás miatt iszonyatos benzinszag lenne az autóban. Arról nem is beszélve, hogy eléggé tűzveszélyes is lenne, ha egy nyomásszelep kiengedné a tankból a benzingőzt.
worship worship worship worship taps taps taps
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18045 Dátum: 2013.09.10 kedd, 13:58:52 »

OK, elfogadom, bár nehezen tudom elképzelni, hogy egy elég nagy hőtágulási együtthatójú anyaggal töltött zárt teret nem biztosítanak túlnyomás ellen.
Ugyanakkor az is igaz, hogy robbanásveszélyes a kiáramló benzingőz.

Most találtam a Haynes könyvben, hogy a tankon van egy ilyen hogy: anti-trickle fill valve. Valaki tudja, hogy mire jó?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18046 Dátum: 2013.09.10 kedd, 15:21:49 »

OK, elfogadom, bár nehezen tudom elképzelni, hogy egy elég nagy hőtágulási együtthatójú anyaggal töltött zárt teret nem biztosítanak túlnyomás ellen.
Ugyanakkor az is igaz, hogy robbanásveszélyes a kiáramló benzingőz.

Most találtam a Haynes könyvben, hogy a tankon van egy ilyen hogy: anti-trickle fill valve. Valaki tudja, hogy mire jó?


Az szerintem egy vákuum szelep, ami bent tartja a benzingőzt.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18047 Dátum: 2013.09.10 kedd, 16:02:11 »

OK, elfogadom, bár nehezen tudom elképzelni, hogy egy elég nagy hőtágulási együtthatójú anyaggal töltött zárt teret nem biztosítanak túlnyomás ellen.
Ugyanakkor az is igaz, hogy robbanásveszélyes a kiáramló benzingőz.

Most találtam a Haynes könyvben, hogy a tankon van egy ilyen hogy: anti-trickle fill valve. Valaki tudja, hogy mire jó?

na,jol ki van ez találva. kérdes hogy ennyire tágulhat e az anyag??!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18048 Dátum: 2013.09.10 kedd, 16:31:08 »

A tanksapka egy szelep. Rácuppantam a végére és fújtam-szívtam. Fújni nem tudtam, tehát a nyomást nem engedi ki a sapka, csak szívni tudtam. Be engedi a levegőt, ki nem. Még így kifúrva sem.

Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18049 Dátum: 2013.09.10 kedd, 19:24:43 »

A tanksapka egy szelep. Rácuppantam a végére és fújtam-szívtam. Fújni nem tudtam, tehát a nyomást nem engedi ki a sapka, csak szívni tudtam. Be engedi a levegőt, ki nem. Még így kifúrva sem.

Vegyél egy bontott tanksapkát aprópénzért és teszteld le.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.