Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:08:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 355 356 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 368 369 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261702 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #18050 Dátum: 2013.09.10 kedd, 19:56:38 »

Benne van a natúr alap kezelési könyvben, hogy a tanksapka letekerésekor szisszenés hallatszódhat, ami a könyv szerint normális.

Mondjuk, ez az infó nemigen oldja meg a benzinszag kérdést ...  vigyor3
Naplózva

MKI 2.0i
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18051 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:13:00 »

Benne van a natúr alap kezelési könyvben, hogy a tanksapka letekerésekor szisszenés hallatszódhat, ami a könyv szerint normális.

Mondjuk, ez az infó nemigen oldja meg a benzinszag kérdést ...  vigyor3
Azt nem tisztázza a kézikönyv, hogy mikor szisszen. Amikor a menetből csavarodik, vagy az üresjáratszerű mozgatásnál. Nálam az utóbbinál már sziszeg.

Vegyél egy bontott tanksapkát aprópénzért és teszteld le.
Ez lesz.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18052 Dátum: 2013.09.10 kedd, 20:25:56 »

Milyen szerencsém van, a kromaksznál kedvezményes! 14836 Ft.  gun
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18053 Dátum: 2013.09.10 kedd, 21:32:35 »

Milyen szerencsém van, a kromaksznál kedvezményes! 14836 Ft.  gun
A fórumon is találsz. Keres-kÍnálba nyiss egy topicot neki. Sokan vettek donor autót, csak lesz egy tábla csokiárt is.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18054 Dátum: 2013.09.11 szerda, 03:33:33 »

Azt nem tisztázza a kézikönyv, hogy mikor szisszen. Amikor a menetből csavarodik, vagy az üresjáratszerű mozgatásnál. Nálam az utóbbinál már sziszeg.
Ez lesz.

Nem akkor zárod és nyitod a sapka "szelepét", mikor még üresjáratban csavargatod?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
josag
Vendég
« Új hozzászólás #18055 Dátum: 2013.09.11 szerda, 07:30:33 »

Hál istennek sikerült megszabadulnom a mondeó-tól,azt hiszem ez volt az első és egyben az utolsó fordom.Köszönök mindenkinek minden segítséget,Szevasztok! wave wave wave
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18056 Dátum: 2013.09.11 szerda, 12:28:17 »

Hál istennek sikerült megszabadulnom a mondeó-tól,azt hiszem ez volt az első és egyben az utolsó fordom.Köszönök mindenkinek minden segítséget,Szevasztok! wave wave wave

Elég gyorsan feladtad. Azért, mert kifogtál egy szerinted szhart, még nem kell messzemenő következtetéseket levonni. Ugyanez előfordulhat egy folkszvágennel egy opellel vagy egy audival is. Akkor soha többet nem veszelolyat? A végére eljutsz odáig, hogy semmid nem lesz, mert az első, amit abból megvettél szhar volt, tehát az összes az. Nem beszélve arról, hogy volt egy közel 20 éves autód. Mit vártál? Hogy vadi új lesz annyi pénzért, amiért megvetted?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18057 Dátum: 2013.09.11 szerda, 13:36:12 »

Nem akkor zárod és nyitod a sapka "szelepét", mikor még üresjáratban csavargatod?
Valami állítási módszer biztos létezik, de nem találtam eddig semmilyen leírást. Olvastam olyant, hogy van jelentősége, de még nem tapasztaltam ki. Állítólag, ha a menetes csavarás kattanása után üresjáratban visszaforgatod, akkor kinyit a szelep. Rácuppanok megint.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18058 Dátum: 2013.09.11 szerda, 17:12:10 »

A tanksapkára újra rácuppantam!

A tansapka egy kétirányú szelepként működik. Be mindig engedi a levegőt, kifele pedig állítható. Az "üresjárat" (" mert nem az) forgása nyitja vagy zárja a levegő útját. Ráfordítva elzárja, vissza pedig felszabadítja a levegő útját. Eszerint a benzingőz kiáramolhat a tankból, igaz itt már elég hígított állapotban.

Azt kellene kideríteni, hogy mindenki tanksapkája ilyen-e, vagy az enyém rendellenes. Ha erre fény derül, akkor veszek vagy sem egy bontottat.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18059 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 07:50:19 »

A tanksapkára újra rácuppantam!

A tansapka egy kétirányú szelepként működik. Be mindig engedi a levegőt, kifele pedig állítható. Az "üresjárat" (" mert nem az) forgása nyitja vagy zárja a levegő útját. Ráfordítva elzárja, vissza pedig felszabadítja a levegő útját. Eszerint a benzingőz kiáramolhat a tankból, igaz itt már elég hígított állapotban.

Azt kellene kideríteni, hogy mindenki tanksapkája ilyen-e, vagy az enyém rendellenes. Ha erre fény derül, akkor veszek vagy sem egy bontottat.

Győző!!!!!
van egy luk fúrva a tanksapkádra!!!!
cseréld, ne gondolkozz!!!!
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #18060 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 19:26:08 »

Elég gyorsan feladtad. Azért, mert kifogtál egy szerinted szhart, még nem kell messzemenő következtetéseket levonni. Ugyanez előfordulhat egy folkszvágennel egy opellel vagy egy audival is. Akkor soha többet nem veszelolyat? A végére eljutsz odáig, hogy semmid nem lesz, mert az első, amit abból megvettél szhar volt, tehát az összes az. Nem beszélve arról, hogy volt egy közel 20 éves autód. Mit vártál? Hogy vadi új lesz annyi pénzért, amiért megvetted?

Tényleg hamar feladta!
A legszharabb mondeót meg nem is Ő kapta ki hanem én.
Két évig copatott a fogyasztás, (27 L/100) volt a csúcs, Többször éreztem késztetést, hogy felgyújtsam, de szerencsére győzött a józan ész.
Baromi sok türelem és pénz, na meg a rengeteg fórumos jó tanács után végre van egy olyan "hajóm" ami szinte úszik a levegőben, megyen mint az állat, kényelmes, biztonságos, és alig eszik többet 100-on mint a "mi autónk" 7-8 között vegyes használatban.
Pár hónapja meg akartam tőle szabadulni, most meg műszakira készítem, és azon agyalok, hogy kellene venni még egyet. (hárman nyúzzuk szerencsétlent)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18061 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 20:40:43 »

Hál istennek sikerült megszabadulnom a mondeó-tól,azt hiszem ez volt az első és egyben az utolsó fordom.Köszönök mindenkinek minden segítséget,Szevasztok! wave wave wave
ehez képest a hahu-n elég szépeket írtál róla. akkor most mondhatjuk, hogy te is átverted a vevőt?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18062 Dátum: 2013.09.13 péntek, 07:53:20 »

Hál istennek sikerült megszabadulnom a mondeó-tól,azt hiszem ez volt az első és egyben az utolsó fordom.Köszönök mindenkinek minden segítséget,Szevasztok! wave wave wave
ha nem roncsot vettél volna hanem egy igazi mondeo-t nem egy roncsot akkor nem ezt mondanád
akinek igazi jó mondoja van az nem válík meg tőle
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18063 Dátum: 2013.09.13 péntek, 08:51:32 »

ha nem roncsot vettél volna hanem egy igazi mondeo-t nem egy roncsot akkor nem ezt mondanád
akinek igazi jó mondoja van az nem válík meg tőle
attól függ mennyi pénze van! nekem is kevés lóvém volt,145 e ért vettem,és tuttam hogy szart veszek! ha lett volna 3-4 kilom,biztos nem veszek egy 20 éves tragacsot. minden autónak van baja,és ugy is csinálni kell! igy legalább tudom hogy mi az ami rendben van már,mi az amit kicseréltem. és ha gáz van tudom hogy oda már nem kell nyulnom! én egész jol össze haverkodtam az autómmal,és meg békéltem....ez is olyan autó mint a többi,ha megy és jo,tök mindegy...csak jo legyen..
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18064 Dátum: 2013.09.13 péntek, 09:22:07 »

attól függ mennyi pénze van! nekem is kevés lóvém volt,145 e ért vettem,és tuttam hogy szart veszek! ha lett volna 3-4 kilom,biztos nem veszek egy 20 éves tragacsot. minden autónak van baja,és ugy is csinálni kell! igy legalább tudom hogy mi az ami rendben van már,mi az amit kicseréltem. és ha gáz van tudom hogy oda már nem kell nyulnom! én egész jol össze haverkodtam az autómmal,és meg békéltem....ez is olyan autó mint a többi,ha megy és jo,tök mindegy...csak jo legyen..

Persze, ez tök jól hangzik. A valóság meg az, hogy sokkal kényelmesebb és nyugodtabb érzés olyan autót venni, ami a megvételkor is jó és nem kell rajta cserélni/szerelni semmit éveken át.

Amit írsz az a "pénz nem boldogít, mondták a gazdagok a szegényeknek, hogy ne lázadjanak" allegóriája. Erre mondják, hogy az ember nem racionális, hanem racionalizáló lény. Amiből kifolyólag a legsz@rabb körülményt is meg tudja magyarázni úgy, hogy annak a jó oldala kerüljön előtérbe (pl.:"igy legalább tudom hogy mi az ami rendben van már, mi az amit kicseréltem")

Szó-szó, kis pénzért csak sz@ar van, de aki ezt belátja, azt nem éri meglepetés és nem fikázódik, hogy xar. Ahogy te sem fikázod a Mondeo-d, mert tudod mit vállaltál. eljen
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18065 Dátum: 2013.09.13 péntek, 09:33:38 »

Persze, ez tök jól hangzik. A valóság meg az, hogy sokkal kényelmesebb és nyugodtabb érzés olyan autót venni, ami a megvételkor is jó és nem kell rajta cserélni/szerelni semmit éveken át.

Amit írsz az a "pénz nem boldogít, mondták a gazdagok a szegényeknek, hogy ne lázadjanak" allegóriája. Erre mondják, hogy az ember nem racionális, hanem racionalizáló lény. Amiből kifolyólag a legsz@rabb körülményt is meg tudja magyarázni úgy, hogy annak a jó oldala kerüljön előtérbe (pl.:"igy legalább tudom hogy mi az ami rendben van már, mi az amit kicseréltem")

Szó-szó, kis pénzért csak sz@ar van, de aki ezt belátja, azt nem éri meglepetés és nem fikázódik, hogy xar. Ahogy te sem fikázod a Mondeo-d, mert tudod mit vállaltál. eljen
én tudtam mit vállaltam,és tudtam nm lesz sétagalopp,és még azon felül is kitartok hogy számtalan előre nem látott probléma is adódott,amit majd hogynem véres veritékkel tudtam megoldani...

- zárlatok,maf csere,termosztát házzal is vagy 2 hetet kinlódtam,stabilizátorokat cseréltem,az összes fékem szorult,hónapokig kinlódtam a nem megfelelő méretü felnikkel,gumikkal,durván beáztam,gyertyákkal kinlódtam a harmadik garnitura lett jó,jeladókkal is,,kábelkötegekkel,,,stb.,.. volt bajom elég...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18066 Dátum: 2013.09.13 péntek, 10:23:58 »

Amiből kifolyólag a legsz@rabb körülményt is meg tudja magyarázni úgy, hogy annak a jó oldala kerüljön előtérbe
ebben te is nagy spíler vagy  hehe
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18067 Dátum: 2013.09.13 péntek, 10:32:27 »

ebben te is nagy spíler vagy  hehe
zavart2 zavart2 zavart1 zavart1 wilting wilting ja....
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18068 Dátum: 2013.09.13 péntek, 10:47:13 »

ebben te is nagy spíler vagy  hehe

Muszáj belemagyarázni a jót mindenbe. Ha realisztikusan állnék a körülöttem lévő világhoz és nem győzködném magam az élet jó oldaláról, már rég depressziós lennék. nyes
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18069 Dátum: 2013.09.13 péntek, 11:29:49 »

Muszáj belemagyarázni a jót mindenbe. Ha realisztikusan állnék a körülöttem lévő világhoz és nem győzködném magam az élet jó oldaláról, már rég depressziós lennék. nyes
fejvakaras fejvakaras fejvakaras fejvakaras fejvakaras fejvakaras fejvakaras fejvakaras fejvakaras fejvakaras
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18070 Dátum: 2013.09.13 péntek, 11:35:56 »

Muszáj belemagyarázni a jót mindenbe. Ha realisztikusan állnék a körülöttem lévő világhoz és nem győzködném magam az élet jó oldaláról, már rég depressziós lennék. nyes
vagy ülnél egy teraszon és bambán lógatnád a lábad meg az orrod cigizés közben ...  taps eplus2
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18071 Dátum: 2013.09.13 péntek, 11:37:41 »

vagy ülnél egy teraszon és bambán lógatnád a lábad meg az orrod cigizés közben ...  taps eplus2
heeee? nm értem...nekem beszéltek??,
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18072 Dátum: 2013.09.13 péntek, 11:41:59 »

vagy ülnél egy teraszon és bambán lógatnád a lábad meg az orrod cigizés közben ...  taps eplus2

És közben szólna a bobmárli? taps

Na ne offoljunk itt ennyit.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18073 Dátum: 2013.09.13 péntek, 11:42:21 »

heeee? nm értem...nekem beszéltek??,

Mi se nagyon.  vigyor3
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18074 Dátum: 2013.09.13 péntek, 11:46:11 »

Mi se nagyon.  vigyor3
worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18075 Dátum: 2013.09.13 péntek, 12:02:23 »

ebben te is nagy spíler vagy  hehe

Rico, a fenti hsz-től már egymással diskuráltunk. wave
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18076 Dátum: 2013.09.13 péntek, 12:16:21 »

jó jó mindenkinek igaza van  integet2

de a Ford mondeo az 1 jó autó meg maga a ford is nagyon jó autó

ne a Fodot szólja le aki befürdött mert nem a Ford tehet róla
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18077 Dátum: 2013.09.13 péntek, 12:37:41 »

Rico, a fenti hsz-től már egymással diskuráltunk. wave
kivel??  zavart2 zavart2 zavart2 zavart2 wilting



hülyülök...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18078 Dátum: 2013.09.13 péntek, 20:06:03 »

Tényleg hamar feladta!
A legszharabb mondeót meg nem is Ő kapta ki hanem én.
Két évig copatott a fogyasztás, (27 L/100) volt a csúcs, Többször éreztem késztetést, hogy felgyújtsam, de szerencsére győzött a józan ész.
Baromi sok türelem és pénz, na meg a rengeteg fórumos jó tanács után végre van egy olyan "hajóm" ami szinte úszik a levegőben, megyen mint az állat, kényelmes, biztonságos, és alig eszik többet 100-on mint a "mi autónk" 7-8 között vegyes használatban.
Pár hónapja meg akartam tőle szabadulni, most meg műszakira készítem, és azon agyalok, hogy kellene venni még egyet. (hárman nyúzzuk szerencsétlent)

Mindig van szharabb. Van aki csak azért vesz autót, mert szereti azt a márkát, tipust, van aki azért, hogy legyen (ő ebbe tartozott) és, ha már megvette, akkor aztán őt vigye ki a világból még akkor is, ha 20 éves, azt az elvet vallva, hogy miazhogyatulajnemújítottafelmielőtteladtanekemennyié. Nem vette tudomásul, hogy olcsón vett egy viszonylag szhar állapotban levő autót. Gondolom arra számított, hogy megveszi kéccázé, aztán jóság van, elfurikázgat vele sokszáz km-t gond nélkül.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.13 péntek, 20:10:46 írta Lacika71 » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18079 Dátum: 2013.09.13 péntek, 20:31:26 »

A tanulópénzt megfizette, de nem tanult belőle, rossz tanulságot rendelt hozzá. A következő kocsijával kapcsolatban is hasonló következtetést fog levonni, teszi ezt mindaddig amíg rá nem jön arra, hogy itt kishazánkban, a tulajdonosok nagy része nem adja meg a kocsinak azt ami neki jár.

Egy húsz éves kocsi is lehet kifogástalan, egy 2 éves is lehet leharcolt. Nem márka kérdése, hanem karbantartás, odafigyelés.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18080 Dátum: 2013.09.13 péntek, 20:34:13 »

A tanulópénzt megfizette, de nem tanult belőle, rossz tanulságot rendelt hozzá. A következő kocsijával kapcsolatban is hasonló következtetést fog levonni, teszi ezt mindaddig amíg rá nem jön arra, hogy itt kishazánkban, a tulajdonosok nagy része nem adja meg a kocsinak azt ami neki jár.

Egy húsz éves kocsi is lehet kifogástalan, egy 2 éves is lehet leharcolt. Nem márka kérdése, hanem karbantartás, odafigyelés.

Valóban lehet kifogástalan, de azt vagy nem adják el vagy nem annyiért. Lehet látni még mindig kifogástalan állapotú 30 éves Lada ezeröcsit, de az nem is 40-ért tudod megvenni, hanem 5-600-ért. Láttam én már "púpos" Wartburgot 1.2 millióért eladót.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18081 Dátum: 2013.09.13 péntek, 20:41:52 »

Valóban lehet kifogástalan, de azt vagy nem adják el vagy nem annyiért. Lehet látni még mindig kifogástalan állapotú 30 éves Lada ezeröcsit, de az nem is 40-ért tudod megvenni, hanem 5-600-ért. Láttam én már "púpos" Wartburgot 1.2 millióért eladót.
OK, így van, bár azoknál már más is viszi az árat.

Amióta megvettem a Mondeomat (9 éves volt) azóta csak pumpálom bele a pénzt. A kocsi folyamatosan javul, egyre jobban megy, egyre több minden van rajta rendben. Amikor megvettem borzalmas állapotban volt.

Most 8 éves a Micrám, megkapta amit kell, nem többet, nem kevesebbet. Megbízhatóan működik, nincsenek olyan gondok vele mint a Mondeoval voltak, amikor azt megvettem. Miért is? Jobb a Micra? Nem! Hanem azért, mert megkapta ami neki jár. Egy kocsi 20 éves korában azért olyan amilyen, mert a gazdája olyanná tette. Ha mindent cserélnek rajta, benne, akkor az annyira megbízható kell legyen mint egy új.
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18082 Dátum: 2013.09.14 szombat, 10:33:00 »

sziasztok arról érdeklődnék hogy Ghia hűtőrácshoz hol lehet beszerezni a króm karimát Huh?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18083 Dátum: 2013.09.14 szombat, 10:39:39 »

OK, így van, bár azoknál már más is viszi az árat.

Amióta megvettem a Mondeomat (9 éves volt) azóta csak pumpálom bele a pénzt. A kocsi folyamatosan javul, egyre jobban megy, egyre több minden van rajta rendben. Amikor megvettem borzalmas állapotban volt.

Most 8 éves a Micrám, megkapta amit kell, nem többet, nem kevesebbet. Megbízhatóan működik, nincsenek olyan gondok vele mint a Mondeoval voltak, amikor azt megvettem. Miért is? Jobb a Micra? Nem! Hanem azért, mert megkapta ami neki jár. Egy kocsi 20 éves korában azért olyan amilyen, mert a gazdája olyanná tette. Ha mindent cserélnek rajta, benne, akkor az annyira megbízható kell legyen mint egy új.


Akkor ez pont megerősíti a véleményem, hogy vagy nem adják el vagy nem annyiért. Ő azt az autót, ami szerinte szhar, óccsón vette, tehát mire számított? a hirdetett autók 90%-a szhar állapotban van és azért adják el, mert már nem akar rákölteni. Nagyon sokan vannak, akik csak használják az autót, de azt nem tudja, hogy mitől megy. Nagy részük a motorháztetőt egy évben talán egyszer, ha kinyitja. Ezen mondjuk most kár vitatkozni. Az illető vett egy 20 éves autót olcsón, amit valószínű, hogy át sem nézett/nézetett (ráadásul nem is volt nála sokáig). Előjöttek a gondok az autón és kijelentette, hogy az összes ford szhar. Én erre reagáltam neki azt, amit.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18084 Dátum: 2013.09.14 szombat, 10:56:55 »


Akkor ez pont megerősíti a véleményem, hogy vagy nem adják el vagy nem annyiért. Ő azt az autót, ami szerinte szhar, óccsón vette, tehát mire számított? a hirdetett autók 90%-a szhar állapotban van és azért adják el, mert már nem akar rákölteni. Nagyon sokan vannak, akik csak használják az autót, de azt nem tudja, hogy mitől megy. Nagy részük a motorháztetőt egy évben talán egyszer, ha kinyitja. Ezen mondjuk most kár vitatkozni. Az illető vett egy 20 éves autót olcsón, amit valószínű, hogy át sem nézett/nézetett (ráadásul nem is volt nála sokáig). Előjöttek a gondok az autón és kijelentette, hogy az összes ford szhar. Én erre reagáltam neki azt, amit.

Félre ne érts! Veled értek egyet!

Tapasztalatlan volt (mint én is voltam annak idején), nem tudta, hogy miért vette olcsón, ezért hozzárendelte a márkához, hogy rossz. Ez volt a könnyebb. A következő kocsival is így fog járni, majd sírni fog, hogy nincs szerencséje a kocsikkal. Talán egyszer rádöbben, hogy vagy karbantartott kocsit vesz drágábban vagy olcsót vesz és dolgozik/dolgoztat rajta.


Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18085 Dátum: 2013.09.14 szombat, 10:59:15 »

Félre ne érts! Veled értek egyet!

Tapasztalatlan volt (mint én is voltam annak idején), nem tudta, hogy miért vette olcsón, ezért hozzárendelte a márkához, hogy rossz. Ez volt a könnyebb. A következő kocsival is így fog járni, majd sírni fog, hogy nincs szerencséje a kocsikkal. Talán egyszer rádöbben, hogy vagy karbantartott kocsit vesz drágábban vagy olcsót vesz és dolgozik/dolgoztat rajta.




Nem fog rádöbbenni. Ő pont az a tipus, akit az előző hsz-emben leírtam.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18086 Dátum: 2013.09.14 szombat, 11:01:11 »

Nem fog rádöbbenni. Ő pont az a tipus, akit az előző hsz-emben leírtam.

Így gondolom én is.  wave
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18087 Dátum: 2013.09.14 szombat, 11:05:18 »

sziasztok arról érdeklődnék hogy Ghia hűtőrácshoz hol lehet beszerezni a króm karimát Huh?

Itt is, de a keres-kínálban olcsóbb kaphatsz!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18088 Dátum: 2013.09.14 szombat, 20:58:16 »

Hál istennek sikerült megszabadulnom a mondeó-tól,azt hiszem ez volt az első és egyben az utolsó fordom.Köszönök mindenkinek minden segítséget,Szevasztok! wave wave wave

Szevasz ! Ilyen ember nem is érdemel normális kocsit, nemhogy Ford Mondeo-t...


Akkor ez pont megerősíti a véleményem, hogy vagy nem adják el vagy nem annyiért. Ő azt az autót, ami szerinte szhar, óccsón vette, tehát mire számított? a hirdetett autók 90%-a szhar állapotban van és azért adják el, mert már nem akar rákölteni. Nagyon sokan vannak, akik csak használják az autót, de azt nem tudja, hogy mitől megy. Nagy részük a motorháztetőt egy évben talán egyszer, ha kinyitja. Ezen mondjuk most kár vitatkozni. Az illető vett egy 20 éves autót olcsón, amit valószínű, hogy át sem nézett/nézetett (ráadásul nem is volt nála sokáig). Előjöttek a gondok az autón és kijelentette, hogy az összes ford szhar. Én erre reagáltam neki azt, amit.

Túlzottan finoman és udvariasan... Cheesy

jó jó mindenkinek igaza van  integet2

de a Ford mondeo az 1 jó autó meg maga a ford is nagyon jó autó

ne a Fodot szólja le aki befürdött mert nem a Ford tehet róla
eljen
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.14 szombat, 21:05:05 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #18089 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 14:45:41 »

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy a fordulatszám mérőm nem pörög fel 4 ezer főlé, le tilt. Régen automata váltó volt benne és most manuális van benne. Az előző tulaj valamit nem cserélhetet ki benne hogy ezt csinálja. Tud nekem valaki segíteni ebben hogyan lehetne ezt a problémát meg oldani.

Előre is köszönöm!

Sziasztok!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18090 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 15:12:16 »

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy a fordulatszám mérőm nem pörög fel 4 ezer főlé, le tilt. Régen automata váltó volt benne és most manuális van benne. Az előző tulaj valamit nem cserélhetet ki benne hogy ezt csinálja. Tud nekem valaki segíteni ebben hogyan lehetne ezt a problémát meg oldani.

Előre is köszönöm!

Sziasztok!
nekem is volt anno egy automatam,és az sem pörgött 4 e fölé..igy védte a váltót...gondolom az ecu t kéne cserélni,vagy lehet az elektronika is maradt benne..
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18091 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 18:32:37 »

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy a fordulatszám mérőm nem pörög fel 4 ezer főlé, le tilt. Régen automata váltó volt benne és most manuális van benne. Az előző tulaj valamit nem cserélhetet ki benne hogy ezt csinálja. Tud nekem valaki segíteni ebben hogyan lehetne ezt a problémát meg oldani.

Előre is köszönöm!

Sziasztok!
Szia!

Igaza van Riconak, az ECU csere megoldja a tiltást. A tiltás amúgy nem annyira nagy gond, hiszen menet közben fel lehet pörgetni végig. Nálam még a váltás jeladása is megmaradt, azt is megszüntette az ECU csere. A probléma az, hogy az ECU cseréhez a kábelköteg cseréje is dukál, ellenkező esetben nem fog indulni a kocsi. Lehet még a lábkiosztással variálgatni, de ahhoz nem tudok hozzászólni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18092 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 18:34:59 »

Szia!

Igaza van Riconak, az ECU csere megoldja a tiltást. A tiltás amúgy nem annyira nagy gond, hiszen menet közben fel lehet pörgetni végig. Nálam még a váltás jeladása is megmaradt, azt is megszüntette az ECU csere. A probléma az, hogy az ECU cseréhez a kábelköteg cseréje is dukál, ellenkező esetben nem fog indulni a kocsi. Lehet még a lábkiosztással variálgatni, de ahhoz nem tudok hozzászólni.
váltás jeladasa?? ez még az aut? vagy a kézi váltó? mert az én váltómon van egy kb 3-5 vezetékes kis fekete dobozka,,és nekem ugye manuál..
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18093 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 18:43:04 »

váltás jeladasa?? ez még az aut? vagy a kézi váltó? mert az én váltómon van egy kb 3-5 vezetékes kis fekete dobozka,,és nekem ugye manuál..
A váltás jeladása az automata váltónak a működéséhez társul, de mivel az elektronika maradt, így a jelet küldte tovább akkor is amikor már a kézi váltó volt benne. Ez abban nyilvánult meg, hogy bizonyos fordulatszámok elérésénél egy rántást lehetett érezni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18094 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 19:00:04 »

A váltás jeladása az automata váltónak a működéséhez társul, de mivel az elektronika maradt, így a jelet küldte tovább akkor is amikor már a kézi váltó volt benne. Ez abban nyilvánult meg, hogy bizonyos fordulatszámok elérésénél egy rántást lehetett érezni.
érdekes..
Naplózva
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #18095 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 19:51:24 »

Azt ECU-t hol találom benne? Ha jól tom akkor maradt az automata jeladó! A motor térben van egy kapcsolo szerűség, ha át kapcsolóm akkor fel megy 4 ezer fölé. Ha úgy hagyom a kapcsolót akkor nem indul be csak akkor ha vissza kapcsolóm. Drága megoldani ezt a műveletet?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18096 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 20:24:34 »

Azt ECU-t hol találom benne? Ha jól tom akkor maradt az automata jeladó! A motor térben van egy kapcsolo szerűség, ha át kapcsolóm akkor fel megy 4 ezer fölé. Ha úgy hagyom a kapcsolót akkor nem indul be csak akkor ha vissza kapcsolóm. Drága megoldani ezt a műveletet?
Az ECU az utastében van a tűzfalon van a jobb oldalon kb.kormányszervo olaj tartálya alatt. Ha kapsz bontott alkatrészt és egy hozzáértő klubtagot, akkor nem nagy összeg., nem is nagy munka. Ha van affinitásod és időd, akkor egyedül is menni fog. A legnehezebb része a dolognak a kábelrögzítő bilincsek törés nélküli bontása.

Az a kapcsoló a fokozatválasztó kapcsoló. A D-ben fel tudod pörgetni, de nem indul.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.15 vasárnap, 20:26:20 írta legyozo » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18097 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 08:19:29 »

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy a fordulatszám mérőm nem pörög fel 4 ezer főlé, le tilt. Régen automata váltó volt benne és most manuális van benne. Az előző tulaj valamit nem cserélhetet ki benne hogy ezt csinálja. Tud nekem valaki segíteni ebben hogyan lehetne ezt a problémát meg oldani.

Előre is köszönöm!

Sziasztok!
egyrészt megoldható ecu cserével, ami illendő is lenne, hiszen azzal lesz teljesen korrekt a működése
másrészt megoldható a kábelekkel való rövidrezárással, csak tudni kell, hogy melyik pin mire való
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18098 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 11:21:21 »

egyrészt megoldható ecu cserével, ami illendő is lenne, hiszen azzal lesz teljesen korrekt a működése
másrészt megoldható a kábelekkel való rövidrezárással, csak tudni kell, hogy melyik pin mire való

Harmadrészt meg be is lehet vezetni a kábelt az utastérbe és onnan is kapcsolgatható igény szerint. wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18099 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 11:43:34 »

Harmadrészt meg be is lehet vezetni a kábelt az utastérbe és onnan is kapcsolgatható igény szerint. wow1
az Haynes szerint 4kulcsos Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 355 356 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 368 369 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.