Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:10:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 247   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Optikai tuning  (Megtekintve 3616338 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5800 Dátum: 2008.07.02 szerda, 22:42:28 »

az nekem is 3 van, és sztem még jópár embernek nyes
pl 2es Mondiba nekem, gyárilag
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #5801 Dátum: 2008.07.06 vasárnap, 16:18:41 »

Merre találok leirást 2001mondi hütörács kromósitásról,illetve mi a megoldás rá?Bontóban akartam venni facelift rácsot,de azt mondta az eladó hogy valami hosszabitót kell bele barkácsolni,meg hogy szokot lenni 2001es hez való kromrács.Ez utobbiban én nem nagyon hiszek!Már az elöző mondimon is szivesen lecseréltem volna a rácsot,ha biztosra tudom hogy,nem fog elállni a többi elemtől,nem zörög,és gyárinak tünik,illetve roncsolás nélkül kinyilik a motortér!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #5802 Dátum: 2008.07.06 vasárnap, 17:47:40 »

Merre találok leirást 2001mondi hütörács kromósitásról,illetve mi a megoldás rá?Bontóban akartam venni facelift rácsot,de azt mondta az eladó hogy valami hosszabitót kell bele barkácsolni,meg hogy szokot lenni 2001es hez való kromrács.Ez utobbiban én nem nagyon hiszek!Már az elöző mondimon is szivesen lecseréltem volna a rácsot,ha biztosra tudom hogy,nem fog elállni a többi elemtől,nem zörög,és gyárinak tünik,illetve roncsolás nélkül kinyilik a motortér!
Ilyen megoldás nincs ami minden általad említett feltételnek megfelel! A faceliftes rács krómos de az alul kicsit eláll(szinte észrevehetetlen)és ki kell reszelni a kulcslyuk nyílását hogy beférjen a kulcs!
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #5803 Dátum: 2008.07.07 hétfő, 11:56:22 »

Ilyen megoldás nincs ami minden általad említett feltételnek megfelel! A faceliftes rács krómos de az alul kicsit eláll(szinte észrevehetetlen)és ki kell reszelni a kulcslyuk nyílását hogy beférjen a kulcs!
Ez elkeseritő Undecided Valami más megoldás???Nem hisszem hogy ha lekromoztatom az bírná az idöjárás visszontagságait,a mosót,és a bogarakat!Látam már ilyet valahol,és az gyárinak látszott.Vagy csak én láttam annak.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #5804 Dátum: 2008.07.07 hétfő, 15:53:20 »

Ez elkeseritő Undecided Valami más megoldás???Nem hisszem hogy ha lekromoztatom az bírná az idöjárás visszontagságait,a mosót,és a bogarakat!Látam már ilyet valahol,és az gyárinak látszott.Vagy csak én láttam annak.
A krómozás nem tartana sokáig.Csak ez a megoldás van amit írtam!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5805 Dátum: 2008.07.07 hétfő, 19:26:26 »

Ma láttam egy új Fiestát az is ezt csinálta, mikor kinyitották bekapcsolta a helyzetjelzőket, mikor beült a vezető meg kikapcsolta.

az enyém már folyamatba van, de a ködlámpák lesznek aktívak nyitáskor is és záráskor is eljen épül a hozzávaló elektronika Wink
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5806 Dátum: 2008.07.07 hétfő, 22:20:55 »

az enyém már folyamatba van, de a ködlámpák lesznek aktívak nyitáskor is és záráskor is eljen épül a hozzávaló elektronika Wink

Inkább az lenne vagány, ha az indexel együtt kapcsolná az adott oldali ködlámpát, mint kanyarfény. A Merciknél van így megoldva.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5807 Dátum: 2008.07.07 hétfő, 22:57:00 »

Inkább az lenne vagány, ha az indexel együtt kapcsolná az adott oldali ködlámpát, mint kanyarfény. A Merciknél van így megoldva.

az már giccs nyes nyes nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5808 Dátum: 2008.07.07 hétfő, 23:16:20 »

az már giccs nyes nyes nyes

Ugyan!  vigyor3
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5809 Dátum: 2008.07.07 hétfő, 23:20:40 »

Ugyan!  vigyor3

MKI vagy MK2 nél ez 2 vezeték és 2 dióda beépítésével működhetne - villogás nélkül
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5810 Dátum: 2008.07.08 kedd, 00:10:06 »

MKI vagy MK2 nél ez 2 vezeték és 2 dióda beépítésével működhetne - villogás nélkül

Szerintem jópofa dolog lenne!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #5811 Dátum: 2008.07.08 kedd, 13:17:14 »

Inkább az lenne vagány, ha az indexel együtt kapcsolná az adott oldali ködlámpát, mint kanyarfény. A Merciknél van így megoldva.

kormányelfordításra kapcsolódik, lévén, hogy a merciken általában nincs index.  gun
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #5812 Dátum: 2008.07.08 kedd, 13:22:06 »

Hát, ha itt tartunk, nekem meg az tetszene a legjobban, ha folyamatosan világítana az összes indexem, mint az amerikaiaknak.
Az nagyon lecsó lenne!  nyes
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5813 Dátum: 2008.07.08 kedd, 16:10:01 »

kormányelfordításra kapcsolódik, lévén, hogy a merciken általában nincs index.  gun

Soha nem volt Mercim, és nem is lesz! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5814 Dátum: 2008.07.08 kedd, 22:39:09 »

Hát, ha itt tartunk, nekem meg az tetszene a legjobban, ha folyamatosan világítana az összes indexem, mint az amerikaiaknak.
Az nagyon lecsó lenne!  nyes
nekem is ez az ötlet tetszik  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5815 Dátum: 2008.07.09 szerda, 01:41:20 »

Inkább az lenne vagány, ha az indexel együtt kapcsolná az adott oldali ködlámpát, mint kanyarfény. A Merciknél van így megoldva.
A vagány helyett az igénytelen jobb megközelítés. Undecided
Az MKIV-en már normálisan megoldották kanyarfényszóróval. Én pl biztos hogy a következőt normális  kanyarfényszóróval rendelem. Ráadásul necces hogy nem köt-e bele a közlekedésfelügyelet az ilyen  mindenvilágító megoldásba. Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5816 Dátum: 2008.07.09 szerda, 07:59:50 »

A vagány helyett az igénytelen jobb megközelítés. Undecided
Az MKIV-en már normálisan megoldották kanyarfényszóróval. Én pl biztos hogy a következőt normális  kanyarfényszóróval rendelem. Ráadásul necces hogy nem köt-e bele a közlekedésfelügyelet az ilyen  mindenvilágító megoldásba. Undecided

A xenonhoz nem lehet kanyarkövetőt rendelni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5817 Dátum: 2008.07.09 szerda, 11:12:28 »

A vagány helyett az igénytelen jobb megközelítés. Undecided
Az MKIV-en már normálisan megoldották kanyarfényszóróval. Én pl biztos hogy a következőt normális  kanyarfényszóróval rendelem. Ráadásul necces hogy nem köt-e bele a közlekedésfelügyelet az ilyen  mindenvilágító megoldásba. Undecided

Ha a Mercibe lehetett, nekünk is tán... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5818 Dátum: 2008.07.09 szerda, 15:17:54 »

Ez tulajdonképpen fémgőzölés volt, ami csak beltérre jó,
Akik keretet krómoznak, azok a c-lab.hu-n elérhetők.
Nekem az egész egy darab ezres volt, de mondom a krómozás drágább.

Szia(sztok)!

Segítsetek! Kitaláltam, hogy a lökhárítón lévő fekete csíkokat lekrómoztatnám, de a c-lab-os ember azt mondta, hogy azt nem lehet mert nem olyan az anyaga amire lehetne krómozni. HOL TUDNÁM EZT MEGCSINÁLTATNI??
Fémgőzölőt találtam beltérre, de az ide nem jó!

Előre is köszi!

Sziasztok!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5819 Dátum: 2008.07.09 szerda, 15:21:35 »

Szia(sztok)!

Segítsetek! Kitaláltam, hogy a lökhárítón lévő fekete csíkokat lekrómoztatnám, de a c-lab-os ember azt mondta, hogy azt nem lehet mert nem olyan az anyaga amire lehetne krómozni. HOL TUDNÁM EZT MEGCSINÁLTATNI??
Fémgőzölőt találtam beltérre, de az ide nem jó!

Előre is köszi!

Sziasztok!

Kireszeled a csíkokat egy darab vasból és simán lehet krómozni Wink
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5820 Dátum: 2008.07.09 szerda, 15:22:52 »

Kireszeled a csíkokat egy darab vasból és simán lehet krómozni Wink

Köszi!  worship vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5821 Dátum: 2008.07.09 szerda, 16:41:13 »

Ezek szerint igen nagy marhaságot találtam ki, mert nem tolonganak a hozzászólások!  vigyor3

TUDOM, MINDENKI DOLGOZIK, worship csak én érek rá melóhelyen netezni...
Akkor kitartok, és várom az építő jellegű hozzászólásokat! Meg a nem építő jellegűeket is, érdekel minden vélemény!

Köszi

Sziasztok
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5822 Dátum: 2008.07.09 szerda, 16:57:40 »

Ezek szerint igen nagy marhaságot találtam ki, mert nem tolonganak a hozzászólások!  vigyor3

TUDOM, MINDENKI DOLGOZIK, worship csak én érek rá melóhelyen netezni...
Akkor kitartok, és várom az építő jellegű hozzászólásokat! Meg a nem építő jellegűeket is, érdekel minden vélemény!

Köszi

Sziasztok

A gyár direkt olyan anyagból csinál pár dolgot amit nem lehet krómozni pl: a sima tükörlapot kilincset sem lehet krómozni ha van gyári ami megvehető  levele
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5823 Dátum: 2008.07.09 szerda, 17:00:13 »

A gyár direkt olyan anyagból csinál pár dolgot amit nem lehet krómozni pl: a sima tükörlapot kilincset sem lehet krómozni ha van gyári ami megvehető  levele

Ezek szerint én elvetemült találhatok valahol ilyen gyári krómozott csíkot??
KIT KELL LEFIZETNI ÉRTE??
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5824 Dátum: 2008.07.09 szerda, 17:00:59 »

WWWWWWWWWWWYYYYYYYYYYYYYYYYYCCCCCCCCCCCCCCCTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRR HELP!!!!!!!!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #5825 Dátum: 2008.07.09 szerda, 19:30:11 »

Ha a Mercibe lehetett, nekünk is tán... Smiley
Hát ezt a műszakin tuti nem veszik be! Mivel már a nem gyári, de méret azonos alufelnit sem fogadják el! És a többi.... és a többi...
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5826 Dátum: 2008.07.09 szerda, 20:24:03 »

Krómozáshoz:

Erről tud valaki valamit?? Csak holnap tudom felhívni őket!

www.chromdesign.hu

Előre is köszi!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Feanor
Vendég
« Új hozzászólás #5827 Dátum: 2008.07.12 szombat, 06:50:46 »

Hol tudok nyomtávszélesítőt beszerezni MK-III hoz?Valaki tud valami boltot?Köszi. worship
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5828 Dátum: 2008.07.12 szombat, 07:15:59 »

Hát ezt a műszakin tuti nem veszik be! Mivel már a nem gyári, de méret azonos alufelnit sem fogadják el! És a többi.... és a többi...

elég sok autónak nem lenne érvényes műszakija ha ez igaz lenne.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5829 Dátum: 2008.07.12 szombat, 10:26:33 »

Tegnap ki lett cserélve az első helyzetjelzőm. Wyctort zavarta nyes , hogy a xenon mellett "sárgán" világít a hagyományos. Így most már xenon színű helyzetjelzőm van. Képet elfelejtettem csinálni a régi állapotról, az újról meg még nincs Cheesy De majd lesz.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #5830 Dátum: 2008.07.12 szombat, 10:36:21 »

elég sok autónak nem lenne érvényes műszakija ha ez igaz lenne.
Ja mert pénzel ellehet intézni. A kocsimon lévő méretpontos lexus optikás hátsólámpát sem akarták elfogadni, mivel nem gyári, hiába bizonygattam hogy méretpontos és hogy az E11-es jelzés is benne van!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5831 Dátum: 2008.07.12 szombat, 14:22:03 »

Ja mert pénzel ellehet intézni. A kocsimon lévő méretpontos lexus optikás hátsólámpát sem akarták elfogadni, mivel nem gyári, hiába bizonygattam hogy méretpontos és hogy az E11-es jelzés is benne van!

ez nem pénz kérdése! de ha igaz akkor várom a híreket arról, h bezárt a MOMO, v a BBS felnirészlege hehe hehe hehe ennyi erővel lengéscsillapítót is csak gyárit lehet belerakni.
aztán ... honnan tudják a vizsgabázison, h mennyire gyári a kerék!? a kereket nem szedik le, és csupán a belső oldalon látszik a Ford felirat. 1 lámpa teljesen más kérdés, de pl ha be van vizsgáltatva és azt pl 1 műbizonylattal is tudod bizonyítani, h megfelel a normáknak akkor el fogják fogadni. rengeteg dolog van amit műbizonylat nélkül kenni kell jól, de a felni nem ez a kategória. az E11 jelzést én is belevésem akár 1 uborkásüvegbe is, attól még nem fog a normáknak megfelelni. azéé legyen némi vigaszod is: az engedélyeztetés nem a te dolgod, ott kell kiadni műbizonylatot ahol a lámpát veszed. viszont a megléte a te felelőséged.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5832 Dátum: 2008.07.12 szombat, 14:43:54 »

Ja mert pénzel ellehet intézni. A kocsimon lévő méretpontos lexus optikás hátsólámpát sem akarták elfogadni, mivel nem gyári, hiába bizonygattam hogy méretpontos és hogy az E11-es jelzés is benne van!

A totalcaron írták? az utólagos xenonért nem, de a kékes helyzejelzőért büntetnek (állítólag). Most komolyan, a helyzetjelzőért? Merhogy kékes? Az kit érdekel? Felkapcsolod a lámpát, és az már nem is látszik.
Lexus optikás lámpa több autóban van. A többiek hogy oldották meg?
Amúgy szerintem sem rossz, ha van műbizonylat a lámpához, mert mi van pl akkor, ha én rittyentek egy hátsólámpát, de nem világít jól, elkezdem árulni, és baleseteket okoz? Szóval én úgy tudnám elképzelni, hogy megveszed a lámpást, kapsz hozzá egy eu-s műbizonylatot, ezt bemutatod, beírják vhova, hogy márpedig neked ilyen lámpád van, és hogy már bemutattad a műbizonylatot, és ezután soha nem kérnék.
Vagy még jobb, valaki bemutatja, és ezentúl az azon gyártó azon lámpáiról tudják, hogy az is kóser. Persze, ez így túl egyszerű lenne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MTamás
Vendég
« Új hozzászólás #5833 Dátum: 2008.07.12 szombat, 15:56:05 »

sziasztok!

érdeklődni szeretnék fehér oldalindex után IIIas Mondihoz

minnél olcsóbban használtan, hol lehet ilyet? help Tongue
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5834 Dátum: 2008.07.12 szombat, 17:09:25 »

Én úgy tudom hogy a gyári xenon-t fogadják el, vagy ha utólag beszerelt akkor az automatán állitó motorost....de meglehet kérdezni felügyeleten  vigyor3 vigyor3 és akkor okosabbak leszünk.
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #5835 Dátum: 2008.07.12 szombat, 18:06:11 »

sziasztok!

érdeklődni szeretnék fehér oldalindex után IIIas Mondihoz

minnél olcsóbban használtan, hol lehet ilyet? help Tongue
Menny be egy ford kereskedésbe vagy a cromaxhoz.Az új is elérhető áron van!
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #5836 Dátum: 2008.07.12 szombat, 19:26:33 »

ez nem pénz kérdése! de ha igaz akkor várom a híreket arról, h bezárt a MOMO, v a BBS felnirészlege hehe hehe hehe ennyi erővel lengéscsillapítót is csak gyárit lehet belerakni.
aztán ... honnan tudják a vizsgabázison, h mennyire gyári a kerék!? a kereket nem szedik le, és csupán a belső oldalon látszik a Ford felirat. 1 lámpa teljesen más kérdés, de pl ha be van vizsgáltatva és azt pl 1 műbizonylattal is tudod bizonyítani, h megfelel a normáknak akkor el fogják fogadni. rengeteg dolog van amit műbizonylat nélkül kenni kell jól, de a felni nem ez a kategória. az E11 jelzést én is belevésem akár 1 uborkásüvegbe is, attól még nem fog a normáknak megfelelni. azéé legyen némi vigaszod is: az engedélyeztetés nem a te dolgod, ott kell kiadni műbizonylatot ahol a lámpát veszed. viszont a megléte a te felelőséged.
Hát ez az! A lámpa az autóban volt úgy vettem, de papír nem volt hoözzá! Akkor most rugdaljam ki? Amúgy a nem gyári felnin is van felirat, sőt ami a kocsimon van annak nem csak a középső kupakján, hanem a felni külső peremén is. Így egy 6 éves is elolvassa hogy nem Ford a felirat! Amúgy meg tök mindegy hamarosan 1 éves lesz majd a műszaki vizsga érvényessége és ha minden igaz akkor kamerázzák is a kocsikat ! Nem a totalcaron olvastam ez igaz, de attól még hitelesek az állításaim, mivel tavaly ősszel műszakizott a kocsim. Csak azért sikerült a vizsga mert a faszinak teccett a kocsim Cheesy !
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5837 Dátum: 2008.07.12 szombat, 22:52:51 »

Hát ez az! A lámpa az autóban volt úgy vettem, de papír nem volt hoözzá! Akkor most rugdaljam ki? Amúgy a nem gyári felnin is van felirat, sőt ami a kocsimon van annak nem csak a középső kupakján, hanem a felni külső peremén is. Így egy 6 éves is elolvassa hogy nem Ford a felirat! Amúgy meg tök mindegy hamarosan 1 éves lesz majd a műszaki vizsga érvényessége és ha minden igaz akkor kamerázzák is a kocsikat ! Nem a totalcaron olvastam ez igaz, de attól még hitelesek az állításaim, mivel tavaly ősszel műszakizott a kocsim. Csak azért sikerült a vizsga mert a faszinak teccett a kocsim Cheesy !

Szerintem egy kicsit megkeveredtél...

A műszaki vizsgán előszőr szemrevételezik az autót,megnézik az alvázszámot,motorszámot(tipusviszgálat). (Bár már lassan mindegy mert motorkód lessz csak). Ha nem volt még integrált vizsgán az autó akkor megkell csinálni rá a KIV vizsgálatot (5. számú melléklet az 5/1990. (IV.12.) KöHÉM rendelethez
A forgalomba helyezés előtti és az időszakos vizsgálat technológiája. Ez max 3 évig lessz csak mivel 2 évente minden gépjárművet elvisznek integrált vizsgára, igy nem lessz értelme. Amugy csak egy egyszerű pénzlehúzás az egész!!!! ) Néznek egy füstöt,vagy gázt még.Ha eddig megfelelt az autó akkor viszik fék és lengcsillapitó vizsgálatra ( a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV.12) KöHÉM rendelet 5. számú mellékletének IV. fejezet 1.5. pontjában előírt fékvizsgálati technológiával előirt módón). innen megy tovább és megrángatják futómű-holtjáték vizsgáló gépen hogy nem-e lóg valami. Ha ezis oké akkor ellenőrzik a lámpákat fényszoróállitóval,indexet,dudát stb, csinálnak egy fényképet az autóról még(ezt már most is kell) és késsz is a műszaki vizsga az autóra. Innen már csak a GJM-ben (régen közfel volt) kell felküldeni az adatokat és ennyi. jaaaa kellene még mérni zajszintet és fényerősséget is de még 3 év alatt sehol nem láttam... vigyor3 vigyor3

Amit te olvashattál,vagy halottál az max az hogy mérés közbe kell csinálnia a gépnek egy képet az autóról,hogy tényleg az van-e benne a padban, de ez még nem jött ki rendeletben...amugy mindegyik felügyelet bevan kamerázva ha erre gondolsz....de annak semmi köze a vizsgához.
A felni és gumi mérete miatt nem buktatnak autót mivel fékhatást mér a pad, a lengéscsillapitó meg egyértelmű hogy mit....szóval csak ha durván szélesitve van a felni   max azért buktatják.... persze ha szarok a mért értékek azért alapból ,gondolom egyértelmű.

Amugy az ország összes felügyeletén a mi rendszerünk van/lessz és abból 3 megyében én állitottam be az egész rendszert (Pécs/Szekszárd/Kaposvár), ugyhogy elhiheted amit leirtam.... vigyor3 vigyor3

A kocsid meg nem a faszi miatt ment át a vizsgán hanem a mért értékek miatt, mert a faszi max egy vizsgabiztos vagy tanusitványadó volt és nem ő minősit hanem a gép és a GJM rendszer.... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.12 szombat, 23:03:47 írta bunyek » Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5838 Dátum: 2008.07.12 szombat, 23:56:52 »

sehol nincs olyan követelmény, h csak gyári alkatrészekkel szerelt autó mehet át a vizsgán!!! ez érvényes felnire és minden egyébre. az autónak biztonsági feltételeknek kell megfelelnie, és nem a vizsgabiztos szemények. szimpatikus autót nem engednek át, csak olyat ami megfelel az előírásoknak.
én azt hallotam, h a szomszéd unokatestvérének a fiának elmesélték, h szabógéza bátyja legjobb haverjának a volt feleségének az új palijának az autója azért nem ment át a vizsgán, mert nem gyári felni volt rajta .... na ez nem mérvadó.
lehet, h én valamit baromi rosszul csináltam eddig, de rajtam még sose kérték számon, h gyári, v esetleg QH alkatrészt szereltem be. igen! előfordult, h nem éppen baráti kézfogással kellett megköszönnöm a vizsgáztatást, de ez sose 1 nyomorult felni típusa miatt történt. a méreten aluli gumi mintázat, v lyukas fenéklemez már okozott ilyen gondot, de az autógyár megjelölése nélküli alkatrész még soha.

utólagos keszonlámpa: rákérdeztem vizsgabiztosnál, és a válasz eléggé egyértelmű! "a jelenlegi előírásban csupán annyi van leírva, h a lámpa foglalatába kompatibilis izzót kell beszerelni. azaz ha van egy H7 foglalat akkor abba akár xenonizzót is tehetsz, ha találsz ilyen foglalathoz. ha ez rendben van akkor már csak a beállítás kerül ellenőrzésre a hagyományos módon, és csak abban az esetben nem felel meg ha a beszerelt izzóval nem lehet beállítani a fényszórót, mert az mindenhova egyformán világít."
persze ez változhat bármikor, de jelenleg ez az állás. (legalábbis 1,5 hónapja még ez volt.)

bunyek, nem kötekedés v valami egyéb, de nekem a felni szélességéről vlmi ilyesmi rémlik:
ahol a sárvédőlemez a legszélesebb ott a belső peremen nem érhet túl a felni.  ... ezt már elég régen mondták vizsgáztatók, szal lehet, h ez ma már nem pontos!!!
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.12 szombat, 23:59:39 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Feanor
Vendég
« Új hozzászólás #5839 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 06:02:48 »

sziasztok!

érdeklődni szeretnék fehér oldalindex után IIIas Mondihoz

minnél olcsóbban használtan, hol lehet ilyet? help Tongue
Keresd Wyctort a nagyautónál nekem gyári volt 3300 a kettő,van több féle is. wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5840 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 08:05:24 »

utólagos keszonlámpa: rákérdeztem vizsgabiztosnál, és a válasz eléggé egyértelmű! "a jelenlegi előírásban csupán annyi van leírva, h a lámpa foglalatába kompatibilis izzót kell beszerelni. azaz ha van egy H7 foglalat akkor abba akár xenonizzót is tehetsz, ha találsz ilyen foglalathoz. ha ez rendben van akkor már csak a beállítás kerül ellenőrzésre a hagyományos módon, és csak abban az esetben nem felel meg ha a beszerelt izzóval nem lehet beállítani a fényszórót, mert az mindenhova egyformán világít."
persze ez változhat bármikor, de jelenleg ez az állás. (legalábbis 1,5 hónapja még ez volt.)

Xenonizzó... elég szabatos ez a definíció wow1, mert ugyi ez nem izzó. Szóval én egy kicsit kétkedve fogadom.
A totalcaron írtak erről. Még a sima xenonfényű (vagy kékesfényű) izzó sem szabályos. A valódi xenonnál pedig az aftomata szintállítás és a lámpamosó is kötelező. Amúgy ha valóban megnézik a beállítást, és szigorúan veszik, akkor nem lehet beállítani úgy, haogy a szembejövőket ne vakítsa, és te meg jól láss vele.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #5841 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 09:25:18 »

Szerintem egy kicsit megkeveredtél...

A műszaki vizsgán előszőr szemrevételezik az autót,megnézik az alvázszámot,motorszámot(tipusviszgálat). (Bár már lassan mindegy mert motorkód lessz csak). Ha nem volt még integrált vizsgán az autó akkor megkell csinálni rá a KIV vizsgálatot (5. számú melléklet az 5/1990. (IV.12.) KöHÉM rendelethez
A forgalomba helyezés előtti és az időszakos vizsgálat technológiája. Ez max 3 évig lessz csak mivel 2 évente minden gépjárművet elvisznek integrált vizsgára, igy nem lessz értelme. Amugy csak egy egyszerű pénzlehúzás az egész!!!! ) Néznek egy füstöt,vagy gázt még.Ha eddig megfelelt az autó akkor viszik fék és lengcsillapitó vizsgálatra ( a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV.12) KöHÉM rendelet 5. számú mellékletének IV. fejezet 1.5. pontjában előírt fékvizsgálati technológiával előirt módón). innen megy tovább és megrángatják futómű-holtjáték vizsgáló gépen hogy nem-e lóg valami. Ha ezis oké akkor ellenőrzik a lámpákat fényszoróállitóval,indexet,dudát stb, csinálnak egy fényképet az autóról még(ezt már most is kell) és késsz is a műszaki vizsga az autóra. Innen már csak a GJM-ben (régen közfel volt) kell felküldeni az adatokat és ennyi. jaaaa kellene még mérni zajszintet és fényerősséget is de még 3 év alatt sehol nem láttam... vigyor3 vigyor3

Amit te olvashattál,vagy halottál az max az hogy mérés közbe kell csinálnia a gépnek egy képet az autóról,hogy tényleg az van-e benne a padban, de ez még nem jött ki rendeletben...amugy mindegyik felügyelet bevan kamerázva ha erre gondolsz....de annak semmi köze a vizsgához.
A felni és gumi mérete miatt nem buktatnak autót mivel fékhatást mér a pad, a lengéscsillapitó meg egyértelmű hogy mit....szóval csak ha durván szélesitve van a felni   max azért buktatják.... persze ha szarok a mért értékek azért alapból ,gondolom egyértelmű.

Amugy az ország összes felügyeletén a mi rendszerünk van/lessz és abból 3 megyében én állitottam be az egész rendszert (Pécs/Szekszárd/Kaposvár), ugyhogy elhiheted amit leirtam.... vigyor3 vigyor3

A kocsid meg nem a faszi miatt ment át a vizsgán hanem a mért értékek miatt, mert a faszi max egy vizsgabiztos vagy tanusitványadó volt és nem ő minősit hanem a gép és a GJM rendszer.... vigyor3

Ahham! Köszönöm, hogy írtál! Azért jó hogy ilyen dolgokat is megtudhattam/tunk!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5842 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 11:12:12 »

sehol nincs olyan követelmény, h csak gyári alkatrészekkel szerelt autó mehet át a vizsgán!!! ez érvényes felnire és minden egyébre. az autónak biztonsági feltételeknek kell megfelelnie, és nem a vizsgabiztos szemények. szimpatikus autót nem engednek át, csak olyat ami megfelel az előírásoknak.
én azt hallotam, h a szomszéd unokatestvérének a fiának elmesélték, h szabógéza bátyja legjobb haverjának a volt feleségének az új palijának az autója azért nem ment át a vizsgán, mert nem gyári felni volt rajta .... na ez nem mérvadó.
lehet, h én valamit baromi rosszul csináltam eddig, de rajtam még sose kérték számon, h gyári, v esetleg QH alkatrészt szereltem be. igen! előfordult, h nem éppen baráti kézfogással kellett megköszönnöm a vizsgáztatást, de ez sose 1 nyomorult felni típusa miatt történt. a méreten aluli gumi mintázat, v lyukas fenéklemez már okozott ilyen gondot, de az autógyár megjelölése nélküli alkatrész még soha.

utólagos keszonlámpa: rákérdeztem vizsgabiztosnál, és a válasz eléggé egyértelmű! "a jelenlegi előírásban csupán annyi van leírva, h a lámpa foglalatába kompatibilis izzót kell beszerelni. azaz ha van egy H7 foglalat akkor abba akár xenonizzót is tehetsz, ha találsz ilyen foglalathoz. ha ez rendben van akkor már csak a beállítás kerül ellenőrzésre a hagyományos módon, és csak abban az esetben nem felel meg ha a beszerelt izzóval nem lehet beállítani a fényszórót, mert az mindenhova egyformán világít."
persze ez változhat bármikor, de jelenleg ez az állás. (legalábbis 1,5 hónapja még ez volt.)

bunyek, nem kötekedés v valami egyéb, de nekem a felni szélességéről vlmi ilyesmi rémlik:
ahol a sárvédőlemez a legszélesebb ott a belső peremen nem érhet túl a felni.  ... ezt már elég régen mondták vizsgáztatók, szal lehet, h ez ma már nem pontos!!!

Most meg nem keresem a rendeletet, de a Xenon-hoz kell belső magasságállítás is!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5843 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 12:58:01 »

sehol nincs olyan követelmény, h csak gyári alkatrészekkel szerelt autó mehet át a vizsgán!!! ez érvényes felnire és minden egyébre. az autónak biztonsági feltételeknek kell megfelelnie, és nem a vizsgabiztos szemények. szimpatikus autót nem engednek át, csak olyat ami megfelel az előírásoknak.
én azt hallotam, h a szomszéd unokatestvérének a fiának elmesélték, h szabógéza bátyja legjobb haverjának a volt feleségének az új palijának az autója azért nem ment át a vizsgán, mert nem gyári felni volt rajta .... na ez nem mérvadó.
lehet, h én valamit baromi rosszul csináltam eddig, de rajtam még sose kérték számon, h gyári, v esetleg QH alkatrészt szereltem be. igen! előfordult, h nem éppen baráti kézfogással kellett megköszönnöm a vizsgáztatást, de ez sose 1 nyomorult felni típusa miatt történt. a méreten aluli gumi mintázat, v lyukas fenéklemez már okozott ilyen gondot, de az autógyár megjelölése nélküli alkatrész még soha.

utólagos keszonlámpa: rákérdeztem vizsgabiztosnál, és a válasz eléggé egyértelmű! "a jelenlegi előírásban csupán annyi van leírva, h a lámpa foglalatába kompatibilis izzót kell beszerelni. azaz ha van egy H7 foglalat akkor abba akár xenonizzót is tehetsz, ha találsz ilyen foglalathoz. ha ez rendben van akkor már csak a beállítás kerül ellenőrzésre a hagyományos módon, és csak abban az esetben nem felel meg ha a beszerelt izzóval nem lehet beállítani a fényszórót, mert az mindenhova egyformán világít."
persze ez változhat bármikor, de jelenleg ez az állás. (legalábbis 1,5 hónapja még ez volt.)

bunyek, nem kötekedés v valami egyéb, de nekem a felni szélességéről vlmi ilyesmi rémlik:
ahol a sárvédőlemez a legszélesebb ott a belső peremen nem érhet túl a felni.  ... ezt már elég régen mondták vizsgáztatók, szal lehet, h ez ma már nem pontos!!!

asszem lehet hülyén fogalmaztam meg, este irtam és fárad voltam már...
Én az extém tengelytáv szélesitésre gondoltam, nem a gumi vagy felni méretére akartam célozni, sorry ha hülyén fogalmaztam...
A xenon témával kapcsolatban meg amit irtam én ugy tudtam, de hétfőn megkérdezek valakit a felügyeleten és kérek egy jogszabály számot is tőle abban levan irva.
akit érdekel annak áttudom küldeni a Teljes-5-1990-KÖHÉM rendeletet (64 oldal kb) vagy nézze meg és abban minden levan irva, de én már elég régen olvastam el és nem emlékszem mindenre. rinya

Egy dolgot még azért megemlitek mert kifelejtettem, ha az autó karosszériája is feltünően szétvan rohadva vagy fő elemek, akkor azért is buktatják, de egy "csináld majd meg" mondattal ez elszokott intéződni  vigyor3

Tehervizsgánál még kivezérelt nyomást és egyébb dolgot mérnek de aszem ez itt nem mérvadó...

Azért had emlitsem meg hogy az én előző autóm ugy ment át vizsgán hogy természetesen én lettem egyszercsak az első  vigyor3 és bekapcsolásnál a gép kb 5centis betükkel kiirta hogy "A MŰSZER HITELESITÉSE LEJÁRT"  nyes nyes
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.13 vasárnap, 13:08:52 írta bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5844 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 13:28:58 »

Igértem képet a kis króm design-ról (nem nagy szám de én csináltam és nekem begyűn vigyor3 , plussz hétvégén leklimásztam az autómat is (meg többet is plusszba vigyor3) és sokkal jobb lett a klima legkisebb fokozaton és alapjáraton 4.7 fok. azazért elég jó szerintem. 10 fok alatt elfogadott  vigyor3

képek:








« Utoljára szerkesztve: 2008.07.13 vasárnap, 13:32:17 írta bunyek » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5845 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 18:44:38 »

asszem lehet hülyén fogalmaztam meg, este irtam és fárad voltam már...
Én az extém tengelytáv szélesitésre gondoltam, nem a gumi vagy felni méretére akartam célozni, sorry ha hülyén fogalmaztam...
A xenon témával kapcsolatban meg amit irtam én ugy tudtam, de hétfőn megkérdezek valakit a felügyeleten és kérek egy jogszabály számot is tőle abban levan irva.
akit érdekel annak áttudom küldeni a Teljes-5-1990-KÖHÉM rendeletet (64 oldal kb) vagy nézze meg és abban minden levan irva, de én már elég régen olvastam el és nem emlékszem mindenre. rinya

Egy dolgot még azért megemlitek mert kifelejtettem, ha az autó karosszériája is feltünően szétvan rohadva vagy fő elemek, akkor azért is buktatják, de egy "csináld majd meg" mondattal ez elszokott intéződni  vigyor3

Tehervizsgánál még kivezérelt nyomást és egyébb dolgot mérnek de aszem ez itt nem mérvadó...

Azért had emlitsem meg hogy az én előző autóm ugy ment át vizsgán hogy természetesen én lettem egyszercsak az első  vigyor3 és bekapcsolásnál a gép kb 5centis betükkel kiirta hogy "A MŰSZER HITELESITÉSE LEJÁRT"  nyes nyes

Nekem mikor az elözőbe bekerült a Xenon, megkérdeztem a közlekedési felügyeletet, akkor azt mondták, hogy a bontott gyári Xenon-t beépíthetem a gyárilag nem Xenon-os autóba, annyi feltéte van, hogy belülről működtethető legyen a magasságállítása, akár manuálisan, akár automatán. A fényszórómosóra rákérdezve azt mondták, hogy nem kötelező, csak ajánlott. Ez olyan 2005-2006 környékén volt. Késöbb volt is ez a autó műszakin, ahol gond nélkül átment, manuális belső magasságállítással, mosó nélkül. Viszont a távolságiból kivetették az XD5-ös Xenon hatású izzókat, mert kék volt a búrája.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
MTamás
Vendég
« Új hozzászólás #5846 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 21:50:20 »

Keresd Wyctort a nagyautónál nekem gyári volt 3300 a kettő,van több féle is. wave

amelyik ilyen háromszög alakú az mind rámegy, vagy mindegyik egy kicsit más?
mert az st-s verzióé szebb smile
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5847 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 21:55:14 »

Tegnap Gyalak előzetes közreműködésével felkerült a hátsó lökhárítóra az F2-es kombikból ismert króm koptatólemez. Nagyon jól néz ki, mindenkinek ajánlom, aki megteheti.
Ha vkit érdekel, rakok fel képet.
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #5848 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 21:56:27 »

amelyik ilyen háromszög alakú az mind rámegy, vagy mindegyik egy kicsit más?
mert az st-s verzióé szebb smile

Én a Cromax-os képeken nem látok különbséget!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5849 Dátum: 2008.07.13 vasárnap, 21:57:32 »

Tegnap Gyalak előzetes közreműködésével felkerült a hátsó lökhárítóra az F2-es kombikból ismert króm koptatólemez. Nagyon jól néz ki, mindenkinek ajánlom, aki megteheti.
Ha vkit érdekel, rakok fel képet.
Gratulálok!!  taps taps
Én speciel várom a fotót! eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 247   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.