Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:45:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Optikai tuning
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
123
124
...
247
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Optikai tuning (Megtekintve 3608808 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5800 Dátum:
2008.07.02 szerda, 22:42:28 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.02 szerda, 17:45:38
az nekem is 3 van, és sztem még jópár embernek
pl 2es Mondiba nekem, gyárilag
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5801 Dátum:
2008.07.06 vasárnap, 16:18:41 »
Merre találok leirást 2001mondi hütörács kromósitásról,illetve mi a megoldás rá?Bontóban akartam venni facelift rácsot,de azt mondta az eladó hogy valami hosszabitót kell bele barkácsolni,meg hogy szokot lenni 2001es hez való kromrács.Ez utobbiban én nem nagyon hiszek!Már az elöző mondimon is szivesen lecseréltem volna a rácsot,ha biztosra tudom hogy,nem fog elállni a többi elemtől,nem zörög,és gyárinak tünik,illetve roncsolás nélkül kinyilik a motortér!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gyalak
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5802 Dátum:
2008.07.06 vasárnap, 17:47:40 »
Idézetet írta: gostrada - 2008.07.06 vasárnap, 16:18:41
Merre találok leirást 2001mondi hütörács kromósitásról,illetve mi a megoldás rá?Bontóban akartam venni facelift rácsot,de azt mondta az eladó hogy valami hosszabitót kell bele barkácsolni,meg hogy szokot lenni 2001es hez való kromrács.Ez utobbiban én nem nagyon hiszek!Már az elöző mondimon is szivesen lecseréltem volna a rácsot,ha biztosra tudom hogy,nem fog elállni a többi elemtől,nem zörög,és gyárinak tünik,illetve roncsolás nélkül kinyilik a motortér!
Ilyen megoldás nincs ami minden általad említett feltételnek megfelel! A faceliftes rács krómos de az alul kicsit eláll(szinte észrevehetetlen)és ki kell reszelni a kulcslyuk nyílását hogy beférjen a kulcs!
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5803 Dátum:
2008.07.07 hétfő, 11:56:22 »
Idézetet írta: gyalak - 2008.07.06 vasárnap, 17:47:40
Ilyen megoldás nincs ami minden általad említett feltételnek megfelel! A faceliftes rács krómos de az alul kicsit eláll(szinte észrevehetetlen)és ki kell reszelni a kulcslyuk nyílását hogy beférjen a kulcs!
Ez elkeseritő
Valami más megoldás???Nem hisszem hogy ha lekromoztatom az bírná az idöjárás visszontagságait,a mosót,és a bogarakat!Látam már ilyet valahol,és az gyárinak látszott.Vagy csak én láttam annak.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gyalak
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5804 Dátum:
2008.07.07 hétfő, 15:53:20 »
Idézetet írta: gostrada - 2008.07.07 hétfő, 11:56:22
Ez elkeseritő
Valami más megoldás???Nem hisszem hogy ha lekromoztatom az bírná az idöjárás visszontagságait,a mosót,és a bogarakat!Látam már ilyet valahol,és az gyárinak látszott.Vagy csak én láttam annak.
A krómozás nem tartana sokáig.Csak ez a megoldás van amit írtam!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5805 Dátum:
2008.07.07 hétfő, 19:26:26 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.02 szerda, 21:33:58
Ma láttam egy új Fiestát az is ezt csinálta, mikor kinyitották bekapcsolta a helyzetjelzőket, mikor beült a vezető meg kikapcsolta.
az enyém már folyamatba van, de a ködlámpák lesznek aktívak nyitáskor is és záráskor is
épül a hozzávaló elektronika
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5806 Dátum:
2008.07.07 hétfő, 22:20:55 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.07 hétfő, 19:26:26
az enyém már folyamatba van, de a ködlámpák lesznek aktívak nyitáskor is és záráskor is
épül a hozzávaló elektronika
Inkább az lenne vagány, ha az indexel együtt kapcsolná az adott oldali ködlámpát, mint kanyarfény. A Merciknél van így megoldva.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5807 Dátum:
2008.07.07 hétfő, 22:57:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.07 hétfő, 22:20:55
Inkább az lenne vagány, ha az indexel együtt kapcsolná az adott oldali ködlámpát, mint kanyarfény. A Merciknél van így megoldva.
az már giccs
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5808 Dátum:
2008.07.07 hétfő, 23:16:20 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.07 hétfő, 22:57:00
az már giccs
Ugyan!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5809 Dátum:
2008.07.07 hétfő, 23:20:40 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.07 hétfő, 23:16:20
Ugyan!
MKI vagy MK2 nél ez 2 vezeték és 2 dióda beépítésével működhetne - villogás nélkül
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5810 Dátum:
2008.07.08 kedd, 00:10:06 »
Idézetet írta: fusim - 2008.07.07 hétfő, 23:20:40
MKI vagy MK2 nél ez 2 vezeték és 2 dióda beépítésével működhetne - villogás nélkül
Szerintem jópofa dolog lenne!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5811 Dátum:
2008.07.08 kedd, 13:17:14 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.07 hétfő, 22:20:55
Inkább az lenne vagány, ha az indexel együtt kapcsolná az adott oldali ködlámpát, mint kanyarfény. A Merciknél van így megoldva.
kormányelfordításra kapcsolódik, lévén, hogy a merciken általában nincs index.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
PádárZoli
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5812 Dátum:
2008.07.08 kedd, 13:22:06 »
Hát, ha itt tartunk, nekem meg az tetszene a legjobban, ha folyamatosan világítana az összes indexem, mint az amerikaiaknak.
Az nagyon lecsó lenne!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5813 Dátum:
2008.07.08 kedd, 16:10:01 »
Idézetet írta: Khelben - 2008.07.08 kedd, 13:17:14
kormányelfordításra kapcsolódik, lévén, hogy a merciken általában nincs index.
Soha nem volt Mercim, és nem is lesz!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5814 Dátum:
2008.07.08 kedd, 22:39:09 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.07.08 kedd, 13:22:06
Hát, ha itt tartunk, nekem meg az tetszene a legjobban, ha folyamatosan világítana az összes indexem, mint az amerikaiaknak.
Az nagyon lecsó lenne!
nekem is ez az ötlet tetszik
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
stealt
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5815 Dátum:
2008.07.09 szerda, 01:41:20 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.07 hétfő, 22:20:55
Inkább az lenne vagány, ha az indexel együtt kapcsolná az adott oldali ködlámpát, mint kanyarfény. A Merciknél van így megoldva.
A vagány helyett az igénytelen jobb megközelítés.
Az MKIV-en már normálisan megoldották kanyarfényszóróval. Én pl biztos hogy a következőt normális kanyarfényszóróval rendelem. Ráadásul necces hogy nem köt-e bele a közlekedésfelügyelet az ilyen mindenvilágító megoldásba.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5816 Dátum:
2008.07.09 szerda, 07:59:50 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.09 szerda, 01:41:20
A vagány helyett az igénytelen jobb megközelítés.
Az MKIV-en már normálisan megoldották kanyarfényszóróval. Én pl biztos hogy a következőt normális kanyarfényszóróval rendelem. Ráadásul necces hogy nem köt-e bele a közlekedésfelügyelet az ilyen mindenvilágító megoldásba.
A xenonhoz nem lehet kanyarkövetőt rendelni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5817 Dátum:
2008.07.09 szerda, 11:12:28 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.09 szerda, 01:41:20
A vagány helyett az igénytelen jobb megközelítés.
Az MKIV-en már normálisan megoldották kanyarfényszóróval. Én pl biztos hogy a következőt normális kanyarfényszóróval rendelem. Ráadásul necces hogy nem köt-e bele a közlekedésfelügyelet az ilyen mindenvilágító megoldásba.
Ha a Mercibe lehetett, nekünk is tán...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5818 Dátum:
2008.07.09 szerda, 15:17:54 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.06.05 csütörtök, 13:27:03
Ez tulajdonképpen fémgőzölés volt, ami csak beltérre jó,
Akik keretet krómoznak, azok a c-lab.hu-n elérhetők.
Nekem az egész egy darab ezres volt, de mondom a krómozás drágább.
Szia(sztok)!
Segítsetek! Kitaláltam, hogy a lökhárítón lévő fekete csíkokat lekrómoztatnám, de a c-lab-os ember azt mondta, hogy azt nem lehet mert nem olyan az anyaga amire lehetne krómozni. HOL TUDNÁM EZT MEGCSINÁLTATNI??
Fémgőzölőt találtam beltérre, de az ide nem jó!
Előre is köszi!
Sziasztok!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
fusim
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5819 Dátum:
2008.07.09 szerda, 15:21:35 »
Idézetet írta: takiatti - 2008.07.09 szerda, 15:17:54
Szia(sztok)!
Segítsetek! Kitaláltam, hogy a lökhárítón lévő fekete csíkokat lekrómoztatnám, de a c-lab-os ember azt mondta, hogy azt nem lehet mert nem olyan az anyaga amire lehetne krómozni. HOL TUDNÁM EZT MEGCSINÁLTATNI??
Fémgőzölőt találtam beltérre, de az ide nem jó!
Előre is köszi!
Sziasztok!
Kireszeled a csíkokat egy darab vasból és simán lehet krómozni
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5820 Dátum:
2008.07.09 szerda, 15:22:52 »
Idézetet írta: fusim - 2008.07.09 szerda, 15:21:35
Kireszeled a csíkokat egy darab vasból és simán lehet krómozni
Köszi!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5821 Dátum:
2008.07.09 szerda, 16:41:13 »
Ezek szerint igen nagy marhaságot találtam ki, mert nem tolonganak a hozzászólások!
TUDOM, MINDENKI DOLGOZIK,
csak én érek rá melóhelyen netezni...
Akkor kitartok, és várom az építő jellegű hozzászólásokat! Meg a nem építő jellegűeket is, érdekel minden vélemény!
Köszi
Sziasztok
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
fusim
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5822 Dátum:
2008.07.09 szerda, 16:57:40 »
Idézetet írta: takiatti - 2008.07.09 szerda, 16:41:13
Ezek szerint igen nagy marhaságot találtam ki, mert nem tolonganak a hozzászólások!
TUDOM, MINDENKI DOLGOZIK,
csak én érek rá melóhelyen netezni...
Akkor kitartok, és várom az építő jellegű hozzászólásokat! Meg a nem építő jellegűeket is, érdekel minden vélemény!
Köszi
Sziasztok
A gyár direkt olyan anyagból csinál pár dolgot amit nem lehet krómozni pl: a sima tükörlapot kilincset sem lehet krómozni ha van gyári ami megvehető
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5823 Dátum:
2008.07.09 szerda, 17:00:13 »
Idézetet írta: fusim - 2008.07.09 szerda, 16:57:40
A gyár direkt olyan anyagból csinál pár dolgot amit nem lehet krómozni pl: a sima tükörlapot kilincset sem lehet krómozni ha van gyári ami megvehető
Ezek szerint én elvetemült találhatok valahol ilyen gyári krómozott csíkot??
KIT KELL LEFIZETNI ÉRTE??
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5824 Dátum:
2008.07.09 szerda, 17:00:59 »
WWWWWWWWWWWYYYYYYYYYYYYYYYYYCCCCCCCCCCCCCCCTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRR HELP!!!!!!!!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5825 Dátum:
2008.07.09 szerda, 19:30:11 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.09 szerda, 11:12:28
Ha a Mercibe lehetett, nekünk is tán...
Hát ezt a műszakin tuti nem veszik be! Mivel már a nem gyári, de méret azonos alufelnit sem fogadják el! És a többi.... és a többi...
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5826 Dátum:
2008.07.09 szerda, 20:24:03 »
Krómozáshoz:
Erről tud valaki valamit?? Csak holnap tudom felhívni őket!
www.chromdesign.hu
Előre is köszi!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Feanor
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5827 Dátum:
2008.07.12 szombat, 06:50:46 »
Hol tudok nyomtávszélesítőt beszerezni MK-III hoz?Valaki tud valami boltot?Köszi.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5828 Dátum:
2008.07.12 szombat, 07:15:59 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.07.09 szerda, 19:30:11
Hát ezt a műszakin tuti nem veszik be! Mivel már a nem gyári, de méret azonos alufelnit sem fogadják el! És a többi.... és a többi...
elég sok autónak nem lenne érvényes műszakija ha ez igaz lenne.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5829 Dátum:
2008.07.12 szombat, 10:26:33 »
Tegnap ki lett cserélve az első helyzetjelzőm. Wyctort zavarta
, hogy a xenon mellett "sárgán" világít a hagyományos. Így most már xenon színű helyzetjelzőm van. Képet elfelejtettem csinálni a régi állapotról, az újról meg még nincs
De majd lesz.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5830 Dátum:
2008.07.12 szombat, 10:36:21 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.12 szombat, 07:15:59
elég sok autónak nem lenne érvényes műszakija ha ez igaz lenne.
Ja mert pénzel ellehet intézni. A kocsimon lévő méretpontos lexus optikás hátsólámpát sem akarták elfogadni, mivel nem gyári, hiába bizonygattam hogy méretpontos és hogy az E11-es jelzés is benne van!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5831 Dátum:
2008.07.12 szombat, 14:22:03 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.07.12 szombat, 10:36:21
Ja mert pénzel ellehet intézni. A kocsimon lévő méretpontos lexus optikás hátsólámpát sem akarták elfogadni, mivel nem gyári, hiába bizonygattam hogy méretpontos és hogy az E11-es jelzés is benne van!
ez nem pénz kérdése! de ha igaz akkor várom a híreket arról, h bezárt a MOMO, v a BBS felnirészlege
ennyi erővel lengéscsillapítót is csak gyárit lehet belerakni.
aztán ... honnan tudják a vizsgabázison, h mennyire gyári a kerék!? a kereket nem szedik le, és csupán a belső oldalon látszik a Ford felirat. 1 lámpa teljesen más kérdés, de pl ha be van vizsgáltatva és azt pl 1 műbizonylattal is tudod bizonyítani, h megfelel a normáknak akkor el fogják fogadni. rengeteg dolog van amit műbizonylat nélkül kenni kell jól, de a felni nem ez a kategória. az E11 jelzést én is belevésem akár 1 uborkásüvegbe is, attól még nem fog a normáknak megfelelni. azéé legyen némi vigaszod is: az engedélyeztetés nem a te dolgod, ott kell kiadni műbizonylatot ahol a lámpát veszed. viszont a megléte a te felelőséged.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5832 Dátum:
2008.07.12 szombat, 14:43:54 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.07.12 szombat, 10:36:21
Ja mert pénzel ellehet intézni. A kocsimon lévő méretpontos lexus optikás hátsólámpát sem akarták elfogadni, mivel nem gyári, hiába bizonygattam hogy méretpontos és hogy az E11-es jelzés is benne van!
A totalcaron írták? az utólagos xenonért nem, de a kékes helyzejelzőért büntetnek (állítólag). Most komolyan, a helyzetjelzőért? Merhogy kékes? Az kit érdekel? Felkapcsolod a lámpát, és az már nem is látszik.
Lexus optikás lámpa több autóban van. A többiek hogy oldották meg?
Amúgy szerintem sem rossz, ha van műbizonylat a lámpához, mert mi van pl akkor, ha én rittyentek egy hátsólámpát, de nem világít jól, elkezdem árulni, és baleseteket okoz? Szóval én úgy tudnám elképzelni, hogy megveszed a lámpást, kapsz hozzá egy eu-s műbizonylatot, ezt bemutatod, beírják vhova, hogy márpedig neked ilyen lámpád van, és hogy már bemutattad a műbizonylatot, és ezután soha nem kérnék.
Vagy még jobb, valaki bemutatja, és ezentúl az azon gyártó azon lámpáiról tudják, hogy az is kóser. Persze, ez így túl egyszerű lenne...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MTamás
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5833 Dátum:
2008.07.12 szombat, 15:56:05 »
sziasztok!
érdeklődni szeretnék fehér oldalindex után IIIas Mondihoz
minnél olcsóbban használtan, hol lehet ilyet?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5834 Dátum:
2008.07.12 szombat, 17:09:25 »
Én úgy tudom hogy a gyári xenon-t fogadják el, vagy ha utólag beszerelt akkor az automatán állitó motorost....de meglehet kérdezni felügyeleten
és akkor okosabbak leszünk.
Naplózva
gyalak
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5835 Dátum:
2008.07.12 szombat, 18:06:11 »
Idézetet írta: MTamás - 2008.07.12 szombat, 15:56:05
sziasztok!
érdeklődni szeretnék fehér oldalindex után IIIas Mondihoz
minnél olcsóbban használtan, hol lehet ilyet?
Menny be egy ford kereskedésbe vagy a cromaxhoz.Az új is elérhető áron van!
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5836 Dátum:
2008.07.12 szombat, 19:26:33 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.12 szombat, 14:22:03
ez nem pénz kérdése! de ha igaz akkor várom a híreket arról, h bezárt a MOMO, v a BBS felnirészlege
ennyi erővel lengéscsillapítót is csak gyárit lehet belerakni.
aztán ... honnan tudják a vizsgabázison, h mennyire gyári a kerék!? a kereket nem szedik le, és csupán a belső oldalon látszik a Ford felirat. 1 lámpa teljesen más kérdés, de pl ha be van vizsgáltatva és azt pl 1 műbizonylattal is tudod bizonyítani, h megfelel a normáknak akkor el fogják fogadni. rengeteg dolog van amit műbizonylat nélkül kenni kell jól, de a felni nem ez a kategória. az E11 jelzést én is belevésem akár 1 uborkásüvegbe is, attól még nem fog a normáknak megfelelni. azéé legyen némi vigaszod is: az engedélyeztetés nem a te dolgod, ott kell kiadni műbizonylatot ahol a lámpát veszed. viszont a megléte a te felelőséged.
Hát ez az! A lámpa az autóban volt úgy vettem, de papír nem volt hoözzá! Akkor most rugdaljam ki? Amúgy a nem gyári felnin is van felirat, sőt ami a kocsimon van annak nem csak a középső kupakján, hanem a felni külső peremén is. Így egy 6 éves is elolvassa hogy nem Ford a felirat! Amúgy meg tök mindegy hamarosan 1 éves lesz majd a műszaki vizsga érvényessége és ha minden igaz akkor kamerázzák is a kocsikat ! Nem a totalcaron olvastam ez igaz, de attól még hitelesek az állításaim, mivel tavaly ősszel műszakizott a kocsim. Csak azért sikerült a vizsga mert a faszinak teccett a kocsim
!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5837 Dátum:
2008.07.12 szombat, 22:52:51 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.07.12 szombat, 19:26:33
Hát ez az! A lámpa az autóban volt úgy vettem, de papír nem volt hoözzá! Akkor most rugdaljam ki? Amúgy a nem gyári felnin is van felirat, sőt ami a kocsimon van annak nem csak a középső kupakján, hanem a felni külső peremén is. Így egy 6 éves is elolvassa hogy nem Ford a felirat! Amúgy meg tök mindegy hamarosan 1 éves lesz majd a műszaki vizsga érvényessége és ha minden igaz akkor kamerázzák is a kocsikat ! Nem a totalcaron olvastam ez igaz, de attól még hitelesek az állításaim, mivel tavaly ősszel műszakizott a kocsim. Csak azért sikerült a vizsga mert a faszinak teccett a kocsim
!
Szerintem egy kicsit megkeveredtél...
A műszaki vizsgán előszőr szemrevételezik az autót,megnézik az alvázszámot,motorszámot(tipusviszgálat). (Bár már lassan mindegy mert motorkód lessz csak). Ha nem volt még integrált vizsgán az autó akkor megkell csinálni rá a KIV vizsgálatot (5. számú melléklet az 5/1990. (IV.12.) KöHÉM rendelethez
A forgalomba helyezés előtti és az időszakos vizsgálat technológiája. Ez max 3 évig lessz csak mivel 2 évente minden gépjárművet elvisznek integrált vizsgára, igy nem lessz értelme. Amugy csak egy egyszerű pénzlehúzás az egész!!!! ) Néznek egy füstöt,vagy gázt még.Ha eddig megfelelt az autó akkor viszik fék és lengcsillapitó vizsgálatra ( a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV.12) KöHÉM rendelet 5. számú mellékletének IV. fejezet 1.5. pontjában előírt fékvizsgálati technológiával előirt módón). innen megy tovább és megrángatják futómű-holtjáték vizsgáló gépen hogy nem-e lóg valami. Ha ezis oké akkor ellenőrzik a lámpákat fényszoróállitóval,indexet,dudát stb, csinálnak egy fényképet az autóról még(ezt már most is kell) és késsz is a műszaki vizsga az autóra. Innen már csak a GJM-ben (régen közfel volt) kell felküldeni az adatokat és ennyi. jaaaa kellene még mérni zajszintet és fényerősséget is de még 3 év alatt sehol nem láttam...
Amit te olvashattál,vagy halottál az max az hogy mérés közbe kell csinálnia a gépnek egy képet az autóról,hogy tényleg az van-e benne a padban, de ez még nem jött ki rendeletben...amugy mindegyik felügyelet bevan kamerázva ha erre gondolsz....de annak semmi köze a vizsgához.
A felni és gumi mérete miatt nem buktatnak autót mivel fékhatást mér a pad, a lengéscsillapitó meg egyértelmű hogy mit....szóval csak ha durván szélesitve van a felni max azért buktatják.... persze ha szarok a mért értékek azért alapból ,gondolom egyértelmű.
Amugy az ország összes felügyeletén a mi rendszerünk van/lessz és abból 3 megyében én állitottam be az egész rendszert (Pécs/Szekszárd/Kaposvár), ugyhogy elhiheted amit leirtam....
A kocsid meg nem a faszi miatt ment át a vizsgán hanem a mért értékek miatt, mert a faszi max egy vizsgabiztos vagy tanusitványadó volt és nem ő minősit hanem a gép és a GJM rendszer....
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.12 szombat, 23:03:47 írta bunyek
»
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5838 Dátum:
2008.07.12 szombat, 23:56:52 »
sehol nincs olyan követelmény, h csak gyári alkatrészekkel szerelt autó mehet át a vizsgán!!! ez érvényes felnire és minden egyébre. az autónak biztonsági feltételeknek kell megfelelnie, és nem a vizsgabiztos szemények. szimpatikus autót nem engednek át, csak olyat ami megfelel az előírásoknak.
én azt hallotam, h a szomszéd unokatestvérének a fiának elmesélték, h szabógéza bátyja legjobb haverjának a volt feleségének az új palijának az autója azért nem ment át a vizsgán, mert nem gyári felni volt rajta .... na ez nem mérvadó.
lehet, h én valamit baromi rosszul csináltam eddig, de rajtam még sose kérték számon, h gyári, v esetleg QH alkatrészt szereltem be. igen! előfordult, h nem éppen baráti kézfogással kellett megköszönnöm a vizsgáztatást, de ez sose 1 nyomorult felni típusa miatt történt. a méreten aluli gumi mintázat, v lyukas fenéklemez már okozott ilyen gondot, de az autógyár megjelölése nélküli alkatrész még soha.
utólagos keszonlámpa: rákérdeztem vizsgabiztosnál, és a válasz eléggé egyértelmű! "a jelenlegi előírásban csupán annyi van leírva, h a lámpa foglalatába kompatibilis izzót kell beszerelni. azaz ha van egy H7 foglalat akkor abba akár xenonizzót is tehetsz, ha találsz ilyen foglalathoz. ha ez rendben van akkor már csak a beállítás kerül ellenőrzésre a hagyományos módon, és csak abban az esetben nem felel meg ha a beszerelt izzóval nem lehet beállítani a fényszórót, mert az mindenhova egyformán világít."
persze ez változhat bármikor, de jelenleg ez az állás. (legalábbis 1,5 hónapja még ez volt.)
bunyek, nem kötekedés v valami egyéb, de nekem a felni szélességéről vlmi ilyesmi rémlik:
ahol a sárvédőlemez a legszélesebb ott a belső peremen nem érhet túl a felni. ... ezt már elég régen mondták vizsgáztatók, szal lehet, h ez ma már nem pontos!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.12 szombat, 23:59:39 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Feanor
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5839 Dátum:
2008.07.13 vasárnap, 06:02:48 »
Idézetet írta: MTamás - 2008.07.12 szombat, 15:56:05
sziasztok!
érdeklődni szeretnék fehér oldalindex után IIIas Mondihoz
minnél olcsóbban használtan, hol lehet ilyet?
Keresd Wyctort a nagyautónál nekem gyári volt 3300 a kettő,van több féle is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5840 Dátum:
2008.07.13 vasárnap, 08:05:24 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.12 szombat, 23:56:52
utólagos keszonlámpa: rákérdeztem vizsgabiztosnál, és a válasz eléggé egyértelmű! "a jelenlegi előírásban csupán annyi van leírva, h a lámpa foglalatába kompatibilis izzót kell beszerelni. azaz ha van egy H7 foglalat akkor abba akár xenonizzót is tehetsz, ha találsz ilyen foglalathoz. ha ez rendben van akkor már csak a beállítás kerül ellenőrzésre a hagyományos módon, és csak abban az esetben nem felel meg ha a beszerelt izzóval nem lehet beállítani a fényszórót, mert az mindenhova egyformán világít."
persze ez változhat bármikor, de jelenleg ez az állás. (legalábbis 1,5 hónapja még ez volt.)
Xenonizzó... elég szabatos ez a definíció
, mert ugyi ez nem izzó. Szóval én egy kicsit kétkedve fogadom.
A totalcaron írtak erről. Még a sima xenonfényű (vagy kékesfényű) izzó sem szabályos. A valódi xenonnál pedig az aftomata szintállítás és a lámpamosó is kötelező. Amúgy ha valóban megnézik a beállítást, és szigorúan veszik, akkor nem lehet beállítani úgy, haogy a szembejövőket ne vakítsa, és te meg jól láss vele.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5841 Dátum:
2008.07.13 vasárnap, 09:25:18 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.12 szombat, 22:52:51
Szerintem egy kicsit megkeveredtél...
A műszaki vizsgán előszőr szemrevételezik az autót,megnézik az alvázszámot,motorszámot(tipusviszgálat). (Bár már lassan mindegy mert motorkód lessz csak). Ha nem volt még integrált vizsgán az autó akkor megkell csinálni rá a KIV vizsgálatot (5. számú melléklet az 5/1990. (IV.12.) KöHÉM rendelethez
A forgalomba helyezés előtti és az időszakos vizsgálat technológiája. Ez max 3 évig lessz csak mivel 2 évente minden gépjárművet elvisznek integrált vizsgára, igy nem lessz értelme. Amugy csak egy egyszerű pénzlehúzás az egész!!!! ) Néznek egy füstöt,vagy gázt még.Ha eddig megfelelt az autó akkor viszik fék és lengcsillapitó vizsgálatra ( a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV.12) KöHÉM rendelet 5. számú mellékletének IV. fejezet 1.5. pontjában előírt fékvizsgálati technológiával előirt módón). innen megy tovább és megrángatják futómű-holtjáték vizsgáló gépen hogy nem-e lóg valami. Ha ezis oké akkor ellenőrzik a lámpákat fényszoróállitóval,indexet,dudát stb, csinálnak egy fényképet az autóról még(ezt már most is kell) és késsz is a műszaki vizsga az autóra. Innen már csak a GJM-ben (régen közfel volt) kell felküldeni az adatokat és ennyi. jaaaa kellene még mérni zajszintet és fényerősséget is de még 3 év alatt sehol nem láttam...
Amit te olvashattál,vagy halottál az max az hogy mérés közbe kell csinálnia a gépnek egy képet az autóról,hogy tényleg az van-e benne a padban, de ez még nem jött ki rendeletben...amugy mindegyik felügyelet bevan kamerázva ha erre gondolsz....de annak semmi köze a vizsgához.
A felni és gumi mérete miatt nem buktatnak autót mivel fékhatást mér a pad, a lengéscsillapitó meg egyértelmű hogy mit....szóval csak ha durván szélesitve van a felni max azért buktatják.... persze ha szarok a mért értékek azért alapból ,gondolom egyértelmű.
Amugy az ország összes felügyeletén a mi rendszerünk van/lessz és abból 3 megyében én állitottam be az egész rendszert (Pécs/Szekszárd/Kaposvár), ugyhogy elhiheted amit leirtam....
A kocsid meg nem a faszi miatt ment át a vizsgán hanem a mért értékek miatt, mert a faszi max egy vizsgabiztos vagy tanusitványadó volt és nem ő minősit hanem a gép és a GJM rendszer....
Ahham! Köszönöm, hogy írtál! Azért jó hogy ilyen dolgokat is megtudhattam/tunk!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5842 Dátum:
2008.07.13 vasárnap, 11:12:12 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.12 szombat, 23:56:52
sehol nincs olyan követelmény, h csak gyári alkatrészekkel szerelt autó mehet át a vizsgán!!! ez érvényes felnire és minden egyébre. az autónak biztonsági feltételeknek kell megfelelnie, és nem a vizsgabiztos szemények. szimpatikus autót nem engednek át, csak olyat ami megfelel az előírásoknak.
én azt hallotam, h a szomszéd unokatestvérének a fiának elmesélték, h szabógéza bátyja legjobb haverjának a volt feleségének az új palijának az autója azért nem ment át a vizsgán, mert nem gyári felni volt rajta .... na ez nem mérvadó.
lehet, h én valamit baromi rosszul csináltam eddig, de rajtam még sose kérték számon, h gyári, v esetleg QH alkatrészt szereltem be. igen! előfordult, h nem éppen baráti kézfogással kellett megköszönnöm a vizsgáztatást, de ez sose 1 nyomorult felni típusa miatt történt. a méreten aluli gumi mintázat, v lyukas fenéklemez már okozott ilyen gondot, de az autógyár megjelölése nélküli alkatrész még soha.
utólagos keszonlámpa: rákérdeztem vizsgabiztosnál, és a válasz eléggé egyértelmű! "a jelenlegi előírásban csupán annyi van leírva, h a lámpa foglalatába kompatibilis izzót kell beszerelni. azaz ha van egy H7 foglalat akkor abba akár xenonizzót is tehetsz, ha találsz ilyen foglalathoz. ha ez rendben van akkor már csak a beállítás kerül ellenőrzésre a hagyományos módon, és csak abban az esetben nem felel meg ha a beszerelt izzóval nem lehet beállítani a fényszórót, mert az mindenhova egyformán világít."
persze ez változhat bármikor, de jelenleg ez az állás. (legalábbis 1,5 hónapja még ez volt.)
bunyek, nem kötekedés v valami egyéb, de nekem a felni szélességéről vlmi ilyesmi rémlik:
ahol a sárvédőlemez a legszélesebb ott a belső peremen nem érhet túl a felni. ... ezt már elég régen mondták vizsgáztatók, szal lehet, h ez ma már nem pontos!!!
Most meg nem keresem a rendeletet, de a Xenon-hoz kell belső magasságállítás is!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5843 Dátum:
2008.07.13 vasárnap, 12:58:01 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.12 szombat, 23:56:52
sehol nincs olyan követelmény, h csak gyári alkatrészekkel szerelt autó mehet át a vizsgán!!! ez érvényes felnire és minden egyébre. az autónak biztonsági feltételeknek kell megfelelnie, és nem a vizsgabiztos szemények. szimpatikus autót nem engednek át, csak olyat ami megfelel az előírásoknak.
én azt hallotam, h a szomszéd unokatestvérének a fiának elmesélték, h szabógéza bátyja legjobb haverjának a volt feleségének az új palijának az autója azért nem ment át a vizsgán, mert nem gyári felni volt rajta .... na ez nem mérvadó.
lehet, h én valamit baromi rosszul csináltam eddig, de rajtam még sose kérték számon, h gyári, v esetleg QH alkatrészt szereltem be. igen! előfordult, h nem éppen baráti kézfogással kellett megköszönnöm a vizsgáztatást, de ez sose 1 nyomorult felni típusa miatt történt. a méreten aluli gumi mintázat, v lyukas fenéklemez már okozott ilyen gondot, de az autógyár megjelölése nélküli alkatrész még soha.
utólagos keszonlámpa: rákérdeztem vizsgabiztosnál, és a válasz eléggé egyértelmű! "a jelenlegi előírásban csupán annyi van leírva, h a lámpa foglalatába kompatibilis izzót kell beszerelni. azaz ha van egy H7 foglalat akkor abba akár xenonizzót is tehetsz, ha találsz ilyen foglalathoz. ha ez rendben van akkor már csak a beállítás kerül ellenőrzésre a hagyományos módon, és csak abban az esetben nem felel meg ha a beszerelt izzóval nem lehet beállítani a fényszórót, mert az mindenhova egyformán világít."
persze ez változhat bármikor, de jelenleg ez az állás. (legalábbis 1,5 hónapja még ez volt.)
bunyek, nem kötekedés v valami egyéb, de nekem a felni szélességéről vlmi ilyesmi rémlik:
ahol a sárvédőlemez a legszélesebb ott a belső peremen nem érhet túl a felni. ... ezt már elég régen mondták vizsgáztatók, szal lehet, h ez ma már nem pontos!!!
asszem lehet hülyén fogalmaztam meg, este irtam és fárad voltam már...
Én az extém tengelytáv szélesitésre gondoltam, nem a gumi vagy felni méretére akartam célozni, sorry ha hülyén fogalmaztam...
A xenon témával kapcsolatban meg amit irtam én ugy tudtam, de hétfőn megkérdezek valakit a felügyeleten és kérek egy jogszabály számot is tőle abban levan irva.
akit érdekel annak áttudom küldeni a Teljes-5-1990-KÖHÉM rendeletet (64 oldal kb) vagy nézze meg és abban minden levan irva, de én már elég régen olvastam el és nem emlékszem mindenre.
Egy dolgot még azért megemlitek mert kifelejtettem, ha az autó karosszériája is feltünően szétvan rohadva vagy fő elemek, akkor azért is buktatják, de egy "csináld majd meg" mondattal ez elszokott intéződni
Tehervizsgánál még kivezérelt nyomást és egyébb dolgot mérnek de aszem ez itt nem mérvadó...
Azért had emlitsem meg hogy az én előző autóm ugy ment át vizsgán hogy természetesen én lettem egyszercsak az első
és bekapcsolásnál a gép kb 5centis betükkel kiirta hogy "A MŰSZER HITELESITÉSE LEJÁRT"
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.13 vasárnap, 13:08:52 írta bunyek
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5844 Dátum:
2008.07.13 vasárnap, 13:28:58 »
Igértem képet a kis króm design-ról (nem nagy szám de én csináltam és nekem begyűn
, plussz hétvégén leklimásztam az autómat is (meg többet is plusszba
) és sokkal jobb lett a klima legkisebb fokozaton és alapjáraton 4.7 fok. azazért elég jó szerintem. 10 fok alatt elfogadott
képek:
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.13 vasárnap, 13:32:17 írta bunyek
»
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5845 Dátum:
2008.07.13 vasárnap, 18:44:38 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.13 vasárnap, 12:58:01
asszem lehet hülyén fogalmaztam meg, este irtam és fárad voltam már...
Én az extém tengelytáv szélesitésre gondoltam, nem a gumi vagy felni méretére akartam célozni, sorry ha hülyén fogalmaztam...
A xenon témával kapcsolatban meg amit irtam én ugy tudtam, de hétfőn megkérdezek valakit a felügyeleten és kérek egy jogszabály számot is tőle abban levan irva.
akit érdekel annak áttudom küldeni a Teljes-5-1990-KÖHÉM rendeletet (64 oldal kb) vagy nézze meg és abban minden levan irva, de én már elég régen olvastam el és nem emlékszem mindenre.
Egy dolgot még azért megemlitek mert kifelejtettem, ha az autó karosszériája is feltünően szétvan rohadva vagy fő elemek, akkor azért is buktatják, de egy "csináld majd meg" mondattal ez elszokott intéződni
Tehervizsgánál még kivezérelt nyomást és egyébb dolgot mérnek de aszem ez itt nem mérvadó...
Azért had emlitsem meg hogy az én előző autóm ugy ment át vizsgán hogy természetesen én lettem egyszercsak az első
és bekapcsolásnál a gép kb 5centis betükkel kiirta hogy "A MŰSZER HITELESITÉSE LEJÁRT"
Nekem mikor az elözőbe bekerült a Xenon, megkérdeztem a közlekedési felügyeletet, akkor azt mondták, hogy a bontott gyári Xenon-t beépíthetem a gyárilag nem Xenon-os autóba, annyi feltéte van, hogy belülről működtethető legyen a magasságállítása, akár manuálisan, akár automatán. A fényszórómosóra rákérdezve azt mondták, hogy nem kötelező, csak ajánlott. Ez olyan 2005-2006 környékén volt. Késöbb volt is ez a autó műszakin, ahol gond nélkül átment, manuális belső magasságállítással, mosó nélkül. Viszont a távolságiból kivetették az XD5-ös Xenon hatású izzókat, mert kék volt a búrája.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
MTamás
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5846 Dátum:
2008.07.13 vasárnap, 21:50:20 »
Idézetet írta: Feanor - 2008.07.13 vasárnap, 06:02:48
Keresd Wyctort a nagyautónál nekem gyári volt 3300 a kettő,van több féle is.
amelyik ilyen háromszög alakú az mind rámegy, vagy mindegyik egy kicsit más?
mert az st-s verzióé szebb
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5847 Dátum:
2008.07.13 vasárnap, 21:55:14 »
Tegnap Gyalak előzetes közreműködésével felkerült a hátsó lökhárítóra az F2-es kombikból ismert króm koptatólemez. Nagyon jól néz ki, mindenkinek ajánlom, aki megteheti.
Ha vkit érdekel, rakok fel képet.
Naplózva
gyengek
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5848 Dátum:
2008.07.13 vasárnap, 21:56:27 »
Idézetet írta: MTamás - 2008.07.13 vasárnap, 21:50:20
amelyik ilyen háromszög alakú az mind rámegy, vagy mindegyik egy kicsit más?
mert az st-s verzióé szebb
Én a Cromax-os képeken nem látok különbséget!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5849 Dátum:
2008.07.13 vasárnap, 21:57:32 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.07.13 vasárnap, 21:55:14
Tegnap Gyalak előzetes közreműködésével felkerült a hátsó lökhárítóra az F2-es kombikból ismert króm koptatólemez. Nagyon jól néz ki, mindenkinek ajánlom, aki megteheti.
Ha vkit érdekel, rakok fel képet.
Gratulálok!!
Én speciel várom a fotót!
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
123
124
...
247
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ