Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:30:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 190 191 [192] 193 194 195 196 197 198 199 ... 247   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Optikai tuning  (Megtekintve 3616444 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #9550 Dátum: 2011.11.09 szerda, 18:49:25 »

Szia!

Nekem Kombim van Elől kb 40mm-ert  hátul 50-60 at is üétetett az Eibach Pro kit ültetőrugó,Elég sokszor megvan pakolva eddig még nem ért le sehol bár földutakat kerülöm ott azért gond lenne szeintem, padkákkal is vigyázni kell, gyári lengéscsillapitók vannak benne.

Köszönöm!
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #9551 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 17:23:11 »

sziasztok! akinek van ültetett mondija, főleg mk3-as, az tenne be róla képet? az a bajom hogy 17-es gyári alu van rajta, de olyan kicsinek tűnik. ha leültetném kicsit a verdát, akkot szebb lenne minden tekintetben. mennyi szerintetek a normális? 20,30,40mm? azt tudom hogy a gyári st az 40-el alacsonyabb a simánál. nem túlzás az? utcai autóról beszélünk... nem versenyezni szoktam vele, arra más való... mit illene cserélni a rugókkal együtt? gátlókat? megmég? akinek le van engedve a verda, kérem írjon a tapasztalatokról, meg hogy hány mm-t ültetett rajta, illetve estleg egy képet ha betenne... köszönöm!
:worship:Szia holnap teszek fel képet nekem koni van benne -30mm gyári gátlókkal .
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #9552 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 17:38:01 »

már néztem, és az árát is elfogadhatónak találtam, de ha a gyári gátlókra csak úgy ráhúzom az ültetőrugót, az mennyire működik hosszútávon?

a másik kérdés, találtam a netem használt, de majdnem új szettett. koni gátlók, plussz rugók 80 a garnitúra ( tehát mind a 4 db ). az megéri? vagy egyáltalán ilyet használétan szabad venni?

teljesen jól működik
a legtöbb esetben gyári gátlókra kerülnek a 30-40mm -es ültetések
kényelem rovására nem megy, kicsit stabilabb lesz, kicsit esztétikusabb
nagyobb ültetéshez már mindenképpen hozzáhangolt gátló kell, komplett szett
a használtba ki tudja hány km -er lehet...
lehet berakod és 20e után már fel kell újítani (ha fel lehet), de persze az is lehet hogy tényleg alig használtat találsz
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #9553 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 17:47:08 »

teljesen jól működik
a legtöbb esetben gyári gátlókra kerülnek a 30-40mm -es ültetések
kényelem rovására nem megy, kicsit stabilabb lesz, kicsit esztétikusabb
nagyobb ültetéshez már mindenképpen hozzáhangolt gátló kell, komplett szett
a használtba ki tudja hány km -er lehet...
lehet berakod és 20e után már fel kell újítani (ha fel lehet), de persze az is lehet hogy tényleg alig használtat találsz

Hát azért egy *** úton azért oda a kényelem én így tudtam konit venni 18000 ezerért mert az előző tulaj csak fél évig használta. de a kanyarsebesség hihetetlen.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #9554 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 17:48:02 »


kényelem rovására nem megy, kicsit stabilabb lesz, kicsit esztétikusabb

Ez így nem igaz, nagyon érezhető az ültetés a széria rugókhoz képest. 30-40mm-nél is sokkal érzékenyebb az úthibákra, nagyobbakat üt és az egész bódé jobban rázkódik egy-egy úthibán.

Csak az ültessen, aki hajlandó áldozni a kényelemből. 40mm-rel pl a sínek és a keresztfúgák nagyot tudnak ütni.
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #9555 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 17:54:08 »

Ez így nem igaz, nagyon érezhető az ültetés a széria rugókhoz képest. 30-40mm-nél is sokkal érzékenyebb az úthibákra, nagyobbakat üt és az egész bódé jobban rázkódik egy-egy úthibán.

Csak az ültessen, aki hajlandó áldozni a kényelemből. 40mm-rel pl a sínek és a keresztfúgák nagyot tudnak ütni.
Ez teljesen így van egyetértek . de nagyon jól néz ki ültetve a gép.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9556 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:01:37 »

Ez így nem igaz, nagyon érezhető az ültetés a széria rugókhoz képest. 30-40mm-nél is sokkal érzékenyebb az úthibákra, nagyobbakat üt és az egész bódé jobban rázkódik egy-egy úthibán.

Csak az ültessen, aki hajlandó áldozni a kényelemből. 40mm-rel pl a sínek és a keresztfúgák nagyot tudnak ütni.
Így-így, aki szeretne egy jó veseápolót, esetleg veseköve van, az már holnap szerelje be  eplus2 ez tuti kirázza!!
Nem az én kocsimból tapasztalom, de akkor is ígyvan! ENnek ellenére én is belerakom tavasszal  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


drof
Vendég
« Új hozzászólás #9557 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:06:52 »

Így-így, aki szeretne egy jó veseápolót, esetleg veseköve van, az már holnap szerelje be  eplus2 ez tuti kirázza!!
Nem az én kocsimból tapasztalom, de akkor is ígyvan! ENnek ellenére én is belerakom tavasszal  Grin

Nekem 7 éve bent van minden autómban! Ne dölöngéljen már a bódé! Jó dolog, de kompromisszumot kíván.

Volt 60-as is Mondeo alatt, na azt városi használatra nem javasolom senkinek! Csak pályára és óútra való!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9558 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:13:19 »

Nekem 7 éve bent van minden autómban! Ne dölöngéljen már a bódé! Jó dolog, de kompromisszumot kíván.

Volt 60-as is Mondeo alatt, na azt városi használatra nem javasolom senkinek! Csak pályára és óútra való!
Hát én azthiszem optika céljából raknám csak bele  Roll Eyes Mivel még nem tapasztaltam az úttartásbeli pozitív hatásait!
Egy haverom vitt a kocsijával, mondjuk az alatt állítható futómű van...én csak azt éreztem hogy szétrázza a belem  Grin
Mondjuk nekem pályázni teljesen mindegy, ott csaknem ráz!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Black
Vendég
« Új hozzászólás #9559 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:18:29 »

Ez így nem igaz, nagyon érezhető az ültetés a széria rugókhoz képest. 30-40mm-nél is sokkal érzékenyebb az úthibákra, nagyobbakat üt és az egész bódé jobban rázkódik egy-egy úthibán.

Csak az ültessen, aki hajlandó áldozni a kényelemből. 40mm-rel pl a sínek és a keresztfúgák nagyot tudnak ütni.
...és mennyi pénzmagot hajlandóak kiadni az emberek, hogy egy kényelmes autóból "biciklit" csináljanak. taps
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #9560 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:28:54 »

...és mennyi pénzmagot hajlandóak kiadni az emberek, hogy egy kényelmes autóból "biciklit" csináljanak. taps
Hát igen a tuningolás sosem volt olcsó dolog .De ha szeretnéd egy kicsit egyedivé tenni szerintem megéri .
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #9561 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:31:06 »

Így-így, aki szeretne egy jó veseápolót, esetleg veseköve van, az már holnap szerelje be  eplus2 ez tuti kirázza!!
Nem az én kocsimból tapasztalom, de akkor is ígyvan! ENnek ellenére én is belerakom tavasszal  Grin
Nem fogod megbánni .
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #9562 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:36:05 »

Hát igen a tuningolás sosem volt olcsó dolog .De ha szeretnéd egy kicsit egyedivé tenni szerintem megéri .
Most megint nem leszek népszerű.
Sosem értettem, hogy valaki súlyos pénzeket költ az autójára, hogy utána forduljanak az utcán, ráadásul ez mehet akár a kényelem és komfort rovására,(már-már extrém nagy kerekek, ültetés, spoiler) de egy gázszett beszereltetése számára NEM ÉRI MEG.
Én biz fordítva állítanám össze a sorrendet.
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #9563 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:47:05 »

Most megint nem leszek népszerű.
Sosem értettem, hogy valaki súlyos pénzeket költ az autójára, hogy utána forduljanak az utcán, ráadásul ez mehet akár a kényelem és komfort rovására,(már-már extrém nagy kerekek, ültetés, spoiler) de egy gázszett beszereltetése számára NEM ÉRI MEG.
Én biz fordítva állítanám össze a sorrendet.
Teljesen egyetértek veled szerintem is hihetetlen hogy egy ST MONDEOS cuccok miért kerülnek horror árakba!!!
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #9564 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:57:08 »

Teljesen egyetértek veled szerintem is hihetetlen hogy egy ST MONDEOS cuccok miért kerülnek horror árakba!!!
Most nem erre gondoltam elsősorban, hanem hogy vannak, akik sokallják 2 kilót egy gázszettre, de ugyanennyit elköltenek optikára, ami sérülékeny, nehezen pótolható.
De hagyjuk ezt a gáz témát! Mondok mást. Gyönyörű az autó, vastagon benne van a lóvé, de amikor téligumit kell venni rá, akkor vesz a mókus egy használt Sava garnitúrát, mert a jó téli gumi kumma drága. Érted miről beszélek?
Én először igyekszem arra törekedni, hogy az adott lehetőségekhez képest minél occóbban járjak, biztonságosnak mondható legyen a vas, aztán ha marad, akkor jöhetnek a csiri-birik rá. Ezért nem voltak könnyűfém kerekeim. Meg tudtam volna venni, de inkább lengőkart, hátsó féktárcsát-betétet, egyéb futómű dolgokat cseréltem a pénzből. Nálam ez a sorrend.
Talán a korommal is jár, hogy nem az a legfontosabb szempont, hogy mindenki megcsodálja az autómat. Az másodlagos szempont, bár jól esik.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9565 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 18:59:10 »

Most nem erre gondoltam elsősorban, hanem hogy vannak, akik sokallják 2 kilót egy gázszettre, de ugyanennyit elköltenek optikára, ami sérülékeny, nehezen pótolható.
De hagyjuk ezt a gáz témát! Mondok mást. Gyönyörű az autó, vastagon benne van a lóvé, de amikor téligumit kell venni rá, akkor vesz a mókus egy használt Sava garnitúrát, mert a jó téli gumi kumma drága. Érted miről beszélek?
Én először igyekszem arra törekedni, hogy az adott lehetőségekhez képest minél occóbban járjak, biztonságosnak mondható legyen a vas, aztán ha marad, akkor jöhetnek a csiri-birik rá. Ezért nem voltak könnyűfém kerekeim. Meg tudtam volna venni, de inkább lengőkart, hátsó féktárcsát-betétet, egyéb futómű dolgokat cseréltem a pénzből. Nálam ez a sorrend.
Talán a korommal is jár, hogy nem az a legfontosabb szempont, hogy mindenki megcsodálja az autómat. Az másodlagos szempont, bár jól esik.
azért csíkoztad be? Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9566 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 19:00:02 »

azért csíkoztad be? Cheesy
nem,azt azért csíkozta be,hogy az új tulajnak legyen mit leszednie róla. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Vendég
« Új hozzászólás #9567 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 19:17:53 »

azért csíkoztad be? Cheesy
Miután új gumikat vettem rá és rendben volt a kocsi. Pár évet azért készültem még erre a 6 ezer forintos optikai tuningra is.
Nem azt mondtam, hogy én nem szeretnék szép autót, de előbb legyen jó, aztán szép.
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #9568 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 19:26:33 »

Most nem erre gondoltam elsősorban, hanem hogy vannak, akik sokallják 2 kilót egy gázszettre, de ugyanennyit elköltenek optikára, ami sérülékeny, nehezen pótolható.
De hagyjuk ezt a gáz témát! Mondok mást. Gyönyörű az autó, vastagon benne van a lóvé, de amikor téligumit kell venni rá, akkor vesz a mókus egy használt Sava garnitúrát, mert a jó téli gumi kumma drága. Érted miről beszélek?
Én először igyekszem arra törekedni, hogy az adott lehetőségekhez képest minél occóbban járjak, biztonságosnak mondható legyen a vas, aztán ha marad, akkor jöhetnek a csiri-birik rá. Ezért nem voltak könnyűfém kerekeim. Meg tudtam volna venni, de inkább lengőkart, hátsó féktárcsát-betétet, egyéb futómű dolgokat cseréltem a pénzből. Nálam ez a sorrend.
Talán a korommal is jár, hogy nem az a legfontosabb szempont, hogy mindenki megcsodálja az autómat. Az másodlagos szempont, bár jól esik.
Természetesen ezzel én is így vagyok első szempont hogy üzem biztos  legyen az autó .és ha pl kopott a gumi ne a tuning legyen az első.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #9569 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 20:22:05 »

inkább szeretem a kicsit sportosabb dolgokat mint a hajós, hullámzós autózást
anno az ST220 -am se volt veserázó a gyári 18"-as felnikkel
volt off autóm is 35mm -es ültetéssel
illetve van egy speedster -em... na az tényleg brutál rázós a magyar utakon, szinte csak pályára való

nem vagyunk egyformák

legszívesebben ezt a mondi-t is leültetném kicsit
2 gond
parkolásnál magasak a padkák és baromi hosszú az autó, kilóg a segge
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.10 csütörtök, 20:23:51 írta ST220_Gab » Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #9570 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 20:47:46 »

sziasztok! akinek van ültetett mondija, főleg mk3-as, az tenne be róla képet?

Itt meg tudod nézni a verdámat:
http://img90.imageshack.us/img90/5225/201110231070.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/8300/201110231073.jpg

-30mm gyári lengéscsillapítók és 18as kerekek.
Nekem a rengeteg fekvőrendőrrel gyűlik meg a bajom napi szinten,én már megbántam az ültetést  :falbav:A szerelőnek hiába ecseteltem hogy az st is ugyan ennyivel van ültetve de azt mondta, hogy ott máshogy van az egész futómű meg az alkatrészek se csere szabatosak.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.10 csütörtök, 20:55:08 írta oritomi » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #9571 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 21:09:39 »

Sziasztok!
Bocsi hogy kozbe vagok par napja a segitsegetekek kertem abban hogy a ghia feliratot leszedtem es pillraggal volt rogzitve alatta tiszta ragaszto maradt....... Gondoltam legyen egy kicsit letisztultabb hatul.......mind1 a lenyeg hogy sikerult leszednem! 1000vizpapirral neki estem 1kis nyal kisereteben miutan lejott turtle wax karceltavolitoval fejeztem be. Es lam egyaltalan nem latszik se a csiszolas se a ragaszto Smiley gondoltam megosztom ezt a kis sikerelmenyt veletek.
mk2 hatso kromdiszt festet mar le kozuletek valaki feketere? Szerintetek jol nezne ki? Kicsit letisztultabb lene szerintem....es egyedibb. Szerintetek? Amugy sotetzold metal az auto.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #9572 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 21:45:27 »

Most megint nem leszek népszerű.
Sosem értettem, hogy valaki súlyos pénzeket költ az autójára, hogy utána forduljanak az utcán, ráadásul ez mehet akár a kényelem és komfort rovására,(már-már extrém nagy kerekek, ültetés, spoiler) de egy gázszett beszereltetése számára NEM ÉRI MEG.
Én biz fordítva állítanám össze a sorrendet.

Teljesen igazad van, kivéve az ültetés részt. Az elsősorban nem optika, hanem menettulajdonság javító. Kanyarban, szerpentinen, meg városban hirtelen kikerülésnél pótolhatatlan.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #9573 Dátum: 2011.11.11 péntek, 10:42:44 »

Teljesen igazad van, kivéve az ültetés részt. Az elsősorban nem optika, hanem menettulajdonság javító. Kanyarban, szerpentinen, meg városban hirtelen kikerülésnél pótolhatatlan.
Ebben is van igazság, nyilván vérmérséklettől függ, hogy egy adott úton milyen tempóba autózok. Ki tudok-e kerülni egy gödröt, követ, állattetemet ültetés nélkül is, vagy sem.
Biztos ez is a korommal jár, hogy már lényegesen óvatosabban autózok, mint 20 évvel ezelőtt, amikor annyi idős voltam, mint kb. most Te. Pedig  most is temperamentumosan közlekedek, de már érzem, hogy messze nem olyanok a reflexeim, periférikus látásom, mint anno. Tehát inkább "visszaveszek" egy kicsit a tempóból. Javamra legyen írva, hogy még soha nem voltam olyan szituációban, hogy nem tudtam kihozni az autót egy esetleges "úszásból". ...és soha nem volt ilyen szituációból adódó sérülés a kocsin, illetve nem okoztam evvel balesetveszélyes helyzetet.
(Na! Ezt is szétoffoltuk) eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #9574 Dátum: 2011.11.11 péntek, 11:50:46 »

Ebben is van igazság, nyilván vérmérséklettől függ, hogy egy adott úton milyen tempóba autózok. Ki tudok-e kerülni egy gödröt, követ, állattetemet ültetés nélkül is, vagy sem.
Biztos ez is a korommal jár, hogy már lényegesen óvatosabban autózok, mint 20 évvel ezelőtt, amikor annyi idős voltam, mint kb. most Te. Pedig  most is temperamentumosan közlekedek, de már érzem, hogy messze nem olyanok a reflexeim, periférikus látásom, mint anno. Tehát inkább "visszaveszek" egy kicsit a tempóból. Javamra legyen írva, hogy még soha nem voltam olyan szituációban, hogy nem tudtam kihozni az autót egy esetleges "úszásból". ...és soha nem volt ilyen szituációból adódó sérülés a kocsin, illetve nem okoztam evvel balesetveszélyes helyzetet.
(Na! Ezt is szétoffoltuk) eplus2
ez azért van, mert jó helyen lax. nem ugrálnak eléd közlekedési táblák, villanyoszlopok... hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Black
Vendég
« Új hozzászólás #9575 Dátum: 2011.11.11 péntek, 11:56:20 »

ez azért van, mert jó helyen lax. nem ugrálnak eléd közlekedési táblák, villanyoszlopok... hehe
Tudsz mindent.  Wink Helyette mindjárt ugrik a házam úgy ahogy van. Csak mert jó helyen lakom. rinya
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #9576 Dátum: 2011.11.11 péntek, 15:21:18 »

Itt meg tudod nézni a verdámat:
http://img90.imageshack.us/img90/5225/201110231070.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/8300/201110231073.jpg

-30mm gyári lengéscsillapítók és 18as kerekek.
Nekem a rengeteg fekvőrendőrrel gyűlik meg a bajom napi szinten,én már megbántam az ültetést  :falbav:A szerelőnek hiába ecseteltem hogy az st is ugyan ennyivel van ültetve de azt mondta, hogy ott máshogy van az egész futómű meg az alkatrészek se csere szabatosak.

Szia!

Mi a helyzet a vizsgákkal? Nem b..nak meg érte?
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #9577 Dátum: 2011.11.11 péntek, 18:34:35 »

Szia!

Mi a helyzet a vizsgákkal? Nem b..nak meg érte?

Hali
Milyen vizsgára gondolsz? Évente van műszaki.Most fog menni majd februárban,de itt az angoloknál annyira laza a vizsga, hogy sima ügy lesz.
Ennél durvábban tuningolt autók is átmennek a vizsgán.
Most akarom az EGR-t dugózni,nah azt nem tudom hogy ahoz mit fognak szólni.Azért a mért értékeken nem lehet variálni.Itt legalábbis.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9578 Dátum: 2011.11.11 péntek, 19:30:28 »

Hali
Milyen vizsgára gondolsz? Évente van műszaki.Most fog menni majd februárban,de itt az angoloknál annyira laza a vizsga, hogy sima ügy lesz.
Ennél durvábban tuningolt autók is átmennek a vizsgán.
Most akarom az EGR-t dugózni,nah azt nem tudom hogy ahoz mit fognak szólni.Azért a mért értékeken nem lehet variálni.Itt legalábbis.
Én most megyek műszakira hó végén, dugózott EGR-el. 2 éve egyszer már vittem vizsgára, akkor is dugózott volt már az EGR, és vidáman átszaladt gond nélkül.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #9579 Dátum: 2011.11.11 péntek, 19:42:21 »

Itt meg tudod nézni a verdámat:
http://img90.imageshack.us/img90/5225/201110231070.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/8300/201110231073.jpg

-30mm gyári lengéscsillapítók és 18as kerekek.
Nekem a rengeteg fekvőrendőrrel gyűlik meg a bajom napi szinten,én már megbántam az ültetést  :falbav:A szerelőnek hiába ecseteltem hogy az st is ugyan ennyivel van ültetve de azt mondta, hogy ott máshogy van az egész futómű meg az alkatrészek se csere szabatosak.

Nagyon dögös a géped, le a kalappal  eljen
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #9580 Dátum: 2011.11.11 péntek, 19:43:29 »

Ostoba a kérdés tudom, de nem vágom... Miért jó dugózni az EGR-t? Benzinésnél is szokták?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9581 Dátum: 2011.11.11 péntek, 19:47:48 »

Ostoba a kérdés tudom, de nem vágom... Miért jó dugózni az EGR-t? Benzinésnél is szokták?
optikailag semmiképp semmi értelme.. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Vendég
« Új hozzászólás #9582 Dátum: 2011.11.11 péntek, 19:49:14 »

optikailag semmiképp semmi értelme.. eplus2
taps taps taps
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #9583 Dátum: 2011.11.11 péntek, 19:51:21 »

Kabbe  nyes
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9584 Dátum: 2011.11.11 péntek, 19:54:59 »

Kabbe  nyes

én is szeretlek.Kérdezt ezt a benyásban! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Black
Vendég
« Új hozzászólás #9585 Dátum: 2011.11.11 péntek, 19:56:52 »

Kabbe  nyes

Az nem segít rajtad. Dugózd le!  Ma már leírtam valahol valakinek. Mint régen, amikor a Zsigulinak a karter csövét lehúztuk és a légszűrő mellé dugtuk, így nem engedve, hogy a kartergáz visszamenjen a motorba. (nagy vonalakban)
Benzineseknél is szokták.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #9586 Dátum: 2011.11.11 péntek, 20:22:15 »

nálam az egr is dugózva van, meg a 3. katalizátor sincs bent a helyén. teljesen jó értékeket produkált a vas, pedig már elmúlt 15 éves...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #9587 Dátum: 2011.11.11 péntek, 20:35:55 »

Nagyon dögös a géped, le a kalappal  eljen

Köcce.
Azóta történt pár ápgréd.
Sötétített index búra meg sötétített első lámpa (ezt még be kell szerelni,talán most 7végén sikerül is ha nem párásodik be a lámpa  eplus2
Ha tudom, hogy ekkora szo_póka ez a manőver,inkább megvettem volna készen.Amennyi pö_csölés van vele,meg aztán a méreg,hogy kettőböl 1 párásodik  levele)
Márcsak magamat kellene lesötétíteni,akkor lenne teljes a kép  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 20:43:24 írta oritomi » Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #9588 Dátum: 2011.11.11 péntek, 20:47:15 »

nálam az egr is dugózva van, meg a 3. katalizátor sincs bent a helyén. teljesen jó értékeket produkált a vas, pedig már elmúlt 15 éves...
De miért kell ezt egy nap kétszer, két helyen leírnunk?
ÚJAK!!! Ménemolvastokvissza?Huh? tickedoff tickedoff tickedoff
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #9589 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:02:18 »

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/kulso_autofelszereles/optikai_tuning/ford_mondeo_2000_tol_szemoldok_spoiler_uj_akcio_1499275949.html
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #9590 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:05:25 »


Nem rossz Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #9591 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:25:27 »

Nem rossz Smiley

meg kell nézni  ennyiért nem sok.az enyémre 20-ért találtam.mi lehet a különbség?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9592 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 08:39:51 »

Az ontapados szivacsot haj***ito melegites utan le tudod szedni, a maradek ragaszto alkohollal lejon. Pillanatragasztohoz van oldoszer, de nem biztos, hogy nem bantja a fenyezest, muanyagokat hajlamos megmarni. Elvileg 160 foknal tonkremegy a cianakrilat is, de nem hiszem, hogy jot tenne a fenyezesnek. Ecetes ollo, talan... Biztos eredmenyt szerintem csak a csiszolopapir es a rakodoles hozhat.

AndyA
jégoldó...nem bántja a ragacsot de minden ilyet elvisz.Én megszenvedtem az előző autómon a reklám ragaccsal.Az asszony végső próbaként lefújta.Egy mozdulattal lejött.Azóta csak azt használom.Ráadásul se a kasztnit,se a fényezést,kárpitelemeket nem bántja,ha szárad akkor is szépen ki lehet takarítani és nem hagy foltot (legalábbis én nem láttam) Utoljáta a mostani autóról kellett leszedni az első üvegek fóliája után fent maradt ragacsot,az előző tulaj úgy hagyta engem meg zavart.
Naplózva
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #9593 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 20:23:44 »

Itt meg tudod nézni a verdámat:
http://img90.imageshack.us/img90/5225/201110231070.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/8300/201110231073.jpg

-30mm gyári lengéscsillapítók és 18as kerekek.
Nekem a rengeteg fekvőrendőrrel gyűlik meg a bajom napi szinten,én már megbántam az ültetést  :falbav:A szerelőnek hiába ecseteltem hogy az st is ugyan ennyivel van ültetve de azt mondta, hogy ott máshogy van az egész futómű meg az alkatrészek se csere szabatosak.

Köszönöm, dögös a verda! tavaszra nekem is feka lesz a gyári 17-es alum... meg megkapja a gyári eibach szettet is sztem.
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9594 Dátum: 2011.11.19 szombat, 00:00:51 »

Astra MK4 hátsó ablaktörlő:


Citroen C5 hátsó ablaktörlő:
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.19 szombat, 00:02:46 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9595 Dátum: 2011.11.19 szombat, 00:02:34 »

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9596 Dátum: 2011.11.19 szombat, 00:04:28 »

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9597 Dátum: 2011.11.19 szombat, 00:18:58 »



Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #9598 Dátum: 2011.11.19 szombat, 08:14:06 »

Astra MK4 hátsó ablaktörlő:

Citroen C5 hátsó ablaktörlő:

Bármelyik szebb, mint a gyári zsigulis  nyes
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #9599 Dátum: 2011.11.19 szombat, 08:35:41 »

Astra MK4 hátsó ablaktörlő:

Citroen C5 hátsó ablaktörlő:

Bármelyik szebb, mint a gyári zsigulis  nyes


Ha már így szóba jöttek a hátsó ablaktörlők, a tavaszi kunmadarasi nagytalin volt egy pezsgőmetál kombi MK3-as mondeo aminek szintén cserélve lett a hátsó ablaktörlőkarja. Sajna nem emlékszem kié volt, de ha mégis olvasná elárulhatná, hogy milyen kocsiről került át. Köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 190 191 [192] 193 194 195 196 197 198 199 ... 247   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.